Tak se dočkal, už se těším jak to bude vypadat.
Tak se dočkal, už se těším jak to bude vypadat.
bude vozit bidony když bude stíhat, jak by to mělo asi vypadat jinak
Každá zkušenost dobrá.
Ale píšeš to jak kdyby jsi v cyklistice dokázal víc ;)
Na to vozit bidony nemá nikdo z tohoto fóra a nikdy mít nebude ;)
+1000
I dont think so!
:-D :-D :-D
:DDDDD
you moron :-)
Vždyť polovina fóra by TdF zvládla s jedním bidonem… :-)
a na tyčinku
nekteri z olomouce spis na protein :D
z Olmika pouze na Nutrend :D
Nezapomenout na Alavis!!!!
ten je v bidonu
jo a určitě by to odjeli na RB IQ
To spíš na Lajtvíle, jenom lksds by pořád kafral, že to není celokarbon na Di2 D-A.
… s vodou, maximálně k tomu půlku jabka.
a kozí sifon, to je bomba :-)
No aspoň bude zajímavý sledovat ty 5 hodinové záznamy, ke konci boj o celkové pořadí, a v průběhu jestli se Ondra udrží nebo ne :-).
letos toho ma kazdopadne najeto az az ..na to,z e se jedna o vubec prvni sezonu na silnici. no, myslim,z e bude vubec radm, pokud cely zavod dokonci.. a to nemsylim nijak pejorativne. je parada, ze mame dalsiho schopneho borce..
Který bude některému z vyvolených dělat blbce i když třeba bude lepší.
Když dokončí, bude to velký úspěch. Moc tomu ale nedávám, má tento rok odjeto plno závodů a sám přiznal, že se cítí unavený.
1 etapu udela
Je to borec!
1*
Držím mu pěsti, ale stejně je to škoda, že opustil biky… :-(.
P.S. bikové závody hltám a rád koukám na SP, české závody atd. Je to prostě díky tomu terénu a technice napínavé a zajímavé. Ty silniční závody moc nechápu… Jezdí se v balíku, žádná zábava, hraje se na týmy, prostě se „tupě“ šlape a po 5 hodinách, když se jde do cíle je trochu nějaká akce. Přitom to má asi větší sledovanost než biky, proč proboha?!
a jeste si tam vsichni v chumlu pred cilem zlamou klicky, co? :D
Bikove zavody(SP) ze jsou napinave? Co je napinaveho na tom, ze z 99,999% ujedou stale ti stejni 2–3 zavodnici(spis dva) a pak jen „tupe“ krouzi po trati samostatne LOL.. Silnicni zavody jsou mnohem zajimavejsi a napinavejsi. Protoze jsou delsi a tak je tam moznost ruznych zvratu apod. Ano to co ty pises jsou klasicke etapy/zavody na placce bez bocniho vetru, kde butto nechaji uniku moc prostoru, to pak muze byt docela zajimavej zaver, ale ve vetsine pripadu je to jen o finalnim spurtu. Tyhle zavody/etapy taky nesleduju krome poslednich 5ti minut. Nastesti to je tak max tretina typu zavodu/etap ktere se jedou.. Staci do takoveho typu zavodu na placce pridat faktor v podobe poradneho bocniho vetru a razem z toho je opravdu zajimava podivana. Pak mas ruzne dlouhe klasiky na kostkach apod. kde se furt neco deje. Pak mas kopce kde si to rozdavaji blechy + zajimave sjezdy atd.. Tolik epickych bitev bylo v silnicni cyklistice a proto je to asi kralovna cyklistickych disciplin.. Myslim, ze se nepletu kdyz reknu, ze si to moc nikdy nesledoval? Jen to tu a tam nahodne prepnes a zrovna jedou ten nudnej zavod se spurterskym koncem? Tak se hlavne nezacni divat pravidelne, nebo by se ti to zalibilo a zabijel by si cas u TV. :))
:-D. No rád bych tomu přišel na chuť a pochopil to natčení ostatních! Máš pravdu, že to zase tolik nesleduji, protože mně to přijde strašně nudné, ale pár etapáků jsem viděl a bavilo mě to pouze cca 15 minut do cíle no :-).
Při bajcích, jak se dělají poslední dobou technicky náročné pasáže je to napínavé od startu až do konce, často někdo udělá chybu, je krásné sledovat techniku některých jezdců, nehraje se na týmy a nečeká se na závěrečný sprint atd. v tom mi prostě ty bajky přijdou úžasné :-D.
Nicméně to byla jen taková vsuvka vlastně mimo téma… TdF se pokusím sledovat více a díky Cinkovi to snad budu i trochu prožívat :-D
To natčení taky nechápu.
Natčení je jako zatčení, tedy zatknout nebo natknout. Co je na tom nepochopitelné?
Mně zase vrtá v hlavě butto: kde butto nechají uniku moc prostoru – podle toho to vypadá, že butto jsou nějaké omezovače úniku, něco jako šprajcy, těsnění, zarážky, zpožďovače, retardéry. Nebo je to možná tajná funkce části týmů, ty se tedy skládají např. ze sprinterů, vrchařů, tempařů, klasikářů, domestiků a butto.
Proto mám rád B-F.
Člověk by při zběžném pohledu řekl, že tady jen zarýpali grammar-nazi boys (zdar kolegové), ale ne, tady se tvoří nový odstavec Wikipedie. :D
Butto (z buttafuori = italsky vyhazovac, gorila u dveri) je fakt jezdec urceny na hlidani a sjizdeni uniku. Typicky butto je treba ve Sky Vasil Kirienka.
Presne tak.. Uz me unavuje jak me neustale opravuje ten neznalek, trn v riti, trapak krab..
Díky, jsem hned o něco chytřejší, to jsem opravdu nevěděl. Jen se divím, že mi to takto polopatě nevpálil mezi světla Yura, divné až podezřelé.
:-) touché..
Fuj, sorry no, ale máš recht, tohle je neomluvitelné, uznávám!
Biky v TV jsou zajimavé jen někdy. Bohužel je strategie závodu postavená na tom, aby se první skupinka co nejdřív oddělila a stav po cca 10 minutách se v podstatě doveze do cíle. Nikdo ze zadních pozic nemá kapacitu čelo dojet. Závodí se kromě pár výjimek jen do první zatáčky a nájezdu do technického úseku, pak už je to jenom o udržení pozice. K silničkám třeba dozraješ …
Měli by přidat střelbu jako v biatlonu. to by pak bylo zajímavé :)
Mela by se kompletne zmenit ta koncepce tech zavodu. Proste ti top budou vzdycky prvni na startu a ty singletracky jsou proste nudny. Jak delane na to, aby se na nich minimalne predjizdelo apod.. Presne jak pise grafik ti top okamzite odjedou a je po zavode.. Pak leda cekat jestli nekdo dostane defekt, pretrhne retez apod. a nebo si vybere slabsi chvilku a nekde spadne.. Patri to kzavodum, ale nemelo by to ten zavod tvorit.. Proste nuda jak prase.. To uz vidim jako lepsi aby si vsichni zajeli samostatne tu trat na cas a podle toho se proste urcilo poradi.. Nuda, ale dle meho mensi nuda nez to co je ted..
Představ si, že jsem se letos (zcela výjimečně) zúčastnil běžeckého klání, kde to vypadalo zdánlivě podobně: opravdoví běžci se utrhli v první zatáčce, masa se vlekla za nimi, v technických pasážích se předbíhat nedalo (pokud se tam vůbec dalo běžet), v podstatě asi tak, jak pole vypadalo po nějakých 10 minutách, tak také doběhlo do cíle.
Nikdo z masy nečekal, že snad zvítězí kvůli pádu nebo technickým obtížím těch lepších (nebo jejich zakufrování). Přesto to nebyla pro nikoho nuda. Závodník na dvacátém místě nezávodí s prvním, ale sám se sebou a s těmi na 19. a 21. pozici.
Tak to prostě je, ti lepší jsou lepší a bylo by pro všechny hodně nebezpečné, kdyby třeba startovali s hendikepem (třeba jen horší startovní pozice) a museli se prodírat masou vpřed. Pak by si nezazávodila ani masa, ani ti nejlepší spolu navzájem. Vlastně je to pro masu milosrdné.
Ale tady je rec o profikach na SP a ne o hobbykach, kteri si jdou zazavodit.
Ale platí o nich to samé. Na dvacátém místě závodí s těmi na 19. a 21., protože takovou mají prostě výkonnost. Ti nejlepší závodí spolu navzájem o vítězství + mají vyzávoděnou pozici na startu.
No a o tom je tady ta debata tak co resis? Proste je tam par lidi co si to neustale rozdavaji mezi sebou a zbytek je do poctu. Fakt napinava zalezitost.. To se na silnici nestane, ze na 99% budu vedet, kdo bude v top 3..
Posledni svetaky jsou mimo nina pokazde jinak, jsi mimo…
Dvakrát jsem si závod na kole vyzkoušel a došel k názoru že tu blbost k životu nepotřebuju.Jestli je někdo rychlejší nebo pomalejší je mi úplně jedno a někam se štvát abych si něco dokázal,mi za to nestojí.
lol a tim si chtel rict jako co?
Dokud nevyhrajes, tak ano :)
:-)) asi nebudes soutezivy typ co…
Ne.
Mě by to třeba i bavilo, ale jak jsem slušňák a přející, každého pouštím, uhýbám, dávám přednost… :)
To je sice pěkný, ale sám jistě uznáš, že čumět v tv na to, jak závodník na 20. místě závodí sám se sebou, je mírně řečeno nuda.
Naopak, takový okresní přebor má taky něco do sebe:)))
To rozhodně, zvlášť, když se na občerstvovačce strhne bitva o poslední párek.:-)
přesně tak
Zkus se podivat na zavody zen, tam nikdo nedominuje jako Schurter a je to na daleko zajimavejsi.
Mne na prenosech z XC velmi chybi lepsi infografika – vic mezicasu, ztraty, vyvoj ztraty za posledni mezicas. Bez toho jen vidis, ze nejak jedou a nekdy se nekdo trhne nebo ho dojedou.
Tohle má geniálně zmáklá F1. Já nesleduju, ale známý mi ot jendou ukazoval.
Do tabletu jde stáhnout trať a ty pak vidíš jednotlivé puntíky, kde zrovna jsou na trati.
Na jedoucí cíl
Je to super, ale zároveň trochu zamrzí. Tyhle hvězdy mám celej život za nadlidi, který přiletěli odjinud. Není to ale tak dávno, co jsme s Ondrou začínali ve Stupně jako caparti. Jen on pak zařadil trochu jinou rychlost.
Je to borec a do všeho jde po hlavě. Věřim, že pokud bude mít příležitost, tak se pokusí ukázat v nějakym kopci. Každopádně dojet až do Paříže bude asi hodně těžký. To že loni jezdil na bajkach výhradně vysoký intenzity s nájezdem jen 20k km ročně tomu dvakrát nepřidá.
Fyzicky by to nemel byt takovy problem pro nej, adaptace uz probehla dobre. Vicemene je jedno jak dopadne, ale vsadim se ze bude naskakovat do uniku a nekde da top 5, aktivni zavodeni je jasna volba. Zvlast kdyz Bahrain nema vlastne lidra, budou chtit byt co nejvic videt v unicich. Spis psychicky to bude hodne tezkyt, posledni tyden opravdu nezavidim.
No nic moc, teda. V jiném vlakne už se tu dnes prezentoval nějaký 16i-lety borec s nickem Frajeris, co se chystá dat pětistovku průměrem 42 :-)
Takovejch by bylo, hubou všichni lítaj přes 30 průměr jak nic.
Jo. Sednou poprvé na silnicku a vono to hned letí pětactyricet… Kde dělám chybu?
musíš jezdit z kopce, to dáš i osumdesát :)
podrobnější report (včetně jídla) je na mtbs: https://mtbs.cz/…nk-a-fitness
Už jsem se lekl, že se letos chystá na svou další štaci v silniční cyklistice…
no, na Rouvy -:)