CCBD Inline vs. CCDB AIR - který na Spec. Enduro 29er

37 nepřečtených
  • eukalipt

    Ahoj. Řeším dilema, který z uvedených tlumičů je vhodnější pro Specialized Enduro 29 a proč ?

    Máte někdo konkrétní zkušenost , který by ste doporučili ? Díky

    Anketa: Který tlumič na Spec. Enduro 29 er

    0x
    0%
    4x
    100%
    0 0
    • tonik666  

      mam zkusenost ze ccdb air cs se mi jeste nerozbil.

      jinak pokud neznas, mrkni na bikeyoke, jejich kyvka ti umozni pouzit ccdb s beznym uchycenim na spesli ram

      0 0
    • JakeF  

      Inline se dost sypaly. Osobně bych těch pár gramů obětoval a šel do klasickýho Airu.

      0 0
      • eukalipt  

        a jaký je mezi nimi funkcni rozdil ?

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
      • Baba-Ji  

        Tenhle rocnik uz by snad mel byt v pohode, delali se tam nejake zmeny na tesnenich.

        Ja bych treba sel do Inline Coil, kdy s titanovou nebo jinou lehkou strunou jsi prakticky ± na hmotnosti „velkeho“ vzduchace (CCDB air, Fox X2 air, RS Vivid air).

        0 0
    • logoman  

      Mela tu byt treti moznost a to ani jedno, dal bych tam monarcha + nebo floata x2 …

      CCDB – pochybna kvalita a drahy servis.

      0 0
      • eukalipt  

        To bude dalsi vlakno kde dobre servisovat ?

        0 0
      • JakeF  

        Kolikrát že jsi toho Floata X2 už posílal na servis?

        0 0
        • logoman  

          Myslim ze 2×, 1× se pokazil po jednom dni a pak sel na vymenu komory i kdyz se opet choval divne, ted asi funguje.

          0 0
      • kesu  

        Zrovna CCDB Air mám na 901 snad 4 sezony, 3 určitě, bez repasu a žádnej problém. Nebudu tvrdit, že to kolo něco extra najelo, ale nějaký bikepark tam byl, skákání taky, mráz taky a pořád dobrý.

        Repas u Kraba zlevnil snad někam pod 2 tis, takže na cenu Foxu.

        0 0
        • carlos1  

          Float X2 se da servisovat doma :) , samozrejme jsou potreba nejaky specialni klice, ale vse je udelatelny a rozhodne lepe sehnatelny, nez na CCDB, vcetne tesneni

          0 0
          • tonik666  

            tak ne kazdy to chce delat doma. klicove je by fungoval a nyl spolehlivy, coz je zatim ccdb air vic nez x2

            0 0
            • goofy  

              A kde jsi viděl nějakou statistiku poruchovosti X2? Já zatím o ničem zásadním nevím…

              0 0
              • tonik666  

                zadna neni a nebude:) ale ccdb je dyl na trhu a docela overeny. X2 se zatim blysknul jen tim recallem.

                0 0
                • goofy  

                  Jeden recall kvůli americké paniky, to neberu za nějakou opakující se vadu. X2 už i tady na fóru má dost lidi, aby se mohly začít sypat. I když je fakt, že tím pozdržením výměny komor k tomu moc času neměli… :-D

                  0 0
                  • logoman  

                    Stena komory je silnejsi, takze neco zmenili jen nalepka to neni.

                    0 0
                    • goofy  

                      To já netvrdím, že to nezměnili. :-) Jenom že se vyvolala panika a zakázali na tom jezdit jenom proto, že to dvoum borcům prasklo. Zase je fajn, že to vyměnili. Aspoň máte všichni vzduchové komory s novým těsněním. ;-)

                      0 0
        • goofy  

          No mě vydržel asi 2,5 měsíce nic moc ježdění… :-) Čeká mi tu v šuplíku na repas.

          0 0
        • goofy  

          No díval jsem se teď na stránky a pořád tam píšou 2900…

          0 0
    • goofy  

      Z těch dvou bych šel do CDB Air. Větší rozsah nastavení a InLine se dost sypaly. I když CCDB Air na tom taky není bůh ví jak dobře.

      0 0
      • Honik  

        InLine jde repasovat jen u ofiko servisu (potřeba speciální membrány), CCDB klasický jde servisovat i levněji.

        InLine ma menší rozsah nastavení.

        0 0
        • goofy  

          Jo, že jde servisovat CDDB i doma už jsem viděl, ale stejně si na to moc netroufám. Takový DHX Air mi přijde dost jednodušší… :-)

          0 0
        • eukalipt  

          V čem je plus AIRu v rozsahu nastavení ? jak jse projevuje jeho velikost a expanzka na funkci ?

          můžu si z těchto dvou vybrat , nic jiného na výběr nemám. U AIRu mi vadí expanzka, která mi vezme možnost vozit bidon, nebo budu muset vozit menší ale to je taková drobnost že pokud je AIR lepší půjdu do něj , jen kde bych tu výhodu oproti InLine měl hledat ?

          0 0
          • Atilla  

            Pokud ti nevadí dát 3tis za servis 3–4× ročně a chceš vozit bidion, tak jdi do inline. Pokud potřebuješ velký rozsah nastavení odskoku a komprese tak jdi do Air.

            0 0
          • Baba-Ji  

            Pokud je ten InLine uz letosni rocnik, mel by uz byt s novyma vnitrnostma a tudiz bych se ho nebal.

            0 0
    • jeniiiik  

      Držím palce, CCDB měl kámoš po repasi, na kolo nesedl dva měsíce jinak než cyklostezka…a šup další repase protože se tam něco posralo. Celkem za sezónu cca 9000,– S tím že teda po jedné z repasí u Kraba jen tak vyjelo těsnění co drží komoru. U mojeho byla vydřená nějaká komora, stálo to tuším šestku…to nehceš. A inline byla úplně tragédie.

      0 0
      • Atilla  

        koukám, že monarch plus je na tom s porovnání CCDB ještě dobře.

        0 0
        • jeniiiik  

          Sere se všechno, ale u cc za to za to zaplatis. Jinak ta druha repase se resila jako reklamace te prvni vzhledem k tomu, ze se na tom kole fakt nejezdilo. Ale neuznano, ze se tam podělalo něco dalsiho.

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.