Cemu by jste dali prednost? Kia nebo Hyundai rok vyroby 2012 v nafte? Nemate nekdo s temito vozy zkusenost? Servis, opravy atd.
Cemu by jste dali prednost? Kia nebo Hyundai rok vyroby 2012 v nafte? Nemate nekdo s temito vozy zkusenost? Servis, opravy atd.
Názor psát nebudu, ale jestli si máš vybrat mezi těmahle dvěma, motor neřeš. Prostě si vyber podle něčeho jiného.
I30 je OK.
Cena, servis, provoz – srovnal sis to?
Jinak i30 vychází docela příjemně, jednu dobu jsme o ni uvažovali a dopadla v našem hodnocení docela dobře.
z těchto dvou aut můžeš vybrat jen podle vzhledu :-D
Z I30 je krapet horší výhled šikmo vzad, ale jen minimálně.
Co se motoru týká, tak mám 1.6 CRDI 85kw. Oproti 1.6TDI 77kw je ten motor živější a má lepší dynamiku.
Naproti tomu má zase horší spotřebu cca o půl litru.
Oba vozy znám s 5ti kvaltem. Okta má delší převody.
Ceeda mám od roku 2008 a loňskou oktu jako služebák.
Najeto mají oba kolem 50k.
A jak myslíš, že to co píšeš se týká nového auta. Nebo srovnání cena ŠA vs KiaHyudai ;-)
Vzhledem k tomu, že základ motoru je stále stejný a měnila se „jen“ roadmapa, tak motoricky asi vím o čem je řeč.
Psal jsem jen o motoru.
Cenu jsem nikde nezmiňoval!
Možná sil mohl zvolit vhodnější forum. Třeba na Autorevue.cz se o obou z nich diskutuje dost živě.
Vyber to, které se ti víc líbí ;-)
Mám jednu z prvních korejských i30 v benzínu a vše je v naprostém pořádku.
v podstate jsou to dvojcata, rozdil je v podstate jen design, technika je stejna, servis zhruba taky.
takze ber to co se ti bude vic libit
ja u toho delam(kia). auta jsou obe vyrabena v ziline. cena na servis je obdobna. takze je to opravdu jen o tom co se ti libi vic.
Čo sa týka skúseností, obrátil by som sa skôr na fóra jednotlivých značiek. Ako ale vyššie chalani spomínajú, ide o autá postavené na rovnakom technickom základe, majú však inú kasňu, interiér a mierne iné naladenie podvozka. H je komfortnejšia, troška lepšie zvláda rozbité cesty, K má zas viac v obľube svižnejšiu jazdu, zákruty jej chutia o kúsok viac… Neznamená to ale, že K z Teba vytrasie dušu, ani to, žeby H nedokázala ísť svižnejšie po horských kľukatých cestách, tie rozdiely sú malé, ale sú. Takže ani s jedným si oproti druhému nijako nepohoršíš, ani nepolepšíš, voľ podľa toho, čo sa ti viac páči a podľa preferovaného štýlu jazdy…
Ahoj, nevim jestli chces kupovat nove nebo jezdenku, ale tak tragicky zastoupeni jako kia jsem nevidel. Clovek se musi spis doprosovat at mu vubec neco nabidnou a kdyz ze sebe neco vymacknou, stejne neni nabidka zajimava.
Navic co jsem prochazel fora zdalo se mi, ze garancni prohlidky jsou drazsi u kie nez hnujdaje.
U hnujdaje stoji kombi a hb stejne (hb zvyhodneni 25k, cw 50k kia dava 40k, ale auta jsou drazsi nez H) + dalsi zvyhodneni dle vlastnich vyjednavacich schopnosti ;-)
mame i30ku, za ty prachy slusny a pohodlny auto…
Seed kvůli interieru:), I30 kvůli exterieru:)
Nafta patří do kamen…
Kup si Octávku 1,9 TDI žádná se nikdy neporouchala najede 1 000 000 bez výměny oleje a z kopce jako jediné auto na světě vyrábí naftu! :D
Ne vážně nemít ty auta na sobě znak nerozeznám rozdíl :) není nejlepší sjednat si testovací jízdu a rozhodnout se pocitem? Stejně pokud to bude nějaký ******* zjistí se to až po delší době.
s tím průserem to 5 nebo 7 let zaruka dost jistí
záruka ale platí pokud servisuješ u nich. Pokud pak bude nějaký *******, tak tě ani razítko v servisce od nějakýho tvýho místního servisáka nezachrání a záruka je tatam. V současný době pracuju ve firmě, která mimojiný Hjůndaje prodává a tohle se děje furt:-) Ikdyž na ten objem u nás prodaných vozů je těch průserů fakt minimum.
a?
on je ten servis nějak výrazně dražší než u slušného garážníka?
tak určitě:-) Ale nevybočuje to ze standartů jiných značek. A popravdě ani cena origo dílů není zas tak hrozná. Narozdíl od místních servisů autorizovaný servis má striktní pokyny co a jak a kdy kontrolovat a co třeba preventivně vyměnit. Takže by teoreticky neměl být zanedbán žádný problém, který může nastat.
Problém je spíš v tom, že k nám pro hjůndaj jezdí lidi z celý ČR, dnes tam borec byl až zo Slovenska pre H1. A než aby jeli na garančku zase k nám nebo stydlivě k jejich lokálnímu prodejci, tak to radši dají do rukou normálnímu mechanikovi…
to se týká i závad, který s garačním servisem vůbec nesouvisí? Např. odejde ventilátor, stahovač oken apod.?
ono je to poměrně složité, a v 2 leté zakoné záruce asi moc šancí zamítnout nemají, ta prodloužená už je ale o něčem jiném
tak já sem myslel především tu prodlouženou záruku. Oni ti vysloveně neříkají, abys po dobu tý prodloužený záruky jezdil jen do autorizovanýho servisu. Ale při případný reklamaci se k tomu bere zřetel. Příklad…po 3 letech se ti potká motor. V servisce máš poslední záznam z autorizovanýho rok předtím a 15000km zpět. No a oni ti můžou říct, že v neautorizovaným servisu ti dali jiný olej, málo oleje…
teoreticky ne, ale tohle pak už závisí na hjůndaj čr…protože reklamace se stejně řeší s centrálou.
Každopádně to němění nic na tom, že těchto aut bych se určitě nebál. A to neříkám proto, že kolem nich pracuju. Korejci všeobecně ušli vělký kus cesty za kvalitou svých aut.To je právě vidět na nový generaci I30, elantře nabo I40.
Kdo chce lidovou prémiovku, tak ať si koupí VW bo škodu. Kdo chce za svý prachy relativní maximum, ať si koupí korejce… Je potžeba si určit priority…
Jinak anketa vypadá zatím dobře:-D (9/9) Tak jsou to téměř stejná auta…