Jak mate na vidlici pridelany cidlo bezdratovyho tachometru? Ja ho teda vozim pridelany smerem dopredu, ale ted jsem videl na par fotkach i variantu smerem dozadu a prislo mi to zajimavy tak se ptam jak to mate vy :-)
Jak mate na vidlici pridelany cidlo bezdratovyho tachometru? Ja ho teda vozim pridelany smerem dopredu, ale ted jsem videl na par fotkach i variantu smerem dozadu a prislo mi to zajimavy tak se ptam jak to mate vy :-)
Já to mám na zadním kole :-))))
tak to je rarita a ja ani takovej signal nemam – musim mit tachometr nad cidlem s max vychylkou 30° a vzdalenosti 50 cm
Aj ja ho mam na zadnom kole, Polar W.I.N.D. ma dosah cca 15m :-)
Jakej máš? Na zadním kole bych to čidlo taky snad přežil.
no já mám dráťáka :-))
ale jinak na zadím kole je to praktičtěší, když to sundávám stále. Jinak je to asi jedno…
praktické je to hlavně na kole, na kterém jezdíš i na trenažéru.
i tak :-)
Já jsem ten „exot“, co ho má přidělaný směrem dozadu…:-) Ale pokud jde o funkčnost, je úplně jedno, zda-li je upevněn dopředu/dozadu, vysoko/nízko…
chybí Ti tam možnost „směrem do výpletu“:)))
+1
+1
(akorát sigmácké bezdrátové čidla se na vnitřní stranu vidle nevlezou, drátový cateye je prostorově úspornější)
+1
Zepředu.Na silničce jsem h míval jednu dobu zezadu. Tam jsem vždy míval čidlo někde kousek pod brzdou a sem tam jsem do něj kopl kolenem.
Tak zezadu,jako že,líp schovaný.
jj až chytneš klacek do kola,kam asi půjde:)))
nj, tak si vyber. A co když chytíš klace ze předu? Ne do kola ,ale jen tě lízne… je to prašť jako uhoď…
Klacek asi dopředu a já nejspíš na hubu. :-)
Zatím se mi to za tu dobu co jezdím ,nestalo.
mě jo, klacek tlustý jak palec, přerazil jsem ho výpletem a jel dál:-D
Tak to mě taky vletěl klacek do výpletu,ale do zadního.Klacek praskl,lehce ohlá špice.
Hoši vy musíte mít teda fest dlouhé klacky.
No už právě ne, když jim praskly ve výpletech… :-)
:-D
vozím to směrem dozadu na levé noze, aby bylo v úplavu vidlice – zlepšuje to aerodynamiku :-D
Taky tak, aerodymamika rulezzz. :)
a o kolik to zpomaluje? o 0,0002km/h?? :)
Onehda jsem nad tim taky premejslel (u mtb), jestli by nebylo lepsi ho natocit dopredu – uvazoval jsem tak ze kdybych namotal nejakou vetev do vypletu, tak neoholi snimac a nenamota do vypletu, ten bude krytej.
Pak mi doslo kolikrat se mi tohle stalo (nikdy) a kolikrat jsem vidlici nabral ruznou kvetenu okolo cesty, a nechal jsem to jak je.
velmi spravna uvaha a preto ho mam dopredu aj ja aj ked to mierne zhorsuje aerodynamiku a vyzera horsie jak ked je dozadu. :-) (na rozdiel od teba sa mi ho uz kedysi davno namotat podarilo)
Já žádnej tachometr nemám. Připadám si dost méněcenej.
ACH JO
:-)
Naopak si myslím, že bez tacháku právě začíná úplně jiný rozměr cyklistiky…
Ale když mám rád přehled kolik toho kde nalítám :-) taky co jaké komponenty vydrží atd…
co jsem jezdil bez tacháku tak jsem na kole strašně zlemrovatěl…
ale IMHO si tu vyjížďku více užiješ…
o tom žádná :O)
Také žádný tachometr nemám a ani nechci.
Rychlost neřeším, vzdálenost je hlavně v terénu pojem dost relativní a hlavně je to další zbytečnost, která jen rozptyluje pozornost (nebo volný tok myšlenek) na kole.
Jediné kolo, na kterém mám tachometr je to motorové – to abych nepřekračoval tu povolenou.
Jsem rád, že v tom nejsem úplně sám. :-) Vidět někoho bez tachometru, je v současné době, naprostá rarita.
Taky jsem pár měsíců jezdil bez tachometru. Ale pak jsem si koupil ten nejobyčejnější na který jsem narazil z toho důvodu, abych měl aspoň trochu přehled, kolik km najedu :)
z logiky věci tak aby to výplet nemohl vtáhnout :-)
jinak je fuk jestli ze předu nebo zezadu
pokud to dokážeš zezadu :-) aby to riziko nebylo
Moje řeč.
to mělo být jinde sory
tak samozdrejme ze dopredu, protoze kdyby se nekdy pootocil, tak se „odrazi“ od spic, ale kdyz ho mas dozadu, tak ho to muze „vtahnout“ a bude pekne na sracku:D
proto vozím čidlo na opačné straně a dozadu :-)
A to v tomhle případě řeší co?
nic, jenom konstatuju :D
co kdyš mám čidlo daný navrch změrem k obloze?
Snad nevadí, že se přiživím.. koukám že všichni asi mají bezdrát nebo ne? Vyplatí se to ten bezdrát? Přijde mi to, že je to čidlo hrozně velký, musí se měnit baterky a tak.. jediná výhoda je absence kabelu mi přijde..
celkově má větší plusy bezdrát nebo drát?
Měl jsem bezdrát, ale porouchalo se mi čidlo a zrovna nebylo dost financí na nový bezdrát, tak mám teď dráťák. Ruku na srdce, pokud si člověk odmyslí častější měnění baterek, tak bezdrát je ve všem lepší. A to „ve všem“ znamená především absenci hnusného kabelu :-))
jasný, díky za názor :)
ale zase když si to vemeš tak bud máš hnusnej kabel, nebo hnusný čidlo :D i když to čidlo bude asi menší zlo..
nejlepší je to bez čidla. GPS tacho rulezz :-)
nejlepší je to bez čidla a zezadu…
a ty jsi přitom vepředu? :)
Měl jsem bezdrát, ale měnit každou sezonu nejmíň 4 baterky mě přestalo bavit. Jeden dráťák mi funguje 13 let a nepamatuju se, že bych v něm baterku měnil. Další výhodou dráťáku je, že nemusíš řešit rušení signálu.
Akorát se k drátovému blbě připojuje tepák :)
Buď blbej tachec nebo blbý baterky mě v tacháku vydržej 15000–20000km jak nic :O)
nepamatuju si zatím že bych v bezdrátu někdy měnil baterku:-),, za mě jedině bez
já sázím na důvěru i slabším značkám, takže mám kellys (ten jejich hlavní bílí, nechce se mi hledat) a měří s neuvěřitelnou přesností. můžu jen doporučit.
Jediná nevíhoda je asi, že musím po pádu narovnat vysílač
„Měří s neuvěřitelnou přesností“
Jak jsi tohle prosím tě zjistil?
podle mapy má cesta 41,5 km a tachometr zmřil 41,9km
zboku směrem do výpletu, je to nejlepší, nikde nic nečouhá ven:-D
jo, klacek jedině z boku do výpletu…