Cannondale Scalpel 3 2012 nebo 2011?

34 nepřečtených
  • HHF.CeZet

    Mám Meridu Matts TFS XC 400 (bílou) v ceně 16000,–, ale po každém závodu jsem musel dát kolo do servisu, a stálo mě to vždy min. 200,– Tak mně bylo doporučeno ať si koupím kolo lepší, už jen kvůli tomu, že se tomuto sportu hodně věnuji. Tak jsem se rozhodl pro koupi Cannondalu Scalpel 3, spíš bych šel do roku 2011 (více se mi líbí) :o) a je o 10k levnější. Jaký na toto kolo máte názor? Brát, či ne? Jezdím xc maratony.

    2012 http://www.bikegallery.cz/…/scalpel-3–4

    2011 http://www.bikegallery.cz/…lpel-himod-3

    0 0
    • kubad  

      osobně bych asi vzal z těchto dvou 2011, ale rozdíly budou vcelku malé

      0 0
    • JakeF  

      2011, prodat ty 1.7čky a za zbylý peníze nějaký lehoučký kola připravený na bezduše a pláště hodit bez duší.

      0 0
      • HHF.CeZet  

        V čem sou lepší bezduše? Myslel jsem, že se používaj jen na silničkách.

        0 0
        • JakeF  

          Když budeš trochu hledat, najdeš toho tu o nich opravdu hodně.

          Nižší valivý odpor, lepší trakce a pohodlí díky možnosti vozit nižší tlaky, než s dušema, protože je menší riziko procvaknutí. Plus ještě při použití dostatečnýho množství tmelu schopnost menší defekty zacelit téměř okamžitě, že člověk nemusí ani dofukovat.

          Ale za cenu vyšší údržby a horšího nasazování (u ZTR ráfků nebo UST standardu dost odpadá, tam to jde i klasickou pumpou) a v případě velkýho defektu, co tmel nezacelí, se tam blbě dává duše, jak je to celý od tmelu a zašroubovanej ventilek.

          0 0
          • HHF.CeZet  

            Děkuji za radu, já sem na svej Meridě za všech 7 absolvovaných závodů a 1× nepíchl, nevbim jestli je to náhoda, nebo štěstí, nebo je to normální :) ale musim říct, že jsem spokojen s duší.

            0 0
            • Rubi  

              taky jsem byl relativne spokojeny, ale na nakem 18. zavodu mi to podelalo cely zavod, kdyz jsem prorazil o rafek, na jare davam bezduse a hlavne to ma pak lepsi jizdni vlastnosti

              0 0
            • SOBYS  

              Za takový peníze bych přemýšlel o jiných kolech. Třeba by se dal sehnat Specialized epic 2011 se slevou, nebo pevná 29. Karbonový epic 2012 stojí asi 83 tis. Kč. Lefty od cannondalu není moc praktická, jednak kvůli servisu a taky náročnějšímu sundání předního kola.

              0 0
              • kubad  

                ale prd, naopak při defektu nemušíš kolo sundat vůbec :D

                a servisu bych se nebál

                0 0
              • camlost  

                Scalpel jsem někde na webu viděl za 75 tis.

                kromě toho, že je to o dost méně, vychází ten Scalpel v Mku na 10.7 kg s pedály.

                hliníkový Epic váží nad 12.5 kg. jeho rám nějakých 2750 g. rám Epic S-Works váží o 0.5 kg méně. Epic Expert Carbon má zadní stavbu hliníkovou, je těžší než S-Works. pod 11 kg mít nebude.

                (Scalpela jsem měl 2011, spešly 2010. pokud se nepletu, nedošlo u žádného z uvedených modelů od té doby k zásadním hmotnostním úsporám)

                0 0
    • Rubi  

      hlavne kdyz te stval servis, tak bych moc nesel do lefty…slysel jsem, ze za jeji servis se plati hodne

      ale jinak je scalpel paradni, bral bych 2011

      0 0
      • kubad  

        servis Lefty stojí +/- stejně jak u kvalitních vidlic, spíš je problém že není moc servisů co to dělají a umí

        0 0
        • Rubi  

          rekl bych ze RS porad vychazi lepe nez lefty a fox

          0 0
          • kubad  

            řekl nebo to dokážeš doložit?

            co je na servisu Lefty složitější? tlumící a pružící část je stejná, rozdíl je jen v drahách :D

            jinak samo RS jde v klidu dělat komplet doma, u Lefty je to složitější, ale jde to taky.

            0 0
            •  
              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
              0 0
            • Rubi  

              co je slozitejsi na FOX vic nez na RS? v podstate nic a servis stoji 2* vic :) nehlede na to ze fox ma drazsi dily ⇒ z toho vyvozuju ze lefty ti nikdo neudela stejne „levne“ jako treba RS vidli a ze na tom bude s nahradnimi dily podobne jako fox.

              ja mam osobne fox, jen proste reaguju na to ze nove kolo chtel kvuli castemu servisu, jinak nevim kolik servisovani vyzaduje lefty, ale naky typek na zavodech mi rikal, ze po bahnivem zavodu platil hodne za servis lefty

              jsou to jen me domnenky, lefty se mi libi a nikomu ji nevymlouvam, jen aby se pak nedivil…

              0 0
              • maajkee  

                Lefty není třeba klidně 2 sezóny servisovat, jen občas máznout dráhy.

                0 0
                • JakeF  

                  To samý platí i u Foxu, pokud člověk otírá stíráky… A navíc „sezóna“ je dost relativní pojem, jak co se týče kilometrů, tak podmínek.

                  0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Dan.45  

      vzal bych taky 2011, budeš spokojenej :) !

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • maajkee  

        souhlas, 2011 v té tmavé variantě.

        0 0
    • maajkee  

      Za mě taky 2011 a tiše závidím :)

      0 0
    • Bafoon  

      za mě taky 2011 a nezávidím :)

      0 0
    • dua  

      Za mě 2011, je hezčí, a ušetříš kačky na upgrade, třeba kol.

      0 0
      • HHF.CeZet  

        Tak auto nemám, tak do čeho ty prachy mám rvát že :) Takže díky za odpovědi, vezmu 2011, pokud bude ještě k sehnání na skladě.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.