Několikáté téma s tímto nadpisem:-)))
Ale stejně, je to klasická F1??nebo něco jineho?
Třeba tu zadni vzpěru(uchyt brzdy) jsem na žadne F1-ce takovouhle neviděl:-//
Několikáté téma s tímto nadpisem:-)))
Ale stejně, je to klasická F1??nebo něco jineho?
Třeba tu zadni vzpěru(uchyt brzdy) jsem na žadne F1-ce takovouhle neviděl:-//
Nevím co je to zač, ale F1 to nebude (mj. dle středové mufny)
a ještě vidlice, ta je asi klascka F-kova…
proč panebože zaostřuješ na tu zeď ??
nezaostřuju na nic, je to cvaknute mobilem…chtěl jsem poukazat na tu korunku vidlice…
Není mi jasné, proč si teda založil další stejné téma, když už jich je tu takových několik…?
Favorit to není. Vidlice ano, ale rám ne. Těžko tipovat výrobce. Bareše bych vyloučil podle můstku, takže možná Šírer…?
chci v om mit pořadek:-)
při koupi mi pán říkal, že je to zakazkovy rám, ale kdoví,že…proto se pídím po původu,aspoň přibližně…
zakázkový rám to možná bude, cenu to žádnou nemá, zbytečné řešit, pokud na tom chceš jezdit OK – šance prodat minimální
Pořádek v čem? Ve starším vlákně navážeš novou větev, na kterou se budou vrstvit posty k tvému dotazu. A až někdo bude zjišťovat původ rámu a jestli to není F1, tak otevře jedno vlákno a bude tam několik rámů vč. fotek a k nim vyjádření. Všechno bude pohromadě a dostupné… fakt demence, navíc u tématu, které nepodléhá vývoji a nebo trendům, jako třeba výběr vidlice nebo kola v určité cenové hladině…
asi na Tebe nema cenu reagovat,prosím, nepřispívej;)
tak zrovna sis odpálil jednoho z mála lidí tady co těmhle starým plečkám rozumí :D
Alo on má pravdu ;)
prosím k věci;)
Naopak, já mám k tématu dost co říct. Rukama mi prošla spousta ocelových rámů a o favoritu sem si toho dost přečetl, takže ti můžu poradit (ostatně jako několika tazetelům v jiném vlákně ). Ale prostě mi uniká pointa tvého jednání…
je tu hromada nesmyslnych vlaken, tak jedno další snad přežijete:-/ chapu o co Ti jde, nicmeně nechci,aby to ve starem vlakně zapadlo…
TAKŽE- nic, co si měl v ruce Ti tenhle ram nepřipomíná??
ještě, na hlavě,pod mufnou je vyražené BSE ITALY.:-/
no to znamená že to má ITA zavity nic víc :D
jasně, jen,jestli to třeba pomuže u identifikace…nemam poněti,ktere kola maji ITA, nebo BSA…
nepomůže
To si nemyslim, spíš to bude možná označení výrobce…pokud je to na hlavě…:)
Tak „BSE Italy“ je výrobce spojek…
aha..takže zase v podstatě nic,čeho by se dalo chytit, snad jen obeslat vyrobce, jestli nahodou s těmahle mufnama nedělali:-D
Ano, máš pravdu, že jedno nesmyslně založené vlákno navíc nás nejspíš nezabije. Popravdě se snažím působit preventivně a doufám, že příště se třeba zachováš dle toho, co jsem ti napsal…;) // To by k osvětě stačilo:)
S tím rámem je celkem složitý. Dokážu ti říct, že to není Favorit a asi nebude ani český rám. Rám má na sobě některé prvky, které se u českých výrobců moc nevidí…fakt těžko soudit. Třeba můstek zadní stavby mám stejný na dráhovém Štěrbovi, ale ty se dají běžně koupit jako polotovar…klidně to může být nějaká zahraniční malovýroba…
jasně,k osvětě dost:-)
to jsem zvědavy, jestli se nahodou nedopidim k tomu,že je to nějaka ratitka:-)):-D
ještě doplnim, sedlovka 26,2, spodni ramova trubka vnější pruměr 28mm,sedlova 28mm, a horni 26(možna ± nějake drobne,ted si nejsem jisty) vaha komplet kola,jak je na fotce je lehce kolem 10kg(9,8–9±)
26,2mm by zase odpovídalo chomutovským trubkám L-roll, takže zase český rám…a možná třeba Bareš, který z toho vaří:)
mno…u Bareše jsem zase neviděl takovehle mustky… tak,je možne že to mam nějaky atyp,no..
ještě se Tě zeptam, maš na ramech pěkne rovne vidle-kupuješ je nove?nebo jetiny?na kolik cca přijdou??
Jak které. Na svojí a přítulky silnici mám vidle od Šírera a Kovaříka kupované přes bazar a Aukro; na dráhovce je vidle kupovaná od Bareše + zaletovaná díra pro brzdu a na zbytkáči a černo-růžové festce je vidle Fort Sanko kupovaná z Bottica…obecně se ale rovné vidle shánějí docela blbě…
AHA..AHA..no, rovna vidle by se mi na kolečku libila,ale chtěl bych vědět,jakou značku,at mi to ladi s ramem:-)))
na sedlovku 26,2 byly i reynolds trubky,ne??
jj. muze to byt renold.
No ja mel jeden Sirer ram, ktery myslim stejny mustek mel. Skoncil pak u usera Romachain, kteremu ho ukradli. Zkus se jej zeptat, zda ti to nepotvrdi. Patky mel vsak jine.
díky, zkusim Romachainovi napsat:-)
Tak jsem nasel komunikaci s romachainem a v ni fota. Tak jsem se nespletl, ten mustej je uplne stejnej, jen patky jsou jine.
Vidlice mela jinou korunku, foto mam kdyztak taky.
díky moc:-)) no, můstek vypada podobně, ale spojky jsou jine:-/.. nepamatuješ, jaky pruměr měla sedlovka??
Tak to opravdu netusim. To by fakt rekl snad jen romachain, ale ten je myslim nekde na dovolene, co jsem zahledl nejaka fota tu na B-F.
takovy mustek uvidis na cemkoliv. mam s nim, stejne jako breta, dva sterby, jednoho sirera. najdes to na spouste klasik jako colna, meckx apod. akorat na favu jsem to teda jeste nikdy nevidel. ;-)
ajtakrajta, takže pořad stojim na mistě:-//((
není to F1
F1 jsou formule ne ?
nikdo nic dalšího??
Byl jsem se do kůlny podívat na starého Šírera a ten má můstek úplně jiný. Ale to je asi houby platná informace :)
Ty maš šírera v kulně??to jako fakt??:-D
Dostal jsem ho od známého, který si koupil novou silničku a ten Šírer má několik chyb. Jednak nemá berany, ale rovná řidítka, jednak je na mě asi malý (nedokážu posoudit, silničky šly vždycky kolem mě) a především má na můj vkus moc těžké převody a místní kopečky prostě neutáhnu. Tak jen zabírá místo :)
za kolik ho daš?:-)
Nedám. Na důchod ho prodám jako sběratelský kus, za utržené peníze si koupím dvě lehké děvy a umřu ve slasti :D
do te doby zrezne..notak:-d
Jako útěchu jsem ti nafotil pár detailů, jestli tobě nebo místním znalcům pomohou k identifikaci tvého rámu :). Sedlovka má průměr 26,2 mm (?). Ale předpokládám, že ten můj rám je z nejnižších řad.
co mas napsany na te oria nalepce?
Tuším Hi-Ten.
moc pěkne kolo:-)))dikes za foto..apropo,přemyšlej o tom prodeji:-D…měl bych pro Tebe velkou lahev Finske vodky:-D
Na začátku 90. let stavěl ve Zlíně pan Mudřík rámy pod značkou Bottico, dej si tuto variantu do širšího výběru.
A nevíš náhodou taky něco bližšího o rámech Rozzo? Díky.
Rámy Rozzo se dělaly někdy od začátku 90. let v Jeseníku, krásné rámy dělali hlavně na začátku, ještě pájené do spojek, učil je to F. Babický (toho určitě znáš z Favoritu, dělal tam ty nejlepší F1 pro závodníky).
Vyráběli i rámy Svorada.
V hliníku už moc konkurence schopní nebyli, vedení se pak spojilo s Pellsem.
Kromě toho, že je to učil Babický (znám,pro favoriťáky mezi které se počítám, ikona) to cos napsal vcelku vím, podrobnosti by nebyly? :-)A nebude Ti vadit, když Ti pošlu obrázek jednoho Rozza, samo starýho a železnýho, co mi visí v garáži k ohodnocení?
Víc toho asi nevím, ale rámy Rozzo se ještě dost povalují po cykloprodejnách, žádná vzácnost to není. Fotku klidně pošli, ale spíš to hoď na váhu, ta Ti řekně o kvalitě materiálu víc.
Dík, na váhu bych to ale musel nejdřív odstrojit, k čemuž se už nějakou dobu chystám, je to osazený nějakou Campou a přišel jsem k tomu jak slepej k houslím. Jen manželka mi nadává, že tam ty kola furt jen překáží, dva železný Bareši a ještě Rozzo :-)
To mi povídej, mně tu zase druhým rokem „visí“ tenhle Vicini, ruční práce z italské manufaktury a taky nemám čas na tom něco postavit…
Krasavec, pošlu Ti pro srovnání fotku svýho druhýho Bareše, co nemám v profilu :-) Pájený stříbrem do mufen na zakázku pro kluka, co fakt závodil. Já ho ještě nejel, bojím se, že ho rozsednu, kámoš měl jen 72 kg, já přes 110,výška stejná:-).
furt to nejak funguje http://www.bike-forum.cz/…l-27444.html
aha..aha,koukal jsem na nějake fotky na googlu, ramy vypadaji,že maji stejne,nebo teda podobne mufny, ale to asi všchni tihle vyrobci, jak řikaj kluci…
ještě by Tě napadlo něco jineho??nejnapadnější znak by asi mohl byt spodek středove osy:-/
Ještě nějací týpci tuším někde ze severu vyráběli na začátku 90. let rámy, říkali si Agentura Black.
takže je toho vic,koukam…poznam nějak material??jestli reynolds, chomutov..nebo co to je??
Jasně, v řezu pod mikroskopem :-)
.-)),jestli nema každa značka trubek nějaky specificky „znak“..ale asik ne,no:-)
jestli někoho něco napada klidně pište, nestyďte se:-)))
Zdravím vás všechny, pomohli by jste mi s inentifikací tohoto rámu? Dostal se mi do rukou za hubičku tak bych ho chtěl nalakovat a dát tam udělat polepy, ale nevím co je zač, tak abych tam nelepil něco, co tam nepatří. Díky
a ještě: Na zadním držáku brzdy je vraženo: ESGE made in germany, a Lizenz Pfeifer jestli to pomůže. Gůgl mi ni nenašel :-(
tak obnovuji… pořad by mě zajimalo,co je ten ram zač:-)
Nezeslabovany CrMo z r 91. Pochybuju ze nekdo vyvesti vic.
značka/vyrobce rámu je asi těžko zjistitelny,co?:-/
Ahoj. Někdy před 25 lety jsem si postavil kolo. Tehdy byl ale pouze v šedé základové barvě. Mufny vypadají jako obyčejné, středová má italský závit. Jediná identifikace byla přední vidlice, kde je na krku vlis Tange japan. Rám jsem za tu dobu nechával 2× lakovat, oblepil jsem ho tím co tehdy bylo dostupné. Dnes hledám všemožně na webech původ rámu. Myslím si, že to bude nějaký asiat. Díky všem za reakce.
Ještě přidám pár detailů :
Tak nikdo nic ?
Vsadil bych na Fokus RG700 nebo RG300–320? 1985–6
Peknej kousek
Hmm, to není špatnej tip. Možná že i sériové číslo s FOC by mohlo odpovídat. Hledal jsem na webu a RG700 má jiné koncovky /salámy/ vzpěr zadní vidlice a jiná očka bowdenů na horní rámovce. Tak možná RG300 nebo 320. Hodně podobný rámy dělal i CENTURION. Taktéž z trubek TANGE.
Zdravím, nevíte co by toto mohlo být za rám? (osazen byl sachs kliky, Rino přehazovačka a byli na tom galusky, vidlice má větší rozteč na přední náboj než klasický favorit co mám doma, nějaká „ofrézovaná“ sedlovka) Má docela krátkou zadní stavbu. Byl na tom nápis Shimano, ale pokud se nemýlím, tak shimano žádný rámy nedělalo. Má tento rám nějakou vyšší cenu? Nebo je to jen nějaká velkoseriovka…? Plánuji ho opískovat a přelakovat… a trochu si ho předělat ku své představě. Ztratil by tak kdyžtak hodnotu?
Možná F1
Chybí fotka brzdového můstku zadní vidlice a fotka ze spodku zadní vidlice.
A jaké je očekávání? A to to předraženě prodat nějakému hipsterovi jako vintage kolo je potřeba si vymyslet příběh. Jim o historii skutečně nejde . Takže jaká zráta hodnoty?Stejně to nevypadá na origiální stav , takových kol jsou 3 (_|_) a korozy uvnitř trubek to stejně nezastaví.
Taky si myslím že je to již přestříkané, ale bylo to zřejmě otryskaný, takže na tom více vrstev laku není. Ono kdyby to byla nějaká raritka, tak by ji slušelo takový oldschool paintjob, tak jak dřív, jinak bych to stříknul podle sebe. Nechtěl bych být za barbara, že to není podle originálu :DD
Díky za reakce