Co se člověk všechno v servisech nedozví...

413 nepřečtených
  • jonys

    Letní příhodu s dotažením konusů na nábojích s průmysly (Kepárník Tišnov) nechám stranou, ale co mi řekli dnes, to už je na vlákno: „hadičku na Martách jsme museli vyměnit celou, protože to byla nějaká nevhodná hadička, co tam vůbec nepasovala a proto ta kapalina u páky protíkala“. Podotýkám, že hadička tam byla 4 roky bez problémů, od koupě, s nápisem „Magura“…takže teď tam mám asi tu jedinou správnou, Shimano, koncovka k páce jde jak pěst na oko a její cena 399,– Kč. Fajn, další servis, kam to už nedám. Atrex Brno. A co kdy valili za klíny do hlavy vám?

    0 0
    • pepek  

      To máš z toho, že chodíš do servisu :-) Já jsem po dlouhé době zabrousil do obchodu a taky jsem byl hned poučen: Knoty na bikové bezduše nemáme, neboť neexistují. A kdyby i náhodou existovaly, tak nemohou nic zastavit, neboť plášť s takovou dírou je třeba hned vyhodit. Tak asi vytahám ty provázky, co vozím už půl roku v plášti, plášť zahodím a koupím si u nich nový.

      (Podotýkám, že se jedná o celkem špičkový obchod v Brně)

      0 0
      • jIrI___  

        S těmi knoty jsem stejně pochodil i ve vychvalovaných obchodech v Ostravě…

        0 0
      • vsn  

        mi to máme :D a jedinej kdo si to koupil sem já :D

        0 0
        • pepek  

          Hmm, to je trochu z ruky :-) Asi špatnej marketing.

          0 0
        • mastihuba  

          taky kdo by to kupoval když to lehce nahradí stará tkanička od bot. :D

          0 0
          • pepek  

            Ty knoty by se tam měly časem zavulkanizovat, tak jsem myslel, že bych jimi doma nahradil ty provázky :-)

            0 0
            • mastihuba  

              jako že jezdíš tak rychle až se ten knot zataví do pláště. Josef ty mne houpeš. :D

              0 0
        • Flegmatik  

          Když už tu mluvíte o knotech, jak to vypadá a jak to vůbec funguje?

          0 0
          • jonti  

            Gumove pasy mensi sirky. Vlozis je do diry pomoci sidla.

            Zazrak to neni, ale pomuze zalepit diry, ktere jeste moc velke nejsou a tmel samotny to uz nezalepi.

            0 0
            • blisterexist  

              ještě by se mohlo dodat, že potom už není potřeba podlepovat díru, knot se zavulkanizuje a drží parádně

              0 0
          • scret  

            s UST gumou nejsou potreba, ale bohuzel snakeskin schwalbe ani NT tmel nezalepil docela malou dirku:( Takze pristi rok asi budu prechazet na TLR plaste a tam budou proste knoty zapotrebi…

            0 0
            • kubad  

              už sem prosekl i UST tak že se knot hodil

              0 0
              • scret  

                taky jsem ho prosekl, ale to by ani knot nezachranil:)

                0 0
            • gargamel  

              včera jsem prosekl TLR schwalbe (ne snake skin) a knot se moc nechytal. Došlo na nejhorší…duše :(

              0 0
              • MlokCZ  

                Z boku nebo na běhounu?

                0 0
                • gargamel  

                  na běhounu a ani to nebylo tak velký, cca 5mm

                  0 0
                  • mastihuba  

                    mě přijde že ty TLR pláště dost ojebávají, to co přidaly materiál na patkách, tak ušetřili na běhounech. Mam od jara bontrager a tolik sekanců sem nikdy na žádným plášti neměl.

                    0 0
                    • gargamel  

                      Tohle je nobby nic. Je to hroznej papírák.

                      0 0
                      • jIrI___  

                        A taky ty TLR od Schwalbe snad žerou tmel. Před dvěmi týdny jsem byl v rychlebkách a do RaR pro jistotu přilil 40 ml NoTubes, včera sundám plášť a tam úplně sucho, nechápu nic. Kolo ty 2 týdny navíc stálo na místě. Na předku, kde mám UST Michelin, jsem nalil tmel na začátku sezóny a žbluňká to v něm dodnes. Takže příště oželím hmotnost a koupím plnohodnotný UST i na zadek, má to svoje výhody.

                        0 0
                        • jonti  

                          RaR evo je sileny, ten casto skoro nejde utesnit. Ostatni RaR a NN jsou v pohode.

                          0 0
                        • MlokCZ  

                          Obyč verze možná, snake skin ne. Psal jsem to jinde, u snake skin verzi mi na nově nahozeném kousku NN po třech dnech ušel plášť opravdu hodně málo na to, že tam nebyl ještě žádný tmel. A když neutíká vzduch, tak tmel už vůbec (tmel se mi neztrácí nijak znatelně rychleji než u UST verzí).

                          Ty šlupka boky u obyč verze ale určitě udělají svoje.

                          0 0
                  • ememem  

                    5mm rez teda vobec neni nejak extra malo, to je povedal bych docela slusny prieraz a abych pravdu povedal ani neviem preco by to malo zalepit.

                    inak ja na podobne veci pouzivam (teda raz som pouzil a aj to na testovacie ucely) toto a funguje to.

                    0 0
                    • gargamel  

                      Ale já tam narval knot a tmel to nezatáhl ani s knotem. To v odkazu je na podlepení z vnitřku pláště?

                      0 0
                      • blisterexist  

                        stejná zkušenost, taky mi stejné říznutí chcalo aji s knotem, ale po pár hodinách už to drželo a po dnu už to bylo jak bez říznutí

                        0 0
                      • kubad  

                        pokud je díra velká, chce to víc knotů

                        0 0
                      • ememem  

                        ano, podliepa sa to zvnutra, staci tam rocha utriet tmel aby to bolo ako tak suche a nalepit. ja som to testoval na starom ust plasti tak ze som ho prepichol kuchynskym nozom co samozrejme tmel nemal sancu a potom som to podlepil a nafukal atrocha pojazdil – vsetko ok. proste som chcel vediet ci sa na dlhsich vyjazdoch mimo civilizacie na to mozem spolahnut. vyzera ze hej.

                        0 0
                    • Honz8t  

                      Hmm, píšou u toho že je pro pláště s duší. Jak dlouho ti to vydrželo v bezduši?

                      0 0
              • scret  

                samozrejme bylo mysleno snakeskin a EVO, TLR jsou snad uz vsechny schwalbe…

                0 0
                • gargamel  

                  mám evo pace star

                  0 0
                  • scret  

                    njn, papirak… To bych u nas ve stredohori nemohl jezdit pomalu ani na XCecku:)

                    0 0
                    • mr.antik  

                      do hor jedině se všema přívlastkama co schwalbe nabízí. Když to tak čtu, tak snad radši koupím Double Defense.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • romachain  

                        Je to o štěstí asi, já po dvou tisících kilometrech na TLR bez dalších přívlastků v pohodě a to jsem objel týden v Zell a i u nás jsem je nešetřil…

                        0 0
                  • ememem  

                    inak zaujimave video, docela cumim kolko je v tom rucnej prace pricom je evidentne ze dnes by uz isla nahradit znacna jej cast strojmi (keby testovali frcgumy na dierky tak ako duse tak to by asi neslo :) ). sa mi az nechce verit ze ti aziati su lacnejsi jak stroje.

                    0 0
    • DAWE25  

      Mě tak napadlo, v Magurách je taky minerální olej? Protože těsnění ze Shimano brzd by DOTku moc dlouho nevydrželo nebo u hadiček je to jedno a ty snesou obojí?

      0 0
    • blisterexist  

      když jim to zaplatíš tak to budou dělat pořád, já bych jim to teda neplatil

      0 0
    • miki  

      Nechal bych je tam zpátky namontovat hadičku co sundali.!

      0 0
    • hanness  

      Chci odstrojit z bajku vidlu a tlumic(oba Fox)a poslat na repas-Já.On-(servisak z jednoho nejmenovaneho krámu v Porube)a proc,to se dela???

      0 0
    • Seky  

      V jednom nejmenovaném servisu, u nás v okolí (ono jich tu moc není), když viděli moje kolo, tak jsem se dozvěděl, že mám obráceně obutý gumy, teď vozim vepředu NN a vzadu RaR, podle servisu je to blbost a měl bych to dát obráceně, dopředu RaR a dozadu NN :-) tak jsem se jen pousmál, koupil jonťák a odjel. Už tam nechodim ani pro ten jonťák.

      0 0
      • jonys  

        Bylo by přínosné ty servisy právě jmenovat.

        0 0
      • nox159  

        no k tem plastum…

        tohle jsem slysel od hodne „starsich“ servisaku… tak me zajimalo proc to tak je tak jsem se jich na to ptal… co jsem zjistoval tak se to tak kdysi ( berme tak pred 10–20 lety ) jezdilo a bylo to v tu dobu takhle ok… predni plast jako ze jen vodici a zadni kvuli zaberu a brzdeni… ( takhle mi to řikalo vice lidi na sobe nezavislých…)

        i dost lidi cca 50+ to takhle jeste jezdi i ti co nejezdi zrovna malo… stareho psa novým kouskum nenaučis a pokud to tak vozi a i tak zajizdeji ve vse kategoriji bedny tak nevidi duvod neco menit…

        to same uzke prefoukane plaste prefoukane vidlice… ale to tem lidem nevysvetlis už jsem to zkousel a nema to nejak cenu oni už to menit nebudou a zijou si dal v tom ze je to to nejlepsi…

        kdyz se i dneska podivas na zavodech co a jak maji nafoukane zavodnici tak se tomu pousmejes… je to ale jejich volba a pokud se jich zeptas na radu tak ti poradi stejne jak starsi servisák… :)

        0 0
        • šlapatko  

          No to máš jak s klikama.Rychlejší kliky jsou s 48 zuby než s 44 zuby.Důvod je prý takový, že těžší převod:-)

          0 0
          • nox159  

            mala pila se nejezdi a vzadu staci 11–28 :)

            0 0
          • Mamut  

            Nieco podobne v case prichodu prvych 29" hlasal aj slovutny casopis Cykloservis.

            0 0
        • Mirek_29  

          no k těm plášťům …

          Mám saguri a tam je to taky z boku napsané že jedno je záběru a druhé do vedení.

          0 0
        • Martin  

          kamoš to taky tak vozí. tvrdí, že vzadu je lepší hrubší vzorek skrz záběr a vepředu jemnější skrz rychlost. a nějak si nechce nechat vysvětlit, že ten zadek se nějak prohrabe vždycky a předek potřebuje lepší grip :)

          0 0
          • nox159  

            jeden " znamy " jezdi na biku 1,5" slicky nabusene na 5 atm tak jsem mu řila vidim ze je to takovy silnicni special jak jsem mu menil plaste a on ze ne ze s tim jezdi klasicke XC ze je to do terenu ale chce at to poradne jede proto tam ma takove plaste…

            chtel jsem s nim nekam do terenu vyjet a pak jsem si rikal ze by se nekde rozbil a musel bych ho tahnout domu takze jsem se na to vysral :D

            0 0
            • jonti  

              1,5 slick jsem na zadním kole taky vozil a v terénu se s tím dalo jet. Moc to nebrzdilo, ale slo to.

              0 0
            • maajkee  

              No, vždycky když si někdo přijede pro kolo, tak mi říká, ty pláště jste moc nenafoukal, a to tam dám vždycky tak 2,5–3atm, ale vysvětlování už jsme vzdal.

              A ono to není jen u obyč lidí, ale spousta bajkerů tady z HK taky z nepochopitelnýho důvodu vozí hodně vysoký tlaky, protože to prej mnohem líp jede :)

              0 0
              • nox159  

                i roud cpal do FF 5atm ne? :D

                0 0
              • ZuzicK  

                kdybych jezdila jen po cestách tak tam taky valím víc než obvyklých 1,5–2 atm :-) Ale víc než 3 atm na mtb plášť je dost, poraď jim trekový kolo..

                0 0
              • kubad  

                ale ono to opravdu líp jede :-)

                na asvaltu teda :D

                0 0
                • jIrI___  

                  Počkej až si to přečte MlokCZ… :-D

                  0 0
                  • kubad  

                    co by to je realita :D

                    0 0
                  • MlokCZ  

                    Proč? Na asfaltu vyšší tlak valivý odpor snižuje, akorát je otázka do jaké míry to má cenu, když je to s narůstajícím tlakem čím dál menší zlepšení, až se to na určité hranici i zastaví.

                    A každý ať si sám určí tu hranici, která má pro něj smysl. Už jsem tu někde psal, že pro mojich 70kg a RaR bez duší je hranice někde kolem 35–40psi. Nad ní je snížení valivého odporu tak malé, že už zcela postrádá smysl (nedokážu už ten rozdíl nijak prokázat, ani ho pocitově nepozoruju, kdežto pohodlí klesá pořád a hodně).

                    0 0
                • maajkee  

                  Na asfaltu to jede asi o pár procent líp, ale na asfaltu se na bajku nejezdí! :)

                  0 0
                  • kubad  

                    na to se nikdo neptal kde se co jezdí a nejezdí suše konstatuji fakt :D

                    0 0
                  • nox159  

                    / na asfaltu se na bajku nejezdí! :)//- to jsem řval na jednoho bikera co jel z mistniho kopce na biku po asfaltu kdyz se to da krasne valit lesem primo dolu :D

                    souhlas!! :)

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tak to jsi musel jet po tom asfaltu dolů těsně za ním, aby to slyšel :-)

                      0 0
                      • nox159  

                        ja jsem nerikal ze me slysel ja to na nej jen řval :D

                        šel jsem pesky on jel dolu zrovna zatacka cca 150° a jel jak posrany…

                        0 0
                        • nooski  

                          Aby pak nepotkal ten biker tebe směrem do kopce a taky netvrdil, že jsi jel nahoru jak ******** ;-) Ny rychlost se jezdí nahoru, dolů jedu taky vždycky opatrně a už se mi to mockrát vyplatilo. Ale já jsem duší silničář, takže jsi to klidně mohl řvát na mě.

                          0 0
                          • nox159  

                            bych te poznal podle kola :D

                            jinak ano na rychlost se dolu nejezdi jezdi se na pocit zazitek takze terenem :)

                            a nahoru by me nepotkal protoze te jedu terenem taky :)

                            0 0
                            • nooski  

                              Ano, pořád si uvědomuju, že jsme na bike-foru, kde názor silničářské menšiny se nebere jako relevantní, přesto si to neodpustím. A copak nemůžu mít dobrý pocit a super zážitek při sjezdu po tom asfaltu? Já teda mám. Vybiju se cestou nahoru (ano taky po asfaltu) a dolů sjíždím pěkně v poklidu a v rámci bezpečnostních možností si užívám poklidný sjezd a jsem spokojený. Musí být každý stejný blátomilec a terénní šílenec? :-) Klidně bych nahoru jezdil na silničce, ale povrch to moc neumožňuje a hlavně sjezd je na biku mnohem pohodlnější a bezpečnější. Konečně pochop, že každý si cyklistiku užívá jinak a ne každý musí mít nutně stejný názor jako ty. ;-)

                              0 0
                              • nox159  

                                ale ja ti to ubec neberu jezdi si jak chces… ale jsme na bike foru a taky flame žije jinak je tu mrtvo avotomtotuje :)

                                tedka trochu vazneji silnicári jezdi po asfaltu jak prasata… biker na asfaltu nejde do takoveho extremu jak silnicar na asfaltu ( oba na biku) zazil jsem že borec mel 120mm fula ja HT s FF a v terenu jsem mu to daval a pak prisel asfaltovy sjezd on sedel na trubce pod sedlem zakously do riditek valil si to vyrazne rychleji nez ja, to jsem fakt nepochopil :D

                                0 0
    • mastihuba  

      ty vole do atrexu :D ty seš fakt vemeno. :D

      0 0
      • rock  

        lol …

        0 0
        • mastihuba  

          ja bych řekl že je v brně spoustu lepších a levnějších firem. :)

          0 0
          • rock  

            Já vlastně ani nevím, vyzkoušel jsem jich jen pár a Atrex mezi nimi nebyl. Vždycky mne odradila ta cedule, že nepřijímají cizí kola do servisu, co jim na dveřích v jednom kuse visívala. Byl jsem se servisem různého rozsahu u Hanáka, v Bikezone, RockRoad a u Šírera. S klidným svědomím bych doporučil jen ty první dvě firmy.

            0 0
      • jonys  

        Tak zase Fando, abych byl spravedlivej, tak dokud jsem to k nim dával do Bystrca tak vždycky spokojenost. Tentoraz jsem tam dojel a zjistil, že už tam nejsou, volám na centrálu a borec že mi to vemou do Židenic, že pro to i dojede. Nemohl jsem vědět, že to takto dopadne, asi tu provozovnu zrušili i s těma klukama a nechali si tu „lepší“ s většíma odborníkama…:-( Co mi poradíš pro příště? To Hobby?

        0 0
        • Excel  

          Ve Slavkově u Brna je špílmachr. ;-)

          0 0
        • mastihuba  

          no vod te doby, co sem poradil exikovi jsem s doporučováním servisu vopatrnej. :) ale kolega z hokny má dlouhodobě dobrý zkušenosti s HAPE, a nebo to dovez a ja se ti na to podivám, člověk se na něčem vyučit musí. :D

          0 0
    • RomanH  

      :-)

      Ono v Brne + okoli je to se servisem vubec takove divne.

      Ale mas pravdu, ze by to chtelo jmenovat servisy + ukony, co se nepovedly, nebo naopak povedly. Vetsinu veci si delam sam, akorat si netrofam na kompletni rozborku sve DT naby + orechu, a tak zrovna premyslim, kam to v prubehu zimy hodit (+ precetrovat vyplet a zkontrolovat tenziometrem) – cetroval jsem si to ted sam, skoro to nehazi, akorat bych chtel mit jistotu, ze to neni pretazene + jemne doladit.

      Zatim premyslim o Velo Hanakovi – chodival jsem k nemu kdysi a se servisem jsem byl maximalne spokojenej (prave zapleteni kol, rozborka drivejsich XT-nab). Jeste ale vaham i nad XCR – je sice drazsi, ale zrovna vyplet mi tam rovnali 1× a taky spokojenost (navic jej mam kousek od prace).

      P.S. CO ten novej servis v Tisnove naproti Humpolce – ten jsi nezkousel ? Borec jezdi na docela slusnych kolech, tak snad tomu rozumi.

      0 0
      • bochov  

        Ja jsem byl onehda reklamovat praskajici spice na scottu scale 50 a bylo mireceno že jsem těžky važím 107kg ,ale když mi kolo prodavali o me vaze nepadlo ani slovo.Tak jsem špice vyměnil za pruměr 2mm a mam klid a dělam si raději všechno sam.

        0 0
        • Hnoj  

          Promiň, ale koho by napadlo, že vážíš 107kg? A pokud ti kolo prodával chlap, myslíš si, že ho napadlo: „tenhle týpek je ale tlustej“ Těžko, neni totiž ženská… :-D

          0 0
          • kubad  

            imho nesmysl, a i kdyby pokud není v návodu ke kolu váhové omezení tak není pro tvrzení o váze žádný argument, chyba na straně výrobce

            0 0
        • Lucky-x  

          No nevim co jsi tim chtel rict, kazdopadne se mi zda ze v pravu je ten prodavajici. :-) Nevim na co si stezujes. Urcite jsi se seznamil s navodem ke kolu, kde tyto informace jsou uvedeny, vid?

          0 0
          • Necris  

            Jj však to známe takovéhle sviňárny. Při prodeji je všechno eňo ňůno, tip top, bude to jezdit skvěle, vaše nové kolo vám padne jako pro vás dělané.

            Když je problém, tak jsi moc těžkej, jezdil si s tím závody, kydal na tom hnůj a vozil babku na štangli. Měl jste si přečíst manuál, kde je samozřejmě extra velkým písmem hned na první stránce napsáno, že výrobce za nic neručí..

            V takovém obchodě nemá cenu po takové reakci ani vteřinu setrvat. Prostě práskám dveřma a odcházím. A nejedná se jen o kola, jde o prodej čehokoliv.

            0 0
          • mr.antik  

            Tak jasně že ti neřeknou, že na kole se dávaj z výroby 1,8 dráty aby to na váze dobře vypadalo. Že to je rozumný tak do 60kg, to už ti nikdo neřekne :-))

            0 0
            • bochov  

              Asi tak nějak prodavajicí by měl snad snad lepe parametry vyrobku jinak take muže jít z jeho strany o podvod.Že kolo ma draty zužene na 1.2mm jsem zjístil až když jsem je měnil.

              0 0
              • Evilcleaner  

                jaky podvod?:-D podovd by to byl kdyby bylo psáno že to jsou 2,0 dráty a nebyly. a 1,2mm nemají žádné mi známé dráty o kuhovém průřezu:-) dostal jsi to co sis sám koupil. měl ses více o kolo zajímat při koupi, určitě. měl tě prodejce lépe informovat, jednoznačně. ale to je tak vše.

                0 0
                • Ossis  

                  Pak se ale prodejce nesmí divit, když k němu nikdo nechodí…

                  0 0
                • bochov  

                  Promin spletl jsem se maš pravdu bylo to1.8mm.Anemohu vědět vše od toho jsou odbornici v obchodech ja jsem spotřebitel.

                  0 0
                  • nox159  

                    jako ty si kupujes kolo a borec ti ma rict tady je kolo a jit od ramu:

                    tohle je ten a ten ram takove a takove slitiny

                    pak tady je reba u ni se serou okrouzky nebo tady epikon ten chyta vakl

                    pak jsou tady kola tady mate zrovna konusy k tomu mate 1,8mm draty a hlinikove niple

                    rafek je od alexe ale je prelepeny znackou authoru uvnitr mate MRX dusi na autoventil a plaste s dratenou patkou upinaky jsou shimano…

                    to snad nemyslis vazne ne? stejne to zakaznikovi nic nerekne… pokud ho neco zajima tak se muze zeptat ale aby mu rikal prodejce " jake je kolo barvy" kdyz ho vidi pred sebou mi prijde ujete…

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Kdyby se tak prodavači chovali, tak do těch kameňáků zas někdo začne chodit i pro něco jiného, než pro duši nebo bowden. V dnešní době mi připadá, že ti popis na e-shopu řekne víc než prodavač v kameňáku :-D

                      0 0
                      • nox159  

                        je to o lidech…

                        a hlavne je problem ze u kola za cca 6–10k u kterych se prodava v mensich mestech nejvice chces rict co?

                        tak tady mate gilu… – ktera je na nic, priplatte si za lepsi a zakaznik proc tam vedle maji podobne kolo ( taky s gilou) a rikaji ze to ma kvalitni odpruzenou vidlici…

                        to uz je lepsi se k vidlici nevyjadrovat nebo klasika rict mechanicky lock pruzeni pruzina, tlumeni elastomer nebo neco v tom smyslu cloveku co kupuje takove kolo to ale moc nerekne… takze pro nej je takova informace uplne bezpredmetna…

                        0 0
                    • Honz8t  

                      Ne, ale jestli kolo má váhový limit nižší než je obvyklé (těch cca 130 kg), má říct: „toto kolo je určené pro jezdce do XY kg. Pokud byste chtěl víc, doporučil bych vám tato kola…“.

                      0 0
                      • bochov  

                        Noxi ty jsi největší chytrolin ze všech je vidět .že ve svem věku jsi všude byl a všechno znaš .ale již drž hubu a začni myslet než zase vypotiš nějakou kravinu.

                        0 0
                        • nox159  

                          reaguj alespo na me chytroline ;-)

                          jinak co konkretne je kravina?

                          0 0
                          • gustik  

                            nevim kde vzal 130kg u mého kellysu je napsano do 90kg…

                            0 0
                    • Necris  

                      Ne, stačí když ti řekne, že kolo pro tvou výšku a váhu nemusí zrovna vyhovovat a je možné, že např. při tomto posedu a tomto vytažení sedlovky tě praskne rám právě pod pákou sedlovky … atd atd … Jiné že ?

                      0 0
          • Netbike.cz  

            hochu ty máš dost :-D Každý slušný prodejce zná váhu zákazníka(jedzce) a podle toho mu doporučuje případně upraví konfiguraci kola tak aby mohlo spolehlivě fungovat nějakou sezónu k jeho spokojenosti!!!

            0 0
            • DeeDee71  

              mě říkal jeden servisák, že když máš víc jak 130 kilo, tak ti kolo prodají, ale nedají ti na něj záruku …

              0 0
              • nox159  

                dost vyrobcu udavaji že max je 120kg…

                ale druha vez je ta ze 130kg clovek tomu muze dat o dost mene nez 100kg…

                0 0
                • DeeDee71  

                  a taky jeden servisák odmítl dát na 8 kolečko SLX hazku, že prej jedině Alivio, nic jinýho na 8 nelze …

                  0 0
                  • Necris  

                    Což o to, to je ten nejmenší problém. Alespoň jedná na rovinu ;)

                    0 0
                    • JakeF  

                      Kdyby uznal, že o tom ví kulový, to by bylo jednání na rovinu…

                      0 0
                • VeloDedek  

                  Asi tak, pokud má někdo kolem 120 – 130kg, tak je buď tlustej, nebo je to kulturista ve vrcholové formě a nebo taky měří hrubě přes dva metry, to je prostě trochu problém. :) Možná je u dosti výrobců udávané max. zatížení cca 130–120kg, nicméně není to tak dlouho (a někde to ještě najdete) co se v záručních listech psala doporučená váha jezdce do 90kg! Dnes se všude zvyšují všelijaké limity (doživotní záruka na auta apd…) aby lidi nalákali, v réalu ale pak zjistíte, že je vše trochu jinak a všude je nějaké „ale“. Když má někdo přes 100kg, musí si uvědomit, že největší problém by mohl nastat u vypletených kol. Výrobci teď vše ladí tak, (a trh to chce) aby „to“ hlavně bylo co nejlehčí, bohužel to má často za následek menší odolnost a menší doporučené zatížení. …ale o tom by samozřejmě měl informovat prodejce

                  0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • mastihuba  

        když bych včil dával bajka někam na servis, tak bych to dal do hape, tam mám jistoru že na to nepujdou s kladivem a hasákem. :D Ono slušnejch servisů asi bude víc. té náby bych se nebál, nic na tom neni. Potřrbuješ akorát kladivo a vhodnej ořech z golasady. :D

        0 0
      • destr  

        A nevíte někdo, kam dát na odvzdušnění brzdy formula?

        0 0
        • pepek  

          Zeptej se usera Excel. Myslím, že vyzkoušel několik servisů, než našel ten pravý: Dal je do p***le.

          0 0
      • jeffino  

        Jako já bych rád našel nějakej servis v brně, kde bude někdo s fůrou zkušeností, nebude nikam spěchat, dá si záležet a odvede kvalitní práci, klidně jsem ochoten i zaplatit víc, bohužel obávám se, že se něčeho takového hned tak nedočkám, jinak kolo mi přepletli slušně u Kočaře, jestli pro něj pořad dělá ten starej servisák, tak bych to tam dal, nebo hape, rk cyklos…v bikeplacu to není špatný, ale to že nepoznali na kole buchnutej ráfek a kvůli tomu mi vyměnili brzdy, než na to přišli(já to teda taky nezjistil), mě přijde trošku amaterština, ale zachovali se nakonec férově, takže bych je snad i doporučil:-).

        0 0
        • nox159  

          kolik za hodinu? jen tak pro zajimavost?

          0 0
        • bluma  

          K Bikeplacu a ráfku s brzdou, můžeš prosím napsat, v čem byl problém? Díky.

          0 0
          • jeffino  

            jednalo se o to, že drhl přední kotouč o brzdu a nebyl jsem schopnej to dát do kupy, dal jsem to do bikeplacu (mám od nich kolo) s tímto problémem, jenomže oni se zaměřili na ty brzdy a tohle jim jaksi ušlo, ale to máš dneska všude, když v sezoně přijdeš někam do servisu, rychle rychle, at to mám hotový a k další zakázce. Nicméně mám nový brzdy za nákupku a práci zdarma, takže velmi fér přístup, já je spíš doporučuju, určitě jsou ochotní ve srovnání s jinými servisy v brně např. siskinovi tam nalepili pásku do ráfku a nic za to nechtěli.

            0 0
            • bluma  

              Sám moc dobře vím, jaká je sranda občas „něco“ odhalit. Proto mě zajímá, jak souvisel kopnutej ráfek s drhnutím kotouče? Kdybych na to někdy sám narazil…

              0 0
              • mastihuba  

                ale no tak, nechat si radit vod zákazníků… :D

                0 0
                • bluma  

                  Já jsem teď out, takže můžu :-)

                  0 0
                  • mastihuba  

                    apropo jak muže kopnutej ráfek mít vliv na kotouč taky nevim, když je kotouč namontovanej na nábě.

                    edit: spíš si myslím že to spolu nesouviselo, akorát se spravila brzda a ráfek se nechal tak jak byl.

                    0 0
                    • xshreck  

                      když mi prdnul drát, proč mi začal dělat paseku kotouč?

                      0 0
                      • jIrI___  

                        Shoda náhod.

                        0 0
                        • xshreck  

                          shoda náhod, Kolo bude házet… a když mi háže kolo, většinou to rozcinkalo i kotouč.

                          0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                      • Vilém  

                        Ciste teoreticky by to u nejakych light nab s vetsi prirubou pro draty nastat mohlo.

                        0 0
                    • Bender382  

                      a nemohlo to být maloutuhostí té zadní stavby? Když byl kopnutej ráfek tak to při jízdě trošku kroutilo se stavbou a mohl škrtat kotouč…jiný vysvětlení mě nenapadá

                      0 0
                      • JakeF  

                        Mě jo, tuhost náby a její lehký zkroucení, on rozdíl mezi škrtá a neškrtá je často opravdu dost malej, zvlášť když člověk třeba nemá seřízený brzdy úplně s kotoučem na střed a rovně.

                        0 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                    • jeffino  

                      Oni to nebyli sto vyladit (původní brzdy), když jsem se ptal co je na brzdách špatně, řekli, že jsou absolutně v pořádku, s novýma brzdama taky drhne přední kotouč, ale je tam menší průměr než byl původně, tudíž brzdnej efekt není tak razantní, ve sjezdu mi začne celej předek cukat nahoru dolu,jako kdyby bylo uvolněný hlávko, teprve po té jsme přišli na to že je buchnutej ráfek, nějakej vliv to mít musí, protože to druhý nebuchlý kolo je absolutně v pořádku.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                    • jeffino  

                      ještě dodám, byla to deorečkova naba a 185kovej kotouč.

                      0 0
        • Patar  

          Dobrý den , pane Drbale,

          máme sice registrováno přes 10.000 zákazníků , jsem Vám ale ochoten nějak vyjít vstříc, i když kolo od nás nemáte. Můžeme si o Vašich problémech se servisováním kola pohovořit. Na u nás montovaná kola poskytujeme 3-letý bezplatný servis a 3– letou záruku. Je na Vás , zda využijete našich služeb. Podotýkám ale , že přinesené nové díly od jiných prodejců nemontujeme.

          Libušino údolí 118

          mobil: 603481106

          pevná: 530320117

          SKYPE :lumir_p

          0 0
          • Patar  

            Omlouvám se ,

            chtěl jsem to dát do e- mailu.

            0 0
          • miki  

            Docela by mě zajímalo jestli stejnej přístup odledně donesenejch dílu respektujete i s autem v servisu nebo pneuservisu.

            0 0
            • Patar  

              Samozřejmě, každému dám vydělat to , co mu patří.

              0 0
          • nox159  

            3-lety bezplatny servis – prosimte co to konkretne znamena?

            0 0
            • Kubiczech  

              Tipl bych si 3-letý bezplatný servis. Ale třeba je v obchodě jeden člověk prodavačem i servisákem, pak to tedy nutně musí znamenat to, že na servisní úkon mají 3 léta a je bezplatný. Jinak to ten člověk nemůže stihnout, co? (:

              0 0
              • nox159  

                10 000 zakazniku z toho si treba pulka koupila kolo a to mas po dobu 3 let zdarma servisovat 5000 kol :D coz je naprosto unreal…

                ale pokud je to opravdu tak ze patar nabizi bezplatny servis po dobu 3 let tak se u nej koupit kolo vyplati… :)

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
            • romachain  

              V praxi to funguje tak, že za servis na patarem prodaných kolech se během prvních třech let neplatí, platí se pouze materiál, když je potřeba jej měnit.

              0 0
              • nox159  

                to jako važne, nebo je tam nejaka podminka a nejaky haček? jak treba dozivotni zaruka neni do konce zivota

                tak aby ten servis nebyl tak ze mas narok za ty 3 roky treba jen na jeden servis zdarma… :)

                0 0
                • romachain  

                  Ne, fakt je to tak a funguje to. Co se tam prodá, má na ten servis nárok a při návalu zakázek přednost před koly, která jsou odjinud.

                  0 0
                  • nox159  

                    tzn koupim si zavodaka a ma ho tam kazdy mesic na kompletni rozborku… ( v extremu a hnusne pocasi po kazdem zavodu) platim jen dily na vymenu, podle intervalu v manualu mi bude serisovat fox vidlu i tlumic s tim ze zaplatit jen olej obcas okrouzky…???

                    fakt to takhle muze fungovat? neverím… :)

                    0 0
                    • Kubiczech  

                      Když jim vykecáš své plány, tak se obávám, že ti to nevyjde. A když ano, tak pochybuji, že překousneš zdejší neúspěch se závoďákem značky Sprinter. (:

                      0 0
                      • nox159  

                        tím už jsem si prošel ;-)

                        muj prvni zavodak byl sprinter i na bednu jsem s nim dojel :D

                        0 0
                    • romachain  

                      V podstatě ano, ale co já pamatuju, tak takovej zákazník se tam ještě nenašel, resp. takové kolo si tam nepamatuju že by se kdy prodalo. Fuly tam nefrčí a vidlice většinou Suntour. Tamní nabídka je prostě orientovaná na malinko jinou klientelu… Kdo si tam nevybere, jde jinam…

                      0 0
                      • nox159  

                        patar tvrdi ale neco jineho…

                        0 0
                        • romachain  

                          kde, kdy, co?

                          0 0
                          • nox159  

                            ze dela i lepsi kola, že neni problém s čímkoliv…

                            0 0
                            • romachain  

                              O pár lepších kol se stará, ale já si nepamatuju prodej dražšího kola než za cca 40000. A fula jsem tam na prodej taky ještě nezažil, pouze na servis. No ale co není, může být :-)

                              0 0
                              • nox159  

                                no jak jsem s nim resil tak prokladal emaily hlaskama ze nema cas ze musi zaplitat kola pro leftyny… par takovych veci by se dalo dohledat i tady na foru jak to me valil kolik variant kol pod 1400g a z cenou kolem 10k na ZTR rafkach zvladne jestli psal snad 12 ruznych… ale pak jako nabidku neposlal ani jedny zaplety jen neco o svem duchodu mlel…

                                ale rikal jsem ze mejliky nebudu zverejnovat… ale pokud se budu moc nudit nekde to tady na foru musi byt… :)

                                ale uz si nevzpominam v jakem vlakne jsem se s nim dohadoval… kdyby nekdo vedel tak sem s tim :)

                                0 0
          • JakeF  

            „jsem Vám ale ochoten nějak vyjít vstříc … Můžeme si o Vašich problémech se servisováním kola pohovořit."

            Tak jestli se bezplatným servisem na 3 roky myslí tohle, tak už to chápu :D.

            0 0
            • Patar  

              To je ale Váš problém. Končím diskuzi , která sem / na toto forum/ vůbec NEPATŘILA. STAL SE BOHUŽEL FAT. OMYL.

              0 0
              • nox159  

                odpovez mi prosim klidne na mejlika zajima me to jako potencialniho zakaznika :)

                0 0
                • Patar  

                  Pane Jakube Vermiřovský,

                  Vy se nemůžete nikdy stát ani mým potenciálním zákazníkem.

                  Zatím jsem v situaci , kdy mám možnost si zákazníky vybírat.Jsem opravdu orientován na zcela jinou klientelu a především na slušně vychované cyklisty . Sdělte , prosím, veřejnosti , celou naši korespondanci , ne pouze polopravdy.Již při Vaší první objednávce jsem se postupně propracoval k názoru , že bude se lépe orientovat na cyklisty , kteří na kolech jezdí a nesedí celé dny u PC. Pro Vás , jako odborníka v servisních otázkách přece nemůže být problém postavit si kolo dle vlastních představ a mnohem levněji, když pracujete v oboru profesionálně.

                  Nevím , v jakém servisu slavíte své úspěchy , ale pokud pracujete u Arnošta Petráše, tak jej opravdu lituji.

                  SBOHEM.

                  0 0
                  • nox159  

                    takovy zly na me jste pane patare to jsou mi veci… ale k otazkam na ten servis se nevyjadřite že? ;-) arnošta neznam zvlastni to jmeno…

                    co jsem komu udelal ? :D

                    pepik saxu mi nechce prodat kola ted uz ani patar ne :D same zvucne jmena uz asi nebudu mit na cem jezdit… :(

                    0 0
                    • Polka  

                      Vidis cos provedl, styd se.

                      0 0
                    • JakeF  

                      Ještě jsem slyšel, že je nějaký zvučný jméno v Praze, Kompost mu tuším říkaj… Sice moc poctivě to nedělá, skoro nic to neváží, ale aspoň má rozumný ceny, takže v přepočtu na kila to nevyjde až tak hrozně. :)

                      0 0
                  • Kubiczech  

                    Aneb jak ve stylu bratří Grimmů sdělit jednoduché NEUMÍM/NEZVLÁDNU. Proč si tak zkušený servisový harcovník musí vymýšlet pohádky? (:

                    0 0
              • Polka  

                Kolik takovych fatalnich omylu nadelas za 1 den? :-D

                0 0
          • karliner  

            3-letý bezplatný servis – prodáme ti řetěz za 2000 a zadarmo ti ho vyměníme, obdobně s dalším spotřebákem :-)))

            0 0
          • jeffino  

            díky za nabídku, ale já jdu příští sezonu do novejch kol.

            0 0
    • Necris  

      S tátovým Crossovým kolem Superior, blíže nemá cenu specifikovat, na kterém se najede maximálně 200 km za sezonu,jsem se odhodlal na cestu do servisu. Bylo potřeba koupit spotřebák jako špalky, bowdeny … kolo bylo 3 roky staré.

      V servisu mi na potkání řekli, že kolo na kterém jsem přijel už je dědeček a že už by to chtělo nové. 3 roky starý crossový supík, který vypadal ještě jako nový protože nenajel vůbec nic a on mi řekne, že je to nepoužitelnej dědeček. Nevím jestli je urážení kol zákazníků správná cesta jak prodat nové.

      Cykloservis Míčka – Sušice

      Když jsem si pořídil svoje první normální kolo, samozřejmě jsem netušil jak se co servisuje. Po dvou měsících ježdění drhl přesmykač na obě strany, vzadu kolo opisovalo onu nenáviděnou číslici, ve středu cosi chrčelo … tak jsem kolo naložil a odvezl do servisu s tím, že jim ho tam nechám a oni ho prolezou do posledního šroubku a seřídí co bude třeba.

      Jenže co se nestalo. Servisák si jede vlastní kšefty, takže to dopadlo tak, že mi vycentroval zadní kolo a z firemního materiálu daroval špunty do řidítek. Myslel jsem, že ho zabiju. Účtenku jsem dostat nemohl protože těch 250 Kč šlo samozřejmě do jeho kapsy, majitel o ničem nevěděl. Takže jsem vyhodil 250 Kč a naftu za absolutní nic. Od té doby jsem se začal učit si servis a seřízení dělat sám.

      Ramala Klatovy

      0 0
      • Dzordano_Bruno1  

        Ramala Klatovy – byl jsem s přítelkyní na horách a kolo jsem svojí brutál jízdou zmasakroval. Přetrhanej řetěz, páčky nefunkční, zničený botky.

        V Ramale mi vyměnil lanko, bowdeny, opravil řazení, vše promazal a vše šlape nejlíp od koupí kola(3roky nazpět).. Takže za mě servis s velkým S. Byl tam mladý klučina, vysoký, slušný a ochotný. Zbytek osazenstva nevím a už nepoznám, bydlím totálně jinde..

        0 0
        • Necris  

          Jo ten mladý klučina tam dělá prodavače. Pak tam mají jednoho staršího chlapíka a ten dělá právě servis. Byl jsem tam 2× spokojený, skoro nic jsem neplatil a všechno ok.

          Ale takhle mi přišlo, že prostě potřeboval peníze do vlastní kapsičky, proto udělal jen to co šlo udělat bez materiálu a dal mi to bez faktury. Nebo nevím. Prostě půlka věcí nebyla hotová a já zrovna nechtěl služby typu :„Hlavně z levno.“. Chtěl jsem mít všechno ok. A nebylo. Podotýkám, že na kolo jsem rozhodně nespěchal.

          Kde musím ramalu pochválit, tak jsou to ty dvě v Plzni v ulici Zikmunda Wintera. Alespoň obsluha je tam poměrně znalá, i když ne vždy ochotná, nikdy neporadila nesmysl.

          0 0
          • Dzordano_Bruno1  

            Do Ramaly v Zikmundovce chodím docela rád. Pracuje tam jeden prodavač.

            Méně vlasů, vysoký a ukecaný. Příjemný chlapík, který mi přišel, že na kole jezdí a je to jeho koníček. Jednou jsem tam šel pro radu ohledně kola a dostalo se mi příjmného servisu a rad. Takže až budu potřebovat něco na biku, zkusím jí.

            Oproti tomu nejhorší krám za posledních pár let je Ramala naproti Plaza. Šilhavý Ramala. Tak nehorázně špatný krám jsem ještě nezažil. Nejsem typ člověka, co po první návštěvě krám odkopne, né vždy mají samotní prodavači náladu a tak to chápu. Ale tento krám je prostě katastrofa. Nepříjemná obsluham divné pohledy a rady? Rada tak max. že kolo za 10.000 je horší než za 50.000 a že tohle je dobrý kolo, ale proč je dobrý a jestli je právě pro me, mi nikdo neřekl.

            Nemluvě o paní prodavačce v horním patře, která kolo max. viděla na letáčku a o oblečení nemá páru. Rozezná letní tretru od zimní, rozezná velikosti, ale poradit vrstvení, výrobky, které potřebuji nedokáže. Stála za mnou jak policajt a kontrolovala každý kus oblečení, který jsem vzal do ruky. Byla velice dotěrná a nepříjemná.

            Prostě tohle je typ krámku, kde mne neuvidí a už vůbec ne mé kolo.

            Oproti v Cyklo Bery v Atomu(bývalý Bartoníček) je solidní krám s mladým pánem a ,,starším", sympatickým majitelem, který rád pokecá, poradí a vše se snaží sehnat.

            Mlaďoch je sice znalý, šikovný ale je nedává moc pozor, co se týče zakázek na díly atd. V tomto krámku jsem byl xkrát a vždy max. spokojenost.

            Cyklo Kubias a Janda v Penny – pán je šikovný, ceny dobré, jen se neumí chovat k zákazníkům. Přivezl jsem mu tam kolo, měl hodně práce, slušně jsem pozdravil a odvětil mi: ,,Zdár, tohle si vezmi k Bartoníčkovi, takovej šrot mi sem neber" Nemyslím, že kolo za 12.000 je šrot a je to málo peněz a tykat mi? Neslušnost. V té době jsem byl rád za každé kolo, co mi rodiče koupili!!!! Tyhle řeči se opakovaly, přidal pak i jiný, kdy mi rupalo ve středu a on řekl: ,,Nesmíš poslouchat trávu růst!" atd. atd. Do tohoto krámku jdu jen s extrémní nouzí, kdy potřebuji urychleně koupit lanko. Větší obnost peněz mu tam nenechám.

            Cyklosport, lyže u bazénu na Slovanech, vedle golfového krámku. Nejlepší servis, který jsem zažil. Postarší pán, který dělá servis a poradí. Přinesl jsem mu tam onen střed. Podíval se na něj, poradil, že není v nejlepší kondici, chtěl by vyměnit, ale že nedoporučuje to dělat teď, protože kolo bylo krátce jeté a chce si to více sednout. Centrování, seřízení kola udělal kvalitně a za málo. Takže bez problému.

            Teď už si dělám na kole vše sám, protože dát bike do servisu mi přijde jako ho hodit do konteineru.

            0 0
            • Necris  

              Šilhavý … totální sračka. Jinak nejsem Plzeňský, takže neposoudím všechny servisy.

              0 0
              • yetti  

                Ale nepřeháněj. Existujou lepší servisy, ale v rámci Plzně je to takovej průměr.

                0 0
      • Kurt  

        Menit spalky na krosce po 600km? Premira pece.

        0 0
    • Joseph de Sax  

      no to koukáš, že na BF ses to nedozvěděl už dávno…

      0 0
    • Polka  

      Servisy NEBRAT!!! Me v Pasku cca. 5 let zpatky borec pri serizovani hyder rekl, ze to lip seridit jako nejde, ze je to zasrany a ve strasnym stavu a ze me nedoporucuje na tom jezdit, a ze abych to dotlacil dom pesky :-D Jedna z tech hyder slouzi bez zadne vetsi udrzby doted na zimaku, u druhe sem urval paku, takze padla za vlast mou vinou. Takze asi tak.

      0 0
    • winter78  

      Keď som sa pýtal na pevnú crossovú vidlu ( alebo nejakú alternatívu k nej ) s úchytmi na kotúčovú brzdu, tak mi mechanik povedal že takú ešte nevidel .

      0 0
      • skvedo  

        To asi nelhal, ale nemůže to brát, jako že neexistuje.

        0 0
    • Mirek_29  

      já dávám kolo jen k jednomu člověku na těžší opravy. a jsme zatím max spokojený PK na Praze 18.

      0 0
    • buba CZ  

      Mě stále praskal drát(y)na zadním kole.Po třetí opravě(v servisu)mi bylo řečeno,že ráfek je nakoplej na vejšku a už to nejde vycentrovat.Osma ještě jo,ale s nakopnutím už nic nesvedou a byl mi doporučena koupě nového.Tak jsem se zamyslel a řekl si,že určitě vymění vždy ten dotyčný drát a dorvou ho,aby dorovnali osmu a on je předpjatej moc a zase praskne.

      Takže jsem schválně zkusil jinej servis aniž bych jim cokoli vysvětloval jen jsem požadoval vycentrovat.Když jsem si přišel pro kolo tak jsem byl velmi mile překvapen.Servisák říká: máte to vycentrovaný na vejšku i šířku na dvě desetiny,zkon­trolováno měřákem a vyčištenej náboj(deore).Dáte mi prosím 90 kč.A já povídám:a nemusím měnit ráfek?Ne není důvod.

      Takže asi tak,no.Od té doby žádnej problém se zadním výpletem.

      0 0
      • jonti  

        Chtěl bych vědět z čeho ten servis žije. Reálně to je práce na půl hodiny až hodinu, a za 90Kč na hodinu nepracuje ani ten servisák.

        0 0
        • buba CZ  

          To nevím,ale krám je jeho a kola jsou taky jeho a zaměstnance nemá tak snad to dělá,že ho to baví a že mu to stačí,těžko říct.Každopádně už jinam nepůjdu :-)

          0 0
          • nox159  

            pokud ma clovek obchod kde sam prodava řesi objednavky a jeste dela opravy jak to muze stihat? to zavře obchod jde do dilny a pak zas otevre? technicky tohle neni mozne pokud mu tam chodi lidi…

            0 0
            • Mr.Duck  

              V menších kšeftech, proč ne. Tady před barákem je http://www.cyklotarant.cz/ stejnej případ. Taky zvládne leccos za dvacku :)

              0 0
              • nox159  

                o to za kolik to udela nejde jde mi o to ze clovek neni schopny delat repasi na vidli a do toho prodavat dresy a to mi nerikej ze tohle jde…

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
            • Necris  

              To u nás takhle má jeden cykloservis. V obchodě věčně cedule: „Jsem v servisu“ ;) Ale to není celkem problém, servis je o 5 metrů dál na zahrádce. Má tam pěkný obchůdek za slušné ceny, jen škoda že je to takovej náruživec kterej se snaží za každou cenu prodat tu nejdražší věc …

              0 0
        • hovanec  

          Kozárek v Brně si taky za centrování bere 100Kč nebo tak něco kolem.

          0 0
    • biker159  

      Čus, jestli jste někdo z Ostravy. Nikdy nechoďte do servisu Cyklostaněk.

      Jednou jsem tam dal kolo, protože jsem potřeboval vyměnit řetěz a zadni kolca. Za dva dny mi volají že si pro to můžu přijít. Přijdu tam a jdu odzkoušet jejich práci. Asi 5 krát jsem před obchodem šlápnul do kopce a pořád přeskakoval řetěz. Podívam se na to a vidím že zadní kolca jsou pořád sjeté.Přišel jsem zpátky a říkám jestli si dělají srandu, že jsem chtěl vyměnit i zadní kazetu a ona mi řekne. Ženská přijde asi 10 min tam měří řetěz a pak řekne, vy jste neřekl že tu kazetu chcete úplně novou.

      sebral jsem kolo, zaplatil jen řetěz, poslal ji do ****** a řekl, že právě ztratila zákaznika.

      0 0
      • Nikovlas  

        Jako, že ti dali „jen trošičku jetou“ kazetu? :-D Nejspíš slušnej oddíl…

        0 0
      • MaroH  

        Já už nikdy nevlezu do toho servisu co je v Luně. potřeboval jsem pár spotřebních věcí (gripy lanka, pláště, kalhoty atd) všechno byl strašný problém. Ochota mi cokoli ukázat byla nulová a na dotaz tak co bi mi teda doporučil na mě vyjel, jestli si snad myslím, že každý týden mění gripy a věděl co je nejlepší. Při představě, že jsem mu tam chtěl nechat víc než dvacku mě osypalo a už mě tam nikdy nikdo neuvidí. Btw kam v ostrvě vozíte kola vy? Zkoušel jsem Yogiho a Mikebike, nemůžu říct, že by to bylo špatné ale odvařený jsem taky dvakrát nebyl…

        0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
        • jIrI___  

          Já byl nechat pár drobností opravit do Madeji a spokojenost. Jinak fajn mi přišli i v bagbike, ale tam jsem byl jen na prodejně, ne v servisu.

          0 0
          • hovanec  

            Bagbike je fajn. Poradí, ale se servisem nemám zkušenosti, kupoval jsem věci přes e-shop. Ale kola tam valí ve velkym a docela drahý, tak snad tomu i rozumí.

            0 0
            • Evilcleaner  

              bagbike i když hodně vyrostl tak pořád srdcem je jarda pytel. pro mě velmi příjemný a schopný člověk, který jedná narovinu a v posledních letech i tak nějak vytváří kolem sebe bajkerskou komunitu. ale znám taky lidi kteří jej tak nezbožňují…

              a taky byl prvním kdo na ostravsku podkopal MOC, takže v dobách kdy jsem ještě nakupoval v obchodech jsem mu za to byl moc vděčný. ted už se na to nedívám tak vesele, ale pro lidi je to fajn:-D

              0 0
        • raceman  

          v lune je nejaky servis? :D

          0 0
          • MaroH  

            No nevim jestli to ještě funguje vubec bych se nedivil kdyby ne:-D dole je hned vedle vlezu do kina myslim že vedle je čistírna…

            0 0
        • jeffino  

          Z yogi mám už přes měsíc objednanou sedlovku, říkali do 3 týdnů, že se ozvou, no asi nechcou moje prachy:-)

          0 0
        • biker159  

          Na kterou školu jsi chodil??

          0 0
          • MaroH  

            Volgogradská, dobře přiznávám, že mi vypadly nějaké čárky a i/y nečetl jsem to po sobě :-D

            0 0
      • peeto  

        Jsem z Ovy a Cyklostaněk neznám. Asi naštěstí. Dávám bike do Mojekolo.cz, Kolago Orlová, Madeja taky v pohodě, když jsem měl ještě Meridu a z Bagbike kluci taky ok. Ale servisů je tady mrtě.

        0 0
        • biker159  

          jo Mojekolo je v pohodě, jsou ochotní, všechno vysvětlí atd. v Madeji jsou taky v klidu, ale drazí

          0 0
          • jIrI___  

            No zrovna mojekolo taky není z levného soudku. Cenově mi v Ostravě nejlíp vychází asi bagbike.

            0 0
    • LáďaH  

      Já se v servisu dozvěděl, že mám obráceně představec (vozím ho v negativu).

      0 0
    • Lenka.05  

      A já se zas dozvěděla, že musím nechat kolo týden v servise na pozorování (vrzal mi střed).

      0 0
      • biker159  

        cooo :-DD

        0 0
      • DAWE25  

        Teď jsi mě pobavila. Tohle by mělo jít do threadu Vtipy. Co jako chtěli pozorovat? Chtěli bika připojit na přístroje, dát mu dýchací přístroj, natočit EKG a nakonec voperovat kardiostimulá­tor? :D

        0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
      • oXide  

        rofl

        0 0
      • DeeDee71  

        asi máš super kolo a máš tam pc diagnostiku :-)

        0 0
      • jonys  

        To nééééé!!! :-)

        0 0
      • vsn  

        tak to není nic neobvyklýho … občas se zadaří kolo kde člověk týden jezdí a zkouší aby zjistil co to je … Nejhorší je pak když to vrže jenom za sucha a když je mokrá silnice tak ne :) ale je fakt, že takový kolo se najde tak jednou ročně.

        ale střed je asi něco jinýho :)

        0 0
    • hovanec  

      Do servisu dávám akorát kola na vycentrování. Jinak dobrý, klasický servis s bývalým cyklistou je v Brně-bystrci – Kozárek cyklosport+servis. Jinak Hánák je super.

      0 0
      • bikerfrombrno  

        No s hanákem je to teď těžší. Jel jsem s kolem na servis ( zdarma k novému kolu ). Prodejna se přestěhovala o 400m za roh do ciká… . Až tam jsem zjistil,že z prodejny už je jen výdejna e-shopu. Doplňky ke kolu si „můžu“ objednat, na servis se tahám s kolem do patra a takhle znechucenýho mechoše jsem dlouho neviděl. Ani se mu nedivím, venku se právě otáčeli další dva zákazníci, že po schodech kola tahat nebudou. Takže příště radši zaplatím a v okolí asi Bikeplac.

        0 0
        • jIrI___  

          Hanák tak špatně skončil? :-O Ještě před takovým 1,5 rokem jsem ho považoval za nejlepší shop v Brně, včetně servisu.

          0 0
        • romachain  

          To je dost zajímavá informace! O přestěhování vím,ale ještě jsem tam nebyl, takže skutečnost jsem neviděl. Je to dost škoda, vždyť to byl jeden z prvních krámů v Brně a sic jsem tam za posledních pět let nakupoval jen velice výjimečně, tak jsem tam chodil vždy rád. Servis jsem od nich nikdy žádnej nechtěl, ale měl jsem je za jednu z jistot…

          0 0
        • Patar  

          Hanák je jeden z nejférovějších lidí v oboru , které znám. Začínali jsme současně hned na jaře po revoluci , kdy jsme to měli jako souběh se zaměstnáním , ale každý na svém písečku. To ,že musel opustit lokalitu na Křenové je nám všem orientovaným známé , tak jako důvody. Málokdy je v takové situaci na vině majitel krámu. Určitě není letos posledním , který v důsledku otevření výdejního místa e- shopu v kamenné prodejně tuto bude muset uzavřít.

          Rovněž každý nemá možnost ve větším městě získat prostory s bezbarierovým přístupem a možností zaparkování auta, doveze- li do servisu kolo napojízdné.

          Věřím , že Milan bude situaci efektivně řešit a zákazníkům bude vycházet vstříc, tak jak to měl ve svém životním krédu.

          0 0
        • Bafoon  

          to doufám, že se z toho dostanou, na té křenové jsem byl xkrát a takhle bych si představoval že to má fungovat :-)

          0 0
          • Polka  

            Pochybuju. Minimalizace nakladu je jasna + ceny hodili nizko, aby nalakali lidi, povalej to na objem, takze pokud se jim to v budoucnu dobre rozjede, nebudou mit duvod se vracet ke kamenu. Shodou okolnosti jsem ted potreboval X9 razeni, rikam si klasika kupkolo, dokonce model 2011 za 1500, podivam se na Hanaka a ten tam ma drivejsi jen za litr, no nekupto.

            0 0
        • Schoscha  

          že se Hanák přetěhoval mě štve, protože sem o měl z práce „na dostřel“.Teď se trochu víc projdu.Tím, že z toho udělali jen výdejní místo mi odpadnou „impulsivní“ nákupy, kdy sem si cestou z oběda koupil nějakou blbost za pár kaček, nebo se jen zašel podívat.

          ten argument o tahání kola do schodů mě přijde legrační,když v jiných vláknech plno lidí popisuje, jak svoje miláčky denně tahá do x-týho patra a pak věší málem pod strop.

          0 0
          • hovanec  

            Přesně tak. :D a navíc jich taky hodně vychvaluje váhu svého bajka. ;-)

            0 0
    • Nikovlas  

      Jakej dobrej servis byste doporučili v Praze? Bydlím na Praze 13 a když něco potřebuju opravit, dávám to do CykloPragu na Lužinách – tam ten chlápek vypadá, že tomu trochu rozumí, ale stejně, tam chodím jen s konkrétníma problémama.

      0 0
    • Diablus  

      Já sem zase v jednom servise chtěl nechat zkontrolovat kolo protože pořád něco vrzalo,skřípalo a já nevěděl čím to,asi den předtím než sem tak kolo chtěl výzt sem se tam byl zeptat jestli mají bidon a na to prodavač(kterej je i servisák) to záleží co to je,tak dobrý no,pa sem se zeptal jestli má košík na pití a on vytáhl obyčejnej košík na nákupy a začal: no,máme,tady se vám vleze i dvoulitrovka :-D ,to mě totálně dorazilo a radši sem kolo opravil sám

      0 0
    • jizby  

      mám taky úsměvnou příhodu. Kolo sice v servisu nebylo, ale s lidma ze servisu jsem jednal.

      Byl to ten krám u rybníka před Hostivicema.

      Sháněl jsem řetěz C9. Neměli, ale prej my vám ho objednáme, velká ochota, no probl, za týden se stavte.

      Tak jo, ale po předchozích zkušenostech, (kdy jsem šel do jinýho krámu dvakrát zbytečně a trvalo to tři týdny místo jednoho) jsem si vyžádal telefon, že tam nejdřív zavolám.

      Jo a taky se zeptal za kolik to bude. Prej že za 700.

      No a jak to proběhlo:

      Zas to trvalo tři týdny. Nakonec pán (jinej, než se kterým jsem mluvil prve), řekl že řetázek je a za 1000. Tak z koupě sešlo. Asi si mě tipli na blbce. To mě zamrzelo asi víc, než ztráta času.

      Aspoň mi to pomohlo se přeorientovat na net.

      Nakonec jsem nakoupil u Budiny z Liberce a bylo.

      0 0
    • ivaneck  

      Mountfield Plzen. Mama si koupila kolo tenkrat v akci s GPS zdarma se 7letou zarukou. Nedavno jsem si vsimnul, ze pri kazdem slapnuti do pedalu dre zadni plast o vidlici, tak jsem si rekl, ze seridim konusy. Jak jsem to povolil, zustala mi v kazde ruce pulka osy, zhruba uprostred lom.

      Tak jsem rekl matce, at v servisu tlumoci, ze zadni osa je zlomena a at to vymeni. Nejdriv drzkovali neco kvuli dokladum, ale nedala se odbyt, za tyden volali, ze je to pripraveno k vyzvednuti. Jel jsem tam s ni a ptam se, co s tim delali. Pry ze nic, ze je to v poradku. To uz mi bouchnul kotel a zeptal jsem se servisaka, jestli to mel vubec rozebrany, protoze by na to musel prijit. A on ze kdyby byla praskla osa, tak to nebude drzet utazeny. Po zhruba peti minutach vysvetlovani pochopil, jakej je rozdil mezi rychloupinakem a osou a ptal se me, jak jsem na to prisel. Odpovedel jsem, ze jsem to drzel v ruce rozebrany, takze vim, ze je to zlomeny.

      Zajimalo ho, proc jsem to zas daval dohromady. To uz jsem sel do kolen, mam snad delat praci za nej a vozit mu to po kouskach???

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • nooski  

      Když jsem naposledy byl v servisu pro lanka a viděl jsem, jak se ten starý pán chová ke kolům, která tam mají na servis, tak to byla poslední kapka. Jelikož mu kolo posledního zákazníka překáželo v cestě, tak ho vzal a sprostě s ním jebnul o nejbližší hromadu kol. Opravdu mám pocit, že v cyklistických obchodech a servisech dělají narušená antisociální hovada. Čest výjímkám!

      0 0
    • Mr.Data  

      Neni to sice ze servisu, ale me pobavil pan na Lipne v pujcovne. Kdyz jsem si bral na den Bighita v ramci rychleho proskoleni jsem se dozvedel, ze predni brzdou se z kopce nebrzdi, jen po rovine, ze pri sjezdu mam pouzivat jen zadni brzdu. Chapu, ze to mysli asi po nejakych urazech dobre, ale pobavila me predstava, jak cely den jezdim dolekopcom a na predni ani nesahnu.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • scret  

      Taky napisu historku s jednim mistnim servisem – Fun bike Usti.

      Krajne nedoporucuju!

      Kamarad si chtel nechat odfoukat predni brzdu, odnesl to do kramku a kdyz si to vyzvedl a ujel cca 5metru, paka na riditkach:) OK, tak ze to opravej… Prisel tam podruhy, to nastesti brzda uz brzdila, ale iniciativne udelali i druhou brzdu… Zaplatil (bohuzel) ale po blizsim zkoumani pred obchodem se mu zdaly brzdy nejak zapatlany a „jakoby tam byl na pistkach nejaky olej“ a ze mi to priveze, jestli se na to nemuzu kouknout…

      Uzasna prace za 8stovek! trmeny total upatlany od brzdovky + jak asi pistky prostrikavali olejem… Novy desky, ktery tam daval cca pred dvema tydny, total mastny… Zadni brzda nebrzdila vubec…

      Tak jsem sel do kramku s nim, aby s kamaradem opet nevy..ebali a nepovidali nejaky pohadky…

      Pan majitel zacal, ze brzdy jsou stary, prej uz 3roky, ze je lepsi dat novy a tak brzdovka udajne sezrala tesneni a ze to cekali atd. Na moji otazku, proc to nevymenili rovnou mi bylo receno, ze zakaznik chtel jenom odvzusnit brzdu… A ze se to neyvplati, ze to chce novy brzdy…Tak jsem se ptal, proc iniciativne udelali i tu druhou, tak ze zas kvuli tomu aby to mel pan v poradku:)) Kdyz rikam ze to nebrzdi a ze je to mastny, dostal jsem odpoved otazkou: A vy to jako poznate? To uz jsem penil…

      No po dalsich pohadkach, jsem slysel jednu usmevnou o tom ze kazdy brzdy jsou vlastne mastny, i ty u aut a ze on jezdi zavody a s takhle fungujici brzdou by je klidne jel atd. atd. Plus se nas ptal: a myslite ze by to nekde jinde udelali lip? To uz jsem myslel ze panovi asi rozbiju pultik:)

      A i presto ze kamaradovi zmrvili v podstate novy desky, zadni brzda byla total mastna, kotouc samozrejme taky a ikdyz jsme pozadovali vraceni penez za servis, pan majitel nevratil ani korunu… Bohuzel jsme to neresili nejak durazneji, nebo COIkou apod. a tak davam alespon upozorneni, ze do tohoto kramku na servis urcite ne!

      No dopadlo to tak, ze jsem kamaradovi brzdy vycistil, odmastil a brzdy vesele funguji dal… Zadna brzdovka z toho nechcije (ani nikdy nechcala – jenom servisak byl proste prase!) tesneni je ok…

      0 0
      • hovanec  

        Tohle bych asi nedal… bohužel by frajera zřejmě odvezli nohama napřed.

        0 0
      • tomekusti  

        jj, taky sem tam jednou nechal odvzdušnit brzdu. Pak sem si musel jinde nechat dolít brzdovku, rozpohybovat pístky (už předtím blbě chodily) a že brzdy dřely a nebrzdily už neřeším vůbec. Takže za mě taky nic moc.

        0 0
        • scret  

          jj, ale kdyby to zmrvil, uznal chybu, tak je vsechno v poho…

          Ale kvuli blbejm 4 stovkam si nechat zk..vit povest kramu, no nevim nevim…

          0 0
        • scret  

          jj, ale kdyby to zmrvil, uznal chybu, tak je vsechno v poho…

          Ale kvuli blbejm 4 stovkam si nechat zk..vit povest kramu, no nevim nevim…

          0 0
    • kali222  

      300

      0 0
    • ssstanda  

      Mám taky zkušenost.

      Do XCR v Brně (tehdy ještě se sídlem na Špitálce) jsem přinesl svoji tehdejší RockShox Revelation dual air, v dobré víře, že když měli na svých stránkách napsáno, že jsou jediný autorizovaný servis RockShox na jižní Moravě, tak už pár vidlic opravili.

      Problém byl, že nedržela tlak. Provedli kompletní repasi, trvalo jim to myslím asi 10 dní a vzali si 1200 Kč.

      Po 25 km jsem zjistil, že z vidlice teče olej a dál uniká tlak. Pokusil jsem se reklamovat jimi provedený servis, ale bylo mi řečeno, že oni nic, to je problém výrobce.

      Vidlici jsem tedy poslal na doporučení známého poštou do Jablonce nad Nisou panu Kovářovi. Poště předáno v pondělí dopoledne, v úterý navečer mi volal pan Kovář, že je vidlice hotová!! Dozvěděl jsem se od něj, že repase byla provedená špatně, co přesně už nepopíšu, protože jsem tomu stejně nerozumněl :-) Ale pan Kovář rockshoxy prostě umí. Aby ne, když údajně působí jako školitel autorizovaných servisů.

      Navíc repase u něj vyšla i s poštou asi na 600 Kč.

      Závěr: Do XCR už leda na čumendu, podívat se na hezký kola a pryč!

      a pokud by někdo chtěl servisovat rockshox tak tady http://www.rockshox-servis.cz/kontakt.html

      0 0
      • romachain  

        Já si tam nechával dělat Leftynu, stálo to míň než mělo (o pár desítek korun) a když jsem to přijel po týdnu reklamovat, že se mi zdá, že utíká vzduch, tak si to nechali na pozorování a za týden to bylo ok, údajně znovu vyměnili těsnění. Nic už jsem neplatil a jezdím doteď bez dalšího zásahu do vidlice. Už přemýšlí, jestli by zas nepotřebovala servis (má cca 2000 km), až se rozhodnu, tak ji dám asi zase jim. Nejraději bych se to naučil sám, i vercajk bych si koupil, ale nemám na to zatím dost odvahy…

        0 0
        • LáďaH  

          To je problém lefty… My s nehandicapovanými vidlicemi si můžeme dovolit jednu nohu *******. :-) Ta 2. nás podrží.

          0 0
    • baboon  

      Tak já taky přidám svou trošku do mlýna: kdysi na Lipně jsem jezdil v bikeparku a podařilo se mi přetrhnout řetěz (rychlospojka fuč). Nejtovačku jsem samozřejmě neměl, tak jsem to dotáhl do servisu až dole u vody..Tak mi v pohodě snejtovali řetěz, a když už jsem bral kolo ze stojanu, tak mě servisman zastavil s lahví WD 40 nebo něčeho podobného se slovy „já když něco dělám, tak to dělám pořádně“ a nastříkal na ten neočištěný a poměrně silně zaprášený řetěz (po celém dni v parku) to WD..Myslel jsem, že mě klepne, přidaná hodnota 0, akorát ještě horší a vrzavější zvuk a místo prachu na řetězu bláto :)

      0 0
    • Atilla  

      Nedávno jsem se v servise dozvěděl, že pevná 20mm osa neexistuje a že jsem se prý spletl:)

      0 0
      • scret  

        rekl jsi jim ze myslis dutou 20mm?:))

        0 0
        • Atilla  

          No já sháněl náboj, takže na tohle už nedošlo:), ale když jsem řekl paní, že i vzadu mám osu 150×12, tak to s ní málem švihlo . Asi mě má za satana.

          0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          •  
            Obsah tohoto příspěvku je blokován.
            0 0
          • scret  

            …je to rebel..:)

            0 0
    • k.e.n1  

      Jeden mechanik brigádník zase před mýma očima opravil vysypaná kuličky zadní náby tak, že je navlékl na kónusy a dal kolo zpátky. Bez rozebírání náby. Neuvěřitelné!

      0 0
      • k.e.n1  

        Tedy, ne samotné kuličky, ale samozřejmě celé věnečky… (je to už 10 let a tak ani nebudu psát, kde to bylo)

        0 0
    • Weremos  

      Já mám zase se servisem jen kladné zkušenosti.Jednou jsem si zašel u nás v Karviné do servisu,protože jsem potřeboval pár menších věcí.První servis co jsem byl u něj jsem mu zaplatil,potom jsme začali spolu kecat a nakonec mám servis zadarmo.No vlastně si ho dělám sám,dá mi nářadí a vysvětlí mi to,ale řekněte mi kdo vám dá lekce zdarma.

      Doporučuji tento servis : Karviná-6,Tř.Osvobození naproti Bille

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.