chtel bych se zeptat: jaky je funkcni rozdil mezi brzdicima packama na V-BRAKE deore/xtr? cenove je to asi o 250.- vic; spis me zajima v cem muze byt takovy rozdil kdyz jde jen o fakt jednoduchy mechanismus ..
vyplati se koupit xtr?
chtel bych se zeptat: jaky je funkcni rozdil mezi brzdicima packama na V-BRAKE deore/xtr? cenove je to asi o 250.- vic; spis me zajima v cem muze byt takovy rozdil kdyz jde jen o fakt jednoduchy mechanismus ..
vyplati se koupit xtr?
Pokud je rozdíl jenom 250Kč, tak bych vzal XTR, jenom pro ten pocit :))) jinak rozdíl bude hlavně váhový než funkční, ale jelikož jsem XTR v-brakes nejel, tak raději at řeknou jiní jestli tam je velký rozdíl.
Brzdové páčky nepodceňuj, mně ale podstatně víc sedí Avidy (lepší ergonomie, dávkování účinku, síla), za super cenu jsou FR-5 (zase je tu trochu horší životnost, ale za cenu něco málo přes dvě stovky to beru jako spotřebák). Vynikající pak jsou Speed Dial SL.
FR-5 mam mnohem radsi nez SD modely. Stoji par Kc, dobre padnou a kde nic neni, tam se nema co ******:)
Trochu rychle chytají vakl a ztrácejí barvu z páček, ale super je ten přímý převod bez „kurvítka“.
Já jezdím AVID Single digit ultimate a jsem spokojený. Zatím nemám potřebu jít do kotoučovek, i když jsem už kotouče také vyzkoušel. Jezdím švihy do rychle na středně těžkém terénu, tak mi „V“ plně dostačují.A navíc je u „V“ primitivmí servis.
Tak Ultimate už jsou jiná cenová kategorie. Já s véčkama taky nemám problém.
Driv melo XTR, oproti treba deore, servowave. Lip udelany cepy a ulozeni. Celkovy zpravovani podstatne lepsi. Jak je to ted ti hledat nebudu.
Kde jinde ziskas Rko jen za 250,– Kc priplatek?
a to jsou na kupkole dokonce xt o 100 drazsi nez xtr
no kdyz se tak blbe ptas, staci deorko:))
Nepoškozená zánovní XTR-ka v top stavu bez škrábanečku mám doma, kolik dáš? (do mailu, prodám to levně).