Zdravím, nebude problém když dám na SLRka 2,2ky Race Kingy UST
Dík za názory.
Zdravím, nebude problém když dám na SLRka 2,2ky Race Kingy UST
Dík za názory.
pude bez problémů, ale si mimo doporučení výrobce.
no právě..ale myslím že by se z ráfku neměl vytrhnout,když budu foukat do 3atm..nebo?
Jde to uplne bez problemu, to ze je o neco malo sirsi by te nemelo trapit, na tech kolech se bezne vozi Schwalbe 2,25.
ok..dík jenom jsem se chtěl ujistit..R.
no ony ty Race Kingy 2,2" jsou o kus širší než Schwalbe 2,25"
Roud to tak má nahozené, problém není, jen prostě Mavic doporučuje do 2,1"
Jestli se nepletu, tak ne UST Ralph ve 2,25 byl v realu nasazeny na Cmax XL cistokrevna 2,1 (2,09). Taky bych to zas tak neresil, jen bych mozna nevozil extra nizke tlaky. Ani ne tak kvuli zuti z rafku, jako spis, ze pak takova guma na uzkem rafku ustreluje, coz je super na polet pres riditka.
a myslíš že bude velkej rozdíl mezi 2,0 a 2,2 myslím co se týče jízdních vlastností?
2,0" jsou dost uzke, a 2,2" zase široké, Conti v tom ma dost bordel, ale jak píšu s 2,2" problém nebude
jasně 2.2 budou mnohem pohodlnější a v terénu pojedou fest
jediná nevýhoda je o něco vyšší váha UST gum všeobecně – musíš roztáčet třeba 300 gramů navíc (na obou kolech) na druhou pravděpodobnost defektů je řádově nižší
sám 2.2 racekingy UST na CMaxech vozím… a jsem spokojenej
na kolech mi už tolik nejde o váhu, zjistil jsem že šprckovní lehký pláště nic nevydrží, cena je obdobná pohodlí a jízdní vlastnosti nic moc a když nafoukáž nižší tlak hned píchneš, takže už mě to nebaví..:)
no jasný – mě třeba dneska ty pláště dělaly jenom radost při pětihodinovým pojezdu Krušnejma horama
ale na závodech(vozím ještě druhý superlehký bezdušový kola) mě nějak docházej síly když jedu na Cmaxech – možná je ale problém mezi helmou a pedálama…
jel jsem včera KV maraton..a měl jsem tam Super Fly 1,95 a byl jsem pěkně nasranej jenom na ty pláště..
jo taky jsem jel KV maraton a ke konci jsem měl fakt dost (ale je to moje blbost nechal jsem se poblázdnit lidma co jeli 50)
svádět to ale na těžký gumy je nefér
nesvadím to na pláště jelo se mi celkem fain..ale měl jsem v těch Fly Weigtech 4,0 Atm a v lese tedy nic moc..:(
si jel to kilo?..:)
no jasný – jezdím vždycky dlouhou… ale tentokrát mě to nesedlo (přitom jsem si pořát říkal že jedu tak akorát)
mám k těmhle závodům celkem respekt…na stovku musí mít člověk fakt natrénováno..a plácat se víc jak 5 hodin nemá fakt cenu..aby člověk přijel uplně vyřízenej..ja jel 50ku a stačilo mi..bylo to teda 54..:)
Taky jsem jezdíval vždycky tu nejdelší (naposled letošní Saltz), ale teď jsem objevil kouzlo krátkejch (např. Liberec). Ty Vary 100 musel bejt ke konci opruz (několikrát stejná trať), já jel 54 a když jsem od brodu vyjel ten kopec, myslel jsme jen, že už bude jenom sjezdík, ale v tom lese ty cestičky byly nekonečný. Taky jsem spěchal na akci, tak jsem jel rychle, ale těsně pod bednu ,abych nemusel čekat na vyhlášení.
koukám že si měl dobrej čas..za 4,40 bych to nedal ani náhodou..:) kolik máš letos najeto?
podle mě se cifra najetejch kilometrů dost zveličuje… ale
najeto mám asi 6 tisíc kilometů s tím že někdy trénuju i na silničce cca 2tis na silničce – tam to skáče rychlejc)
nevim no chtěl jsem zajet trochu líp – resp. bez krize (líp se vyspat líp se stravovat)
já trénuju hodně na silnici možná , že v tom terénu mi to tak nešlo..ale ty silnice se tam dali dobře urvat..:)
já už si třeba UST nekoupím. Ted testuji dušové a UST Michelin DRY2 2.00 na C-maxech UST je znatelně užší a těžší, ma dokonce takový řidší drapak tzn. rychleji se sjede..
Do budoucna budu kupovat klasické dušové Micheliny jsou o polovinu levnější lehčí a déle vydrží.. Co se týče odolnosti proti defektu tak bezdušaky znají pouze 2 druhy defektu a to bud říznutí nebo díru vetší jak cca 3mm a ta když přijde tak se nedá nic dělat a nastaví ji ani silnější stěna UST gumy… ozkoušeno
Nechci kecat ale kamos vozi 2,2 supersonicy na Sun UFO a myslim ze ty maj 17mm a co se tyka jizdnich vlastnosti tak je hodne spokojenej… jinak Roud je ma primo na Cmaxech a pochvaluje si je… takze bych se toho nebal… Jinak schwalbe jsou realne dost uzky plaste, ale takovy RoRo si dokazu ve 2,25 predstavit jako superlehkej set s paradnim gripem a rychlosti…
jsem rád žes to takto nakous … :-) jsem se tady ptal na něco podobnýho … bohužel bez reakce tak to zkusí ještě tady …
Ahoj:-)
Hledám náhradu za aspena … po tom co jsem ho dvakrát šil a asi dvakrát pích (což by mně zas tak nevadilo … vzhledem k určení pláště) se mně ho podařilo i sjet … původně jsem myslel že dám přední dozadu a dopředu něco hrubšího … ale dneska se mně ho vzadu podařilo i vyzout (ne jednou .. tlak kolem 40 psi … má volnější patku) tak jsem se rozhodl že je zahodím uplně a koupím celou sadu novou …
původně jsem chtěl dopředu RoR a u toho bych asi i zůstal … dozadu nevím jestli RoR nebo RaR … nebránil bych se odolnější verzi(stačili by boky) a pokud vím to u RoR nelze … na předku nemám s odolností pláště problém …
k dotazu … měl někdo obutý ty pláště (schwalbe) na mavic 717d a mohl by poreferovat jak tam sedí patka … ??? + jakou max šířku vzít … karmy co jsem měl měli cca 50mm (což se dalo) RoR my měl mít v 2,1 cca 47 a 2,25 cca 52 … tak bych rád alespoň dopředu dal 2,25 a dozadu RaR klidně 2,1 který by mohli mít kolem 50mm … je to tak nebo se pletu ??
2,2" supersonic na 17mm ráfek bych dal už maximálně dopředu, vzadu se to dost plave :-/
jen dodám vozim supersonicky ne UST na ty se teprve chystám :O)
jak psal kubad 2,0 UST jsou uzky… 2,2UST zase balony… coz na 17mm rafku se bude docela zvejkat, minimalne vzadu… ale jezdit na tom pujde:)
Tak tam hodím 2,00 a uvidíme jestli bude rozdíl bez tý duše..:)
podle mě jsou široký tak akorát … moje RK 2,2Tubeless maj 53mm šířku i vejšku na Crossmaxu
dokonce jsem to srovnávál s novejma dušovejma Michelin RACER 2,0 a ty jsou úplně stejně široký (s Michelinem mám výborný zkušenosti s NoTubess použitím)
pokud mají 53mm tak je to v pohodě, dušové RK 2,2" supersonic mají 57–58mm a to je sakra rozdíl
58mm se už musej žvejkat jaksvine na 17mm ráfku
(když vím co mě dělá vytahanej NN 2,25 na 18mmOlympiku)
prosimtě nechme toho teoretizování neříkám že si občas trochu nežvejkne ale to co tady plodíte jsou hrozný kecy už s nima mám nalítáno několik tisíc kilometrů a je to naprosto v pohodě kombinace…
jako někde na mokrejch kamenech v terénu… :D
tome zamysli se prosím než něco napíšeš…
já jezdim dušový RK Supersonicy 2.2 na C-maxech a taky žádnej problém
to jsou kraviny :-) taky vozim 2,2 na 17mm sirokym Crossmaxu SLR a taky nic. Je zajimavy, ze jsou najednou vsichni odborníci, kteří bez praktický zkušenosti dovedou přesně diagnostikovat jak se kdy co bude chovat :-)))
hehe je fakt že tu maj největší problém se žvejkáním racekingů právě ti co je nikdy nevozily :O)
moc rád tam ty 2,2ky dám, mi připadá že ti dignostici jsou nepřející..já teda když něco nevím tak se k tomu nevyjadřuju..nebo se zeptám..:)
hele moje RaceKingy 2,2 UST se nežvejkaj – jsou široký 53mm – ty ale máš o pořádnej kus širší gumy 58mm a tam už bych to viděl jinak
moje nejširšígumy byly RR 2.25 a tam už to nebylo úplně ideální – víc jsem si toho všimnul letos, kdy jsem začal střídat dvoje výplety a vícero plášťů, tak jsem dojížel loňskej NN 2,25 na Olympikách (cca55mm) a ze začátku jsem se pořád ohlížel jestli ta zadní guma není prázdná
podle mě jsou ideálně široký gumy na XC ráfkách od 50 do 54 mm
užší se musej víc foukat a stejně nic moc a širší se žvejkaj – zkušenosti s tím určitý mám
určitě taky záleží na tlaku – pokuď kvůli gripu foukám spíš míň tak to žvejkání se je víc cejtit – nabušený gumy se tolik nedeformujou
a víc o tom tady psát nebudu – je to stejně dost subjektivní jak kdo to chování plášťu vnímá a taky v jakým terénu jezdí
Lepe řečeno platí co jsem napsal o příspěvek nad tebou :O)
jezdim 2,4 MK na 19 rafku a taky se to obcas zvejkne… proto ten nazor ze 2,2 RK ss kterej je stejne sirokej, na 17 rafku nic extra… ale na XC to bude dobry, to se stejne jezdi skoro jenom do kopce:)
hlavne nejspis zalezi, jaky clovek vozi tlaky… pri nizsim je vetsi sance zvejkani… ale pokud to nekdo bombi jako s dusi, pak to nebude tak horky…
Vozím na C maxech RK UST v pohodě obě tlouštky, 2.0 spíše na fullu, tam se mi o pohodlí stará tlumič, 2,2 na HT. Oboje dobře jedou, drží a maj lepší grip než RRalfy.
Dobrý den,
nevíte někdo, zda půjdou tyto pláště nasadit na klasické ráfky DT swiss 445D s bezdušovým kitem Rubena? Díky