• Assphalt_lover

    Cau,

    vozim na silnici kompakty, jakmile mám vepředu velký převodník a vzadu 1.- 4. největší pastorek (nejslabší převod) tak to při sprintu cvaká (při rozjezdu na daný převod nikoli, chce to prostě vyšší kadenci a rychlost aspoň 25). Na MALOU pilu vpředu tento problém vůbec NENÍ.

    Mám podezření na patku hazky nebo uchycení kola v zadní vidlici. Už jsem zkoušel zmíněná místa čistit, popřípadě mazat (mezi rám a patku, dosedací plochy náboje…), ale problém je pořád stejný, změnu neslyším. Síla utažení RÚ na to vůbec vliv nemá. Dokonce jsem narval mezi náboj a zadní vidlici (do těch styčných ploch) kousek izolačky, zkoušel jsem omotat patku izolačkou a pak ji tam vrátit, vůbec nic se ale na tom cvakání nezměnilo.

    Samozřejmě jsem eliminoval i jiné možné příčiny:

    Přehazka, řetěz, kliky (staré i nové dělají to samé), RÚ, rozebral a namazal jsem hlávko, nový střed, přední kolo to není, zadní taky ne (záměna za jiné), přední vidlice to také nedělá. Pedály jsem zkoušel jiné, i platformy s keckama, pořád stejný cvakání, sedlo jsem také zkoušel jiné, takže už fakt nevím, kde hledat. Celý rám jsem zkoumal kvůli prasklinám, ale vypadá ok.

    Hluk se za posledních pár tisíc km nezhoršil, ale se*e mě čím dál víc.

    Za jakýkoliv tipy díky :)

    0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.