Co myslíte pane Lorenc, ujedu to?

108 nepřečtených
  • Chalupář

    Co myslíte ujedu trasu za jediný den ( https://mapy.cz/s/2fJic ) Šluknov – Písek, 267 km, stoupání 3348 m. Jsem obyčejný člověk, 45 let, 93 kg, 183 cm, chodím do práce, chalupařím a na kole jezdím jen pro radost cca 5 000 km ročně. Mám velmi obyčejnou silničku – hliník do které by většina ani nekopla.

    P. S. jo a mám výhřez meziobratlové ploténky 17 mm a podle doktorů obě nohy částečné oslabené.

    0 0
    • Kubiczech  

      A proč to chceš ujet?

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • -b-n-x-  

      Ne

      0 0
    • marttoni  

      Když to vezmu podle sebe, spíš turista s podobným nájezdem, tak asi neujel. Nemám na to fyzicky ani mentálně.

      0 0
    • wego1991  

      Ano.

      0 0
    • bezdratova.sprcha  

      Myslíš že sežeru dvě velké pizzy s extra sýrem a šunkou na jedno sezení když to budu zapíjet colou kouřit přitom vodní dýmku?

      Faktorem je že už druhým týdnem marodím a moc se nehýbu, takže ani nemám moc hlad a jsem docela brzo plný. Navíc i ve velké zátěži jsem po snědení jedné takové pizzy pocitově dost plný. Máme úplně obyčejný příbor a jedl bych z extra velkého talíře.

      0 0
    • mr.antik  

      záleží jaký trasy jezdíš, jestli dáváš stovky tak myslim že jo… když jsem jezdil 5tis km ročně tak jsem něco podobného ujel, byl jsem teda mladší ale zas ještě nebyla dostupná chemie.

      0 0
      • Chalupář  

        Jezdím 50–100 km. Mám za sebou dvě dvoustovky a posledních 80 km to byla psychologie.

        0 0
        • marttoni  

          Tak zase pokud už si dal dvoustovku, tak to asi dáš.

          0 0
        • mr.antik  

          když bude foukat od severu, tak to dáš…nakoupíš nějaký ty gely a drogy a prostě si přivstaneš ať máš rezervu

          0 0
    • novas752  

      Křišťálovou kouli mám zrovna v servisu, sorry. :)

      Stoupání očekávej menší, mapy.cz dost přeměřují.

      Kolik si doposud ujel nejvíce a jak dlouho ti to trvalo?

      Já bych to s dostatkem jídla a pití asi ujel, ale trvalo by mi to na silničce tak 13–15h. Moje dosavadní max je zde.

      A minimálně v úseku Unhošť-Zdice to máš vedené po dost frekventovaných silnicích.

      0 0
      • Chalupář  

        Jel jsem dvakrát 200 km a trvalo mi to13 h a 12 h s pauzami.

        0 0
        • novas752  

          Tak těch 270 pojedeš o takových 5 hodin dýl. Čili nějakých 17–18.

          Když si to dáš koncem června když je nejdelší den, vyjedeš brzo ráno za rozbřesku, tak jseš hodinu po západu slunce v cíli.

          Zažít východ a západ slunce během jedbný vyjížďky je stejně super. :)

          0 0
          • Chalupář  

            Každopádně to bude zážitek, který jen tak někdo nezažije a necyklista nepochopí.

            0 0
            • Člověk a jeho svět  

              Cyklista zase nepochopí těch 12 (13) hodin na 200 km :)

              0 0
              • t29  

                Jel jsem 240 km za 12 hodin a přišlo mi to tak akorát, a když místo krátké pauzy na protažení přidá delší pauzu na oběd nebo večeři tak to bude taky akorát :)

                0 0
              • Pavel  

                Co je na tom jako nepochopitelného? Párkrát jsem dával Břeclav-Havířov a Havířov-Břeclav přes Beskydy a těch 225 km mi trvalo celkově 12 hodin, 9 hodin jízdy. Prostě na pohodu, obídek, svačinky, pivinka, nejsu na Turdéfranz! ;-)

                Dnes bych to teda neujel asi vůbec, bych umřel někde v okolí Vizovic. :-D

                0 0
      • Youda  

        Z Příbrami do Zdic bych po té silnici určitě nejel.

        0 0
        • JakeF  

          Přijemná silnice na kolo to není, ale jiná možnost mě nenapadá, aby to neznamenalo o 500+ metrů víc nastoupáno.

          0 0
          • novas752  

            Tudy by měl podle map nastoupáno o 250m víc, což jde. Je to o 3km kratší a hlavně 35km téměř bez provozu. A Berounem a Neumětelama jsou top výhledy, Přes Zdice by to jel akorát vedle dálnice.

            0 0
            • JakeF  

              Vidíš, to mě nenapadlo, já přemýšlel Zdice – Příbram. Z týhle strany je výjezd na Písek i celkem plynulej. Jen teda aby měl GPSku na řidítkách, jinak bude na každý křižovatce kolem Koněprus hledat cestu.

              0 0
            • Chalupář  

              Dobrej tip, měním trasu a děkuji.

              0 0
              • novas752  

                Neni zač.

                Z Kyšic do Berouna bych jel taky jinudy. :)

                Ta 118 je docela frekventovaná a auta tam jezděj dost rychle, hlavně mezi M. Kyšicema a Železnou.

                0 0
        • Raf  

          Pokud se řeší otázka dojetí, tak každých pár km a pár set metrů převýšení je dost znát. A jet třeba o 20 minut déle kvůli 5 km zajížďce / +200 metrů nastoupáno, jen kvůli provozu (který třeba o víkendu vlastně může být zanedbatelný…)

          0 0
          • novas752  

            Já bych zase nechtěl jet 38 nebo dokonce 55 a nejspíš ještě víc km v docela silnym provozu včetně nákladních aut. to tě podle mě unaví daleko víc, než 200m pozvolný kopec s pěknym výhledem nahoře.

            0 0
        • oberleutnant Weiss  

          Přijde na to, kdy by to chtěl jet. O víkendu to jde. Ve všední den tudy jezdím (tedy jen kousek cesty) ráno do práce proti kolonám vojáků jedoucích od Příbrami do Jinec a odpoledne se zase proti nim vracím domů a to je tedy občas skutečně ruská ruleta. Jinak ta alternativní trasa z Hostomic přes Velkou Babu je podstatně méně frekventovaná, výjezd je to příjemný a kvalita asfaltu zhruba stejně mizerná jako na té 118…

          0 0
    • Johny.Merida  

      Pojedeš prostě dokud to neujedeš… takže to ujedeš :-)

      0 0
    • Jezevec70  

      Pokud to budeš chtít ujet, tak to ujedeš.

      Je to o hlavě. Najeto něco máš. Chce to rozumné tempo, dostatečně jíst a pít. A taky mít trochu štěstí na počasí.

      0 0
    • jIrI___  

      Kopíruješ koleje, takže bych se to zkusil a v případě, že bys už nemohl, tak sedneš na vlak. Vyřešeno.

      0 0
    • Jirka24x  

      jo v klidu ;)

      0 0
    • Tencovozikmin  

      Hlavně nepřepal začátek a týden před sexualní abstinence :-)

      0 0
    • JFtryall  

      Ujedes to. Jen musis myslet na pravidelne kvalitni obcerstveni a vyhnout se zastavkam a velkym pauzam s nevhodnym jidlem. Prvnich 5h byva docela v pohode a pak zacnou vetsinou nejake obtize. Otlaceniny, namozene ruce, psychika. :-) musis zlomit nudu a jet porad stabilni a prijemne tempo. Dobry je sehnat i na cast nejaky sparing.

      0 0
      • Chalupář  

        Delší pauzy nejsou vhodné?

        0 0
        • JFtryall  

          Ja mam vyzkousene, ze ne. Kdyz zastavis a nechas svaly vychladnout, tak to neni zadna slava se znovu dostat do sveho tempa. Vznika diskomfort a tim slabne i hlava. Navic kdyz zastavis a das si nekde v restauraci nejakou naloz na kterou mas chut, tak dalsi 3h budou hrozne to mi ver. A cim unavenejsi to udelas, tim hur. Ja mam osvedceny system dat kazdych 45–60 min neco sacharidoveho a jak se zvysuje vzdalenost, tak jit vic smerem do tuku, proteinu a slaneho. Flapjacky, raw tycinky nebo ekvivalenty s prirodnim zakladem funguji dobre. Urcite bych do sebe nesypal gely a synteticke energeticke tycinky…neni duvod v tak nizke zatezi a akorat to rozhazuje traveni, kdyz nejses zvykly. Slany veci jsou fajn brambory a ryze. S vyvarem, bilym masem, syrama, sunkou. Funguje to. Plynule tempo a rozumne davky jidla jsou cesta, jak to zvladnout.

          Zastavky bych dal na protazeni, zachod a nebo nakup jidla. Jak zastavis a na hodinu sednes, tak to je hrozne. :-)

          0 0
        • novas752  

          Tělo si myslí, že jsi dojel a tak začne s regenerací. A pak se mu hrozně nechce zase šlapat dál. Dlouhá zastávka jen na oběd a i to se snažit zvládnout do 20–30min (denní menu v restauracích).

          0 0
        • Pavel  

          Z pauzama naprostý souhlas. Osobně „celodenky“ jezdím tak, že v první hodině kratší pauza 10–15 minut, po další hodině delší 30–40 minut (obvykle pořeším jídlo; svačinka, oběd apod). A tak furt dokola, dokud člověk neumře anebo je v cíli. :) Hlavní je jet na pohodu, raději mít o kilometr dva horší průměr (na tu štreku je to jedno), než aby po 160 km došlo.

          0 0
          • novas752  

            To furt stojíš ne? :)

            0 0
            • Pavel  

              Nejsem na TdF, můžu si to dovolit. ;-) Navíc, pro mě je cíl cesta, takže o to víc si ten cíl užívám. :-)

              Ale uznávám, že 300+ km bych tímhle tempem a přístupem jel dva dny. Na druhé straně, dva dny bych to jel tak jako tak. :-D

              0 0
      • novas752  

        Me se teda na dlouhych jizdach jede ke konci lepe nez na zacatku.

        0 0
      • JakeF  

        http://letourdumontblanc.fr/

        Doporučuju, ddybys chtěl v roce 2018 změnit trasu svýho tradičního tříkila :).

        Tady od nějakýho týpka video, chvíli tam jede i s pár lidma z BF. Nemá to tam ale celý, nejspíš mu chcípla baterka a vyměnil jí až po pár hodinách.

        0 0
        • Chalupář  

          Moc hezký, ale jsem obyčejný člověk :-)

          0 0
          • JakeF  

            Myslel jsem to spíš Jirkovi, ale ty samozřejmě taky můžeš :).

            K tvý plánovaný trase, jak už tu padlo, je to především o hlavě a znát svoje tělo, abys to na začátku nepřepálil. A pak je otázka, co na to řeknou ty záda, když s nima máš problémy.

            0 0
        • Jirka24x  

          to je pecka ma to dobře udelany :)

          0 0
        • JFtryall  

          Solidni mazec. :-) covece nevim jak to 018 pojmout. Asi by to chtelo nejaky rychlovyjezd…

          0 0
    • michomin  

      Jestli chceš jet teď někdy, tak to nedáš. Jsi obyčejný člověk, 45 let, 93 kg, 183 cm, takže nemáš šanci.

      0 0
    • Alojs01  

      10kg dolu a ujedeš to…

      0 0
      • Chalupář  

        To už by ze mě nic nezbylo :-)

        0 0
        • Alojs01  

          Ale zbylo..:-) A navíc to na tom výkonu udělá hrozně moc.

          Když pojedeš volnou, tak to ujedeš, nesmíš se nechat unést tím, že ti to někde pofrčí a začneš do toho bušit, byť by ses cítil v pohodě, to pak přijde rychlý konec… Každou 3/4–1hod něco sníst, nejlépe i slané i sladké. Do kapsy si vem určitě nějaký magnesium a jak ti tady už psali, pokud bys měl někoho, kdo by s tebou, alespoň kus, jel a nejlépe byl schopen držet TVOJE tempo. Neboj se toho, i kdyby to nevyšlo, vyjde to jindy! :-)

          0 0
    • 01carbon  

      Jsem o 10let jsem starší. Na jaře jsem protočil 200km se zastávkou na oběd u maminky :-). 85km proti větru cca 5–7m/s. vyjížděli jsme v 7hod a v 17–18hod byli zpět. špic mi odtáhnul synek, který se na cestě tam honil s pumpičkářema (my na biku) okolo Rakovníka a na cestě zpět s nějakou babou pod Nižborem. Nic jsem tím nesledoval ani nechtěl dokázat. Jenom jsem jeli na oběd :-) Někoho ukecej ať jede s Tebou – sám to je spíš o hlavě.

      0 0
      • novas752  

        To je pak hrozně riskantní jak si sednou. Protože neni nic horšího, než když máš jet tempo někoho jinýho, ať už moc pomalu nebo moc rychle.

        0 0
    • AussigBiker  

      Koukl jsem se do svy kristalovy koule a myslim, ze to ujedes. Pokud ne, sednes nekde na vlak :)

      0 0
    • Rubi  

      V pohode, je to o hlave, telo zvladne mnohem vic, hlavne jist a pit, v zaveru je dobra cola a kafe ;-)

      0 0
    • plzakj  

      Spis ne. Letos jsem jel ve 3 z Plzne do Berouna a zpet 175km, 2000m, 7,5h a bylo toho dost hlavne casove. Uz se zacinalo ztmivat. A jsou to 2/3 toho, co chces ty. Najezd podobnej.

      Pokud do toho pujdes, nejel bych to sam a mel to trochu pripraveny (pauzy, itinerar, alternativni plany kam na vlak, kdo mne vyzvedne atd. )

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • IndyCZ  

      Ujedeš, přibal si stan a rozvrhni si to na 4 dny. :-)

      0 0
    • Tacmud  

      Já bych to za den nedal. Za dva možná, za 3 ano.

      0 0
    • Vrci  

      Hlavně nejez a nepij to, na co nejsi zvyklý. Pokud by to měla být první jízda v roce nebo dokonce v životě s jonťákem nebo gelama velmi pravděpodobně strávíš spoustu času u silnice v podřepu.

      0 0
      • novas752  

        Já teda občas s něčim takovym vyjedu (když zrovna něco takovýho dostanu) a problém mi to nedělá. Ale na tyhle dálkový švihy radši beru normální jídlo – sušenky/musli, ovoce, rohlik s něčim. A hodně vody, fakt hodně. Já na těch mých 160km vypil přes 5l tekutin a to bylo jen okolo 20°C. Ale dojel jsem absolutně odpočatej jako bych zrovna vyjel. Dostatek vhodnýho jídla a pití je absolutní základ.

        0 0
        • Chalupář  

          Souhlas, jel jsem 200 km v 34 °C a vypil jsem 9L ionťáku. První čůrání bylo až okolo 21.00 po pár pivech v cíli. :-)

          0 0
          • Vrci  

            Jíst a pít je nutné, ale nezkoušet nové věci.

            0 0
    • jannk  

      A pokud to chces stoprocentne ujet, tak si neber telefon, penize ani platebni karty – potom ti proste nic jineho nezbude :) (myslim to castecne vazne – jakmile mas silnou motivaci, tak energie ma telo dost na trojnasobnou vzdalenosti)

      0 0
      • arny71  

        To rozhodně není dobrá rada, ale cítím v tom ironii…

        Můžeš mít motivaci jakou chceš, ale zdravotní potíže nebo technický problém, nedejbože nehoda se bez telefonu a peněz řeší dost blbě.

        0 0
        • novas752  

          A jaký by měl technický potíže? Lehké vytrvalostní tempo po silnici, jediný co mě napadá je defekt.

          0 0
          • arny71  

            Máš malou fantazii. Asi málo jezdíš po silnici, si to představuješ jako kvalitní hladký koberec, kde se ti nemůže nic stát, když tam nejsou kořeny.

            Namátkou: defekt(y), ruplej drát, ruplý ráfek, ruplej řetěz, urvaná patka, urvaná přehazka… Co se může podělat, to se jednou podělá, je lepší s tím počítat. Ale samozřejmě, střelci můžou 260 km odjet s jedním bidonem a tatrankou.

            0 0
            • novas752  

              Defekty beru bezproblému.

              Ruplej drát nebo ráfek, to by to musel někde z kopce pálit jako magor a vletět do nějaký díry, což asi nebude když to tam sotva zná ⇒ pravděpodobnost mizivá. Navíc s ruplym drátem se dá vklidu jet, já jsem odjel 100km mtb vejlet se třema prdlejma drátama v zadnim kole docela bezproblému a nastoupal tudíž i naklesal u toho 3000m převážně terénem. V-brzdy samozřejmě. Naštěstí to bylo prdlý zhruba po třetinách obvodu takže to šlo provizorně vycentrovat.

              Ruplej řetěz – to neni nic, co by se nedalo opravit někde v pangejtu a při turistickym tempu by musel mít extra smůlu aby ho rozerval.

              Urvanou patku neberu, to se ti na dobře seřízený silnici jen tak nestane.

              Nikde nepíše že pojede s jednou tatrankou. Lepení, rychlospojka, montpáčky, duše, multitool, maličkej nožík, a pár stahovacích pásek se vejde do malý podsedlovky. Pumpička pod košík a jede se. Pravděpodobnost závady, která by tě s touhle výbavou donutila „slézt z kola“ je naprosto minimální.

              0 0
              • arny71  

                Mě je jedno, co ty bereš, a co ne. Ty nepojedeš skoro 300 km štreku bez peněz, dokladů, telefonu. Jezdi si třeba jen s banánem v kapse, je mi to úplně fuk. Autor vlákna si to už určitě přebere.

                0 0
                • novas752  

                  No fnatazii mám pro tohle téma naprosto dostatečnou, ale pravděpodobně tak maximálně píchne, v nejhoršim trhne řetěz nebo rozpůlí drát. Šance že by se mu stalo něco jiného je naprosto mizivá.

                  0 0
                • Alojs01  

                  Hele peníze jo…

                  Ale pořád přemýšlím, jak jsme před těma 20 a více lety mohli bez toho telefonu existovat…

                  Co takhle spolehnout se sám na sebe ? :-)

                  Všechny ty „katastrofy“ co vyjmenováváš se dají operativně vyřešit tak, abys alespoň dojel někam na vlak… :-)

                  0 0
                  • arny71  

                    Jde to samozřejmě i bez telefonu. Ale nalejme si čistého vína: kdybych měl před 20 lety možnost si ten telefon vzít, vzal bych ho. Přesné mapy, okamžitá dostupnost volání, informace o okolí z internetu dostupné v kapse. Proč to nevyužít.

                    0 0
              • JFtryall  

                No bez telefonu ani penez bych podobny veci moc neradil delat. Clovek se muze dostat do krize i kvuli ostatnim a ne svoji vinou. Pak to muze jit raz na raz a nekde zustat viset a prosit ostatni o cash nebo volani neni uplne ono. :-) kdyz ma clovek soudnost a trosku zkusenosti, tak svuj limit odhadne a nemusi si delat tyhle nastrahy na nedostatek motivace.

                0 0
                • novas752  

                  To ja taky ne, v podsedlovce mám trvale uschovanou bankovku větší hodnoty na „kdyby něco“ a páďo na zmrzlinu. :)

                  Telefon mám na zádech v uzavíracim pytliku.

                  0 0
                  • postman79  

                    Taky se ti může stát, že tě s tím Masarykem z „kdyby něco“ vyhodí :-)

                    0 0
                    • novas752  

                      Klid je to jenom Palacký. :)

                      0 0
                      • Jezevec70  

                        Hlavně že tam není Smetana. :-)

                        0 0
                      • Rubi  

                        o neco vys tady nekomu vymlouvas ze se nic nemuze stat a pro jistotu vozis litr v podsedlovce :D

                        0 0
                        • novas752  

                          Muze nastat situace ze nebudu moc pokracovat ja a ne kolo nebo ja i kolo. Vzhledem k zomu ze ta tisicovka nevazi vubec nic a nezabira taky nic, neni duvod proc ji nevozit.

                          0 0
                        • jIrI___  

                          Že tě to na B-F ještě vůbec překvapuje :)

                          0 0
            • JakeF  

              Je to tak… Pokud jedeš víc než 10 km kolem baráku, tak je nutný mít na zádech přivázaný celý náhradní kolo. Pokud jedeš přes 100 km, tak dvě kola.

              0 0
              • arny71  

                Kreditka nebo ňákej cash, malej foun a občanka, to je fakt zátěž. Netrol.

                0 0
        • jannk  

          Jasne, ze to byla ironie, ja jezdim s telefonem v ‚battery saving‘ rezimu, aby mi urcite vydrzel a prakticky ho nepouzivam.

          Chtel jsem tim rict, ze nejvetsim omezenim je vetsinou hlava – jakmile si clovek namluvi, ze ho prdel boli k nevydrzeni, tak to fakt nevydrzi a nekomu zavola nebo dojede na vlak. Skutecne odpadne az o dost pozdeji, nez si mysli, ze uz to proste dal nejde

          0 0
    • Hroch obojzhivelnyj  

      Ujedes, ale pockej na leto ;-)

      0 0
    • popokatepetl  

      taky v tom nevidím problém, někdy později v sezóně (min. květen). počítal bych nejméně 10h jízdy plus 3 hodiny pauzy a oběd. Při startu kolem 5 ranní je ještě rezerva. Více s tím zamotá vítr, prdel nebo morál :-)

      0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        Teď jsi na to kápl, vítr. Trasu má tak nešťastně položenou, že v lepším případě pojede celou dobu v otravném bočním, v horším minimálně polovinu v předobočním.

        Být jím, objednal bych si tažné remorkéry. Speciálně část Budyně-Slaný (a dál až za Unhošť) se 1× za 100 let trefí celá AVG 40 po větru, ale daleko pravděpodobnější je boj o AVG 20 km/hod.

        Za dobrého větru bych zkusil jel Ústí-Lovosice po státní, možná bych aplikoval zajížďku přes Terezín a Doksany, jinak bych asi nic moc neměnil.

        0 0
        • jannk  

          Zase tak hrozne to nebude – ja jezdivam Decin/Usti → Praha a pomerne casto fouka severozapadni vitr, tj spise zado-bocni vitr pro tuhle trasu. Ale jo – foukat muze jakkoliv, pamatuji i silny vychodni vitr, ktery me z Prahy odfoukl k Rakovniku a zpatky jsem proste nemohl

          0 0
    • Jan_UL  

      Já myslim, že to dáš. Jsem taky z Ústí. Kdyby si to pořádal někdy o víkendu, tak bych ti moh zhruba úsek Děčín – Slaný potáhnout dle potřeby :-)

      0 0
      • ULPA  

        Já jsem taky z Ústí. Jel bych s tebou až do Lovosic.

        0 0
    • zet65  

      Kdyz pojedes na pohodu tak se to da ujet. Ja jsem jel loni na HT Ostrava-Osvětim a zpet. A to mam po padesatce a vahu cca 105–108kg. Zdravotne jsem na tom, jak to byva po 35 letech makacky v tezkem provoze. Na ho...... Jak uz nekdo psal dulezite je jidlo a piti. Mne se na rychle doplneni energie osvedcila Jesenka a isostar s trochou soli a hroznoveho cukru,ale kazdy to mame jinak.

      0 0
      • Chalupář  

        Tak aktualizuji, jelikož jsme přistavovali na baráku tak jsem letos na kolo neměl moc čas a sil. Zhubnul jsem na nynějších 85 kg a začínám znovu mírně jezdit s ohledem na počasí (letos 3300km). Na přelomu června a července 2019 jedu a hotovo a mám velké ambice to ujet. Trénovat budu na Šluknovsku, kopců tu máme dost tak uvidíme.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.