Zdravim,
od začátku roku jsem vybíral nové kolo. S nemalou pomocí b-f jsem se někdy v květnu definitivne rozhodl pro Canyon Nerve XC 4. Chtěl jsem kolo objednat, ale trochu mě odrazoval termín dodání – polovina července. Proto jsem se domluvil s jedním týpkem, kterej kolo objednával už dříve a koupi Canyonu si nakonec rozmyslel, že jeho objednávku převezmu. Sesmolili jsem e-mail, odeslali na adresu Canyonu a cekali. Za par dni prisla odpoved, ze vsechno bez problemu a jeho udaje byly komplet zmeneny na moje (jmeno, adresa, mail, …). Tim jsem získal dodací termín 24/25 KW, tedy polovinu června.
Někdy kolem 10. června mi přišel dopis, ve kterém se psalo, že mám zavolat/zafaxovat do Canyonu a říct jim číslo kreditky. Okamžitě jsem zavolal a číslo nadiktoval. Čekal jsem 14 dní (tedy cca do 24.6) a nic se nedělo. Volal jsem jim, kde je problém a odpověděli něco ve smyslu, že jim chybí některé díly a že mám čekat. Počkal jsem tedy dalších 10 dní (do 4.7) a po dalším telefonátu mi operátor sdělil, že s modelem Nerve XC 4 jsou problémy a člověk, který je za ně zodpovědný, dnes (4.7. v pátek) není v práci. Operátor mi však slíbil, že zařídí, aby mi hned v pondělí poslali mail s přesným datem smontování kola. V pondělí i celý následující týden, měsíc, … jsem však na kontakt z jejich strany čekal marně. Mezitím mi přišel účet za telefon a zjistil jsem, že jsem za telefonáty do Německa zaplatil už 400Kč. Proto jsem jenom odevzdaně čekal a doufal, že mi kolo snad někdy brzy pošlou.
Tuhle středu (23.7) mi však přišel v pořadí druhý dopis od Canyonu, kde mi oznámili, že kolo už je smontované a že jim mám nadiktovat číslo kreditky. Okamžitě jsem tam zavolal a ptal se, kde je problém, když jsem jim číslo už dávno dával. Operátor se v jednom kuse něčemu divil a pak dospěl k závěru, že se nejspíš někde stala chyba a Canyon si prostě a jednoduše zapomněl strhnout peníze z mého účtu. Slíbil, že to ještě ten den (ve středu) napraví, že oznámí chybu svojí kolegyni, která má na starosti strhávání peněz z karty. Dále mě ujistil, že v případě jakéhokoliv problému mě okamžitě konntaktují. No, jak jinak, opět se nic nestalo, peníze stále mám, moje smontované kolo se jim válí někde ve skladu a nikdo se mě neobtěžuje napsat nebo zavolat a mě už nebaví neustále vyhazovat jedno kilo za druhym za telefonáty jenom kvůli jejich neschopnosti.
Takže souhrn: Mělí víc jak měsíšní zpoždění, což mě připravilo cca o 1050Kč kvůli Tůmově středečnímu prohlášení a následnému pohybu kurzu € o 0,75kč nahoru. Dále jsem už přišel minimálně o 700Kč za telefonáty do Německa. Z toho plyne, že výsledná cena objednávky kola od Canyonu neni až tak extrémně výhodná, jak na první pohled vypadá.
Snad se někdo při čtění prokousal až sem, na konec, omlouvám se za tak dlouhou slohovku, kratší jsem to nedokázal :) jsem zvědavý na vaše reakce…
PS: taky mi přijde divné, že mi od Canyonu nepřišel jediný mail, i když údaje při převzetí objednávky jsem uváděl určitě správné.