Jezdí tady někdo tohoto Carbona 2 2014? Jakékoliv zkušenosti vítany.
Koukal jsem, že kola Mavic Crossroc 29 WTS mají doporučenou zátěž 100kg celkově, tak pokud mám 195cm/100kg tak jsem asi na hraně…
Jezdí tady někdo tohoto Carbona 2 2014? Jakékoliv zkušenosti vítany.
Koukal jsem, že kola Mavic Crossroc 29 WTS mají doporučenou zátěž 100kg celkově, tak pokud mám 195cm/100kg tak jsem asi na hraně…
Kola s tímhle limitem pro tvou váhu budou v pohodě, nebál bych se.
takže pokud budu mít tak 105kg i s baťůžkem, tak se kola nezhroutí…? :)
Bud v pohodě ;) rezerva tam je
Osobně doporučuju vyměnit gumy za něco rozumnějšího. Ty Mavic ohavnosti mají kolem 790g/kus.
Mám trojkového flashe měřím stejně, mám 85–87kg a jezdil jsem a jezdím ho s ZTR Rapid a jediné, co nevydrželo byla nába, ta byla rychle v háji. Ty Crossroc měl Dan Horák, takže také docela vím a nejsou to dobrá kola. Bezduše na ně uděláš celkem špatně, jsou těžká a ty patky nevypadaly moc odolně. Pevnost se u nich asi nedá zpochybňovat, stačit ti váhově určitě budou, ale lepší bude je asi prodat a něco si zaplést nebo vzít Crossmax ST a budeš vysmátej :)A ty pláště, to je vážně výsměch :D
Trojkovej Flesh je taky v hledáčku a je vážným kandidátem.
Je něco, co jsi na něm musel měnit? jak šlapou magury brzdy a řazení X7/X9?
F29 verze 3 je ze všech nejvýhodnější co se týče cena/výkon a navíc se mi líbila ta týmová barva, i když ta modro-červená je dobře divoká. Bál jsem se MT2, ale jako brzdy mě překvapily, jsou celkem ostré a brzdí velmi dobře, nezavzdušnily se mi zatím a nic proti nim nemám. Podělalo se mi pravé řazení X7, ale asi vadný model JakeF ho jezdí celou sezonu na enduro a v pohodě ;-) Jen s mým ježděním šla do háje zadní nába, má vakl jak svině, kola jsou do boku relativně tuhá, ale na 2mm dráty to rozhodně nemá. Nic jsem neměnil, jen teď to hodím celé na jednoplacku a na XT (brzdy a řazení jsem hodil na Aganga)Mně by třeba kola vyhovovala, zdají se mi super a jsou lehká celkem, ale ze začátku jsem jim dal asi třikrát nažrat o šutr při nízkém tlaku a kolo celkem hází na výšku (dělá to i ta nába asi, ale byla to pokaždé fakt řacha způsobená mou chybou) Na marathony a lehčí XC ti to ale určitě stačit bude ;-) Na tréning a do „sraček“ bych zapletl agang ráfky s 2mm drátama a nějaké odolnejší náby podle financí :)
Takže jaké ráfky a náby na váhu 100kg… :)
Mám to na rychlé polní a lesní cesty…
Osobně bych nechtěl kolo za x desítek tisíc, abych na něm hned po koupi musel měnit zásadní/základní komponenty. V tomhle je Cannón fakt dost ubohej, že i drahý kolo obsazuje (polo)shitama. Ale proti gustu…
myslíš že je to u Spešlu výrazně lepší?
Je to skoro nämlich to samý, prostě USA marketing… Naštěstí samotnej Spešl rám se dá koupit snadněji a za rozumnější peníze nežli Cannon.;) A pak ještě ve vedlejším vlákně člověk čte, jak skoro každýmu lupe v BB30 středu apod. – kde je pak teda ta hi-tech kvalita?! De to do kytek a ještě je to čím dál dražší a dražší, přijde mi…
Tak co bys mi radil za značku kola… :)
Mám v merku i Treka, karbonovýho Superfly Comp 2013 za 50000kč /Fox vidle, X9 osazení, Avid 7 brzdy/.
Ten Trek, pokud je za takovou cenu, už zní i celkem rozumně (i když není Fox jako Fox a Avidy žádná sláva atp.). Nicméně tady na B-F je jinak populární Canyon (pakliže tě zajímá nejlepší poměr cena-výkon), akorát toho si zase nevyzkoušíš nikde v kšeftu. Pokud jsi patriot, tak třeba RB.
Je tady toho asi 500 vláken ročně, tak hledej a počti si… ;)
Těch článků je tu hafo, čtu o to dá… :)
Toho Treka jsem zkoušel a pohodlnej bike, vim, že s avidama bejvají problémy, ale při zkoužce šlapaly bez problémů, Sram řadil jak víno a fox při pružení to samý…
Těch variant je pořád hodně…
Případně není problém vyhodit avidy a dát tam XT brzdy…
Canyon vypadá dobře, ale jak píšeš, nelze ho vykoušet před koupí…
RB jsem taky zvažoval, ale chci karbon…
Fox chodí hezky, ale na závody to chce trošku agresivnější vidlici a některé fox se solidně serou, co jsem tak slyšel a četl. Nad Canyonem jsem přemýšlel také a podle mě by nebyl problém se domluvit s někým, kdo ho tady na BF má a za menší lahvový úplatek se na něm projet, ale také už nemají ty ceny, co měli na začátku, navíc už také dělají dva typy rámů a prostě se zhoršili :/
Ale nového F29 si asi nekoupíš no, i když je to luxus největšího kalibru (až na design),tak cena je vážně vysoko na nejnižší model a to nám Hobbíkům jde hlavně o geometrii, nemusíme mít Hi-mod..
Když už, tak asi F29 Carbona 3… :)
A co něco od Cuba či Radona…tam bys měl sanci sehnat dobrý kolo na karbonu za 50…
U Cannona dělá ten brutální finanční rozdíl hlavně Lefty – je to kus vyspělé technologie, kde jsou použity celkem drahé materiály. Rámy jsou dost podobně na tom, jen cannon vybírá a má evidované použití každého gramu ballistec karbonu, protože ho odebírá od army a je to hodně kontrolované, tak mi to potom přijde fair, že si za to řeknou víc peněz. Ale upřímně letosní F29 verze 3 je cenově uplně v pohodě, kola máš prakticky Cresty, brzdy jsou dost v pohodě, X9 šlape hezky a X7 je příjemné ostré řazení, jediné blbé je to Prologo sedlo, to je katastrofa :D A k těm BB30 – je to jednoduchý, lehký, závodní systém a to křupání podle mě je způsobené hlavně bordelem a po nějaké době vymačkáním ložisek, protože jsou to průměrově větší ložiska a ten tlak se nerozloží na více „kuliček“ ale třeba jen na dvě, proto je potřeba je častěji měnit a nebo čistit, či jinak servisovat.
PF30 mi přijde lepší a spolehlivější řešení než BB30, přitom na stejném průměru, ale se zbytkem samozřejmě souhlas. Krom F29 3 mi ale hodně jiných modelů a verzí Cannónů prostě přijde neuvěřitelně nadceněnejch, kolikrát přitom nemaj právě ani tu Leftynu…
Je to možné, ale ty ložiska jsou stejně otevřená a stejně náchylná, ale rozdíl tam určitě bude, o tom žádná ;-) Vše má své pro a proti, zatím nevymysleli dokonalý univerzál (bohužel :D ) Co si budeme povídat – cannon bez lefty není cannon a ani ty kola nejsou hezká, výjimečná a ty ceny kol, co jsou bez Lefty, to je vážně brutal – za takřka uplně obyčejné kolo máš zaplatit o dost víc než normálně. Nechápu, jak to vůbec může někdo takhle koupit, ale jsou lidi, co prostě nedají dopustit na značku nebo mají jiné důvody. Přeci jen Spešla má každý a Cannon je prostě raritka. Ale jak říkám, bez Lefty obyčejné kolo…
mě naopak přijde BB30 lepší, odpadá debilní vkládání dalšího plastového mezikusu, mezi rám a ložiska.
na Cannonu sem měl BB30 5 let a bez problémů a pazvuků, to se o aktuálních presfitech říct nedá,
„U Cannona dělá ten brutální finanční rozdíl hlavně Lefty – je to kus vyspělé technologie, kde jsou použity celkem drahé materiály.“
:)))
celý to je blábol, od gramů karbonu po vymačkání ložisek protože mají větší průměr (lol roku)
+1
Jestli to o jejich karbonu nevíš, tak je to škoda, ale je to celkem dost známé, že musí použitý karbon doložit, ne teda asi každý gram, ale věřím, že to asi není jednoduché tenhle karbec získat, domluvit to. A s tou technologií jsem myslel, že je to něco jiného, je dělaná jinak a třeba wolfram mi nepřijde jako běžný materiál, není to blbej hliník, který roztavíš celkem v pohodě…
marketing je kouzelná věc :D
Ten předpoklad toho, že nekecají je dost silný, to je fakt :D
A co je v lefty z wolframu??
vnitřek osy by měl být, nevím jestli čistý wolfram, ale četl jsem to. Jestli je to jen marketingový blábol, tak beru vaše připomínky, ale tu tuhost osy musíš podmínit nějakým hodně tuhým materiálem
Ta osa je tuha hlavne diky prumeru a celkove konstrukci vidlice.
Ten hrot není širší než pevná osa na současných vidlicích, zbytek vidlice je na první pohled dost robustní
na jedné straně má 15mm, na druhé 25mm takže větší bude :D
Asi v Canonu potřebovali přitížit předek.
Wolfram má nejvyšší měrnou hmotnost z kovů – 19,1 g/cm3
Jo, wolfram není žádný lehký kov, ale v tuhosti se mu nic nevyrovná a oproti oceli má jen dvounásobnou hustotu, s hliníkem to nejde srovnávat..
A taky je tam chrom, molybden a kdovi co dalsiho. Jsou to v tom CD kouzelnici, to se musi nechat.
ani počty ti nejdou . . . .
a kde že ten wolfram vlastně má být?
Also a major contributor to the Lefty's stiffness and steering accuracy is the One-Piece-Integrated (OPI) lower leg and axle. A single chunk of forged aluminum is machined down, creating a massively strong axle/stanchion module, with a tapered 25 to 15 millimeter axle.
Hele, i Cannondale se chlubí tím, že to je z jednoho kusu hliníku…
a co je komu do toho, odkud berou karbon?:))
konc.zakaznika zajima cena, kvalita a vlastnosti danyho ramu…
Spousta renomovanych znacek vyrabi v asii a ze by mely horsi ramy, to bych nerekl…
Tak jde tam samozřejmě o vlastnosti karbonu, není karbon jako karbon, to ví snad každý. Proč se giant kasá s jejich t-700 karbonem, v tom je prostě rozdíl, a když chtějí dělat to nejlepší, tak to doufejme i našli a u cannona jim to i vychází, vyprodukovali nedávno nejlehčí HT 26er rám ve své třídě tuhosti, tak to asi funguje. Je tam hodně aspektů, ale karbon v tom hraje rozhodně velkou roli, a když chtějí zákazníkovi vysvětlit, proč je rám dražší než ostatní, tak nevidím důvod, proč by to takhle neřekli. Zda je to pravda, to je už druhá věc…
A o kolik budu rychlejsi, na tom ramu z nejlepsiho karbonu na svete, oproti tomu „normalnimu“ ?
C – Leftka chodi hezky, s BB30 nemam problem, hlavove slozeni je kram zas***, Lefty naba je napikacu
Jinak je to kolo jako kazde jine, ma svoje ±.
Hlava 2014 je uz cca vpohode. A starsi se daji na 2014 predelat vymenou toho trnu, ale je pravda ze to maj udelany zbytecne slozite oproti normalni 1,5 hlave.
Věřím tomu, že rozdíly tam budou, jde hlavně o váhu a tuhost. Ale proto jsem napsal, že hobbíci nepotřebuji Hi-mod, my to rozhodně nepoznáme, nebo minimálně ne já. Dan Horak by nám asi něco o pohodlí a funkčnosti karbonu řekl, já jen říkám, co čtu :)
skutečně není carbon jako carbon, ale ty zřejmě moc čteš letáky a málo hledáš informace. Toray 700 je materiál ze kterého se jede dneska zcela běžně a to, že to Giant uvádí je sice hezké, ale desítky dalších značek se tím ani neobtěžují. Navíc už byl představen nástupce toray 1000, tím by se snad rok, dva chlubit šlo, existuje i 800.
Proti staršímu 300 je tam nějaký nárust pevnosti, ale hlavní rozdíly jsou dnes dosahovány profilací rámu a použitím oversize partií u středy a hlavy.
každopádně označení balistic, oclv, fact a další jsou jen čistý marketing, co je uvnitř je tajemství a mezi zákazníky se povědomí o vlastnostech tvoří téměř výlučně marketingově.
Také jsem nepsal, že T-700 je nějaký zázrak, jen jsem uvedl jako příklad. To, co jsi uvedl o marketingu, to už tu bylo také řečeno
Tak i ten cannon se dneska vyrabi v Cine :-)
ty technologie a hlavně stroje na to mají. Výroba je vyjde levněji, i když to obletí půl světa, to je ta síla Číny :D Ale nejsem si jistý jestli přímo Čína, každopádně je to asie…
Myslim, ze jsem tam nekde videl Made in China, ted mam kolo tak zajebany, ze je sotva videt Cannondale :-) Kazdopadne hrdy napis „Hand made in the USA“ jako driv tam uz neni.
hand made in usa má jenom Scalpel. Podíval jsem na na F29 a měl jsi pravdu, je tam vážně made in China :D
jj bohužel, a četl sem že mají strašný problém usledovat ten super tajný vojenský carbon, z kterého jim to Číňan peče
:D :D zní to, jako by Čína byla pekárna a k nám vyjížděly housky :D Jako je to tak skoro. Ale asi se jen tak nedovíme, kolik výroby je v asii a kolik v usa, každopádně mně to nevadí od kud to je, když to funguje :)
neříkám že to nefunguje, jen bych tak nebral ten marketing ohledně materiálu
podle mě se spletl a myslel to tak, že hlídají každý kontejner a ne gram.
protože na noční směně jedou tohle ne?
http://www.alibaba.com/…3358452.html
min odběr 2 kusy, ale klidně ti dodaj konťák :)
:))
já jsem někde četl, že jim ho dokonce kradou, nebo vyměňují za normální karbon a pak ho používají ve svém kosmickém a vojenském programu, takže je otázka z čeho ty rámy vlastně skutečně jsou, o osách z wolframu ani nemluvě :D
že jsem si vůbec dával aktualizaci a četl to, teď je můj „technologicko-materiální“ idol pošramocen! :D
Je to spis o tom ze to lozisko je nizkoprofilovy s furou malejch kulicek, tzn. nachylnejsi na presnost kulicek a material kulicek. Proste a jednoduse lozisko s v nitrnim prumerem treba 25mm a ne 30mm by bylo o dost macatejsi a o dost dyl by vydrzelo. Samozrejme by bylo taky tezsi.
Děkuji Fando, že jsi to tak hezky vysvětlil. Ale průměr toho ložiska tam také bude hrát roli, ač asi minimální…
průměr ložiska právě hraje pro BB30
HT2:
D = 37 ( vnější průměr ložiska)
d = 25 (vnitřní průměr ložiska)
B = 7 (šíře ložiska)
BB30:
D = 42 ( vnější průměr ložiska)
d = 30 (vnitřní průměr ložiska)
B = 7 (šíře ložiska)
takže průměr kuliček je stejný, jen jich bude víc :D tím se líp síly rozloží
Tohle je docela zajímavé, chtělo by to najít průměry kuliček a použitý materiál, potom by se dalo říct, jestli to dělají kuličky ložisek nebo špína, ale asi to bude obojí. Když je tam vakl, tak je to zapříčiněné oxidací a opotřebením + plus nějaký bordel. Nezkoušel jste někdo, komu to křupalo, ložiska dobře vyčistit, namazat, jestli to bude stejné? Myslím kvůlu tomu, kde je chyba. Jestli se ta ložiska kazí kvůli špatnému zatěsnění a dochází k oxidaci a nebo jim navíc vadí ta špína.
Já to dělal snad po každém mokrém závodě.Komplet rozborka až ke kuličkám.Vyčistit a nacpat tam novou vazelínu.Ty kuličky ve vodě normálně zkorodují.Dokáží tak zatuhnout,že je obtížné klikami otočit rukou.Pokud jednou oreznou,tak už jsou v řiti,protože naruší hladkou dosedací vrstvu v ložisku.Čištěním a mazáním se totální smrt jen oddaluje.Nechal jsem je jednou v sezoně vyměnit,ale hned po prvním závodě ve vodě byly v prdeli.Měl jsem je tam týden!Fakt super systém tenhle BB30.Po vyčištění a namazání je od křupání klid,ale jen do dalšího výletu ve vodě,či bahně.Lupalo to tak,že jsem myslel,že mi prasknul rám:(
Paradoxně to byl nejhorší na silničce.To byl hrozný randál a navíc na Mallorce:(
Jo a na té silničce se mi to stalo tak,že mi tekl špatný bidon a ionťák stekl po trubce do až složení.Je tohle normální udělat takovou sračku a ještě to prezentovat jako výhodu?
tak to je hustý, přestávám nadávat na PressFit :) ve kterým se hrabu 3× v sezoně
Já si naopak nemohu pressfit vynachválit.Celou loňskou sezonu na Giantu bez zaváhání.A to přežil bez ztráty kytičky i proslulé Valtice:)
No vidíš, mi se tam nějak dostal bordel dvakrát za mou ubohou sezonu a bylo třeba rozebrat, protože ta jízda s vrzajícím středem je fakt hrůza a to nejezdím moc v bordelu, ale když už jedu, skoro vždy je potom slyšet střed.
Jo, to znám. Od Michala Drtiny jsem bral Aganga a dal mi k tomu stará ložiska, která byla podle něj nepoužitelná a zatuhlá. Také jsem je rozebral a snažil se ta ložiska alespoň rozpohybovat a nakonec se mi to povedlo, namazal jsem, ale byl tam nepatrně znatelný vakl a chlapi z krámu mi říkali, že je to ložisko v háji už. Nechápu spíš to, že nepoužijí pořádný materiál, který nepodléhá korozi, až bude třeba těžší. Ta ložiska stojí 800Kč, tak už je jedno, jestli budou stát 1000Kč, ale jinak by neměli co prodávat zřejmě :-/
Taky bych rek ze budou mit podobnou zivotnost, ale oproti opravdickejm loziskum to bude bida v obou pripadech
jj to souhlas, ja jen že proti HT2 to není moc jinak
myslím že se pleteš :D
popsal sem to o kousek víš
Mi prijde ze je v leftyne oproti klasice nasypano docela dost presnejch valecku a osa predniho kola je soucasti spodni nohy, coz klasika asi ani mit nemuze, takze z technologickyho pohledu je leftyna kapku nekde jinde nez klasika s 2 futrama v kazdy noze.
aneb jak udelat neco slozite a draze, kdyz to jde jednoduseji a levneji…:)
nechapu prinos spojeni osy se spodnima nohama, u lefty nutnost a ne prednost!:)
jak bys to jinak chtěl udělat? chtěli udělat asi tuhou vidlici a tímhle řešením ušetřili spoustu váhy. Jak říkáš, tohle jinak neuděláš, je to nutnost.
cece kluku, ty uz z toho uplne blbnes:))
v prvotni rade neslo o to udelat lehkou a tuhou vidli, ale o to, udelat jinou vidli a hlavne se odlisit!
Pak narvali spousty penez do vyvoje atd. aby z toho nakonec vylezla Lefty…
Bohuzel je to v dnesni dobe trochu zastaraly, coz zjistili tim, ze museli prepracovat (konecne) mazani a stiraky a ted s velkou slavou predstavili Lefty supermax nebo jak se to jmenuje, prtze u vyssich zdvihu se to uz kroutilo jak zizala…
Zkousel jsem nekolik Leftyn (ne posledni rocniky) a chodem to byla spis tragedie nez velka parada…
sorry, já tu patlam protokol na laborky :D To, co říkám o Lefty ( to vychvalování ) je hodně subjektivní, každý považuje jako dobrý nebo super chod jiný styl chodu, každý má rád něco jiného a tak ne pro každého je to takový zázrak :)
super to bylo tak před 10 lety, dnes už existuje funkčně spusta srovnatelných vidlci
o tomhle by se dalo asi dohadovat hodně dlouho, tak to raději nechám na tom subjektivním pohledu a dám ti za pravdu, že je dneska už hodně vidlic
:D
můžeš, to na obrázku byl můj C v roce 2002 a sloužil dlouho a najezdil hodně závodů, pak jsem měl ještě 2006 model.
Před tímhle jsem měl ještě Ravena s Lefty
dnes už je přínos Lefty opravdu jen v designu
presne tak, tzn. bysme mohli rict, ze Lefty je takovy retro:))
bych se zase uklidnil…:D
prosim, klidne se uklidni, ale co mame delat my?:))
kua koupit Lefty voe
kdyz ja bych zrovna chtel righty a na veckach:))
raději jít jezdit a neprokrastinovat u kompu třeba
Nevím jestli si zrovna prokrastinaci použil správně, ale chápu, že je to ted v modě :)
nechtel jsi napsat spis jine slovo?:))
Ale i tak to vychazi lip nez 15mm QR parodie na pevnou osu. Nikde tu neobhajuju ze je leftyna best of, myslim si to same co ty, ale technologicka narocnost leftyny je proste o par levelu vejs nez klasika a proto je jeji cena takova jaka je.
tak s tim souhlasim… a presne to popisuje, co jsem rikal, aneb jak draze udelat neco sloziteji…
Mel jsem vidle s 20mm osou a ted i s 15mm – zcela uprimne, rozdily opravdu nepozoruju, spis je to vzdy o dany konstrukci vidle…
+1
ale ona ta prodejní cena už zase o tolik výš není.
výrobně bude dražší o tom žádná
dnes už to není z kusu :D
Musím poctivě říct, že F29 Carbon 3 bylo nejpohodlnější kolo, jaké jsem testoval, když jsem šlápnul do pedálů, tak fakt vystartovalo jak raketa, o lefty jsem vůbec nevěděl, ta šlapala jak hodinky a rám pobral vše co šlo i s hliníkovou sedlovkou…
Jediný co bych si tam asi vyměnil je řazení a přehazku za X0 a Racing Ralphy ve verzi SnakeSkin…
mně se zase zalíbil zámek na Shimano shadow plus – řadí sice o malinko hůř, ale dá se to nastavit a zvykneš si a řetěz hezky drží
Se nám tady rozhořela velká diskuze, takže mam otázku:
Co byste zvolili z těchto variant:
Trek Superfly Elite SL 2013 – 82000kč
http://www.trekbikes.com/…ly_elite_sl/#…
Cannondale F29 Carbon 3 2015
http://www.cannondale.com/…f29-carbon-3
nebo vzít tento
Trek Superfly Comp 2013 – 50000kč
Z těhdle bych vzal asi toho levnějšího treka, za 30 tis si myslím že ho dostaneš klidně na lepší úroven než jeten Elite SL, jinak srce by mi radilo asi cannona, ale nepíšeš za kolik ho můžeš mít a pokud zřejmě nejsi velký fanoušek lefty, tak se nevyplatí.
levnější bike a k tomu koupit pořádná kola a bude to znát víc si myslím. Nového flashe bych si koupil, F-Si jsem měl tu čest v týdnu mít v rukách, ale ta cena se nedá :/ Jdi do Canyona, taky budeš mít „C“ :D
No taky bych se podíval na canyona, zvlášť teď, když je slevenej, ale budou jen velikosti XL…
Carbon 3 2015 za 73000.
Vypadá slušně, jen zvažuju případně výměnu řazení a přehazku za X0.
Ještě k Lefty.Nějaký extra přínos ve funkci jsem oproti Foxce nebo Rebě nezpozoroval.Zato vím,že se mi začala po nějaké době na stejných tlacích znatelně zanořovat.A na druhé straně se vždycky rafla dva centimetry od plného zdvihu.Takže reálný zdvih cca. 6cm.Prostě old school XC vidle jak má být:)X-lock je v prdeli neustále a co 14dní jsem ho musel odvzdušňovat a jednou komplet vyměnit.Tlumič jsem měl taky v reklamaci.Až zase uslyším,že je něco prémiové,tak se asi neudržím. Vidle XLR Carbon a tlumič Monarch XX.
Zajímavý… Přitom tvrdili, jak resetování ložisek už u tý nový konstrukce se stírákama nebude potřeba…
Takže zlobila i tahle Leftyna? :(
Já měl zatím jen tenhle top model.Na druhou stranu je i pro jezdce s nižší váhou (já cca. 65kg) opravdu super citlivá a žehlí parádně.Typický příklad louka plná drnů.Tam nemá chybu.Také tuhost je skvělá.Na šutr vyšušené vyjeté koleje od lesáku,dejme tomu,reaguje okamžitě a pak už záleží jen na plášti jestli to pobere.
To zanořování vidle by měla řešit origo patrona od Cannonu.Ta co tam je od Rockshox je prý mizerná.Ale nemám to ověřeno.
Jo a pro cinkali.Tady vám kotouč rozhodně cinkat nebude:)
Takže nakonec mam nabídka na Cannondale F29 Carbon 3 2015 za 72000kč. Vyplatí se? :)
tak to musíš vědět sám ne jestli se to vyplatí.
samo nevyplatí, určitě je kopec kol s lepším poměrem cena výkon
Jaká třeba namátkou? Mimo Canyonu, který se nedá vyzkoušet.
v podstatě všechny na trhu
ty prostě nechceš aby si jej koupil a byl tady další … :o) a je to venku
mě je to fuk, ptá se na to jestli se to vyplatí, píšu že poměr cena/výkon není z nejlepších, prostě za 7 pětek je ta výbava slušně ojebaná, ale nikde nepíšu že to není dobré kolo.
Jen žádné násilí… :)
Jasně, u Cannondalu se platí hlavně za rám a leftynu, takže komponenty jsou trošku ojebané…
V budoucnu třeba řazení vyměníš, přehazku vyměníš, brzdy vyměníš, ale rám a vidle je jiný kafe…
Ale pořád to je dost peněz, to žádná… :)
tj 15% z ceny dolu, dle mě se to dá, když je to model na příští rok …
kolik Cannondale F29 Carbon 3 2015 váží? Nikde jsem to nezahlédl..
díky
Tady jsou váhy všech biků.Je to tedy letošní rok,ale bude tam rozdíl nula,nula prd.