• Feroman

    Ahoj,

    mám gravel s koly na 6-děrové kotouče. Chtěl bych si pořídit druhou sadu kol na trenažér (abych nemusel kola po každé jízdě čistit, než vezmu kolu domů).

    Vzhledem k tomu, že je to pouze na takovéhle okrajové použití, tak do toho nechci moc vrážet a nepotřebuji na to nic super. Mám vybraná kola za cca 2500, která budou pasovat. Jediný problém je ale v tom, že tam není 6 děr, ale centre lock. Vidíte v tom nějaký problém? Např. pokud budu kola přehazovat není tam třeba jiný odstup kotouče od kola – tzn. bych pokaždé musel štelovat třmen, aby to neškrtalo? Předem díky za zkušenosti!

    Ivan

    0 0
    • Vilém  

      Ano to se muze stat.

      0 0
    • jakub_kencl  

      Mám to na gravelu také tak a žádný problém. Pouze přehodím a jedu. Nemohu však vyloučit, že by to mohlo u některých kol škrtat.

      0 0
    • kubad  

      Mělo by to být rozměrově stejné, ale tolerance, jemné doladění tě u 2 kol čeká pravděpodobně vždy

      0 0
    • Tomcat  

      Výrobní tolerance tam mohou být ( jsou jen jak velké) a bude to bez přestěhování škrtat. na něco takového nelze dát záruku jestli to bude nebo nebude nebo jak moc.

      0 0
    • Feroman  

      Díky moc za rady! Asi do toho půjdu. V nejhorším lehce poladit třmen je pořád o dost rychlejší a čístčí práce, než přezouvat pneu.

      0 0
      • Vilém  

        Existuji desetinove podlozky pod kotouce.

        0 0
      • skaj  

        Nelad trmen, ale tenouckyma podlozkama kotouc na 6-der.

        PS: ted jsem docetl, ze to bude jen na trenazer – tam nemusis ladit nic, ne? Nebo nemas direct drive?

        1 0
    • jIrI___  

      Záleží jak se sejdou tolerance, ideálně je mít náboje stejného výrobce. Přehazoval jsem kola s náboji DT370 a DT350 a nebyl nejmenší problém, vše sedlo bez problémů. Teď přehazju náby DT a Bitex a už to tak bezproblémové není, kotouč škrtá a je potřeba poladit třmen. A ve všech případech jsem přehazoval náboje se stejnou přírubou pro kotouč (CL). V tvém případě bych si tedy spíše vsadil na to, že při změně kol bude potřeba pohnout i se třmenem.

      0 0
    • Pety  

      Pokud to je jen na trenazer, tak nedavej na kola kotouce. Ja to tak mel na trenazeru taky.

      0 0
      • krabica  

        Taky jsem to tak měl, člověk jen musí dávat pozor, aby nemačkal brzdu… :-)

        0 0
        • Pety  

          Ja mel v trmenu vrazenej ten plastovej bazmek :)

          1 0
        • Tommit  

          Dají se tam dát ty plastové rozporky mezi destičky a je to.

          0 0
      • Slyther  

        Přesně tak, já mám na trenažéru dokonce štítek kde je zakázáno brzdit, nevím jestli kvůli měření wattů nebo proč, každopádně bych tam vůbec kotouč nedával a jen zablokoval třmen vložkou. Jako bonus ušetří koruny za které by musel kotouč koupit

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.