zdravím, máte zkušenost s těmito brzdami? jak je to s dávkováním brzdné síly? jak se udržují? jak dlouho (±) vydrží destičky a kotouč? díky za všechny postřehy.
zdravím, máte zkušenost s těmito brzdami? jak je to s dávkováním brzdné síly? jak se udržují? jak dlouho (±) vydrží destičky a kotouč? díky za všechny postřehy.
O tom jsem v zivote neslysel.
:o)
Proč chceš mechanickou? www.cycloshop.cz/…ducts_id/750?…
Aha :). To je cena za obě dvě. Promiň, beru zpět. Ale otázka zůstává :).
důvod je cena a jednoduchost montáže na součastné brzdové páky, nebo se dají sehnat hydraulické za podobnou cenu?
www.koloshop.cz/index.php?… ..a nekde tu byl odkaz na jeste levnejsi cca 3.500,– za obe
…jo tady: www.bagbike.cz/?…
jo + ce za řadící páky protože mám dualy
jo + cena za řadící páky protože mám dualy
prodej dualy a kup packy…mozna by sis i polepsil a mohl za to koupit LX packy
hmotnost tý M525 brzdy je 219+168+123=510 gramů *2=1020 gramů bez hadiček? je zajímavý, že u tý BB7 píšou 730 za komplet. myslel sjem, že mechanický jsou těžší…
pocitas u BB7 i paky?
..a bowdeny s lankama?
nevi, v tom jeho odkazu píšou jen těch 730 gramů. v sekci hmotnosti: samotny trmen s destickami C4 a se zadnim adapterem vazi 213g, kotouc o prumeru 160mm vazi 12g a sroubky pro uchyceni kotouce a trmene vazi 23g.tj dohromady 712 plus 150 gr páčka. aaha, tak to jsme taky zhruba na jednom kilu
kotouc 12g ?!?!?!?
Taky mě to předtím zarazilo… zřejmě zapomněl nulu.
nezapomněl, dal sjem ctrl+c a ctrl+v. asi tam měli chybu. tedko když se na to koukam, tak mi to teprve dochází, je to je blbost
U hydraulik se pocita vzdycky hmotnost cele brzdne soustavy, takze vcetne nezkracenych hadic.
Koupil jsem tyhle brzdy v zari, a jsem s nima plne spokojenej…na B-F o nich najdes spoustu threadu, na jejich zaklade jsem je take koupil…z mechanik asi nejlepsi co muzes mit…v te dobe jsem toho na kolo kupoval hodne, tak jsem uz nechtel investovat do brzd…ale mozna stoj za to popremyslet nad hydraulikama…je to dlouhodoba investice…ale jinak spokojenost…jednosducha montaz, zatim vpodstate ani zadna udrzba…
Kdyz jsou dobre serizeny, tak brzi hodne. Urcite o dost vic nez LX hydry (nebo XT a nebo jiny mechaniky co jsem zkousel). Ale zas proti hydraulikam davkovani nic moc, je to spis takova kotva s vypinacem. Taky se to na rozdil od hydraulik se to musi kazdou chvili stelovat, mazat bowden.. Napada me ze to stelovani muze byt i dobry kdyz jedes v uplnym bordelu (treba Drasal 05), tak si muzes dat desticky dal a nenici se to tim napadanym bordelem… Jo a jeste si pamatuju ze dost vibrovaly, kdyz jsem pribrzdoval. Za 3500,– bych bral hydry.
Aha sem si nevsiml ze 3500,– je za obe :) Jestli mas dualy, tak bych to bral, je to o moc lepsi nez V.
jo dost o tom uvažuju, hydry jsou sice dobrá věc ale to bych musel zase hodně věcí vyměnit kvůli nynějším dualům
Ja ji kupoval protoze jsem mel packy dohromady s razenim. Stvalo me jak V nebrzdi v blate a ve snehu. Jestli se ti nechce utracet za hydry (a menit i razeni), tak bych to za 3500 obe bral. Nebo klidne i jenom na predek. Brzdi to o dost lip nez V a davkovani nez V o moc horsi neni. Poprvy kdyz jsem s tim jel, tak byl vsude led a problem to nebyl. Hydry jsou lepsi, ale menit kvuli tomu dualy aby sis pak stejne koupil ty nejlevnejsi..
pokud netrvas na tech dualech,ber hydry:)…kdyz DC dobre prodas,muzes si za to koupit i LX packy,cimz by sis podle me dost polepsil.
Jinak ty Avidy jsou nej mechaniky…ja mel BB5 a brzdili vyborne,lip nez lectery hydry.Casem mi ale zacly vadit dve veci…kdyz chtel clovek vyuzit ten brzdnej ucinek,musel je chytit dvema prstama a ten jeden prst pak casto chybel na riditkach. Hlavne mi ale vadilo neustaly nastavovani…stacilo trochu tuknout do kotouce a ten zacal „sustit“ o desticku (coz nesnasim).Kdyz se to nastavilo tak aby nesustil,tak zas brzda ztracela ucinnost.Pak sem objednal hydry,jak to prislo tak sem to hodil na kolo a od ty doby sem na ne nehrab…tot muj pribeh;)
Ono je docela možný, že s BB7 bude moct brzdit jen jedním prstem. Já tak brzdím, nemám potřebu brzdit dvěma prsty. Prostě ta brzda bude asi brzdit ještě líp, než BB5
maroparo ještě se zeptám, to máš na svém bajku za lanka a bovdeny k brzdám CPS??
Jsou to nějaké Aligatory, ale přesně nevím jaké. Metr stál cca 50 kč. Lanka klasika nerez – broušená s hladkou povrchovou úpravou, jedno stálo tuším 30 nebo 40 kč.
ovšem když si dáš destičky dál, tak to pak nemusí moc brzdit :)
To jo, ale lepsi trochu brzdit, nez ze to znicis uplne :)
Co se týče životnosti destiček, tak ty mi vydrží asi sezonu. To je cca 10000 km.
takže mě vydrží tak 3 sezony :-))
tady je print z best of mtbr.com…640 recenzi, muzes procitat:-)
jako fakt? Tak to asi vůbec nebrzdíš…Mě na BB5 vydržely asi tak 2000 a neřek bych, že ta plocha desky je o tolik menší
sou super, mam je
máš v profilu těch bajků nějak moc :-) ale chci se zeptat, jaký byl u tebe hlavní bůvod jít do mechaniky BB7? zkoušel si někdy dat jiný kotouč, třeba polygon?
Já teď jezdil sezónu polygon Aligatory (viz profil) a proti kruhovejm Hayes jsem vůbec žádnej tozdíl nepoznal.
mam ted polygony a ve sjezdech v alpach rozonujou, ty normalni byli asi lepsi, ale v cechah je to fuk… A duvod proc sem do nich sel ? brzdi vic nez vetsina hyder, servisovytelny, absolutne neskrtaj, jednoduchy, avid, a hlavne je to asi nejlepsi brzda na xc :-)
a takhle se otočit můžeš???
v mechanikach by to mela byt spicka. taky se do nich chystam…
nejlepší k tomu jsou ale avid páčky, takový ty s tím kolečkem, speed dial se to myslím jemnuje. Lze pak poladit chod obou brzd, aby byl podobný. Nutnost pořádně kvalitních bowndenů, koncovek a lanek je samozřejmostí
speed dial je v tomle pripade blbost, ten serizuje „tvrdost“ kroku, delku si nastavis tema cervenejma koleckama primo na trmenu
myslel jsem tu „tvrdost“ – protože zadní brzda je měkčí kvůli délce bovdenu a lanka
Měl jsem jí na předku a brzdila jakostně, ale v momentě, kdy jsem tam šoupnul 203mm kotouč se z toho stala kotva a zasekla se, jen jsem na ní se špatně podíval…
na předek pujde asi 185mm kotouč
Mam jí na předku se 185mm kotoučem. Maximální výkon je obrovský, dávkování není moc přesné ani plynulé. Mam jí půl roku a zatim bez problémů. Důvody proč jsem jí koupil: jednduchost, seřiditelnost, servisovatelnost „na koleni“,cena, váha. Koupeno na trinnity za 2000,– .
2000 pouze za přední…
Souhlasim ze maximalni vykon je hodne velky o dost vic nez tady nabizeny deore hydry. Ale zrovna kupovat to kvuli seriditelnosti a servisovatelnosti… Seridis tak maximalne kdy se ta kotva zapne. A jedinej servis na hydrach je vymena desticek. Mechaniku musis serizovat kazdou chvili+mazat. Kdyz mechaniku, tak jedine kvuli tomu ze by musel menit razeni a nebo kdyz chce velkej brzdnej vykon za malo penez, ale nevadi mu horsi davkovani.
Kdyz mechaniku, tak jedine kvuli tomu ze by musel menit razeni…
proto hlavně chci tuto mechaniku
No ja myslim, ze je to za tyhle penize dobrej napad :) Hlavne tedka v zime se ti kotouce budou hodit.
myslím že je rozhodnuto: www.bike-forum.cz/…/recenze.htm?…
jdu do nich a už se těším jak je testnu cestou z Velké Javořiny :-)
…a když svítí sluníčko, tak dělají hezké prasátka…
tohle rozhodlo, viď? :)
jo i to ;-))
Tož gratuluju … někdy to tam dáme spolem :). Ale na pořádný test doporučuju sjezd z Velkého Lopeníku po zelené na silnici k Březové. To je jeden z mála sjezdů na kterých když jsem zastavil, tak jsem citíl, jak z těch brzd sálá teplo a byly lehce cítit destičky. Tam jsem prostě delší dobu na obou brzdách zároveň a nejde jednu vynechat. Je tam padák jako prase :) a docela technický sjezd
novy kola uz jsou? nebo jen naboje :-D
jj, Mavic CrossRide 06