Uvažuji o koupi cube ltd team 2010.Zajimalo by me co tam je za kliky a jak brzdi ty formule rx.Taky jake mate zkusenosti s timto kolem nebo s cube ltd race 2010.Tam je reba,ale je tesi o 0,7kg.Tak prosim piste a radte.
Uvažuji o koupi cube ltd team 2010.Zajimalo by me co tam je za kliky a jak brzdi ty formule rx.Taky jake mate zkusenosti s timto kolem nebo s cube ltd race 2010.Tam je reba,ale je tesi o 0,7kg.Tak prosim piste a radte.
Kliky to jsou v podstatě Deore .. jsou v pohodě
Uz sem se bal ze j eto buhvi co
Myslím, že to bude velmi dobrý stroj :)
Já koupil letošního ACIDA a trochu se na sebe zlobím. Měl jsem jít rovnou do LTD, který má delší rám. Jsou to bezvadná kola svou geometrií, váhou i designem. Výbavou jsou slušné. Pokud ACIDA neprodám, v zimě se chystám tunit, vidle epicon a lehčí kola. Mám najeto kolem 800 km a žádný technický problém. Za kolik ho můžeš mít ?
Toho teama za 27000kč a race za 30000kč a co tam mas za brzdy,protoze ja mam z tech formula rx docela strach
Hayes Strocker Ryde a jsou bezvadné :)
LTD Race mohu mít kolem 26000,– ale potřeboval bych prodat ACIDA sakra :(
kde ho muzes sehnat tak levne a zakolik bys potom sehnal toho teama?Ja nevidim zadny pozityvni rozdil krome vidle mezi racem a teamem.Tak v cem je tam jeste rozdil protoze team je o 0,7kg lehci.Dík
Mám nabídku na zákaznickou slevu tam, kde jsem koupil toho Acida
Sakra nestačil jsem to dopsat … Race má delší a sportovnější rám, taj je myslím hlavní rozdíl.
Ten ránm u Team a Race je úplně stejný co se týče rozměrů ;-)…
Mám Cube LTD Pro kolo je to dobrý ,jen je trochu těžké,ale ne zas tak výrazně. Ihned jsem vylěnil střed Alivo za Deore. sic to nění nějaký zázrak ale alespoň jsou odost hezčí a kolu to výrazně sluší. jinak spokojenost.
Nechápu smysl tvé výměny „alespoň jsou odost hezčí“
Kam s tím jezdíš ? Fotit se před hospodu ?
Smysl výměny? Tak jednak Alivio je Octalink s ložisky v pouzdře uvnitř,kdežto Deore má ložiska ven.Dutou osu! (opravte mě někdo jsetli to tak není) Tuhost Deore je o krapet větší než Alivio a samo, nepodstatnou částí je design který se k černému provedení hodí lip než střibrná verze. To nebyl duvod výměny že jsou černé,ale že jsou o chlup lepší!
Takže mám CUBE LTD RACE 2010, mám na něm nalítáno 2600 km, vše OK a v pohodě. Brzdy jsou tak střed, jenom ty tenký zvonivý kotouče jsem vyměnil za SH XT.K tvému dotazu :
RACE je 0,7 kg lehčí než TEAM né jak píšeš těžší, pak je rozdíl v přesmykači XT/SLX a nakonec v ráfcích ( vidlici už jsi zmínil). Osobně jsem šel do RACE protože jsem ho v Praze V obchodě TRINNITY sehnal za cenu TEAMU ( 28 000,–)
Dobrou volbu a hodně ujetých km .
Díky za odpověďi,asi pudu radši do toho race i když je o něco těžší.Nebo ještě počkam na kolekci 2011 a zetim budu trpět na mim mongoose tyax super xD.A jak ti to jede?Myslim tim je to hravý,zábavný a rychlý bike?
Race váží 11,5kg a Team 12,2kg… Trochu sis to obrátil ;-)
Koukám, že na stránkách českého dovozce to mají trochu pomotaný, Team opravdu stěží může vážit 10,8kg… Na ofiko stránkách www.cube.eu už to mají správně (teda nevim jestli správně, já jsem svého Teama nevážila, ale pravděpodobněji).
Taky jsem si řikal,že by byl team lehčí,když tam je recon přesmykač slx a jiný ráfky.Rám se mi zdá naprosto stejný.Vyměnil bych kliky za XT a ty kotouče,ty bych vyměnil za slx či xt
V oficiálním katalogu je LTD Team 11,8kg (16"). Na stránkách mají překlep a okopčili to i distributoři. Můj 20" se šlapkami váží 12,5 kg.
Máš nějaký odkaz na ten oficiální katalog? Na stránkách mají 12,2kg, což bych neřekla, že je překlep… Když sám píšeš, že ten tvůj má 12,5kg.
jak máš tu nabídku s obrázky níže, červenou šipkou doprava si najeď na KATALOGE 2010, tam to najdeš..
Trochu mimo – máš Recon s Motion Control nebo Turn Key ? V katalogu je, že by měl mít Motion Control ale to modrý kolečko na vidli má „LockOut“ místo „Compression“, tak nevím..
Nemám páru co přesně to má jako být :-). Regulaci komprese každopádně nemám (takové to modré kolečko „compression“ na páčce PopLoc na řidítkách). Pokud tohle = MC, pak mám jenom TurnKey. Na korunce mám LockOut.
Pro mě je nejpodstatnější, že při zamčení se vidle nehoupá a při odemčení jo a že jde nastavit celkem široce rychlost návratu vidlice do původní polohy (takové to červené točítko na spodu vidlice se samolepkou zajíce a želvy :-D ). S tím jsem zezačátku dost hýbala.
Taky v tom mám trochu chaos :-) Každopádně dle katalogu by to mělo mít MC a oba to máme stejně.
Já bych možná tu absenci MC viděla už v absenci té samolepky „MC“ co normálně ty vidlice mají… Jinak bohužel nevím podle čeho to poznat.
Já taky, potom ale mají opět chybu v katalogu, protože tam píšou MC, na té prezentační fotce je ale vidle co máme my, zřejmě bez MC. Žil jsem doteď, že to MC má :-)
Právě že v tom katalogu na té fotce (a stejně tak i přímo na stránkách) je recon s tou samolepkou a i ta korunka se mi zdá jiná než máme my… Takže zatímco na fotce i v popisu je vidle s MC, realitou je vidle bez něj. Mno co se dá dělat.
A jo už to vidím, tak to budu zítra určitě kontaktovat prodejce.. Není to na výměnu ? Zdá se mi to jako oklamání nebo ne ?
No to je dobrá otázka, jestli je to na výměnu… Těžko říct. Ne že by mi to nějak znatelně vadilo, na druhou stranu oklamání to je. Kde jsi kolo kupoval? Dej určitě vědět jak jsi pochodil, za zkoušku nic nedáš, asi se na to zkusím minimálně zeptat taky.
Jestli v katalogu prezentujou s MC, tak bychom měli mít s MC. Těžko poznáš při koupi od oka, jestli máš s MC nebo bez, když tomu echt nerozumíš. Já to jako oklamání cítím a myslím, že právem. Těžko říct jak se k tomu postaví, kort když je ta vidle 5 měsíců jetá. Ale myslím, že by se to dalo obhájit třeba v občanskoprávním sporu. Ale to je extrém. Já mám to kolo od známého, který kola CUBE prodává..
Já mám CUBE LTD RACE ale trošku vylepšenej , je to čistý XT a brzdy Hayes Stroker Trail a naprostá spokojenost. Jedu ho druhou sezónu a fakt good kolečko. Vyšlo mě na 29 000.
Jak si to dokázal?
Jak si to dokázal?
Jak si to dokázal?
Mám ho od března, spokojenost, ale brzdy nic moc. Hlavně problémy s pískáním a hlavně desky jsou na kotouč tak nalepený, že je prakticky nemožné je poštelovat, aby nešrtali, pokud se pořádně nesjedou. To mě dost vadí.
Já jsem z těch brzd naopak naprosto nadšená… Trochu jsem si musela zvyknout na jedovatější chod, ale brzdný účinek luxus. Pískala občas zadní prvních cca 500km a od té doby ticho po pěšině, škrtání neznám vůbec… Zvláštní, se stejnýma brzdama opačný zkušenosti.
No já bych tam dal asi kotouče xt a třmeny bych nechal a myslim,že by to brzdilo dobře.Pak ty kliky xt a byl bych šťastnej.Když jste si ho kupovali byly na tom nášlapy,nebo normální pedáli?
Normální..
To je škoda ,uvítal bych tam nášlapy
Formule i přes menší mezeru seštelovat rozhně lze. A sjetí s tím nijak nesouvisí, mezera bude pořád stejně malá.
Sjetí desek by mohlo pomoct pouze v případě, že jsou špatně nebo vůbec ofrézované dosedací plochy a není kotouč rovnoběžný s deskami. Pak časem až se křivě sjedou to pomůže.
Takový případ je ale potřeba ofrézováním dosedacích ploch a ne čekat, až se každé nové desky křivě sjedou.
Díky moc,ale teď se zvíšili finance a mam zálusk na gt zaskar carbon expert,zakládal jsem diskuzi
Mám taky formuly, mají za sebou sice jen 150km, ale zatím jenom kladné pocity. Rozhodně je to pro mě lepší brzda než původní LX. Neškrtají a brzdový účinek super :). Jinak k tomu kolu, napiš mi na email něco ti můžu nabídnout.
To je zajímavé, že pořád něco někomu nabízíš. Nebuď tajnůstkář a řekni co pro nás máš za nabídky?
Měl jsem na Attentionu LX brzdy a byla to hrůza, na moji váhu cca 96kg nebrzdili tak jak jsem potřeboval(série závodů Cyklomaraton tour, apod).
Tak jsem je vyměnil za Formula RX(kupováno Rideko) a super. Ubrzdí úplně všechno a tam kde jsem dostával z kopce kotel protože jsem to nemohl pustit jsem nyní králem downhillu ;)
Mmch najeto od září 2010 co jsem je koupil celkem 700km a v pohodě..
Já budu mít po 20.1. elixíry 5 na meridě hfs xc 2000D tak doufam že mě nezklamou :D