Zdravím,
nevíte někdo zda se dají sehnat carbonové díly přehazovaček(např.Sram X9,Shimano XT,LX,Deore), přesmyku, řazení,brzdové páčky? Nemám na mysli použití z jiných řad (kompatibilitu). Spíše mě zajímá zda to někdo nedodává na trh.
Zdravím,
nevíte někdo zda se dají sehnat carbonové díly přehazovaček(např.Sram X9,Shimano XT,LX,Deore), přesmyku, řazení,brzdové páčky? Nemám na mysli použití z jiných řad (kompatibilitu). Spíše mě zajímá zda to někdo nedodává na trh.
dá a dodává, ale cena je vyšší než ceny uvedených dílů, takže doporučuju si tunig dobře rozmyslet :-)
tunit XT nebo snad dokonce LX karbonovejma dílama mi příde trochu postavený na hlavu :)
…jako vytuněná škoda 105 s křídlem a hlínami?
i vytuněná 105 může jet líp jak oktávka jinak proč by ne je to stejnak jen o tom udělat si tu radost…
nojo ale nemá to smysl,jízdní vlastnosti nebudou nikdy odpovídat vynaložené finanční částce.Nemluvě o „užitné“ hodnotě (pasivní bezpečnost,brzdy,stav karoserie,hlučnost,spolehlivost) ..
no, tunning většina těhle lidí dělá kvůli stupni „frajerství“ a ta 105tka stejně dosáhne max na stupně 0 až 2, tedy socka až lůzr… obyčejná oktávka se pohybuje 4 až 6 dle výbavy, tedy family_car až začínající podnikatel. Ale opravdový sen tuningáře jsou stupně 8 – 12 ! Neboli mám_bohatýho_taťku až můj_spoiler_je_větší_než_můj_mozek :-)
No jo, slováci, co od nich může člověk čekat …
tvé jméno je mlč, pičo… 8o/
Čobol ??? :o) My máme EURO !!!
choť topiče
Jsou tam i „povedené“ kousky z ČR… :)
lepší slováci než brňáci hehe :) slováci co já znám sou super.
vsade sa najdu podivini :-D
poznas to Werichove: lidi jsou ruzni hovada…
:-)
prosimtě který kolo např v hodnotě nad 100tis má takovou užitnou hodnotu aby to stálo za řeč já myslim že prakticky žádný a stejnak si je kupujeme a vrážíme do nich ještě další a další prachy a proč ? protože se nám to líbí baví nás to a dělá nám to radost o ničem jinym to neni teď si děláš srandu z carbec pák na XT a LX jenže za pár let to bude naprosto normální určo i na deore …
ja si nedelal srandu z karbonovych pak..
jenze kolo za 100tis je sice radost ale uzitna hodnota tomu odpovídá.Zatímco nacpat penize do 105 je holej nesmysl. Pro me je auto dopravni prostredek ale jsem ochotnej pohcopit,ze to nekoho to bavi.Ale musi to mit smysl coz u starych skodovek rozhodne nema
jet líp?..:-) To jako že na semaforech zmáčkneš pedál na podlahu a předjedeš dědulu vedle v Octávce :-))?
Jistě, proti gustu žádný dyšputát, pokud někdo neví co s penězi nebo je nadšenec všemožných kreací…ale pro mě tunit špatný základ je žumpa na peníze. Vytuněná 105 je jako stará ku*va s mohutnými vrstvami makeupu za kterou dáš spoustu peněz, ale pořád je to stará kraksna:)
Zpět k tématu – začal bych investicí do kol, vidle a popř. rámu
v tom přirovnání nešlo o auta bobe…
Co když se někomu líbí 105 jako základ pro tuning a nelíbí se mu např. IV Golf na tunění, nebo něco jiného. Zrovna ten s tou tuněnou 105 může člověka, který dá za kolo 100 papouchů pokládat, že peníze hází do žumpy.
Kesu me trochu předběh. Snažím se srovnat užitnou hodnotu. Pokud někdo najede ročně autem 30–50 tkm, celkem chápu, když dá za auto 300–600tisíc, pokud na to má.A asi si k tomu nevytuní 105ku. Stejně cyklista který najede ročně 15tkm ocení a využije kolo za 100.Ale cpát mraky peněz do tuningu plečky je buď nějaká forma sběratelství, které nerozumím, nebo nějaký problém s egem, kterému by rozumněl psycholog.Něco jako vzít starou Favoritku se zrezlými výplety a naskládat na ni Dura Ace a karbonové doplňky.Pokud to někdo potřebuje, neberu mu to. Jen se s tím jako poměrně pragmatický člověk nestotožňuju.
taky dalsi uvaha je to,že pokud sedíš 30–50tkm v autě tak si pak nevybíráš design, tvrdej podvozek, tunning atd. ale auto který bude pohodlný,nebude te unavovat na dlouhejch trasách a taky tě nesmí sežrat a taky záruku což ti nikdo na oplastovanej krám nedá.
nemluvě o pasivní bezpečnosti,ESP atd který ti zjednodušujou život.
Ale to je pak koníček vs práce..
ale pochybuju ze clovek co sedi v aute vic nez v kanclu bude o vikendu lezet pod 105 a lepit na to plasty:DD
Ja sice taky nechapu tuneni aut typo Skoda 105, ale neni tuning jako tuning.
Treba za cenu tohodle si mohl koupit asi jiny faro, ale asi ho to bavi
ale nie s motorom skoda 105 a ani jemu podobnym :)
Ale nikdy nepojede lip, kdyz na ni naplacas 100kg plastovejch kridel a das siroky gumy ;)
jedna věc je vnější vzhled druhá věc je co udělaj s tim vevnitř…
No, 99% tech radoby tuninkaru tam prave cpe akorat ty plasty..
tak zase karbonove LXko nema hocikto
zachvilu sa to zvrhne a ludia za ucelom byt odlisni si budu davat na bike karbonove Alivio :D
ovšem to je dobrej argument-karbonový XTR si koupí každej a má to už v základu, kdežto LXko nebo Alívko, to už každej nemá :) ovšem o tý užitný hodnotě jak už psal někdo předemnou bych pochyboval…
Daju sa kúpiť ramienka , háky-xtr, kolečka do prehadzovačky , šroby , objinky na xtr radenie. Bude nové xtr už tento rok takže investície mám do starého som pozastavil. Šalter s dlhým ramienkom som však stihol poladiť na 155,0 čo neni zle :)
Foto preview
co to je za kladky ??
Kladky sú speedware http://4.bp.blogspot.com/…peedware.jpg
Šalter EVO I je tu http://quasko.blogspot.com/…idlisku.html
Offtopic trosku…..Chlapci chlapci o tom tuningu skody 105 by se dalo trochu polemizovat..…proc by se nemohla vyrovnat Oktavce?proc by jizdní vlastnosti nemeli odpovidat vynanalozene financní castce?
Jen chci rict kdyz se chce tak to jde (to ze je to financne cerna dira, to uz je vec druha)
Je to sice Skoda Rapid a ne 105 ale v zakladu to vyjde temer na stejno. KŘÁP JAKO KŘÁP
nebo tady
zrovna za stejný prachy může bejt vytuněná oktávka minimálně na stejnej level
Hnus velebnosti .
totální
Mnohem hezčí než ty šedivý krabice všude kolem..
až na to že ta šedivá krabice tě odveze na druhej konec evropy aniž bys se rozpadla a nebo aby zničila řidiče..
Tohle se rozpadlo? Aha, tak to nejsem nevěděl.
A proc tu hruzu tedy tahaji na vozejku? Nebo myslis, ze by to v pohode prejelo evropu?
proč by ne ? dřív to jezdilo běžně…
Proc by ne? Jednak bych mel strach ze se to rozpadne, jednak ze me v prvni civilizovane zemi seberou technicak, kterej nechapu, jak to vubec muze mit.
dřív s ena pixlách alá 105 vydalo několik lidí i objet svět tak proč by to teď nezvládlo vidiš to moc černě za pár let si tohle samý budou lidi říkat o současnejch autech…
Akorat ze ti co s tim objeli svet si byli schopny cestou vymenit motor. U dnesnich aut vymena motoru nehrozi, ale zas spolehlivost je kapku jinde.
ja nevím zdali se to rozpadlo nebo ne,ale uz ten VR6 motor sam o sobe je dost srac co se tyka zivotnosti nemluve o spotřebě. A todle je jeste ke vsemu nacipovana verze.Ale tak todle auto neni urceny k tomu aby se s tim jezdilo nekam do pekel ale aby se to odtáhlo na tunning sraz, pustilo se audio který nemá průměrná diskotéka a tim to koncí
Oktavka neni jizdnima vlastnostma zadnej superstroj, dalo by se rict ze ve svy tride je to prumer az pod prumer.
Pokud tady ten tuning bordel zajede okruh treba v Moste Oktavku RS tak to bude obdivuhodny vykon a osobne bych si spis vsadil na seriovou RS.
Tenhle „tuning“ nema s tuningem nic spolecnyho. Zavodnim jezdcum nejak moc nezalezi na tom jak auto vypada, ale jak jede a v tom je ten rozdil, jedni resi vzhled a druhy resi jak to jede.
K tomu proc 105 nebude mit jizdni vlastnosti jako sportovni auto, no protoze by se celej podvozek musel udelat jako sportovni auto, jediny co by zbylo by byla ta kasle a to jen mozna, protoze skodovka ma ponekud atypicky resenej vnitrni prostor.
Problem bude asi v tom, ze za cenu tohodle koupis zanovni lambo, a pochybuju ze s timto muzes vjet na silnici…
blbost, to uz mozes dat carbon na shimano altus. jednoducho carbonove veci sa davaju pre ucel odlahcenia za predpokladu, ze je dobry zaklad napr. prehadzovacka sram xo, kde je titanova pruzina a ma nejaky vyznam oproti obycajnej.
kdezto u deorecka s carbonovym ramienkom neziskat lepsie vlastnosti radenia ale iba o kusok znizis hmotnost.
Čau tady se dá něco sehnat, ale že by měli i tunnig na lx nebo xt jsem si nějak nevšiml.
Boží nápis na váze xD
Otázkou je, jestli na tom může vážit i něco jiného :)