Tak nějak pokukuju po karbonovách kolech na silničku a mám zhruba tyto dvě varianty Corima Aero , nebo Zipp 404 (ještě bojuju s verzí plášť vs galuska – váhově to moc neřeším) Pomůžete mi s výběrem? :-)
Tak nějak pokukuju po karbonovách kolech na silničku a mám zhruba tyto dvě varianty Corima Aero , nebo Zipp 404 (ještě bojuju s verzí plášť vs galuska – váhově to moc neřeším) Pomůžete mi s výběrem? :-)
A je tu ještě jedna možnost :-)
ak su v dobrom stave, tak nie je o com :)
Samozřejmě, pokud budou Lajty v perfektním stavu, tak není co řešit, bral bych je hned!
tenhle človíček má tyto kola v super stavu a na kole vypadaji noblesně:-)…takže klidně bych do nich šel, pokud vybrat ztěch hore,jednoznačně galusky a já bych šel do zippu, mám je a spokojenost
Za mě Zipp 404. Jsou vyšší, lehčí a dle testů (bohužel se testovala kola starších modelových ročníků) na tom byl Zipp lépe. A rozhodně galdy, pláště a celokarbon není úplně to pravé ořechové.
Pokud bych hledal o něco nižší profil, tak bych šel do 303. Aerodynamicky na tom budou skvěle a oproti 404 jsou o nějakých 120g na ráfcích lehčí, takže budou živější.
Tak rozhodnutí ohledně pláš´tů a galusek je dořešeno – vyhrály galusky a jen dotaz ohledně výšky ráfků,není to velký problém to uřídit na větru?
kazdy cm na rafe vo vetre dost citit, tak ak byvas v extra veternej oblasti, tak treba nad tym uvazovat :)
ale da sa zvyknut na vsetko
Jazdím galuskové 404, závodím na nich v každých podmienkach a aj napriek tomu že mám len ľahko nad 60kg, nikdy som nemal na vetre problémy. Lightweighty sú nádherné, ale na našich/vašich cestách budú podľa mňa lepšia voľba centrovateľné kolesá s jednoduchším servisom.
Centrovani neni problem,videl sem jak se centruje loukot na specialu a to prosim pekne gumovou palici :D
to, ze nemas problemy, neznamena, ze tam nie je rozdiel :P
Resim podobny problem, pricemz mam jeste ekonomickou variantu na cinskych rafcich. Jedine co me od nich odrazuje je kvalita rafku samotneho a pak kvalita brzdnych ploch. Jinak podle lidi ze zahranicnich for neni zadny velky rozdil.
Jen dotaz, podle lidí z int. for není žádný velký rozdíl – myslíš ohledem zakládajícího příspěvku, tedy Corimy/Zippy nebo čína/Corimy+Zippy?
Zalezi na co natrefis. Tam vzdycky kupujes zajice v pytli.
Jezdí někdo na tomto
zdají se mi celkem těžké, ale údájně vysoce odolné na našich tankodromech.
Neměl jsem sice karbonový model s vysokými ráfky, ale musím opravdu uznat, že na to kolik ty kola měly drátů vydržely všechno a byly opravdu tuhé.
Ještě bych zvážil Eastony
Karbony jsem sice od nich nejezdil, ale s jejich kolama mám jen ty nejlepší zkušenosti. Jezdil jsem modely Circuit a EA90 a co se ohledně odolnosti a životnosti jsem nikdy nic lepšího neměl. A protože Easton karbon umí, tak věřím, že i kola budou dobrá volba.
myslim, ze MarianSUP ich zrusil pri prvom pade :)
A co z toho vyplývá? Myslíš že ZIPP ne Corima by to přežily?
Já osobně si myslím, že mezi značkovými karbonovými komponenety ve stejné váhové kategorii bude ohledně pevnosti a odolnosti minimální rozdíl a když zrušil Eastony, tak by Zippy zrušil taky.
jasne to bolo len na margo
kolesa to mozu samozrejme vynikajuce a taktiez neviem vela podrobnosti o jeho pade :)
Zlomil som EC90 SLX, respektíve mi ho pri hromadnom páde zlomil druhý pretekár. Pri Zippoch som mal šťastie a pád prežili. Je to skôr o šťastí ako o odolnosti ráfiku :)
To je zakon schvalnosti, ze kdyz ma clovek neco novyho, drahyho, tak se hned na prvnim zavode zrovna musí smotat.
Hm, takhle bych se chtěl rozhodovat taky :)
Zippy maj pěknej ten novej tvar ráfku (firecrest), navíc to je údajně nejodolnější karbon ráfek, ale prej to zas není hvězda tuhosti..
Corimy se mi strašně líbí, u nich bych zvážil si to nechat zaplést u opravdu povolaného
Jinak je celkem dost možností, naprosto výtečný jsou prý Dura-Ace kola WH-7850-C50, skvělá aerodymika a valivý odpor, dobrá tuhost..
Ahojte, mna by zaujimalo, v akych podmienkach a preco sa vpredu nosi nizsi rafik ako na zadnom kolese a niekedy rovnaky rafik ako na zadnom kolese? Zavisi to od pocasia, vetra, profilu?
Velmi ma to zaujima. Dakujem za odpovede
zaleží to od počasí, větru, způsobu použití, profilu trati a dalších a dalších okolností :D
ještě bych zvážil xentis, měl by je k nám vozit maxcursor
Enve + ChrisKing