Náhodou jsem našel starší článek z MTBS. Jako ty kola jsou mea gusta, o tom žádná, ale proč za to TOLIK peněz?! To je Rohlík tak megamastnej? Dyť jsou tam hliníkový rodla, celkem obyč kola a s pevnou vidlí to váží nad 10kg! Co o tom míníte?
Náhodou jsem našel starší článek z MTBS. Jako ty kola jsou mea gusta, o tom žádná, ale proč za to TOLIK peněz?! To je Rohlík tak megamastnej? Dyť jsou tam hliníkový rodla, celkem obyč kola a s pevnou vidlí to váží nad 10kg! Co o tom míníte?
Tak jen rám je za $2.1K.
Pres 40 ram, 25 rohlik, 9,5 vidle. Zbytek vcelku luxus osazeni, takze se neni cemu divit.
Stejně to sou pálky jak sviň. Přijde mi to jako děsná snobárna, pokud je to skutečně pro nějaký mladý důchodce, co vyjedou s karavanem do kempu a chtěj si objet rybník. Vždyť slušnej karbonovej HT vyjde normálně na polovic, no ne?
Neviděl bych to zas tak dramaticky… očividně jsou ochotní a schopní za to ty peníze dát a asi nechtějí nějakou tuctovku (což by je s karbon ht za pade čekalo).
Jasné, třeba je jen krutě podceňuju. Je fajn, že si nepořídili žádnýho pozérskýho SocialWorkse.. :) Jen mi přišlo, že za takový prachy by tam neměly bejt midcost komponenty (EA70, sedlovka s Alu zámkem)..
Nedělal bych z toho žádnou vědu. Kluci z Probiku prostě zazobaný páreček trošku natáhli.
Podle mě pokud bereš doporučenou maloobchodní cenu, tak ta kola v klidu na 100k/ks vyjdou.
Postavit kolo kde rám je nad 50 na pěkných nových komponentech pod 100k je dost těžké. Rám 50, kola 10, vidle 10 (pevná) nebo 25 (odpružená) a zbytek se hodně rychle nasčítá.
Proc ne? Kdyz jsou prachy a ochota je utratit…
To ze tobe to prijde jako nesmysl, to je jen tvuj pohled. Spousta lidi si na „stary“ kolema proste udela radost a to, ze si nekdo mysli, ze to nevyuziji, ze on by to uzil lip atd, to je vetsinou pouha zavist.
Tak je to snobárna, ale tak to prostě je. Někdo má třeba o milión dražší barák než opravdu využije, někdo má pár desítek tisíc dražší kolo než využije.
Není to prostě stavěný na cena/výkon.
ceny jak u tuctovky ( chci rici „u speslu“). akorat ten sc venku (natoz u nas) nepujde ve sleve az tam, kam spesl. :DD
mi ta cena nepřijde nijak brutální..jestli vyšlo jedno nějak lehce nad stovku, tak za mě oka. Když to srovnáš s něčím na např XT budeš jen o kousek níže..toto má ale výhodu (podle mě), naprosto bezúdržbového kola, což pro někoho může být super věc. Peníze za ušetřený servis dali prostě do kola :).
http://www.radon-bikes.de/…k-sin-29–90/
Myslim že tu přehazku by jim v servisu seřídili třeba při výměně plášťů…
Pohádce o naprosto bezúdržbovém kole už snad dnes nikdo nevěří ;-).
já mám třeba bezúdržobou silničku… na jaře seřídim přehazku, namažu řetěz, nafouknu gumy… a to je vše…
no jo, ale nekteri na tom kole i jezdi
Odpovim na otazku v clanku. Ne,i kdybych na to mel tak si to nekoupim,za 100 klacku :D A co z toho? 11 kilovej pevnak.A nejaka ta specialita,ktera stoji za ty penize? Neco co kolo do 50,mozna i do 40 mit nemuze?