Zdravim
Oba bicykle maju vzduchovu vidlicu a su v podobnej cene.
Ktory je podla vas lepsia kupa? Dakujem
Zdravim
Oba bicykle maju vzduchovu vidlicu a su v podobnej cene.
Ktory je podla vas lepsia kupa? Dakujem
myslim zeje to uplne jedno- ani jeden, neskutocne predrazeny cinsky shit. sa tu skus popytat miestnych stavitelov co ti za 8 stovak dokazu ponuknut.
Tak ty si slušný dement1 :) příspěvek o ničem, proč mu neporadiš nějakeho stavitele nebo jak by to mělo být osazený ? jen ze sebe vyblejes takovy sračky :)
+1
sracka si akurat ty sam a truba k tomu. je tu niekolko vseobecne znamych stavitelov tak nech tu trocha pohlada a oslovi ich. vyhodit 800e za hento je nezmysel.
Oboji je na seriove kolo pekne vybavene, Kellys je o neco lepsi.
Na dnešní dobu hodně konzervativní stroje, co se převodů týče. Na druhou stranu nechybějí i moderní prvky. Kellys mi přijde o chlup komponentově vyváženejší a konzistentnější.
Zrovna 3×10 mi na krosový kolo přijde ideální.
Nejtěžší převod ok, nejlehčí na terény pro krosový kolo taky ok.
Souhlas. Taky preferuju. Na silnicich/polnackach mas cas a moznost radit. A ten rozsah je k nezaplaceni.
V terwnu je to jinej pribeh…
a konkretne jaky moderny prvok tam vidis?
Dakujem za radu ale ja potrebujem vacsi ram kedze mam cez meter deväťdesiat a nad 100KG.
A tie bicykle sa daju kupit lacnejsie to som len linkol origo stranky koly popisom inak su oba pod 800 eur
Tak ja budem jazdit z 90+ percent po asfalte takze horske kolo neprichadza do uvahy to uz skor cisty cestak. Dakujem za rady ale som z toho este viac zmateny nez predtým:)
Tak to bude určitě lepší pevná karbonová vidlice.
To je normální. Zásadní chyba byla ptát se na bike-fóru ;-). Tady ti do hlavy navalíme spoustu kalerábů, takže nakonec nebudeš pomalu ani vědět, jak se jmenuješ ;-).
Aspoň se ale nebude po asfaltu dřít na čtrnáctikilovém stroji, jak chtěl původně.
Tak tych desat percent to nebude asfalt ale napr polne cesty atd a neviem ci by to cestak dal. respektíve som myslel ze cross je na taketo ucely stavany.
Kup si toto nebo něco na ten způsob a máš to pořešený.
Krosovy kolo je staveny na vylet po cyklostezce na hrad a zpatky. Obycejny bezny kolo pro laiky, kteri koc nevedi co vlastne kupuji. Prpto jsou seriova krosova kola taky hodne sizena.
Krosový kolo si představuju tak, že bude mít velký a poměrně úzký kola. Nemusí mít tak masivní rám jako MTB. Bude mít větší rozsah převodů, protože je určený na silnice až zpevněný cesty. Čekal bych tam blatníky, nosiče, pohodlný sedlo a další cykloturistickou výbavu.
Co s tím má společnýho úroveň výbavy? Já třeba mám podle mně typický krosový kolo komplet v XTčku za cca 50k Kč a jezdím na něm cca 7tis km/rok.
Tak nakoniec som si objednal toto http://www.mt-sport.sk/…danie-zdarma po prihlaseni to vyjde na 760 eur teda asi 19 000 czk. Len dufam ze ta vidlica je vzduchova.
Měla by být: SA = solo air, RL = rebound, lockout.
Dik
Rebound nee, tahle vidlice nemá možnost externího nastavení tlumení, není možné si tedy doladit její vlastnosti. Navíc chybí naprosto zásadní informace, jestli je to verze Silver nebo Gold.
Je to gold.
Je to vidlice co bude na krosovým kole, tzn. z toho 60–70mm zdvihu co tam po nasednutí zůstane, bude běžně využívat možná tak polovinu. Padání na dno zdvihu tohle kolo nemá v popisu práce.
RL je Remote Lockout
Specifikace ROCKSHOX Paragon RL Solo Air
Popis produktu
Velikost kol 700c
Zdvih 50mm
Sloupek 1–1/8" Aluminum
Osa 9mm Quick Release
Nastavení tlumení z korunky
Pružení Solo Air
Barva matná černá
Nastavení tlumení pevný rebound, pomalá komprese až do plnýho zamčení
Materiál korunky kovaný hliník
Materiál vnějších nohou Magnesium
Min. vel. kotouče 160mm
Max. vel. kotouče 180mm
Vnitřní nohy 30mm, hliník s rovnou stěnou
Hmotnost 1827 g (tapered AL sloupek, Solo Air, kotoučové brzdy)