Custom Pruzina FOX VAN 36 hledam pruzinarnu

19 nepřečtených
  • Vegan

    Zdar a silu,

    Pro Sandrushi potrebujem udelat custom pruzinu nejmekci od Foxu ma SAG asi cca 5mm :) na 160mm takze. Mame vyprojektovanou pruzinu z materialu 51CrV4 z dratu d=3,6mm. Material pruziny je zuslechten. Povrchova uprava standadni olejivzdorna (pruzina je vedena na cepu a brodi se v oleji). Vypocet je ke stazeni ZDE otevrit to jde normalne v IE.

    Mam to naceneno zatim jen z HENNLICH INDUSTRIETECHNIK spol. s r. o. ale chteji za to cca 4k tak zkousim zda nekdo nemate nejaky jiny tip. Vsude jinde odpovedeli, ze toto nejsou schopni vyrobit bud z duvodu, ze nemaji dany material v prumeru dratu 3.6 a nebo, ze by to nevyrobili s dostatecne kvalitne.

    Za pripadne tipy diky.

    0 0
    • Martin.K1  

      V Praze mám kamaráda z hokeje, který má péronu, zkus ho kontaktovat, jestli to ale zvládne nevím, o jeho podnikání nevím skoro nic, takže se na to nespoléhej. „Tady“http://ww­w.martis.cz/

      0 0
    • Bzukáč  

      Koukal jsem na ty data a je mi to jasná páč s tím každý den pracuji na pérovně jen to označení materiálu je jiné než se u nás táhne,teda aspoň myslím.Ten průměr drátu by nebyl problém děláme pružiny od 0,22 až po10,5mm. a není až tak moc důležitý záleží podle matroše.Vždy se dá docílit váhy F1 různými způsoby.Podle mě to je proveditelné ale jak říkám chce to zjistit co je to za matroš.

      0 0
      • Bzukáč  

        Ještě jsem koukal na ten matroš a píšou tam steel Mn-Cr-V nejsem si úplně jistý ale asi to bude obyčejný drát ocel s příměsí manganu,to ostatní je povrchová úprava chromo vanadium.Zeptám se kámoše on je metalurg a řrkne mi k tomu víc.

        0 0
        • Vegan  

          Super to by si byl moc moc hodny ! Myslis, ze by si to mohl zjistit do utery prosim idealne i kolik by stala vyroba ?

          0 0
          • Bzukáč  

            Zítra jdu do práce a podívám se co máme za materiál,každopádně se u nás nedělá povrchovka,ale to se dá udělat už kdekoliv.Já bych si to klidně nalakoval sám,důležitá je funkce pružiny.Jen jsem si znova četl tvé požadavky a trochu jsem z toho zmatený.Píšeš že pružina je vedena na čepu v olejové lázni?Z toho mi plyne vidlice a plánek s popiskem je tlumičová pružina.Jinak si myslím že to nebude problém vyrobit a cena tak do litru.Zítra budu vědět víc.

            0 0
            • Vilém  

              Je to do vidlice. Vzhledem k olejove lazni myslim, ze povrchovky netreba.

              0 0
              • Vegan  

                Tak ono pozink se da udelat relativne jinde levne i dobre.

                0 0
                • Vilém  

                  Vsak jak chces, ale ani original pruziny nemaji podle me povrchovku. Navic bych mel strach, ze se treba ten pozink muze loupat a nasledne udelat vic skody jak uzitku.

                  Co jsem koukal do manualu, tak v 36ce pruzina na cepu nebeha.

                  0 0
                  • Vegan  

                    Ona je dole i navrchu napichla na takovem vystupku… Otec si vidlici prohlizel tak snad vedel proc to tam psal kdyz je to konstrukter, ja tomu fakt technicky nerozumim.

                    0 0
                    • Vilém  

                      Tj, na necem jako trnu je, ma na konci mensi prumer, coz je videt treba tady. Ale neni to treba jako u nektere stare Vanilly, kde byla pruzina nasunuta na pistnici tlumice.

                      0 0
            • Vegan  

              Huh co se tyce zmatenosti tak se omlouvam, ale toto pisu spise jako citat toho co mi bylo vypocitano a receno :). Sam jsem s toho zmaten vic nez si umys predstavit :) ja myslel, ze bude stacit rict rozmery, pouziti a, ze potrebuji pruzinu o cca 23lbs v tuto chvili je nejmekci od foxu 35lbs. A ted kdyz vidim vsecky ty vypocty a tabulky tak zjistuji co je to je L0-L9 co to je K atd… ale k tomu abych ti vysvetlil co znamena, ze je vedena na cepu a v olejove lazni ( bylo mi receno, ze to je technoogie vyroby) nemam potrebne znalosti :).

              0 0
              • Bzukáč  

                Jo to chápu že jsi z toho trochu zmatený mě to taky popletlo a to s těmi údaji pracuji,jen na mou omluvu používáme jiné tabulky a kóty,ale ted je mi to už jasné.Ta povrchovka je zbytečná,koupe se to v oleji tak není šance na korozi a dokonce to i lehce mění vlastnosti pružiny.Jinak důležitý fakt je délka,průměr a váha tj.F1.Čím je menší údaj N tím je pružina měkčí a dá se toho docílit růzmými úpravy.Třeba chceš li měkčí natočíš o jeden závit vice a nebo lehce zvedneš průměr,je to docela jednoduché vždy tam jsou jisté tolerance.

                0 0
                • Vegan  

                  Tak tyto zakonitosti jsou mi veskrze jasne :) Me se spise jedna o ty konkretni specifikace „olejova lazen, oleji vzdorna aad…“

                  Ted tedy otazka potrebujes po me jeste neco vice specifikovat ? Napis pak tedy jestli jste schopni ji vyrobit a za kolik DIKY!

                  0 0
    • Lišák  

      Zkus kontaktovat Čermáka

      před několika lety jsem tam byl pro pružinu na tlumič a říkal, že tam co chvíli mají cyklozákazníky.

      0 0
    • mr.antik  

      Je ta vidle už trošku rozejbaná, my viděli holčinu řekněme 50kg s integrálou+chrá­ničema a VAN ji chodil docela v pohodě, údajně s nejměkčí pružinou (pokud to teda nebylo z jiné vidle)

      0 0
      • Vegan  

        10 KG je strasnej rozdil navic Reign X v XSsku te vahy na predni kolo dava celkem hodne malo.

        0 0
        • mr.antik  

          shodou okolností to byl taky ReignX (asi S) Spíš bych se bál jestli ta vidle není ještě nezajetá (drhne), ale z odhadem citlivosti už máte asi víc zkušeností než já :-))

          0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.