• Mekot

    Zdravim

    Oba bicykle maju vzduchovu vidlicu a su v podobnej cene.

    Ktory je podla vas lepsia kupa? Dakujem

    https://www.kellysbike.com/…ic-70-p53501

    http://www.ctm.sk/…rna-cervena/

    0 0
    • ememem1  

      myslim zeje to uplne jedno- ani jeden, neskutocne predrazeny cinsky shit. sa tu skus popytat miestnych stavitelov co ti za 8 stovak dokazu ponuknut.

      0 0
    • novas752  

      Oboji je na seriove kolo pekne vybavene, Kellys je o neco lepsi.

      0 0
    • Singlespeed  

      Na dnešní dobu hodně konzervativní stroje, co se převodů týče. Na druhou stranu nechybějí i moderní prvky. Kellys mi přijde o chlup komponentově vyváženejší a konzistentnější.

      0 0
      • novas752  

        Zrovna 3×10 mi na krosový kolo přijde ideální.

        Nejtěžší převod ok, nejlehčí na terény pro krosový kolo taky ok.

        0 0
        • Roxteedy  

          Souhlas. Taky preferuju. Na silnicich/pol­nackach mas cas a moznost radit. A ten rozsah je k nezaplaceni.

          V terwnu je to jinej pribeh…

          0 0
      • ememem1  

        a konkretne jaky moderny prvok tam vidis?

        0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • Mekot  

      Dakujem za radu ale ja potrebujem vacsi ram kedze mam cez meter deväťdesiat a nad 100KG.

      A tie bicykle sa daju kupit lacnejsie to som len linkol origo stranky koly popisom inak su oba pod 800 eur

      https://bicykle.heureka.sk/…rk-2_0-2017/

      https://www.heureka.sk/?…

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Mekot  

      Tak ja budem jazdit z 90+ percent po asfalte takze horske kolo neprichadza do uvahy to uz skor cisty cestak. Dakujem za rady ale som z toho este viac zmateny nez predtým:)

      0 0
      • scalar  

        Tak to bude určitě lepší pevná karbonová vidlice.

        0 0
      • Singlespeed  

        To je normální. Zásadní chyba byla ptát se na bike-fóru ;-). Tady ti do hlavy navalíme spoustu kalerábů, takže nakonec nebudeš pomalu ani vědět, jak se jmenuješ ;-).

        0 0
        • scalar  

          Aspoň se ale nebude po asfaltu dřít na čtrnáctikilovém stroji, jak chtěl původně.

          0 0
          • Mekot  

            Tak tych desat percent to nebude asfalt ale napr polne cesty atd a neviem ci by to cestak dal. respektíve som myslel ze cross je na taketo ucely stavany.

            0 0
            • madcat  

              Kup si toto nebo něco na ten způsob a máš to pořešený.

              0 0
            • novas752  

              Krosovy kolo je staveny na vylet po cyklostezce na hrad a zpatky. Obycejny bezny kolo pro laiky, kteri koc nevedi co vlastne kupuji. Prpto jsou seriova krosova kola taky hodne sizena.

              0 0
              • Roxteedy  

                Krosový kolo si představuju tak, že bude mít velký a poměrně úzký kola. Nemusí mít tak masivní rám jako MTB. Bude mít větší rozsah převodů, protože je určený na silnice až zpevněný cesty. Čekal bych tam blatníky, nosiče, pohodlný sedlo a další cykloturistickou výbavu.

                Co s tím má společnýho úroveň výbavy? Já třeba mám podle mně typický krosový kolo komplet v XTčku za cca 50k Kč a jezdím na něm cca 7tis km/rok.

                0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Mekot  

      Tak nakoniec som si objednal toto http://www.mt-sport.sk/…danie-zdarma po prihlaseni to vyjde na 760 eur teda asi 19 000 czk. Len dufam ze ta vidlica je vzduchova.

      0 0
      • madcat  

        Měla by být: SA = solo air, RL = rebound, lockout.

        0 0
        • Mekot  

          Dik

          0 0
        • scalar  

          Rebound nee, tahle vidlice nemá možnost externího nastavení tlumení, není možné si tedy doladit její vlastnosti. Navíc chybí naprosto zásadní informace, jestli je to verze Silver nebo Gold.

          0 0
          • Mekot  

            Je to gold.

            0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Je to vidlice co bude na krosovým kole, tzn. z toho 60–70mm zdvihu co tam po nasednutí zůstane, bude běžně využívat možná tak polovinu. Padání na dno zdvihu tohle kolo nemá v popisu práce.

            0 0
        • novas752  

          RL je Remote Lockout

          0 0
        • MatS  

          Specifikace ROCKSHOX Paragon RL Solo Air

          Popis produktu

          Velikost kol 700c

          Zdvih 50mm

          Sloupek 1–1/8" Aluminum

          Osa 9mm Quick Release

          Nastavení tlumení z korunky

          Pružení Solo Air

          Barva matná černá

          Nastavení tlumení pevný rebound, pomalá komprese až do plnýho zamčení

          Materiál korunky kovaný hliník

          Materiál vnějších nohou Magnesium

          Min. vel. kotouče 160mm

          Max. vel. kotouče 180mm

          Vnitřní nohy 30mm, hliník s rovnou stěnou

          Hmotnost 1827 g (tapered AL sloupek, Solo Air, kotoučové brzdy)

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.