vas nazor na kola remerx
vas nazor na kola remerx
Jsou kulatý a točí se.
Mam je rad… i kdyz mam jen jeden – Taurus myslim
Popravdě řečeno, měl jsem ze začátku obavy z řídkého výpletu Remerx dragon, ale jsem s nimi spokojen, mé obavy nebyly na místě.
Já mám teda jenom jeden ráfek eagle, koupil sem ho jako levnou nouzovku, když sem rozštípnul starej, tak sem se podle toho k němu taky choval (jako že dostával pořádnou čočku :-D) a drží perfektně a nechám si ho už na stálo. Takže za sebe doporučuju a když budu kupovat novy kola, tak kouknu po těch novejch vikingách.
Dobré výplety a dobré ráfky.
Jsou to dobré ráfky,jezdím je od doby co se dostaly na trh,začal sem s Grand Rock se svazkovým výpletem na véčkách i kotoučích,žádnej problém.Vysoké Taurusy se svazkovým výpletem na silničce a taky žádnej problém,stejně tak Stormy s klasickým výpletem na kotoučích,momentálně jezdím RA 7310 s párovým výpletem na kotoučích,dráty DT černé a stříbrné,dvouý výplet,po dvou letech není nutnost centrovat,drží,cena,vzhled,kvalita.SUPER,DOPORUČUJU!!!!!!
Co si o nich myslíš Ty, jako testovací jezdec firmy Remerx? :-)
Jinak ja osobně jsem měl nějaký silniční ráfky na starý silničce (asi Stormy) a nebyly špatný…na MTB maj asi oproti předním výrobcům ještě rezervy, ale tak třeba když jim pošleš názory osazenstva B-F, tak vznikne něco pěknýho :)
LOL ale notak to je ošklivé jít takhle hned k jádru pudla (remerxe)
:))))))))))
v dané cenové relaci jsou remerxy špičkové ráfky, být o pár gramů lehčí, tak strčí do kapsy i Mavicy
vaha remerxu je na svetove urovni,nej model vazi 1530g,samostatny rafek 390g,kola nejsou vahove omezena
Který má těch 390g? a proč Eagly mají jenom s kalíškem…s nýtem by byly lehčí ne? Jinak nikdo netvrdí, že jsou špatné:-)
Bez doprdele s tou reklamou. Rad bych foto na vaze, jinak to povazuju za kecy.
tak tak zvlášť ráfek i každé kolo zvlášť
Poměr cena-výkon je u Remerxů super. Ale u těch trošku dražších, dvojitých. Ty úplně obyčejné jsou bláto. Já osobně nedám dopustit na ráfky Grand Rock, Grand Hill a Jumbo. Drží jak židovská víra!
Grand rock, vysokej profil, těžkej jako p*ase, v tu dobu plno barev (nevímjak teď), když mi prdlo několikdrátú, ráfek pořád držel, s židovskou vírou máš recht :-)......
dráty praskají, protože je v nich napi4u vrtání ! Nipl se nemůže naklopit šikmo ve směru drátu, vzniká tam přídavné ohybové namáhání.
Pravda!!!!
špatně;) pokud to někdo neumí zaplést a udělá to opačně než je to vrtáno tak to není chyba výrobce
Ty nevíš o čem se mluví.To jsou zapletená kola která mají alu dráty:-))Ty otvory v ráfku jsou kolmo vyvrtany ,ale oni musí být šikmo .Drát jde rovně od náby ,ale jak se blíží k ráfku dochází k ohybu drátu a ten je z alu.Pak dochází k prasknutí drátu v místě vstupu do niple.Niple jsou alu a po roce používáni na mtb jsou srostlé protože jak drát tak nipl jsou z alu.Tuhost super , krásně vypadají ,ale to provedení je neštastné.
grand rock je jeden z nejlevnějších dvoustěnných ráfků (takže žádné alu dráty se nekonají, to vím:), vrtání není kolmo, vím to protože jsem jich několik párů sám vlastnoručně zaplétal
Prodali jsme 2páry silniční a 2páry mtb 1pár vrácen praskaly dráty , zákázník to nevydržel s nervy.Jeden pár silniční vrácen taky praskaly dráty a ten nám vratil Remeš s jinýma drátama a misto toho plastovího víčka na nábu tam někdo nasral tmel protože ty dráty mají jinej tvar a to víčko se tam už nevešlo!!!!!!!! .No hruza toho člověka co to napadlo bych kopnul … ano tam.
no bojím se že každý mluvíme trochu o něčem jiném. já mluvím jen a pouze o ráfku grand rock (který má vrání pod dvěma úhly, jinak zapletaný set GR jsme myslím nezkoušeli) a opravdu nevím jestli jsou tak vrtány všechny ostatní
zdravim myslim ze na remerxu nemohli misto plastoveho krouzku ktery se puzival pouze u zapletenych eaglu,pouzit tmel,je to nesmysl.na remerxu jsou na to dost haklivi aby tam nekdo neco znicil.
Jen co se mi vrátí zákazník na servis tak to vyfotím a dám sem.Jinak až pojedu na výstavu do Brna tak to tam vezmu a jsem zvědav na ty reakce:-))
390g vazi novy viking rafek,1530g vazi set zapleteny sapinama pod nazvem xc pro
je to někde k nalezení na webu remerxu?
zdravim vsechny priznivce remerxu,prave spatrila svetlo sveta galuskova verze,k videni bude na strankach mtbs,nebo na ceskem poharu xc .
Zaplatil sis reklamu?
to neni reklama pouze informuji o novinkach,ktere by mohli zajimat cyklo verejnost
Promiň tohle, ale je reklama.
Ikdyž to patří jaksi k době, jste vlasně dost moderní v dnešním světě je dost běžné si najímat blogery, nebo přispěvatele do fór aby dělali reklamu produktu nebo službě. Celkově mne tu dost vadí ta zmíňka o MTBS serveru to je nevhodné.
Jinak chodí sem dost lidí kteří mají prodejny, nebo jsou zaměstnanci, i manageři týmů, nebo i jeden výrobce, jen se takto neprojevují a snahu o reklamu ve foru tlumí.
Bez si informovat nekam jinam!
:O) Od založení tohoto dredu jsem čekal, kdy to tu někdo vytáhne. Ale pokud bys byl spravedlivý, tak bys to nechal plavat. Například všímáš si reklamy na Mrázka? Nikdo proti tomu ani půl slovem nepípne…
Je tu víc takových případů, jeden naprosto extrémní, kterému reklama na Mrázka nesahá ani po kolena :-))
Epicon woe :)
Reba Py_o
Na jakyho Mrazka? Bohumila? to myslis aktivity ve fotogalerii, co tu jeden ucastnik nedavno rozjizdel? uz jej to nastesti preslo.
Všímám, ale tam je na co koukat :-). Remerxy mám rád a nic bych ani necek, kdyby se pan Nos (mimochodem jméno shodné se zástupcem týmu rajhrad author – remerx) thread neobnovil.
MMCH: pěkná fotka v profilu :-)
Mi to přišlo spíš než reklama, jako taková anketa, v čem lidi vidí u Remerxu problém. To by potom v zájmu vývoje bylo ku prospěchu všech. To, že upozorní že vypustili nový model mě také nepobuřuje. Vždyť se tu běžně řeší nové modely čehokoliv, a nemáš jistotu kdo se tu baví jen tak a kdo je tu za firmu na brigádě :O)
přesně tak… řeší se tu kde co, tak proč nenapsat, že jsou ještě jiné kola, co ted vydal remerx. Mj. viděl jsem je ted na českém poháru a vypadají dost dobře, váha tuším pod 1500, na galusky.. za poloviční cenu než např. Cmaxy
Ani sem si nevšim, že by nekdo od Mrazka tu dělal zeklamu. Nepípne protože to není třeba tak okaté? Případně nezajímavé nebo naopak se v informacích ta reklama stratila?
Každé zboží které tu je zmíněno je vlastně reklamou jde jen o to jak moc tomu tak je. Jak říkám obchodníků je tu spousta a dokáží se udržet.
Já nemám praktickou zkušenost, nicméně věřím že kvalitativně na velmi vysoké úrovni. Minulý týden jsem se s nimi ale snažil dohodnout po obchodní stránce na nákupu zapletených kol, a jejich neprofesionální přístup mě tak zklamal a odradil (opakovaně mi nebyli schopni poskytnout základní technické informace, nabídnout konkrétní cenové podmínky, odrazovali mě od nákupu jimi nabízených drazších modelů, a nakonec těsně před objednáním změnili cenu), že jsem nakonec koupil něco úplně jiného.
myslim ze mtbs je informacni servr,ne reklamni.take nejsem obchodnik,ale testuji pro remerx.urcite ne lobista za remerx.to ze ma remerx nedostatky,ktera firma je nema.urcite na zlepseni pracuje.ale spis mi de o nazor na samostatne kola,jak se chovaji atd.skust
A ty jsi ted na mtbs? tam si to taky rozjel? to je na tom p. Remes tak bidne?
Normalka. Za ty prachy pohoda. Pokud nehonis gramy a nechces moc utratit, tak proc ne.
presne tak, zkousel jsem dragon, za ty prachy super, ale NosRemerx at nerika, ze neni obchodak nebo lobbysta, premie si ale od sefa zaslouzi :-)))
Ahoj
všem příznivcům Remerxu,tak jsme úspěšně odskoušeli galuskový set na ČP XC.Také vás chci poprosit zde na forum o vaše postřehy, co se by ste zlepšili,kde by ste ubrali, tím se podilet na zlepšení.
Nedávno jsem si teda z 2.ruky koupil kola s MAVIC-CPX 33 , jsem tlustý prase, když selžou, poohlídnu se teda po kolech u Remerxů, ty mě snad unesou, když to tu tak chválíš…
Jak se můžě někdo, kdo ty kola fyzicky netestuje podílet na zlepšení ???
Jak se můžě někdo, kdo ty kola fyzicky netestuje podílet na zlepšení ???
logický dotaz, asi míněno- část BF, co je užívá…
No nějaké 3metrové plácačky s nápisy Remerx tam teda u cíle byly i ukázka výpletů:-) Kdo vezl ten galuskový set? Jinak je pravda, že to v tom nejtěžším sjezdu Jarda K. pouštěl jednoznačně nejvíce!
To je spis otazka brzd ne?:-)
už to máš tady jak lítal:-)
s Tufama?
tak co rikate na nove remerx galusky,a cenu
Na to, že je to novinka, kterou ještě nikdo nejezdil, tak FAKT SUPR! :-/
… když už tu máme tohle vlákno, je lepší Remerx Eagle nebo Mavic XM 317 ? Případně něco jiného pro 32 děr, v-brake a v podobné ceně?
tak oba ráfky mají kolíkovaný spoj, váží ca. stejně, oba dva by mohly být širší (17mm vs. 16,5 mm u rmrx) 317 jsou takové osvědčené, spolehlivé, nikdy jsme s nimi neměli problemy a je to určitě výhodný nákup. eagly jsem neměl nikdy v ruce ale soudě podle kvalit ostatních ráfků od remerxu to bude asi taky držák (i když smozřejmě adekvátně tomu kolik váží). na tvém místě ych bral ten který se ti víc líbí.
Eagel jsem jezdil na zadním kole.Vydržel 10 000km.Půl na půl asfalt,terén.Nyní ho vozí 2 roky na zimáku a stále drží.Celkově má nalítáno přes 15000km.
vybírám taky ráfek na véčka pro jezdce 65 kg, 32 děr, nejlíp černý, a pokud koukám na Remerxe tak kromě Eaglu mají na webu Remerx Well, který se dá v Brně koupit za příjemných 295 Kč a v jednom kšeftě kam jsem volal, prý borec narychlo navážil 440–450g (oproti 470g katalogovým), takže i lehkej.
Liší se v materiálu – Eagle 340 MPa pevnost, Well 280 MPa (standard). Zas za 1 Eagle mám skoro 2 Welly. Well má větší šířku – 19 mm oproti 17 mm u Eagle.
Remerxy mají prý jen díru na autoventil, chci tam dát Ultralite duši s galuskovým ventilkem, ty redukční vložky co se dávají do ráfku se dají běžně koupit ? A nestojí víc než ten ráfek ? :-)
Ještě jsem v Brně neobíhal kšefty jaký jiný ráfky se nabízí a ani se mi moc nechce, X-bikes má na webu třeba i DT Swiss X450 za možná zajímavých 750 Kč (?), ale ta komunikace s nimi je trochu obtížnější (změnili sídlo, na webu mají navíc ještě jiné, než kde jsou teď …).
Mavic 717 za nějakých 1090 Kč mi už přijde za ty peníze zbytečný.
ale 717ka je v podstate top model Mavicu, jako volne prodejny ne UST rafek… coz si myslim ze litr neni moc…
vzal jsem Eagle v X-bikes, myslel jsem že budou dvojitě kalíškovaný jak má vyfoceno i napsáno na svým webu, ale s denním zpožděním mi dotáhl normální s jedním kalíškem. No snad to není tolik na škodu a budou aspoň lehčí. Jsem zvědav jak se bude chovat šířka ráfku 16,8 mm s pláštěm 2,1" (teď Panaracer Fire XC Pro), přijde mi to sakra úzký, ale většina lidí je chválí, tak snad …
Ale takhle prasácky a nakřivo vyvrtanou díru na galuskovej ventilek bych od firmy, která tvrdí, že dělá kvalitní výrobky, nečekal. Nezbude než vzít pilník a dodělat co výrobce odflákl. Remerx – styď se. Taky spoj, když přes něj přejedu prstem, má malý schodek, na soustružených bocích myslím nemá co dělat.
zalezi jake provedeni jsi si objednal. Vetsina rafku, ac to casto neni uvedeno v popisu a dodava jako 1 i 2 nyt.
ano, tuto chybu beru na sebe, měl jsem jasně říct co chci.
Ještě by mě zajímalo co na tuto „kvalitu“ říká NosRemerx, když už se teda ptal na spokojenost uživatelů. Případně to může přeposlat do firmy, ať vidí co od nich leze ven.
Reaguji na nakup rafku Eagle,pokud ste je objednel na X-Bikes,a poslali vam jednokaliskovy rafky zakladniho provedeni, polepeny znackou Eagle,tak vas natahli,Eagl je dvousteny xc rafek.Ale takhle nemuzu soudit protoze jsem nevidel objednavku.
nezaměňuješ dvounýt za „dvoustěnný“ ? Dvoustěnný samozřejmě je jak je trochu vidět i z fotek, jen jsem chybně předpokládal, že to bude dvounýt, ale byl to standardní jednonýt. Nevadí, už je napletený a bude sloužit. Má 460g, někde uvádí na shopech 445g, na stránkách Remerxu hmotnost některých typů chybí, 480g uvádí u dvounýtu 36 děr, u toho podle Hmotností kdosi navážil 533g.
Co znamená dvounýt a dvoustěnný?
možná terminologii píšu blbě, dvoustěnný je snad jasný, stačí se podívat třeba na řez Eaglem, duše leží na jedné stěně, niple jsou v druhé stěně. Dvounýt nebo dvojkalíšek nebo jak se to správně řekne je vidět právě třeba na fotce Eaglu, ten kalíšek propojuje obě stěny ráfku a tím ho ještě vyztužuje.
tohle by se vůbec nemělo dostat do prodeje jestli můžeš pošli to do remerxu co ti na to řeknou podle mě by ti to měli bezeslova vyměnit za jinej kus…
jenže na něm chce přítelkyně jet v sobotu Jedovnice, takže na takový hraní bohužel není čas :-( , ve kšeftě jsem si toho nevšiml, vzal jsem ten s míň oďobanýma bokama.
Můžu jim tam poslat mail s fotkama, ale stejně už si ho nechám
stejnak pokud budeš mít chvilku a bude se ti chtít písni jim docela by mě zajímalo co ti k tomu odepíšou pokud teda vůbec odepíšou…
jj, stalo se, už to mají v mailu
já řešil podobný problém s Remerxem, uvolňovali se mi špony zevnitř ráfku a chytal jsem defekty. Psal jsem jim mail a odpovědšli, že mám špatnou pásku v ráfku, že ty špony jsou v pořádku. Takže asi tak
Klasika.Reklamace problém .A pokud projde tak se čeká dlouho.
Jezdím na silnici, na tréninkových kolech Stormy a ty jsou bez jakýchkoliv námitek – těžší, ale nezničitelné a pokud se třeba i poškodí (i to se už stalo), tak za pár kaček koupím nový. Howgh
Loni mi pri sjezdu na trekovem kole po bezne lesni ceste prasknul rafek Grand Rock 28 primo ve spoji. 105kg sedrenejch na jedne strane jak… V pripade zajmu foto dodam.
Foto ráfku, nebo sebe?
rafku :o)
hm, grandrockov jazdí okolo dosť aj s turistami na ťažko a zatial bez problémov. rozmýšlal som o ňom na smoke 8o(
hlásim záujem o to foto…
vecer poslu
slibene fotky
Tak to je hodne divny. Nedovedu si predstavit situaci, za ktere toto nastalo. Pokud by to kolo nekdo z boku proslapl, ale za jizdy? Nevim co k tomu rict, leda, ze byl spatny(mensi) prumer koliku, pripadne extremne nesoumerne dotazenej vyplet.
vyplet byl v poho. celkem si to hlidam. s tema kolikama ti nerozumim. jak mensi prumer?
Proste,ze by ten kolik byl zmetek pripadne mu zapomneli udelat rádlováni a mel tim padem mensi prumer a nedrzel dobre v dire rafku. Jeste dotaz, co je ta tecka z vnitrni strany rafku primo pres spoj?
ta tecka je jenom barva. asi si tim znaci kde je spoj, bo co… nevim, ale ja si ji tam nenamaloval :)
Na tu tecku jsem se ptal, protoze jsem ji zatim na Remerx rafcich nepotkal a par uz mi jich rukama proslo.
je to barva. muzu juknout na zadni kolo. schvalne, jestli tam bude taky. ale co to ma znamenat opravdu netusim.
Ta tecka je nejspis samolepka.
Nejspíš ráfek schytal pěknou pecku do nejslabšího místa ráfku. Rovnou do spoje, který není svařovaný, ale pouze kolíkovaný.
A myslis, ze to zpusobil ten rafek? Nevim jak se to stalo, do ceho jsi vlitl, ale myslim, ze pokud to nevydrzel grandrock, tak by to malokterej rafek prezil.
mozna vadnej kus. taky vidim, ze je tady pomerne chvala. ale byla to rovna cesta, hlinitej povrch, zadnej extrem. prasknul primo ve spoji, vlastne se rozpojil :o)
vecer poslu fota, treba z toho neco vykoumate.
mohl být špatně zapletený, jinak grandrock dáváme standardně na tademy, nikdy jsme neměli problém.
Kamarád, který během Sudet přišel o 4 dráty v zadním kole (nikoli žádným pádem) a díky tomu nedojel si asi myslí svoje. Předek prý v pohodě, ale na zadním kole byly pootáčené téměř všechny dráty, jeden se mu podařilo po boji vyprostit neb mu skákal do přehazovačky a ostatní popraskaly u příruby náboje.
Samozřejmě netvrdím, že se nemohlo jednat jen o vadný kus, ani to, že se něčo podobné nestává i u jiných výrobců. ;)
Jestli to ještě sleduješ, napiš mi na mail v profilu na něco bych se chtěl zeptat ohledně kol remerx.
B.
Je normální když 55 kilové holce praskne na Viking kolech drát asi po 14 dnech používání a nába už se zdaleka netočí tak jak nová?
no mi by to normální nepřišlo, nicméně jsou tam údajně novatec náby a s těmi problémy moc nejsou. no a ten drát… to vhučela do nějaké díry?
Znáš to každá ženská udává menší věk a váhu než je reálná to je jak s výrobcema kol a rámů xD xD xD (pro ty co to nepobrali je to JOKE)
Jumbo rulezzzz…;)
kola Viking jsou zapletená náboji vlastní produkce,
co se týče špatné TOČIVOSTI NÁBOJE je chyba v ložiscích,
náboje jsme osazovali japonskými ložisky,ty se vůbec neosvědčili,teď standartně používáme německá ložiska.
Doporučuji kola zaslat na Remerx tam budou bezplatně opravena a seřízena.