Zdravím. Mate niekto bicykel ČT Stark 4 /2022? Potrebujem poradiť ohľadne plášťov…
Zdravím. Mate niekto bicykel ČT Stark 4 /2022? Potrebujem poradiť ohľadne plášťov…
Ctm Stark 4/2022, chybička ????
Jinými slovy, chceš jiný plášť namísto původního Chaoyang Freedom WEDGE, 28×1,75 . A čím by se měl lišit? Jistější do terénu, rychlejší na silnici, větší objem?
Nie, pôvodný tam je WTB Riddler 700×45 Comp, a dnes som dostal defekt a vôbec ho nemôžem zhodiť. Dokonca sa mi zdá akoby bol bezdušový… Som cyklista začiatočník a moc tomu nerozumiem
Ok, pardon za blbou predikci. To že je bezdušový neznamená, že v něm nemůže být duše. Měl by tam být WTB i23 . Když se podíváš na průřez ráfku, po stranách má „drážky“ pro patky pláště. Přes ně musíš patky pláště „přetlačit“ směrem dovnitř a když se ti jej podaří dostat do středu ráfku, měl by si tím získat dostatečnou vůli na to abys plášť sundal.
Ďakujem za rady, vyskúšam.
Někdy to je jak přilepené, budeš muset jenom víc zabrat, pár týdnů zpět jsem u podobného úkonu zlomil montpáku :D
No ja som už v nedeľu zlomil montpaku, nijak sa nemôžem dostať pod plášť aby som ho podobral.
Jestli jsi zlomil montpáku, tak jsi se minimálně na kousku pod plášť dostal, ne? Jinak mě nenapadá o co by jsi se mohl zapřít natolik, aby jsi ji zlomil. Nicméně prioritou by mělo být to dostání patek pláště nikoliv ven přes přírubu ráfku ale dovnitř, do té prohlubně v něm. Když přetlačíš plášť doprostřed, těch pár mm v kombinaci s obvodem pláště ( 2,2m+) už Ti pak poskytne dostatečnou vůli. Můžeš zkusit i dohledat nějaký videa na YT, třeba Ti to pomůže. Osobně jsem se nejvíce trápi s ráfky E*13. Do té doby jsem problém nikdy neměl a u nich bylo první zouvání asi na 3 hodiny a byl jsem v pokušení plášť přestříhnout. Ale dělal jsem to blbě a stále se snažil ten téměř kompletně zaskočený plášť přesunout přes hranu.
Podívej se třeba" sem":https://www.bike-forum.cz/…-jsem-dement, třeba tam najdeš pomoc / odpověď.