Nebo to jeste vydrzi? Scylla 27,5 na iq275 jezdeno xc prevazne po suchem povrchu, predni i zadni plus minus stejne. A co misto toho?
Nebo to jeste vydrzi? Scylla 27,5 na iq275 jezdeno xc prevazne po suchem povrchu, predni i zadni plus minus stejne. A co misto toho?
:DD
Scylla je na výměnu už když je nový :)
Okej tak jaky doporucujes
Mezcal, Race King
Přesně.
Ještě 300km. vydrží, není vidět plátno.
Když začne být vidět plátno, tak 100km ještě dá. Zatím bych byl v klidu. :-)
Jej je to pak o množství defektů. Pokud nejsou OK
Ha ha
To je zase material pri nedeli. Ucelem plaste je podrzet a na to musi mit figury spravny tvar. Neni ucelem to sjet do hladka. Plast ztraci sve schopnosti jakmile figury nemaji spravne hrany(tvar) a alespon nejakou vysku. Ten tvuj je uz davno po smrti a je s podivem, ze nedefektis.
Co se vyberu tyce, je tu za posledni dobu dost vlaken.
Tak namatkou:
Vittoria Mezcal, Continental CrossKing nebo Raceking, Tufo X11, anebo Schwalbe Racing Ralph a tak dal od jinych vyrobcu jako Maxiss, Specialized, Wtb,…
Výlet po silnici dá, do terénu už ale nebrat.
Menil jsem plast minuly vikend, tak se muzou vsichni pokochat. Vzadu jsem na tom jezdil loni a zacatek letosni sezony, od oka tak 14 tisic km. Predloni byl na prednim kole, ale najezd uz nevim. Bez defektu.
Tohle se mi uz zdalo slusne amortizovane, tak jsem zase prehodil predni dozadu a vepredu je novy.
Tohle bych si na kolo nedal, zteřelej kontík to není dobrý.
Ano, je to Conti GP 4000 2S. Co s tim je za problem? Ze to nema defekty, nebo jaky? ;-)
V tomhle stavu jaký máš na fotce bych ho na kolo už nedal, to je celý. Vidět plátno anebo to co máš na fotce je něco jiného. Za mě kontíky rychle stárnou, co jsem měl před pěti lety ultrasport, roztrhlá bočnice při najetí na obrubník, 4000 jsem nevozil.
Mozna jsme se nepochopili, ja to z kola sundal, to je stav pred vymenou. Najezd jsem taky zminil – 14 tisic vzadu+mozna neco na prednim, to si nepamatuji. Ultrasport jsem mel na jinych kolech, najel jsem na nich okolo 10 tisic, ale zdaly se mi mekci a mizely trochu vic.
Aha, já že jsi to dal dozadu na dojetí v tomhle stavu. No já jsem těžkej, mně tohle pláště nedaj ani náhodou, teď ujíždím na vitorkách zafiro, plášť s dezeném a pohodlnější směs než tufo calibra, v 25mm.
Prostě cyklistika je celkem drahý koníček. A není to jen o koupi kola, ale i o jeho údržbě. Tenhle plášť to má za sebou a ten, co jsi přehodil na tom nebude o moc lépe.
Uvidime, ten prehozeny zepredu vypada v celkem peknem stavu. Mozna se rychle sjede, ale uz si zase do zasoby objednavam nahradu.
Od te doby, co si delam servis sam, tak mi to zase tak drahe neprijde (neuvazuji porizovaci cenu). S zadnym servisem jsem nebyl spokojeny a ceny vysoke. Misto toho jsem poridil naradi a ted uz mi staci kupovat, co se opotrebuje.
Dělat si co nejvíce servisu sám je základ. Jinak tě stáhnou z kůže. No a na silničce není nic, co bys doma neudělal. Leda tak centrování ráfků.
Jestli ten přehozený vypadá dobře, tak klidně jezdi a pokaždé ho zkontroluj. 14.000 km je fakt slušný nájezd na jeden plášť. Takže mít nový v záloze je asi dobrý nápad.
Jako sorry, ale tohle je do sucha naprosto v pohode
Koukáme na stejné fotky?
To myslíš vážně? Tohle budeš riskovat někde ve sjezdu?
Čas na výměnu plastu.
A on to je Čas na výměnu plášťů…
Takovéto výlevy bude nutno mazat.
To máš jako nový!:)
Neměnit, neřešit, jezdit.
A nejlíp na pořádný traily!
voe:)
Ahoj a co třeba tohle. Race Ralph se na předním kole z roku 2017.
Tak sjetý ještě není, furt tam jsou drobné prohlubně ve figurách. Jak se to chová a jaké použití u toho kola máš, víš jen ty.
Přesně. Mě jeN přišlo že někteří mění pláště hned jak sou trošku ojeté přitom by při určitém používání dali další tisíce km.
Tak záleží na použití, mě vydrží přední guma na XC 2 sezóny cca 10 000km, potom už jsou ty figury takové kulaté, nemají ostré hrany a tolik to nedrží a raději dám novou. Na zadním tak sezónu.
No ja bych teda rekl, ze maj doslouzeno. Samozrejme na tom jeste neco odjedes, ale do terenu uz bych se bal, grip bude stat za prd. I ty krajni figury uz jsou z boku pekne vyzrany. Az ti to ulitne nekde v zatacce, tak se nediv :)
Jsi jsem psal záleží na použití, pokud na tom jezdí někde po šotolině na výlety, tak za guma na předku vydrží dokud nespuchří. V pohodě desítky tisíc km
Asi to píšu z toho důvodu že tento Raceking protection 26. Jezdeny na ruznycht kolech má určitě 15 tkm.. vždy na předním kole a po cestě do práce na cyklo není třeba měnit… Odolnost super ve předu jsem nikdy nepichnul… Dříve to bylo na mtb v terénu teď slouží jinde…