• martin11111

    Ahoj, kupuju nové crossové kolo a rád bych se poradil se zkušenými.

    Nechci stavět, nechci 29, chci dobře osazený cross. Pro moje ježdění to je přesně to pravé.

    Moje hlavní omezení: mám dva metry a 100 kilo. Takže rám 24, kterých moc není. Moji kandidáti:

    http://www.bike-life.cz/…o-2015/d3075

    http://www.pedom.cz/…ilzbozi/3637

    http://www.bike-life.cz/…8-2015/d4170

    http://www.kursport.cz/…-2015-v66098

    http://www.sterba-kola.cz/…edition-2015

    Dá se říct, že něco z toho je výrazně lepší?

    Díky.

    0 0
    • Evilcleaner  

      no z tvého výběru bych bral cube tonopah 2015, ale ověř si jakou to má geometrii, jestli to není příliš krátké. jinak výrazně horší mi přijde spešl (vidlice) a merida (kola, brzdy)

      0 0
    • Erknold  

      Já bych šel do spesla. Když úlet, tak pořádný :-) pružinovka 50 mm, nejlehčí převod 32/36 to bude to pravé za 32k pro 100 kg chlapa.

      0 0
    • oddie  

      Ne, nedá. Dá se říct, že všechna jsou hodně špatný vtip, ale když se podívám na ty ceny, ani to k smíchu není, spíš k pláči.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • scalar  

      V téhle cenové relaci a při těchto tělesných proporcích bych šel cestou 29er kola s širšími crossovými plášti. Budeš tam mít lepší rám, hlavně lepší vidlici (Rebu apod.).

      Ta kola z odkazů nemají moc větší užitnou hodnotu než crossová kola za něco málo než 20 tis., jsou limitována možnostmi crossových vidlic, rámů.

      Já jsme uživatel a zastánce crossů, ale při dnešní situaci v komponentech je cross za 35 tis. vyhazování peněz.

      0 0
      • Erknold  

        +1, pokud je dlouhán, třeba mu i bude sedět lehce delší geometrie rámů HT29. I když zrovna Cube je jen o 2 mm delší než krosový MRX, co jsem nedávno koukal. Pak už se to fakt liší prakticky jen v té vidlici. Zbytek je úplně stejný. A krosových plášťů co může použít je sice menší výběr než na HT29, ale furt se nechají vybrat.

        Nevím, také budu apelovat za nezavrhování vyšlenky na 29.

        A aspoň to více vybrží, když není žádný drobeček.

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Neunzikger  

      Jsi nadkonfekční figura a délka sedlové trubky není jediný parametr, který zohlední rozměry Tvých tělesných segmentů.

      To, že je model kola v rozměrech rámu od 16“ do 24“ a ostatní komponenty se téměř neliší (Ty, které mají 150 cm a pod 50 kg, mají o 5 mm kratší kliky než 2metroví q), napovídá, že okrajové tělesné schránky zohledněny nejsou.

      U rámu si rozmysli geometrii – effective top tube, úhel sedové trubky…

      28“ vidle bývají štíhlonohé, pod q s vysokým těžištěm to bude dobrý vibrátor.

      Kliky pro Tebe cca 200 mm délky.

      Gripy – jestli bys pro svou pracku nepotřeboval delší a objemnější.

      ….

      S Tvojí figurou nemáš šanci koupit hotovku – aby Ti štymovala – ani za 35k.

      0 0
    • johninho017  

      a co něco z němec? blbé je, že momentálně není skladem

      http://www.radon-bikes.de/…t-light-100/

      0 0
    • martin11111  

      Díky za všechny reakce. Takže chápu správně, že na moje lehce nadstandardní rozměry není cross to pravý?

      Co byste tedy navrhovali? Myslím sériovku. Nejezdím žádné velké terény, asfalt, les, polňačky a tak. Plus Praha, celkem dost.

      0 0
      • oddie  

        Na tyhle nadstandardní rozměry bych navrhoval stavbu tak jako tak. Ještě jsem neviděl sériovku, na které by byly třeba delší kliky, co bys měl mít. Cross by šel taky postavit, ale dost by trpěl (hlavně vidlice).

        0 0
      • ˘Ö˘ Krab  

        S krosem bys to přežil, s MTB užil. Mám 185 cm 90+ kg a možnost srovnání, protože – krom silničky – vlastním jak trekingové kolo (osazení XT 3×9 – mimo klik, najeto cca 13 tis. km), tak MTB 27,5 (komplet Deore + kliky XT 2×10, najety 2 tis. km). Vnější průměr plášťů je skoro stejný, pohodlí nesrovnatelné, tuhost a funkce vidlice úplně jinde. Kdybych neměl a občas nevyužil na trekovém kole nosiče a neměl k němu další záplety a dlouhé blatníky pro jízdu po silnici za špatného počasí, už bych na něj nesedl.

        Být Tebou, tak bych zkusil třeba RB testovací centrum a zaměřil se na CRR 29" ve velikosti rámu jak XXL, tak XXXL (o tyto větší velikosti se nejspíš nebudeš s nikým přetahovat). Pak si sedni na jakékoliv krosové/trekové kolo a porovnej si sám. Dát 35 tis. do krosového kola je naprostý nesmysl, za ty peníze udělá MTB lepší službu a větší požitek.

        0 0
        • oddie  

          Jo, RB dobrý tip, na takhle nestandardní rozměry. To stojí za zkoušku.

          0 0
      • Pán z Dubu  

        Pro delší kliky potřebuješ více místa nad zemí. Toho docílíš třeba osazením delší vidle (27,5“rám + 29“ vidle), nebo vidle s delším zdvihem (do krosového rámu místo 63 mm zdvihu 29“ vidli se 100 mm zdvihem), nebo (29“ rám pro 100mm vidli osadit 140 mm vidlí).

        Na kliky blíže u země se mimo terén i dá zvyknout. Nebo zakázkový rám (třeba RB) s méně dropnutým šlapákem.

        0 0
    • martin11111  

      Pročetl jsem toho mraky, na něčem jsem se zkusil projet a došel k názoru, že vaše rady jsou správný: koupím 29 a dám cross pláště.

      Docela se mi líbí tohle: Cube Ltd Race One. Dokonce je k mání v mojí nadměrný velikosti. Je to dobrá volba?

      http://www.rideko.cz/…-Race-One-29

      Případně ještě RB.

      http://www.rb-bike.cz/…crr-290-team#…

      0 0
    • scota  

      Bral bych RB a jestli chceš nějaký rychlý plášt, můžeš zkusit Rubena Zefyros na zadním kole. Každopádně ani Scylla není špatná volba.

      0 0
      • ALLforBIKE  

        vždyť ten Race One je ve všem lepší než to RB za stejné peníze. RB se mi líbí a mám ty kola rád, ale v tomhle souboji nemůže vyhrát.

        Pokud ti sedne ta 23ka tak do toho jdi, nic moc lepšího nenajdeš.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.