Ahoj. Řeším dilema, který z uvedených tlumičů je vhodnější pro Specialized Enduro 29 a proč ?
Máte někdo konkrétní zkušenost , který by ste doporučili ? Díky
Ahoj. Řeším dilema, který z uvedených tlumičů je vhodnější pro Specialized Enduro 29 a proč ?
Máte někdo konkrétní zkušenost , který by ste doporučili ? Díky
mam zkusenost ze ccdb air cs se mi jeste nerozbil.
jinak pokud neznas, mrkni na bikeyoke, jejich kyvka ti umozni pouzit ccdb s beznym uchycenim na spesli ram
Diky. A funkcni rozdily v projevu tech tlumicu ?
Inline se dost sypaly. Osobně bych těch pár gramů obětoval a šel do klasickýho Airu.
a jaký je mezi nimi funkcni rozdil ?
Tenhle rocnik uz by snad mel byt v pohode, delali se tam nejake zmeny na tesnenich.
Ja bych treba sel do Inline Coil, kdy s titanovou nebo jinou lehkou strunou jsi prakticky ± na hmotnosti „velkeho“ vzduchace (CCDB air, Fox X2 air, RS Vivid air).
No jenže on to potřebuje na Spešla, a to podle mě bude ještě ta starší verze.
koupí BikeYoke a může tam dát co chce
Asi bikeyoke kupovat nechce, když chce vybrat z těchto dvou… Kdo ví, jaký je důvod a jaké jsou ceny ;-)
Yoke stoji 105e.
Spis myslim ze o te moznosti nevi
Já myslel cenu, za kterou ten tlumič má možnost od concept storu koupit.
Fox a RS delaji i specialni verze tlumicu pro Specialized enduro.
Daji se sehant i za min …
tj jasny, ale tazatel z nejakeho duvodu (funkce?, hodne dobra cena?,…) chce mit CC
Mela tu byt treti moznost a to ani jedno, dal bych tam monarcha + nebo floata x2 …
CCDB – pochybna kvalita a drahy servis.
To bude dalsi vlakno kde dobre servisovat ?
Kolikrát že jsi toho Floata X2 už posílal na servis?
Myslim ze 2×, 1× se pokazil po jednom dni a pak sel na vymenu komory i kdyz se opet choval divne, ted asi funguje.
Zrovna CCDB Air mám na 901 snad 4 sezony, 3 určitě, bez repasu a žádnej problém. Nebudu tvrdit, že to kolo něco extra najelo, ale nějaký bikepark tam byl, skákání taky, mráz taky a pořád dobrý.
Repas u Kraba zlevnil snad někam pod 2 tis, takže na cenu Foxu.
Float X2 se da servisovat doma :) , samozrejme jsou potreba nejaky specialni klice, ale vse je udelatelny a rozhodne lepe sehnatelny, nez na CCDB, vcetne tesneni
tak ne kazdy to chce delat doma. klicove je by fungoval a nyl spolehlivy, coz je zatim ccdb air vic nez x2
A kde jsi viděl nějakou statistiku poruchovosti X2? Já zatím o ničem zásadním nevím…
zadna neni a nebude:) ale ccdb je dyl na trhu a docela overeny. X2 se zatim blysknul jen tim recallem.
Jeden recall kvůli americké paniky, to neberu za nějakou opakující se vadu. X2 už i tady na fóru má dost lidi, aby se mohly začít sypat. I když je fakt, že tím pozdržením výměny komor k tomu moc času neměli… :-D
Stena komory je silnejsi, takze neco zmenili jen nalepka to neni.
To já netvrdím, že to nezměnili. :-) Jenom že se vyvolala panika a zakázali na tom jezdit jenom proto, že to dvoum borcům prasklo. Zase je fajn, že to vyměnili. Aspoň máte všichni vzduchové komory s novým těsněním. ;-)
No mě vydržel asi 2,5 měsíce nic moc ježdění… :-) Čeká mi tu v šuplíku na repas.
No díval jsem se teď na stránky a pořád tam píšou 2900…
Z těch dvou bych šel do CDB Air. Větší rozsah nastavení a InLine se dost sypaly. I když CCDB Air na tom taky není bůh ví jak dobře.
InLine jde repasovat jen u ofiko servisu (potřeba speciální membrány), CCDB klasický jde servisovat i levněji.
InLine ma menší rozsah nastavení.
Jo, že jde servisovat CDDB i doma už jsem viděl, ale stejně si na to moc netroufám. Takový DHX Air mi přijde dost jednodušší… :-)
V čem je plus AIRu v rozsahu nastavení ? jak jse projevuje jeho velikost a expanzka na funkci ?
můžu si z těchto dvou vybrat , nic jiného na výběr nemám. U AIRu mi vadí expanzka, která mi vezme možnost vozit bidon, nebo budu muset vozit menší ale to je taková drobnost že pokud je AIR lepší půjdu do něj , jen kde bych tu výhodu oproti InLine měl hledat ?
Pokud ti nevadí dát 3tis za servis 3–4× ročně a chceš vozit bidion, tak jdi do inline. Pokud potřebuješ velký rozsah nastavení odskoku a komprese tak jdi do Air.
Pokud je ten InLine uz letosni rocnik, mel by uz byt s novyma vnitrnostma a tudiz bych se ho nebal.
Držím palce, CCDB měl kámoš po repasi, na kolo nesedl dva měsíce jinak než cyklostezka…a šup další repase protože se tam něco posralo. Celkem za sezónu cca 9000,– S tím že teda po jedné z repasí u Kraba jen tak vyjelo těsnění co drží komoru. U mojeho byla vydřená nějaká komora, stálo to tuším šestku…to nehceš. A inline byla úplně tragédie.
koukám, že monarch plus je na tom s porovnání CCDB ještě dobře.
Sere se všechno, ale u cc za to za to zaplatis. Jinak ta druha repase se resila jako reklamace te prvni vzhledem k tomu, ze se na tom kole fakt nejezdilo. Ale neuznano, ze se tam podělalo něco dalsiho.