• Bikes

    Zdravím,

    nevíte někdo zda se dají sehnat carbonové díly přehazovaček(nap­ř.Sram X9,Shimano XT,LX,Deore), přesmyku, řazení,brzdové páčky? Nemám na mysli použití z jiných řad (kompatibilitu). Spíše mě zajímá zda to někdo nedodává na trh.

    0 0
    • kubad  

      dá a dodává, ale cena je vyšší než ceny uvedených dílů, takže doporučuju si tunig dobře rozmyslet :-)

      0 0
      • o5majkl  

        tunit XT nebo snad dokonce LX karbonovejma dílama mi příde trochu postavený na hlavu :)

        0 0
        • Daník  

          …jako vytuněná škoda 105 s křídlem a hlínami?

          0 0
          • roud  

            i vytuněná 105 může jet líp jak oktávka jinak proč by ne je to stejnak jen o tom udělat si tu radost…

            0 0
            • kesu  

              nojo ale nemá to smysl,jízdní vlastnosti nebudou nikdy odpovídat vynaložené finanční částce.Nemluvě o „užitné“ hodnotě (pasivní bezpečnost,brzdy,stav karoserie,hluč­nost,spolehli­vost) ..

              0 0
              • black.horse  

                no, tunning většina těhle lidí dělá kvůli stupni „frajerství“ a ta 105tka stejně dosáhne max na stupně 0 až 2, tedy socka až lůzr… obyčejná oktávka se pohybuje 4 až 6 dle výbavy, tedy family_car až začínající podnikatel. Ale opravdový sen tuningáře jsou stupně 8 – 12 ! Neboli mám_bohatýho_taťku až můj_spoiler_je_vět­ší_než_můj_mo­zek :-)

                0 0
              • roud  

                prosimtě který kolo např v hodnotě nad 100tis má takovou užitnou hodnotu aby to stálo za řeč já myslim že prakticky žádný a stejnak si je kupujeme a vrážíme do nich ještě další a další prachy a proč ? protože se nám to líbí baví nás to a dělá nám to radost o ničem jinym to neni teď si děláš srandu z carbec pák na XT a LX jenže za pár let to bude naprosto normální určo i na deore …

                0 0
                • kesu  

                  ja si nedelal srandu z karbonovych pak..

                  jenze kolo za 100tis je sice radost ale uzitna hodnota tomu odpovídá.Zatímco nacpat penize do 105 je holej nesmysl. Pro me je auto dopravni prostredek ale jsem ochotnej pohcopit,ze to nekoho to bavi.Ale musi to mit smysl coz u starych skodovek rozhodne nema

                  0 0
            • Daník  

              jet líp?..:-) To jako že na semaforech zmáčkneš pedál na podlahu a předjedeš dědulu vedle v Octávce :-))?

              Jistě, proti gustu žádný dyšputát, pokud někdo neví co s penězi nebo je nadšenec všemožných kreací…ale pro mě tunit špatný základ je žumpa na peníze. Vytuněná 105 je jako stará ku*va s mohutnými vrstvami makeupu za kterou dáš spoustu peněz, ale pořád je to stará kraksna:)

              Zpět k tématu – začal bych investicí do kol, vidle a popř. rámu

              0 0
              • roud  

                v tom přirovnání nešlo o auta bobe…

                0 0
              • dancar  

                Co když se někomu líbí 105 jako základ pro tuning a nelíbí se mu např. IV Golf na tunění, nebo něco jiného. Zrovna ten s tou tuněnou 105 může člověka, který dá za kolo 100 papouchů pokládat, že peníze hází do žumpy.

                0 0
                • Daník  

                  Kesu me trochu předběh. Snažím se srovnat užitnou hodnotu. Pokud někdo najede ročně autem 30–50 tkm, celkem chápu, když dá za auto 300–600tisíc, pokud na to má.A asi si k tomu nevytuní 105ku. Stejně cyklista který najede ročně 15tkm ocení a využije kolo za 100.Ale cpát mraky peněz do tuningu plečky je buď nějaká forma sběratelství, které nerozumím, nebo nějaký problém s egem, kterému by rozumněl psycholog.Něco jako vzít starou Favoritku se zrezlými výplety a naskládat na ni Dura Ace a karbonové doplňky.Pokud to někdo potřebuje, neberu mu to. Jen se s tím jako poměrně pragmatický člověk nestotožňuju.

                  0 0
                  • kesu  

                    taky dalsi uvaha je to,že pokud sedíš 30–50tkm v autě tak si pak nevybíráš design, tvrdej podvozek, tunning atd. ale auto který bude pohodlný,nebude te unavovat na dlouhejch trasách a taky tě nesmí sežrat a taky záruku což ti nikdo na oplastovanej krám nedá.

                    nemluvě o pasivní bezpečnosti,ESP atd který ti zjednodušujou­ život.

                    Ale to je pak koníček vs práce..

                    0 0
                    • kesu  

                      ale pochybuju ze clovek co sedi v aute vic nez v kanclu bude o vikendu lezet pod 105 a lepit na to plasty:DD

                      0 0
                  • kafac  

                    Ja sice taky nechapu tuneni aut typo Skoda 105, ale neni tuning jako tuning.

                    Treba za cenu tohodle si mohl koupit asi jiny faro, ale asi ho to bavi

                    Skoda rapid

                    Foto

                    Foto2

                    Foto3

                    Video

                    0 0
            • yoggi  

              ale nie s motorom skoda 105 a ani jemu podobnym :)

              0 0
            • kafac  

              Ale nikdy nepojede lip, kdyz na ni naplacas 100kg plastovejch kridel a das siroky gumy ;)

              0 0
              • roud  

                jedna věc je vnější vzhled druhá věc je co udělaj s tim vevnitř…

                0 0
                • kafac  

                  No, 99% tech radoby tuninkaru tam prave cpe akorat ty plasty..

                  0 0
        • funkatron  

          tak zase karbonove LXko nema hocikto

          zachvilu sa to zvrhne a ludia za ucelom byt odlisni si budu davat na bike karbonove Alivio :D

          0 0
          • o5majkl  

            ovšem to je dobrej argument-karbonový XTR si koupí každej a má to už v základu, kdežto LXko nebo Alívko, to už každej nemá :) ovšem o tý užitný hodnotě jak už psal někdo předemnou bych pochyboval…

            0 0
    • qasko  

      Daju sa kúpiť ramienka , háky-xtr, kolečka do prehadzovačky , šroby , objinky na xtr radenie. Bude nové xtr už tento rok takže investície mám do starého som pozastavil. Šalter s dlhým ramienkom som však stihol poladiť na 155,0 čo neni zle :)

      0 0
    • smith22  

      Offtopic trosku…..Chlapci chlapci o tom tuningu skody 105 by se dalo trochu polemizovat..…proc by se nemohla vyrovnat Oktavce?proc by jizdní vlastnosti nemeli odpovidat vynanalozene financní castce?

      Jen chci rict kdyz se chce tak to jde (to ze je to financne cerna dira, to uz je vec druha)

      Je to sice Skoda Rapid a ne 105 ale v zakladu to vyjde temer na stejno. KŘÁP JAKO KŘÁP

      http://www.youtube.com/watch…

      nebo tady

      http://www.autoweb.cz/…oserie/11939

      0 0
      • mr.antik  

        zrovna za stejný prachy může bejt vytuněná oktávka minimálně na stejnej level

        0 0
      • miki  

        Hnus velebnosti .

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • pepino  

        Mnohem hezčí než ty šedivý krabice všude kolem..

        0 0
        • kesu  

          až na to že ta šedivá krabice tě odveze na druhej konec evropy aniž bys se rozpadla a nebo aby zničila řidiče..

          0 0
          • pepino  

            Tohle se rozpadlo? Aha, tak to nejsem nevěděl.

            0 0
            • Vilém  

              A proc tu hruzu tedy tahaji na vozejku? Nebo myslis, ze by to v pohode prejelo evropu?

              0 0
              • roud  

                proč by ne ? dřív to jezdilo běžně…

                0 0
                • Vilém  

                  Proc by ne? Jednak bych mel strach ze se to rozpadne, jednak ze me v prvni civilizovane zemi seberou technicak, kterej nechapu, jak to vubec muze mit.

                  0 0
                  • roud  

                    dřív s ena pixlách alá 105 vydalo několik lidí i objet svět tak proč by to teď nezvládlo vidiš to moc černě za pár let si tohle samý budou lidi říkat o současnejch autech…

                    0 0
                    • fousek  

                      Akorat ze ti co s tim objeli svet si byli schopny cestou vymenit motor. U dnesnich aut vymena motoru nehrozi, ale zas spolehlivost je kapku jinde.

                      0 0
            • kesu  

              ja nevím zdali se to rozpadlo nebo ne,ale uz ten VR6 motor sam o sobe je dost srac co se tyka zivotnosti nemluve o spotřebě. A todle je jeste ke vsemu nacipovana verze.Ale tak todle auto neni urceny k tomu aby se s tim jezdilo nekam do pekel ale aby se to odtáhlo na tunning sraz, pustilo se audio který nemá průměrná diskotéka a tim to koncí

              0 0
      • fousek  

        Oktavka neni jizdnima vlastnostma zadnej superstroj, dalo by se rict ze ve svy tride je to prumer az pod prumer.

        Pokud tady ten tuning bordel zajede okruh treba v Moste Oktavku RS tak to bude obdivuhodny vykon a osobne bych si spis vsadil na seriovou RS.

        Tenhle „tuning“ nema s tuningem nic spolecnyho. Zavodnim jezdcum nejak moc nezalezi na tom jak auto vypada, ale jak jede a v tom je ten rozdil, jedni resi vzhled a druhy resi jak to jede.

        K tomu proc 105 nebude mit jizdni vlastnosti jako sportovni auto, no protoze by se celej podvozek musel udelat jako sportovni auto, jediny co by zbylo by byla ta kasle a to jen mozna, protoze skodovka ma ponekud atypicky resenej vnitrni prostor.

        0 0
      • kafac  

        Problem bude asi v tom, ze za cenu tohodle koupis zanovni lambo, a pochybuju ze s timto muzes vjet na silnici…

        0 0
    • yoggi  

      blbost, to uz mozes dat carbon na shimano altus. jednoducho carbonove veci sa davaju pre ucel odlahcenia za predpokladu, ze je dobry zaklad napr. prehadzovacka sram xo, kde je titanova pruzina a ma nejaky vyznam oproti obycajnej.

      kdezto u deorecka s carbonovym ramienkom neziskat lepsie vlastnosti radenia ale iba o kusok znizis hmotnost.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.