Ahoj, jaký je funkční rozdíl mezi sedlovkami VCLS POST 2.0? jedná stojí 3 tis. druhá 6. Ten conversion kit není potřeba když ji budu mít EXCEED CF SL 6.9 PRO RACE že?
Ahoj, jaký je funkční rozdíl mezi sedlovkami VCLS POST 2.0? jedná stojí 3 tis. druhá 6. Ten conversion kit není potřeba když ji budu mít EXCEED CF SL 6.9 PRO RACE že?
Ty sedlovky za 3 tis. jsou určeny na silničky, jsou kratší a mají menší průměr 27,2mm. Na Exseeda patří průměr 30,9mm a 400mm, tedy S25 VCLS 2.0 CF. Těžko říci, co by to dělalo na biku s redukcí. Já bych do toho asi nešel, i když se mi ta sedlovka líbí. Zmíněnej konverzní kit je třeba jen pro sedla s karbonovýma ližinama. Na tvým kole je sedlo s obyč. kulatýma ližinama.
ještě lepší je ta z číny – můžu doporučit https://de.aliexpress.com/…5785533.html?…
Takze ti teda funguje v poho? Recenze na ali nebyly az tak dobry.
konkrétně mám s tímhle logem, prozatím najeto cca. 400 km a drží, pod zadkem pocit že to pár mm proplužuje, zatím dobrý ale krátká doba na nějaký hodnocení https://de.aliexpress.com/…1790294.html?…
Jakej máš rozměr? Vážil jsi jí?
31,6 ,nevážil a vážit nebudu bo je už na kole (prodává je více prodejců a v hodnocení jsem četl že už někdo převažoval a neliší se od váhy udávaný prodejcem)
Ok, potřebuju na silničku, 27.2. Asi ji taky prubnu..
Ať mi nikdo netvrdí, že se tam nedostane voda s jemným pískem a nebude to dělat pazvuky!!!!
Pazvuky to kupodivu nedela, ale bordel se tam drzi, to je fakt.
Tak sedlovka v rámu taky vydrží chvíli potichu po vyčištění a promazání. Ale jak je minimální vůle, po čase to začne. Jako vypadá to pěkně, ale tohle prostě musí začít dělat pazvuky časem. I když bych chtěl věřit že nee, ale nevěřím.
Na bike bych si to nedal, na silnici asi ok..
Ver tomu, mam to dva roky na kole, a ze jsem teda parkrat pekne zmoknul. Nejsou s tim vetsi problemy nez s kazdou jinou sedlovkou.
Jo dělá. Ale když pravidelně servisujes, tzn. menis uvnitř montazni pastu na karbon a cele to vycistis, tak neni problem. Nez se jede za mokra :-D Zprvu jsem to nevedel a zazil krasnou galvanickou korozi v praxi, takze na údržbu je to náročné.
mne to zvuky delalo, uplne nove. poslal jsem do canyonu, tam promazali, vratili, stejne mi to delalo zvuky. nakonec jsem to radeji vymenil za tu jednodussi vcls bez listoveho provedeni. Co jsem procital zkusenosti, tak nekdo zvuky, nekdo bez problemu, nekdo nadseny, na nekoho uz ten pohyb byl moc. Ale na pohodli se shoduji vsichni.
Že by to byl až tak extrémní rozdíl, tahle listová vs klasika karbon bych neřekl. Vozil jsem ji 2 roky a za ty problémy se skřípáním to nestojí.
Měl jsem dvě, původní jsem reklamoval kvůli skřípání, poslali fungl novou, ta to za 2 měsíce začala dělat taky.
Navíc bylo i více případů ,kdy to prasklo rám u sedlové trubky.
Takže jsem ji vyměnil za klasiku a mám klid.