Cannondale (koloshop) - krivy ram, neuznana reklamace

80 nepřečtených
  • deekay

    Rad bych se obratil na mistni cleny, protoze urcite uz nekdo neco podobneho resil.

    Strucny popis problemu:

    Koupeno kolo v prazske pobocce koloshopu (cannondale caadx 105). Kolo jsem si vybral, vyzvedl, odvezl a bylo mi receno, ze za 100km mam prijet na garancku. Nasledujici vikend jsem vyrazil na kolo, pro projizdce se mi nezdalo ze se kolo cova divne, tahne doleva a pokud uplne pustim riditka musim hrozne vyvazovat napravou stranu. Najel jsem 100km a doma resil cim to muze byt. Z pohledu zepredu bylo jasne videt ze sedlova trubka neni rovnobezna s osou kola a na vytazenem sedle to znamena, ze sedim oproti svisle stredove rodine kola o nekolik centimetru mimo a tim mam mimo i teziste. Dalsi jednoducha provazkova metoda ukazala, ze kolo je dvoustope a to ne v radiu jednotek mm ale cca 1cm mimo. (schvalne jsem aplikoval klasickou provazkovou metodu jeste na dalsi kolo co mam doma a to proslo bez ztraty kyticky).

    nasledujici pracovni den jsem zajel do koloshopu s tim, ze mam teda kolo na tu garancku, ale ma tuto vadu. Servisni technik se na kolo zpredu podival a odvetil ze to je jasne, i on od oka vidi jak je sedlovka mimo a ze teda kolo prijmou do reklamace. Sepsal se protokol a ja cekal. V protokolu bylo zaneseno „zkriveny ram, kriva sedlova trubka“.

    Cekal jsem cca 3 nedele, pak jsem volal do koloshopu, jak vypada reklamace, protoe jem neodstal absolute zadnou odezvu. Bylo mi receno, ze posilaji vse dovozci a ze o reklamace se stara jista pani na centrale a ze ji popozenou. Rikam ok, stane se, maji toho hodne a do 30ti dni jeste neco zbyva.

    Lhuta pro vyrizeni reklamace mela uplynout 14.11. a dnes 9.11. mi pristalo v mailu psnai od Koloshopu. Rikam si super, pojedu si pro kolo, ale po otevreni mailu jsem neveril tomu co vidim. Reklamace se pry neuznava, mam si kolo vyzvednout, nebo napsat adresu, kam mi ho maji poslat. Duvod zamitnuti reklamace je konkretne presne:

    **Ofisiální vyjádření výrobce Cannondale:

    The tubes of a CaadX are not completely symmetric, on some areas the shape is different.

    Překlad:

    Trubky na CaadX nejsou kompletně symetrické, v některých místech je trvar jiný.**

    Chcili jsem rozdychaval jestli je to vtip, ale pak mi doslo, ze ais ne, Volam tedy na reklamacni oddeleni do koloshopu, co to ma znamenat a tam mi pani povida, ze pro ne je reklamace takto uzavrena, lhuta neberiz a musim si kolo vyzvednout, Kdyz rikam, ze s vyjadrenim nesouhlasim, ze takhle muzou odpalkovat uplne kazdeho, kdy uvidi ze nestihaji lhutu mi bylo receno, ze se muzu soudit.....

    Kolo je dle me nejezditelne. Zmerit ram si dokazu sam v praci laserovym merakem (delame svarovaci a kontrolni pripravky), ale bez nejake certifikace znalce je mi to asi k prdu. Tusi nekdo na jakeho znalce, ktery by mi dal platny posudek se mam obratit? Idealne Praha a okoli. Ale asi klidne i dovezu kolo dal. Sice to nebyla zadna topovka za 100k, ale 33 tisic kc taky neniuplne malo.

    Libi se mi taky, jak se koloshop na webu ohani jak jsou certifikovany prodejce cannondale bla bla a vsechna kola jsou perfektne pripravena a zkontrolovana pred prodejem… skutek jaksi utekl.. vim, jsem naivni, naletel jsem jim. Holt pouceni pro priste, zase si budu kola stavet sam a od vyrobcu/ prodejcu, ktery vim ze se chovaji kz akaznikum ferove a ne jako k onuci. (mistni clen onuce promine).

    Doplnění administrátorem Bikeforum.cz: Oficiální vyjádření Koloshop.cz najdete níže v diskusi pod tímto odkazem

    0 0
    • milan.v  

      To je síla… :o/ Tady každá rada drahá…

      Hele, tady bych do toho šel dopisem napřímo na Cannondale.

      Je to ale prasárna…

      0 0
    • Al Stra  

      v nejhorším si můžeš říkat, že v tom nejseš za 33 ale možná jen za cenu nového rámu co si budeš muset koupit-(

      přeji pevné nervy

      0 0
      • deekay  

        No i kdybych se mel soudit, tak to tak nehodlam nechat. On ram samotny taky nebude zadna lace. A z principu mi vadi ze takovedle smejdstvo bude prochazet dal a dal.

        Ted by me zajimalo, ejstli je nekdo zbehly v pravu, jak mam postupovat. Reklamaci neprevzit a napsat vyhradu ze nebylo pochopeno co reklamuji? Nebo prevzit a hned reklamovat znova z presnejsim popisem? nejak jsem doufal, ze todle zaridi firma se kterou mam kupni smlouvu tzn. Koloshop, ale tezce jsem se zmylil.

        0 0
    • Rice  

      Občas se rámy dělaj i s vyosenou spodní půlkou sedlový trubky, takže podle ní se to určitě nedá moc poměřit. Nejlíp zkusit rám přeměřit pravítkem na kontrolu geometrie/rovnosti rámu a mailem poslat dotaz s fotkama přímo do Cannondalu.

      0 0
      • deekay  

        To chapu, jsem zbehly v geometriich kol, ale rozhodne neni zpredu jiny uhel sedlove a hlavove tribky umyslne, viz foto vyse. A opravdu to zcela jasne bylo videt i nazivo a dokonce mi to ihned potvrdil i servisak v prazske pobocce koloshopu. S tim ze todle urcite nebude problem. Proto me opravdu zaskocila a neprijemne prekvapila reakce.

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • Rice  

        Jsem si vzpomněl, jak jsem před časem vyklepnul spodní misku hlavovýho složení z jednoho rámu a spodní zafrézovaná díra na misku byla nějak excentricky umístěná, teda umístěná byla asi dobře, ale díra vedoucí hlavovou trubkou byla celá nějak posunutá. Takže díra na misku ložiska byla spíš ve tvaru půl-elipsy než kružnice a mam podezření, že se podle toho prohla i nová miska a proto hlava občas nehezky zvučí. Naštěstí už má kolo „odpracováno“ a snad bude brzo adekvátní náhrada.

        0 0
    • JMT  

      Normalne bych udelal uplne maximalni bordel kde by to slo. Jestli je kolo po projeti louze opravdu dvoustope, neni o cem. A koloshop je v tom uplne stejne, ne li vic nez dovozce. Meli by se postavit za zakaznika, zvlast kdyz to jejich servisak sam uznal. Tohle je jen vysledek toho, ze na to naprosto serou, vubec se na to nikdo ani nepodiva a jen si od stolu preposilaj maily. Udelej maximalni bordel vsude kde to jde. Chytnou se za nos, nekdo asi dostane pres koule, ale ty dostanes novej ram a pravdepodobne i kompenzaci. Osobne bych ji pozadoval

      0 0
      • deekay  

        Tak ja nechci primarne delat bordel, tim min delat problem servisakovi specialne, ktery byl jinak opravdu vstricny ve vsem co jsem s nim resil. rad bych jen dostal, co jsme si zaplatil – funkcni a bezpecne kolo.

        0 0
        • JMT  

          Tak napis do cd ze to je krivy, posli dukaz a zeptej se co s tim mas jako delat, kdyz dovozce to zamitnul a jezdit se na tom neda. Plus bych to resil asi i jeste v tom koloshopu. At poradi ten servisak co s tim a idealne vse mailem v kopii na vsechny. Sorry ale ten servisak z toho nakonec muze vyjit leda dobre. Jedinej ma proklientskej pristup. A ver ze si toho bude majitel koloshopu i majitel cd povazovat vice, nez toho ze se usetril nekde jeden ram…

          0 0
    • Acanthophis  

      Hele s koloshopem jsem měl vždycky vcelku dobré zkušenosti, co se týče nákupu (i příp. poradenství – teplická pobočka), ale s reklamací jsem skoro vždycky narazil (jednou právě i s CD – podrobnosti příp. do zprávy). Nejjednodušší je se obrátit na jejich šéfa – s ním jsem měl min. já při jedné zamítnuté reklamaci asi nejlepší zkušenost, protože jsem přes něj požadoval o znovu posouzení a ze zamítnuté reklamace se najednou stala řešitelná závada a dostal jsem i zvolenou nápravu. Jestli bude pro pražskou pobočku stejný nebo už to mají nějak dále rozdělené netuším, ale rozhodně držím palce!

      0 0
      • deekay  

        Diky za info, zkusim to kdyztak posunout ve vedeni dal, pokud budu neuspesny!

        0 0
    • deekay  

      Mno zitra se jeste zkusim dovolat na reklamacni do Aspire, co jako timto basnik chtel rict a uvidime. Ale uz je to trochu nad ramec, todle by dle me mel resit sam koloshop. Pokud ani todle nevyjde necham teda kolo poslat zpt na prazskou pobocku a budu to tam resit osobne. Jen uplne netusim jakym pravne spravnym zpusobem vysledek reklamace odmitnout. Stoprocentne bude mit koloshop slusneho pravnika, tak aby me na necem neutahali jak na varene nudli.

      0 0
    • krabica  

      Asi špatná konstelace hvězd, mně Aspire reklamaci křivého rámu (zadní stavba) u GT uznalo a rám vyměnili, kupoval jsem u Mojekolo. Kámoš, co prodává Cannondale, tvrdí, že ohledně reklamací je Cannondale(Aspire) velmi vstřícný.

      0 0
      • deekay  

        Na me to dela dojem, jako by nemeli cas, nebo se tomu dostatecne nevenovali (nepochopili problem). To muze byt problem v komunikaci mezi koloshopem a aspire, nebo aspire a centralou cannondale.

        0 0
    • tromboonen  

      Šel bych do toho asertivně, ale rozumně… čeští dovozci jsou kolikrát žáby na prameni co se k zákazníkům chovaj přehlíživě až hrozně, počítaj s tím, že lidi nemaj páteř a neozvou se, ta samá značka v Emerice, UK nebo jinde rozdává záruční rámy lidem co si ten původní rozstřelili vlastní blbostí (kolikrát i při sundávání kola z auta),,,

      Na druhou stranu tohle lidi reportujou na základě vztahu s „LBS“, klukama z obchodu s kolama co Ti prodaj kolo za pár desítek dolarů dráž než nejlevnější online prodejce a Ty to respektuješ protože Ti k tomu daj servis ve smyslu poradenství a tak… u nás je to často o tom že velký prodejci jsou předražený, třeba se nechaj přemluvit na slevu (proč ne, marže maj slušný), ale k reklamacím se stavěj velmi trapně..

      Prostě za ty prachy když se k tomu nepostaví rozumně dovozce tak bez okolků (slušně, ale důsledně) upozornit zdroj, že postoj dovozce je hodně na prd… to, co si tady necháme ***** na hlavu my je nesrovnatelný s tím, jak funguje CC o pár desítek km nach west, občas to jde ruku v ruce s vyčuránkovstvím, ale když si koupíš top kolo/rám od top značky za top prachy tak takovýhle problém b y měl automaticky znamenat „tak to nechápeme jak se nám to mohlo stát, velmi litujeme a tady máte nový pravděpodobně o třídu lepší rám a nějakou tu pozornost k tomu“ (protože nechcem aby si lidi mysleli, že ty naše ceny nemaj žádný opodstatnění)… takhle to funguje celkem všude na světě, kromě nás co jsme zvyklí si nechat ***** na hlavu protože tady se stížnostě moc nenos..

      V tomhle případě stížnost více než oprávněná a jestli s tím maj problém čeští pohůnci, není nic jednoduiššího než se obrátit na značku a tam si toho určitě všimnou, třeba za pár let se dočkáme že i místní prodejci k tomu budou přistupovat líp.

      0 0
    • deekay  

      Tak pokracovani: Dneska telefonat do Aspire – pan na telefonu vstricny, jen mi sdelil ze koloshop by rozhodne nemel zakazniky odkazovat na ne jako dovozce ale mel by dostatecne vysvetlit duvod zamitnuti reklamace, coz pani na reklamacnim v koloshopu nebyla schopna, jen rekla, ze pokud se mi to nelibi, mohu se soudit.

      Vzal si na me kontakt, cislo reklamace a ze to preda svemu kolegovi v Aspire, co reklamaci resil aby mi byli schopni podat vysvetleni k zamitnute reklamaci. Tak jsem zvedav a cekame.

      0 0
    • smizo  

      Na to promereni a zkontrolovani zkus duratec nebo festku, pry tam jsou celkem rozumni..

      0 0
      • deekay  

        Snad to nebude potreba, ale zrovna Festce jsem Leicou merili jejich pripravek na ramy u nas ve firme :))))

        0 0
    • vt  

      OT: prekvapuje mne, ze takovyhle relativne drazsi kolo se vubec dostane do prodeje? U kusu z Kauflandu byce se nedivil, ale toto? :-/

      0 0
    • kadlec  

      Ja si nejsem upne jistej, ale tobe teorericky muze byt jedno, jak se k tomu stavi dovozce. Ty jsi kolo koupil a reklamoval u prodejce a mas obchodni vztah s nim. On se ma nejak postavit k reklamaci a pak si resit s dovozcem.

      0 0
    • albertcz  

      Ahoj,

      dělám 26 let v prodeji sportovního zboží (ne kola, ale to je jedno) a reklamací jsem za tu dobu řešil tisíce. Nechci řešit jestli je reklamace oprávněná nebo ne, jenom poznámka k tomu jak to po právní stránce probíhá. První je to, že tvůj partner v celém sporu je pouze a jedině ten kdo ti to prodal, tedy Koloshop, nikdo jinej. Nějakej dovozce nebo kdokoliv jinej tě vůbec nemusí zajímat, jak si to řeší prodejce s dovozcem je jenom jejich věc, tebe se to vůbec netýká. Tedy vše řešit jenom s Koloshopem. Oni reklamaci vyřešili v zákonné lhůtě 30 dnů a to tak, že jí zamítli jako neoprávněnou. Pokud s tím zákazník nesouhlasí, tak je nutné si reklamaci převzít, tedy vyzvednout, převzít to vyjádření k reklamaci. To je první krok. Další krok je sepsat nesouhlas s vyřešením reklamace s návrhem nějakého řešení a doručit do Koloshopu. Pokud prodejce na sepsaný nesouhlas nereaguje nebo ho odmítne, tak je třeba si opatřit znalecký posudek a pokus o vyřešení mimosoudní cestou opakovat. Pokud ani to neprojde, pak zbývá jedině soud. Pokud je reklamace tak jasná jak je popsáno (nevím, neviděl jsem, nechci to hodnotit), pak varianta že dojde k soudu je minimální, prodejce do toho nejspíš nepůjde a bude se snažit dohodnout. Do soudního sporu žádný rozumný prodejce nejde, protože šance že to vyhraje je marginální. Měli jsme dost případů kdy to oprávněná reklamace rozhodně nebyla a pokud byl zákazník zatvrzelej a hodlal se soudit, tak nakonec jsme to zaplatili a nějak se dohodli, protože soud je pro prodejce téměř bez šance, zvlášť v případě že je reklamace jasná.. Takže to bude stát čas, námahu, ale nakonec budeš úspěšnej, bych tipnul. Rozhodně to nezabalit, ale bojovat..

      0 0
      • jecnak  

        Presne tak. Tohle je obecne ten jediny spravny postup v pripade jakekoli reklamace. Samozrejme bocni kanal v podobe kontaktovani vyrobce ci dovozce je mozne zkusit ale jediny zakonny partner zakaznika je prodejce.

        0 0
        • tromboonen  

          Hele von by to neměl být boční kanál, dovozce a hlavně značka by měli vědět, jak jim kurvěj pověst prodejci… podle mě by mělo stačit napsat mail s popisem případu a postupu při reklamaci dovozci, evropskému zastoupení a do centrály a dát do kopie koloshop… vymalováno.

          0 0
          • Mig_all  

            Hehe ti si s tím leda tak vytřou prdel…

            0 0
            • jIrI___  

              Ovšem jen v případě, že takový mail od človíčka někde z východu vůbec zaregistrují :)

              0 0
              • tromboonen  

                Máte to kluci trochu pomatený, kapitalisty nezajímaj světový strany (jo maj nás ve východní Evropě, holt jim to nedochází), ale každej nasranej zákazník se počítá, oni to maj srovnaný, to jen postvekslácká mentalita u nás jim to treochu komplikuje, ale za rok až dva to bude cajk, a čím víc lidí se ozve tím líp.

                0 0
      • Atilla  

        +1, ale vůbec bych se nebál napsat email do centrály CD. Řešil sem takhle reklamaci Leathermana, když se prodejce choval jak blbec. Druhý den mail z US a za chvilku volal prodejce, že se omlouvá a reklamaci ihned vyřeší.

        0 0
      • deekay  

        Diky moc, presne v takovou odpoved jem doufal. Nicmene dnes mi volal pan Vesely z koloshopu, ze se k nemu dostal muj reklamacni pripad (Predpokladam ze diky panovi z Aspire, kteremu jsem se rano dovolal). Mam mu poslat znovu vsechny informace co nejpodrobneji aby mohli reklamaci znovu poradne provezt a ram premeri. tak snad se to uz pohne kam ma a bude vse v poradku.

        0 0
    • Doktor-Prase  

      Reklamace s koloshopem vždy dopadla, že udělali, co jsem chtěl. Buď vlastní blbostí (nevyřešili v zákonem dané lhůtě), nebo pod tlakem se položili.

      Nicméně vždy a pouze na prodejce. O jednání dovozce pak samozřejmě můžeš informocat centrálu cannondale… stejně jsem to dělal v případě nevyřešený reklamace of FiveTenu.

      0 0
    • PavlikXSS  

      kdy si to byl reklamovat?

      0 0
    • jiriga  

      urcite bych se obratil i na Dtest ta dokazou velmi catso velmi dobre pomoci a i pripadne na nekoho odkazat

      https://www.dtest.cz/…lska-poradna

      0 0
      • Al Stra  

        co napsat rovnou do televize prima, mohla by z toho být další pěkná reportáž-)

        0 0
    • deekay  

      update (uz jsem to psal vyse, jako reakci na prispevek, ale znovu hodim sem):

      Dnes mi volal pan Vesely z koloshopu, ze se k nemu dostal muj reklamacni pripad (Predpokladam ze diky panovi z Aspire, kteremu jsem se rano dovolal a ktery rikal ze to preda dale). Mam mu poslat znovu vsechny informace co nejpodrobneji aby mohli reklamaci znovu poradne provezt a ram premeri. tak snad se to uz pohne kam ma a bude vse v poradku.

      0 0
      • plzakj  

        Uz se parkrat ukazalo, ze prodejci taky ctou bikeforum :)

        0 0
        • myscho  

          Hele Vano, prebehni bf, ci tam zas nie sme za volov.. :)

          0 0
        • Breakpain  

          Ještě aby ne, když tu zrovna Koloshop mívá takovou pěknou reklamu ;-). Zatím musím zaťukat – všechny objednávky a reklamace u Koloshopu kladně vyřízeny ;-)… tak držím palce, ať to dopadne kladně i v tomto případě.

          0 0
          • tromboonen  

            A pak že shaming nefunguje… ani nenapsal na Canóny, jenom na blbý BF a PR oddělení si toho všimlo, proč ne…

            0 0
            • novas752  

              V PR oddělení zřejmě nemaj co dělat a čučej na bf. :)

              0 0
              • plzakj  

                :D

                0 0
              • tromboonen  

                Hele jestli tak trochu možná jako je to výsledek někoho z Kshopu co si toho tady všim tak tím líp, blbec s instrukcema všechny odpálit funguje v mnoha odvětvích, jestli se tady díky jedinému vláknu podařilo jej obejít a dostat se k někomu kdo má povědomí o péči o zákazníky (celkem prémiové značky), tak proč ne, cajk a příště pro všechny lekce: neposrat se a trvat na rozumným řešení.

                0 0
                • novas752  

                  Tak já proti tomu nic nemám žejo. :) Spoustu lidí z branže čumí na bf a spoustu lidí, co maj pracovat, učit se nebo jezdit na kole, čumí na bf. :D

                  0 0
                  • Radovan84  

                    Ani se nedivím. Není to zde poprvé a ani naposledy. Mnohdy tady vznikají nesmyslné fámy,dohady atp.

                    Matně si vzpomínám kdy se tady plivalo např na rozpůlenej Favorit pri závodě.Kdyby se do toho nevložil Hejník tak se tady na tu značku blije a blije…

                    0 0
    • scret  

      reklamaci jsem v koloshopu resil nekolikrat a vzdy se to vyresilo k moji plne spokojenosti…

      0 0
    • Honza Tančin  

      Dobrý den,

      dovolte mi reagovat jménem spol. Koloshop.

      Procesy při vyřizování reklamací mají svůj řád. Zákazník má sice uzavřenou smlouvu s prodejcem, který je zcela odpovědný za vyřízení reklamace, nicméně fyzické posouzení reklamace zajišťuje výrobce, případně distributor, v tomto případě Aspire. Jeho stanovisko, je vodítkem pro závěr reklamace.

      Toto stanovisko bylo negativní. Proto naše zamítavé řešení reklamace. Nikdo však není neomylný. Pokud Aspire / Koloshop chybně posoudily reklamaci, např. na základě nedostatečné formulace závady v reklamačním protokolu, jsme zcela vstřícni reklamaci posoudit znovu, což jsme i zákazníkovi nabídli a aktuálně se děje.

      Rád bych podotkl, že prozákaznický přístup je pro Koloshop zásadní (snaha servisního technika v Praze, náš následný kontakt atp.). Tento rok jsme vyřídili více jak 1,5tis. reklamací. Jsme reální lidé, kteří když pochybí, tak umí přijmout odpovědnost a k problému se postavit čelem. Koloshop vždy dodrží své slovo a jedná fér. V každé zásilce je vložena zpráva s mým emailem, kde je uvedeno, že bude-li cokoliv v nepořádku, můžeme mě každý kontaktovat pro prověření situace a sjednání řešení.

      Hezký víkend,

      Za Koloshop.cz, Honza Tančin

      0 0
      • arny71  

        „Toto stanovisko bylo negativní. “

        Tak kdybyste pane Tančin ještě uvedl, proč byla takhle konkrétní reklamace zamítnuta, aby to bylo úplné. Protože ta fotka je dost výmluvná. Vám ten rám přijde rovný?

        0 0
      • myscho  

        „Jeho stanovisko, je vodítkem pro závěr reklamace.“

        Takze inak povedane Koloshop nema svoj postoj a prebera kazdy nazor distributora?

        0 0
        • Barak  

          To je ale zcela bezny postup.

          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • figur  

        No, stručně řečeno – kdyby se to tady nevětralo, tak by zakladateli vlákna skutečně nezbylo nic jiného než ten soud. Schovávat se za blíže neodůvodněné stanovisko arogantního Aspire není zrovna statečný. Zvlášť, když to stanovisko je v zásadním rozporu s jejich proklamacema.

        0 0
    • George81CZ  

      Výrobce říká, že trubky jsou profilované (volně přeloženo), ale o křivosti rámu není řeč. Takže za mně lépe popsat problém a reklamovat znovu.

      0 0
      • Idas  

        Videl nekdo co v ty reklamaci bylo napsany?

        Bylo to spravne a srozumitelne prelozeno?

        0 0
        • Mig_all  

          A proc by zakaznika mel zajimat nejaky preklad? :-O

          0 0
          • Idas  

            Zajimat ho to nemusi, proto to taky tak dopadlo, misto asymetrickeho ramu odpovidaji na symetricke roury.

            0 0
        • Barak  

          Bych skoro rekl, ze v Aspire v Brne budou mluvit cesky.

          0 0
          • Idas  

            A proc odpovedel anglicky?

            0 0
            • Al Stra  

              asi protože komunikoval jak s koloshopem, dovozcem, tak i centrálou,

              už je v tom hokej-)

              0 0
            • Barak  

              Asi to posilali nekam ven.

              Ale prece nebudes jako zakaznik tohle resit? Pokud je to opravdu tak evidentni vada, jak to z popisu vypada, rekl bych koloshopu, at to jeste prehodnoti, jinak to poslu ke znalci a dam to k soudu.

              0 0
        • Al Stra  

          použil bych spíš výraz podáno..

          0 0
    • Al Stra  

      sranda v tomhle vlákně zdá se skončila a celé to snad dopadne nějak dobře

      0 0
    • Bafoon  

      Jakpak to pokračuje?

      0 0
    • deekay  

      Takze abych to tu uzavrel, opakovana reklamace uz probehla velmi rychle (v radu dni) a nyni uz mam doma funkcni kolo s vymenenym ramem. Sedlovka je rovna, kola v jedne stope, hned se na tom jezdi o poznani lepe :)

      Takze diky vsem za podporu, pomoc a rady tady ve vlaknu a taky tem co nabizeli pomoc pres PM.

      0 0
      • kadlec  

        tak hlavne,ze to dobre dopadlo, jen to takhle melo byt hned napoprve

        0 0
      • milan.v  

        Super přístup k dořešení reklamace!

        Základ je – nevzdát se…

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.