• Herri

    nedaří se mi najít na stránkách Columbusu informace o potrubí SLX. Jak to pevnostně, váhově v porovnání s trubkama Genius, Zona ? díky

    0 0
    • Vilém  

      SLX uz je hodne stara sada trubek, takze proto nemuzes dohledat. Taky v tomto katalogu bys to najit mohl, spatne hledals.

      0 0
    • Peslezedirou  

      Jestli se nepletu tak slx trubka měla zevnitř šroubovici.

      0 0
      • yetti  

        Měl jsem Italský rám Benotto letovaný do spojek z materiálu SLX a žádné šroubovice jsem si nevšimnul. Jinak na svojí dobu to nebylo špatný, ale dneska je technika o dost dál a nechápu proč jezdit něco tak těžkýho a zároveň měkkýho.

        0 0
        • alinceb  

          SLX má uvnitř spirálu – je to charakteristický znak. Proč jezdit měkkou a těžkou ocel? Třeba proto, že nejsem žádný závodník a mám rád klasické rámy?

          0 0
          • Peslezedirou  

            Nebo spirálu, už si to moc nepamatuju, kdysi jsem měl sen, že budu jezdit silničku Danceli z tohohle materiálu :-)

            0 0
          • yetti  

            Pokud Ti to vyhovuje, je to Tvůj boj. Tu mojí starou silničku má dodnes bratranec a letos v létě jsem na ní po letech sednul a byl jsem hodně překvapenej na jaké těžké žvejkačce jsem tolik let jezdíval. A to je to komplet ma 8mičkové Ultegře + doplňky Cinelli. Pravda je to skoro dvacet let starý a pořád to bez problémů jezdí, ale neměnil bych ani za nic.

            0 0
          • Vilém  

            Ta spirala je zobrazena ve vyse odkazovanem katalogu a je jen na koncich trubek, ne po cele delce.

            0 0
          • Herri  

            ocel měkká a těžká ? tak proč na svým Fort Zona předjíždim do kopce tolik měkkých a těžkých cyklistů na hliníkových a karbonových kolech ??

            0 0
            • alinceb  

              :D Protože ve finále jde v první řadě o nohy a pak až o kolo…:)

              ¨

              EDIT: imho si reagoval na yettiho…:)

              0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Onehda jsem se bavil s klukem co presel z alu Rock Machine na takovyho forta jako na inzeratu vyse, a on si pochvaloval, jak je ten fort proti ty hline tuhej a inspiruje ho jit ze sedla, i kdyz je tezsi. Coz neznamena ze hlinik je obecne mekci nez ocel. Ale aj i jinde uz jsem zachytil, ze se malo vi, ze alu kola mivaj mekkou zadni stavbu.

              0 0
            • yetti  

              Nebude to spíš tím, že máš v nohách víc než Ti, které předjíždíš. To že někde s Feldou předjedeš novou Octavii nedudělá z tý Felicie lepší auto :-)

              Já jsem jedil ocel, hliník i carbon a vždycky v té nejvyšší kvalitě a vždy byl po upgrade dost citelný rozdíl k lepšímu. I když z mého pohledu je lepší kvalitní hliník než mizernej carbon, tak ocel bych do toho netahal vůbec, protože i průměrnej hliníkovej rám předčí svýma vlastnostma sebelepší ocel. Ale jak už jsem psal je to každýho boj na čem jezdí.

              0 0
              • alinceb  

                Možná bych být tebou zvážil své odsuzování oceli… viz.

                0 0
                • yetti  

                  Kromě nostalgie po mládí, kdy jsem kolech podobného vzhledu a vlastností najezdil desetitisíce kilometrů na tom nic zázračnýho nevidím.

                  Já bych si za ty peníze co stojí ten rám z odkazu raději koupil novýho carbonovýho LOOKa :-)

                  0 0
                  • alinceb  

                    Primárně jde o to, že co jsi napsal v postu nade mnou, je blbost…;)

                    Jinak je samozřejmě každého věc, jestli dá 60k za kus plastu, kterej bouchá po stovkách lis někde v Číně (v lepším případě v Evropě nebo USA), a nebo je vyplázne za unikátní, na míru postavený, ocelový rám, který bude mít nadosmrti…;)

                    0 0
    • Herri  

      diskuze se zvrtla někam jinam než měla. O porovnávání charakteristik různých rámařských materiálů tu nešlo a názorů, co by kdo koupil a nekoupil je na fóru milion. díky všem, kteří mi pomohli dopátrat oc. trubky SLX.

      0 0
      • Skad  

        ahoj, viděl jsem forta na CykloBazaru, kupuješ Kovaříka nebo jsi sehnal něco lepšího?

        0 0
        • Skad  

          kovařík byl stále na prodej, tak putuje ke mně… keho váha 2040 kolik váží fort?

          0 0
          • Herri  

            můj Fort Zona jde rovněž na prodej (viz Cyklobazar), váha při vel. 60 je 1950g s podsedlovým šroubem a štelovacíma šroubama řazení. Do lepšího rámu jsem nakonec nešel a pořídil obyč. zánovního hliníka Fort RO.7005 Sanko. Váhově si při vel. 60 pohoršuji oproti Zoně o 70g. V životě jsem jezdil pouze ocel a hořčík, tak teď na starý kolena zkusim hlínu…

            0 0
            • alinceb  

              Imho krok špatným směrem…:(

              Škoda té velikosti – býval bych o něm přemýšlel…

              0 0
              • Vilém  

                Taky moc nechapu takovouto vymenu.

                0 0
                • alinceb  

                  No kor když se tu od začátku řeší váhový rozdíl mezi SLX a Zonou a pak místo nesmrtelné kvalitní oceli koupí obyčejnou hlínu a ještě k tomu těžší…:(

                  0 0
              • Herri  

                Vyzkoušet se má všechno, teď zkusim tenhle hliník pojezdim a pak uvidíme. Každopádně Zonu jsem pojezdil od června a zkušenost jsem nabral, mohu srovnávat. Dokud neseženu něco srdečního (Coppi Genius nebo Kovařík UltraFoco?) tak budu rámy asi měnit častěji než trenky

                0 0
                • alinceb  

                  I tak bych Zonu neprodával…imho se k ní rychle rád vrátíš…;)

                  0 0
                  • Herri  

                    ne už ne. Zona je pro mě uzavřená věc. Udělám si malý srovnání s Reynoldsem 853 (taky Fort) který jsem vozil nový před 10ti lety. Musim říct, že na Kovaříka Genius nemá ani jeden z těchto rámů. Kdyby Kovařík neměl nalítáno 30tis.m tak bych ho nedával pryč

                    0 0
                    • Hroch obojzhivelnyj  

                      Jsem moc zvedavy na vysledky srovnavani…

                      0 0
                      • Herri  

                        jakou formou to mám zpracovat ? Když to hodím sem na fórum, tak se obávám strhe brutální dohad, jak to tak bývá. Nebo to hodit na svý webovky jako článek, ale na to zas nemam tolik času

                        0 0
                        • Hroch obojzhivelnyj  

                          Kdyz strhne tak strhne. Ale zas tezko nekdo muze polemizovat s tvym subjektivnim hodnocenim pocitu z jizdy.

                          0 0
                    • alinceb  

                      A jak se prosimtě těch 30tis. km na tom rámu podepsalo?

                      0 0
                      • Herri  

                        změknutí rámu v oblasti středu. Při bejčení ze sedla to bylo znát.Druhá věc, rám už se mi nechtělo potřetí nechávat lakovat.

                        0 0
                • Hroch obojzhivelnyj  

                  ?

                  ale ten by byl tak na Bretu.

                  0 0
                  • alinceb  

                    Potřebuju tak 57–59, tahle 55/56ka by na mě byla malá…:) A hlavně mám políčeno na jeden Fort Foco…je to je otázka času…:)

                    0 0
            • Hroch obojzhivelnyj  

              Beru zpet ze za timhle fortem bych se neotocil. To je moc hezkej ram, a taky myslim ze alu je krok zpet. Strc ho zatim do skrine, dost mozna se k nemu vratis.

              0 0
              • alinceb  

                Taky se mi moc líbí – i barevně hodně povedenej…;) Moderní ocel se vším všudy, ale v líbivém designu…

                0 0
            • Skad  

              Váha Kovaříka z SLX ve velikosti 59 ještě postaru spojkovaného je 2042gr

              0 0
              • Hroch obojzhivelnyj  

                JJ to tak odpovida.

                Mas k nemu i tu vidlici?

                At slouzi, tesim se na Nase biky.

                0 0
                • Skad  

                  vidli ani slevu nechtěl dát… škoda, ale chtěl jsem i tak jinou, která bude za rok nebo možná za dva při komunikaci s panem Barešem!… :( jinak plánuji něco takovéhleho:

                  http://www.bike-forum.cz/…il-7306.html

                  do té doby budu ještě jezdit Bianchi v prifilu, které ale bude pomalu na prodej…

                  0 0
              • alinceb  

                Moje F1 má v 56ce asi 2150g (pokud se nepletu)…:) Vidle (šírer) má 675g…

                0 0
                • alinceb  

                  Pomalu začínám strojit…:)

                  0 0
                  • Hroch obojzhivelnyj  

                    Promin ale nemuzu se zbavit dojmu, ze plan vyjet Jested pomoci energie ulozene v udoli do setrvacniku nebude v praxi tak uplne fungovat :-(

                    0 0
                    • Herri  

                      vrchařskej stroj to fakt nebude, ale plaz dobrej

                      0 0
                      • alinceb  

                        Na vrchy to nemá ani kazetu (má 12–23)…:) Mám ještě druhý kola Campa Record/Mavic s kazetou 12–26 a s tím už se dá leccos vylámat i s klasikou 52/39. Každopádně mám ale v plánu dozbrojení klikama Campa Centaur UT CT (alu), abych s tím mohl i do pořádných kopců…:)

                        0 0
                        • Hroch obojzhivelnyj  

                          Tak to jo, kdyz jsou treningovy na casovku… Ad kliky, pozor na rocnik, Centaur do roku 2008? mel krasny frezovany prevodniky, a pak tusim lisovany plechace jako Veloce. Karbonovy mely plechace vsechny. Pokrok nezastavis.

                          Ja je mam odsud, ale o neco levneji vydrazene na ebay.de; posilaj z Nemecka bez cla.

                          0 0
                          • Skad  

                            paráda, kouknul jsem na ty svoje a mám je taky! :)

                            0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.