Cauec cannondejlisti, mam vakl v uchyceni lefty (brejlí) do hlavoveho slozeni. Poradil by prosim nekdo jak ho dotahnout? dikec za radu..
Cauec cannondejlisti, mam vakl v uchyceni lefty (brejlí) do hlavoveho slozeni. Poradil by prosim nekdo jak ho dotahnout? dikec za radu..
Mně teda uplně není jasný kde ten vakl je, možná by pomohl obrázek :)
.
samozrejme vakl je i nahore… je to mezi brejlema a hlávkem…
Takže jako vakl vertikální? Jakože se vidlice hejbe v hlavový trubce?
V tom případě by mělo stačit jen povolit představec, povlit brejle a trochu to sklepnout a zase dotáhnout.
zamacknu predni brzdu, hejbu kolem dopredu a dozadu a je v tom vakl…
jsou dvě možnosti buď máš vůli v hlávku nebo jen nemáš vymezenou vůli pro druhou povol šrouby na brejlích a dotáhni zespodu ten imbus pokud to nepomůže nejspíš to bude na výměnu hlávka…
ted jsem v háku, kouknu na to odpol a napisu jak jsem dopadl (o zadnym šroubu zespoda totiz vubec nevim:)
neni tam přímo šroub ale zespodu je krytka a v ní je díra na imbus…
No ale pokud nemá integrovanej představec, tak je zespodu jen díra!
podle fotky co sem dával ho má
krytka zespodu je, ale to je handmade doma… koupil jsem krytku a diru zadelal (v dire vozim pumpicku a nejaky dalsi p*covinky:) TAKZE STANDARTNE KRYTKA ZESPODU NEBYLA
OMG pak se nediv že tam ¨máš vůli kup origo krytku a dotáhni to jinak nemůžeš vymezit vůli ložisek…
ah už to vidím ty máš klasickej představec… (u toho nvm jak je to zbastlený :O( )
pumpičkou přes uši :D
vse je klasika, zadnej bastl:) jen jsem koupil krytku (zadny sroubovani nic takovyho, jen jsem tam nasadil kdytku-stejne jako to je nahore z pohledu riditek:) abych v trubce nemel bordel
Na to jeho kolo krytka nepatří. Ta hlavovka má dole pevný osazení, nasazuje se od spodu a na ni nahoru představec, kterej se musí nasadit na těsno tak, aby vůli vytěsnil. Jako když se nasazuje Fatty.
pokud sou fotky v profilu aktuální, tak tam máš trubku a nahoře se to stahuje představcem, tady je jediná rada, povolit představec a šrouby na uchycení lefty, gumovou paličkou tu trubku která jde zespodu doklepat a skusit nahoře znovu dotáhnout.
ještě si zkontroluj jestli máš mezi horním ložiskem a horním uchytem lefty gumový těsnící kroužek. má cca 1mm
poz.1 na obrázku
ten gumovy tesnici krouzek tam 100% je. to si pamatuju:) ok, az dorazim domu, zkusim tvuj postup, dam pak vedet. dikec
nic jiného se s tím dělat nedá nic se tam neseřizuje, maximálně můžeš mít volný ten šroub na spodním úchytu Lefty,
nebo ložisko v hlavovém po smrti
ok, kouknu na to, snad to poresim jen tim „dotazenim“ lozisko asi nebude za par kacek…
Ostatně to samý jsem mu psal už na začátku :)
No já bych to teda podle té fotky nepoznal. Není vidět ani kousek předsatvce a na spodku není poznat jestli je to osazení hlavové trubky pro neintegrovaný představec nebo ta šroubovací krytka od integrovanýho představce…
Jo a on ho má dokonce v našich bicích a tam je jasně vidět, že ho nemá!
už jsem si toho všim ale na tý fotce co sem dával byla ta krytka jasně vidět…
Jestli myslíš tuhle fotku, tak to fakt není poznat jestli je to ta šroubovací krytka nebo to osazení na neintegrované hlavové trubce.
vypadá to uplně stejně jako krytka co jsem měl na integrovanym představci to že to má zbastlený jinak je jeho boj xD xD xD
Ale né, já ti nevymlouvám, že to vypadá stejně, právě naopak, já ti to tvrdím od začátku! Takže když vím, že to vypadá stejně, tak nemůžu poznat, co to je. Jakejkoliv bastl tam má, tak ten vidět není.
ta krytka je normalni klasika co je nahore z pohledu riditek. nesroubuje se, pouze tam je namacknuta (stejne jako hodni krytka).. koupil jsem ji,abych nemel v trubce bordel…
Jako že samo se to? Nebo s to měl rozebrané?
nene nehrabal jsem se v tom, dneska jsem na to prisel nahodou… zamacknu predni brzdu hejbu kolem dopredu a dozadu a trochu se to v tom hejbe
az dorazim, tak krytku sundám (asi jsem tady par lidi tou krytkou zmátl?) jeste jednou tedy… krytka na kolo nepatri, je to pouze obycejna krytka, ktera se standartne nasazuje nahoru z pohledu riditek… koupil jsem ji a nasadil zespoda, abych v trubce nemel bordel (vozil jsem tam pumpicku a lepeni, ted mam bezdusaky, tak v ni nic nemam) krytku dneska sundam a dam sem detailni foto.
návod sem ti napsal kus výš :D
udělej to jak píše kubad a pokud to nepomůžu tak jseš buď levej nebo to jsou ložiska :OD
levej… to nepripada v uvahu:)
Konečně jsem se v tom pohrabal (dle návodu) a po dotažení naprosto ok. Jel jsem to projet, úmyslně jsem brzdil přední brzdou, po vyjiždce opět vakl.. Už ladim nová ložiska. Výměna snad nebude nic složitého? Jen jestli jsem pochopil správně: Sundám představec, povolím oba šrouby na brejlích, paličkou úplně vyklepnu tu trubku směrem dolů (pak už sundám lefty z rámu?) a pak se už v pohodě dostanu k ložiskům? Předem dík za reakce
jo, jen bacha pod horním uchytem Lefty je těsnící kroužek, tak aby tam šel zas zpět jak byl :D
zainvestuj a kup pak klasickej cannon p5edstavec i s krkem tohle vymezování vůle paličkou mi přijde barbarský
ale prd, vyhozené peníze, a stejně to musíš vyklepávat paličkou taky :D
ja o voze ty o koze mluvím o vymezení vůle ložisek jinak pořád nemám ten balík od tebe nevíš o tom něco ? :O(
paličkou se tam nic nevymezuje, vůli vymezí předpětí úchytů Lefty :D
balíček má v moci pošta :-(
cituji tě: Reagovat Reagovat na zakládající příspěvek Zpět.
kubad || || 30.05.2011 08:45:53 || || 90.179.162.xxx
Cannondale-vakl v uchyceni lefty (úroveň 13)
pokud sou fotky v profilu aktuální, tak tam máš trubku a nahoře se to stahuje představcem, tady je jediná rada, povolit představec a šrouby na uchycení lefty, gumovou paličkou tu trubku která jde zespodu doklepat a skusit nahoře znovu dotáhnout.
Ta pošta mě sere :O(
Oživuju vlákno, když zmáčknu přední brzdu, tak mi přijde, že mám na lefty vakl. A za další, když otáčím řidítky, tak mi přijde, jak když to lehce drhne. Jak rozpoznat, kde je zakopán pes ? Cannona jsem přivezl loni koncem léta, jakožto testovací stroj z Aspire. Loni najeto skoro nic, letos cca 100 km. Když jsem CD v Aspire kupoval, tak mi bylo řečeno, že je po servise a je pravda, že ten vakl už je tam od začátku. Na hrabání se v tom nemám odvahu, otázka zní, co s tím může být ? Mám to hodit na servis (do hradeckýho Velo RB) nebo s tím sezónu můžu odjezdit ? Samo že bych „problém“ sledoval a v případě zhoršujícího se stavu bych to do servisu hodil. Předpokládám, že můj letošní nájezd nebude nic extra, že by to šlo do desítek tisíc. Děkuju
Jestli to pri otaceni drhne tak bych neodkladal rozebrani a vycisteni hlavka
a lozisek.
Jestli to pri otaceni drhne tak bych neodkladal rozebrani a vycisteni hlavka
a lozisek.
Jestli to pri otaceni drhne tak bych neodkladal rozebrani a vycisteni hlavka
a lozisek.
No to jsi mě nepotěšil. Zítra se tam stavím a domluvím se s nimi, co a jak a kdy by případně měli čas a jak dlouho by to trvalo. Ale jak říkám, je to takový drhnutí nedrhnutí. Navíc má Cannon najeto tak cca 300 km, pokud teda info o tom, že při testovačkách s ním najeli tak 200 km, je pravda.
Oživím vlákno, spodní ložisko není vpodstatě vůbec chráněno před bordelem a velmi rychle chytá vakl. Jak je u C zvykem, tato ložiska jsou dost drahá a běžně se nedají sehnat (nejlevněji snad na Ebay za cca 15–20USD/ks). Chtěl bych se zeptat, zda má někdo nějáký „blatníček“ nebo nějákou jakoukoliv jinou ochranu tohoto ložiska (jestli je něco na trhu) co by se dalo třeba namáčknout zespodu do OPI představce a chránilo by ložisko alespoň před bordelem od předního kola (neco ve stylu bender fender). Viz. foto.
dela to firma SKS.
Ja som si vyrobil zo starého plastového blatníka, časovo 20 minút. Zatiaľ spokojnosť
Přesně něco takovýho…
Čím to máš přichycený? takovou tou klasickou rozpěrou na blatníky přošroubovaným do kousku toho blatníku?
Tak si udělám asi sám, rozlámaných blatníku na to mám dost :-)
Originál rozperku som nemal, dosť ťažko sa zháňa, diera v trubke má 35mm, ale hlavne, bolo asi pol druhej v noci, tak som tam použil dva kúsky z toho istého blatníka :-D
e?
Či je tam nejaké céčko, je mi absolútne u ******, ja mám bike na jazdenie a nie na ukazovanie. Pozrel som si nejaký film pri medovine, a keď došla medovina, tak sa mi nechcelo len pozerať a spravil som si blatníček, lebo mi vadilo blato, ktoré fàka na ložisko. Ak niekomu záleží na tom, aby tam mal céčko, na gatiach céčko, na drese céčko, na prilbe céčko, nech si kupuje veci s céčkom. Ja som si kúpil ďalší Cannondale preto, lebo tretí môj bike, ku ktorému som sa dostal viac-menej náhodou, bol Cannondale F2000SL, a s vidlou, geometriou a pocitom z jazdy, som bol maximálne spokojný. To isté teraz, akurát Lefty, lebo keď som to asi pred 15-timi rokmi videl na fotke, tak som si povedal, že je to uletené a raz to budem mať :-D
Tak testovací verze 1.0 je hotová, tak uvidíme…
Mám to dost podobně taky ze starýho blatníku, uchycení mám řešený tak, že je to pod tím spodním dotahovacím šroubem co je na představcích s integrovaným sloupkem (ne ty nový OPI). Sice to funguje pro ložisko uspokojivě, ale moc se mi to stejně nelíbí, takže se asi brzy vrátím k bezblatníkovému řešení. Ty ložiska se dají snadno komplet rozebrat až do kuliček, vyčistit a zas je na čas pokoj. Dělám to asi jednou do roka…
Letos jsem s tim jezdil skoro porad, starej bidon a upravenej drzak do sloupku od SKS.