Ahoj, jaké jsou vaše zkušenosti s těmito brzdami? Mluvíme zde o letošním modelu. Kolik potřebují zajet pro plný výkon? dávkovatelnost? jaký je nejlepší průměr kotouče ve předu a vzadu tzn. 160 nebo 185? atd.
Ahoj, jaké jsou vaše zkušenosti s těmito brzdami? Mluvíme zde o letošním modelu. Kolik potřebují zajet pro plný výkon? dávkovatelnost? jaký je nejlepší průměr kotouče ve předu a vzadu tzn. 160 nebo 185? atd.
160/160 bohatě stačí zajížděli se opravdu dlouho řek bych dokonce několikset km dávkovatelnost dobrá výkon taky jednoduchá seříditelnost a spolknou i zubatý kotouče sem s nima max spokojen výbornej poměr cena výkon
rozdíl proti starším je jen v barvě – jinak OK brzdy to nejlepší z mechanik co můžeš pořídit.
zajíždění stejné jak každé jiné kotoučovky – u mě jedna vyjížďka zajedu si brzdy vždy na kopci.
kotouče záleží na jaké ježdění ty brzdy chceš, výkon je dostatečný i s 160/160mm
přínos 185mm je především v lepším odvodu tepla a chlazení
S tou velikostí kotoučů hrozně záleží co a kde jezdíš. BB7 mají dobrý brzdný výkon, tedy je to s velikostí kotoučů podobné jako u všech slušných kotoučovek.
Mě třeba v okolí bydliště stačí 180/160 zcela napohodu a ani se 160/160 bych neměl problém. V některých sjezdech v Beskydech jsem ale litoval, že jsem si na Beskydy neprohodil 200/180 kotouče.
Já bych dal kombinaci 185/160.
jezdil jsem 160/160 a při mé váze cca 100 kilo to nebylo optimální. přechod na 185 vepředu byl dost znát i při mém požitkářském stylu jízdy. když už nic jiného, potřebuju méně síly na brždění
presne. taky jsem metrakovej, zatim tam mam 160 (na 29), ale chytam se na 185
samozrejme tam melo byt „chystam se“
dlouhodoba zkusenost s jeste blahe pameti CPS, pak BB7, aktualne mod. 2008 s kotouci Shimano SMRT77 160mm na mych 75kg staci zatim vsude stacilo, ale nebydlim v horach, takze bezne nedavam 10km sjezdy
Kamarad ma na tehle brzdach kotouce 203mm/180mm a je to fakt sila. Jezdime taky sjezdy a brzdi mu to neuveritelne.
Jsou to moje první kotoučovky tak ve srovnání s V vidím hlavní přínos v seřizování(semtam někdy pootočím kolečkem) ikdyž nedávno mi vypadl vnější plastový kroužek co se sním otáčí a při jeho opětovné montáži mám pocit, že necítím jakoby zaaretování při potáčení. Další věc co mě nekdy dělá jen při jízdě po kvalitním asfaltu je, že mi začne škrtat jedna destička v terénu nic. Tyto problémy mám na přední 185 o zadní 160 ani nevím, že ji mám.
203/160, páky sd7, 90kg+výbava brzdia vpoho, výkon silný, jedným prstom postavím na predné, dávkovanie ok, žiadne vypnuté/zapnuté. Na asfalte občas cinkne 203ka. P.S.: Nezavzdušňujú sa, páka netvrdne ani nemakne, nevadnú, nevrie kvapalina, netečú, nezasekávajú sa piestiky…
Na 95 kg mám kombinaci 185/160 a je to do poho.Po srovnání s BB5 jsou o kus lepšejší,jen ty pazvuky s původními destičkami po zahřátí nic moc,ale Fastopy to vyřešily.