• scret

    Tak co na pristi sezonu, Mavic Crossmax SX 2012 nebo Fulcrum Red Zone XLR?? Oboje nebudou spatny, to je jasny, ale co se bude vic hodit k mymu aktualnimu Reignu?

    Vepredu potrebuju 20mm osu, vzadu do reigna bohuzel pevnou osu nenarvu a tak budto klas.upinak nebo to resit nejakym bastlem alespon na 10mm DT RWS (ale nevim jestli je to vubec mozne)

    Ocekavam lepsi tuhost nez u mych CMax ST, sirsi rafek je vyhodou – jezdim nizke tlaky… A pocitam ze novy 4 prapork.orech u SX bude pecka… Ale u Fulcrumu by taky nemel byt vubec spatny…

    Odkazy Fulcrum a Mavic

    Barevne by se ke kolu hodily nejvic CMaxy SX 2010–11, ale ty maj prvni verzi novyho orechu (nova by mela byt lepsi) a nemaji prepracovany rafky:(

    0 0
    • deekay  

      Tak tohle vlakno budu bedlive sledovat.

      Akorat bile cmaxy se mi na bike nehodi.

      A u tech redzone uvazuju i verzi bez XLR, pac se mi libi vic. Nevim proc ty draty u XLR nemohi taky naeloxovat do cerne :(

      0 0
        Výběr z produktů
        BBB BCB-212 HOSE BARB Skladem > 5 ks

        Akce -15% BBB BCB-212 HOSE BARB

        od 14 Kč -15% MOC 191 Kč

        SRAM XG-1290 D1 kazeta, 12kolečko Skladem > 2 ks

        savings SRAM XG-1290 D1 kazeta, 12kolečko

        od 5 899 Kč savings MOC 11 399 Kč

        Přejít do shopu (Komponenty)
      • scret  

        nebyl jsi to ty, kdo psal na tohle tema Hnojovi?:)

        Bily SX se mi taky bohuzel nelibej, ale kaslu na to, dulezita je funkce…

        0 0
        • deekay  

          Primo Hnojovi sem ohledne tohodle nepsal, ale resili sme to i s nim v jinym vlaknu na foru tady.

          Ja si prave nejsem jistej lepsi funkcni SX nez fulcrumu, takze samozrejme i design hraje roli. Akorat zatik nikdo nebyl schopen srovnat XLR a normalni redzone. Radsi bych ty normalni, prave kvuli vzhledu.

          0 0
          • scret  

            tusim ze jsem nekde zaregistroval ze XLR maji alu draty…

            0 0
            • MlokCZ  

              To mají. Čím se liší papírově je jasné.

              Myslím, že by ale rád slyšel, jak se to pak projeví v praxi, tedy postřehy od někoho kodo jezdil obyč Red Zone i XLR.

              0 0
              • scret  

                no, to je otazka, pocitam ze to bude v praxi nerozpoznatelne, tzn. jediny rozdil bude ta vaha a i ta pujde znat hlavne jen na dig.vaze…

                0 0
                • MlokCZ  

                  Ta hmotnost není o moc, takže tu bych jako až tak podstatný faktor taky neviděl. Ale tuhostí bych si vůbec nebyl jistý, tam klidně XLR mohou být o dost lepší (a taky nemusí; nejel jsem je, tak jen spekuluju).

                  0 0
                  • scret  

                    taky si rikam ze ty alu vyplet by mohl byt tuzsi, ale je to jenom jedna velka teorie…

                    0 0
                    • deekay  

                      Tak jsem nasel jeste toto:

                      http://www.bikemag.com/…heel-lineup/

                      XLRka jsou montovany v iatlii, standard Redzone na taiwanu (coz je teda otazka, jestli neni lepsi sikovnej taiwanec nez ital :)) )

                      XLR jsou tuzsi a lehci.

                      0 0
                      •  
                        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                        0 0
                  • deekay  

                    Presne tak, teoreticky je mi to jasne, vaha je exatni udaj (A ten maly rozdil mi nevadi), tam neni o cem, ale tuhost apod, to je docela subjektivni, jak to kdo vnima.

                    Ale prave pochybuju, ze nekdo ma moznost srovnat oboji z praxe.

                    Blby je, ze zrovna ja jsem docela citlivej na ruzny krouceni atd. I u tapered revelation s maxle 20mm osou (coz je z tech beznych vidli asi papirove nejtuzsi 150mm/32nohy) se to docela krouti. Ne ze by to nejak melo vliv na moje (ne)vykony, ale proste me to stve :)

                    A kdyz uz budu kupovat ne uplne lowend kola, tak bych rad aby me nestvaly :D

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
    • Kubiczech  

      Hodily by se asi spíše ty Fulcrumy. To za předpokladu, že ta šílená grafika z ráfků jde sundat. Jinak Mavic s tím, že vepředu to s vidlicí bude bílé peklo.

      0 0
      • MlokCZ  

        Jsou to nálepky a jdou strhnout snadno (mám ze všech Fulcrumů včetně dvojich XLR stržené).

        0 0
    • MlokCZ  

      Jak už jsem tu psal, hodnotím je celkově po funční stránce ± nastejno.

      Hlavně bych se rozmýšlel dle toho jak plánuješ dlouho zůstávat u Reingu.

      Kdybys měnil rám, tak Red Zone XLR budou velká nevýhoda, nemají tak univerzální osu jako SXka.

      Ale zase u 12mm varianty zadního kola mají XLR záměnu mezi 135mm a 142mm (X-12) vyřešnou ještě elegantněji než SXka. To je ale spíše jen detail.

      Ořech bych hodnotil o chlup lepší u SX (tedy pokud nevadí hodně hlasitý ořech), ale vůbec bych neviděl jako nějaké důležité kritérium (z důvodu, že ten u Fulcrumu je dobrý dostatečně).

      Co se týká ořechu u těch 2010–11, tak se liší v podstatě asi jen tím, že jde ten starší hodně blbě sundavat.

      Ještě se ale liší tvar ráfků, což je u 2012 plus (snáze zaskočí patky pláště ze středového žlábku do patek ráfku). Tohle mají XLR ale taky.

      Starší SXka bych nebral určitě, když už, tak 2012.

      U XLR hodnotím jako plus výplet, mám hodně rád ten jejich 2:1 systém, díky kterému má přední i zadní kolo ± stejnou napnutí drátů na obou stranách. A více drátů u strany ořechu pro záběr a vepředu zase u strany brzdy také není od věci a napomáhá tuhosti.

      XLR jsou o pár gramů lehčí, i když ve variantě 20mm osa bude rozdíl minimální (XLR jsou nejlehčí ve variantě 15mm osa + X-12, tedy v té co jezdím).

      Já bych vzal XLR, což je asi jasné, když jsem jezdil na jednom kole před časem kombinaci SX + XLR (dříve SXko nešlo na 15mm osu dopředu) a přešel jsem na komplet XLR.

      0 0
      • scret  

        diky za nazor, resp. na tebe byl hlavne mysleny dotaz tohoto vlakna:)

        Reign zatim na sezonu 012 zustava, ale porad je v budoucnu plan na nejaky jiny ram (Ibis, Liteville apod.) Nove gianty se mi tolik uz nelibej a taky me nebere jejich pressfit…

        Ale na tuhle sezonu vykrvacim na novych kolech a mozna jeste nejakych blbostech…

        Hlasity orech mi absolutne nevadi, naopak se mi to libi, minimalne neco jako Hope… CHK je uz moc:)

        Hodne resim tuhost, tu bych rad samozrejme co nejvyssi, vahu zas co nejnizsi:) Muzes srovnat tuhost XLR a SX? Vim ze uz jsem se te na to ptal, tusim jsi to jezdil na jinych osach, ale precijenom, jses znamy tim, ze jdes na vsechno az temer laboratornim zpusobem a tak se k jednem mozna priklonis vic…

        Zlabek rafku mi nevadi, to hlasite lupnuti se mi dokonce i libi, divne, vim:) Skoda ze nejsou nove SX barevne stejne jako ty predchozi, ty by mi sedly na bika jak… na hrnec…

        Bohuzel ani XLR a ani SX se mi barevne nelibej, takze to je prast jako uhod:(

        0 0
        • MlokCZ  

          Měl jsem to oboje na X-12 ose na stejném kole. Tuhost bych řekl ± stejná, žádný větší rozdíl jsem neregistroval (abych mohl říct, že jedny jsou tužší). Také to bude tím, že už je to tuhé dostatečně pro mojí váhu a styl ježdění a už nemusím vůbec menší rozdíly vnímat.

          Zajímavé by bylo ještě srovnat i přední (které jsem SXko nejezdil) a to i v situacích pod ostřejším bržděním. U zadního výhody 2:1 výpletu moc nepoznám, pro záběr jsou tuhá pro mě zcela dosatetečně i SXka a nemám žádný velký výkon motoru. Oproti tomu hodně ostře na přední brzdu není u mě s The One problém.

          Když totiž srovnám jiná kola stejné kategorie (a mají i na chlup stejnou hmotnost) a to C29ssmaxy a Red Metal 29 XL, tak tam jsem vnímal rozdíl v tuhosti poměrně dost (ve prospěch Fulcrumů). Přeci jen když je to kategorie o něco méně tuhých kol než SX a XLR a ještě k tomu ve 29tce, tak už to není za tou hranicí dostatečné tuhosti a nedostatky tu vnímám mnohem více.

          V každém případě ať vezmeš SX nebo XLR, tak chybu neuděláš, takže je to vlastně fuk :-)

          Designově nejsem nijak náročný, takže pokud nejsou kola přehnaně výrazná (s tím, že by se mi to nelíbilo), tak je to fuk.

          Tedy XLR + stržené nálepky pohodička. Ono navíc ty nálepky měly skoro 20g a proč taky vozit nějakou zcela zbytečnou rotační hmotnost téměř na obvodu kola :-)

          Stříbrné dráty mi nevadí vůbec.

          Já jsem vůbec nějak postupně přešel komplet od Mavicu k Fulcrumu. Ze svojich kol mám už jen jedno na Mavicách (STčka) a to starší Stereo. To ale budu jezdit už jen minimálně, to bude už jen rezervní nouzovka nebo ho možná dokonce časem i zruším (to bych ho ale stejně jen rozebral a něco z něj si nechal, jako třeba The One pro sebe a ty STčka pro manželku).

          Už jsem tou tuhostí (obě pevné osy + XLR + na jednom z těch kol navíc tapered krk) namlsaný a na tom starším Stereu mi to vadí (STčka + žádná pevná osa + ne zrovna tuhý rám).

          0 0
          • scret  

            jj, ta tuhost je opravdu navykova:) Taky na muj styl si myslim budou SX/XLR bohate dostacujici, tapered krk bohuzel nedam do ramu a zas treba RWS 10mm upinak nedam do kol:((

            Mozna me napadlo, ze by sel udelat nejaky bazmek na SX, aby se tam to RWSko dalo nacpat…

            Zatim se ale asi priklanim vic k SX, nejspis z tradice a pocitu… a taky mozna jeden argument – SX jsou proste barevne sileny:))

            0 0
          • mr.antik  

            Sedí udávána hmostnost Fulcrumu nebo je v tom zas nějaký klasický ojeb?

            0 0
            • MlokCZ  

              Ty co jezdím, tak tam to sedělo ± pár gramů stejně jako u Maviců.

              0 0
              • deekay  

                Tak to by byl asi rozdil normalnich RZ vz XLR vetsi nez se zda, protoze normalnim RZ, jak koukam, navazili na Bikeradaru 830+990 tzn 1820g misto 1750 udanych.

                0 0
                • mr.antik  

                  tak to je špatný, hodně špatný

                  0 0
                  • deekay  

                    Prave.. zajimala by me vaha tech XLR presna…

                    Netusi nekdo kolik vazi klasicka kombinace

                    Hope Pro2EVO+

                    ZTR Flow+

                    Alu niple+

                    2–1.8–2 draty?

                    +teda naka ta paska na bezdusovou konverzi.

                    Moje soucasna sada kol vazi rovnych 1900 vc pasky na normal duse.

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Já ty svoje vážil, přesnou hodnotu si nepamatuju, ale nebylo to určitě více než nějakých 15–20g navíc (jinak bych neprohlásil, že jim váha sedí).

                      On se mírně může lišit i pár od páru. A vážil jsem jen svůj jeden pár XLR, druhý jsem měl dříve přední a pak až později měnil zadní, tak jsem váhu neřešil u toho druhého páru.

                      0 0
                      • deekay  

                        ok, dik

                        0 0
                      • MlokCZ  

                        Jinak jsem ještě vážil Red Metal 29 XLka a i u nich hmotnost seděla (tedy určitě zase do těch 10–20g maximálního rozdílu, který považuju za takovou rozumnou hranici pro odchylky jednotlivých kusů).

                        0 0
                    • Kubiczech  

                      Řekl bych, že si nijak výrazně nepolepšíš – mám teď Hope zapletený na Hurry ráfku (ten by měl být katalogově lehčí než Flow, čili reálně asi nastejno), 2mm dráty a mosaz niple a pár má 1926g s NoTubes páskou. Kolik udělá ztenčený drát a alu niple ale nemám moc představu.

                      0 0
                      • scret  

                        pocitam ale ze to 200g neudela…:(

                        0 0
                        • deekay  

                          No to urcite neudela, ono ty moje soucasny novatec naby nejsou o moc tezsi nez hope a 719 rafky maj taky skoro to co Flow.

                          0 0
                • MlokCZ  

                  To bereš dle tohoto?

                  http://www.bikeradar.com/…et-10–39376/

                  To je leden 2010, tedy model 2010.

                  Nebyla náhodou jiná hmotnost pro 2011 Red Zone? Já jsem obyč verzi Red Zone nesledoval, tak nevim, jak to bylo.

                  Navíc se mírně líši váha dle toho jaká je to kombinace os. 1750g má mít ta nejlehčí kombinace (15mm + X-12), ty ostatní jsou těžší.

                  A pak nějaký ten gram udělá i jestli se to váží s ventilkem nebo bez.

                  0 0
                  • scret  

                    nemas nahodou zvazene Mavic UST ventilky? diky

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Ne, ale mohl bych je později zvášit (mám určitě doma nějaké rezervní nenahozené).

                      0 0
                      • scret  

                        ja je mam na kole, tak jestli mas nejake rezervni a mohl je zvazit… diky

                        Me nenapadlo nikdy to vazit, ale kdyz resime ty gramy na kolech, docela zajimave by bylo vedet kolik vazi jenom samotny hloupy ventilek:)

                        0 0
                    • kubad  

                      mam je v archivu fotek, ale ten mam na hadru v praci, ale tusim 9g. jeden

                      0 0
                    • MlokCZ  

                      6g jsem teď navážil. U takhle nízkých hodnot ale ta moje váha asi moc přesná nebude.

                      0 0
                  • deekay  

                    Jo tohle myslim.

                    Netusil jsem ze se neco vyraznyho menilo 2010/2011. Nevim jaky testovaly na bikradaru, ale mas pravdu, ze tu vahu klidne mohlo udelat to, jestli vazili verzi s RU vzadu.

                    Teoreticky by mela byt lehci 20mm/X12 nez 15mm/X12 ne?

                    Skoda ze obecne o Redzone a RZ XLR ani nikde po zahranicnich forech nic moc neni :(

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      Tady je tabulka kolik váží která verze

                      http://www.fulcrumwheels.com/…_offroad.pdf

                      A 15mm verze je lehčí (jak u XLR, tak u obyč Red Zone).

                      Proč je 15mm verze netuším, neměl jsem tu 20mm nikdy v ruce.

                      A něco se měnilo určitě. 2010 nešly na X-12 osu, byla přepracována na ty záměnné koncovky (kde se to mění teď elegnatně). A tohle platí pro oboje Rez Zone. Jestli byly nějaké další změny u obyč Red Zone netuším.

                      0 0
      • scret  

        Jo, jinak, STcka sly dalsimu uzivateli B-F na slovensko i s UST gumama, z duvodu ze chci vyzkouset SS TLR gumy… a jelikoz ma oblibena znacka Conti nic takovyho nedela:( budu muset asi prejit na vlastovky… Premyslim o NN 2,25 SS TLR…

        0 0
        • MlokCZ  

          Já jsem zatím se snake skin NN a RaR 2,25 spokojený (tím myslím odolnost oproti UST a fungování tmelu), už přeci jen něco najeto na tom mám.

          Ale ještě zatím žádné hory, kde bude větší množství náročnějšího terénu, tak snad i tam to bude s odolností ok (o boky se nebojím vůbec, tam skoro lepší, jen ten běhoun, i když i ten není o moc tenší než u UST verze).

          0 0
          • scret  

            jj, o boky se taky nebojim, ss ma boky docela slusne tluste… ale prave se bojim ze behoun nebude tak neprustrelny, kazdopadne snizeni vahy o cca 150g na jedne gume je padny argument:)

            Ale zas nechci extrem typu Conti Racesport verze… Sice je Protection, ale ta je nejspis zas pomalejsi:(

            0 0
            • deekay  

              Ja ted pres leto jezdil vzadu Xking RS 2.4 a vpredu MKII 2.4 Protection. Upozornuju ze nejezdim nic extra kamenityho a presto je xking porezanej jak svine z toho jednou skrz cca 2cm slic. MK vcelku vubec. U tech kontiku mi pride, ze je tam moc tkaniny a malo gumy. Protection verze navic je takova celkove tuha, coz bych rek docela negativne ovlivnuje to, jak je plast schopnej obejmout prekazku.

              Ted jsem zkusmo nahodil WTB Bronsony TCS, jsou to teda tezitka (navazeno rovnych 800g /gumu) ale maji UST patku a u patky butylovou vyztuhu. Takze planuju pouzivat pak na tech rafcich s mlikem, coz trochy vyvazi hmotnost. A tydle gumy prave proti kontikum jsou pekne poddajne. Navic mi mnohem vic sedi jejich jizdni projev nez conti nebo schwalbe (NN). Horsi je pak valivy odpor, ale vozim je ted spis podfoukle. Uvidime, co pak bez dusi.

              0 0
              • scret  

                pocitam ze jsi nezkusil UST Conti, ty muzu zase ja doporucit… Neprustrelny gumy (MK 2,4 – cca 805g) pritom chovani v terenu supr a na to ze MK ma napr. hodne ridky vzorek, porezany ty gumy nikdy nebyly… Stejne tak RK co jsem mel na KHS… pryz je na RS a UST verzi jina… Stejne tak kevlarovy Conti jsou poslednich par let na prd… Pritom moje stare Explorery v kevlaru jsou hodne kvalitni gumy a rozdil tam oproti supersonicu nebyl temer zadny…

                Jinak ja jsem si rikal, ze bych klidne vrznul dopredu MK II RS 2,4 (vepredu defekty-prupichy vubec nemivam), ale dozadu bych musel dat alespon Protection – ale ten neni TLR ready a udajne ma vetsi valivy odpor (snad diky zesileni a poctu vrstev) Tim padem sahnu, ikdyz velice nerad, ke snake skin TLR verzi od schwalbe… Dopredu pravdepodobne Trailstar a dozadu Pacestar… Otazka jestli v cechach vubec sezenu ruzne verze…

                0 0
                • deekay  

                  Mas pravdu UST jsem nezkusil, protoze nemam UST kola :)

                  Mam jen tyhle verze (Prot+RS) s black chilli. UST ma jeste jinou smes nez black chilli? Jinak ty UST kontiky teda vahove stejne jak ty Bronsony a ty vypadaji taky docela plnotucne :)

                  Jinak MKII 2.4 RS jsem chtel dopredu, ale musel jsem vzit protection, pac ve 2.4 RS verze nebyla a nevim jestli je vubec ted…

                  0 0
                  • scret  

                    prave, 2,4 MK II RS jsem nikde nevidel…

                    0 0
                    • deekay  

                      dle me se prave vubec nedela :(

                      Ale ty bys stejne sel do UST verze ne? Kdyz uz budes mit / mas UST kola.

                      Ja uz chci prejit an bezdusaky dyl, jenze se mi furt nak nepozdavaji punkove reseni, proto by byly ideal UST kola.

                      Bohuzel, furt jsou tu pro me dve nejvetsi neprijemnosti. Zaprve nemam doma kompresor a mit nebudu, zadruhe pri predstave ze mi NoTubes pres noc „vymaluje“ pokoj me jima hruza :D

                      0 0
                      • scret  

                        kdyz mas UST rafky, da se to pri trose sikovnosti nahodit dilenskou pumpou… Kompresor netreba:) obvzlast kdyz dneska treba schwalbe jsou skoro vsechny TLR… Kevlar Conti jsem ale napr. nahodil jen kompresorem… ale to nebyl ani TLR, ani UST plast…

                        Proste bych v dnesni dobe uz nic jinyho nez UST nechtel… Mozna bych po nejake dobe premlouvani kousnul i treba ZTR rafky…:)

                        No prave bych rad vyzkousel lehci verzi nez UST – ty maj poctive 800g, coz v dnesni dobe TLR plastu je docela dost… Zas je to ve vsech pripadech asi nejdokonalejsi system – UST/UST… A jelikoz vepredu nedavam plasti tolik zabrat, mozna by mi vydrzela i RS verze, a zas to jsou gramy dolu:)

                        0 0
                        • deekay  

                          Uvidime, doufam v normal pumpu, nechce se mi chodit na benzinku :D

                          ZTR rafky moc nechci kvuli nizkym bokum, u fulcrumu/mavicu bych ocenil kdyby meli vnitrni sirku 23 a ne 21. Holt bude to jeste tezky rozhodovani :)

                          0 0
                          • scret  

                            Jj, taky kvuli nizkym bokum bych se ZTR vyhybal, pokud by to jen slo:) Navic UST je proste super pohodlny v montazi… Zadna paska atd. Navic oproti klasice mi prijdou tovarni zaplety tuzsi…

                            0 0
                      • MlokCZ  

                        Z ráfku mi ustřelil za ty 4 roky na bezduších jediný kousek pláště a to UST NN staršího ročníku z té vadné série.

                        A ustřelil okamžitě při nahazování, už na dost nízkém tlaku.

                        A celkově jsem měl těch kousků už nahozených bez duší opravdu dost, určitě 30+ (ono to naskakuje, když jsem některé z těch plášťů měl nahozené jen dost krátce jako třeba naposledy FA a HD).

                        0 0
                        • MlokCZ  

                          Ale je pravda, že ten jediný kousek mi ohodil tmelem předsíň opravdu slušně :-)

                          Aspoň můžu říct, že po otření z bílých stěn tam nezůstanou naštěstí žádné fleky. A pak taky NoTubes tmel není dvakrát chutnej :-)

                          0 0
                        • deekay  

                          Tak snad nebudu mit moc smulu a neustreli mi nic :) WTBcka vypadaji, ze maj fajnovou patku, jeste jak ma ten butylovej layer.

                          0 0
                          • MlokCZ  

                            Já už se z toho poučil a každý nový plášť už raději nahazuju nejdříve bez tmelu, nechám aspoň pár hodin nebo přes noc na větší tlak (třeba skoro na povoleném maximum) a když je ok, tak doplním tmel a nafouknu už jen na nižší provozní tlak.

                            I snake skin verze těsní celkem v pohodě – jednou jsem zkoušel i déle bez tmelu a po 2 dnech stále držel )i když bez tmelu už ztrácel tlak o něco rychleji).

                            0 0
                • MlokCZ  

                  Trailstar je NN ale pouze ve 2,4, tak abys s tím počítal. A ještě není pořád k mání (snad někdy koncem ledna).

                  0 0
                  • scret  

                    aha, dik za info…

                    A je to takovy rozdil v tech smesich?

                    Ja pravdepodobne chci jezdit 2,25ky, u 2,4 se uz bojim velkeho odporu… Precijenom clovek se obcas silnicnim presunum nevyhne:(

                    0 0
                    • MlokCZ  

                      U NN nevím jak se to projeví to se teprve uvidí. U HD a FA to velký rozdíl je (trailstar verze drží výrazně lépe). 2,4 NN o moc hůře než 2,25 nejedou, trailstar verze ale určitě bude o hodně pomalejší jako u HD a FA.

                      0 0
                    • mr.antik  

                      já doufám že rozdíl bude, protože jinak NN žádný extra držák (hlavně na mokru) není. Právě kvůli rychlosti chci zkusit dopředu 2,4 trailstar NN a dozadu 2,25 Pacestar, obojí TLR.

                      Asi to bude vypadat blbě, uvidím..

                      0 0
                      • deekay  

                        Me NN (stara triple smes) sedly v takovym tom lesnim prostredi, jakmile ale byl tvrdsi podklad, nebo naopak mokry koreny/kameny, tak me docela stvaly. Na tvrdsim podkladu v naklonech a na vlhku jak na klouzajde. Na druhou stranu byly lehke a dobre jely.

                        0 0
                      • scret  

                        :( tak to jsi mne moc nepotesil… Ja prejdu z Contiku, ktery jsou uplne super a drzej snad na vsem… Doufam ze nebudu uplne zklamanej…

                        0 0
    • scret  

      diky vsem za prispevky

      Nakonec objednany SXka u Hnoje:) Bilyyy peklo jedeee:D

      0 0
      • deekay  

        Tobe se to k bily vidli bude hodit :)

        Ja sem na tom hur :D

        0 0
        • Patar  

          A co tam dát ST , nemají toho bílého tolik. Mám je skladem.

          0 0
          • deekay  

            Tam mi prijdou uz moc malo masivni rafky s vnitrni sirkou jen 19mm. Rafky s 19mm sirkou vozim ted a rozhodne chci sirsi, 21 je minimum.

            Kdyby SXka vypadaly jako ST, tak je to pohoda, bohuzel francouzi jsou jineho nazoru :D

            Ale diky za nabidku.

            0 0
            • scret  

              presne tak, stacilo udelat cerny rafky a bylo by to hned o dost lepsi…

              Jinak doted jsem jezdil na STckach a bylo to v poho… Jen sirsi rafky a vetsi tuhost jsou vzdycky vyhodou…

              Navic nove ST budou jeste vic chatrnejsi nez ty moje starsi… maji min dratu…

              0 0
              • Patar  

                Mýlíš se . Přesto , že u nových ST je vzadu o 4 dráty méně , než u modeku 2011, tak axiální tuhost díky jejich uspořádání spolu s novou konstrukcí náboje je VYŠŠí. Potvrdily mě to zatím jednak výpočty, jednak laboratorní zkouška. V praxi očekáváme ještě větší spokojenost uživatelů , než s modely předešlými. Nemám prostudované doporučené napětí paprsků, ale niple většího průměru nasvědčují , že výrobce počítá s vyššími TENZO hodnotami.

                0 0
                • deekay  

                  Tak tuzsi a chatrnejsi nejde dycky proti sobe ne? Tu tenzi dratu preci musi unest taky rafek. A pokud se nepletu, tak zrovna treba SLRka dost rupaly od der pro niple, aspon co jsem ruzne po netu zaznamenal.

                  Pokud melu hovadiny, tak budu rad kdyz me vyvedes z omylu,rad se necham poucit, todle jsou ciste moje teorie :)

                  0 0
                  • Patar  

                    I ráfek u modelu 2012 je úplně jiný, robustnější a to i u modelu SLR , kde je také již šířka 19mm. Je pravdou , že ještě loni SLR praskaly, ale také to bylo dáno váhovými limity . Každý uživatel musí správně volit užitné hodnoty a u samotných produktů netrvat za každou cenu na hmotnostních parametrech , míto toho , aby se třeba naučil pořádně jezdit.

                    0 0
                    • deekay  

                      Prave proto ti pisu, ze pro moji osobu bych ST neriskoval :))

                      0 0
                      • Patar  

                        Budeš mít pravdu , každý produkt má přece svoje určení.

                        0 0
                • deekay  

                  btw nemas zmereny i Redzony? nebo delas jen mavic?

                  0 0
                  • Patar  

                    Ze zapletených kompletů dělám jen MAVIC , jinak zaplétám vlastní kola na ZTR , REMERXech, RIGIDách ,WTB a dalších , dle požadavků klientely. Redzony jsem zatím neměl možnost testovat, třeba se k tomu také dostanu.

                    0 0
                • scret  

                  no nevim, teorie je vec jedna a praxe vec druha… Ale byl bych rad, kdybys mel pravdu…Je pravda, ze lidem hodne praskali rafky SLRka – taky si myslim ze to bylo dano spatnym nebo neprimerenym „pouzivanim“ – vysoke tlaky v pneu, vyssi hmotnost jezdce, jine nez XC pouzivani apod.

                  Vzdycky nemuzu pochopit lidi, kdyz vidim ze na 140/140mm kole maji SLRka…

                  Ten prepracovany rafek u ST je pocitam hlavne v tvaru, co jsem koukal.. Ikdyz otazka je jestli bude „robustnejsi“, vzhledem k tomu ze je stale na 19mm a vaha bude taky ± stejna…

                  0 0
        • scret  

          Uvidim jak to pujde k sobe a kdyz by to bylo hodne velky peklo, tak vidle pujde do cerna:)

          0 0
          • deekay  

            Ja myslim, ze to bude ok, holt jen prejdes z cerne vidle/rafku na bile no :D

            A ke stribrne se ty bile doplnky hodi.

            0 0
    • deekay  

      Jeste takova vsetecna otazka – jak je to s pouzitim normalnich pneu (ne tubeless nebo TLR) na UST rafcich? V manualu k redzone pisou ze se to pouzivat nesmi. Nesedne to do ty UST patky nebo jak? Nemyslim ted pouziti jako bezduse ale normalne s dusi. Predpokladam, ze staci pak vysroubovat UST ventilek a vlozit normalni dusi.

      0 0
      • kubad  

        nevim jak u Fulcrumu, u Mavicu muzou bez ptoblemu, akorat se to trochu hur srovnava, ale to je drobnost

        0 0
        • deekay  

          No nevim prave jestli todle je od Fulcrumu klasickej kryci zvast, nebo to ma nakej realnej podklad:

          „Never use a standard tyre on an Ultra-Fit Tubeless rim. Only use Tubeless tyres.“

          Je to z manualu k redzone, nevim co myslej tim Ultra Fit systemem.

          0 0
          • scret  

            pochopil jsem to tak, ze nemas pouzivat normalni gumu jako tubeless reseni… To varovani maji tusim i u Mavicu…

            Klasiku s dusi pouzivat muzes…

            Jinak na CMaxech jsem jezdil klasiku s dusi (reign i KHS), tak klasiku bez duse (na KHS) a samozrejme UST na obou…

            Ted chci dat na KHS na novou sezonu Conti Racesport – asi XK

            0 0
            • MlokCZ  

              To je docela dobře možný, že je to myšleno jen bez duší. To taky u Mavicu můžu potvrdit, že bez TLR patek u plášťů s volnější patkou (konkrétně zkoušeny Marathony Dureme a Supreme) je to také pěkně na h…o bez duší. Nejen, že to nejde nahodit, ale když už se to pracně podaří (i s kompresorem to je porod), tak bych tomu za jízdy nevěřil.

              0 0
              • scret  

                mam na KHS takhle nahozene Conti Vertical v kevlaru. Nahozeni byl teda porod i s kompresorem:( Bal jsem se pak trochu, ze by se to mohlo za jizdy vyzout a tak zezacatku jezdil hodne opatrne… postupne rostla duvera a zatim v poho… ale je pravda ze to mam jen na XC kole, kde clovek neprasi tolik, precijenom geo a odpruzeni kola to proste nedovoluji:) Na Reigna bych si to urcite nelajznul…

                0 0
              • deekay  

                Tak to by bylo pak v pohode.

                0 0
        • MlokCZ  

          Fuclrum má ty patky ráfku ± stejný, takže bych taky neviděl žádný problém. U Maviců jsem párkrát něco s duší jezdil, u Fulcrumů ale už ne.

          0 0
          • deekay  

            Fajn dik.

            Ja kdyby se mi neosvedciloo Tubeless reseni tak abych nemusel vyhodit kola :))

            A taky abych moh dojet ty pneu co uz mam.

            0 0
    • Bysto  

      Mám kolesá Fulcrum Red Zone XLR asi 2 týždne, a vkuse sa mi povoľuje tá matica, ktorá vymedzuje vôlu medzi osou a ložiskami. Pravidelne asi po 10 km sa tam vytvorí malý vakel a musím to znovu doťahovať, chcem sa opýtať, či mám dotiahnúť viac ten šróbik (ktorý sťahuje tú maticu)-neviem, ale koľko vydrží, preto som ho vždy radšej doťahoval veľmi scitom- možno preto sa to aj povoľuje, alebo či tam mám kvapnúť locktite.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.