Co jsem měnil vidlici za Epicona a tím pádem přehazoval brzdu, děje se to, že když jedu pořádný kopec a vezmu razantně za brzdu a držím to chvíli na ní, tak potom dělá solidní randál. Intenzita je přímo úměrná síle brždění a délka dělání brajglu také. Brzdu jsem centroval xkrát, takhle je v pohodě, necinká a neškrtá ani za jízdy, ani když jen kolo volně protočím, ale běda, když chvíli pořádně brzdím, pak je to chvilku děs. Měnil jsem destičky, říkal jsem si, že třeba nové budou ok…ale ono prd. Zase to samé. Čím by to tak mohlo být? Pročítal jsem to tady, no tuhost vidlice to asi sotva bude, prři krátkém zabrždění se neděje nic a hlavně, asi těžko by se vidlice rovnala tak dlouhou dobu – fakt to randál dělá dost dlouho po brždění. Křivý kotouč – také sotva, to by snad dělalo pořád, a ne jen v tomhle případě. Napadá mě přehřívání, že jak se to zahřeje (desky? kotouč?), tak se trošku změní tvar, ale že by se pak vrátil sám od sebe do původního stavu? Máte někdo zkušenost, čím to tak může být? Pomalu jsem se s tím smířil, hlavně, že to brzdí :), ale leze mi to na nervy pořád. Klidně bych dal nový kotouč, i když stávající je ještě ok, dal bych tam s chutí 180 mm místo 160, co tam mám, ale prostě nechci poslat Epicona do kopru, mám aktuálně 95 kg a trošku se toho bojím…vakl zatím 0 a rád bych, aby to tak vydrželo co nejdéle…případně, máte tip na kotouče, které se nějak lépe budou chladit, nedělají brajgl…brzda je hydra Deore 525, kotouče jsou ještě původní. Tak jestli jsou třeba nové SLX lepší v něčem…nebo prostě jiné, které by to řešily, pokud je to tím.