Cushcore tire insert - zkušenosti a případné sdílení objednávky

315 nepřečtených
  • Svobodarider

    Zdravím všechny! Dospěl jsem do fáze, kdy bych rád vyzkoušel některou z vložek do pláště, se kterými se za poslední rok roztrhl pytel. Důvodů je spousta, to tady asi netřeba rozmazávat, ale pokud člověk nevozí nesmyslně vysoký tlaky, aby předcházel procvaknutí pláště/zničení ráfku, což nemá úplně blahý vliv na grip, a nebo se v rozbitějším terénu ze stejného důvodu přísně nehlídá, což zase značně snižuje „fun factor“, tak mi zmíněné vložky dávají z teoretického hlediska smysl (nehledě na to, že i čínský karbonový ráfek konkrétně v mém případě stojí několikanásobně více než jedna taková vložka). A teorii je třeba ověřit v praxi :)

    Z bádání po internetech na mě nejlépe působí výrobek firmy Cushcore – jednak kvůli obecně kladným referencím, stejně jako rozumném poměru hmotnosti/míry ochrany a další udávaným pozitivním dopadům na kvalitu jízdy (pohlcování rázů a vibrací + podpora boků pláště proti „žvýkání“). Dotazy jsou tedy následující:

    1. Má někdo praktickou zkušenost přímo s Cushcore, o kterou by se rád podělil?
    2. Aktuálně zvažuji aplikaci pouze na zadní kolo. Přeci jen je to dodatečná rotační hmota a v tuto chvíli necítím potřebu ji přidávat i na předek. Nachází se zde někdo v podobné situaci jako já, kdo by měl zájem o sdílení objednávky jednoho setu s tím, že by si každý z nás nechal pouze jeden kus a náklady bychom si rozdělili?

    Předem dík za reakce.

    0 0
    • Breakpain  

      No, přemýšlel jsem nad Huck Norrisem, ale to Tvoje vypadá sofistikovaněji, protože to bude zabraňovat i žvejkání. Otázka je, jak v tom bude putovat tmel… to bude asi krapet horší.

      0 0
      • Seky  

        Huck Norris je totální předražená hovadina. Takovouhle vložku si vyrobí i úplnej polobl doma sám. Osobně jsem si vyrobil podle mě trošku lepší vložku z mirelonový trubky co jsem koupil v instalatérství za 40 Kč, jezdím to na zimáku a funguje naprosto perfektně.

        0 0
        • Pedro404  

          Viděls ten Huck Norris naživo, jestli to je to samý? Já bych doufal, že to bude tvrdší než karimatka/mirelon, aspoň to psali (což teda nic nutně neznamená). Pak bych eště řešil, jestli maj ty alternativy uzavřený buňky, aby nesály mlíko. A pokud by to člověk chtěl vyřezat do tvaru Hucka Norrise, aby to mělo srovnatelnou váhu, tak tim podle mě stráví celkem dost času.

          0 0
          • Seky  

            Mirelon má uzavřený buňky a nic nesaje. Na 26" vložka z trubky průměru 40mm s tloušťkou stěny 8 mm celková váha 1 ks vložky 50g. Benefit trubky oproti tý pitomosti od Huck Norrise je ten, že to v plášti nelítá, a při nasazování to roztahuje patky pláště zevnitř takže nafouknout bezduši jde i cestovní pumpičkou. Náročnost montáže asi tak složitá jako obout kolo s duší.

            0 0
            • Pedro404  

              Takžes to nijak neupravoval a prostě tam nacpal celou tu trubku?

              0 0
              • Seky  

                Samozřejmě jsem si s tím hezkou chvilku hrál, jen tak jsem to tam nenacpal, ale po dokončení v „výroby“ bylo vlastní nasazení s prstem v nose. Pokud nechceš, aby se to vevnitř jen tak válelo, tak je potřeba si to naměřit, spojit to pevně do kruhu a pak ještě pár drobných úprav pro cirkulaci vzduchu, protože je to trubka, ale to je už moje know how.

                0 0
                • Pedro404  

                  A ty to prodáváš nebo proč si to know how chráníš?:)

                  0 0
                  • Seky  

                    Ani náhodou, si to nechám nejdřív patentovat.

                    0 0
                    • tonik666  

                      vyrpbci hucka norrise tvrdi, ze jejich matros je lepsi nez cokoliv co se da koupit (coz bych jim i veril, protoze u te tvoji trubky taky asi zacinali par let zpatky).

                      patky huck taky roztahuje a mliko nesaje. a ne kazdy se chce patlat s vyrobou neceho, co se da snadno koupit od nekoho, kdo uz se s tim patlal nekolik let

                      0 0
                      • Seky  

                        Naopak tvůrce Hucka Norrise obdivuju, dyť je to geniální ekonomickej nápad, prodávat něco za 2 litry když se to dá vyrobit za 8 pětek.

                        0 0
                        • čel.A  

                          Takže ty bys něco vyrobil za 80 Kč a prodával za 80 Kč? Přeci nelze motat dohromady výrobní cenu s MOC.

                          0 0
                        • wilda81  

                          +1

                          Ukázkový „Pašík Holden“

                          0 0
    • Pedro404  

      Mám zkušenost jenom s montáží, na nasazení druhý patky byli potřeba tři mechanici.

      0 0
    • Seky  

      Cushcore se mi moc nelíbí, podle mě je to jen takovej doraz a dost těžkej. Víc se mi líbí http://www.mrwolf.bike/ je to lehčí a má to i další benefity jako možnost dojetí i na totálním neopravitelným defektu. Na jaře bych to chtěl zkusit objednat a vyzkoušet.

      0 0
      • Svobodarider  

        To mě popravdě moc nezaujalo – hlavní trigger je u mě ochrana ráfku/pláště proti procvaku. Dojetí na neopravitelným defektu bych asi úpně neřešil. A jak naťukl výše Breakpain, zrovna u Wolfa bych se obávál toho, že by se tmel nemusel dostat ani k drobným defektům (Cushcore vyplňuje pouze část pláště u patek a ve zbylém prostoru si myslím, že bude mlíko cirkulovat bez problémů. Navíc je to těžší cca o 80 g na kolo a set stojí o 100 Ojro více.

        0 0
        • Seky  

          Jasně u Cushcore bude mlíko vpohodě toho bych se rozhodně nebál. U Wolfa by to chtělo vyzkoušet, ale co jsem vždy viděl u klasickejch bezdušáků tak mlíko se vždy rozprsklo po celým obvodu rovnoměrně (nepoužívám Notubes to je sračka co nic nezatmelí), ale takovej Slime se rozprskne a zůstane na místě. Na druhou stranu píšou, že s mlíkem u Wolfa vpohodě tak to mají snad vyzkoušený. Co se týče váhy tak je to jak s kterou velikostí gum, Třeba Wolf pro 29" 198g a Cushcore 260g. Jo jasně u pluskovejch rozměrů se to mírně otáčí.

          0 0
          • TJK  

            jojo Slime… sracka co zablemca celej plast, nic nezalepi, prolejza defektem a nejde tompordne ani vycistit… za me vyrobek rovnou do kose

            0 0
            • Seky  

              Každej má asi jiný zkušenosti. Přesně to co popisuješ tak mám s Notubes a Cafelatex. Naopak na Slima nedám dopustit, eště se mi nestalo, že by to něco nezatmelilo. Za to s notubsem jsem šel pěšky domů i s banální dirkou velikosti do 1 mm.

              0 0
              • TJK  

                ja NT vozim uz dobre 4 sezony a mel jse ciste 2 defekty ktery to nezalepilo.. obe riznuti cca 4–5mm delky na papirovym Rocket Ronu… Je mozne ze jsem ted mel mozna nejaky uz „prosly“ ten Slime ale fakt to jen propoustelo gumou a nedelalo nic..

                0 0
                • Seky  

                  No na Schwalbe gumách nefunguje nic a zkrz boky chčije skoro všechno. To chce nasadit trošku kvalitnější gumy. Co vozím Maxxisky nevím co to je defekt.

                  Další věcí je životnost. NT tmel dokázal spolehlivě umřít i do 2 týdnů, tak že v gumě byl jen jeden obrovský ježek. viz. http://www.bike-forum.cz/…o-14ti-dnech a tohle se nám stalo na servisu několikrát.

                  0 0
                  • LM  

                    Zajímavé. Já tu postupně spotřebovávám litrovou flašku NT tmelu už druhým rokem a stále funguje dobře. Jěžka jsem ještě neviděl :-)

                    0 0
                  • TJK  

                    na Schwalbe to delam problem jen u OEM gum… vsechno co jsem jezdil a prislo v krabicce drzelo tlak i bez mlika minimalne v radu hodin… 4–5 sezon zpatky sem predelaval i Furia ktery rozhodne nebyly TLR a vice mene vsechno bez problemu mliko utesnilo… neco potrebovalo zajet par desitek km (specialne ty OEM ktery propoustely hodne) ja ted samo posledny 2 sezony vozim enduro gumy maxxis, spexialized, onzu… defekt jsem nemel mozna 3 roky urcite

                    0 0
              • freerider159  

                Nevím no, já jsem urval po obvodu špunt a notube to zalepilo v poho. To jsi měl asi nějaké stré mliko :-D

                0 0
    • puka  

      Vysvětlíte mi, proč si dávat takovou cypovinu do kola (jasně, ochrana ráfku a proti snake bite), která sníží objem vzduchu, čímž bude potřeba většího tlaku? Každý se tu snaží jezdit co nejnižší tlaky a pak by to zajebal takovouto pi*ovinou..

      0 1
      • JakeF  

        Neprocvakneš plášť, když to při tom nízkým tlaku narveš v rockgardenu hranou až do ráfku.

        0 0
      • Seky  

        Právě že díky týhle cypovině můžeš vozit ještě nižší tlaky. Nevýhodou je bohužel jen ta váha navíc.

        1 0
      • Svobodarider  

        Zkus se nad tím pořádně zamyslet :) Jednak ti to zpevňuje boky a jednak je to ochranná vrstva právě v případě, že je ráz na daný tlak příliš silný a došlo by ke kontaktu ráfek-plášť. Řeší to tedy oba neduhy použití až příliš nízkých tlaků u bezdušáku bez vložky. Takže můžeš vozit tlaky ještě nižší než normálně. Jedinou nevýhodu vidím skutečně jen v hmotnosti.

        0 0
        • JakeF  

          Ty objemnější vložky budou nejspíš zvyšovat valivej odpor.

          0 0
        • crom  

          jakekoli procvaknuti je vždy chyba jezdce:)

          nebo alespoň u nas na vyjížďkách to plati

          0 1
        • puka  

          Právě že nižší tlak nepojedeš, když budeš budeš mít menší objem pláště. Když foukneš do 2" pláště 3 bary, bude to jiné jak 3 bary v 2,4".

          0 1
          • Svobodarider  

            3 bary jsou vždycky 3 bary. Změna tlaku uvnitř pláště se bude při stlačování u různých rozměrů samozřejmě lišit v závislosti na objemu, ale musíš si uvědomit, že tady už v nezatíženém stavu začínáš dle toho, co se objevuje na internetu, s dejme tomu o 5 psi níže a zároveň máš k dispozici pravděpodobně vyšší ochranu ráfku než při tlaku, který vozíš normálně (to záleží, kdo jede jakýho tvrdolína – ale pokud máš fakt nabombeno, tak si zase budeš moci dovolit i větší rozdíl, než těch 5 psi). Křivky změny tlaku se u různých objemů pláštů dřív nebo později samozřejmě protnou, ale troufnu si tipnout, že to bude blíže k bodu, kdy cinká ráfek, než kdy při normálním zatížení hledáš grip na kořenech.

            0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Typická věc co vznikla v downhillu, kde se dodnes běžně jezdívají duše. Je potřeba vyšší tlak, aby se udržely pláště na ráfcích a u běžných bezduších je běžné, že rychlí jezdci pod kopec přijedou s nižším tlakem, než s jakým začali nahoře. Zde je benefit jasný – vložka slouží jako ochrana ráfku, při stejném tlaku bude plášť stále bezpečně sedět na ráfku, ale bude „měkčí“, progresivnější (stejný princip jako tokeny ve vidlici), povolit patku bude těžší i kvůli té vložce a i v případě defektu, který nezafačuje tmel, se bude dát nějak nouzově dojet a to někdy i v případě poškození ráfku.

        I když už je to na trhu nějaký ten pátek, pořád je to relativně nová věc a asi ještě nějakou dobu potrvá, než jezdci a výrobci přesně zjistí, co se s tím dá udělat. Bezduše taky nebyly úplně vychytané hned ze začátku. I vzhledem k vzrůstající popularitě karbonových ráfků v MTB si myslím, že to je vývoj správným směrem.

        0 0
        • TJK  

          ja si rikam kdy vyrobci zacnou tohle delat fo plastu naprimo

          0 0
          • puka  

            Enve začalo dělat ráfky, do kterých musíš prvně dát gumovou vložku a až pak plášť. Taktéž to je zajímavé (ale ******** drahé).

            Pokud by jsi to chtěl dávat rovnou do plášťů, bylo by to asi dost drahé, musel by jsi si sehnat speciální šířku ráfku atd atd.

            0 0
          • JakeF  

            ENVE zase začlo dělat plastovou vložku na ráfek, která přesahuje i patky, to by taky mohla být cesta…

            0 0
            • puka  

              Třeba rubena udělá nějaký lowcost i pro nás. :)

              0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Já osobně bych se nedivil, kdyby v rámci příštích 10 let přišel nějaký nový standard plášťů a ráfku, který všechny změny posledních let bude reflektovat. Současné tubeless metody jsou sice fajn, ale pořád je to spíše taková úprava standardu určeného pro použití s duší a rozhodně se nedá mluvit o blbuvzodrném konceptu. Dřív nebo později si výrobci budou muset sednout a začít řešit nějaké sjednocení, aby to všichni vyráběli stejně a aby si výrobci kol mohli dovolit běžně prodávaná kola vybavit bezdušema, aniž by se museli bát, že jim to zákazníci omlátí o hlavu.

            Na MTB jsou bezduše celkem běžné, ale tam tomu hodně prospívá to, že obvyklý tlak je do 30PSI. Gravelové tlaky pod 50 PSI ještě bývají dost spolehlivé, ale u silničních už to je horší. Problémy se střílením jsou realita a přitom o bezduše začíná být na silnici zájem.

            0 0
            • puka  

              Já bych řekl, že by to prorazilo spíš u silniček a gravelů. :)

              0 0
        • puka  

          Vím o co se jedná, jen mi vrtá hlavou ten tlak. Nějak si nemůžu dát 1+1 dohromady. Třeba při dopadu může vzduch cirkulovat po celém plášti a takto se tomu snižuje ta možnost.

          0 0
          • bezdratova.sprcha  

            Tak v tom menším prostoru vězí ta progresivita. No a hlavně samotná vložka se počítá jako součást tlumení. Když přijde na náraz, který protlačí plášť skrz všechen ten vzduch, přijde ke slovu podstatně tužší vložka, která bude tlumit ještě více, tedy v mnoha případech, kdy by došlo k nárazu do ráfku, k žádnému nárazu nedojde.

            0 0
            • puka  

              Ale pořád na menší nárazy to bude ‚tupější‘, ne? :)

              0 0
              • bezdratova.sprcha  

                Šak si srovnej 2,4" plášť na 40PSI s 1,5" pláštěm na 40PSI :)

                A v případě té vložky je potřeba brát v potaz, že celkový objem pláště zůstává zachován, takže se to chová líp.

                0 0
                • puka  

                  Už mi to dává smysl, když si vezmu tu vložku jako hustější plyn. :D :)Podle nich by mělo být o 5 psů míň. Už to pobírám.

                  0 0
    • Seky  

      Podobný by mohlo být ještě tohle: https://flattiredefender.com/

      0 0
    • čel.A  

      asi znáte…

      https://www.vitalmtb.com/…Systems,1841

      0 0
      • kucka7  

        Podle tohohle testu by cenově bylo rozumnější jít do huck norris, pro me hlavně z důvodu váhy, Když už mám na maratonech defekt, tak tim ze cvaknu a díru u rafku tmel nepobere.

        0 0
    • Breakpain  

      Ok, takže kdo si to koupí, ať máme recenzi z první ruky? :D

      Co jsem koukal na srovnávací videa – je to asi TOP, ale teda nasadit to, sundat to … to není med a otázka je, jak to zvládne člověk v terénu (asi moc nezvládne, dle toho co jsem viděl).

      Já nad tím uvažuju jen z jednoho prostého důvodu – aktuálně foukám 2 bary vpředu, 2,2 baru vzadu abych se vyhnul žvejkání a průrazům. Nicméně pokud beru čistě jen jízdní část bez skákání, mám raději tlaky 1,6 – 1,8 / 1,8 – 2,0. Tak jsem si říkal, že by mě to vrátilo do hry :-) …

      0 0
      • Svobodarider  

        Díky za berličku, napsal jsi to za mě. Chtěl jsem sám upozornit, že je tu ještě bod 2 v úvodním příspěvku :-D

        Já do toho chci jít určitě, na zkoušku zatím jen zadní kolo. Pokud uvidím, že benefity jsou takové, aby mě to přesvědčilo nasadit vložku i na předek, tak si dám pak druhé kolo objednávky, ale momentálně bych to rád s někým nasdílel.

        Našel jsem to zatím jen na Bike-components.de za 129 EUR/set. Pokud někdo najde výhodnější nabídku, nebráním se ničemu. Tak kdo? :)

        0 0
        • Pedro404  

          Já bych do toho i šel, ale mám sjezďáka eště na 26kách:(

          0 0
        • wilda81  

          Uff. Za takové prachy raději nakoupim pár gum s butylem.

          0 0
        • Breakpain  

          Je to vychcané, ale asi počkám na Tvoji jezdeckou recenzi a pak s Tebou případně koupím tu druhou várku ;).

          Každopádně něco malého bych v tom shopu chtěl, pokud to budete realizovat tady, napiš mi SZ ;). Vám procentuálně trošku pomůžu s poštou :).

          0 0
      • bezdratova.sprcha  

        Aaron Gwin (tj. profi level downhil, běžné rychlost 50kmh+) si na té jeho fičuře poškodil ráfek o šutr, přišel o veškerý vzduch, ale pořád závodil dál jakoby nic. Až druhý náraz mu úplně rozbil kolo a utrhl plášť i vložku z ráfku.

        Ta vložka dělá neopravitelný defekt takřka nemožný, právě kvůli tomu, jak pevně to drží patky. V případě velké díry akorát zacpeš opravným knotem, nafoukáš a jedeš dál. Vem si jak malá šance je, že během normálního ježdění si strhneš plášť z ráfku. Takto je ta šance ještě menší a redukuje se i šance odchlípnutí patky.

        :D Teď jsem googlil něco o těch vložkách a vyjelo mi toto video

        0 0
    • Jarda636  

      Zajímavý výrobek a vzhledem k tomu, že sem prasojezdec a docela likviduju zadní ráfek tak by se to i hodilo.

      Kdy to chceš objednávat?

      0 0
      • Svobodarider  

        Klidně co nejdříve. Web říká čekačka 20 dní+. Já koncem ledna jedu na tři týdny pryč, tak bych to rád vyřešil před odjezdem, protože pak se tomu před návratem spíš nedostanu. A v půlce března pak už Finale Ligure, tak tam už bych to chtěl mít na kole.

        0 0
        • Jarda636  

          Jen jsem na jejich stránkách nenašel jestli lze na asymetrické ráfky, mám ibis ráfky vnitřní šířky 34 mm.

          Jen někde v diskuzi že se to nekamarádí z race face ráfky.

          0 0
          • Svobodarider  

            Nevidím důvod, proč by se to na asymetrickém ráfku nemělo chovat stejně. Je to až do šíře 35mm a ten vnitřní žlábek, který má u tebe lehký offset, není tou pěnou stejně vyplněn, když se podíváš na obrázek v úvodu.

            0 0
    • Atilla  

      Cushcore je dle mě nej volba, pokud si nechce dělat doma Hucka. Možná jednou koupím sadu 27,5/29 pokud by to šlo

      0 0
      • Svobodarider  

        Jednou tedy znamená, že teď ještě ne? :)

        0 0
        • Atilla  

          Než začnu zase pořádně jezdit, abych to využil bude ještě chvilku trvat. A aspoň mi to otestujete:)

          0 0
    • Honik  

      Ja sel stejnou uvahou, ze nejakou ochranu dam na zadni kolo. A zkusil jsem ProCore, ale zatim neotestovan. Doufam, ze pridana hmotnost dovoli vozit treba lehci plaste a mene mleka…

      0 0
    • Atilla  

      Tak jaké jsou postřehy?

      0 0
      • Breakpain  

        Tezko rict :) …

        • rafek jsem nezrusil, jezdim jako prase a jeste mam 100kg v chranicich
        • do mokra je to super, da se jezdit na opravdu nizkem tlaku
        • prijde mi, ze je plast na behounu mekci a bocnice vic drzi (subjektivne)
        • na suchu foukam ale stejne 2,2 a 2,4 (pro skoky), na mokru 1,6 a 1,9 laboruju s tim …
        • rozhodne se s tim neda zout guma (pri beznym jezdeni), neresim Arrona ;)
        • pro EXO gumy prinos
        • pro DD a butyl nevim (a u butylu si moc neumim predstavit instalaci)
        • kdyz clovek najde grif, ma hotovou gumu za 10 min
        • pro rafek 25mm a Maxxis 2.30 mi to prijde „tlusty“, docela to roztahne boky…
        • v pripade pruseru na tom jde dojet a neznici se rafky
        • vzhledem k cene se mi to moc nechce porizovat na parkovy zaplety (tam jsou DD gumy obe / butyl) – ale sehnat to za min, jde to tam… kvuli vyzuti a zmaseni rafku pri palbe
        • „nerealny“ prehazovat jen tak gumy (neumim si predstavit prijet do parku a prohazovat to tam), jde to, ale bude to takovej opruz, ze si radsi koupim dalsi zaplety…
        • vsechny testy jsou vztazeny k jizde dolu z kopce …

        Seka se mi mobil, nemam nervy nato to porad prepisovat ;)…

        0 0
        • Atilla  

          Díky a co do kopce ?Valivý odpor šel nahoru?

          0 0
          • Breakpain  

            Hele, mne se na tom kole jezdilo do kopce blbe i normalne a vetsinou ho tlacim, takze tady neumim posoudit. Pouzivam to jako miniDH – sjet, vyslapat, sjet vyslapat. Takhle dam par okruhu, nalozim to do auta a ficim zpet. (Jsem treninkovej krecek – najdu si pekny sjezd a cely odpoledne ho dokola jezdim).

            IMHO to co jezdim po ose, tak nepozoruju moc rozdil, ale to je tak 20% meho jezdeni. Kdyz jdu najizdet, beru silnici na trenink.

            Takze za me je to OK. Penez nelituju. Ale je to proste drahy a porad nevim, jestli to poridit i na parkova kola… Viz vyse, jak jsem zminoval – butyl a DD je docela peklo na nasazeni a s timhle je to jinej level. Jeste jsem to nezkousel. Jsem linej, asi az sjedu gumy. Prinos to mit bude … to asi jo.

            Premyslim, jestli na jezdeni v parku, kde ocekavam samo o sobe vystuzeny gumy i vpredu, to nedat jen na zadek…

            Idealni by bylo, aby to slo v nejake akci a ja bych po tom skocil a mel vyreseno.

            Urcite bych nesel jen do te „pepiho nudle“ a podobnych reseni… Kdyz uz, tak chci mit moznost dojet na prazdny gume a nebat se, ze to zuju. A nato IMHO zatim funguje jen tohle. Coz asi vi, a proto si to nechaji zaplatit…

            0 0
            • Pedro404  

              U nudle podle me v testu psali, ze jet na prazdnym se da, ale byl to google translate z italstiny, takze si nejsem jistej.

              0 0
              • Breakpain  

                Jet ano, ale nezaručí, že to nesvlečeš ;) … takhle jsem to myslel.

                0 0
                • Pedro404  

                  Těžko říct, pokud ji budeš mít natěsno, tak bude tlačit patky pláště v ráfku dolů.

                  0 0
      • Jarda636  

        Čus, vozím to v zadním kole na Ibis hliníkovém ráfku . Vepředu Pepiho nudlí vlastní výroby.

        Vozím fakt dost nízké tlaky vepředu 1.1 vzadu 1.4 ale spíš míň jak se pomalu ztrácí tlak.

        Ježdění ve Finále a v Rychlebech a vůbec žádný problém. Hlavně ve Finále bylo pár jízd kde šla vidle i tlumič po dorazu.

        Výjezdy s tím pocitově nejsou horší než bez těch výplní.

        Vážím tak 85–90 dle výstroje.

        0 0
        • mr.antik  

          1.4 vzadu je dost málo, zabrání ti nějak žvejkání např. na klopenkách ala Superflow?

          0 0
          • Jarda636  

            Superflow jsme hoblovali teď 3 dny a fakt žádný problém. Je fakt že na pumptracku u základny se to už trochu žvejkalo ale nic tragického.

            Možná přidat na 1.6 by stačilo.

            0 0
            • mr.antik  

              A takový tlaky jsi vozil i předtím? Resp. máš přímé porovnání na stejné gumě/ráfku bez toho a s tím?

              0 0
              • Jarda636  

                Jo i dřív ale víc se to žvejkalo resp. dřív šlo poznat že to je už dost podhuštěný.

                Teď se ta hranice ještě posunula, občas mám vepředu i 0,7. V terénu na Děčínsku v pohodě parádní adheze. Do Krušných už moc ne.

                Občas cítím že šla guma nadoraz na ráfek, tak pak trochu přifouknu, ale poškození gumy, ráfku nebo té vložky zatím žádné.

                0 0
        • Pedro404  

          Z čehos udělal nudli?

          0 0
          • Jarda636  

            Mirelon

            0 0
            • čel.A  

              A těch Mirelonu je více druhu dle třeba hustoty?

              Ty dva konce si jen spojil páskou?

              A kolik to cca váží?

              Díky

              0 0
              • Pedro404  

                Více druhů podle vnitřního a vnějšího průměru tý roury. Pak se eště dělaj takovýhle izolace ze syntetickýho kaučuku, kterej mi na omak připadal taky zajímavej.

                0 0
              • Jarda636  

                Mirelon stěna 15 mm díra 20mm. Slepený chemoprenem izolacka jako pojistka.

                Váží 65 g.

                0 0
                •  
                  Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                  0 0
    • krabica  

      Po té, co jsem rozštípl karbonový ráfek, mě to začíná zajímat.

      0 0
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • Breakpain  

      Pouziva to tu nekdo s butylem?

      0 0
    •  

      Někdo nějaké nové zkušenosti? Docela o tom uvažuji, hlavně jak se to chová při jízdě do kopce

      0 0
      • Breakpain  

        To pujde blbe :). Obavam se, ze vetsina z nas, co to ma, to pouziva na jizdu z kopce.

        Mam to v 2.5 gumach v lepive smesi, takze co se splhani tyce, je spatny samo o sobe. Nicmene smerem dolu je to pecka…

        Kazdopadne, to malo co jsem najezdil do kopce jsem nepozoroval zhorseni – ale buh vi… smerem nahoru na tom najezdim par km a jedu to umyslne na pohodu, abych mel co nejvice sily na sjezdy.

        0 0
        •  

          A co instalace? Nebudu s tím mí problém na 26mm vnitřní šířku rafku?

          0 0
          • Breakpain  

            Proc by mela, vyrobce to povoluje od 22mm myslim. Daval jsem to na 25 a pak na 30mm. Rozdil neni v nicem :). Montpaka, mydlova voda a velkej kybl ;). Presne jako na videu… jedno kolo cca 10 min. Pokud to delas poprve, bude to delsi, ale pak chytnes grif a jde to snadneji.

            0 0
      • Jarda636  

        Při jízdě do kopce o tom nevím. Co by tam melo byt jinak?

        Jezdí se s tím úplně stejně jako když tam nic není.

        Vyšší hmotnost neřeším

        0 0
        • Atilla  

          Spíš by to chtělo někoho, kdo to změří wattmetrem. Že by půl kila na rotační hmotnosti nebylo poznat, tomu moc nevěřím. Kdekoliv jinde je to fuk,…

          0 0
          • Breakpain  

            Tak jasne, ze tam nejaky rozdil bude, ale u MaxxTerra a MaxxGrip gum uz to moc nevnimam.

            Dalsi vec je, ze to je primarne na skakani a sjezdovky a zato mi to stoji :).

            Je to obuty na kole se serizlou pevnou sedlovkou, takze slapani po ose „na trikolce“, tam uz toho moc nepoznam. Kdyz jsem tam mel teleskop, tak jsem to taky nevnimal. Mnohem vetsi rozdil je 3C vzadu…

            0 0
            • Atilla  

              Tak mě jde o to jak velký rozdíl to bude dělat třeba na 50–70km. Je jasné, že za 3km s kolenama u krku poznáš prd.

              0 0
          • Jarda636  

            Mám to jen v zadním kole , v předním obyčejný mirelon.

            Jezdím s tím i delší výlety a větší rozdíl udělá zubatá lepivá guma.

            Ale nejezdím na čas tak to asi moc nevnímám :-)

            0 0
            • Breakpain  

              IMHO Mr. WOLF je privetivejsi system, az na cenu. Asi vhodnejsi na e-kola…

              Nema nis spolenyho s tematem, ale zrovna jsem to objevil. Asi to slehnu na DH kolo … Neresis diry, unik tlaku a netreba tmelu :)…

              Pokud ma nekdo pripadne zkusenosti, at se ozve ;)

              0 0
            • Atilla  

              Co ten mirelon? Drží to? Koukal jsem na izolace kAIFLEX EF a nevypadají špatně. Docela bych to zkusil a rád to jezdil v Livignu, protože tam se toho z kopce za 7 dní nalítá hromada:) Dík

              0 0
              • Pedro404  

                Jj, ty izolace ve stylu Kaiflexu mě taky lákaj.

                0 0
                • Atilla  

                  Dneska jedu do Prahy, mají je v hornbachu, tak vezmu něco na zkoušku. 2m trubka by měla stačit.

                  0 0
                  • Atilla  

                    Tak za 107kc na 2 kola. Prekvapilo mě že jsou po 1.m gorilla-tape to slepice na pohodu. Tváří se to o trochu lépe než mirelon. Foceno na i34mm

                    13/22m

                    13/15

                    0 0
                    • tomfree  

                      Tak alespoň to nebylo drahé :-)

                      0 0
                      • Atilla  

                        Tak fungovat to bude, ten široký určitě dost dobře. Cucat tmel to nebude.

                        0 0
                        • tomfree  

                          Já to bral kvůli ostrým hranám kamenú a když jsem to porovnával s mirelonem,tak je to nesrovnatelně houževnatější na průraz přes hranu,ještě by mě zajímalo,vážil jsi to,kolik to přidá géček?

                          0 0
                          • Atilla  

                            Naložil jsem tomu asi 30 ran kovovou paličkou na maso a překvapivě to docela drží. Zkusím to dát na předek, vzadu to dám až s novým rafkem a pláštěm. Jinak to přijde asi o 10cm uriznout, popřípadě to půjde použít i na 29''

                            0 0
                            • Atilla  

                              Tady

                              0 0
                              • tomfree  

                                Váha dobrá,ta struktura vypadá o dost lépe než mirelon,dík.

                                0 0
                              • crom  

                                ahoj mam tyhle nudle kflex,problem mam s ventilky notubes.udelal jsem vnich zářezy nahore jak na sroubu na plochy sroubovak abych to mohl nafucet a nalit mleko přes ventilek-coz funguje ok.problem nastane az po nafouknuti ta nudle se asi moc pritlaci na ventilek a ten prestane fungovat,teda nejde ufouknout:)

                                mels podobny problém?premyslim udelat ještě vetsi zarez,nebo dat jiné ventilky?dik

                                0 0
                                • Pedro404  

                                  A co udělat kanálek do tý nudle?

                                  0 0
                                  • crom  

                                    ee pane?kdyz udelam kanalek malej, muze se to zas cele pootocit a je to zas stejne,kdyz to udelam velky jak konec ventilku musel bych do hloubky vic nez je guma toho ventilku.coz je podle me skoro ta sila nudle

                                    0 0
                                    • eukalipt  

                                      Ahoj , no ja mel stejnej problem ale vyrešil jsem ho tak že jsem kaiflex neslepil dohromady ale dutinou jsem protáhnul provazkek a svázal aby byl kaiflex do kruhu v místě ventilku je mezi obema konci mezera cca 1 cm ventilek od te doby ok.

                                      0 0
                                      • crom  

                                        ahoj a mliko bude v nudli místo v plasti?tomu jsem se chtěl vyhnout.kazdopadne dik za odpověď

                                        ještě zkusim vic probrousit ten ventilek a pak udelat samodomo to tecko mr wolf

                                        0 0
                                        • crom  

                                          tak vyreseno,chelo to jen vybrousit hlubsi tu drazku na ventilku a uz to funguje jak ma.ja se toho na poprvé moc bal a udelal to malo hluboke:)

                                          0 0
                                • Atilla  

                                  Prosím tě chtěl jsem to narvat do DT FR570 s butyl DHR2 a vzdal jsem to:) Do EXO by to asi šlo, ale tohle bylo trochu moc

                                  0 0
                                  • suslos  

                                    Mám v EX 511 s Aggressorem 2,5 WT DD a šlo to

                                    FR 570 je i25 jen co? rozdíl v nasazování butyl vs DD neznám…

                                    0 0
                                    • Atilla  

                                      i27,5 mm, ale ta drátěná patka jo o hrozně tužší. Navíc dělám servis na šesti kolech co jedou s námi na dovču, překopat na bezduš s butylem, větší převodníky, vyndat teleskopy a komplet servis. Takže ani není motivace…

                                      0 0
                                      • suslos  

                                        jo, tak to rozumím… :/

                                        Já už vím o 2 ranách, který by na 100% končili ohnutou patkou, kdyby nebyl insert. Jsem zvědavý jak rozsekaný to vyndám ven :-)

                                        0 0
                                        • Atilla  

                                          Tak jsem narval tu tlustší kaiflex trubku do zadního kola do rekonu 2.8" a jako wow. Instalace na pohodu. Jen mi došel tmel, tak mi to utíká s těmi 30ml. Upustil jsem o kus tlak a tam kde bych mlátil o ráfek nic. Řekl bych, že i je větší opora. Plášt je vyplněn tak z 80% a i na prázdném by se dalo kousek dojet. Jsem zvědav na vydrž, ale za tu cenu…

                                          0 0
                                          • suslos  

                                            už jedu 2hej kus → stříbrná páska kterou jsem spojil konce k sobě je rozežírána tmelem + se na to lepí cucky tmelu = tmel mizí. Do vlastního materiálu kaiflexu se mléko taky zapíjí a mizí :-( Jo a je to fakt křehké a po x ranách o patku ráfku je to roztrhané..

                                            Ale od té doby co to mám si jen užívám :) žádné rány o patku. Je tam navíc pocit dalšího tlumení a větší opora… po prázdném by se taky dalo.

                                            Nové je to tip top do 2,5 aggressoru.. po 3 týdnech už má menší objem jak je nacucnutá mlíkem a jde tam mnohem snáz

                                            0 0
                                          • Carloss  

                                            super, musím do toho jít taky, takhle už se fakt jezdit nedá

                                            0 0
                                  • crom  

                                    jasny dik:)

                                    0 0
                    • eukalipt  

                      Jak jsi dělal ten spoj ? jen dal k sobě kolmé konce a slepil gafou nebo nějaký přesahy ? Díky

                      0 0
              • Jarda636  

                Jo drží to. Mám to v druhém zadním kole které už dostalo pár ran a mirelon je netknutý. Ani mlíko nechlasta. :-)

                0 0
      • Svobodarider  

        Já vozím Cush od března jen na zadním kole a už si asi nedokážu představit, že bych ho tam neměl. Foukám teď vzadu 23 psíčků a grip je naprosto nesmyslnej :) Ráfky jsou karbonový a kromě lepší trakce jsem teď tak mnohem víc v klidu (ochrana ráfku byla teda původní iniciátor pro koupi). Setup mám celkově lazenej hlavně na cestu dolů včetně 3C WideTrail Minionů vepředu i vzadu, nízkých tlaků, 170 mm klik atd. Takže kdyby člověk chtěl, je spousta způsobů jak z toho udělat pro výjezdy hbitější kobylu. Sám se ale rád kousnu i směrem vzhůru a popravdě nepociťuju absolutně žádný rozdíl. Za tu dobu, co jsem na CushCore, padlo docela dost osobáčků i na šlapavých a stoupavých segmentech, takže si myslím, že jakékoliv obavy jsou podle mě liché.

        0 0
    • tomfree  

      Dneska vyzkoušeno, 60 km 2500m nastoupáno, moc nevnímám nějaké zhoršení do kopce, z kopce to na kameni jede fantastiky, nemám strach o karbonové ráfky, vždycky jsem to pro jistotu nafoukal více, teď to mám spíš ještě méně, než jsem vozil, když nebyly kamenolomy, další výhoda je, že se nežvýkají boky, protože je drží ta vložka, instalace je opruz,ráfek 30mm vnitřní, čím užší, tím to bude větší oser, za mě super, až na ty ventilky, jsou moc dlouhé, bál jsem se, abych je neulomil, tak zůstaly původní.

      0 0
      • Jarda636  

        Já měl u původních café latex ventilku problém že to nešlo nafouknout. Tak jsem musel zouvat jednu stranu a vyměnit ventilek. :-)

        0 0
    • 106Paja  

      Nekdo ochotny podelit se o know-how? Zkusil jsem homemade variantu,trubka 46 mm vnejsi prumer a 13mm stena. Trubku jsem lehce zkratil,aby sedela tesne na rafku a kdyz komplet s plastem nasadim a chci nafouknout,tak mi to utika kolem patek temer po celem obvode. Ze by moc zkracene,nebo velky prumer a to by odchlipovalo patky?

      0 0
    • nostro66  

      Tak sa mi dnes ani po polhodine nepodaril dat dole plast. Kombinacia prilepeneho plasta mliekom a Cushcore je celkom masaker. Nejaky specialny postup, okrem toho co uvadzaju na webe vyrobcu?

      0 0
      • Sistematicx  

        Me pomohla jarova voda. Nahodil jsem to uplne na sucho abych si zkusil jak to pude sundat a takovej voprcung jsem nezazil. Tak jsem tam ťdost nasilne narval mont paky abych to odlepil a vzal to pak jarovou vodouba slo to mnohem lip. Ale chce to jeste dobrou montpaku. Mam nejaky od unioru a tou mi to moc neslo, pak mam parktool paku a tou to slo lip jakoby odlepit od patky rafku.

        0 0
      • Breakpain  

        Nejsnazsi zpusob je dle webu … Nastrikat poradne jarem a delat to na popelnici. Zkousel jsem toho dost a tohle funguje nejlip. Zakoupil jsem kyblik na maltu, je to nizky a ma to prumer skoro jako rafek a jde to jak po masle.

        Stejne jako nasazeni to chce cvik a holt prilepeny patky tmelem jsou peklicko ;)

        0 0
    • Sistematicx  

      Solidne se mnou dneska zacvicil ten origos ventilek cush coru. Asi jsem pretahl tu maticku na rafku a to kuzelove tesneni do rafku mi prolezlo svine skrz stenu rafku. Chtel jsem v terenu dofoukat a jak jsem na to nasadil pumpu tak to prolezlo komplet a vsechen vzduch sel do kopru, co2 bombicka taky nic. Doma sem se nemoh dopatrat kde to podfukuje. Az jsem zacal prelepovat pasku ve ktere bylo par zatrzemejch mist (asi od montpaky) tak jsem zjistil pricinu. Kdyz jsem loukal na ventilky cafélatex tk maji ten kuzel z tvrdsi gumy a neborti se tak. Nezkousel nekdo jinej ventilek s nejakou upravou?

      0 0
      • oo.viper.oo  

        Více méně jakýkoliv, jen je třeba do něj propilovat zářez, aby vzduch mohl foukat do stran zářezem, když špička je ucpaná cushcorem.

        0 0
        • oo.viper.oo  

          Jinak přetahování toho kužele je zbytečný, stačí ho zlehka přitlačit palcem do ráfku a z druhé strany zlehka dotáhnout matičkou a těsní.

          0 0
          • Sistematicx  

            Mam tu cafe ventilky ale kdyz koukam ze bych prave poladil je tak kov ventilku je uplne az do konce tesnici gumy. Mam teda pilovat i kousek kovu ve ventilku. Nekde jsem tu videl fotku jak to nekdo mel propolovany ale jak moc si nepamatuju abych to okopcil.

            Ale kdyz tu matku neutahnu dost tak mi to pak podfukuje kolem toho kuzelu. Myslim si ze blbe nalepenou paskou to nebude na prednim kolem mam tu stejnou a tam to funguju na prvni dobrou. Ale tady s tim cush core ventilkem mi to uchazelo kolem niplu co jsou nejblize ventilku az kdyz jsem lehce vic utahl maticku tak to prestalo. Ale tim utazenim to zase moc deformuju a protlacise to di rafku…asi se vzdam toho cush coru a prejdu na panzer tam neni treba zadnej spesl ventilek. Jinak dojeti s cush core na prazdnym kole docela pohoda. Cca kilometr jsem na tom jel a fungujeto. Patky se ani neodlepily od rafku. Rafek bez znamky poskozeni takze funkcni to je.

            0 0
            • oo.viper.oo  

              Tož to není žádná věda. Tak kostička na konci Cafe ventilků je celá gumová? No ono je to vlastně jedno. Prostě strana ventilku „S“ co je směrem do kola a na které je díra „D“ skrz ventilek. Tak na tuhle stranu „S“ se připlácne cushcore a díru „D“ ucpe. Čili je třeba do této strany „S“ provést zářez „Z“, stačí cca 1,5mm hluboký a 1,5mm široký, vedený skrz tu díru „D“. Tím se pro vzduch a případně pro mlíko proudící ventilkem vytvoří dva postranní kanálky, kterýma může vzduch i mlíko proudit i když cushcore se na tu díru „D“ připlácne.

              0 0
    • oo.viper.oo  

      Čéče ještě mě napadlo jestli ty nemáš v ráfku nějakou velkou díru, že ti ten kužel prolezl skrz…

      0 0
      • Sistematicx  

        Ze by dt 511 mel nejakou desetinku vetsi diru… to se mi nezda. Spis jsem jelito a moc jsem to pretah a pak se to napasovalo dovnitr. Jsem namotal novou pasku a dal dve otacky misto jedna abych tam pri prorezu tu diru trochu vic zalepil paskou. Snad to uz bude cajk.

        0 0
    • Atilla  

      Zdar, jak to vypadá s životností cushcore? Neproseká se jako jiné pěnovky po 3 měsících? Díky

      0 0
      • Jarda636  

        Jezdeno celou letošní sezónu. 2 x i prorazeny plášť ale rafek netknuty.

        Plášť DHR II. Tlaky 1.6 – 1,8

        0 0
        • Atilla  

          Díky a je to proseknuté skrz?

          0 0
          • Jarda636  

            Na dvou místech jo. To jsem prosekl i plášť.

            Vždy dopad zadním přímo na ostrý kámen.

            Je to hlavně daň za nízké tlaky co vozim.

            0 0
      • Breakpain  

        Po sezóně na jedno místě – ale to jsem s tím i zrušil ráfek – jinak to vypadá skoro jak nový

        23 a 26 psi, gumy DD

        0 0
        • suslos  

          cush + dd guma a stejně jsi zrušil ráfek? ouu :-(

          0 0
          • Breakpain  

            Nedoletel jsem skok, kde byla hrana z prkna, takze jsem to narval na tvrdo ;). Rupnul jsem si vestu a chranic krku, nebyl to zrovna uspesny dopad ;)… CC funguje dobre, tohle by asi neustalo nic ;) …

            0 0
    • Nikovlas  

      S Huckem tedy nikdo přímou zkušenost nemá? Měl to tu alespoň někdo v ruce?

      0 0
      • suslos  

        vyhozený peníze… lítá to navolno v plášti a je to tenký – ale osobní zkušenost nemám, protože si myslím, že je to na nic. S jedním borcem jsem se bavil a cvakl plášt s tím, začalu mu to fungovat až když do zadního kola narval dva hucky (i ten z předního kola)

        0 0
        • Nikovlas  

          To, že to lítá v plášti, jsou tedy slova toho borce? Výrobce doporučuje, v případě, že ten pohyb vadí, zkrátit to o cca 2 cm, čímž se to napasuje blíže k ráfku, kde už by to logicky lítat nemělo – mně to dává smysl. A v testech obecně tvrdili, že co se týče zvýšené odolnosti proti procvaknutí, fungovalo to. Tak je zajímavé, že má někdo i opačnou zkušenost. Každopádně dík.

          0 0
    • vlastick  

      Trochu se tu prizivim…ma nekdo zkusenosti s Panzer vlozkou? Ze vsech variant mi prijde jako nejlepsi a ani neni treba spesl ventilku. Diky

      0 0
      • Breakpain  

        Četl jsi toto?

        Spešl ventilek – stačí koupit Rubenu, propilovat kostičku a máš ho za 90 Kč pro obě kola ;-)… soudě dle recenze to není nezbytný, ale hodí se to i tak.

        Neřeší to svléknutí z ráfku, očividně cucá mléko, velikostně se po chvíli vytahá…

        Obrovské plus je pro ty, co prohazují gumy. Já mám CC a přezouvání, to je porod…

        Je to alternativa, ale to, že se to vytahá a cucá to mlíko – to mě nenadchlo. Jinak bych to šel teď testovat…

        0 0
        • vlastick  

          Hmmm…tak test Panzera me teda moc nepresvedcil. Jak pises – vsakani mlika a ze se to casem zezvejka je docela nevyhoda. Asi si priplatim za CC. Koukal jsem na par videi s nazouvani s CC a na nejaky prezouvani v lese to asi neni :D

          Lze koupit CC bez tech specialnich ventilku?

          0 0
          • oo.viper.oo  

            Myslím že CC je typický „premium“ produkt, čili prodejní cena je asi 100× vyšší než výrobní cena. To už máš jedno, jestli je tam ten ventilek přibalenej nebo ne, výrobní cena ventilku i té vložky je 50 korun. Prodává se to za cenu, za kterou to trh akceptuje. Tím pádem jestli tam je nebo není přibalenej ventilek na cenu vliv nemá.

            P.S.: Aby to někdo blbě nepochopil, tímto vůbec nekritizuji cenu CC, přijde mi adekvátní. Dle všech dostupných recenzí to funguje o dost líp než všemožný nudle, takže je to holt taky dražší. Nemám s tím problém.

            0 0
            • Baba-Ji  

              ja treba nemam mentalne na to, dat tolik penez do spotrebaku na jednu sezonu (kdyz ho muzu dost dobre ozelet nebo nahradit funkcne plnohodnotnym resenim za zlomky pozadovane ceny)

              0 0
              • Jarda636  

                Já třeba loni zničil 2 zadní rafky. Cena CC je půlka ceny ráfku. Letos jsem nezničil žádný a jezdím stejně, možná hůř jak loni.

                V předním kole mám mirelon a tam je úplně v pohodě. V zadním CC a neřešíš skoro nic.

                Syn měl na Klinovci velký problém dojet na prázdném zadnim kole dolu a mirelon totálně rozvalel ale rafek o plášť to přežil.

                U Kafíčka ale zase žádný problém, to si pak vyber:-)

                0 0
          • Breakpain  

            No, v lese tu gumu budeš měnit, pokud tě čeká 100km tlačení zpět ;o) … Jinak asi ne ;) … přezouvání je trošku masakr. Sice je to práce na 10 minut, ale pokud to děláš jen tak na zemi, moc dobře to nejde ;) …

            Ale tak víš jak – guma něco vydrží, dojet se na tom dá a vozíš mlíko a knoty … Po sezóně v BP na to nemůžu říct křivé slovo…

            Ventilky jsou u toho vždy, pokud kupuješ 2ks, ale ber to, že to je „v ceně“ ;-) …

            0 0
          • Jarda636  

            Přezouvání v lese moc ne, na špičáku, jen u auta, když jsem musel dávat nový plášť, to celkem šlo, pomocí 2 montpák a 4 ruce. :-)

            Dojezd po prázdném zadním úplně v pohodě bez poškození ráfky, skoro celého Barona na Klínovci.

            Po sezoně je CC dost posekané, ale ráfek v pohodě a procvaknuti pláště jen jednou za sezónu.

            0 0
            • suslos  

              Jardo, jaký vozíš tlak prosím? asi dost nízkej, vid? posekaný to máš dost! :-D

              0 0
              • Breakpain  

                No, já mám gumy 2.5 DD, tlaky 24psi a 27psi, ráfek 30mm a zásek tam mám jen jeden na každý straně – když jsem při skoku zrušil o hranu ráfek – ale to byla instantní smrt. Tohle bych IMHO měl, kdybych vozil 17+20 jinak si to neumím představit. Váha jezdce 100kg v chráničích, ježděno v BP.

                0 0
              • Jarda636  

                Vozim 34 mm vnitřní šířku rafek, guma DHR II 2,4 wt ale jen exo.

                Tlaky 1,4 –1,8 podle toho jak kontrolují nebo kam pojedu.

                Většinou ale moc nekontroluju, resp.jen hmatem :-) i když mám digitální měřák.

                Na závody nebo do BP se snažím raději víc fouknout ale většinou to dopadne že dofukuju až když se to začne zvejkat a to má přední třeba 0,8 :-)

                CC mám jen vzadnim, v předním obyčejný mirelon na topení 18 mm šířku.

                Váha cca 90 kg.

                0 0
    • Nikovlas  

      Já uvažuji o něčem do zadního kola na HT. V předním foukám cca 1,7 bar – níž nejdu kvůli žvejkání – o ráfek se tolik nebojím. V zadním dávám 2 bary a stejně si nejsem jistej že to při nějaký chybě necvaknu – s insertem bych šel určitě o trochu níž. Jelikož to má být spíš svižné trailové kolo, vyhnul bych se variantám nad 100 g na kolo – nabízí se tu ten Huck, který je tedy již patrně překonaný – nebo ten PTN, který váží asi 70 g a z recenzí chápu, že funguje líp. Jen mám pár pochybností:

      Když foukám, chápu, že vzduch protlačím mezi pláštěm a nudlí.

      Když naleju mlíko ventilkem, proteče kolem nudle k běhounu, nebo zůstane u ráfku?

      Když chci ufouknout, nepřicucne se mi nudle k plášti/ráfku a nezůstane u běhounu natlakovaný vzduch? Kudy to projde?

      Jaké jsou ještě varianty, které nejsou příliš těžké?

      Jde mi hlavně o ochranu ráfku – tlumení a podporu stěn tolik nevyžaduju.

      0 0
      • oo.viper.oo  

        Netuším jak PTN, ale CushCore má po stranách zářezy, by mohlo mlíko i vzduch volně proudit okolo vložky z komory u ráfku do vnější/obvodovové komory pláště. Ventilek má vnitřní „výfuky“ po stranách, takže když se na něj připlácne vložka, tak mu to nevadí, fouká to doboku. Fotky ventilků viz. výše v tomto vlákně.

        0 0
        • Nikovlas  

          Speciální ventilky chápu – nestane se, že by se vložka při ufukování vzduchu přicucla k otvoru ventilku. Ale zajímá mě, jestli se vložka nepřicucne k ráfku (resp. patkám pláště) v celém obvodu. Všimnul jsem si, že CC tam má ty zářezy, ale PTN se zdá být v celém obvodu konstantní. Proto mě zajímalo, jestli s tím má někdo zkušenost. CC vypadá jako skvěle propracované řešení, ale pro moje použití je to nesmyslně těžké (a cena hraje taky roli).

          0 0
          • suslos  

            vozil jsem celý letošek různé modifikace samodomo tubek které žádné vybrání nemaj a nezaznamenal jsem problém. Použito s normální ventilkem prořezáno pilkou.

            Jediný problém byla odolnost těch vložek jako takových – většinou jsem je vyndal rozřezaný na sračku :-) Ted zkouším Pepiho noodlu asi 3 měsíce, instalace, váha TOP.. funkce zatím taky bez výhrad – uvidíme až se kouknu dovnitř jak to vypadá. Udělali teď ještě novou verzi – žlutou, ta má být odolnější.

            Nicméně na sezónu do závodního kola půjdu do cushcoru na zadek a předek nějakou další evoluci samodom…

            0 0
            • Nikovlas  

              A kterou nudli máš na jaké kombinaci plášť/ráfek? Já bych do 2,35" pláště měl mít velikost M, ale na 26mm ráfek bych měl mít S – tak co je důležitější? Říkám si, že M bych na to mohl mít problém nasadit – bude hodně těsně sevřená mezi bočnicemi u patek (a pak narážím na obavu, kterou jsem popsal výše) – ale zase se bojím, aby S nebyla moc úzká a v širokém plášti se při šikmém nárazu nevyvalila do strany a neodkryla nechráněný ráfek (resp. plášť na ráfku). Mám ještě čas – chystám to na jaro – ale zatím bych o tom rád nabral nějaký info :-)

              0 0
              • suslos  

                spíš mi řekni co jezdíš? EN, AM? trail, DH?

                Jinak to mám narvaný v Butcheru 29×2,3, ráfek 28mm a nooodle Mko – žádný problém s ničím, klidně by mohla být noodle větší na mé zacházení

                0 0
                • Nikovlas  

                  Spíš trail. Když už něco těžšího – například černý Trutnov trails – tak rozhodně pomaleji, než aby se to dalo nazvat enduro. Zas takovej střelec na HT nejsem.

                  Jestli jsi na 28mm ráfek dostal M v pohodě, tak bych to snad měl zvládnout i na 26mm. Ale jestli to sedí na ráfku pevně a nehrozí, že se mi to při šikmém nárazu „převalí do strany“ a místo krytí ráfku to „uhne“, tak by mi asi na moje použití stačila S, která je přeci jen ještě malinko lehčí.

                  0 0
    • oo.viper.oo  

      Aktuálně probíhající 11% sleva na vše na koloshop.cz, která vám asi taky svítí na pozadí bike-forum.cz, pokud nemáte adblocker, je dobrá možnost koupit Cush Core za (imho) dobrou cenu 3106. Já toho využil, když tu slevu měli posledně. Jinak s nima nemám nic společnýho :-)

      0 0
    • oo.viper.oo  

      Postarší ale zajímavý článek o tom, jak Pro Core „spolupracuje“ s tlumením kola. Je to primárně nejspíš Schwalbe PR článek, ale v principu se to týká všech výplní.

      https://www.pinkbike.com/…e-tires.html

      0 0
    • Sistematicx  

      Po trech mesicich. Par zasahu dostal ale pohledove nevidim ze by slo neco skrz. Ty cucky nalepeny jsou tmel. Ma nekdo zkusenost kolik mu to nasaklo tmelu za nejakou dobu. Premyslim nad panzerem jestli to nevymenit. Nekdo zkusenost a potovnani?

      0 0
      • Breakpain  

        Nepřijde mi, že by to cokoliv nacucalo ;) … vozím to sezónu 2018 a přijde mi to pořád stejný ;-)… na 2019 jsem koupil i do dalšího kola – jsem spokojený, až na montáž/demontáž.

        Koukni se na Nukeproof ARD přijde mi to jako fajn alternativa (servisně jednodušší, na úkor určitých specifických vlastností CC).

        0 0
      • oo.viper.oo  

        Má to být closed cell foam a nasakovat to tudíž nemá vůbec.

        0 0
    • Sistematicx  

      Na CC jsem uz dojizdel na prazdno a jako v dalo se. Nejakou ujmu to neutrpelo. Ale porad me trochu stve ten system montaz demontaz. To je na ulamani prstu. Zase ale funkcni to je. S tim jak jezdim humpolacky a trefuju kde jakou hranu tak rafek je v klidecku zatim.

      ARD uz jwem letmo videl, nechci se stat ale prukopnikem v tehle oblasti

      Oj spatne zarazeno

      0 0
    • mr.antik  

      Čau, nějak to nestíhám sledovat – něco nového na trhu karimatek do plášťů? Profi či samodomo řešení? Brzy bude potřeba nová zadní guma, tak bych rád něco pořídíl, tak okolo 100g (27,5) ideálně.

      0 0
      • Baba-Ji  

        já jdu cestou DIY – plavací nudle z Decathlonu

        0 0
        • mr.antik  

          a celá nudle nebo rozříznout podél na půlnudli?

          0 0
          • Baba-Ji  

            rozpulit …timpadem ti vyjde jedna nudle na jedno kolo (27,5)

            …konce jsem pak spojil stahovaci zip paskou (provliklou dirama). Na youtubu je plno prikladu.

            0 0
        • embi  

          A mlíko to nesaje?

          0 0
          • Baba-Ji  

            Zatim jsem s tim nemel problem (vic jak sezona pouzivani). Jinak je to plavaci nudle, cili ma to uzavrene komurky > nesaje.

            0 0
            • mr.antik  

              a je to k něčemu ten matroš, nebo jen na jedno použití? Klidně bych zainvestoval třeba litr kdybych věděl, že je to konečný řešení. Ona taková 12mm EVAzotka od Yate už nestojí o moc míň a ty levný jsou nahovno

              0 0
              • Jarda636  

                V zadním vozim origo Cush core a v předním jen obyčejný mirelon co se dává na trubky topení.

                Po sezoně je obojí pocvakáno ale rafky v pohodě.

                Fotku Cush core po sezoně sem jsem už dával

                0 0
              • Baba-Ji  

                konečné řešení to není, protože časem se to opotřebuje a je třeba to vyměnit

                …takže měnit s pláštěma ještě origo cushcore, to se sezóní údržba už docela prodraží.

                Jinak on ten matroš v té plavací nudli je dost tuhý, žádné blato to rozhodně není.

                0 0
                • Jarda636  

                  Cushcore po sezoně rozhodně měnit nemusíš, kromě několika sekancu tomu nic není.

                  0 0
                  • Baba-Ji  

                    No ja nevim, prave nektere ty sekance pri dalsim vetsim razu uz moc nepodrzi a pujde to az na plast > „hadak“ > knotujes, nebo davas dusi.

                    Neni tak?

                    0 0
                    • Jarda636  

                      Při defektu knot, defekt jen jeden za celou sezónu a to blbý doskok na hranu, čistý zmijak.

                      0 0
                  • siskin  

                    Slušně posekaný..

                    Jaký vozíš tlaky/pláště?

                    0 0
                    • Jarda636  

                      Tohle je z DFR II, exo, tlaky běžně 1,4 do BP nebo na závody foukám cca 1.8. Váha cca 90 v plné polní.

                      0 0
                      • Atilla  

                        1,4 do BP při 90kg? Tak to jezdíš po ráfkách …

                        0 0
                      • crom  

                        ja tohle ještě nepobral,jak se dokážete při těchto tlacích odrazet na odpalech?ja vozim při 100 1,8 vepředu 2 vzadu zkousel jsem min,ale to se na me uz moc zvejkalo a skakal jsem ruzne krivaky:)

                        0 0
      • Sistematicx  

        CC zatim uplne v klidu. Jezdim humpolacky podhustenou gumu sem tam abych zkusil co to snese a v pohode.

        Mozna panzer udelal nejakou inovaci, na instagramu meli nejakou vetu ze nova struktura…

        Na roztrhany karimatky a plovaci nudle dlabu.

        0 0
      • Archer  

        https://www.rimpactmtb.com/

        Nemam zkusenosti, jen jsem to zahledl na webu.

        0 0
        • vojtechposmourny  

          No minimálně cenově je to dobrý. 37£ za pár včetně ventilků je ok cena.

          0 0
        • Sistematicx  

          Vypada to jak Panzer. A ventilky jsou zase stejny jako pouziva Cushcore.

          0 0
        • marcus.ss  

          nezkoušel už někdo?

          0 0
          • Breakpain  

            Kolega vozil oboje – prý je to servisně víc user friendly, ale pokud si zvykneš na všechny výhody CC… Takže se vrátil zpět i za cenu oser přezouvání. Dál jsem se v tom nešťoural a spokojeně jezdím CC na všech kolech :-).

            0 0
            • oo.viper.oo  

              Je to tak, CC je hlavně na počátku oser protože člověk nemá ten grif, nový CCčka jsou tuhý a člověk nemá sílu v prstech. Časem se grif dostaví, prsty zesílí a CCčka povolí a pak je to po všech stránkách dokonalý produkt.

              0 0
            • marcus.ss  

              No me asi nejde ani o to prezuti, spis ta cena me odrazuje za gus ,,molitanu,,

              0 0
              • Breakpain  

                to samozřejmě chápu, ale nic lepšího jsem zatím neobjevil ;-) (čti – stejné vlastnosti, levnější cena)

                • skáčeš / závodíš ⇒ smysl to má… pokud se jen tak člověk vozí, tak bych nato dlabal :)
                0 0
              • Sistematicx  

                CC je spis takova guma.

                Jedinou nevyhodu vidim proste spis v tom ze ventilky stojej strasnej randal. A jsou hlinikovy.

                0 0
              • oo.viper.oo  

                No je to „kus molitanu“ z toho správného materiálu těch správných vlastností a správného profilu…

                A zatím ten produkt nikdo uspokojivě neokopíroval, takže to asi není úplně triviální.

                Třeba já s CC jezdil 2.6" pláště na iw28 ráfku a díky tomu klínovému profilu CC naprosto výborně držely a nežvejkaly se i i při nízkých tlacích. Tohle prostě s žádnou nudlí neuděláš.

                0 0
                • marcus.ss  

                  Objednávám ten rimpact a uvidíme. Na začátek stačí a maj ventilky relativně levně, doted jsem to nevozil a jsem taky živ…

                  0 0
                  • Atilla  

                    Ten rimpact bych asi vynechal, dle fotek po pár použitích

                    0 0
                    • suslos  

                      pošli foto – hledal jsem a zatím mi to nepřijde jako špatná varianta… levný, vyplní to, utlumí to, necucá to… a dvě do roka do zadního kola mi přijdou ok.. cena lepší jak Pepina (která mi aktuálně přijde jako nejvíce user friendly) žlutou testuju krátce, ale červená byla na šrot za dva měsíce

                      0 0
                      • Goob  

                        Taky jsem nově nahodil žluté… zatím jsem s nimi naprosto spokojený, i patky mi drží krásně. Doufám, že přežijí aspoň půl roku.

                        0 0
                      • Sistematicx  

                        PTN ma na fcb strankach test prurazu…maji tam vic fotek z testu

                        Ale asi to mluvi za vse…

                        0 0
                        • suslos  

                          aha, díky… tohle už jsem viděl jen jsem si nezapamatoval, že tam byl i Rimpact… ale když vezmu to, že MR. wolf je úplnej kepl :-D díky díky a zůstávám u ptn

                          0 0
                          • TJK  

                            ja premyslim ze bych na karbon pak dal ten XC cushcore, ten se mi libi

                            0 0
                            • Jarda636  

                              Cushcore naprosto v pohodě, dáš do pláště a nevíš o tom. 2 roky ježdění v pohodě.

                              ARD v předním kole po 30 km hrozný rachot v gumě, musel jsem zkrátit o 8 cm. Uvidíme jak dál.

                              0 0
                              • TJK  

                                u ARD to pisou vsude

                                0 0
                                • mr.antik  

                                  A nějaký řešení co s tím? Něčim vypodložit?

                                  0 0
                                  • suslos  

                                    čas od času zkrátit, prostě se jim ten matroš prodlužuje… zase to nejde zničit a vydrží vše… nicméně ideál do ráfků i25

                                    0 0
                              • siskin  

                                Mám to vzadu sezonnu a občas to slyset je, ale nic hroznýho..

                                Jak jsi to spojoval po zkrácení?

                                0 0
    • Sistematicx  

      Nevi nekdo kde sehnat tyhle ventilky? S dirkou z boku. Tohle je original CC ventilek. Ale sere me ze je zelenej a jeste ke vsemu hlinik.

      Dal jsem s CC obyc ventilek a probrousil ho aby se neucpaval no stejne se mi ted ucpal nekolikrat.

      Jeste me napada varianta jako je u Mr wolf vlozky, ventilek tam ma nejaky zlepsovak, plastove T kus tak…

      0 0
      • mr.antik  

        Tak udělej do CC diru :-)

        0 0
      • oo.viper.oo  

        Co je špatně na hliníku?

        Mimochodem CC prodává i jiné černé a červené ventilky: https://www.bike24.com/search?…

        0 0
        • Sistematicx  

          26€ za dva ventilky… ehm dekuji ale zase takovej zazrak ten ventilek neni aby stal tolik.

          Hlinik by mi ani tak nevadil, ta delka ale. Proste mi to vadi vzhledove.

          Jdu cestou nejlevnejsi. Obyc ventilek od mitasu a sezenu si do nejnto plastove T kus jako to ma Mr Wolf u vlozek.

          0 0
          • Milan  

            Přidám to sem, ale obecně k ventilkům a kombinaci s Pepinou: nechal jsem normální ventilky s přímým výstupem a na Pepině v pohodě foukám i leju mlíko přes ventilek (trochu pamaleji) a naprosto v pohodě. Za mne u Pepin jsou ty jejich ventilky s bočním výstupem a 10g zbytečný a ještě hnusný.

            Kola quai 29 (25mm/30) s origo ventilkama, Pepina 29-M.

            0 0
    • suslos  

      Jen přidávám váhové info.

      CC, ARD a Pepina, vše 29er. Cervenou Pepinu nemám na foto, ta měla 89g.

      0 0
      • Sistematicx  

        To cc vahove souhlasi. Me po roce uzivani na 27,5 245g. Ale co me fest sere ze po 2 metrech mi to ucpalo ventilek. Obyc bezdusovej jsem propiloval a. A musel menit, neslel upoustet tlak.

        0 0
    • Sistematicx  

      Nejezdi nekdo tu XC verzi?

      Ta profilace na vnitrni strane se i jevi jako lepsi pro proudeni tmelu. Pisou ze pro gumu 2,4" max. NNe žeo chtel bych to pouzit na 2.4" WT gumu. Ne ze bych s PRO verzi nebyl spokojen. Ale u XC verze by se mohl tmel dostat i k patkam trochu lip…

      https://www.cushcore.com/…core-xc-set/

      nejaky test zde ale nemam kapacitu na vycteni zaveru https://www.mtb-mag.com/…ire-inserts/

      0 0
      • Goob  

        Závěr (redakčně kráceno):

        Nejnovější evoluce od CC vyplňuje mezeru potřebující zaplnit: DOBŘE NAVRŽENÁ vložka pro mírnou zátěž. Nechceme mluvit za CC, ale troufáme si doporučit ji i pro víc než pro XC: trailové a all-mountain ježdění.

        Pocit z jízdy na trailu je naprosto špičkový, i instalace je snazší: rozhodně doporučujeme se nad touhle vložkou zamyslet.

        0 0
        • Sistematicx  

          Asi budu muset vyplodit elaborat a zeptat se primo CC…jestli ta XC verze ma stejnou hustotu nebo silu jako PRO verze. Nebo kraba se zeptat jestli mi to nepremeri kolik ktera ma na vysku materialu (pokud to bude nejaka vypovidajici hodnota o odolnosti), nebo pocitove na omak jestli XC je vic meke a PRO vic tvrdsi…

          0 0
          • LM  

            Podle toho odkazovaného článku je XC verze trochu měkčí a poddajnější (=vhodnější k lehčím pláštům)

            *One important note: since the XC insert is a bit softer and more pliable, it’s far easier to install.

            We paired the XC inserts with lighter duty casings only for this test, and felt that unsurprisingly, Cushcore did their research as they offered a more seamless transition under hard cornering. This is likely due to their slightly softer feel – they seem to compress more easily. This also means that they won’t offer quite as much flat protection, but felt much natural on the trail with lighter duty tires.

            0 0
    • Sistematicx  

      CC po dvou sezonach.

      Vaha 254g (6/2019 jsem navazil 245g). Mliko to asi nenasaklo, vaha navic bude to zaschle mliko co se prilepilo.

      Dva zaseky totalne skrz. Nekolik mensich vlasecnic po obvodu.

      Rafek a plast bez poskozeni.

      Zda se mi ze se trosku vytahl, nesedi tak tesne.

      Jeste jsem si stopnul jak moc je to drbacka to po sezone sundat.

      Necele 4 minuty a byl komlet dole. Jedna patka byla vic prilepena akorat.

      0 0
      • Atilla  

        Po sezoně jsem na tom podobně. Asi 3× skrz, zbytek jen tak jemně. Jeden ráfek ko po ráně hází na výšku a na jednom jsem ohnul patku, ale zase to bylo v Chatelu. Už to jde i lépe sundávat i když s drátovou patkou u DH pláště docela peklo. S kevlar patkou na pohodu.

        0 0
    • Mr.Duck  

      Vozím to na dh vpředu i vzadu, a na XC vzadu.

      Nepochybuji o tom že mi to zachránilo ráfek už nejednou a dovoluje mi volit stopu o hodně agresivnější než předtím. Kvůli tomu jsem musel dát cc i do XC kola, protože jsem na něm začal volit stopy podobně a dostávalo to nažrat.

      Ted jsem poprvé i s CC dost slušně ohnul patku na novém ráfku, ale byla to rána že mě to moc nepřekvapilo.

      Vadí mi celkem váha, hlavně na skocích kde se zadní kolo nechce hnout, rozdíl to je hodně znatelný ale stojí mi to za to díky tomu co mi dovolí v bordelu.

      To tlumení nedokážu objektivně posoudit a tuhle sezónu se na to zkusím víc zaměřit, na DH mám assegai dh s cc, na XC vepředu stejná guma bez cc tak až dodělám do Boxxera Debonair, snad by to mohlo být porovnatelné.

      Pak je tu instalace. Na Chromag, Remerx, Spank ráfcích výměna gumy 5–10 minut. Na Light Bicycle podle gumy. Drátové maxxis, Specialized jdou docela v pohodě, ale Assegai, co bez CC není úplně easy ale jde, tak s CC byl projekt na měsíc, tři reklamace, výroba různého nářadí než se mi podařilo čtvrtou gumu nasadit s CC aniž by házela. Bez CC to problém bývá ale ne tak často.

      Takže obecně bych to nazval pořád jednodušší než instalovat duše, ale některé kombinace (enve je na tom ještě hůř) chtějí dost trpělivost, vynalézavost, sílu a já nevím co ještě.

      0 0
      • oo.viper.oo  

        Chce to investovat do kvalitních montpák. Já koupil Topeak SuperSteel Tire Levers https://www.bike24.com/p251724.html a od té doby jsem nenarazil na kombinaci pláště a ráfku, která by kladla nějaký delší odpor. Vyzdvihuju integrované plastové opěrky, které brání poškození ráfku při páčení.

        CCčka jsem vozil na enduru, teď přemýšlím že CCčko dozadu na hardtaila asi není úplně špatný nápad, abych mohl jet nižší tlak a aspoň trochu ten zadek odtlumit.

        0 0
        • Atilla  

          Kolikrát je spíš těžší to odrazit od patek, než vyzout. Brácha mi přinesl takovou plastovou masivní škrabku a tu tam narvu a odrazím patku od ráfku. Pak už je to pohoda:) Zatím nejlepší páky dle mě Unior, park tool stojí za prd:)

          0 0
          • oo.viper.oo  

            Tak od patek to odlepíš tak, že položíš kolo na zem a zboku šlápneš na plášť, ne? On to někdo dělá jinak?

            0 0
            • Atilla  

              Tak to jsem zkoušel několikrát a ani se to nehlo, ani hrana schodu nepomohla.

              0 0
            • Jarda636  

              Maxxis plášť s CC s Pine ráfku nebo i z Ibis ráfku je fakt porod sundat.

              To první odmáčknuti je fakt vopruz. Pak už to jde.

              0 0
            • MichaelSimek  

              to moji kombinaci ani nehlo

              0 0
            • rotker  

              Maxxis, CC a Synchros ráfky se to takto ani nehne. Musím dát kolo na stůl, tam kde chci odrážet patku, tak nechat přes hranu stolu, 2 montpáky dát na patku, zabrat a hupsnout přes ruce celou vahou, pak se teprve patka odrazí.

              Ale šlapání na zemi, o schod, dokonce jsem to zkoušel odrazit i svěrákem, z toho nic nefunguje.

              0 0
          • Sistematicx  

            Unior hodne dobrej na to. S tim to jde promacknout velice dobre.

            Unior mam dve v baglu s sebou. Doma kombinace unior a park tool. Zaklad je tu patku srazit poradne do toho montazniho zlabku.

            Je to stejny jak kdyz zouvas pneu na aute. Kdyz to neodrazis poradne tak to nemas sanci tu patku pretahnout pajcrem.

            0 0
        • Mr.Duck  

          Ver mi ze o pakach to neni. Na vetsinu rafku nasadim vetsinu kombinaci i s CC bez paky.

          Ale problem kombinace tesny rafek+cc+assegai, kdyz na to vezmes paku, tak patku vytahas a gumu muzes vyhodit.

          Kdyz jsem u stanku CC cekal az mi vymeni gumu (nemel jsem cas si to jit udelat sam), prali se s tim i oni a to nebyl Assegai ale o mnoho volnejsi DHR s kterou nemivam problemy. Jinou gumu tam rvali na Enve rafek uz kdyz sem prisel typek zpocenej, a kdyz jsem odchazel tak guma porad nebyla na rafku, 45 minut to urcite bylo. A to byli kluci co to vyrabi :) Psal jsem si s nima o tom, ty Maxxis pleteny patky jsou pruser a i EWS/WC mechanici reklamuji jednu za druhou, a z moji zkusenosti tomu CC dost prospiva. Nicmene ten prinos mi stoji za to dokola reklamovat dokud to nevyjde, ted jen doufam ze mi ta guma chvili vydrzi a oni to nejak vyresi do te doby :D

          0 0
    • Sistematicx  

      Aliexpress vetilky.

      36mm delka

      Slusny zpracovani, zadnej otrep nikde, pekny cisty opracovani. Tesnici kuzel bych rekl ze lepsi jak na original CC ventilku. Tvrdsi nbr guma.

      Cena 327kc za oba (original za 650kc cca…)

      <br />https://www­.aliexpress.com/i­tem/32984578913­.html

      0 0
    • doubleingram  

      Vozi nekdo CC v Gravel verzi? Netusite, jak je to presne siroky? Premyslim, ze to hodim na XC misto XC verze, je to o 40 g lehci.

      Pripadne zkusenosti s XC verzi, jak hodne je po instalaci citit vetsi rotacni hmotnost.

      Dik

      0 0
      • oo.viper.oo  

        Mohu komentovat pouze normální verzi v enduro plášťích, takže relativně (hmotnost vložky vs pláště) to může vyjít nastejno. A po instalaci jsem větší rotační hmotnost necítil. Ale po odstranění jsem menší rotační hmotnost cítil ;-)

        0 0
    • Sistematicx  

      Prachy prachy prachy…

      CC a jejich nova revolucni montpaka. Na to promacnuti / odrazeni asi proc ne. Ale rukojet se mi zda dost mala. Pro lepsi a jistejsi uchop mohla byt vetsi.

      0 0
    • baboon  

      Nemáte někdo zkušenost s použitím EVA pěny jako ochrany ráfku? Caffelatex Tyreinvader z toho údajně je. Jen nevím, jak je to cca tlusté? Stačilo by 10mm? :)

      0 0
    • kucka7  

      Ahoj,

      máte někdo zkušenost s tímto systémem.

      https://www.kupkolo.cz/…-29_z108961/

      Chtěl bych to jen do zadního kola. Tak by mi stačil jen jeden kus a jeden ventilek, mlíko používám noTubes.

      0 0
      • Breakpain  

        No, kdyby si to chtěl otestovat – celý balení obsahuje dva kusy vložek, dva ventilky a tmel …

        Tak já bych měl o jeden kus zájem – tzn vložka, ventilek … stojí to celé litr, tak 400 kila bych viděl, když Ti zůstane tmel s plnítkem …

        Napiš mi do SZ, pokud bys to chtěl realizovat.

        0 0
    • Atilla  

      Nemá někdo srovnání Vittoria air liner vs cushcore?

      0 0
      • baboon  

        Kaiflex se neodvedčil? Zrovna jsem hledal, kde ho sehnat..

        0 0
        • suslos  

          ten je rozšvihanej za den v bp :) cucá mlíko a spoj se taky nedá moc vychytat

          0 0
        • Atilla  

          Ten umřel dávno. Spotřeba mléka je taková, že se ti vyplatí koupit cushcore:)

          A to jsem se ho snažil zabalit do folie a omotat páskou. Stejně to nevydrželo.

          Zatím mám zkušenosti s nukeproof ARD, které se mi moc neosvědčilo.

          Pak tannus armor, ale to vůbec nejede- do BP fajn. Cushcore je hodně dobré, ale kombinace s drátovou patku na DH plášti umí při instalaci poměrně potrápit. jinak to jede perfektně a funguje taky.

          krátkodobé recenze na vitttoria jsou pozitivní, ale nikdo to nejezdil dlouho.

          0 0
          • suslos  

            přidám pozitivní zkušenosti se žlutou pepiho nudlí – jezdím dlouhodobě a jen do bp nebo na extra těžší závod dávám cush core.

            červená pepina životnost u mě tak měsíc

            ard – na ráfek i25 max + cucá mlíko a prodlužuje se, ale matroš odolnej jako blázen

            0 0
            • Atilla  

              U ARD doufám, že se mi vytáhne na 29" tam mám EX471:)

              Hmm, tak kdyby byla někde žlutá pepina za dobře, tak bych do ní asi šel. Ale nejspíš stejně koupim, ještě jedno cushcore ať mám na obě zadní kola a DH bude vzadu s tannusem.

              0 0
    • Atilla  

      Zdar, vzal by se mnou někdo na půl set cush core 27,5? Na koloshopu je za 3460kč za 2 ks.

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0
    • B3rry.L4  

      Zdravim, ma nekdo zkusenost s vytahanym cushcorem? Po sezone mi tam nesedi uplne na tesno ale ma par mm vuli. Pri nasazeni mi hazi plašť. (3× sundano/nasazeno. A asi tak 50× odrazeno a narazeno a stale hazi. Popripade nema neko zkusenost se smrstovanim podobneho materialu? Nebo nake jine tipy? Diky

      0 0
      • suslos  

        Nandej samotný plast bez CC aby jsi přišel na to, jestli není chyba v plášti prvně

        0 0
      • Breakpain  

        jezdím CC třetí sezónu a na házení to nemá vliv – guma ano ;), ale jestli je to Tvůj případ, to nevím ;)

        0 0
    • orm  

      Po dobre zkusenosti s cush core xc na xc kole, jak provoz, tak pohodove nandavani, jsem koupil cush core pro na trail kola. Kdyz to zkratim, pres hodinu jsem nasazoval plaste, jeste ted mne bolej prsty :-). Prestavam vozit dusi, protoze to nejsem schopen nekde v lese sundat. Necekal jsem takovej rozdil mezi cush core pro a xc. Plaste zustanou na kole na dosmrti a pak je vystriham :-).

      0 0
      • Jarda636  

        Nový CC je vždycky trochu voser, další výměna už jde líp.

        Za mě je nejhorší odmáčknuti pláště od patek při sundaváni pláště. :-)

        Teď mi výměna pláště zabere max 10 min.

        0 0
        • rotker  

          Járo jsem na tom stejně, cca 10 min. jeden plášť. Dokonce se mi jednou podařilo plášť nahodit s CC i bez mont pák:-)

          0 0
        • TJK  

          souhlas.. prvni nandani a sundani byl porod… z karbonu jsem to pak sundal uz relativne rychle.. dlouho trvalo utrhnout patku plaste a narolovat ji pod cushcore… jinak tady padl navod, pojezdit prezdny kolo s CushCore nekde na trave a utrhnout to do boku… to prej funguje a pak to jde mnohem snadneji sundat

          0 0
          • orm  

            Pises o cush core pro? Me prave prekvapilo, jak velkej rozdil byl mezi cush core pro a cush core xc. XC pohoda, tak jak pisete, ale to pro, to bylo oser. Nasazoval jsem asegai a dhr 2 na rafek s vnitrni sirkou 30mm. Mel jsem problem to vubec dostat do plaste, abych to mohl zacit nasazovat. U cush core xc mam jinej postup, ktery funguje. Nejdrive nasadim plast na jednu stranu, pak tam dam vlozku a pak nasazuji druhou stranu. Snadne a rychle, ale to tu neslo. Tu byl problem i jen s nasazenim vlozky na rafek bez plaste :-)).

            Doufam, ze to bude jak pisete a dalsi sundani/nandani bude uz ok.

            0 0
            • Atilla  

              Dobrý je nasadit nové pláště a nechat je přes noc nafouknuté a až pak dávat cushcore.

              0 0
            • TJK  

              ano plnotucny CC

              standardne nasadis CC na rafek, nasadis gumu, a pak zacnes nasazovat patku do rafku a strkat ji hluboko pod CC do zlabku rafku… takhle pak nasadis i druhou stranu…

              me pomohlo nasadit gumu s dusi a nafouknout = trosku se roztahne

              a pomohlo i rukama natahnout CC = na tu chvilku je drobne volnjsi

              moizna by pomohlo i zevnitr namazat trochu mydlovou vodou, aby plast lip klouznul pod nej do zlabku

              0 0
              • orm  

                Ja vim jak se to nasazuje, zvladl jsem to nasadit, ale prekvapilo me jakej to byl oser oproti cush core xc a necekal jsem to. Uz to tam sedi a doufam, ze bude sedet dlouho :-).

                1 0
            • Jarda636  

              Přesně jak xc, nasadím gumu na jednu stranu ráfku, narvu CC pro a pak zbytek, patky gumy předtím potřu mydlovou vodou aby to líp vklouzlo.

              0 0
    • jecnak  

      Zdar, pokud byste chtěli ušetřit pár korun, tak jsem sepstal zkušenosti s homemade insertama v článku. Cenovka je zhruba desetinová proti originálu a funguje to úplně stejně.

      0 0
      • novas752  

        Úplně stejně jako který? Já jen že většina těhle pěnových trubek spíš nefunguje. CushCore je úplně někde jinde.

        Zkusil jsem Tubolite a to po pár měsících vypadalo jak kdybys to dal agresivnímu psisku na hraní. CushCore uź mám čtvrtým rokem a furt je to akorát místy trochu požvejkaný.

        3 0
        • jecnak  

          Tubolight – rozdil akorat v izolacce.

          0 0
          • jecnak  

            Jak jsem psal níže na gravelu nebo mojem pojetí XC nedostávají inserty takovou čočku, takže zatím – cca rok na gravelo a o něco déle na biku bez problémů. Vypadaj jako nový. Druhá věc je cena, která je v desetikorunách za metr, takže i kdybych měnil insert pokaždé co měním plášť, tak by mě to rozhodně netrápilo.

            0 0
      • Atilla  

        Tak to určitě;)

        0 0
      • orm  

        Tvuj clanek jsem cetl, respektive rychle proletl. Uz od pohledu je to trosku jina liga nez cush core, ale na gravel tu zkusim. Nenasava to mleko?

        0 0
        • Atilla  

          Seje;) zkoušel jsem různé typy. Z plovacich nudlí, zateplovací, na chlazení,.. vše k prdu.

          1 0
          • jecnak  

            Já s tím problém neměl, ale chápu, že na gravelu nebo mojem pojetí XC nedostávají inserty takovou čočku. Možná je i rozdíl mezi výrobci té stavební ucpávky.

            0 0
            • abel  

              add. nasávání: když ti to vycucne tmel, tak je asi jedno, co jezdíš. z mojí zkušenosti tlustý enduro gumy 1kg+ ten tmel potřebujou mín než xc šlupky

              0 0
              • jecnak  

                Myslel jsem to tak, že když insert zmasakruješ agresvním ježděním, tak porušíš tu vnější uzavřenou strukturu a mohl by víc sát tmel. Jak jsem ale psal výš, problém jsem s tím neměl, proto usuzuju, že by důvod mohl být jiný styl jízdy nebo jiný výrobce insertu.

                0 0
                • orm  

                  Kdyz to sundas, napr. pri vymene plaste, a zmacknes, tak z toho tece nebo netece mleko? Cush core je na tohle absolutne inertni a nenasaje ani kapku.

                  0 0
                  • jecnak  

                    Měl jsem teď dole plášť na podlepení. Insert trochu nasáká v místě, kde je spojený/rozříznutý. Jinak ok. Nasazen na podzim, najeto kolem 5000.

                    0 0
                • abel  

                  zřejmě oba důvody budou platit. tyhle stavební jsou z PE jedný homogenní hmoty, tam nenasákavost není primární účel. ale ta tvoje má asi dostatečně uzavřený póry. pepiho nudle je tuším obalená folií, právě aby nenasákla.

                  0 0
                • novas752  

                  Tak já jsem s tim ani moc agreivně nejezdil, sice trailový hardtail ale toho času využívaný spíš jako xc/dojížděcí/vý­letní kolo. Na nějaké ostřejší terény bych to tam nedával vůbec, to bylo jasné i předem že by neobstálo.

                  0 0
                • theedge  

                  Pokud tuhle izolacni hmotu pri tvych tlacich a stylu jezdeni ani neposekas tak vlozku nepotrebujes.

                  2 0
                  • jecnak  

                    Teď jsem na ni dojížděl cca 8 km do cíle gravel závodu. Občas na gravelu trefím nějaký kámen, kořen apod. Mám to jako ochranu ráfku. Na XC totéž.

                    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.