takova ta prasklina vnitrni steny, od ventilku n obe strany? uz se mi to stalo podruhy a chtel bych tomu predejit, neni to moc sirokou pneu (2,25) nebo spatnym tlakem ? (pres 60 psi nevozim) nebo tim ze jezdim jak prase? nebo ze sem tezkej ? dik :-)
takova ta prasklina vnitrni steny, od ventilku n obe strany? uz se mi to stalo podruhy a chtel bych tomu predejit, neni to moc sirokou pneu (2,25) nebo spatnym tlakem ? (pres 60 psi nevozim) nebo tim ze jezdim jak prase? nebo ze sem tezkej ? dik :-)
No 60 PSI je pro me, na horaku, tlak jak prase:)Vozim 30–35 predek/35–40 zadek. Kolem ventilku je to holt nejslabsi misto rafku.
hmm, asi nahodim uzsi gumy
jezdíš jak prase a foukáš přes povolený limit !!! Projdi si povolené tlaky
59 psi, pro 2,3 pres limit sem nikdy nemel
tak na tzo koukam 49
:-)
nevím jestly je to tím tlakem, ale mě to taky prasklo a pře limit sem nikdy nešel, při nasazování foukám na max 60psi což je pro 2,1 limit a jezdím 35–45 Psi podle terénu.
Me to takhle prasklo u zadniho rafku. Konzultoval jsem to s Kastarem. Rikali ze nekdo prilis utahuje matici ventilku. Tezko rict jestli to je pravda. Foukam max na 4 bary.
me taky, prave reklamuju, prej to uznavali, uvidim, me zas trvdili, moc velkej tlak.
Me se to stalo asi po nejakejch 4. letech, ale taky mi rikali ze jestli to mam v zaruce, tak mi to uznaji.
v srpnu me konci zaruka, takze se me to stalo prave vcas…
Takže praskaj jen když to vozíš jako UST (samostatnej ventilek) a s duší je to OK?
To ja nevim, protoze jsem skoro vzdycky jezdil bezdusaky.
Jasný. Ale to přetažení ventilku mi přijde jako blbost. Vždyť to jen utáhneš rukou a navíc UST foukaš a jezdíš s nízkým tlakem. Navíc ty jsi jak komár a i když máš v nohách sílu tak by to mělo vpohodě vydržet, když to nepraskne pod Boudným ;-)
Me se to taky zda malo pravdepodobny. Ty rafky mely nalitano skoro 50000km, takze jsem si stejne rikal ze to vydrzelo docela dost. Vic jsem to neresil ;)
Další věcí je, že ty to vozíš na V-éčkách a tam je ten ráfek víc zatěžovanej a ohřejvanej než na kotoučích. Ale 50 Mm je dobrá výdrž. Kamarádoj po podobný dávce praskla zadní nába. Ale jinak je to hodně.
me to prasklo s dusi, a ten ventilek se me zda taky jako malo pravdepodobny, ale nejlogictejsi…
Vždyť, když tam máš duši tak ten ventilek nemusíš utahovat vůbec. Daleko větší tlak tam vytváří podle mě ten vzduch.
dyk rikam, reaguju na dafa-ust, dotahujes rukou dokud to 100% netesni (kastar to musi nejak „rozumne zduvodnit“) v pripade duse se taky priklanim k vysokymu tlaku
Protože tu není foto tak nevím jak ty praskliny přesně vypadají. Ale kde jinde by to mělo prasknout (ne nějakou ránou předmětem ale tlakem) než u místa zeslabeného dírou na ventilek – to vypadá jednoznačně na ten tlak. Možná jsou některý ty díry blbě dělaný – pak by to bylo jasný, proč reklamace uznají
takhle
Podle mne to je ten tlak, jednoznačně. Díra je slabý místo
az na to ze tam nikdy vic jak 3.7 baru nebylo a to si nemyslim, ze je kriticka hodnota
Navíc to vypadá zoxydované. Okolo ventilku se tam dostává voda, ketrá pak nemá jak vyschnout a vttáním je zničená ta povrchová úprava. V kombinaci s tlakem a ohřívání bržděním … teda asi ;-)
kde ti to prijde zoxidovane?
No ta fotka není sice úplně super díky blesku zrovna v tom nejdůležitějším místě, ale zdá semi, že okraj té díry je zubatej a navíc na něm je ten klasicky šedej povlak. Ale možná se pletu, ty jsi to viděl na živo.
aha, to jsou zbytky nt tmelu
Hmmm. Ale na takovouhle díru asi nestačil co.
A prasknul ti ten XL nebo SL ráfek?
:))) to teda ne.
xl
ze stejneho duvodu jako praskali 517 – dan za nizkou vahu rafku
mám už druhý cmaxy a musím zaklepat- zatím nic ;o)
Co napsat Mavicum, celkem by me zajimalo jak se k tomu stavej.
az me to vyreklamujou :))
Tak jsem jim napsal na info@mavic.com coz je mail, kterej jsem si vycucal z prstu, jelikoz jsem zadnej kontaktni nenasel. POkdu dostanu odpoved, tak ji sem hodim.
Tak ne, zadnej mail sem tam nenasel, a tenhle nefunguje. Kdbyz nekdo neco najdete, tak tam to svy story s radosti preposlu.
Teda nedat na web jedinej kontakt, to je drsny…
zkus mavic.fr ale jestli neumíš francouzsky, tak nečekej odpověď :-((
Prast jako uhod, je to jen jazykova mutace stranek – zadny e-mail tam nevidim.
Tak jsem dostal odpoved primo od pana Starka (majitel Kastaru)
Vážený pane Vitvar, Olivier(MSC MAVIC FRACE) mě přeposlal váš email k vyřízení. Občas se může tato prasklina na ráfku u ventilku objevit. Zde potom dochází k úniku vzduchu. Píšete,že máte kola rok. V případě ,že máte kola ještě v záruce,tak nám je pošlete k posouzení.(Kastar.cz) Pro kladné vyřízení záruky stačí předložit záruční list s datumem prodeje. V případě ,že se již nejedná o záruku stačí dát kola nejbližšímu autorizovanému prodejci Mavic.Ten zajistí opravu=výměnu ráfku přes naše MSC Kastar. Seznam prodejců je na www.kastar.cz
S pozdravem Karel Stárek
Hezká politická a nic moc neříkající odpověď. Ale asi se nedalo čekat nic jiného. Tak to prostě chodí. Jinak kolik vlastné stojí náhradní ráfek na Cmax?
3 LITRY
asi tak
Tak to je dost. Jinak o možnýh příčinách vzniku, tohoto problému chytře pomlčel. Občas se může tato prasklina na ráfku u ventilku objevit.
Nevim co byste chteli. Rozhodne jsem dostal odpoved, ve kterou tady nikdo
nedoufal. Osobne bych pockal az na vysledek reklamacniho rizeni v jednotlivych
pripadech a nepozastavoval se tu nad obsahem mailu a neurcitosti odpovedi.
Vzijte se do role pana Starka, tezko muze rict, ze za vsechny praskly rafky muze
Mavic a naopak.
Je videt, ze Mavic jako firma funguje a ma snahu slusne jednat se svymi
zakazniky a to nejen pred tim nez si u nich neco koupi ale i v pripade reseni
problemu.
To nikdo nepopírá ani to tu nepadlo.
prosim? jakou odpoved? a nedoufal? na hore jasne pisu, ze jsem odpoved dostal. a nikdo to konkretne netvrdil, ze se mavic nestara o zakazniky. obecne a myslim, ze to ruzovy nebude a uprimne muzu rict, ze vsichni obchodnici s velem radi prodavaji, ale jakmile maji resit pruser pripadne reklamaci (neprijemnou), tak uz se jim moc nechce.
***** blbe sem zaradil
asi tak
co je drsny? to je realita jako kazda velka firma, na co taky kontakt? pro koncaky? je koncaci nezajimaj, maji to osetreny pres svy prodejce a ti maji svuj komunikacni kanal
Myslim, ze tohle je realita jen ve svete kol, kazdy slusny vyrobce da aspon debilni mail info@domena.com
to je vsude stejny a kdyz tam bude mail tak nebude monitorovanej. takze ve svy podstate jako kdyby tam nebyl.