• sosacek

    Dobrý večer,

    nemáte prosím někdo zkušenosti s nově založeným centrálním registrem jízdních kol?

    Jak jsem se dočetl, tak je provozován soukr.osobou /nikoli státem nebo policií/

    ale havně mě zarazily podmínky registrace, t.j. souhlas s marketingem pro pojišťovny a jiné soukr.objekty,

    nerad bych byl 5 let otravován /za 50kč na kolo/ nevyžádanými stupidními reklamami..

    Děkuji za případné odpovědi

    0 0
    • jIrI___  

      Skvělá databáze pro čórkaře. Ze spamu bych měl ty nejmenší obavy…

      0 0
      • couffy  

        +1 určitě i fotem

        0 0
      • Drmi  

        Adresu a jméno z databáze zjistí pouze policajti, nikdo jiný

        0 0
        • Vilém  

          Ty za tim stojis, ze to tak vis? Ja se teda na tech strankach prilis nedovedel.

          0 0
          • Drmi  

            Tak jsem si schválně zaregistroval kolo. Tady je číslo rámu: LF190024689. Zadej si ho tam. Myslíš, že ty informace pomůžou zlodějům? A na stránkách je uvedeno, že osobní údaje budou poskytovány jen policajtům a pak pojišťovnám pro řešení pojistných událostí.

            0 0
            • Vilém  

              Delej si propagaci jakou chces, na me to pusobi znacne nepruhlednym dojmem, na strankach je malo informaci, proste tomu neverim a nevidim v tom smysl.

              0 0
              • KOLOMECH  

                Propagace je jedna věc a každého svobodná volba, neprůhledný dojem je věc druhá, je pouze na nich zda z toho udělají všeobecně dobrou a známou utilitu v rukách zodpovědných lidi bez vedlejších úmyslů, zaváží se nějakým sofistikovaným a zákonným způsobem k poskytnutým údajům. Nikde se o tom raději nevyjadřují, tak jak to tady v Čechách chodí.

                0 0
                • kubad  

                  pokud to nebude zákonná povinost + následná kontrola statní policie + celostátní provázanost je to jen tahání peněz z kapes bikerů, s nulovým efektem.

                  0 0
                  • KOLOMECH  

                    S tímto souhlasem je efekt plusový, neb nám budou třeba posílat letáčky, nabídku kol, pak jistě info o aukcích na aukro.cz, kde se asi budou prodávat nalezená či kola, která policie zabavila a jsou v registru a o které se majitel v dané době nehlásí. Tady by mne zajímaly ty podmínky, přece policie ani cerek není sklad kde si majitel platí prostor..

                    SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ

                    podle dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů,

                    a zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti.

                    Tímto uděluji svůj výslovný souhlas CEREK* jako správci osobních údajů podle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, (dále též Zákon), se zpracováním, uchováváním a využíváním mých osobních údajů v centrálním registru/evidenci jízdních kol – CEREK za účelem a za podmínek stanovených v níže uvedeném Poučení, se kterým jsem se seznámil/a a které tímto beru na vědomí.

                    Dále uděluji CEREK tento souhlas za účelem poskytování osobních údajů a dalších údajů z centrálního registru/evidence jízdních kol Policii České republiky a Městským policiím uvedených v seznamu spolupracujících městských policií a spolupracujícím pojišťovnám, provozujícím soukromé pojištění, taktéž uvedených na stránkách www.cerek.cz.

                    Tato data budou výše uvedeným subjektům poskytována a uvedenými subjekty dále zpracovávána za účelem identifikace jízdního kola a jeho majitele v rozsahu nezbytně nutném; u pojišťoven pro účely pojišťovací činnosti, zejména pro účely likvidace škodných událostí a další účely související s pojištěním jízdních kol.

                    Dále uděluji CEREK a spolupracujícím pojišťovnám tento souhlas výslovně též ke zpracování osobních údajů za účelem propagace a marketingu spolupracujících pojišťoven, zejména pak za účelem zasílání informačních materiálů k produktům a službám.

                    Dále uděluji CEREK a spolupracujícím pojišťovnám výslovný souhlas k zasílání obchodních a marketingových sdělení týkajících se aktivit CEREK a spolupracujících pojišťoven za účelem propagace a marketingu spolupracujících pojišťoven podle zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, prostřednictvím prostředků elektronické komunikace.

                    P o u č e n í

                    CEREK si Vás dovoluje s odkazem na Zákon č. 101/2000 Sb., informovat, že bude zpracovávat Vaše osobní údaje v rozsahu, v jakém jste je poskytl(a) v souvislosti s žádostí o zařazení do registru/evidence jízdních kol – CEREK, jakož i nabízení marketingových aktivit CEREK Vám, jako našemu klientovi.

                    Zpracovávané osobní údaje jsou uchovávány po dobu trvání smluvního vztahu, včetně doby trvání práv a povinností z něho vyplývajících, resp. po dobu trvání Vašeho souhlasu. Údaje nebudou předávány do jiných států, kromě členských států Evropské unie. Poskytnutí Vašich osobních údajů je dobrovolné, svůj souhlas můžete kdykoliv písemně odvolat, čímž však nejsou dotčena Vaše práva a povinnosti, jakož práva a povinnosti CEREK podle zvláštních zákonů. CEREK zajišťuje ochranu poskytnutých osobních údajů náležitými technicko-organizačními opatřeními tak, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k nim a k jejich jakémukoliv zneužití. Podle Zákona máte právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu, jakož i další práva stanovená § 21 Zákona, zejména právo písemně požádat o poskytnutí informací o svých osobních údajích zpracovávaných CEREK, o vysvětlení, domníváte-li se, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu se Zákonem, o odstranění takto vzniklého stavu, o blokování nesprávných osobních údajů či jejich likvidaci atd.

                    • Pojmem CEREK se rozumí obchodní společnost CEREK – evidence jízdníchkol s.r.o. se sídlem Praha 2, Vinohradská 2165/48, Vinohrady, PSČ:120 00

                    IČ: 016 25 268

                    zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 209362

                    0 0
                    • kubad  

                      a co s tím? bez jakékoli garance a kontroly

                      můj názor je že je to akorát tahání peněz bez reálného výsledku

                      0 0
                      • KOLOMECH  

                        Doufat v tu lepší stránku věci a v dobrý výsledek, který bude nápomocen k tomu, když mi kolo někdo švihne, že jej brzy najdou nebo mi pojišťovna za splnění podmínek dá náhradu (Meridu). Výsledek může být nulový v tom, že zloději budou ihned ta čísla přebrušovat a tak nenajdou mé kolo, ale já najdu novou Meridu. Někdo to ale spustit musel, i já jsem na to kdysi myslela a jistě nás bylo mnoho předtím.

                        0 0
                        • kubad  

                          a teď tu o Karkulce :D

                          pokud ten registr nebude povinný a nebude následná kontrola se zákonem v zádech je to sice možná snaživý pokus, ale pravděpodobně brzoszkončí tak jak množstvíí jiných pokusů v různých městěch.

                          databáze bude akorát dobrý zdroj informací pro lupiče, zaruku že se data neztratí mě nikdo nedá protože tam není žádná kontrola

                          0 0
                          • KOLOMECH  

                            Rozumím, ale nemusí to brzo skončit, sice je to závislé na tom kdo do toho vstoupí a pak budou mluvit čísla, zřejmě jako vždy bude záležet na ochotě lidí k registraci a těm, kteří tu registraci zprostředkují, no a naopak či nakonec mohou být prospěšní a to nejenom čórkařům.

                            Každý z toho může těžit co potřebuje, tak jako je tomu téměř u všeho dnes. Jako třešničku na dortu bych viděla „dobrý a doposud nevybudovaný“ vztah z pojišťovnami při pořizování nových kol, jelikož pouze ty pojistí se všemi podmínky, s těmi starými a pod cenu řekněme 10.000,–kč je to holý nesmysl.

                            Kdyby CRK nebyl průhledný nebo měl své vedlejší úmysly ke zneužití (což vidím pouze maximálně na pozvánku na rekl. akce nebo letáček s nabídkou kol do emailu, k tomu je tam souhlas) použili by k registraci nebo propagaci bílého koně nejlépe z řad policie nebo ouředníka z vyšších pater..

                            0 0
        • jIrI___  

          „Jak jsem se dočetl, tak je provozován soukr.osobou /nikoli státem nebo policií/“

          0 0
    • Vilém  

      Zkusenost nemam a mit nebudu, protoze uz z principu mi to prijde jako blbost.

      0 0
    • kubad  

      a k čemu je to dobré? nechápu

      0 0
    • D3VL3R  

      Musím souhlasit, připadá mi to jako černá díra. Je to škoda, měl by být nějaký oficiální nezávislý portál.

      Dobrovolná registrace bez nutnosti vyplňovat osobní informace, pouze mail. Zapsat číslo rámu, vidlice a fotka…

      0 0
      • Sup7  

        Ať tak, nebo tak, k čemu by taková databáze byla dobrá?

        0 0
        • kubad  

          pokud nebude zákonná povinnost tak k ničemu

          0 0
          • KOLOMECH  

            Ona by samozřejmě mohla sloužit dobrým účelům, ale pokud je tam střed zájmů a v tomto případě jde o známou osobu (nyní bikepoint) tak důvěra v toto zřízení klesla na bod mrazu.

            A to si myslím, že je skutečně škoda, přece není důvod společnost oficiálně nepředstavit, konkrétní osoby, ale ti si to zjevně asi nepřejí. Několik politiků a institucí je proti a to i pojišťovny s tím mají problém a na stranu druhou někteří to podporují http://vary.idnes.cz/…-zpravy.aspx?… takže je otázkou blízké budoucnosti zda se to rozjede ve velkém nebo zkolabuje.

            0 0
            • tromboonen  

              Tak trochu z jineho uhlu..

              Netusim, kdo vede tenhle ceskej pokus ani co je za tim.. kdysi jsem zil jeden rok v Dansku, coz je sice rovina, ale kolum zaslibena, i kdyz trochu jinym…

              V roce 91 nebo tak nekdy nas (particku vyjukanych studentiku z cerstve ex-komunictickeho bloku) EU obdarovala a vyslala na rok na skolu do danska..

              Prijedem, nejake info jsme meli, prej ze nema cenu si vozit kolo, je jich tam vsude spousta… taky ze jo, na kole jezdi kazdej, od skolaku pres uredniky nebo bankere v kravate, po cleny vlady, v kodani po ranu a odpoledne bejvaj dopravnbi spicky a zacpy, ale ne na okruzich a dalnicich, ale na cyklostezkach!!

              To jen naladovka.. kola jsou vsude, vetsinou takove ocelove hybridy, bud fixky, nebo s nejakymy temi prevody v zadnim naboji (ono nejvyssi hora v Dansku, ktera ma tusim cca 200m ani nic jineho nevyzaduje). Vsude se vali opustena kola, tamhle neco rozbiteho, jakoze osma na prednim i zadnim kole, tamhle ram bez kol, tamhle kus neceho, a v krovi podel cyklostezek dokonce (na tehdejsi dobu) luxusni ramy, nejen tyhle primestske modely, ale i normalni silnicky, sice vetsinou (tenkrat) ocel, ale spickova = na to co jsme jezdili tady..

              Co asi udela parta studentiku z „vychodu,“ nemajici moc penez: pilne sbira vsechny opustene bajky a jejich casti a po vecerech z toho ve skvele vybavene dilne na mistnich kolejich stavi nove stoje pro vsechny cleny vypravy… bylo nas tam celkem 12, tech co neco vedeli o kolech a umeli vyplest a vycentrovat kolo tak 2–3, plus 2–3 co je to zajimalo a pridali se… a vsech 12 plus ruzne navstevy dostali/y „nová“ kola..

              A teď proč to píšu zrovna tady, rok tam na tom jezdíme, mneme si ruce jak jim recyklujeme starý krámy a staráme se jim o zivotní prostredí.. a je cas jet domu.. jak jsme to furt kombinovali a sbirali, tak v garazi v dome kde jsem bydlel (soukromy podnajem u jedne fajn starsi pani) se nahromadila spousta zbytku, ktere uz se nedockaly konverze.. nechteli jsme to hodit nekde do krovi kde jsme toho vetsinu nasli, tak jsme si od pani pujcili auto, vsechno to nalozili a odvezli do patricneho kontejneru, prece jim nebudem svinit tu jejich nacancanou krajinu…

              Jenze, jak jsme toho meli moc, jeste jsme chystali cykolvylet kolem Danska, jeli jsme s tim az navecer, tak v 9? Nejakej pilnej obcan (jsou tam v pohode, akorat zrovna psali vsude v novinach o bandach Polaku, kteri tam jezdi krast kola a hromadne je prevazeji do Polska na prodej..) videl dva cernovlasy typky (cizince) jak z auta tahaj jeden ram/vidlici/ra­fek/kolo za druhym a cpou to do kontejneru, pojal podezreni a zavolal Politie… ktera se po ztotozneni registracky zjevila asi v 11 u mych dveri a jala se kontrolovat vsechna kola v okoli..

              Ty odhozene ramy mely samozrejme vyrazena cisla, a odhozene byly proto ze byly kradene… jak jsme zjistili tak Polis ma online databazi cisel kradenych ramu (neco jako maj u nas na auta, ale vetsinou to pouzivaj jen aby prudili lidi co maj N1 a vyndali prepazku a kdyz Vam nekdo ukradne auto tak o nicem nevi..)

              No a nejaka cast z tech kol, co jsme postavili, mela „spatna“ cisla.. jina mela cisla necitelna, a jina v pohode.. jak byli Polisi pod vlivem toho cloveka co volal ze jsme urcite ti vychodoevropsti prekupnici, tak nas chteli hned vzit na noc do cely, ale nakonec si nechali rict, druhy den jsme tam zasli i s profesorem ze skoly, vysvetlili jsme porucikovi (co mel na stene plakaty z Tour de France) ze jsme jen sbirali srot a prislo nam divny top tam nechat a stejne divny to pak vyhodit do krovi, ze jsme si neuvedomili, ze by nekomu vadilo ze zrecyklujem ram ze krovi (OK, asi jsme meli tusit, ale nejak nam to nedocvaklo).. porucik byl super, rek ze jsme to evidentne nekradli a nechal nas byt, ty problematicky kola ale stejne zabavili, to museli..

              No a proc teda tady do te diskuze: Dansko je stat ktery funguje na 200 procent, sice tam maj vysoky dane, ale vsichni jsou happy a vsechno tam funguje – a jak vidno ani tam nepomuze dost dokonalej (online, v roce 91!!!) system.. Kdyz nekdo chce kolo ukrast, udela to, a pak vyhodi ram nebo prerazi cislo.. evidentne se tam dost kol kradlo na dily podobne jako tady Skodovky… auta maji mnohem vic kodu a cisel, a kdyz Vam ocesou Skodovku, nebo ji rovnou vemou a rozeberou na prvocinitele, mate smulu, vim o cem mluvim..

              Nevim, jak to tam meli s pojistenim atd. ale hadam, ze tady by nejaky registr stejne nepomohl, co vim, tak je dobre nechavat si ucty, kolo a pripadne upgrady si nafotit, mit na nem nejake odlisovaci prvky atd, asi by se dalo i delat neco podobneho jako kdyz se piskuji nebo leptaji do skel aut ty kody… ale ve finale kdyz Vam jej slohnou tak nic moc.. pokud je to z bytu a prekonali dvere, pojistovna zaplati s pojisteni domacnosti, nam ukradli nekolik kol z garaze a ukazalo se, ze to neni soucast domacnosti (samoztatny objekt, jsem vul a nectu vsechny ty mala pismenka) a bylo vymalovano, kola za cca 30 tis (jen postarsi horak a jedno trekove), ale naradi za cca 100 tis, dostali jsme asi 30..

              Pokud kolo nekdo ukradne v terenu, tak myslim ze smula, i kdyby bylo nejak specialne pojistene, vzdycky si neco najdou, jako u aut..

              Takze registr pekna vec, ale ve finale jedine k cemu je dobrej ze se slusny lidi dozvi, co kde kdo ukrad.. a to uz dneska jede i na forech, bazarech atd.. pokud nekdo slohne fakt drahy kolo, asi to dopadne jako s temi auty, rozebrat na prvocinitele, prodat jednotlive a ram poslat nekam za kopecky..

              No a jeste bych chtel videt cesky policajty, aby se chovali stejne jako ty dansky, kdyby trebva chytli chlapika z Ukrajiny s nejakou starou sunkou kolem, teoreticky by vedeli, ze ram je kradeny, ale chlapik k nemu evidentne prisel poctive, oni by s nim mluvili ne vlastnim jazykem a byli by tak vstricni, ze by rekli OK, sice je to kradene, ale ty's to neukrad, nejses prekupnik a zlodej ve velkem, sice Ti to musime zabavit, ale tebe nechame byt.. to by asi probehlo dost jinak – teda kdyby u nas polisi resili kradeny kola..

              0 0
              • Vilém  

                Mlok ma konkurenci:) Toto nedam.

                0 0
              • KOLOMECH  

                Tak já bych rozhodně nespojovala tuto nabízenou službu s bezcenným šrotem kdesi v jiném státě. Doba pokročila, a někde se v tomto musí začít, něco musí začít fungovat abychom nebyli zpět za opicemi. Třeba nastane čas, kdy výrobci pochopí tento systém a začnou své kódy dávat do míst, kam žádná bruska nesahne a nebo bude složité tento kód odstranit. Tím by to totiž mělo začít, aby to mělo vůbec nějaký smysl. Nicméně je jasné, že tato služba je skutečně prokazatelnou službou pro kola nová a se skutečnou hodnotou, která se hned tak neztratí a pro ty, kteří si kol váží jako svých miláčků a zároveň je i pojistí, tyto služby spolu musí spolupracovat, bezcenný šrot nemá smysl takto zaopatřovat a jistit.

                0 0
    • Horokolo  

      Jakmile bude v Cerek figurovat pán z bývalého bikepoint, tak bych do milého Cerek nevložil nic, ani údaje o svém kole. Tento pán dovedl Esku do krachu (slušně řečeno), bikepoint dovedl do insolvence. Stojí v pozadí Cereku…takže si to domyslete…a vaše osobní údaje kdoví kde skončí

      Ale jako myšlenka dobrý…ale ne v rukou tohoto člověka

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.

Podobné diskuse