Majitelé Chariotů a celopér vybavených všelijakýma obskurně tvarovanýma zadníma patkama – jak jste vyřešili připojení tohoto vozíku (ale i Croozerů, je to vlastně podobný) k zadní stavbě rámu vašeho celopéra? Dnešní kola mají ty patky tvarovaný těma nejneuvěřitelnějšíma způsobama, do toho se ještě začínají motat nejrůznější typy pevných os, a co teď má dělat člověk, kterej si nechce kupovat extra kolo s jednoduchýma plochýma patkama jenom na to, aby ssebou mohl vozit svoji ratolest?
Přemýšlím, jestli by to nešlo vyřešit i nějak jinak, než uchytit ten připojovací hák na zadní rychloupínák, třeba kousíček nad na vzpěru pomocí nějakýho forichtungu – napadá mě taková ta objímka na přichycení trubek ke zdi, což se dělá pomocí kombišroubu a právě té objímky, která má na sobě matku a je zevnitř vypolstrovaná gumou, takže by ani zadní stavbu nemusela nějak nevratně poškrábat. Samozřejmě je otázka pevnost takovýho spoje, nerad bych svoje dítko někde v rychlosti zapomněl, že… Na druhou stranu kdoví jak daleko je ta zadní vzpěra od kotouče, aby se tam takový řešení vůbec vešlo… další řešení je nějak odfrézovat/opilovat ten připojovací hák, on takhle na první pohled vypadá až předimenzovanej, takže by mu nějaký menší odebrání materiálu nemuselo vadit, ale přece jenom…?
Konkrétně mám teď spadeno (už dlouhodobě, jenom se rozkejvat) na Canyona Nerve XC 8.0, kterej má vzadu krom tvarovaných patek ještě i DT swiss RWS upínák, kterej samozřejmě nevím, jestli jde vyměnit za delší nebo jinej. No a v ideálním stavu bych za něj rád zapojoval příležitostně i Chariota, ale když se dívám na ty patky, tak nevím nevím :-//
Jak jste to řešili vy? Ne samozřejmě pouze u Canyona, předpokládám, že i ostatní výrobci mají zadní patky všelijak možně tvarovaný, k malé radosti majitelů vozíků…
Za každou radu nebo komentář budu vděčnej.