• kokesus

    Ahoj,

    víceméně z nutnosti jsem oprášil svého ocel.veterána Wheelera a dodatečně lituji,že jsem si ho kdysi přestal všímat :-).

    Dokonce uvažuji ,že bych přešel zpátky z fulla na HT,proto by mě zajímalo,jaké svezení je na titanovém HT hlavně to porovnání s ocelí,…je absorbce nerovností více méně stejná?

    díky za odpovědi

    0 0
    • kokesus  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován zakladatelem diskuse.
      0 0
    • TJK  

      tezky porovnavat… je ocel a ocel… je konstrukce ramu… design… titan je na tom dost podobne… cenove to nekdy dokaze jit dost podobne kdyz si vyberes nejlepsi trubky z Oceli a nejaky standartne zavedeny masovejsi vyrobce titanu… jinak vseobecne je tam to pohodli znatelny.. ted s odstupem casu se mi to uz moc nevybavuje ale pamatuju si ze po prvnim prechodu z Alu HT na Ti HT jsem měl neustálý pocit že je někde něco prasklý nebo mám defekt :-))) .. je to asi trožku přehnaný ale určitě to znát je…

      0 0
      • alinceb  

        Kdybych vozil tak podhuštěný gumy jak ty, taky bych měl asi pocit, že mám defekt…:P

        0 0
        • TJK  

          az budes vozit bezduse tak taky budes foukat pulku a min :-D

          0 0
    • scalar  

      To je moc obecná otázka, máš moc druhů slitin (hlavně u oceli), konstrukcí rámů, tvarování trubek…, to všechno má vliv na absorbci nerovností, ale v nějaké úplně obecné rovině se dá říct, že je to podobné.

      0 0
      • kokesus  

        Takže, když bude jediný faktor pro výběr,pohodlí-absorbce nerovností,je zbytečné investovat do titanu,chápu to správně?

        0 0
        • jonti  

          Vozil jsem ocelovou silničku a teď vozím titan. Je to oboje pohodlnější než hliník, titan o něco líp jede a je trochu pohodlnější, ale rozdíl tam je minimální. U mtb to asi nerozeznáš.

          0 0
          • JSt  

            vozil jsem hlinikovou silnicku a ocelovou silnicku, oboje vcetne vidle ze stejnyho matrosu. ta ocelova byla/je mnohem vetsi kostitras. a navzdory tomu i mnohem min tuha. ;-)

            zas titanovy mtb, co mam, je uplne jinde nez alu nebo ocel, co se tlumeni tyce.

            0 0
            • pepek  

              tu ocelovou jsi měl ale vyrobenou z lešeňových trubek

              0 0
        • scalar  

          Takhle bych to nebral, záleží s jakou ocelí srovnáváš, jsou tam obrovské rozdíly, musíš být konkrétnější.

          0 0
          • kokesus  

            S ocelí mám osobní zkušenost jen s tím Wheelerem, když to srovnám s HT Kleinem,mám s té jízdy lepší pocit (škoda jen té váhy),absorbce malých nerovností , kterými možná právě nejvíc trpí záda,mi dokonce přijde lepší než na fullu,kdy se standart.nastavený tlumič nestíhá tak rychle vracet

            0 0
            • kubad  

              a to vlnění ti nevadí, to musí být jak žvýkačka když to má takový přínos v pohodlí :(

              0 0
            • pepek  

              Wheeler 7000-přesně stejné dojmy. Když mě kamoš tehdy pujčil Al Mongoose, tak jsem se divil, jak na takovým kostitřasu může jezdit.

              0 0
    • K2  

      Ještě si k tomu přidej Mrázek ALU HT – ten prý dokázal na zadní stavbě pružit cca 2 cm

      0 0
      • Vilém  

        To mohu potvrdit, ze na materialu az tak nesejde, spis na konstrukci.

        Mrazek je urcite pohodlnejsi nez vsechny ocelaky co mam, nebo jsem mel.

        0 0
        • JSt  

          a kdyz hlinik pruzi, vydrzi to?

          0 0
          • Vilém  

            Teoreticky by nemel, ale zatim mi to neprasklo. I kdyz na nem je najezdeno prd (za ty leta tak max 10tkm).

            Mlada jezdi na mrazkovi, kteryho par sezon rasoval nejakej sjezdar a nekolik prasklin tam bylo (spojeni sedlove trubky a spodnich trubek z. stavby). Tak jsem to nechal zavarit a uz na nem skoro 10let jezdi dal.

            0 0
    • fantozzi  

      Ja mam oboje a musim rict ze titan se krouti jako prase, az je mi to neprijemne :-(

      Ten CrMo mam na pevne CrMo vidli a je to tedy urcite tuzsi nez ten titan.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.