Canyon - dodejte nam zaplacena kola. Kolik nas takovych je ?

202 nepřečtených
  • kacerek75

    Zacatkem zaři jsem zaplatil za GC CF 5.9 do dnes nebylo dodano. Zajima me kolik nas je stovky, tisice, kterym chybí kola ? Ja jsem tedy Č. 1, dalši kdo se prihlasi at pripise nasleduji číslo..tedy č.2..č. 3..atd. diky

    0 0
    • Josef Panek  

      Milijóny vás sou, milijóny!

      0 0
      • kubad  

        žes něco zaplatil je fajn, ale je potřeba se podívat na termín dodání jaký máš uvedený takže sem s ním

        0 0
        • Mojmír Skála  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • Josef Panek  

          Co já? Já sem už v pohodě. Canyonu sem zaplatil, druhej den kolo nepřišlo, nechal sem si vrátit prachy, přihodil 100 litrů a šel si koupit „horší“ kolo do Spešlu. Tedy já sem v cajku;-)

          0 0
      •  

        se divím že tady ještě nediskutuje ta plačka z rychnova u jbc?, sám si chci jednoho canona objednat a jsem naprosto v klidu, dělám 15 let pro němčoura a i když se někdy nedaří tak se to nakonec podaří vyladit:), jo kdyby to byl polák tak bych takovej optimista nebyl

        0 0
        • tromboonen  

          No ale kdyz Nemcour zalozi firmu, kterou nastavi na tenhle zpusob dodani, a pak se pri tom dodani (a planovani vyroby) chova jako Ital… tak to je co rict… nic proti, ty kola za to asi stoji, kdyz je clovek trpelivej… ale rek bych, ze by to mohli zvladat lip..

          0 0
        • Dnil  

          Nemuzu uverit, ze jsi tak nechapavy. Asi takhle… ach jo :)

          0 0
      • RPsQQbQ9  

        Pro někoho je to zřejmě sranda, ale opravdu je to nestandartní platit bike dopředu a nejde o malé částky(byť jsou u Canyonu rozmezí cca 20 – 110 a víc. tis. Kč ) kdy zákazník a biker v jedné osobě dává někomu své peníze a potom nejsou dodrženy podmínky dodání. Já patřim taky k jednomu, co kolo mělo být dodáno 38 týden pak po omluvě 44 týden a do dnešního dne bike nikde…ale o tom jsem již psal na vláknu Canyonu…Ten pán , co založil toto vlákno, měl jen zájem vědět, kdo je další, kdo čeká na bike, takže, kdo si tu chce dělat srandičky z toho, že někomu nedorazilo již zaplacené kolo je opravdu hloupák!!!!!!

        0 0
        • Mojmír Skála  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        •  

          nikdo nikoho nenutí nestandartně platit bike dopředu

          0 0
        • tromboonen  

          Ty patříš k jednomu? byť? (podívej se do slovnímku, to slovo znamená „ačkoli“, tys jej použil vevýznamu „a“) měl zájem? hloupák? (Ok, to by ještě mohla být sranda)… jestli při nakupování poměrně drahých věcí jednáš podobně inteligentně jako používáš rodný jazyk, tak se docela divím, že vůbec něco nakoupíš, sorry, ale ten odstavec je horší, než kdyby jej přeložil Google z marťanštiny..

          Proč teda dopředu platíš, když Ti to vadí? Mě by víc vadilo to čekání, nedodržení termínu, případně změny a omluvy a celková neschopnost poměrně velké firmy dodat co nabízí a slibuje, ale když bych se pro Canyona rozhodl a považoval jej za nejlepší, prostě bych s tím na základě zkušeností počítal a počkal si/objednal třeba v zimě atd..

          0 0
          • Mojmír Skála  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • RPsQQbQ9  

            Tak když už jsme u češtiny, Hlupák je horší jak hloupák…ale je to psáno s překlepem, jako ty máš překlep ve slově ,,slovnímku" a jak se tak dívám, je to tady jen o urážkách a o lidech, kteří jsou zamindrákovaní chytráci a hrají na nad-člověky…víte co , tady jde o peníze, které jsou poslány a to čekání na bike je opravdu nekonečné a ze strany Canyonu pohoda, pošlou další upřesnění, už třetí, čtvrté a pořád se to oddaluje…jediné co si tak můžu říct, ser na to, je po sezóně a vydrž!!!!!! ale dobré jméno si u zákazníků opravdu nedělají…asi tak

            0 0
            • Josef Panek  

              Pokud tu jejich situaci nedokážeš pochopit, nech si vrátit prachy (když už si je jak blb poslal?) a padej je utratit někam jinam. Kde je problém, není to nic složitýho?

              0 0
              • RPsQQbQ9  

                ty jsi asi hrozně chápavý jedinec, když se tě to osobně netýká…jejich situace mě jako zákazníka nemusí zajímat, pokud mají problémy, proč to má odskákat klient – zákazník???

                0 0
                • RPsQQbQ9  

                  a kdyby jsi se podíval na jejich podmínky, platba je předem.....já bych taky raději platil zboží po vyzkoušení výrobku(biku)to je prostě tak, že vše na úkor něčeho, mají bezkonkurenční ceny, ale to dodání je svízel......lo­gistické centrum jim selhalo…

                  0 0
                  • scret  

                    presne jak jsi to napsal, maji bezkonkurencni ceny! Takze si snez, co sis navaril:) mohls utratit prachy jinde:)

                    O tom to cele je. Lidi by chteli dneska vsechno idealne zadarmo a nejlepe ihned. Canyon se kupuje kvuli dobremu pomeru cena/vykon a tudiz musej lidi kousnout jejich styl prodeje… Nic s tim nenadelas. ikdyz si tady pobrecis:)

                    0 0
                    • RPsQQbQ9  

                      Ano s tím souhlasím, je to moje chyba výběru…ale dal jsem na doporučení i kamarádů, 7 lidí nemělo problém a po otevření logistického centra to začalo jít do kytek, ale v komunikaci s Canyonem jsem, né že né, já tady(jak ty říkáš ,,brečím")píšu, že konečné odeslání k zákazníkovi je špatné…ale ve vláknu Canon vše je, takže nevím, proč tady vlastně jsem, prostě jsem se chtěl zastat stejně ,,uplakanýho" bi­kera

                      0 0
                      • RPsQQbQ9  

                        Canyon..překlep

                        0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • Dnil  

                        Presne. Ja nechapu ty nechapajici. Ja to uz taky psal. 10X? Ja nemam problem CEKAT. Klidne pul roku…rok?? Ale at mi to da nekdo vedet, ze se to bude dit. A ti chytraci, kteri se zastavaji jsou ti, kteri by jako prvni fnukali, kdyby se jich to tykalo, takze asi tak.

                        0 0
                    • pepino  

                      To se mi strašně líbí, jak všichni ne omlouváte, ale přímo se vyžíváte v tom, jak firma vezme peníze, slíbí termín dodání, několikrát ho změní a stejně není schopna dodat, a blbec je kupec. Doufám, že jste „podnikatelé“. Nezapomeňte pak nadávat na Bradskýho a další firmy, který dělaj něco podobnýho, ale u Halelujah Canyonu je to naopak přednost, jako u Applu:)

                      0 0
                      • pepek  

                        U Ferrari ti k tomu ještě průběžne zvyšují cenu. Přesto jsou prý zákazníci happy.

                        0 0
                        • Delkim  

                          amatéři, Škoda Transp. dodala vlaky ČD až po 5 letech a ještě to zvedli skoro o miliardu :)

                          0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • kubad  

                        ZÁKLADNÍ OMYL !!!

                        firma nebere peníze, jen hlupák je posílá dopředeu a nečeká na výzvu k zaplacení která přijde v okamžiku kdy je kolo připraveno k expedici ! pak brečí na foru.

                        a hlupák čeká a věří a neudělá storno, peníze by měl obratem zpět.

                        ano od Canyonu to není OK že není schopný dodat kolo, ale to se může stát, a je jen na hlupákovy jestli jim to trpí

                        0 0
                        •  

                          +1

                          0 0
                        • scret  

                          *1 :))

                          0 0
                        • michomin  

                          Neměl bys nikomu říkat hlupáku jenom proto, že to jde a je to bez rizika. To se nedělá. Navíc je pikantní, že v poslední větě ve slově hlupákovi jsi udělal hrubou chybu.

                          Takže příště více rozvahy a méně hrubosti.

                          0 0
                          •  
                            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                            0 0
                          • scret  

                            wtf?? Takze vlastne ma pravdu, prtze nekdo tady hazi nepravem spinu na canyon, jen proto, ze si poradne neprecetl podminky.. Dle meho to hlupak je…

                            0 0
                            • michomin  

                              Vůbec jsem se nevyjadřoval k tématu „Canyon“, to snad z mého příspěvku vyplývá. Ono ani není k čemu, protože zakladatel v podstatě nic neuvedl. Jen trochu emocí.

                              0 0
                              • scret  

                                tak proc se vyjadrujes ke kubadovi, kdyz ma v podstate pravdu?:)

                                0 0
                          • kubad  

                            vyser se na gramatiku a skus věcně k tématu, ten tón sem zvolil cíleně protože už by měl někdo popsat pravdu

                            0 0
                            •  
                              Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                              0 0
                            • michomin  

                              Podle tvého pojetí diskuse na fóru a názorů jsem si myslel, že jsi adolescent s touhou se zařadit. Až do teď. Pak jsem se podíval do tvého profilu. Ty jsi tedy týpek (ber to jako eufemismus, já se snažím lidem nenadávat).

                              0 0
                              • kubad  

                                Ach jo

                                Jestli sem se té dotkl sory, bylo to myšleno všeobecně na „hlupaky“

                                0 0
                      • Dnil  

                        Ja chtel taky puvodne napsat jen jeden prispevek /upozorneni/, ale nedalo mi to a musel jsem reagovat vicekrat. Popravde receno me desi nektere nazory na tohle tema Zakaznik-Prodejce,dodavatel. Nekdo mi neco nedoda a defakto porusi podminky, ktere prezentuje a dle nazoru nekterych jedincu bych se jeste JA mel pomalu omlouvat, za to, ze si za to muzu vlastne sam, ze jsem je oslovil a ze chci nakupovat u nich. To mi hlava opravdu nebere.

                        To je jako bych prisel k lekari, objednan na 7:00hod. a na dverich by byla cedule: cas objednani nemusi byt presne dany, muze byt posunut i o 15–30min. OK, beru a chapu. Po trech hodinach si reknu: no, uz bych se na me dostat mohlo, ale asi maji nejaky problem, tak poseckam. V jednu odpoledne se uz ptam sestry: prosim vas, jak to se mnou vypada? Ona: jeste chvili pockejte, urcite se na vas dostane. Po dalsi hodine a pul: tak sestri, deje se neco?? No, nam nejak hapruje elektronicka kartoteka, budete muset prijit priste. Ja: ano ano, vsechno v poradku, nic se nedeje, ja pockam. Kdy mam prijit vlastne?? Sestra: no… zkuste zitra nebo pozitri, to uz vas snad prijmeme. Dobre, tak ja budu cekat a budu se tesit, jste vyhlasena ordinace, tak se cekat vyplati. Mejte pekny den. Dal bych smaila, ale je to spis k placi, jak jsou nekteri ochotni se sebou nechat mavat a delat si na hlavu. Smutne. Na druhou stranu, je to jejich problem.

                        0 0
                        • kubad  

                          Ano Canyonu nedodal, ano je to špatně, s tim tady myslím vsichni souhlasí.

                          Jiný problém je předčasná platba a následně čekání na zbozi, které už ale není porušením ničeho, protože kolega už jaksi nenapsal jaký má vůbec potvrzeny termín dodání.

                          Taky je potřeba si uvědomit že Canyonu má specifické podmínky prodeje, které zase vyvažuje dobrá cena.

                          Pokud s tím má někdo problém tak ať si koupi kolo v kamenaku. Pokud nechce platit předem může si kolo vyzvednout osobně a zaplatit v hotovosti..

                          Nikdo nikoho nenutí Canyonu kupovat, a pokud kolega zaplatil a nemá kolo a sere ho to stačí jednoduše stornovat objednávku a za pár dni přesně podle obchodních podmínek, které si určité přečetl mu platba dorazí zpět.

                          0 0
                          • Dnil  

                            Velmi specificke :D

                            0 0
                          • iron.hide  

                            dve veci:

                            1. kto mohol dopredu tusit ze canyon ide naraz implementovat SAP a spoji to aj so stahovanim celej firmy? a kto mohol tusit ze ten SAP sposobi take problemy? Jedine ten, co s tym uz ma nejaku podobnu skusenost, ci uz zo strany klienta, alebo zo strany dodavatelskej IT firmy.
                            2. ludia by mozno aj stornovali objednavku, avsak opravnene sa boja o to, ze aj vratenie ich vlastnych penazi bude trvat celu vecnost, kludne az po vianociach. A tak predsalen radsej pockaju na ten bajk. No a medzitym nadavaju na internete.
                            0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        • čel.A  

                          Canyon přešel na SAP, ví se o tom již delší dobu. Vedeni přiznalo chyby a omluvilo se. Řeší se i v Canyon vlákne. Stejných špatných příkladu při implementaci SAPu bylo mraky, včetně CZ.

                          A to proste nesedí na tvoje přirovnání s doktorem, kde si to přešel.

                          Pokud to víš, akceptujes prodlevu při dodání, i když Canyon děla chyby při dodávkách a zejména při komunikaci s klienty, tak to není jen Canyonem. Je to tvoje rozhodnuti.

                          0 0
                          • Dnil  

                            Dal jsem jiny priklad, aby to bylo jasnejsi. Jasnejsi, ze se jedna prave o ten vztah se zakaznikem. V mem pripade mi napsali, ze se opet ozvou do konce tydne (to byl ten minuly) a daji info. NIC!! Ale to je jedno, uz se mi to nechce dokola vysvetlovat, ze by si lidi meli stat za svym. Canyon mi byl doporucen, podminky jsem prostudoval a objednal. Z jejich strany pochybeni bez reakce, informaci ci omluvy. Jsem nespokojeny. Nic vic, nic min… Tak Vam vsem preji, at vam kola dorazi.

                            0 0
                            • tromboonen  

                              Ja teda souhlasim s tim, ze zakaznik je pan, na druhou stranu kdyz neco chci, nechci zrusit objednavku, tak si proste pockam a misto breceni na foru komunikuju primo s Canyonem – a nedivil bych se, kdyby se dala vydyndat (slusne) sleva za to zpozdeni..

                              Ale Tvuj primer s doktorem (v Cesku) bohuzel nefunguje, nebo spis vetsina doktoru (na pojistovnu) se prave takto chova – a Tobe jako pacientovi kolikrat nezbyde nez to vydrzet, nebo si priplatit za VIP, soukromy klub atd – ale to je dost spatne, kdyz uz mas relativne velke odvody… no nic, to tady nevyresime..

                              0 0
                              • Dnil  

                                Tak tak. Jen jeste ujasneni. Ja s nema komunikuji, oni se mnou prave uz ne. Takze tak… a uz na to prdim :D

                                0 0
                                •  

                                  tak už tomu canyonu dej pokoj a nech si vrátit peníze a kup si authora, takovou plačku jsem tady za ty léta neviděl:-(

                                  0 0
                                  • Dnil  

                                    Jasne jasne, kdyz nedokazes pochopit podstatu debaty, tak ji necti :D

                                    0 0
                • Josef Panek  

                  Mohl bys mi kurz chápavosti dát? Začít bychom mohli tím, že tě jejich situace nemusí zajímat… A pokračovat bychom mohli kurzem logiky, téma: proč zákazník odskáče obchodníkovy problémy mimo jiné s expedicí.

                  0 0
            • kubad  

              chápu že tě sere žes zaplatil a nemáš kolo, ale četls vůbec platební podmínky?

              0 0
            • tromboonen  

              A jak vysvetlis ty vetne vazby a slova, co nedavaj smysl, taky preklep?

              Ja teda patrim k nejednomu, komu takove pouziti cestiny jejim rodilym mluvcim trha usi (byt nemluvim o preklepech)… mel bych zajem, aby lidi, co jsou schopni takovou hruzu vypustit do sveta, travili cekani na jejich novy bajk od Canyonu tim, ze se nauci alespon zakladni pouziti sveho rodneho jazyka, ale to jsem asi hloupak, ze mam takovy zajem, co?

              Co se tyce biku, udelej to jak pise Vyven, kdyz to nedokazes vydejchat..

              0 0
              • RPsQQbQ9  

                Opravdu to nemá cenu se tady zdržovat. veď si to tu, když tě to baví…já se chtěl normálně a morálně zastat člověka, který má stejné zkušenosti s Canyonem a vy jste v pohodě, chytří jak rádio…jaký máš vlastně bike ty???máš vůbec nějaké zkušenosti s Canyonem????

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
                • Josef Panek  

                  Tak třeba já: nakoupeno nebo zprostředkován nákup dodnes kolem 12–14 kol. Když nebyl dodržen termín, bylo kolo dodáno dřív. Rovněž reklamace a jakákoli jiná domluva naprosto bez problémů.

                  0 0
                  • RPsQQbQ9  

                    Šťastný to člověk

                    0 0
                    • Josef Panek  

                      Karma, voe, karma!

                      0 0
                  • meris  

                    Jsem na tom stejně. Kolo dodáno o týden dřív. Reklamace zadního kola sice s problémama, ale u dodavatele kola a ne u Canyonu. A mimo to jsem nemusel nikam lítat. Dojeli si pro něj ke mě do práce.

                    0 0
                • scret  

                  tak staci se mu podivat do profilu:) narozdil od tebe tam kola ma:)

                  0 0
    • Vilém  

      Dostupnost pisi v prosinci, takze cekej.

      0 0
    • MirosPikos  

      Dej pokoj a jdi radši plakat na facebook.

      0 0
    • mr.ricardo  

      Kdyz jsi to objednaval, tak jsi mel uvedenou dostupnost, v emailu a fakture po zaplaceni je znovu uvedeno predpokladane datum dodani (cislo tydne), podle toho se snad musis ridit. Pokud je tam prodleni, kontaktuj Canyon a zadej vysvetleni, podle mych zkusenosti odpovidaji skoro obratem. Sam jsem objednaval na zacatku ledna a ram dorazil v polovine dubna (2 tydny zpozdeni), obcas se to proste stane.

      Kazdopadne, takovyma vystrikama do tmy na foru nic nevyresis …

      1 0
      • kacerek75  

        Prosim te jen jsem se slusne zeptal. Rad ti na email napisilam vse..od fa po kumunikaci s Canyonem. Pak to vyhodnot. Ale uvidis ze se nic nedozvis. Muzu ti to poslat ?

        0 0
        • mr.ricardo  

          Pokud jsi s nima uz komunikoval a myslis, ze to nikam nevede, tak objednavku stornuj a hotovo. Nic vic ti nikdo neporadi, bud vydrz anebo to si vyber nekde jinde. Canyon ted dodelaval a stehoval se do noveho sidla firmy, takze nejspis neslo vsechno tak, jak melo a nabrali zpozdeni objednavek. Kazdopadne to nejsou zadni podvodnici, ty kvanta kol, co prodavaji hovori za vse.

          0 0
    • Kubiczech  

      Canyon se stává moji nejoblíbenější značkou, a to jsem si myslel, že jí navždy zůstane Polygon. (:

      0 0
    • Picino  

      A těm co v minulosti dodali kolo vcas můžou zase odečítat. A jelikož me to přivezli o 14 dni dříve, nezbyvá než za me –1

      Ale chápu tvoji flustraci, taky by me to štvalo. No, nezbývá nez čekat a následně očekávat nejakou kompenzaci od Canyonu.

      0 0
    • Dejv94  

      Proč zakládáš další vlákno a neřešíš to ve vláknu o Canyonu?

      0 0
    • mart910  

      Don't feed the troll

      0 0
    • Tehu  

      :-D to je zas tema :-D kdyz si uvedomim ze to byl jeden z adeptu, tak jsem rad ze jsem si to nechal vymluvit a zvolil radsi konkurenci… Ufff :-D ale verim ze az se z toho vymotaj za pul roku rok tak to zas bude super volba…

      Ne nadarmo se rika, ze firma ktera ustoji implementaci Sapu ustoji uz vse !!!

      0 0
    • jeniiiik  

      Zajimalo by me, kolik lidi v canyonu musi odpovidat na vsechny ty maily co jim lidi se spozdenou dodavkou pisi…misto toho aby se chudáci zasypani nesmyslnymi dotazy venovali necemu jinemu a dulezitejsimu co by treba dodani tech kol mohlo urychlit…:-)

      0 0
      • stumpík  

        +1

        0 0
      • jonti  
        • 1

        Komunikace se zákazníkem a jeho důvěra musí být pro firmu jako Canyon priorita číslo jedna, jinak tam už nikdo nic neobjedná.

        0 0
      • Sp6rk0  

        je docela normální, když někam pošleš 100 litru že se o ně zajímáš

        0 0
        • Delkim  

          tak jednou každá pyramidová hra skončí a na někoho zbyde ten Černý Petr, ne? :)

          0 0
        • jeniiiik  

          Jiste, ale vsude tady na foru se pise o zpozdenych dodavkach, tak bud to tak beres a pockas nebo neobjednavej, popripade pockej s objednavkou az se problemy vyresi. To jak ve vlakne canyon milion lidi psalo o mailech s dotazy kdy uz bude kolo tak tim fakt nic neuspisi. Stornovat objednavku a vzit neco jineho muze kazdy. Ted bych fakt nechtel byt v pozici Tomase a jeho kolegy. Canyonu pres tohle všechno fandim.

          0 0
    • michomin  

      Když jsi řekl A, řekni také B: Jaký termín dodání ti sdělili? Zadruhé, další možnost je platit kartou, pak by platba proběhla při expedici.

      0 0
    • creater  

      To vypadá, že tu firmu na implementaci SAPu platí Spešl (Trek, Giant… každý si může dosadit co chce) :-D

      0 0
      • tromboonen  

        To neni treba, firmy na implementaci SAPu maj vlastni tajnou organizaci na rozvraceni uspesne fungujicich firem..

        0 0
        • MichaelSimek  

          SAP porad jeste firmy pouzivaji, o tom se vtipkovalo pred 15 lety

          0 0
          • tromboonen  

            Je to hrozny, ale je to tak, vetsinou to naridi nejaka matka ze zahranici a cela dobre fungujici firma jde do kytek, lidi musi delat nahradni reseni co trvaji hodinu aby udelali krok, ktery jim drive trval pet minut… asi maj i nejakou tajnou organizaci, ktera vydira top managery aby tu jejich hruzu kupovali :)

            0 0
            • TJK  

              s timhle souhlas… my implementujeme resp roky pouzivame sap protoze mam nemeckou materskou firmu.. takze nic jineh oa ni nemohlo prijit.. postupne jsme implementovali SAP krome logisticky a personalni casti na skolici a teninkovou cast, kvalitatini na reklamace, metrologickou databazi a jeste asi hafo dalsich…

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • Člověk a jeho svět  

              SAP je ok, včetně personalistiky :)

              0 0
    • Petr L2  

      Hele a to fakt to kolo platíte předem ? To ještě dnes jde? To dnes už neprojde ani zedníkům!

      0 0
      • mr.ricardo  

        Po objednani kola ti prijde potvrzeni a zaplatit muzes kdykoliv, nejpozdeji kdyz ti potvrdi dodani a expedici. Pokud platis kartou, tak jen autorizujes platbu a penize si strhnou az pri dodani a vyexpedovani. Ale popravde, taky jsem to zaplatil predem, necekal jsem, az jim dorazi na sklad, nechtel jsem dodani prodluzovat o vyrizeni platby. Canyon neni zadny scam, takze jsem se o penize nebal.

        0 0
      • kubad  

        Ty vole :( ty víš o někom kdo ti dá zboží předem s zaplatit až pozdeji?

        Tak to Žiješ ve fajn svette

        0 0
        • Petr L2  

          Tak já žiji ve světě, kde se platí při zakoupení a expedice následuje obratem, nebo v podmínkách prodeje máš kolik dní na expedici mají, nebo platím při předání, jistě, existuje i „preorder“ ale to tedy beru spíš jako raritku, mám takto zaplacených pár knížek o které nechci přijít a pár modelů aut na autodráhu, které vyjdou v limitované edici, ale nic z toho u výrobce, ale u velkého prodejce, který jakýkoliv problém bere na sebe a vše si řeší z dodavateli sám, ale i tak bych si kolo na preorder tedy nekoupil.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • MichaelSimek  

            jenze „zaplatis online a expedice nasleduje obratem“ je uplne stejny princip, jen zalezi jaky je interavl mezi „zaplatis“ a „nasleduje obraetm“ nekde to je par min nekde par hod nekde par dnu, ale platis predem

            0 0
          • kubad  

            Ale to tak i u Canyonu funguje, jen je potřeba vědět kdy to mas zaplatit, převodem, že někdo platí hned jak dostane fakturu je jeho blbost, je potřeba počkat na avizo že je zboží připraveno a pak zaplatit, nebo při platbě kartou si peníze odečtou až opravdu těsně před expedici

            Každopádně vždy platí předem!!!

            0 0
        • alinceb  

          Já vím. Fakt mě šokovalo, když mi přišel z Tobexu balíček s ložiskama a u něho složenka…:)

          0 0
          • TJK  

            už jsem taky takhle párkrát nakoupil.. třeba sadu na leštění.. kotouče a paty asi za 2 tisice :-) a taky jen s fakturou bez platby předem…

            0 0
            • Vilém  

              My takto koupili auto od leasingovky.

              0 0
              • TJK  

                to je celkem asi za jinou castku :-DD

                0 0
                • Vilém  

                  Moc to nebylo, 35tKc, ale i tak jsem cumel. Dali nam velky TP v poloprepisu na nas, veskery papiry, auto jsme si odvezli a az potom prisla postou faktura.

                  0 0
                  • TJK  

                    i tak to nejsou male penize.. to fakt cumim

                    0 0
                    • tromboonen  

                      Ode me si takhle chlapik koupil ojete auto za 460k – auto patrilo firme, on kupoval na firmu, prijel, podival se, projel, rekl beru, poslete nam fakturu, ja zaplatim, pak prepisete a predame… kdyz kupuju neco z bazaru za par stovek, vetsinou reknu nebudem se otravovat s dobirkou, dejte mi cislo uctu a ja Vam to poslu.. jeste se mi nestalo, ze by to neposlali, proste kdyz jednas osobne a vidis/slysis co je ten druhy clovek zac, neni treba se bat, duvera vetsinou funguje..

                      0 0
      • blaf  

        trolime co?

        0 0
        • michomin  

          Doteď netuším co znamenají zde oblíbené výrazy trolit, trol, lol, imho. Když zmizí, srozumitelnost sdělení se nezmenší. Prostě oblíbené výrazy „jádra“ BF.

          0 0
          • Petr L2  

            Na to existují dokonce slovníky, stačí zagooglit, ale IMHO se zeptej kohokoliv kdo má tak 5. třídu ZDŠ, to je spolehlivější :-)

            0 0
            • Rubi  

              treba jen troli ;-)

              0 0
            • michomin  

              Rozhodně nemíním hledat význam výrazů dětí tak z 5. třídy. Ale tak trochu chápu tu oblibu výraziva dětí tak z 5. třídy – leckdy ty debaty odpovídají dětem tak z 5.třídy.

              0 0
              • novas752  

                Kdo si hraje nezlobí. (:

                0 0
                • VladexAndroid  

                  já teda tahle vůbec nevypadám ! :-o

                  0 0
                • McBlacky  

                  sneslo by to teda revizi.

                  FUBAR není fixed up, ale fucked up

                  MYOB se používá jako M/F

                  chybí OMFG a MOFO a hlavně UTFG

                  jenom jsem to prolít

                  0 0
                  • Delkim  

                    heh ty máš ale přehled :) ty jsi profesionální kecálista někde na helpdesku, ne? :)))

                    0 0
                    • nitraq  

                      Není von ten placenej ruskej diskutér (aka troll)? :))

                      0 0
                      • Mojmír Skála  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • McBlacky  

                        to jsem přesně já. V klídku sedím doma u kompa, za to čtyři tyčky v zelenejch od Putina měsíčně a stačí sem tam hodit klíčová slova ;)

                        0 0
                        • JakeF  

                          специализед радосибирск мтб теам :)

                          0 0
                • k3nyL  

                  :D Tam schazi strasne moc napr oblibene FTW! Doporucuji se o tuto problematiku zajimat – neni to nic detskeho. Bohuzel/dik Cechum to pride usmevny, pac ty zkratky nevychazi z jejich rodneho jazyka, tak k tomu maji daale pochopit kontext pouziti… to vede k nesmyslnymu prepouzivani… a nasledny mylce, ze to je detinske.

                  Me zas pride detinska neschopnost akceptace vseho noveho s tim ze to je pod mentalni uroven.. (kdyz je to prece udajne domena deti) Tak proc se o to zajimat… Myslim ze je lepsi se alespon povrchne informovat o vsem → mit vlasni usudek.

                  Jinak nejlepe ty ↔ sou popsany tady: http://www.urbandictionary.com

                  edit: chjo to razeni ;)

                  0 0
                  • Petr L2  

                    Já radši WTF i když FTW je také pěkné :-)

                    0 0
                    • iron.hide  

                      napriklad ja sa pouzitiu FTW na ceskych a slovenskych forach vyhybam, lebo si myslim ze si to ludia mylia s WTF, a to je takmer presny opak FTW :)

                      0 0
              • McBlacky  

                a kdyby ti někdo napsal, že to jsou běžně používané výrazy na internetových diskuzích celosvětově? Pak bys to šel hledat?

                0 0
                • michomin  

                  Ani pak ne. Každý z nás se prostě nechce stát součástí stáda – kromě těch dětí, ty musí.

                  0 0
              • stumpík  

                +1

                reakce na: Rozhodně nemíním hledat význam výrazů dětí tak z 5. třídy. Ale tak trochu chápu tu oblibu výraziva dětí tak z 5. třídy – leckdy ty debaty odpovídají dětem tak z 5.třídy.

                0 0
                • Petr L2  

                  Ty děti to nevymyslely, ty to jenom převzaly od generací před nimi a díky rozvoji technologií používají víc, než ostatní před nimi. Za ty zkratky můžou v zásadě ajťáci, kteří dnes jsou již v důchodu a neméně i velké firmy, ve kterých se některé ze základních zkratek používaly běžně v korespondenci již dávno před námi

                  0 0
          • iron.hide  

            ale to neni len zde. to je uz vsude, aj na IT forach, aj na hobby forach… sestimsmir.

            0 0
      • jIrI___  

        +1, taky by mě to nenapadlo.

        0 0
    • Člověk a jeho svět  

      Čekej šmudlo. Vybral sis to sám, co jiného k tomu říct.

      0 0
    • Pavel  

      Jednoho dne to „letadlo“ spadnout musí… ;-))

      0 0
      • Josef Panek  

        Fóry se nekradou!

        0 0
        • Pavel  

          A, tož to sorry, SAPu jsem si všiml, pyramidy ne… :)

          0 0
    • TJK  

      chapu ze je to k nasrani.. ale neni to tak nejak jedno kdyz je 18 listopadu? :-D nebo jezdis i v zime kazdej den ze te to omezuje tak strasne to cekani?

      0 0
      • azm  

        No ja treba jezdim s provizornim trekovym kole každy den do prace. Jsem rad ze ho mam, ale tezko se ceka na bajka. Navic v listopadu jsou krasné vyjíždky ale ty už jsem asi minul..

        0 0
        • TJK  

          tak sem to myslel.. ze uz doba hezkej vyjizdek asi minula.. takze sice je to cekani nahouby… ale zase boli min nez na jare nebo v lete…

          0 0
      • iron.hide  

        jazda na snehu je sranda

        0 0
        • TJK  

          je.. to ano.. o tom se nepru.. sam obcas jezdim.. ale uprime ja treba v zime jezdim tak 1/10 toho co treba v lete… takze nemit kolo zase takova trahgedie pro me neni.. ale je jasne ze tu jsou jiny jedinci kteri jezdi vyrazne vic a proste to je pro me mnohem vetsi problem nez jak to vidim ja… to naprosto chapu

          0 0
    • creater  

      Ja třeba byl teď, ale já mám Spešla, tak do toho nemam co krafat :-D :-D ale asi se na to vykašlu, foukal vítr jak na moři :-D

      0 0
      •  

        na sněžce 241 km http://www.prw.pl/…em-w-Europie

        0 0
        • TJK  

          to uz odnasi rodiny s detma v aute ne :-D

          0 0
          • McBlacky  

            to asi jo, protože my se tam jednou vysápali v trapný 120ce. Nemohl už jsi jít rovně a řetěz na cestě od Obřího sedla se točil na delších usecích mezi sloupky v osmičkách jen silou větru. A že je fakt silnej

            0 0
            • pepek  

              To budou nějaký polský míry. Naši říkali 198.Takže poláci přidali jen 48%, to je v normě.

              0 0
            • Greyhound  

              My tam jednou lezli taky v cca. 120ce, v zime, nahore byla ledovka a spatna viditelnost. Takze v hornich pasazich jsme kdyz jsme ji v mlze/mracich zahlidli lezli od tyce k tyci po ctyrech, moc peknej vylet :-)

              0 0
    • creater  

      Ja dal 60km kolem Labe a okolí a bylo to jak když jedu na tu Sněžku nahoru :-D

      0 0
    • RPsQQbQ9  

      Tak jsem chtěl být solidární …ti co tady sedí a tlučou hlouposti, marní svůj drahocenný čas, problémy s Canyonem si pořešíme sami…

      0 0
      • Josef Panek  

        Sedáte s klackama do feldy a tradá do Kobeřic?;-)

        0 0
        • Mojmír Skála  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • mr.ricardo  

        Cas tu marnite vy, kdyz si myslite, ze nedodany kolo vyresite stezovanim na foru. Nech si vratit prachy a kup si Spesla, vyreseno.

        0 0
        • Rubi  

          jo a smitec, zamknout vlakno a nazdar!

          0 0
        • Mojmír Skála  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • creater  

      Canyon stoji, Spešly jedou :-D

      0 0
    • herrman  

      Pamatuj si: peníze mají vydělávat doma a odejít až ve chvíli, kdy odejít musí. To že jsi je poslal, když jsi nemusel, je tvoje blbost, tak si tady nestěžuj a čekej, stejně je po sezoně. Nebo si je nech poslat zpět a běž o dům dál.

      0 0
      • Josef Panek  

        Trochu se obávám, že tu mluvíš na lidi, kteří poslali 30tis a nezbylo jim na housku a ta první věta tedy asi nebude dávat smysl…

        0 0
        • michomin  

          Kačerek Zakladatel dopadl hůř, platil za karbon. Nemá to lehký. Nemá kolo, nemá peníze a na BF mu kdekdo nadává do blbců. Jo, někdy se to sejde.

          O ty peníze nepřijde, ale stejně nic moc.

          0 0
          • Josef Panek  

            Lidi blbům do blbů nadávaj, no. Svět je zlej, nenaděláš nic.

            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.