Ahojte,
potřeboval bych poradit nějaké vhodné brzdové desky pro MAGURA MT 5. V sobotu jsem je z Pradědu dolu a hořely mě brzdy a brzdný účinek nebyl nic moc. Momentálně tam mám originální desky.
Diky Vit
Ahojte,
potřeboval bych poradit nějaké vhodné brzdové desky pro MAGURA MT 5. V sobotu jsem je z Pradědu dolu a hořely mě brzdy a brzdný účinek nebyl nic moc. Momentálně tam mám originální desky.
Diky Vit
Otazkou je cemu rikas „horely“. Taky zalezi jak brzdis, co je tam za kotouce atd.
kotouce jsou tam Magura Storm 180mm Rotor. Brzdil jsem na střídačku přední/zadní, tak abych jel 50 km/h a smrdělo to jako by to hořelo. Pak ty brzdy byli jak blato.
Musíš tam dát metalický (sintrovaný) destičky, ty brzdí trošku hůř za studena, ale za tepla brzdí a nevadnou jako organický. Ty organický si prostě upekl. Značky Koolstop, Galfer…
Pokud by to nestačilo, dal bych tam i větší kotouče s chladičem (shimano sm-rt99), přeci jen tahle soustava je evidentně dost těžká a v těhle dlouhých klesáních se to při soustavnym brzdění prostě ohřívá rychleji, než se druhá stíhá chladit.
A zvážil bych nějaký přilnavější pláště, jestli se tam teda vejdou, dá se s tim brzdit nárazově intenzivněji což brzdy neohřívá tolik jako mírné soustavné přibržďování.
https://www.kupkolo.cz/…mt5_z104152/ toto je ono?
Moc jsem v tom nevyznám. Je to moje první kolo s kotoučema jinak mam silnice. Je pravda, že ty origo detičky jsou nějaký lowend protože, když jsem na tom zmokl, tak to nechtělo taky brzdit.
Může být. Taky je mám a pohoda..
Například. Ale ty dvoudílné (čtyři destičky pro jeden třmen) se tam lépe dávaj.
Jednoznačně sintry. To hned tak neupečeš. Mám ty samé brzdy – teda na trailovém kole – ale jsou to jedny z nejlepších kotev, co jsem měl. A jestli ti tohle nebude stačit, tak jedině větší kotouč. Mě se tedy nikdy nestalo, že by zvadly. Ani ve Švýcarsku, kde se jezdilo 1200 m. dolekopcem v kuse. Po trailu, bez možnosti delšího oddechu.
No s tou váhou je to horší. Kolo má kolo+bouda+sedačka+díte+bagle cca 50 – 60kg + 115kg takže takových 160–170 kg možná víc. Rám má nosnost 250kg, takže jeste v norme. Koupím ty „kovové“ desričky a uvidím.
Normálně to jezdíme na lehko, takže se tato vlastnost neprojevila.
Ono taky neco udela to male kolo v predu, ktere se toci rychleji.
Zas na druhou stranu muzes vic, nez na normalnim kole, brzdit zadni.