CUBE Duel 2018 (29): RACE ONE vs. REACTION SL

7 nepřečtených
  • Robinex

    Čau lidi, rád bych poprosil o hodnocení následujícího případu a o vaši pomoc s rozhodováním.

    Začal jsem více jezdit loni, a po zkoušce s kolem za ca. 16k (Kross Level B4, r. 2017 ) jsem se rozhodl pořídit něco lepšího… jsem spíš pořez, 185cm, 100–108 kg (dle sezony :-))… loni jsem najel za půlku léta ca. 2000km, kolo jsem koupil až v červenci ale chytlo mě to… a náhodou si na Kross nemůžu stěžovat, službu udělal… ale teď…

    … se mi zalíbil CUBE – okukuju na prodejnách, dnes jsem i na pár kouscích seděl a momentálně mi na prodejnu dovezou tyhle 2, které si můžu konkrétně zkusit… bohužel jsem nejezdil na úplně přesně požadované velikosti a obou modelech, takže stále tápu:

    Můj původní favorit RACE ONE 2018 – pořád beru jako rozumnou cenu (ca. 33k):

    https://www.bike-life.cz/…-2018/d24655

    Mé momentální pokušení REACTION SL 2018 – už trochu víc než jsem původně zamýšlel (46k):

    https://www.bike-life.cz/…-2018/d24763?…

    Osazení se vesměs neliší… hlavní rozdíly jsou, že SLko má Fox vidlici, obě pevné osy, o 20 mm delší řídítka (720mm) a bowdeny jsou opravdu vedeny „všechny“ vnitřkem… u toho Race ONE mě hrozně sere, že zadní brzdu prostě dali venkem – nechápu proč, ale při upínání do nosičů na autě už vidím zase ty nervy, že tam drtím lanko a celou cestu po dálnicích to budu kontrolovat… více jsem nezaregistroval po přejetí specifikace…

    Můj dotaz na vás, znalé… vidíte smysl dát tento cenový rozdíl ca. 13k za to SLko? Přinese to reálně něco? (především ta vidlice a ty pevné osy…. Řídítka musím pozkoušet sám a to lanko jsou taky moje nervy. :-))… a jen tak pro zajímavost… který byste vzali prostě vy? A proč?

    Děkuju moc za každý názor!

    0 0
    • Kotis  

      Ahoj,

      ten priplatek se mi zda uz moc a za cenu 46.000 jsou asi aji lepsi kola.

      Takze pokud netrvas na pevnych osach, tak bych volil to levnejsi. Mozna jsem podlehl medialni masazi vyrobcu, ale osobne bych bral jenom kolo s boostem na obou osach a vnitrnim vedeni lanek, ale mozna jsem divnej:-)

      0 0
    • Mildee  

      Za těch 40k+ se dá sehnat carbon, ty prachy bych za hlínu nedal. Např. něco jako Ghost Lector, sice bude mít nižší osazení, ale to můžeš vyměnit časem až něco odejde.

      0 0
      • Robinex  

        Cau, no s moji vahou jsem uprimne carbony uplne zavrhl – vim, ze technologie jdou dnes daleko za predstavy ale proste mam strach ze to bude krehci a prdne mi to. Kazdopadne diky za tip. :-)

        0 0
    • MlokCZ  

      Koukám, že i z dotazu se občas dá něco dozvědět. Do teď jsem nechápal pro koho výrobci dělají vedení vnitřkem i u hadice a proč to někdo může chtít.

      Tomu důvodu sice moc nerozomím (nikdy jsem s nosičem na střeše a vedením po rámu neměl problém u mnoha různých kol a vedení, mám tedy T. Proride i Freeride a volím vždy vhodnější dle tvaru spodní rámové trubky a vedení), ale aspoň vidím, že se opravdu někdo takový najde, kdo to tak chce.

      Kvůli vedení hadice rámem jsem už párkrát nějaký rám z výběru zcela vyřadil, i když bych to asi zkousnul v případě, že by takový rám neměl konkurenci a byl ve všem (pro mě) lepší než jiné rámy. I tak by mě to pak dost štvalo, až bych řešil brzdu (a ještě jsem nikdy nekoupil z mnoha kol žádné, kde bych nechával originál brzdy).

      0 0
      • Robinex  

        Ahoj, no vis jak jsem psal o mem dosavadnim Krossu, lanka uplne venku vespod trubky… mam ho ve velikosti M (delaji trochu vetsi ramy, u CUBE mi spis sedi L) a do stresniho nosice (klasickej Thule) to zrovna tak hloupe „nepasovalo“ ze pripnout kolo byla nocni mura… proto jsem si rekl, ze dalsi bike chci spis s vnitrnim vedenim. :-) Jde o kosmetiku… Ale da se z Tve reakce trochu chapat, ze pokud vnejsi vedeni lanka neni problem mel bych jit spis do toho Race One? Nebo je duvod proc si priplacet kvuli tem osam a vidlici? Dekuju moc za nazor.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.