• Almond

    Zdravim,

    od začátku roku jsem vybíral nové kolo. S nemalou pomocí b-f jsem se někdy v květnu definitivne rozhodl pro Canyon Nerve XC 4. Chtěl jsem kolo objednat, ale trochu mě odrazoval termín dodání – polovina července. Proto jsem se domluvil s jedním týpkem, kterej kolo objednával už dříve a koupi Canyonu si nakonec rozmyslel, že jeho objednávku převezmu. Sesmolili jsem e-mail, odeslali na adresu Canyonu a cekali. Za par dni prisla odpoved, ze vsechno bez problemu a jeho udaje byly komplet zmeneny na moje (jmeno, adresa, mail, …). Tim jsem získal dodací termín 24/25 KW, tedy polovinu června.

    Někdy kolem 10. června mi přišel dopis, ve kterém se psalo, že mám zavolat/zafaxovat do Canyonu a říct jim číslo kreditky. Okamžitě jsem zavolal a číslo nadiktoval. Čekal jsem 14 dní (tedy cca do 24.6) a nic se nedělo. Volal jsem jim, kde je problém a odpověděli něco ve smyslu, že jim chybí některé díly a že mám čekat. Počkal jsem tedy dalších 10 dní (do 4.7) a po dalším telefonátu mi operátor sdělil, že s modelem Nerve XC 4 jsou problémy a člověk, který je za ně zodpovědný, dnes (4.7. v pátek) není v práci. Operátor mi však slíbil, že zařídí, aby mi hned v pondělí poslali mail s přesným datem smontování kola. V pondělí i celý následující týden, měsíc, … jsem však na kontakt z jejich strany čekal marně. Mezitím mi přišel účet za telefon a zjistil jsem, že jsem za telefonáty do Německa zaplatil už 400Kč. Proto jsem jenom odevzdaně čekal a doufal, že mi kolo snad někdy brzy pošlou.

    Tuhle středu (23.7) mi však přišel v pořadí druhý dopis od Canyonu, kde mi oznámili, že kolo už je smontované a že jim mám nadiktovat číslo kreditky. Okamžitě jsem tam zavolal a ptal se, kde je problém, když jsem jim číslo už dávno dával. Operátor se v jednom kuse něčemu divil a pak dospěl k závěru, že se nejspíš někde stala chyba a Canyon si prostě a jednoduše zapomněl strhnout peníze z mého účtu. Slíbil, že to ještě ten den (ve středu) napraví, že oznámí chybu svojí kolegyni, která má na starosti strhávání peněz z karty. Dále mě ujistil, že v případě jakéhokoliv problému mě okamžitě konntaktují. No, jak jinak, opět se nic nestalo, peníze stále mám, moje smontované kolo se jim válí někde ve skladu a nikdo se mě neobtěžuje napsat nebo zavolat a mě už nebaví neustále vyhazovat jedno kilo za druhym za telefonáty jenom kvůli jejich neschopnosti.

    Takže souhrn: Mělí víc jak měsíšní zpoždění, což mě připravilo cca o 1050Kč kvůli Tůmově středečnímu prohlášení a následnému pohybu kurzu € o 0,75kč nahoru. Dále jsem už přišel minimálně o 700Kč za telefonáty do Německa. Z toho plyne, že výsledná cena objednávky kola od Canyonu neni až tak extrémně výhodná, jak na první pohled vypadá.

     

    Snad se někdo při čtění prokousal až sem, na konec, omlouvám se za tak dlouhou slohovku, kratší jsem to nedokázal :) jsem zvědavý na vaše reakce…

     

    PS: taky mi přijde divné, že mi od Canyonu nepřišel jediný mail, i když údaje při převzetí objednávky jsem uváděl určitě správné.

    0 0
    • jIrI___  

      Já vím proč bych si Canyona nikdy neobjednal, teď se to potvrdilo :-)

      0 0
      • Almond  

        No ja si pripadam jako takova cerna ovce, protoze nikdo jinej tady takovyhle problemy nepopisoval, minimalne jsem to nenasel… Proc to musim schytat zrovna ja :)

        0 0
        • jIrI___  

          Někdo to schytat musí, tak to bývá :-)

          0 0
          • juk  

            objednal jsem stejné kolo, zatím nepřišlo… zpoždění asi 14 dní. komunikace byla skoro bez problémů – změna objednávky, nadiktování čísla karty, ale všechno jsem jim taky pořádně připomínal – nedal jsem jim ani šanci zaspat:)…

            k té ceně – volal jsem tam cca 5×, ale použil jsem skype – tj. celkově necelé jedno euro za telefon;

            za druhé – kdyby ti peníze strhli už při prvním nadiktování, tak bys zaplatil ještě víc, ne? teď je euro max. za 24 korun, před měsícem to bylo skoro 25… co na tom, že minulý týden bylo za 23? Taky jsem to nestihl…

            No nic, jdu se modlit, aby došlo v pořádku – to je jediná věc, která mě užírá – ty blbé zkušenosti tady s doručením – rozbité krabice a tak…

            0 0
            • Almond  

              Tak to mas stesti, ja jim taky dost veci pripominal (viz to strhnuti penez) a stejne je vysledek zadnej

              nooo, tak to se na rovinu priznam, volat tam pres skype me proste nenapadlo, bohuzel… vyslo by me to asi nejlevneji…

              k tomu euru… jo, mas pravdu, pred mesicem by me to vyslo skoro na stejno, ale kdyby si ode me strhli prachy hned po tom, co kolo smontovali (pred tydnem), coz je standartni postup, dost bych usetril a aspon by se tim pokryly ty naklady na telefon.

              toho jsem se ze zacatku bal nejvice, ted uz mam jine starosti.....

              0 0
    • Dados  

      Canyon mi nepřipadá natolik vyjímečná značka, že bych musel objednávat a čekat kdovíjak dlouho než se někdo odhodlá se mnou udělat kšeft… Stejně je už profláklej :)

      0 0
      • Lišák  

        Scott je profláklej dýl. Bouldery byly jedny z prvních MTB, co se k nám začaly dovážet. Deore LX, červeno-žluto-bílá barevná kombinace, pevná vidlice.

         

        P.S. Ale ten Tvůj Scott je mňamka! ;-)

        0 0
      • Almond  

        Ta znacka neni az tak vyjimecna, ale pomer cena/vykon ma hodne dobrej, jeden z nejlepsich… No a proflaklej je tady na foru, ale v realu jsem este zadnyho Canyona nevidel ;) nevim jak ty…

        0 0
        • Dados  

          Lišák: To je jasný, je to marketovka – ale dobrá :)

           

          Almond: Máš pravdu, ale ty nervy si osobně cením víc než papíry s Frantou Palackejch :) Taky jsem ještě žádnýho neviděl..

           
          0 0
          • Almond  

            Na tom neco je, ale momentalne jsem v roli chudeho studenta, takze obcas musim zaplatit i nervama no :o) Oni vedeli, proc tomu kolu davaj nazev Nerve XC… spis by se ale hodilo Nerve XL

            0 0
    • zdenek  

      Obávám se, že bych skončil už u toho diktování údajů o kartě po telefonu. To mi přijde dost neprofesionální a nedůvěryhodné.

      0 0
      • Almond  

        To mas pravdu. Nebejt b-f, tak do toho nejdu. Jenom na zaklade spousty dobrych zkusenosti jsem se rozhodl pro tuhle cestu, ted to vypada, ze chybne…

        0 0
    • Mutanti  

      Mam kolo od Canyonu asi jeden mesic a vse bylo bez problemu. Hot-line Canyonu jsem kontaktoval nekolikrat a je pravda, ze se vzdycky snazili mne vyjit vstric, nekdy byli informace presne, nekde mene presne, preto byli vzdycky ohotni mne pomoci. Nejlepe je tam vzdycky mluvit s jednim clovekem a toho se drzet. Kolo mne prislo asi s tydenim zpozdenim, coz lze omluvit sezonou, penize mne strhly den pred expedici, takze taky zadny problem. Vnimam to, ze se jedna o mladou progresivni firmu , ktera ma vice zkusenosti s vyvojem a vyrobou kol nez managementem zakazek a vztahem k zakaznikum, ale jinak je to OK. Drzim palce aby vse dobre dopadlo a aby sis kola konecne uzil.

      0 0
      • Almond  

        jenom tise zavidim :) jj, na hotline ochotny jsou, snazej se vyjit vstric, naslibujou hory doly… jenze to uz pak nesplnej. Jinak jeden dotaz, jak se ti podarilo mluvit pokazdy s 1 clovekem? Me prepojuje automat operatorovi kterej je zrovna volnej, pokazdy je to nekdo jinej…

        0 0
        • Mutanti  

          Zjistil jsem si na zacatku jeho jmeno a pak jsem chtel jenom jeho. Kvuli cene za telefon vyuzivej radsi emailovou adresu . Jestli uz je kolo vyrobene a mas ztrzene penize z karty ( musel jsem si kvuli tomu navysit tydenni limit ) tak pak je odeslani otazka 2– 3 dnu, kdy kolo predaji logistice ,nasledne Deutsche Post a ta ho preda cca po 3– 4 dnech Ceske poste v Chebu a od te doby si zasilku muzes trackovat na internetu .

          0 0
          • Almond  

            No tohle urcite je reseni, ale to provolas este mnohem vic nez te k nemu pripojej, ne? Na maily odpovidaj docela se zpozdenim, mam radsi osobni komunikaci, pri ty je aspon muzu donutit aby mi neco slibili… druha vec je, ze to potom stejne nesplnej… Prave ze ne, jeste se ani nepokusili z karty nic strhnout, i kdyz kolo je vyrobene a zabalene dost dlouho, pres tyden…

            0 0
            • Mutanti  

              To je divny. Zkus proverit jestli mas na karte bankou uvolnenej dostatecnej limit, jestli je vyrobeny tak nemaj zadny duvod to zdrzovat, ba naopak. Popripade se moha vloudit nekde chyba pri zapisovani cisla karty.

              0 0
              • Almond  

                Prave, taky mi to prislo divny, tak jsem jim volal, kde je problem… Sami poradne nevedeli, nakonec mi operator rekl, ze se nejspis jeste z my karty nepokusili nic strhnout a ze to jeste ten den napravi… ale nic se nestalo… v pripade nedostatecnejch limitu na karte by me na to snad upozornili, i kdyz by to melo bejt vsechno ok…

                0 0
                • Mutanti  

                  Zkus to radsi jeste v pondeli proverit u banky jestli mas dostatecny tydenni limit  na karte vcetne rezervy na to, aby Ti to strhli a pak jim jeste jednou zavolej do Canyonu nebo posli email aby Ti to strhli.

                  0 0
                  • Almond  

                    Ono je to trosku slozitejsi.. Sam bohuzel embosovanou kartu nemam, tak jsem byl donucen penize poslat kamaradovi na ucet a nadiktovat cislo jeho karty, takze si osobne v bance nic overit nemuzu… Kazdopadne on se svoji kartou uz platil pres ruzny ebaye a podobny veci ne zrovna maly castky, takze tady by problem byt nemel. Jsme domluveni, ze pokud mu z uctu odejdou moje penize, da mi vedet (ma nastavene zasilani sms pri zmene na uctu), ted jsem se ho pro jistotu jeste ptal jestli si to uz nestrhli… Urcite budu do Canyonu muset jeste jednou volat, teda doufam ze uz jenom jednou…

                    0 0
                    • kolečko  

                      A řek jsi jim jeho jméno? Podle mě banka kontroluje i majitele, takže jestli bance uvedli tvoje jméno a jeho kartu, tak je jasné, že banka nic nepustí. Pokud se teda nepletu.

                      0 0
                      • Almond  

                        Tak ted mi paradne sklaplo..... Uffff… Tak jestli jenom kvuli tomuhle se to tak tahne a jenom proto si to nestrhli hned po smontovani za nejvyhodnejsi kurz… To je na masli :) Kazdopadne diky moc za postreh, budu s tim muset neco provest.

                        Ale prestoze to tim padem nejspis byla komplet moje chyba, mohlo se to vyresit mnohem driv, kdyby mi nekdo z Canyonu oznamil, ze se jim z ty karty nepodarilo strhnout penize… Oni totiz ani nevedeli, jestli to zkouseli strhnout nebo ne.

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Mohlo to být kvůli tomu. Jeden případ s kartou už tu někdo řešil. Také z nějakého důvodu nešly strhnout peníze (už nevím proč) a protahovalo se to kvůli tomu. V tomhle má Canyon pěkný bordel, protože nejsou schopni říct rovnou, že s tím byl problém.

                          0 0
                          • Almond  

                            To muzu jedine potvrdit.

                            Ted ale k tomuhle konkretnimu prikladu – kdyz zmenim v objednavce svoje jmeno na kamosovo, tak uz by nemel bejt problem se strhnutim penez, ale zase mi to nevydaj na poste. Myslite, ze by slo zaridit, aby pro banku uvedli jeho jmeno a zasilku dorucili na moje udaje? Protoze kdyby na me tohle nekdo zkousel (jiny jmeno pro ucet a jiny pro doruceni), asi mu automaticky moc nebudu verit :)

                            0 0
                            • kolečko  

                              E-shopy nabízejí možnost uvést jinou adresu fakturační a jinou dodací. Snad i Canyon.

                              0 0
                              • MlokCZ  

                                Umožňuje, ale občas je to prd platné. Řešil jsem případ, kdy kolo místo na dodací adresu poslali stejně na fakturační.

                                0 0
                                • kolečko  

                                  No hlavně když to budou akceptovat. Kolo u kámoše je lepší než v jejich skladu :-)

                                  0 0
                                  • Almond  

                                    To je sice pravda, ale bral bych to az jako posledni moznost, nemuzu po nem chtit… resp. nechci po nem, aby jezdil ke me na postu (bydli v Praze, ja kousek za hranici Prahy) a v pripade jakyhokoliv problemu bych to musel resit pres jeho jmeno, coz je mozna jeste horsi nez ta jedna cesta za Prahu…

                                    Zkusim jim poslat mail, kde jim na ferovku reknu, jak se veci maj… Pokud s tim budou delat problemy, pokusim se tedy zadat jim jine udaje pro fakturaci a jine pro dodani. Pokud by ani to neprobehlo uspesne, budu nucenej to cely napsat na kamose, viz vyse, jako posledni moznost.

                                    0 0
                                    • Almond  

                                      POKRAČOVÁNÍ: včera jsem Canyonu napsal mail, kde jsem jim vse vysvetlil a poprosil je, jestli by si mohli strhnout penize na kamosovo jmeno. Dnes mi dorazila odpoved, coz me velmi prekvapilo, cekal jsem delsi prodlevu. Canyon odpovedel kladne, zkusi jeste dnes strhnout prachy na nove jmeno. Tak tedy znova cekam, ted uz s vetsi nadeji na uspech.

                                      0 0
                                      • Almond  

                                        Dnes mi prisel mail s oznameni, ze Canyon kolo odeslal – timto jeste jednou moc dekuji vsem, co se podileli na reseni meho problemu. :-) Urcite jeste dam vedet, az kolo dorazi.

                                        0 0
                                        • kolečko  

                                          To je fofr najednou :-D Tak ať ti dobře slouží!

                                          0 0
                                          • Almond  

                                            Tak v pondělí 4.8. jsem obdržel telefonát na Šumavu, že pošťáci nechali u souseda nějakou obludně velkou krabici na moje jméno :o) Tohle mi přijde krapet nezodpovědné, ale naštěstí mám se sousedem dobré vztahy, takže vše v naprostém pořádku. Včera večer jsem se vrátil domů, kolo sestavil a až na drobný, ale hluboký škrábanec na řazení je nepoškozené, za což jsem opravdu rád :o) Dneska jsem už vše ladil podle svých potřeb s velkou pomocí bike-fora, ale i tak se na vas obracim s prosbou o radu (i když to tady asi někde v hlubinách nějakého zapadlého threadu napsané bude, bohužel jsem ani po dlouhé době nenašel)…

                                            1. při upouštění tlaku z pozitivky u Reby mě vidlice poblila trochou řídkého žlutého oleje – chyba nebo normál?
                                            2. na pravé korunce se dá hýbat se třemi kolečky… modré dole je lock, stříbrné nahoře gate, tyto 2 funkce chápu. Mezi nimi je však vložen ještě jakýsi kruhový plíšek se dvěma blízko sebe umístěnými vyýstupky – k čemu slouží?
                                            0 0
                                            • TheIF  
                                              1. není to pro montáž PopLocku ? tam je uchycené myslím to lanko…
                                              0 0
                                            • mar_tin1  

                                              myslíš ten s dierkami na tých výstupkoch? to je len poistný krúžko, ktorým to modré koliesko drží na vidlici :D

                                              0 0
                                              • Almond  

                                                Myslim presne tohle, diky za vysvetleni :o) me bylo divny ze jsem o tom nikde nic nenasel :-D

                                                0 0
                                            • Almond  

                                              Tak další pokračování zápletky :o) Už mám kolo přes týden doma, až na lupání v rámu (viz níže) jsem naprosto spokojen… A kamarád má peníze pořád na účtě :o) Absolutně nechápu jak se tohle mohlo stát, ale je to tak… Nejspíš se ta platba nějak zadrhla, protože bez platby by mi Canyon kolo přece neposlal… Nějaké vysvětlení?

                                              Btw nevite teda někdo jak je to s tim únikem oleje z pozitivky při ufukování? Nepředpokládám že by šlo o nějakou zásadní závadu, ale přecejenom bych to měl rád potvrzené ;)

                                              0 0
                                              • creweta  

                                                no to je přece jasné, jsou jen dvě možnosti:

                                                 
                                                1. ber to jako omluvu, kolo zdarma :o)
                                                2. chtějí ti to osladit ještě více a čekají až koruna proti euru oslabí ještě o něco více
                                                0 0
                                                • Almond  

                                                  To jako obě možnosti bych si nechal libit :o)

                                                  0 0
                                                  • creweta  

                                                    seš si jistý, že jsi to pochopil správně?

                                                    0 0
                                                  • Almond  

                                                    ehh… ne :-D momentalne koruna oproti euru posiluje, takže jsem se nad tim bodem 2. nějak zapomněl zamyslet :o) a bral jsem to automaticky podle současnýho vývoje, tedy posilování… Pardon, asi bych se měl naučit číst ;)

                                                    každopádně čas teď hraje pro mě.. Teda do tý doby, než zase někdo typu Tůma přijde s prohlášením, které způsobí pohyb kurzu o nějakou tu korunu nahoru

                                                    0 0
                                                  • TheIF  

                                                    Mám ještě jednu možnost:

                                                    1. Kamarad se nepodíval do Blokace a nezaúčtované transakce, taky jsem platil kartou a zboží je už na cestě ke mě a na učtě vidím celou částku (i když ale zadaš platbu tak se zobrazuje správný zůstatek )
                                                      
                                                    0 0
                                                  • Almond  

                                                    Jo, mas pravdu, nepodival se na to… Az ted pred par minutama, kdyz jsem ho na to upozornil… a nic tam zobrazenyho nema, navic to trva uz vic jak 14 dnu od odeslani kola… Kazdopadne diky za tip ;) mohlo to vyjit :-D

                                                    0 0
                                                  • TheIF  

                                                    Hm tak můžeš doufat v dobrej vývoj kurzu a doufát že tam májí mega bordel a nepřijdou na to :-) i když u takové častky asi dost nepravděpodob­né.....

                                                    0 0
                                                  • Almond  

                                                    no megabordel tam rozhodne maj, když tehdy ani nevěděli, jestli se z toho účtu už pokusili něco strhnout nebo ne (viz výše)… Kazdopadne v ty situaci neposlali kolo, ted napodruhy uz jo :o)

                                                    0 0
                                              • Bafoon  

                                                když mi přišla nová reba a já si odmáčkl ventilek jak ty „poblilo“ mě to stejně :-D

                                                0 0
                                                • Almond  

                                                  Ne že bych ti to nějak přál, ale aspoň v tom nejsem sám :o)

                                                  0 0
                                • zdenek  

                                  Ještě taky můžou mít podmínku, aby dodací adresa byla stejná jako adresa, na kterou je vedená karta. Třeba jen při prvním nákupu jako CRC.

                                  0 0
                                  • MlokCZ  

                                    To nemají. Fakturační (na kterou je karta) a dodací může být jiná a to klidně i pro první objednávku. Ten příklad, co jsem uváděl, tam to prostě poslali blbě.

                                    0 0
                                    • Almond  

                                      Mam jeste jednu nejasnost. Uplne jsem nepochopil, jestli banka kontroluje jenom jmeno, nebo celou adresu. Docela jste mi zamotali hlavu :)

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        Celou adresu téměř jistě ne. Platím kartou na zahraničních shopech hodně a maximálně se zadává card holder name u platby (kromě tedy číselných údajů jako platnost karty a CVV kód).

                                        0 0
                                        • zdenek  

                                          Když platíš hodně, je běžné, že chtějí číslo karty po telefonu nebo mailem?

                                          0 0
                                          • TheIF  

                                            Chtěj ho po tel nebo faxem ne ? A v čem je rozdíl jim ho nadiktovat nebo ho vepsat do formuláře na webu i když je pravda, že by mohli zavést PayPal…

                                            Jinak u některých bank vám potom volá oddělení kreditních karet, že s vaší kartou byla uskutečněna velká transkace jestli o tom víte.

                                            A pro ty co se bojí někomu dávat číslo kartu tak maj možnost převodu: PayPay asi na 16kč.., eurogiro složenka 250–350kč, převod z učtu kolem 800–1000kč.

                                            0 0
                                            • Vrci  

                                              Převod z účtu cca 200 při použití internetového bankovnictví

                                              0 0
                                              • TheIF  

                                                Oni chcou OUR, takže za 2kilča to určitě nebude

                                                0 0
                                                • Lukecz  

                                                  Píšou, že to chcou ohne Kosten pro ně, se SHA nebyl problém :)

                                                  0 0
                                                • vojta  

                                                  Nevim jak ostatni banky, ale ta, kde mam ucet, ma tzv „Euro platbu“ a u ni platbu prijemce dostane s poplatkem (OUR), jako by slo o „vnitrostatni“ platbu. Poplatek byl tusim 200Kc

                                                  0 0
                                                  • Kiri83  

                                                    Ja som na tom podobne. V i-bankingu mám možnosť „Zahraničný platobný príkaz do 50.000 EUR do krajín EHP“ … poplatok 300 Skk. S platbou žiaden problém. 

                                                    0 0
                                                • Vrci  

                                                  Říká se tomu SEPA a vejdeš se do dvou stovek. Při splnění všech náležitostí, je příjemci platba připsaná a zpoplatněná jako tuzemská platba.

                                                  0 0
                                            • zdenek  

                                              Pokud to jde, platím PayPalem. S předáváním údajů z karty nemám zkušenosti,  proto jsem se ptal.

                                              Možná jsem naivní, ale přijde mi bezpečnější poslání dat SSL kanálem. Ideálně na platební bránu a ne obchodníkovi. Ten nedostane data, ale rovnou peníze.

                                              Uznávám, že je menší riziko zneužití u světoznámé firmy než u e-shopu Franty z Horní Dolní. :-)

                                              0 0
                                              • Matony  

                                                Využívám všechy zmíněné možnosti.

                                                PayPay – pro převod peněz na jiný bankovní účet v zahraničí ( typicky třeba záloha na penzion, Itálie, Rakousko…lyžování, kolo) velice levné!!!

                                                PayPal – platba za zboží v různých e-shopech, velice pohodlné!!! ( CRC, dealextreme.com, backcountry.com atd., které to umožňují) dalo by se říci jakási „záruka“ solidního shopu.

                                                Platba kartou – zbytek transakcí, kde se nedá platit přes Pay Pal. vetšinou vás ověřují, a to že vám strhnou s účtu nějakou menší částku, a vy musíte tuto částku vyplnit do formuláře, nebo čtyřmístný kod, který získáte buďto na výpise nebo zavoláte tomu kdo Vám kartu vydal. Taky třeba cestovní pojištění, další věci mě teď pávě nenapadají, ale našlo by se jich ještě více.

                                                 
                                                0 0
            • TheIF  

              Hm nepřijemné situace… ale nemáš nějakej brutal předraženej telefon ? Jako já využil pevnou, kterou mám jen kvuli netu – Home mini a za 4minuty cca 18kč s dph + 6 kč pokuta za volání.

              0 0
              • Almond  

                Mam T-Mobile pausal, kterej na zahranicni hovory moc nemysli – cca 20Kč za minutu.

                0 0
              • kali222  

                pokuta za volani? to jsi si teda troufl vazne dost. dovolit si pouzit telefon k telefonovani:D

                co to zas vymysleli? :DD

                0 0
                • TheIF  

                  Nj.. http://www.cz.o2.com/…o2_mini.html a to jim ještě platím příplatek za ADSL :-) teda spíš :-(

                  Pro hovory uskutečněné s tarifem O2 Mini platí příplatek na hovor 5,95 s DPH. Příplatek není účtován u některých typů hovorů, jako jsou např. tísňová volání. Při používání vysokorychlostního internetu ADSL nebo O2 TV s tarifem O2 Mini je cena za používání pevné linky o 119 s DPH vyšší.

                  0 0
    • Peulik  

      tak to si měl teda fakt pech, já to měl absolutně bez problémů, mám GC 6,poslali mi ho ještě asi o měsíc dřív než byl montážní termín :-) s kolem spokojenost, velkaá !!! :-)

      0 0
    • Hynas  

      Divné…osobně bych si kolo takovýmto způsobem nikdy nepořizoval. Nedokázal bych si „jen tak strhnout“ prachy a dá-li bůh čekat, jestli mi něco pošlou a když, tak kdy a v jakém stavu. Hrůza. Zlaté nakupování v kamenných obchodech…(za ceny uzpůsobené skutečným cyklistům). ;o)

      0 0
      • Almond  

        Ja taky ne, kdybych mel na vyber… Kazdej holt nema na predrazena kola z kamennych obchodu. Vsadil jsem na vesmes dobre zkusenosti uzivatelu b-f s touto znackou.

        0 0
        • Mutanti  

          Nevybral si vubec spatne, jen to dores s tou platbou. Nemam nic proti kamennym obchodum, ale vzhledem k tomu, ze chci usporit,  volim radeji cestu nakupu pres internet. Canyon jsem kupoval na doporuceni a myslim, ze o tom to je. Zatim jsem nenasel nikoho kdo by byl s Canyonem zklaman.

          0 0
          • Almond  

            Jj s tim naprosto souhlasim, teda krome ty posledni vety. Nejsem zklamanej Canyonem jako celkem (kolo jeste posoudit ani nemuzu), ale to mesicni zpozdeni mi neni zrovna prijemny a ty problemy s platbou taky ne, i kdyz to byla castecne i moje chyba…

            Kazdopadne diky za podporu ;)

            0 0
    • hannawald  

      to se divim, ze umozni strhnout penize z karty jineho majitele…ale pro Tebe jedine dobre..

      jinak mam pocit, ze pri platbe na internetu se cislo karty koduje pres SSL, takze obchodnik Vase cislo karty nezna, jen banka. To je docela podstatny rozdil oproti nadiktovani cisla karty po telefonu.

      0 0
      • Almond  

        Prave tady nastal problem – neumoznuje, jak uz se resilo v tehle diskuzi o trochu vys…

        0 0
        • zet  

          Mimochodem, proč jsi to nezkusil zaplatit svou kartou? Mohl jsi si nechat povolit internetové platby a zkusit to. Já teď platil letenku u Sky, taky na stránkách píšou že chtějí platbu embossovanou kartu a normálně jsem to zaplatil s Visou Electron.

          0 0
    • stařík  

      Buď v klidu. Já na kolo KTM čekal 6 měsíců.

        
      0 0
    • Dubys  

      Mozna dotaz trochu mimo, ale pred cca tydnem jsem tu nekde cetl, ze canyony pro letosni sezonu uz dosly, nemate nekdo nejake aktualnejsi a oficialnejsi info? Diky.

      0 0
      • TheIF  

        Tyhle určitě ještě maj ;-) expressbikes

        0 0
      • Almond  

        Jak ktery, pokud te zajima konkretni model (a neni v Expressu, jak psal TheIF), doporucuju zavolat a zeptat se, tohle by meli po telefonu vyresit snad bez problemu :o)

        0 0
      • Vrci  

        Záleží na modelu, barvě a velikosti. Pokud chceš aktualní a oficiální info, tak se neptej na bike-foru., ale na canyonu. Stav se může změnit v podstatě každý den, protože pokud někdo nezaplatí objednané kolo, tak vyprodaný model může být znovu doslupný.

        0 0
        • Dubys  

          tak sem jim napsal mail a odpovedeli mi toto:

          http://www.canyon.com/…s/index.html?… href=„http://­www.canyon.com/mou­ntainbikes/au­sstattung.html?b=176#­ausstattung“>

           … takze je asi mozne dal nakupovat podle libosti …

           
          0 0
          • MlokCZ  

            Koukám už začínají mixy z toho co jim zbylo. A hned to začíná zajímavě, je použit RP23 s high volume komorou (jako na AMku) místo klasické komory co byla standardně u XCčka.

            Tedy moc s tím nemazlí jak to namíchat, protože to je dost zásadní změna. U XCčka to bude zajímavé, tam někdo high volume ocení, ale pro někoho to už zase bude špatně.

            0 0
            • Dubys  

              Diky za postreh. Mam to chapat tak, ze z toho bude trochu vetsi houpacka? Diky.

              0 0
              • MlokCZ  

                Ne. To bude skoro stejné a pokud bude nepatrný rozdíl tak naopak opačný (pro ten druhý případ).

                High volume je méně progresivní tlumič, tedy jsou dvě možnosti nebo případně něco mezi:

                • nafoukáš to na stejný sag, pak počátek zdvihu bude ± stejný a rozdíl bude v tom, že s high volume to mnohem snáze bude chodit v druhé části zdvihu a to až do konce zdvihu, takže při agresivnější jízdě to už může chodit na doraz
                • nafoukáš to tak, aby byla potřeba stejná síla pro chod na doraz; v tu chvíli budeš mít s high volume výrazně menší sag, který už může být příliš malý

                Pokud tedy někdo při rozumném sagu měl na XCčku nevyužitý zdvih, tak mu ta změna pomůže. Pokud někdo využíval s rozumným sagem zdvih celý už se standardní komorou, tak to pro něj bude špatně.

                No a dle praxe s normální komorou to může být jakákoliv z něch variant nebo něco mezi. Vím o případu, kdy celý zdvih je využíván i s normální komorou (v tomhle případě si majitel kola rád skočí) a i případy, kdy zbývá nevyužitý zdvih (majitel kola s tím neskáče).

                0 0
                • MlokCZ  

                  Kdybych to posuzoval dle sebe a se svojím občasnými malými skoky, tak nevim co by bylo lepší. Jsem tak akorát požadavky mezi těmi dvěma tlumiči. Tedy normální komora by byla pro mě progresivní o malinko moc a high volume o malinko málo.

                  Na AMku už bych chtěl určitě high volume, kterou tam i dávají, na XCčku u toho menšího zdvihu by bylo těžké tohle vybrat.

                  0 0
                  • kloubik  

                    S tím High volume tlumičem mě napadá – píšou tam, že už je to model 2009. Nemáte někdo info jaké nastavení vnitřní komprese bude mít modelový rok 2009?

                    0 0
                    • kloubik  

                      Jen doplním, že z toho co jsem pochopil z originálního článku, tak bude vnitřní nastavení komprese na střední hodnotu.

                      0 0
    • creweta  

      ted jsem koukal na express bike na canyonu a mají tam bílou Nerve XC 4 velikost M

      tak kdyby náhodou ještě někdo scháněl

      0 0
    • petroxys  

      Nemel jsem s objednavkou Nerve XC 4.0 sebemensi problem. Objednal jsem 15.5. a kolo bylo doma 23.6. a to byl puvodni termin dodani v pulce cervence. Platil jsem kartou. Cislo jsem daval taky po telefonu. Hned po odecteni penez z uctu mi prisel mail, ze kolo posilaji a do 6 dnu bylo doma. Jedine co mi vadilo byla komunikace v nemcine. Bike jsem objednal na english strankach, tak bych predpokladal, ze maily budou v anglictine. Nebyly, tak jsem si to musel nechat vzdy prelozit :-). Z kola jsem nadseny. Snad se to vyresi nakonec k Tve spokojenosti.

      0 0
      • Almond  

        To se nedělá, předbíhat ve frontě na Canyony :o) Díky, už se to víceméně vyřešilo, viz výše ;) No a jsem spokojen až na lupání v rámu při poohybu zadní stavby :-/ Předpokládám, že o sebe dřou 2 ramovy trubky uvnitr ramu pod hlavkem, takze zadna extra zavada, ale prijemny to neni…

        0 0
        • alaks  

          Mě to taky dělalo, sundal jsem objímku, vyčistil a namazal. Od té doby je klid!

          0 0
          • Almond  

            To je povzbuzující zpráva, jenže mě to dělalo ještě v okamžiku, kdy jsem kolo sestavil a v předsíni na něj nasedl :o) Takže jsem bordelu nedal šanci se někam dostat… ale zkusit to můžu, proč ne…

            0 0
            • alaks  

              Také mě to lupalo hned od začátku. Jezdil jsem s tím pár dní, ale bylo to o nervy, jak v tom rámu stále křupalo. Sedlovka byla od nich něčím napatlaná, setřel jsem to a také objímku jsem vyčistil.Máznul jsem tam čistou vazelinu a bylo po problému.

              0 0
              • Almond  

                Jo tak, díky za radu, dneska provedu a zítra vyzkouším v praxi ;)

                0 0
                • Pijer  

                  Taky jsem na letošním Nervu lupal, taky jsem to vyčistil a namazal a po pár desítkách km zase vesele lupal, takže znovu vyčistil, namazal, jezdil a zase lupal… Potom jsem pročet forum a dal podélně mezi sedlovku a rám ustřižený plíšek z plechovky od piva (asi25×80mm) a je po lupání. Jinak teď jsem kvůli Trailgatoru přehazoval užší sedlovku s redukcí a když jsem tam vrátil původní a zapomněl na plíšek, tak zase lupu :-)

                  0 0
                  • Almond  

                    Koukám, že bez toho plíšku je to tak trochu sysifovská práce… Není nad improvizaci :o) každopádně díky za povzbuzující zprávy

                    0 0
    • Mutanti  

      Tak koukam, ze uz Ti Canyon dorazil z Nemecka. Blahopreju. Az budes mit nejakou fotku tak ji dej na web at se pokocham. Mozna se nekde potkame, jsem taky z Prahy – Vychod. Minuly tyden jsme na nej koupil MTB pedaly a jeste cekam az mi dorazi boty.Mne tam zatim nic nevrze, mam jen problem na zadnim prevodu, ale az si to sedne tak to necham poradne seridit.

      0 0
      • Almond  

        Diky za blahoprani :) Mrkni do „Foto biků uživatele“, včera jsem tam hodil nové fotky ;) Super, klidně se někdy můžem domluvit, pokud budeš chtít ;) S převody problém nemám a to lupání snad díky alaksovi a Pijerovi vyřešim

        0 0
        • ceo  

          Pokud se dobře dívám, tak se ti to čekání VELMI vyplatilo. Vidím správně, že tlumič má copression tune na minimu? :o 

          Jestli ano, tak buď sakra rád, že jsi si počkal. 

           

          Pro ostatní by to mohl být náznak dobré zprávy, že MK 2009 budou mít compression tune min.

          0 0
          • MlokCZ  

            Já na jeho fotkách jeho Canyona vidím pouze rebound tune na minimu, compression tune na fotce nerozeznám (z druhé strany tam není takový detail tlumiče).

            0 0
            • ceo  

              Oh mea culpa. MK 2007 tam má jen compression tune a nápis nejde na fotce přečíst, tak jsem už myslel, že změnili barvu…

              0 0
              • Almond  

                Je to tak jak píše MlokCZ, na minimu je rebound tune, compression tune bohužel na max… ;-)

                0 0
    • S!lent  

      Stejný Canyon (ale bílý) jsem objednával tuším někdy v květnu, termín dodání asi polovina července. Na začátku července mi přišel mail, proč neplatím a neozývám se, že moje kolo čeká už od 10. června ve skladu, a že mi posílali už několik mailů. Ty jsem poté našel ve spamu. Takže ze strany Canyonu žádný problém nebyl, komunikace přes mail ok (až na spam :)). Teď mám kolo už týden doma :)

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.