Hojs vespolek… jezdí tu někdo Strive od canyonu? Je asi jedno jakýho… pokukuju po Al 7.0
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
Díky moc za jakýkoli info…
Hojs vespolek… jezdí tu někdo Strive od canyonu? Je asi jedno jakýho… pokukuju po Al 7.0
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
Díky moc za jakýkoli info…
sorry za obr. nevim co to dělá… v kompu je v pohodě..
Me zajima jakej foukac tlak v tlumici na optimalni sag?
Jsem stejne tezkej jak ty + 13 kg a mivam s tim trosku problem… ;-)
200 PSI a SAG mám menší než doporučuje měrka na rámu…
Tak to je dobre, diky.
heezkyyyy!!! :D
Zhoj…myslim, že nikoho nenajdeš. Já už rok zvažuji a taky hledal a nenašel tu nikoho. Letos to padne.. Zvažuji bud Al 7.0 resp 8.0.. Jedu na Test Fest velo 27.4.2013 na Olšovec tam ho prupnu. Bude tam sice 9,0 SL verze.., ale jde mi hlavně o velikost. Zatim majitelů je jak šafránu, ale ty informace co mám jsou ve smes pozitivní. Jen dej pozor pokud vybiraš barvu tak Blue Ice je hlinikový rám lakován čirym lakem..!! Jak komu do fkusu že? Jedno s prvních recenzii viz. odkaz.
Cau reaguji obecne ke kolu Canyon, dneska mi prislo kolo Canyon Yellowstone AL 29 a po prvních pár kilometrech musím říct, že na tom kole jsem si jízdu užil a hodnotím to, že Němčouři to umí dělat ty kola. Doprava bez problémů, velikost rámu ti taky poradí, jak říkám nebál bych se toho. Je to lehké kolo a ty 29 to jede samo je to šílené. Líbí se mi to zpracování těch kol, komponenty na vysoké úrovni, manuál k uživateli je taky perfektně zpracovaný. Ja osobně neznám tento model, na tom jsem neseděl, ale jen jsem tě chtěl popostrčit k nákupu kola Canyon obecně.
Díky za info. Tuhle recenzi sem nenašel. Myslím že v německým bike magazínu psali, že je zadní stavba až moc lineární a jde snadno do zdvihu.. ale lámal sem to přes překladač… to by mě právě zajímalo. Rád bych něco progresivního… možná by stačilo vyhodit toho foxe s boost valve… Na testfest se asi taky vypravím, ale kdybych nestíhal, budu rád za jakýkoli info…
Co jsem koukal na geometrie tak v Lku je o 5mm kratší než ibis co mám teď… což by asi pořád šlo…
mě jde hlavně o to chování zadní stavby…
Jinak ta modrá varianta s čistým hliníkem se mi právě líbí… škoda že zelená je s bílou… :-(
JJ, ten německém bike magazin to byly testy ročníků 2011 a 2012, myslíš modely generace ES ne? Já bych to moc tyto generace nespojoval, jasně rám a geometrie je stejná, ale odpružení od FOX 2013 je okapanek jinde. A to já dofam, že tak bude. Sazím na to, že 2013 bude svižnéjší než genrace ES. A Canyon to tak prezentuje.. Jinač taky čekám na nějký ten testík od Moutain Bike resp Bike magazín… meta bude pro mne ten Test Fest.. Co se tyče barvy .. zde stale nemá jasno :)… ta varianta s čistým hliníkem byla taky můj favorit.. do doby prvních fotek na netu nadšení opadlo trohu bez štavy.. uvidíme.. :)
ES.. nevim, nemám je tak nastudovaný… v podstatě koukám na canyon poprvé…
K té barvě… podle mě když se sundaj polepy z ráfků a ty zůstanou modrý to bude OK…
Ještě vyhodit zámek sedlovky za zámek na inbus a zatím pohoda..
Vím že stačí málo změn na rámu a chod bude jiný, ale na mým DB se stejným přepákováním lineární chod nepozoruju. Rozhodně progresivní. Na doraz nechodím vůbec.
Díky. Jak ti to prosim Tě chodí? Hlavně při šlapání a brzdění?
Mám upravenej RP23 v bikelive, takže při zapnutým propedálu pozoruju mírný pohupování očima, ale ne nijak citelně. Asi jsem se naučil šlapat, nebo nevím :) Každý full se bude houpat, některý míň některý víc. V tomhle případě platí to první, pohupuje se málo. Jinak vypnutím PP se z toho stane citlivá mrcha a žere to každou nerovnost.
Co se třeba kopání pedálů do noh při brzdění týče, tady ti asi nedokážu pomoct. Nic takovýho nepozoruju, nebo sem si toho nijak nevšiml. Ale myslím si, že kdyby se něco takovýho dělo ve větší míře, určitě by mě to štvalo. Já jsem s rámem spokojený a zatím neuvažuju o změně.
Díky… já jezdil DW-link, FSR, DW-link…takže nějaký zkušenosti s fullama jsou… ale žádnej přepákovanej jednočep…
pokud necítíš že by to kopalo, tak super…
Teď už toho nenajezdím zdaleka tolik jako za mlada :-D, takže bych rád kolo čistě na blbnutí… ale aby se dalo někam trochu přiblížit…
tenhle canyon mě zaujal právě výbavou za ty prachy… sympatický kolo..
No nemám problém se s tímhle 14Kg fullem držet borců s karbonama pod 10kg co jezdí denně a navíc i závodně :) Nechci se přechvalovat, jen tím chci říct, že to je dost svižný kolo. Samozřejmě se trochu víc nadřu, ale je to furt v pohodě. Jezdím s tím všude..
Prešne, poblbnout a aby se dalo někam trochu přiblížit. Tady posilam videečko AL 9,0.. Pěkně nastojaka a švihově do pedalu a jede. Jak si všimám todle na některých kouscích (Enduro kol) prostě tak moc „nejde“.
Díky.. na testfest sem nakonec nejel… měli k půjčení jen Mko… Nicméně jsem včera objednal, tak pak dám vědět jaký to je…
Ok…perfekt…jen se zeptám objednal jsi AL 7,0 ice blue? jakou velikost – L? Doufam že pošleš par fotek.. :)
Dík
Lko, 8.0 snow/forest… stříbrná byla dostupná až někdy za 4–6 týdnů… u 7.0 i 8.0
Tož super.. budu čekat na prní tvé reakce, ještě Lko a jak jseš velký?
188cm… délku nohou sem si ještě nikdy neměřil… Bral sem to podle efektivní délky rámu a hlavně Canyon většího než Lko nedělá… :-)
Tak mám lehce zajeto…
Kolo bylo od Canyonu luxusně zabalené, dát to do kupy trvalo asi 20 minut. Potěšilo mě pár věcí navíc, které nikde nepíšou. Např. odvzdušňovací sada pro reverb, asi 3m vnitřního vedení pro lanko (teflonová trubička), Pytlík s odrazkama :-D a pak psané věci, jako pumpička na vidli a momenťák…
Co se jízdy týká:
První co bych pochválil je CTD od foxu. Opravdu to zatím funguje. Na větší pilu se dokonce dá stoupnout do pedálů s minimálním pohupováním (v režimu climb).
Snižování zdvihu je do prudkých stoupavých pasáží taky výborná věc. Dokonce mi ani nevadí lehká tupost vidlice k malým nerovnostem, což je asi nemoc talasů… ale snad se to trochu rozchodí.
Z kopce paráda… ale zatím neumím ani zdaleka využít potenciál tohodle kola…
Když to shrnu, jsem fakt spokojenej. Jediný co na normální ježdění zatím vyměním jsou pláště. Tyhle maxisy jsou luxusní z kopce, ale valivej odpor je šílenej, obzvlášť na podmáčeným terénu.
Moc pěkný. Zvážíš celý kolo prosím? :)
Doufám že dneska… :-)
Tak nástupce (nová řada) bude asi 650B + Horst Link
Vypada to jako spesl pitch :-)
Tak zajeto a je to paráda…
Zajeto i přezuto! Je to o dost jezdivější než na maxxisech?
asi tak o 400%
:))
Jak to má vlastně Strive v základu? Duše nebo bezduše?
Duše, jsou tam slušný hutchinsony…
Jezdivější to bude,ale na tvrdém podkladu to bude mít i o 400% nižší životnost,mně vydržely xkingy protection 800 km.
To je jasná věc… Holt až je sjedu, zkusim zas něco jinýho… neříkám že to je TOP volba. Další ve výběru sou Hanz Dampfy…
Zrovna HDčka jsem vyměnil za Ardenty,jedou lépe jsou odolnější a že bych cítil nějaké zhoršení gripu se mi nestalo,spíše se mi zdá,že na sypkém podkladu jsou Ardenty lepší.
jakou vozis verzi ardentu a vozis to vpredu i vzadu?
Vozím kevlarovou verzi 2,4 exo protection jako bezduše,tlak drží i po 4 týdnech.
diky, tudle verzi sem snad u nas ani nevidel prodavat, mrknu na to
Ne tahle verze u nás není a ani náš slavný dovozce maxxis aspire nemá zájem o nějakou komunikaci.
fajn, oslovime germany :)
Jaký je to v porovnání s ibisem? Jsi spokojenější? Co citlivost na menší nerovnosti?
… proč mně napadlo totéž?
Možná proto, že stojí Ibis 2× tolik :)
:)
Porovnání s Ibisem…
Zadek je citlivý cca stejně, nebo mi nepřijde že by byl tupější. Pohupování při šlapání u obou srovnatelné (vsedě), skoro neznatelné…
Ibis byl mnohem víc progresivní a měl asi pocitově výš šlapací střed. Na Strivu sem tam drbnu klikou o zem… ale teď plánuju vložkovat tlumič…
Předek jednoznačně citlivější RLC na ibisu, než talas… ale párkrát už sem talase snížil a není to uplně špatná věc… Já osobně třeba ale na vidli foukám na minimální sag, abych se uměl odrazit do bunnyhopu, tudíš asi přefukuju na úkor citlivosti…
Co se samotné jízdy týká, nepociťuju že by byl canyon nějak pomalejší, nebo tak něco… (po přezutí na ty continentaly).
Naopak co hodně cítím, jsou pevné osy a celková tuhost u canyonu… mám 103kg.
takže když to shrnu, sem spokojenej. Ještě pořeším ten tlumič a asi nebude o čem…
Ty Conti jsou 2.4? Duše nebo bezduše?
2.4 s duší… foukám cca 3,5 ATM.
Grip přiměřenej vrozku, z kopce byly ty maxisy jasně lepší, ale tohle zatim taky docela drží. jinak předminulej víkend sem byl na singlu pod smrkem a odvalovalo to suprově… ale je fakt, že tam terén není…
jen sem nevim jestli omylem vzal nějakou RACE verzi a mají docela papírový boky… takže uvidíme na kamení..
Jediná schopná verze je s nápisem Protection. 3,5 je opravdu hodně, mě by zajímalo právě, jestli se žvejkaj při nižších tlacích a bezdušovém vození.
To Ti bohužel zatim neřeknu :-(
Vozil jsem protectoin 2,4 jako bezduše,vážím 90kg a pod 3 se to žvýkalo.
hmmm, zlo, máš zkušenost s něčím co se vzadu nežvýkalo v bezdušovém provedení?
Asi to nechceš slyšet,ale nic co je lehke nefunguje z rozumným tlakem,nejlépe fungujou přímo ust pláště,ale váha ve 2,4 je zabíjející,teď co vozím ty ardenty,tak jsem spokojený,ale taky mají 800g a to ten vzorek není nějak velký,třeba proti hdčku,které je tuším o 50g lehčí a 4mm širší.
ja mam obyc MK2 a Xking oboje 2,4…na nich zkousim bezduse a ze by se něco zvejkalo nepocituju…foukam P 1,8 a Z 2,1.
A kolik vážíš?
oblecenej s baglem ± 95…
hmm, zrovna právě tyhle dvě gumy mě zajímaj, ale jsou drahý na zkoušení :-)
Idální je test doskokem na našikmo – stačí třeba jen nějaké koryt a nějak do toho naskočit, aby prostě síla šla šikmo, ne kolmo
A když by tam byla ještě nějaká nerovnost (vykukující kořen, kámen) tak to je přesně ta situace, mám pocit, že vyzouvám :-)
XKing 2.4 RS mam ve sklepe (ma rizlej bok, ale podlepenej), MKII 2.4 protection mam ted nazkousku vzadu, zatimco vpredu mam HD, nicmene muzeme se dohodnout na zapujceni abys sis moh zkusit,a le diky rizlymu boku ten XK asi jen s dusema.
Ty mas vsechno mozny pozkouseny, nezkousel jsi tohle :-) http://www.hibike.de/…treifen.html ? Mohlo by to byt fajn dozadu.
Nezkousel, mel jsem v planu, nicmene hodnota valivyho odporu nebyla nic extra, mam za to ze ten MKII co mam tedkonc vzadu je na tom lepe a bude na tom lepe asi i s gripem.
Ale mozna, az zase budu mit zkouseci naladu, tak testnu todle dozadu a ardenta 2.4 dopredu.
Vsude prave chvali jak pekne jedou, i celkem drzi teda krome bahna ale tam ani ardent … Jsem je videl na kole Remy Absalona a Vouilloze, takze spatny by byt nemusely.
Proč řešíte typ gum tady? :( Přitom je vedle vlákno na enduro pláště..
Aby nasledne bylo tezsi najit znovu informace, tady to nikdo hledat nebude :-p :-DD
Tajnáci vole…budou si nechávat důležity věci pro sebe :D
jj chvali a vim ze je vozi, proto me upoutaly :)
A uz jsem si overil, ze cisla taky nejsou uplne smerodatny, takze mozna kdyz na ne nekde zadobre natrefim, tak zkusim.
3,5 atm? No ty vole,to je tak na závody po asfaltu :))
asi jo.. ale mě to tak vyhovuje… sem těžkej..
Neříkám to proto,že mám 70kg.Taky mám stovku a foukám na zadek 35psi ve 2,4.Kdybych se nebál průrazu o patník při výjezdu z města,tak mám zadek na 30psi a předek stačí bohatě na 25psi.
Hele mě to fakt vyhovuje… :-)
a co ti na tom vyhovuje ze to ustreluje jak prase ?
To nepociťuju… nevim čemu na tom nerozumíš, prostě mi to vyhovuje…
když dám míň, mám žvejkavej pocit a to nemám rád…
jojo nekomu zase na zavodnicce vyhovujou berany nahoru. Prehusteny kola proste ztracej vlastnosti, obvlast na korenech a kamenech to ustreluje. A nechapu jak to nekomu muze vyhovovat. Ale je mi to uprimne uplne burt, voz si tam kolik chces
Bude to tak :)
Počkej, ale já jezdim asi 2km na pivo po asfaltu… jakej terén?
Ty to vůbec nechápeš, BF se ti snaží naznačit že ti to vlastně vůbec nevyhovuje. Tak s tím už něco sakra udělej :D.
Foukám takhle už roky… takže teď adekvátně k době, co to mám špatně, ufouknu o to víc… snad na těch 0,8 ATM nezničim ráfky :-D
Zkoušel jsi vložkovat ten tlumič? Občas bych uvítal kdyby byl trochu dříve progresivní, ale zajímalo by mě o kolik se tím omezí zdvih.
Zdvih se samozrejme neomezi, akorat pujde konec zdvihu obtizneji dosahnout.
Aha, tak to je super zpráva. Myslel jsem, že ty vložky mají vliv i na zdvih.
Ja tam dal tu nejvetsi vlozku a parada. Kdyz se obcas stavim v Zamilci tak ani nechodim po dorazech. 170psi pri 70kg. Jinak tlumic chodi krasne v celem zdvihu.
dával si jí sám?
Ano. Nechtelo se mi to zablokovat v te otevrene pozici, takze jsem s tim docela bojoval, ale nakonec jsem to zvladl. Vazne na tom nic neni. A ve dvou se to dela lip. :)
Super, přesně to jsem chtěl slyšet. S chozením po dorazech jsem neměl problém, foukám teď 190psi na 80kg (bez báglu). Chtěl bych hlavně docílit progresivnější chod. Jinak stejný dotaz jako kopečák – dával jsi jí sám, není to nic proti záruce? Kvůli 5 minutové záležitosti se mi to nechce posílat do Švece.
Proti zaruce to rozhodne nic neni. Vypustis vzduchovou komoru, odsroubujes ji, vrazis to tam, zavres vzduchovou komoru a nakonec zase nafouknes tlumic a hotovo.
Kde si prosím koupil tu vložku a jakou konkrétně? Jinak moc díky za info.
Nicméně stejně budu posílat tlumič na reklamaci… CTD kaput…
Kamarádská cena za tři kousky plastu:-/
No tak to je velký :-D
Díky goofy.
By mě zajímalo kolika lidem se doma válí ty 2 menší kousky bez využití. :)
Já bych nejradši výkres na tu velkou a nechal bych si to za cigára vytočit… :-)
2× :)
podle mě moc ne, použitelnost te vlke vložky je dost omezená, do kratších tlumičů tuším ani nesmí
Tak už mám kolo též doma. Zatím mám za sebou jen 2 kratší vyjížďky, ale ten Talas je fakt zralej na tunning nebo výměnu. Co vy co jej máte déle? Rozchodil se trochu nebo je pořád stejně tupý na malé nerovnosti? Jinak velká spokojenost.
Kdyz na nej striknu silikon, tak chvili (kratsi vyjizdku) chodi hodne hezky. Jinak je tam fakt velka hrana u toho odtrhu.
OK, raději nebudu počítat, že se to zlepší.
Jako oproti uplne nove vidlici se to zlepsilo, ale jen mirne, tak o 1/4. Ta hrana tam porad je.
Kucí, začaly mi brutal křupat dotažený kliky. Němá někdo podobnej problém? Dneska na ně musim mrknout.
Četl sem něco o tom, že E13 mají problém s nějakým vymačkáváním.. ale že by po 500km?
U mě zatím dobré. Není to jen bordel?
No mrknu na to.. včera sem přijel v devět večer…
bejt to bordej, tak si to třeba vrzne… tohle je vyloženě křupání…
500km snad kliky vydrží i při hodně brutálním zacházení :)) Křupání jsem řešil taky, ale stačilo vydělat, vyčistit a utáhnout sedlovku. Snad ti bude stačit podobná „oprava“ …
Taky bych napřed zkusil sedlovku než se pustíš do klik :) Práce na 5 minut a když to bude tím, můžeš se zaradovat.
Ono to dělá i vestoje… já sem na křupání uchyl… nesnášim sebemenší vrznutí… takže sem se pokusil to nějak eliminovat a vyšly mi kliky…
To většina z nás :) Ale stejně bych to zkusil. Kamarádovo kolo křupalo i ve stoje. Přestalo když jsem sundal sedlovku. Ale dělal jsem vše opačně než doporučuju. Nejdřív jsem řešil přirozeně středy, pak kontroloval hlavový a pak zkusil tu sedlovku. Proto bych to napřed zkusil, ale dělej jak myslíš.
zkusim taky :-)
A zvonkohra kotoučů tě nes*re? Než jsem alespoň trochu vyladil přední brzdu, tak jsem myslel, že mě odvezou. Velkej kotouč + avidy jsou pekelná kombinace :))
mě to až tak nezvoní… oproti rychloupínáku si právě pochavluju to, že po dotažení pevné osy je kolo ve víceméně stejné poloze jako před sundáním… tudíž sem to seřídil jednou a necinkaj… jako občas si to zazvoní, ale minimálně…
nemuzou to byt slapky? Pritelkyni brutalne krupal bike a nakonec to byl pedal, shimana to delaj rady.
:-) mozna… levej sem ohnul, ale doted nekrupal… zkusim taky…
me slo celkove spis o to, ze dost lidi na ty kliky nadava, tak me zajimalo co primo se na nich sere…
Tak sem měl skoro o 3 otáčky šroubu povolenej tenhle čep…
utáhl sem, fouknul WD ale cvaká to dál…
Kolem šroubu je ještě nějaká černá vložka ložiska, ve které sou dírky pro nějaký asi spešl klíč… budu ho muset někde sehnat a zkusit to taky dotáhnout…
uz jsi rozebral ten pedal?
Jinak bacha na ten cep, ja si dost domrvil loziska na cubovi ze jsem porad utahoval a utahoval misto abych zakapnul srouby loctitem.
Pedál cajk… loctite asi zkusim, ale kolo má najeto kolem 500km… třeba hlávko sem kontroloval a je tam tuna origo mazelíny… tak snad by do tý kyvky nezapoměli dát loctite…
Tak, zjistil jsem, že to dělá hlavový složení. Ten kroužek co se nasazuje na krk vidlice a zapadá do konusového osazení na spodní misce asi vnejším krajem kliká o hlavovou trubku, nebo o samotné spodní ložisko. Gumové těsnění na kroužku je na přední straně omačkané.
Celou dobu bylo hlávko dotažené, bez vůle a plynule se otáčelo… nicméně asi na sebe ty konusy nesedí.
Podobný problém sem měl kdysi u spešlu, kde zase špatně sedělo spodní ložisko na konusu v rámu… tak nějak nechápu co je za problém vyrobit fungující hlavové složení :-(
To je smutný příběh. :-(
Kde je chyba Canyon nebo dodavatel hlávka?
Reklamace…jedině se spojit s Tomášem aby ti poslal nové hlávko ale to nebudou chtít protože budou zkoumat proč se to stalo a kdo to zavinil …nejednoduší asi koupit nové hlávko a máš klid.
Budu muset zkusit jiný hlávko… :-(
Co presne ti to s tim hlavkem delalo za zvuk? Ja ted resim podobny problem. Zvuk jako kdyz male kaminky narazi do ramu. Dela to jen kdyz slapu a ne vzdy. Zkusim sedlovku a uvidim.
Postav kolo na přední, zabrzdi a zatlač dopředu… lupe mi spodní myska… jinak sedlovka dělá taky slušnej bordel… ale to už sem odstranil…
Víc mě štve, že mi asi opravdu odešlo CTD na tlumiči… na podzim to pošlu na reklamačku,…
S podobnym zvukem bojuju i na Nerve Al 29, hlavko Cane creek 40, zkusim tvuj pokus na zjisteni problemu… Jinak to CTD soudis podle ceho? Pruzi na vsechny rezimy stejne? Nevim, zda to hrozi i na tlumicich Performance…
Ne, pouze u evolution
Ale treba Kopecak ma Performance a tusim ze u tlumicu Perf. jsem o tom uz nekde zaslechl taky, u vidlic vim, tam je to FIT patronou, resp. ze tam neni…
Ano, na všechny tři polohy to tlumí uplně stejně… v podstatě netlumí…
Tak u me to nakonec delal pedal. :D
Z té lepší stránky: alespoň už víš čím to je. ;) Asi bych si taky hlávko raději vyměnil sám, než být několik dní/týdnů bez kola.
Já už též několik víkendů hledám příčinu písknutí (škrčení) cca v prvním 1cm zdvihu tlumiče. Nejdřív jsem myslel, že je to právě tlumič, pak sag monitor, ale nakonec je to asi ještě něco jiného. V další části zdvihu tlumiče už je klid.
Každopádně kolo je fakt parádní! Čím víc mám na něm najeto, tím víc si ho užívám. Talas už se dobře rozchodil + jsem jej začal foukat na menší tlak … a jsem spokojený i s ním.
Je to ctdcko ono asi po 1 cm zdivhu obcas jakoby prolupne, vyjadreni svece, ze je to OK.
Lupnutí to není … je to něco mezi skřípáním a pískáním. Asi nezbude fakt nic jiného, než jít ložisko po ložisku a když nic nenajdu, tak poslat tlumič na kontrolu.
vyrovnavani tlaku mezi pos. a neg. komorou, neresit :)
dopadlo to tak :)
Nemáte nějakou fintu jak udržet alespoň trochu v čistotě sedlovku? Ať nemusím řešit po každé bahenní vyjížďce její křupání :)
Take premyslim o Strivu. A taky si nejsem jist velikosti ramu. Merim 185cm.
Podle vypoctu na webu Canyonu bych mel mit Mko, jenze to se mi nejak nezda. Z predchozi zkusenosti, kdy jsem mel RB IQ6 v Lku, vim, ze mi kolo nevyhovovalo, potreboval jsem spis XL. Podle udaju geometrie je cca RB IQ6 v Lku srovnatelny se Strivem v Mku. Takze ja bych se spise priklanel k Lku.
Ted bike-foristo rad ;-)
Nenasel by se nekdo z Usteckeho kraje nebo z Prahe, kdo by byl ochotny nechat vyzkouset Mko, nebo Lko ?
Mám 188cm a Strive v Lku sedí perfektně. Pokud nemáš nějak extra krátké nohy, tak by Lko mělo být asi OK.
Toto jsem naměřil, když jsem Strive objednával:
Body Height 188,0
Shoulder Width 44
Inseam Length 88,0
Torso Length 69,0
Arm Length 67,0
Body Weight 81,00
Diky moc, tohle se hodi.
už si dělal něco s tím tlumičem, nebo taky čekáš na zimu? :-D
zima to jistí :)
Já bych bral pro 186 Canyona v L. Takmi mi kalkulátor říká M. Při nejhorším to můžeš vyměnit, ale pak bys musel asi nějakou chvíli čekat.
+1 jedinna chyba Canyonu je ten jejich kalkulator ;)
Jeste dotaz ohledne geometrie. Hledam neco spise do sjezdova, aby to bylo dost stabilni, jak v rychlosti, tak i ve vzduchu.
Doufam, ze jsem na spravne adrese.
Predchozi kolo jsem mel RB IQ6 a to byla spis XC-AM koza, na skocich hrozne splaseny kolo.
Kdyz jsem videl Barela nebo Dudes of Hazard, tak mi je jasny, ze nejaky potencial v tom kole je, ale tihle hosi to daj asi i na skladacce :-)
Asi nebudu takovej střelec jako Ty, ale za mě dobrý.
Strelec asi ne, ale urcite si i rad „zaskacu“ ;-)
Strive je super směrem nahoru i dolů z kopce. Jestli chceš dělat celodenní přejezdy hor a párkrát do roka do bikeparku, tak bych bral Strive. Pokud primárně něco do bikeparku na skákání, tak pamatuj na to, že FOXky na Strive při odrazu požerou dost energie. Jestli nechceš nebo neplánuješ jezdit i do kopce, tak zvaž ještě Canyon Torque nebo něco od YT.
Na blbnuti z kopce dolu mam hlavne sjezdaka. Ale rad bych si i nekam dojel po vlastni ose. Proto se shanim po enduru.
Zvolil bych nejspis variantu s tlumenim Rock Shox, tedy Pike a Monarch plus. Nejvyssi rada Strivu uz je dost draha a s nizsima radama Fox vidlic nemam dobre zkusenosti.
Jeste koukam, ze na CRC je celkem slusna nabidka na Nukeproof Mega AM, jen s ponekud horsima komponentama.
Tak to bude Strive dobrá volba.
Komponenty musíš zvážit sám, ale asi bych vybíral mezi AL 8.0 a 8.0 Race. Snižování zdvihu používám pořád, ale tupost talase je „vyhlášená“. Pokud vím, tak Pike nemá snižování zdvihu, ale zase všude chválí její chod. Kéž by se dalo obě vidle zkombinovat :)
Tady uz je Talas s tim novym systemem, tak to snad bude v pohode. Ja snizovani pouzivam velice vyjimecne. Kdybych mel Float, tak bych byl radsi. :) Letosni Strive se mi nejvic libi v te verzi 8 Race. Jen nevim, jak bych byl spokojeny s 1X11. 2X10 mi vyhovuje. A ta teamova barvicka je super!
No je skoda, ze tam nemontujou rovnou Pike s dual position air.
Dalsi dotaz na majitele.
Jak moc se lisi udavana vaha od skutecne?
Já už to překopal na 1×10 a měnil sem gumy… ale i tak to musim konečně zvážit… snad o víkendu…
Strive 8.0 2013 vel. L (20") 14,7 kg včetně pedálů a trochy bláta
Dalsi dotaz. Jak je vedena hadice k zadni brzde? Ramem, nebo venkem?
Nikde jsem nenasel fotku, na ktery by to bylo jasne videt.
Tady je to videt. Ta druha „hadice“ je od teleskopu.
Diky
Neměnil někdo z vás rodla za širší popř. i vyšší?
Chces davat 800mm, jo?
Šířku už poladím, řezat umím. :) Jde mi spíše o dojmy k lepšímu/k horšímu. Jako vedlejší věc bych chtěl vědět, jestli zvednutí 30mm stačí k tomu aby páka od brzdy nedrhla o horní rámovku – už na ní mám 2 zářezy.
Budto ti nerozumim, nebo si to nedokazu predstavit:-)
Na posledni rocnik davaj riditka Renthal a ty maj zdvih asi nizsi nez 30mm a zadny zasekavani o ramovou trubku jsem nezaznamenal. Zalezi, jak mas nastaveny paky.
Budes trenovat barspiny? :-)
Takze na Strive 8.0 Race 2014 jsou riditka se zdvihem 20mm.
Zdvih je stejný, ale máš na každou stranu 2–3cm navíc. To by asi mohlo stačit.
Aha, netušil jsem, že jsou tam letos jiné. Loni dávali tuším na všechny řady RF Evolve 725mm. Natočení pák jsem samozřejmě řešil, mám je sklopené dost, ale položeněji už je dávat nechci.
Dobrovolně je protáčet nebudu, ale nejezdím pod svoje možnosti, takže se občas nějakému pádu nevyhnu :)
očividně sám nejsem http://www.mtb-forum.it/…showpost.php?…
Jasny, to bude mozna to sirkou. Jelikoz mam 800mm siroky riditka, tak mi paky do trubky nezasahujou, protoze je v tom miste krizeni trubka uz dost nizko.
Schvalne se zajdu podivat, jak to mam ;-)
oprava: ne 800, ale 780mmm
Dík, půjdu do nových. Zkusím najít něco cca 780/25.
Muzu doporucit treba: http://www.answerproducts.com/…aper-780-dh/
Odpovidaj i rozmery. Mam je na druhem kole a ok.
Nakonec ANSWER Pro Taper 780 DH Custom Chaos Bar a problém s drhnutím o horní rámovku vyřešen. Zítra snad poslední RTG klíční kosti a pak už hurá testovat do terénu!
Tak at slouzi a hura do nove sezony ;-)
Zkus treba Funn Fatboye. Lehoucke a za fajn penize
modré fatboye by mohly vypadat super … uvidím kdy mi je v gtstore seženou
Poznáte někdo, co to je za ročník rámu? Nějak se mi na netu nedaří dohledat tahle barva.
Podle katalogu to vypadá na 2011 – piranha gold metallic odstín
Dík :)
Krasny, super vybava.
Nedivim se, ze jsou vyprodane.
Já se kvůli tomu jednočepu naopak vyprodání divím.
Ovsem vetsinu lidi to, ze je to jednocep, nezajima a diva se na funkci a osazeni v kombinaci s cenou.
Já se právě bojím, že většina lidí řeší, jestli je to xčep, yčep nebo virtuální výčep. A ta stejná většina lidí nedokáže posoudit, jak se který systém při tom kterém nastavení vůbec chová :)
Přesně, ale tu automaticky jednočep = zlo! :)
Po jedné sezóně jsem se Strive nadmíru spokojený. Vybavuji si jen jeden moment kdy jsem si v kopci říkal, že mě to trochu tahá za řetěz.
A časem pravděpodobně vyměním Talas.
Ahoj,
chci se zeptat, jestli někdo z Vás nejezdí Strive z okolí Prahy? A byl by té ochoty a neposkytnul mi chvilku času na test? Chystám se sice na ForBikes, ale tam si spíš vystojím frontu na Spectral. (jestli tam vůbec bude) Rozhoduji se mezi nimy. A Strive bych rád testnul někde v klidku a třeba pokecal o zkušenostech s ním :)
Děkuji za odpovědi :)
Jo a měřím 184cm.. takže asi hledám někoho s „Lkem“ :)
Jo a měřím 184cm.. takže asi hledám někoho s „Lkem“ :)
Netuší někdo co za 10-spd řetěz bylo na loňském modelu 8.0?
Už vím. Podpora funguje rychle :)
KMC X10–93 NP/GY
Tak jsem se dneska dokopal a objednal Strive 7.0 :)
Už se ho nemůžu dočkat ;)
+1
To si čekal, až oslabí koruna nebo co tě trápilo? :)
Nechtěl jsem si na něj půjčovat od banky.. tak jsem něco našetřil a něco mi půjčil brácha :)
A hlavně hodně dlouhý rozhodování, koumání netu, názorů a tak podobně… Tesoval jsem kola i ve snech :D Leze to na mozek, ale sny fajn :D Mohl jsem počkat, alespon po ForBikes a ozkoušení, ale znervoznovalo mě že 3 z 5 variant jsou vyprodaný.. tak jsem ho prostě v práci objednal :)
Neboj objednal si dobře, a nový Velo ti to jen potvrdí, tvůj bajk vyhrál test s 87% hodnocením. Jen si to mohl mít o pár set levnější :) Proto ten můj blbej dotaz na oslabenou korunu.
Taky se mi zdá o všem možným, naposled když jsme vybíral pistoli, kolo mě teprve čeká. Resp. poslední dny váhám…na půl vytvořenou objednávku Spectrala a pak to zase zruším. Mezi tím mi plešatej brejlatej idiot s tou jeho bandou znehodnocujou vesele úspory :)
Ale až ho začnou také vyprodávat, možná mi to urychlí rozhodování.
No já mám v plánu to platit v eurech. Takže bych třeba 5 tisíc ušetřil. Uvidím o víkendu jestli vyjsou od známýho a za jakej kurz. Jo, tak tak to si to Velo asi koupím :)
Myslíš Velo 4/2014?? Tam je jen test Canyon Nerve AL 8, teda alespon co jsem koukal na netu.
A jo, byl jsem malinko zmatenej včera :) Trochu se mi ty jejich názvy pletou. Nerve/Strive/Spectral… ale tak jako si vybral dobře :-)
Taky jsem to včera koumal, že by se dalo platit přímo Eurem a vyšlo by to lépe. Tchýně žije v Bratislavě, takže by nebyl problém nějaký Eura vyměnit. Ikdyž… co by zase dělala s korunama.
Jednočep vyhrál test? Velo jde do kopru nebo Canyon test zasponzoroval :)
řeč je o Nerve
Ach tak :). A vidím, že dokonce už i Nerve začaly vypadat pěkně.
Nechceš vyměnit loňský Talas za letosni? :))
A já bych vyměnil rám Nerve AL + za ten Strive :D.
ani ne, ale líbí se mi modrý ráfky :)
čaues, řešils už ty vložky tlumiče? :-D
Já ho teď snad konečně vyreklamuju a až se vrátí, vložky zkusím.
zdar, zatím jsem ho jen vymontoval z kola :))
Příští týden chci poslat společně s vidlicí na servis a ať mi tam tu střední vložku při jednom mrsknou.
špica, dej pak prosím vědět co to udělalo… snad se reklamace zmákne rychle a taky to pořešim.
Tak doufám, že bude Lko v pohodě…
Dneska jsem se přeměřil a na výššku mám 183 a rozkrok 85.
Kalkulátor hází Mko, ale co jsem se dočetl tak není moc přesný.
No už aby byl víkend a alespon ho naživo viděl. :)
To mám zase brouka v hlavě :D
Tak co Jerwis uz ho mas? Poac o nem taky premyslim a kdyz jsi z te prahy:) tak bych se i prijel mrknout:)
Ještě ne, příští týden budu platit a pak asi za 14 dní… :) kdyžtak napíšu :)
Ještě ne, příští týden budu platit a pak asi za 14 dní… :) kdyžtak napíšu :)
Netuší někdo jestli je na loňských modelech 8.0 na ráfcích SunRigle NoTubes páska? Píšou z shopu, že mám nové obutí k vyzvednutí, tak ať vím jestli k tomu popadnout jen ventilky a tmel nebo celou Tubeless sadu.
Nevim jak je to na retail modelech, ale moje chargery comp prisly nachystany na tubeless. Jen ventilek bych potreboval (a mliko). Neni tam paska, ale je to uz rovnou udelany jako tubeless.
Takhle to vypada: http://lh3.ggpht.com/…IMG_1175.JPG
Díky. Risknu to a na pásku se vybodnu.
Při nejhorším koupíš gorilla tape :) Ale páska by tam být mohla. Nedokážu si představit, že by zamýšleli že bude někdo vozit duši. Ikdyž… člověk nikdy neví.
já ji skoro rok vozil :)
Jaký by jste doporučili plášt na zedek? Dopředu bych dal toho ardenta v 2,4 a dozadu jsem myslel ardenta 2,25?? Minion HDF je fajn, ale na ty přejezdy nic moc :) nebo nechat ardent 2,4 na zadku a koupit něco do předu? dík
něco jsem si pročetl, ale chtěl bych vědět spíš zkušenosti s plašti na tomto kole ;)
Ardent dozadu, minionna predek. Nebo high roller
Dnes budu obouvat kombinaci Hans Dampf 2,35 TrailStar na předek a dozadu něco z dvojice RaR nebo NN 2,25 (PaceStar).
Nad Honzou Dampfů jsem taky přemýšlel.. uvidíme.. nechám to ted tak jak to je.. a musím pokoupit jiný věci ;)
Tak jsem konečně nechal vyvložkovat tlumič v rámci neuznané reklamace tlumiče. Repase + vložka 1800kč u cyklošvec.
Tak to snad brzo testnu.
Nicméně měl bych dotaz. Kde by jste scháněli náhradní dráty do kol Sun ringlé Charger expert? Je asi jedno co tam dám za drát, ale takovýhle dráty s „rovnou“ hlavou jsem zatím nidke nenašel. Délku kdyžtak odpoledne změřím.
Nakonec jsme se k tomu dostali stejně. Mě u švece tlumič právě leží :) … jakou vložku jsi nechal dát? Střední/velkou?
špice jsem našel na chainu http://www.chainreactioncycles.com/cz/en/spokes…
Velkou… prej ta střední skoro není poznat. Jsem na to zvědavej. Mám doma i novej rám, původní mi vyměnili kvlůli prasklé navárce vedení lanka smyku. Takže to přehážu a konečně vyrazím. Letos zatím 20km :-D
Díky za tip… asi to tam naklikám a vezmu od každýho pár kusů..
Když řešíš letadla, tak není čas jezdit :D … Dostals zase bílý rám nebo máš to štěstí a máš teď „týmovou“ verzi?
Se dívám, že ty špice tam sou dvoje „Front Non-Drive Side“, „Rear Non-Drive Side“. Co ale ta druhá strana na obou kolech?
ony jsou pak i různé délky… takže to změřím a uvidím co pásne…
jo letadla.. teď sem dva měsíce na nic nešáhl a kšefty stojí :-D
ony jsou pak i různé délky… takže to změřím a uvidím co pásne…
jo letadla.. teď sem dva měsíce na nic nešáhl a kšefty stojí :-D
ony jsou pak i různé délky… takže to změřím a uvidím co pásne…
jo letadla.. teď sem dva měsíce na nic nešáhl a kšefty stojí :-D
Sakra! Teď mi volali ze Švece, že vymezovací vložky došly a nebudou minimálně měsíc :))
Nerad bych objednal nesmysl, jaký rozměry a na kam potřebuji, jestli si ty drátky objednával? A jsou teda je přední a zadní, pravý a levý jsou stejný?
díky, mám ty drátky už půl roku objednaný u ofic. dovozce Sun Ringle, ale co je moc, to je moc. Vemu to na chainu
Netušíš jakou vložku ti tam strčili a jak jsi s ní spokojený? Dnes mi konečně dorazily též (0.6", 0.8" a 0.92"), tak začnu asi tou prostřední velikostí.
největší… ta prostřední prý není tak znát…
já sem na tom zatím moc nenajel ale znát to je a přijde mi to teď super!
Zatím jsem zkoušel tu 0,8" jen kolem baráku a ani s o 30PSI nižším tlakem jsem se zdaleka nedostal k dorazu. Zatím na těch mých ~80kg nechám tu 0,8 a uvidím časem jestli zkusím menší/větší.
Jinak kdyby někdo plánoval výměnu FOXky, tak tu je pár postřehů z jiných tlumičů, které jsem nasbíral než cyklošvec konečně sehnal vložky:
A Strive 26" definitivně zmizel z webu Canyonu ;)
To snížení tlaku jsem si taky mohl dovolit. Teď mám +/- 100kg, foukám na 200PSI a je to paráda. Krásně to zobe a na dorazu jsem myslím taky ještě nebyl…
Talas se mi trochu rozchodil, tak začínám být fakt spokojený.
Čau, mám dotaz.. chystám se taky vložkovat tlumič.. asi bych taky zkusit tu největší jak tady čtu.. ale na tom odkazu co je někde víš je psáno, že vložky nejsou určeny pro systémy s CTD.. jsou pro to jiný vložky, nebo jste to neřešili? Díky
Už jsem si to našel. Pro CTD jsou jiný vložky.. trochu mě ten odkaz zmátl..
Někde vím a někde nevím…
Zrovna jsem si byl pro volume kit, koupil jsem 0,8 na mého Spectrala (snad nevadí, že to píšu sem). Když sundám vzduchový válec, zdá se mi, že už tam malá (asi ta nejmenší) redukce je. Je to možné? Já abych nesundal něco, co tam patří.
Odpovím si sám, má domněnka byla správná – byla to nejmenší redukce. Takže pro majitele Spectralů – tlumič má již vložku. Za sebe bych doporučoval pro 90 kg vložku 0,8 (menší ne, uvidím jestli by nebyla lepší naopak větší). Dal jsem si jedny schody na SAG 25 % a vypadá to v pohodě. Víc uvidím za 3 týdny v Saalbachu. Dám vědět, jak jsem dopadl.
Též už jsem tam dal 0,8". Projet jsem zatim nemohl, bo čekám až mi vytáhnou stehy z kolena. Mohl jsi foukat menší tlak nebo plus mínus stejný?
Předtím 220 neboť jsem se bál, že to půjde nadoraz. SAG max. 20 %. Teď jsem dal 210, SAG 25% a nadoraz by to nemělo jít, ale ještě vyzkouším nějaký drop klidně na placku :) (což obvykle nedávám – myslím na placku, vlastně v poslední době ani ten drop)
Tak včera jsem to lehce projel, pokud se něco objevilo na skočení, prasácky jsem to dal, aby tlumič dostal nažrat. Na doraz nešel, ale na to, že to nic moc nebylo, šel stejně docela dost do zdvihu.
Jinak z počátku je stále krásně citlivý (taky jak jinak). Teď bych asi bral úplně tu největší vložku 0,92.
Koukám že to mě asi čeká taky. Ted na RB IQ nejdu na doraz a to progresivita se mi líbí. Tak nějak jsem změnil názor, začnu kašlat na maratony a začnu jezdit do bikeparků a enduro závody. Bude na to stačit Spectral nebo už jít do Strive?
Pořád chci zachovat vyjíždky kolem 60–70km na pohodu.
Na enduro asi spíš strive. Ale Spectrala sem nejel. Jediný co mi na strive maličko vadí je hodně položená hlava na rovinnatém terénu, kde mám pocit, že díky tuposti talase se vidle spíš láme, než aby pružila… z kopce je to pak paráda..
Jo, má to rozvor jak sjezdák.. občas mám co dělat to ukočírovat :D Zatím jsem na něm byl tak max do 40 km, a je to celkem záhul.. ale tak jsem celkem zvyklí na troj placku a užší pláště.. A zatím tam mám pořád Minion DHF/Ardent.
Já sem jezdil loni Continental raceking, nebo co to bylo a jelo to jak střelený…
A z kopce parádní točivost, proti kolům co jsem měl předtím… tak nevím…
Jezdím s tím stejně hlavně v lese a tam to drží parádně. Ty prejezdy nějak přežívám :D
Jen mě sere, že to Lko je fakt na hraně.. delka rámu mi vyhovuje, jen by mohlo být trochu nižší. Ale zásadní faktor bude spíš malá zkušenost se skákáním :) Rovný skoky celkem v pohodě, ale jak je to nějak do zatáčky tak s tím už mám problémy.
Ten samej pocit mám ted u 29" Epicona. Ale hlavu mam rovně takže se mi zdá že to láme nadruhou dovnitř ke kolu než aby to pružilo
:DD
Spectral s 34 mm vidlí a trochu přidat na zdvihu (150 mm vepředu by mohlo stačit) a nebo Strive CF, kde si budeš moct geometrii změnit. Případně si počkat, zda budou dělat Strive AL.
Každopádně já se mam rád, už nejsem nejmladší, tak doufám, že mi bude Spectral na moje ježdění stačit. Mám radši přírodní tratě, ideální jsou nějaký přejezdy po hřebenech. Takže AM/Trail. Enduro asi už ne a bikeparky, těm jsem zatím nepřišel na chuť, což se může za 3 týdny celkem změnit, pokud se vydaří Saalbach.
Takhle já to vidím na bikeparky jen ty lehký tratě, žádný velký skoky. Enduro taky jen párkrát do roka. Strive s shapeshifter v Al by byl super. Počkám už na 2015 modely. Takže by se to dalo přirovnat k přírodním nástrahám. A co jsem viděl, český enduro jezděj obstojně na Giant Trance.
Jak jsi na tom po delší době? Já asi 0,8 vyměním za 0,6. Jezdil jsem na tom teď celkem dost a poslední cca 1–1,5cm tlumiče vůbec nevyužívám. Tlak jsem po vyvložkování v pohodě mohl snížit o 20 psi.
Já přemýšlel naopak o větší vložce, ale po včerejším Saalbachu bych řekl v pohodě. Doraz jsem netrefil (myslím). Kroužek nic neukazoval a já taky nic nepociťoval ale přitom zdvih jsem využíval až na půl posledního cm celý.
Strive AL verze ode dneška na webu:
V tom ohnivém černo-oranžovém designu vypadá perfektně.
Jj, designově jej zase vymazlili. A jak na něj sedne Barel, tak budou plameny šlehat zřejmě i za ním :)
To si za ten system zmeny geo nechaji docela zaplatit …
a kdo ne? :/
me to prijde celkem rozumna cena, spis me stve, ze geometrii bych potreboval spis Race ale osazenim klasiku, jednoplacka je pro me mimo. Ale vlastne me to nestve, aspon nemam takovy nutkani upgradovat :-)
ty vole u monarch R není žádná možnost regulace??
Nestudoval jsem to až tak důkladně, ale zdálo se mi, že jsou ty kola poměrně těžký, na to že je to váha bez pedálů.
Tenhle nový Strive má 26" kola ? Nikde to tam nepíšou.
Kdepak, je to 27,5" a píše se to třeba na pláštích ;)
To jsem tam nikde nenašel, jen TK 2,4/2,2 a ani neuvádí velikost kol v geometrii, což oni většinou uvádí.
Pánové, přemýšlím o nové vidlici. Volba padla na Suntour Auron RC2. Mám stříbrného Spectrala 2014. Jakou byste zvolili barvu? Já chtěl pořád černou, jak to bylo v originále ale pak mě zlákala bílá. A teď nevím jakou… na barvy nemám vůbec cit :) Díky za názory.
za mě 100% černá
Zjišťoval sis o nich něco více? Zajímalo by mě jak je na tom verze RC2 TA se snižováním zdvihu.
Díky za názor. TA stejně u nás neseženeš. Takže budu brát RC2 bez snižování.
super, ušetřím :)
myslim ze ani RC2 uz nesezenes, pockej na pristi rok, to by mohly byt i TA verze.
Co je vůbec důvodem, že nejsou?
Přišla nová přepracovaná várka, která má změněnu cartrige a negativní pružinu (dneska jsem si to ověřoval, abych mohl objednat). Vidlice jsou skladem v obou barvách více jak 5 kusů. Modely 2015 se budou lišit jen v zapuštění spodních hejbátek, které má 2014 venku (stejně jako třeba Fox Float Evolution) a jsou tak trochu na ráně.
Jinak pokud mohu doporučit, tak zde mají dobré ceny. Jinak všude ceny zvedly na doporučené MOC.
určitě černá. Zbytek kola ti k bílý neladí
„…doručování zásilky…“ Černá už je na cestě :)
Tak sem dnes viděl fotku. Sedne tam jak prdel na hrnec s tim bílym nápisem a ty silnější nohy jsou znát. Jak chodí?
Chodí čím dál líp, zrovna jsem dělal mazání na olej jak jsem posílal tu fotku :) Zítra nebo ve středu to pořádně provětrám. Co mě překvapilo, že to nemá pod stírákama molitanový kroužek. Uvnitř byla vazelína… kterou jsem zatím nechal, aby se rozpustila v oleji. Až budu dělat servis na jaře, tak to kompletně vyčistím.
chlapi, nechcete někdo skoro novej bajk?
:) zrovna po canyonech koukám, to je ten z profilu Strike Al 8.0? Za kolik?
Zkus hledat na bazaru ;) A nebo ti to rovnou napíšu. Aktuálně je tam cena 50k.
Koukám na to, na třetí fotce jsou dva rámy, to proč je tak? :D Ti jako poslali rovnou novej rám?
Jak jseš velkej, tohle je L-ko, já jsem 178cm, aby to na mě nebylo velký
Měřím 188 a je mi akorát.
Se 178 se na to asi taky vejdeš, ale chce to vyzkoušet.
Představec by šel dát ještě kratší.
Odkud jsi?
Rám sem dostal v rámci reklamace výměnou. Na původním mi praskla objímka k vedení lanka ke smyku. Takže teď je to na uplně novém rámu.
Jsem z Letovic, to mám pěkných 200km :)
Nemáš někde link na geometrii toho kola, porovnal bych to se stávajícím bajkem, kde jsem sice trochu natáhlej, ale takhle mi to vyhovuje. Víc už bych asi ale mít nemohl.
Nebo přikládám geometrii stávajícího bajku, představec mám 100mm
oprava obrázku :)
jo a velikost rámu 50, jsem po ránu jakejsi zaseklej :D
napiš mi na kopecky.j4n@gmail.com
Nebyl jsi tento víkend v Rychlebech?
Asi nový majitel… strive od minulého čtvrtka nemám…
Doufám, že se ti po něm stýská! :) Co budeš pořizovat teď? Neříkej, že novýho Strive :-D
No momentálně dodělám sprcháč a dveře do druhý koupelny, schody před barák a servis na autě :-D :-D
a tím sem splnil slíbené věci doma a začínám šetřit buď na KTM 640 LC4, nebo Husqvarnu 610 SM i.e.
:-D kolo zatím asi jen na tahání vozejku s prckem… nějakou ocel na deore…
Sakra tebe ta rodina nějak chytla. Motarda Ti brzy taky rozmluví. Budeš rád za ten vozík za kolem.
Ale když jsme u toho stavění, já chci letos zmáknout okna, příští rok zateplení a izolace. Pak elektrika, odpady, voda, koupelna… dej mi pánbů sílu a peníze :-D
Tohle jsou naštěstí snad poslední dodělávky a bude klid… nejsem zrovna Bořek stavitel, tam mě to tak nebaví :-D
Držim palce…
Pokud ta kola nejsou standard, tak to mohl být on, Striva co vypadal jako tvůj Ex jsem tam viděl.
No nebyl jsem to já, jedu tam za 10 dní :)
Aha, tak někdo s velmi podobným kolem, i stejnou barvou ráfků. Myslel jsem, že ty záplety jsou zakázkové a ne ze seriovky.
Ahoj, mám v plánu zakoupit Canyon Strive AL 6.0 race jenže nevím jestli se na něj vejdu. Mám 173 cm
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
Teď jezdím Canyon Nerve 2013 ve velikosti S, který má horizontální délku horní trubky 575mm + představec 100mm a řídítka dlouhá 700mm. Což mi dává celkovou délku 675mm.
Race verze Strivu má 600mm + 40mm představec a 780mm řídítka. Což mi dává 640mm + 30mm za šířku řídítek (počítal jsem 10mm délky za každých 30mm šířky řídítek navíc) a to je vcelku cca 670 mm.
Budou moje výpočty zhruba sedět? Měl bych tedy mít stejně vzpřímneý posed jako na Canyonu nerve nebo se pletu?
Za mě velikost M. Myslím, že na L-ku budeš stráááášně moc natažený. Mám 188cm a na 26" modelu efektivní vzdálenost horní rámovky 610mm, představec 70mm (tj. v součtu o pouhých 5mm víc) a k tomu rodla 780mm.
nad velikostí L ani neuvažuji. Právě že se mi líbí osazení Race verze jenže její najmenší velikost má 600mm rámovku, narozdíl od „normální“ verze kde má Sko 576 dlouhou rámovku.
Takže normální verze má stejnou rámovku jako mám teď, ale zase krátký představec takže kolo by bylo ve výsledku kratší.
Proto přemýšlím jestli se srovnám na velikost S u race verze což je 600mm horní rámovka, řídítka budu stejně asi krátit, protže mám hrozně malá ramena.
Odkazy na kola:
Race:
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
Normální:
Jej sorry za tu blbost s Lkem. Jsem si tě spletl s někým z jiného vlákna.
Počítáš dobře, ale v tomhle si netroufám moc radit. Zkus ještě jak jsi na tom v porovnání hodnot Stack a Reach proti Nerve. Třeba ti to napoví k jaké verzi a velikosti se přiklonit.
Jinak já osobně bych určitě preferoval verzi s delší rámovkou a kratším představcem.
Podle mě je to velké.
TT 600 a Reach 423 jsou na 173cm moc. Doporučuju ideálně zkusit podobné kolo.
Jinak by ti měl být dobře Mkový Spectral, tak si porovnej geo.
A dostupnost Striva je únor 2015, jen FYI.
No zkoušel jsem RB IQ 575 ve velikosti L ( horní trubka 600mm) s 60 mm představcem a 750 mm řídítkama. A bylo mi to uplně akorát neřekl bych že by mi to bylo dlouhé.
Teď co mám fulla 120/120mm tak má horní hlavovku 575mm, 100mm představec a 700mm řídítka a přišlo mi to stejné.
Jestli z toho máš dobrý pocit, tak proč ne. Papírově mi to přijde velké, na druhou stranu to má 4cm představec v základu a s tím by to mohlo jít, a pokud ti podobné kolo sedlo…Ještě by bylo zajímavé vidět, kolik má IQ reach, to totiž má větší vypovídací hodnotu než TT.
Včera jsem navštívil bikepark geisskopf. No s mym IQ29 to byla trága to je jasný.
Na příští rok chci kupovat bud Strive AL nebo Spectral EX.
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
Jezdil jsem jen flow a tu dual. Skoky max metr nad odraz a pohodovej dopad. Větší pilu jako freeride nebo downhill závratnou rychlostí nemám v plánu. Taky chci objíždět enduro závody.
Brali byste spectral nebo strive? pořád to chci jako univerzál kolo, s kterym můžu ujet celodenní výlet.
U Spectralu mluví pro mě jako výhoda 2kg dole a X1 sada, kterou chci.
Nezkusl jste někdo letošního striva? Opravdu to jezdí jako XC v tom XC modu? Za předpokladu samozřejmě že by to mělo XC pláště :)
Jako XC to podle mě jezdit nebude. GEO pořád taky neni uplně XC. Každopádně to je super bike. Koukal jsem na základního AL ale asi vemu toho Race na X1. Pokud teda se k těmhle penězum dokopu.
No zkoušel jsem RB IQ 575 a to jelo uúplně nádherně, a tohle by mělo jet v XC modu ještě lépe nebo se pletu ?
strive race 15 me pekne… :D drobonka zavist (a velka gratulace jeho majitelum), kdo ho budete kupovat? :) super geo! vzit nizsi model+vecpat na nej starsi 36tku a je hotovo. :)
Je to naprosto skvělej bajk :)
Na kolik foukáte tlumič a vidlici? Podle měrky na rámu se nedá držet, přijde mi to až móóóc měkký, teď tam mám 170psi tlumič a 80psi vidle
Ty máš ten kopečákův stroj s největší vložkou?
Z hlavy si nepamatuji, ale tuším, že do vidlice nějakých 75PSI a dozadu 175PSI na mých 80kg (85 v plné polní). Doma pak pošlu přesně.
na 105kg sem foukal s vložkou na 200PSI zadek, kolem 100 předek…
Tak to jsem to skoro trefil a tlumič ještě trochu fouknu
Ahoj trošku se přiživým, možná dotaz do ankety nejblbějších otázek roku , ale u kol na canyonskej strankách jsou varianty s dvojitým W na konci.. hlavně teda u Nervů co jsem si všiml? to znamená W jako Woman? tj pro holky nebo co to je? nechci aby se mi děti ve školce smály :)
třeba toto http://www.canyon.com/…es/bike.html?…
jj, damske
ok, děkuji :)
Netuší někdo, co používá(al) Canyon u Strive za bowdeny u řazení?
Tipoval bych, ze to co je k razeni. Tedy shimano/sram podle razeni.
Taky se vám stává, že furt škrtáte pedálem o zem? Budu muset ten tlumič trošku přifouknout a pořídit menší pedály, máte někdo tip na užší platformy?
A co tam máš, že škrtáš? Pomůžou nižší platformy, ne užší. NA užších se ti bude blbě stát. Optimální varianta co do výdrže a ceny je HT AN01 = Superstar Nano CNC = Nukeproof Neutron = mnoho dalších.
To zas nění tak závratná cena, na to, že na to bude měsíc čekat.
Já vozil do teď SPD M520 klasika. Ale s kolem jsme koupil Saint od Shimana, který jsem nasadil tyto dny k novým botkám. Zatím jsem moc nejezdil, takže nemohu říct, jestli škrtám. Nicméně stojí za úvahu vložka tlumiče a zvýšit mu trochu progresivitu. Mohlo by to být účinnější než laborovat s pedálama. Já to tak řešil.
na to je jednoduchá rada: naučit se šlapat.
spíš odnaučit se šlapat do zatáček (náklonu) :)
Ahoj, nemáte někdo srovnání Strivu 2013 a 2014? Případně alespoň geometrii ročníku 2013 ?
zde je
bohužel se to nedá přečíst :/
ten soubor znám :D
Jeden důležitý rozdíl 26" vs. 27,5" a měnitelná geometrie. Já bych rozhodně do starého nešel.
Mě se právě starý zdál že to je ještě poměrně obratné kolo a ne takový tank jako to letošní.
Z toho co uděllai letos mám pocit že je to takový tank který ani nezatočí :D
Jako kvůli těm kolům nebo proč? Nepřipadá mi to jako tank, ideální by bylo aby sis to někde zkusil a zjistil, jak to kolo jede. Pokud budu předpokládat, že to bude geometrií podobný Spectralu, tak bych se neobratnosti rozhodně nebál. Ale já vím prd :)
V nejake te verzi to ma dost dlouhy reach …
a krátký predstavec
Právě že bych ho chtěl v té race verzi kvůli Sramu X1. No jel jsem na RB IQ 575 (stejný hlavový úhel, o centimetr kratší rozvor, a o 1,5cm delší chainstay) a připadalo mi to obratností tak akorát. Tak přemýšlím jestli pro mě bud vhodné toto kolo které se mi zdá tak akorát
Bude super, vůbec bych se nebál. Snad ale nebude zlobit ta „fíčura“ na změnu geometrie.
Mě by se zase líbila kombinace race geometrie + dvouplacka, ale prachy netisknu :)
Řeší ale 2013 vs 2014 ne? Fíčuru má 2015 :D
on řeší ročníky 2013–15 :)
Joo. Míra začal řešil 2015 :) původně lolek asi ne :D
Mozna bych rekl, ze cim vetsi profik tim delsi reach vyuzije :-)
Prý je celkem o dost stabilnější než RB IQ 575 tak se bojím abych to při mé nízké váze a výšce (60kg, 173cm) zvládl dobře ovládat.
ale zase má dost krátkou chainsaty tak nevím no
Tak na papíru tyhle údaje rozliší kdekdo, v reálu skoro nikdo :)
Ono to je dost komplexni, dlouhy reach casto znaci i dlouhy rozvor coz kolo uklidni, ale zase je trochu horsi se vytocit ve vraceckach.
Mne se treba lip skace na nynejsim kole nez na sx trailu, jenze to muze byt i tim, ze je ted kolo o 3kg lehci …
Tyhle dlouhy kola chcou ovladat s vahou vepredu, pak to funguje pekne, ale neni to pro zacatecniky uplne prirozena pozice, vetsina se tlaci nad zadni kolo aby neprepadli pres riditka, taky se mi tahle pozice zda vetsi makacka na ruce.
Ja bych se toho nebal, kazdy kolo ma neco do sebe, sam presne nevim co je lepsi …
Můžeš koupit letošní race verzi. Já ti dám loňský rám výměnou za letosni a můžeš si na něj naházet tu sadu 1×11 :D
neřešil někdo u Striva ochranu čepů a převodníků před bahnem (jakože fender bender)?
Mezi horní a dolní řetězovou vzpěrou jsem natáhl kus staré duše.
Dík za nápad, tohle mě nenapadlo. A v reálu to funguje dobře?
čauu, neřešil jste někdo na Strivu(2014) nějakej „blatníček“ do zadní stavby, aby to necákalo na smyk? Stačil by tam nějakej decentní, ale tvarovat ho tam nic moc. Zatím jsem to teda prakticky nezkoušel, ale zítra se na to asi vrhnu. :)
:D Koukám že o kousek výš se to řešilo :D
funguje to vyborne ;)
No budu dělat přední z tý modelovací podložky, ale ten zadní nevim nevim.. Tohle je takový přizpůsobivější. To máš z nějakou gumu?
už to nehul … psal jsem kus staré duše
:D Trochu rauš :D Sry.. :)
Nepokoušel někdo z vás měnit ložiska ve vahadle? Netušíte jak se dostat pod ta zapeklitá černá víčka?
Ufff, tak nic. Slovy klasika: Ani za kkt v*le! Už na to raději seru a pokračování bude po svátcích:)))
hehe.. dobre ty… ted je spis na vyhozeni :-D teda ono to bude asi fungovat ale otazka jestli se ti nezalisuje to tesneni do kulicek az to bude vracet zpatky.. proc si to nevylisoval zevnitr jako cele lozisko?
O ložisko teď nejde, to jsem chtěl vyměnit. Problém je, že z jeho jedné strany je nějaký kužel, že druhé víčko a nevím jak tyto tři části od sebe rozebrat. Na zahr. fórech jsem zjistil, že nejsem jediný debil co neví jak na to, ale řešení jsem se tam nedobral.
Takže je třeba vzít na víčko kleště viz obrázek, kužel hodit do svěráku a mít štěstí ať není v závitu moc loctitu.
Doufám, že někomu ušetřím nervy ;)
to tam neni vnitrni imbus?
Toto mi poradil jeden typek ze Skotska. Na jedné straně 100% vnitřní imbus je, tam nebude problém.
Na druhé si nejsem úplně jistý. Vrhnu se na to až se vrátím domů.
ja se jenon ptam… je mozn ze canyon ma spesl naradi na rozdelani .
Konečně to někdo rozebral :D má to zatím nějakou dobu snad nečeká…
Loni jsem se na to vy**al (kvůli zlomené kličce) a letos už bylo pro čtyři ložiska pozdě. Jedno se netočilo vůbec, zbytek přidrhával. Takže minimálně zkontrolovat a namazat ložiska by stálo za to.
Pokud bych teď začínal s rozebíráním, tak nejlepší je asi napřed podržet imbusem osku a pomocí výše uvedených kleští povolit obě víčka. Hlavně nepovolit napřed osu! Pokud je podle nákresu použitý loctite a dodržené utahovací momenty, tak by měla povolit víčka a né osa, tak jak se stalo mě – lépe-řečeno, tam kde jsem to při rozebírání zeslonil :)
Jo, před sezonou to skontroluju, ale mám na něm neježděno od dubna asi 700 km, tak rozebrat to bude snad stačit příští rok :)
Před sezónou? Je mi jasné, jak to dopadne ;)
No musím poslat tlumič a vidlici na servis, tak když budu mít vyndanej tlumič tak poznám jestli to chodí v pohodě nebo ne, ne?
Jako ložiska se mi ted rozebírat nechtěji.. :D
No pokud chceš posílat věci na servis, tak čím dřív to uděláš tím lépe. Abys pak před sezónou nečekal 2 týdny na tlumič a vidlici.
Při sundaném tlumiči poznáš tak maximálně úplně zadřená ložiska, protože zadní stavba má pěknou páku, jedno přidřené těžko. Lepší rozebrat a zkontrolovat chod kus po kusu.
+1
Tak tlumič s vidlicí už přišli z repasu, ale sundal jsem tu horní čast zadní stavby, a asi by to chtělo vyčistit i to přepákování.. trochu v tom rupe bordel.. mám si teda někde sehnat ty kleště? jinak se na ložisko nedostanu? Ta spodní část jak jsme řešili minule ty otáčející se podložky jde sundat v pohodě ne?
Ajaj, to skonci vymenou lozisek :D
Jj, idelane sehnet kleste, povolit napred vicka atd. jak jsem psal vyse. Jinak na Torque DHX je klic na vicka primo na ramu, ale na Strajva ho nedali – skoda.
Podlozky normalka, tam neni zadne prekvapko.
To snad ne :D no, vůbec se mi do toho nechce :D
edit: nemáš nějakej šikonej obrázek? ty kuličkový jsou jen v kyvce žeo? potom v rámu budou ještě průmysliový ne?
nejšikovnější je toto ;)
Super, dík to se hodí :)
Tak už to mám konečně všechno promazaný a vyčištěný :) nebylo to až tak hrozný jak jsem čekal.. chtělo to no.. moc tam tý vazelíny v ložiskách nebylo..
Neřešili jste už někdo výměnu napínáku? Rozteč šroubů není ani ISCG 05 ani ISCG OLD.
past vedle pasti p**o :))
Řešil jsem to na Torque FR 2009. Mám teď napínák pod misku, ale díky tomu mám pravou kliku uchycenou na trochu menší délce osy, než by mělo být. Tak jsem chtěl koupit napínák na ISCG, a tím se rozjelo kolečko korespondence s Tomášem z Canyonu, který nakonec vedlo k tomu, že na můj rám nejde ani ISCG, ani ISCG-05, protože návarky na rámu jsou v jakési nestandardní rozteči, a bylo by třeba koupit nějakej mezikus, na kterej by potom teprve ten napínák šel přimontovat. Jenomže s tím mezikusem bych zase přišel o možnost mít současně přesmyk. Tak jsem se na to nakonec vykašlal, protože 3 m dropy už stejně asi skákat nebudu, a při normálním provozu to tu kliku udrží.
Proč to takhle blbě inženýři u Canyona vymysleli, to teda nevím :-/
Zdravím, mám takový dotaz, asi hlavně na Wildu.
Potřeboval bych sundat tlumič na repas. Ale když povolím šrouby kolem tyčky (1 na obrázku) co prochází okem tlumiče, tak se ani nehne. To je asi blbost abych musel rozebírat celý to kyvadlo, kvuli tlumiči co? Jak jsi to sundaval ty?
A ještě jeden dotaz, jestli je normální že se ložisko (2) točí v rámu? Alespon mi to tak připadá, točí se prostě ten nejbližší lem ložiska v rámu. A to na obou stranách.
Dík :)
Buď rozdělat celou kyvku nebo vzít něco s o málo menším průměrem než ta tyčka (vařečka, el. izolovaný šroubovák …) a gumovou paličkou vyklepat. Pokud to nepůjde na jednu stranu, tak zkus na druhou – mi to šlo na jednu stranu též hůř. A ideálně začít vyklepávat před půlnocí v paneláku :))
To se netočí ložisko, ale podložky, které jsou ještě na nich.
Super, dík.. Kouknu na to.. v paneláku naštěstí nebydlím :)
No to jsi mi s tím ložiskem udělal radost.. už jsem se lekl, že je to v háji.
Když to budu dávat na ten repas, jak jsi spokojený s tou 0,6 podložkou..? mám 83kg a mám tam celkem dost PSÍku abych nechodil na doraz, ale potom to zase tolik nezobe no..
Vážím stejně, jezdím 0,8" a spokojenost (0,6" jsem nezkoušel, leží mi tu celou dobu v šuplíku). Vozím teď o trochu nižší tlak než před vyvložkováním, zobe ještě o fous líp a doraz jsem od té doby nedal.
Na Strivu ale nějaké velké věci neskáču. Používám ho spíš na celodenní AM výlety po horách, Rychleby atd.
Popravdě jsem ale teď trochu na vážkách, jestli Strive nevyměním za Torque Ex.
Nechám si jí tam teda dát taky a uvidí se.. kolik vyjde ten repas? četl jsem tu za tlumič 1800,– s vložkou.. to mi přijde celkem dost.. a ještě k tomu posílám i vidli. to tam tak za 3k jsem co?
jj, bez vlozky jsem loni platil o trochu vic jak 3k, ale ne o moc (u Talase je pry vic tesneni). Neni to zrovna malo, ale Svec proste meni vse co ma. Napis do dopisu, ze souhlasis s cenou 3.000 a jinak at ti napred zavolaji.
edit: nevim co s talasem delali, ale po servisu se chod i odtrh dost zlepsil
Tak tlumič už je dole, šlo to celkem v pohodě, ale nechtěl jsem do toho původně bezhlavě bušit :)
Koukal jsem k tobě na profil na toho nukeproofa.. parádní kolečko :)
no jdu sesmolit ten dopis :) jestě k tomu jsem ohnul asi při 3 jízdě štelování odskoku, ale fox to prý už nemá rozebíratelný, takže jedině celou novou patronu.. :/
Diky, nakonec jsem byl i ja prekvapekny, jak pekne se NP povedl.
Kdyz slo stelovani ohnout jednim smerem, tak by melo jit i druhym ne? :)
Diky, nakonec jsem byl i ja prekvapekny, jak pekne se NP povedl.
Kdyz slo stelovani ohnout jednim smerem, tak by melo jit i druhym ne? :)
Narovnat šlo, ale dře to tam… ale zase moc to nešteluji takže pohoda.. napsal jsem jim, jestli tam nemají nějakou špatnou patropu s rovnou tyčkou, a at mi zavolají.. ale nevim jak to tam je v tý vidlici poskládaný.. jestli tam je nějaký mezi kus nebo jak..
Posílal jsi k tomu tlumiči i tu spodní tyčku do přepákování? Dneska mi volali, at jim to pošlu jinak to nerozeberou.. že by to mohli zničit…
Ne, neposílal. A co jako zničí? Ložiska v oku tlumiče?
jj, prej ty jehličkový.. ptal jsem se jestli tam takovou nemají a prej ne.. nechápu
Na výlety po horách Torque? Chtěl bych mít taky takovou kondici :)
To já taky :)
Ale ne, vážně. Torque by nebyla jen náhrada za Strive, ale za Strive + sjezďáka. Prostě univerzál do hor i parků. Nemusel bych servisovat a starat se o dvě kola. Si říkám, že Torque na vzduchu by mohl mít cca 15kg a celkem slusne jeste jet. Treba se na to nakonec vykaslu, ale myslenka stale hloda :)
tak co, už má někdo nějaké reálné zkušenosti s shape-shifterem?
bikeandride.cz
Mám ale zatím jen chvilkovou. Můj názor je že kolo by mohlo dobře fungovat i bez shape shifteru, do kopce sice lépe jede na XC režim (příjemnější než snížení zdvihu vidlice) ale po rovině se mi šlape líp na dh režim. Jinak přepínání už mám celkem vžité a je to hned. Ke spolehlivosti toho bohužel zatím moc říct ještě nemůžu.
Super, právě to snižování mě zajímalo. Jestli nechybí. Takze kdyz prepnes do XC modu, tak se pak v kopcich nezveda predni kolo?
Spolehlivost ukáže čas jako u všeho.
Na bikeandride ted Hajicek psal, ze mel blbe nastaveny sag. Takze bude muset znovu ladit.
Přesně tak v XC módu je těžiště těla přesunuta víc na řidítka takže se v kopci nezvedá přední kolo a i lépe se šlape. Nastavit sag byl pro mně taky oříšek jelikož mám jiné tlaky než všichni doporučují a to i ve vidlici a stejně radši s sebou vozím pumpu a ještě lehce laboruji . Na bikeandride to pán ladil v XC módu, to já jsem se aspoň podíval do manuálu a ladil to rovnou v dh módu.
Kolik měříš? a jakou jsi bral velikost?
Měřím 182cm rozkrok 87cm a velikost mám M race. Kolo mi sedí perfektně.
Najel jsem zatim cca 200km a naprostá spokojesnot. Ze začátku se mi stávalo, že se píst shape-shifteru vysunul jen 2/3 polohy (tlak jsem měl na max.), ale teď už je vše ok.
Taky mi připadá, že v XC režimu je pružení otupělejší / méně citlivé na nerovnosti, ale neberu to jako mínus, spíš naopak, nehoupe se a krásně jede.
Máš verzi na RS nebo na Fox/CCDB? Jel jsem o víkendu po sobě verzi na Piku/Monarchu a Foxu/CCDB a rozdíl v citlivosti byl brutální. RS verze na kamenitém úseku klepala celým kolem, naopak Fox/CCDB stejným úsekem doslova proplul. U CCDB se mi ale zdálo, že jde celkem snadno k dorazu (nebyl ale čas ladit, možná stačilo jen upravit nastavení).
Popravdě pořád nechápu „pětihvězdičkové“ haló kolem Piku. Stále na mě působí jako tvrdá vidlice z XC kola. :/
Shapeshifter mění ráz kola fakt výborně. Přehození je rychlé a intuitivní. Wow faktor se ale u mě nekonal. Nahoru dřina, dolekopcom ultimátní – člověk to může pustit napřímo lesem. U kola mi ale chyběla hravost – bohužel mi to přijde jako daň za 27,5" :/
Ja si je taky zkousel (To karbonovy bylo moc hezky zpracovany) Bohuzel obsluha to tam foukala v XC modu a pak pri prepnuti do DH byl sag snad pres 40%. Vidle mi prisli hodne podobny, zadek se topil u obou. Na tom kratsim mi ani prilis nevadil delsi predstavec. Ten racovej mel super geosku a i kdyz se to pri pokusu o bunny potopilo do 3/4 zdvihu tak to slo odlepit, radne nefoukany to bude spickovy kolo. Zmena geo byla taky velmi citelna, pro oba mody. Hodne me to prekvapilo a zaradil bych to velmi vysoko pri vyberu kola.
Riditka byla solidni ridici centrum, po pul hodine jsem z toho byl stale zmateny. A prepinai mezi mody byla taky haluz.
Jj s geo souhlas, obě OK. Race se mi též líbila více. Mi Strive právě přišel jako čistě závodní stroj směrem dolů, ale XC mód už mě tolik nepřesvědčil – ani při výjezdu, ani po rovině. No ale na větší soudy by to chtělo kolo na delší dobu a s odpovídajícím nastavením.
Vy o tom tak píšete, že se ještě nechám překecat a svezu se do Slanýho :)
Ale pořád to vypadá tak, že budu spokojen se Spectralem a místo slanýho si udělám den v Blanským lese tady u nás. Ještě abych tak zjistil, že bych měl mít jinej stroj. To bych se musel nechat rozvést a kluka poslat na převýchovu do Norska.
Kdyz tak nad tim premyslim, tak nejdebilnejsi kola co jsem kdy jel byly vzdycky z kategorie AM. Author patriot, Stumpjumper EVO, Giant trance, vzdycky to ma nejaky podelany predek. O_o
Ahoj, mohl bys prosím napsat svoje zkušenosti se Strivem, hlavně jak to jezdí po asfaltu, jak je to s delšími přejezdy? Díky
Sháněl už někdo dráty na canyona? Mám sice už asi 4 měsíce domluvený že budou, ale zatím nic, tak fakt nevím. Už jezdím bez 5-ti drátů a docela se bojím, že buďto zkurvím ráfek, nebo půjdu minimálně pěšky dom :/
Trochu širokej pojem – shánět dráty na Canyona. Možná proto je nemůžeš sehnat :)
Tak jsem v práci, takže z hlavy délku drátu neznám :) Výrobce sunringle, ale blbý je hlavně to, že hlavička je rovně a ne zahnutá
http://www.bike-forum.cz/…i-nekdo.html#…
Pokud „musis“ mit origo SunRingle, tak zastoupeni u nas je Vokolek. Zavolej si tam a domluv se.
díky ti moc, jdu zjišťovat.
Jinak origo mít vůbec nemusím, stačí když drát bude pasovat, bude černej a hlavně něco vydrží. Nevím proč, ale na všech kolech řeším permanentně praskající výplet.
Tak na to koukám a on stojí jeden drátek 70Kč??? :D
Existuje nějaká jiná alternativa?
u DT určitě najdeš taky
nojo, ale já potřebuji s rovnou hlavou, né ty zahnutý. A ty jsem nikde nenašel
blbě hledáš
jo už jsem to našel, jen nevím jestli jsou kompatible
Každopádně stejně na tom neušetřím, bo stojí 65 a víc :D
Proč jsou rozdělené na zadní levý a pravý? Kvůli délce?
Jo, kvůli délce.
Měřím všude stejnou délku 35,5cm, takže u strive je jen jedna délka dratu? Jestli jste to už někdo kupoval, hoďte mi prosím link kde. Jinak ofico dovozce je fakt marnota, čekam už 4 měsíc, takže to vemu jinde
Tím pádem má teorie krachla… :-)
:D ano
A co se podivat do manualu nebo napsat vyrobci? Na crossmaxech sx jsem mel taky 3 ruzne delky dratu, rozdil udelaji mi milimetry
Vozí tady už někdo nový hlinikový strive (ne variantu race)? Jakou jste volili velikost? Měřím 183/83 a nevim jestli jít do L nebo M?
Nezkousel nekdo narvat na 26" strajva pruzinu nebo jiny vzduchovy tlumic (treba HLR od xfusion)? Zajimaly by me zkusenosti…
Ahoj, mám dotaz na majitelé nového striva, neměli jste někdo problém s velkým únikem oleje z tlumiče RS Monarch Plus? Po každé vyjížďce se drží hodně oleje nad O kroužkem. Neřešili jste to někdo?
Řešil jsem to samé a hledal odpověď na zahraničních forech. Dočetl jsem se, že je to ze začátku normální a asi je to v pořádku. Teď mám kolo 14 dní a už je to o dost lepší.
O dost lepší? :-) Nebude to tím, že už skoro všechen olej vytekl? :D
Doufám že tím to nebude:) Ne fakt se to řešilo na zahraničních forech a prej je to ze začátku normální. Zkus hledat na googlu.
Ještě jsem na to jednou koukal a píšou, že když olej neteče v klidovém stavu a neuniká vzduch tak je to ok.
Takže když mazací olej vyteče a tlumič jde na sucho, tak už žádný neutíká :-)
Asi nikdo z vás ještě nevydělával ložiska z tlumiče, hmm? Vůbec netuším jak to dostat ven :-/
Nejaky nastroj dela kde kdo. Treba na huberbushings homa stefanhuber za 10e
Mám tu plonkovní sadu nových nepoužitých bushingů a jehličkových ložisek pro Strive 26". Můj rám půjde pravděpodobně do světa, takže už mi nebudou k ničemu. Nechcete je někdo? Na ceně se určitě domluvíme.
Budu si striva přes zimu servisovat, ale ještě nevím co přesně budu potřebovat. Ty bushingy a ložiska jsou kam (cela sada?)?
Do tlumiče. Večer pošlu díly z nakresu.
OT: Byl by tu nějaký zájemce o modrá Sun Ringle kola ze Strive? Myslel jsem, že jim najdu využití, ale barevně mi k ničemu neladí. Už mi tu dost dlouho leží v koutě, tak zvažuji, že je pošlu dál. Případným zájemcům nafotím aktuální stav.
tyjo bral bych je hned, ale zadní kolo už jsem nový kupoval.. a nejsou prachy, ted řeším na striva nový ložiska..
Kde je budes kupovat? A menis je preventivne nebo ti to blbne? Chtel jsem je vymenit, ale nevim jestli do toho hrabat kdyz to zatim v pohode funguje :)
Ted jsem psal na canyon a z důvodu technickych problémů, ted nelze objednat žádné nahradní dily.. Skoro všechny ložiska jsou suchý, takže promazat a jedno takový to hlavní na přepákování drhne. Co jsem koukal na krámy s ložisky, tak jsem ho nenašel.. je to asi nějaký atyp.. takže musim čekat no..
Kdybys nemohl sehnat, tak tu mám nějaké origo i enduro bearings.
potřebuji ložisko 7902VRD… takový to které je nalisované v přepákování a uvnitř je šroub.
Jj vim ktere. Je to normalni dvojite kryti s kosouhlym stykem. Jestli chces origo, tak muzu doma mrknout. Myslim, ze nejake najdu (mam porad neco v zaloze na Torque).
Popr muzes zkusit prazske prodejce Enduro Bearings (Štěrba, Bicyclecafe, Progress …). Jen si dej bacha ať náhodou nekoupíš jen s jednostranným plechovým krytím co se dává např. do Intense.
Psal jsem do toho bicyclecafe a nabízí mi 7902 2RS.. to bude asi normálně s klasickým krytím ne? ten plech to určitě není, ale nevíš jakej tam může být rozdíl? bude tam pasovat?
Koukl by jsi se kdyžtak po tom origo, kdyby ti nescházelo..díky. odkud jsi?
7902 2RS mají gumové těsnění z obou stran. To je přesně to co chceš.
tady mas co u lozisek co znamena… 2RS je gumova krytka na obou stranach
Tak dneska jsem se pěkně zapotil. Měnil jsem řadící lanka, zůstala mi zarostlá koncovka bovdenu v díře za hlávkem a za boha nešla ven. Ještě k tomu když se tam motá lanko. Takže lanko šlo z rámu ven. Nejdřív jsem to šťoural šroubovákem. A po dlouhý době jsem ho vyndal hřebíkem s háčkem na konci. Potom přišel na řadu tvrdší drát, kterým jsem se skrz rám strefoval do výstupu dole před středem. Pak teprv jsem nahodil bužírku, vytáhl jí zpátky nahoru a zasunul lanko. Hrozná práce. Takže teď se koncovka koupe v díře ve vazelíně a snad už tam nikdy nezůstane.:)
To je ta výhoda tahání bovdenů vnitřkem… :-)
Vcera jsem ulomil patku prehazovacky, nebi nekdo jak je to s objednanim nove? Musim primo u vyrobce, nebo uz jsou konecne v cr skladem?
Je to strive 2013 :)
Všechno mi vždy chodí z DE. Škoda, že ses neozval před týdnem. Dával jsem pryc tři kusy patek + šroubů pro Strive.
P.S. Kdyby někdo měl zájem, tak tu mám ještě nova jehličková ložiska pro tlumič a ten jejich nástroj na nalisovani.
No zlomil jsem az vcera, patka vypada v pohode, ulomil se ten sroub. Ty loziska jsou konkretne jaka a kolik za to?
Jsou to položky viz foto. Ložiska nová, lis použitý 1×.
Třeba za 50% ceny?
Použiji tohle téma na urgentní prosbu…:
Mohl bych poprosit někoho s Canyon Strive CF „L“ se 150mm sedlovkou, že by mi udělal fotku z profilu při nastavení sedlovky, viz foto 72,5cm ?
Měřeno od prostředku zámku pro lyžiny sedla na sedlovce, po střed šlapáku.
Popř. jestli by někdo v okolí Krkonoš neměl Lko na zkoušku posedu… děkuju!
Nikdo tohle kolo jeste doma mit nebude…
To je starý Strive a klidně může být i hlína určitě
Taktak, na starem Strivu! Muze to byt i 2017 – ty maji uz 150mm Reverba. Jde mi o to, jestli nebudu mit u Lka sedlovku uplne zarazenou v ramu…
Striva nemám, ale vždy můžeš vyměnit Reverba za OneUp, který ti ušetří proti Reverbu pár cm.
On se na to v pohodě vejde, jen je z toho L pořád vybobkovanej :-)
Ahhh, to mi nedoslo, ze budes kupovat staryho Striva.
Objevil jsem foto z testfestu, je to L ale tuším ne-race verze. Sedlo vozím nastavené cca na 73cm.
Race a ne-race verze se lišily geometrii, tak se mrkni někde do recenzi na přesné rozdíly.
Race měla jen delší rám, Judy měl Striva Race v M a 3 už do něj půl roku hučíme ať si koupí L :-) má o 10cm víc než já a na mě je M v pohodě. Pro ilustraci foto, jak měl vytaženou sedlovku, zdvih 125mm, na fotce není úplně vysunutá, protože jsem ji měl vysunutou na moje krátký nohy.
Bude tak dlouho čekat až už nebude nikde k sehnání :))
Přesně :-)