• rEnac

    Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli máte někdo zkušenost s válcema Elite V-Arion? http://www.kupkolo.cz/…atez_z89805/. Jsou lepší válce nebo cyklotrenažér? Slyšel jsem že cyklotrenažér ničí rám.

    Díky za rady.

    0 0
    • Manas  

      Cyklotrenažer je lepší, páč v něm dokáže stát samo a tedy je to mnohem lepší odkládací prostor.

      Jinak je na tom taková nuda, že to snad nikdo nevydrží moc dlouho.

      0 0
    • MTBIKER doporučuje
      Elite Arion tréninkové válce Skladem > 2 ks

      savings Elite Arion tréninkové válce

      4 549 Kč savings MOC 7 599 Kč

      Elite Qubo Fluid trenažer Skladem 2 ks

      savings Elite Qubo Fluid trenažer

      3 949 Kč savings MOC 8 599 Kč

    • Luky11  

      Zdravím,

      využiji už založeného vlákna a zeptám se zkušenějších. Zvažuji koupi válců nebo trenažéru. Neberme v tuhle chvíli fakt, že pro 99% místních je to pruda. Ale poraďte mi na čem se lépe udrží/zlepší fyzička například přes zimu? Mám na výběr z trenažéru s magnetickou brzdou nebo klasickými nebržděnými válci. Je mi jasné, že válce zlepší techniku šlapání, ale nejsou bržděné, zatímco trenážér má nastavitelné fáze pro obtížnost šlapání.

      0 0
      • hovado_cz  

        letos sme domu pořizovali toto https://www.cyklopoint.cz/…force-8625d/?… – je to základní model ale na udržení se jakžtakž ve formě stačí – abys první vyjížďku na jaře nechcípal ale eliťáci budou mluvit jinak :-)

        0 0
        • Luky11  

          přesně o něčem takovém uvažuji, jak velká je hlučnost? pro porovnání když si k tomu pustím film na lehce nadprumernou hlasitost tak film uslyšim nebo jsem bez šance?

          0 0
      • Delkim  

        A TOS TO NEMOHL NAPSAT JEN DO JEDNOHO TÉMATU?!

        0 0
      • platypus  

        Hlavní přínos válců vidím, že když mě doma naserou, tak jdu na válce… Dělám si srandu. Mám válce jako doplněk na protočení noh a venku to nejde, ty intervaly na válcích určitě jdou i když jsou válce nebržděný, ale to spíš kdo se potřebuje přes zimu připravovat na závodní sezónu si myslím, intervaly někde venku únor, březen je o zdraví, v místnosti na válcích to neva, na budování výkonnost je potřeba nejdříve „něco“ odjezdit v základní dlouhodobé vytrvalostí to je marný, ale prý jsou ňáký moderní metody, vždycky někdo přijde s něčím novým.

        0 0
        • JFtryall  

          V unoru i breznu jsou intervaly bez problemu mozne, ale musis vedet co a proc to jedes. Vetsinou ses taky zatezi o par procent niz nez v sezone a teple. Do nejakych 5 stupnu se daji jezdit i dost velke intenzity bez vetsich potizi, jen prizpusobis okruh a nejedes to v ramci 4h okruhu. Pro me osobne treba mnohem lepsi, nez ve vedru. Na nebrzdenych valcich nedosahnu patricne zateze a jsem na hodne vysoke kadenci, ale bez vykonu, takze na techniku slapani a nejakou kompenzaci ok, ale regulerni trenink probiha spis na brzdenych a na trenazeru.

          0 0
          • platypus  

            Ok, už jsem se párkrát spálil, možná blbě oblečenej, možná ňákej bacil plus přepálené tempo, už si na to dávám bacha, nebylo to poprvé a taky nemusím ladit formu, radši třeba kilčo ve zvlněným, žádný spěch, v klídku svačinka u obchodu a tak nebo čistě rovina kolem Baťovýho kanálu, únor březen je tam vymetený.

            0 0
    • matbiker  

      Chtělo by to střídat. Na válcích vyšší kadence a techniku jízdy. Na válcích nikdy nedocílš takového krouťáku, jak na trenažéru. Na válcích i na převod 53/11, když pojedeš v nižší kadenci, tak to bude celkem pohodička. kdežto na trenažéru naložíš zátěž a můžeš valit sílu do vypuštění duše , technika netechnika. Každé má svoje.

      0 0
      • tromboonen  

        Buď se dávaj magnety na brzdění, nebo stačí staré podhuštěné šlupky a žolíky do výpletu, já dám 50×11 max dvě minuty…

        0 0
        • Petr L2  

          Magnetická brzda mě zajímá, rád bych si jí do plastového válce namontoval, ale nikde jsem nenašel žádný podrobnější návod, jak na to, nemáte s tím někdo zkušenosti?

          0 0
          • tromboonen  

            Někdo to tady popisoval, ale myslím, že měl kovové válce… zkus napřed ty karty a podhustit co to dá, odpor mi rozhodně nechybí a jako bonus ty karty dělaj větrák :)

            0 0
            • Petr L2  

              Tak já si dovedu poradit, když mám pocit, že potřebuji zátěž, tak si přibrzdím brzdou, ale není to ono, ten magnet se mi prostě líbí, takže bych to chtěl zkusit :-)

              0 0
              • tromboonen  

                Brzda je teda zajímavej přístup :) Nevím proč se ***** s něčím tam dole, když stačí mít extra záplety (stejně lepší, než přehazovat pláště) s oldschool kříženým výpletem na ty karty… intenzitu pak reguluješ převodama

                0 0
                • Petr L2  

                  Extra záplety mám, jak jsem psal výše, ale ty karty se mě prostě nelíbí :-)

                  0 0
                  • tromboonen  

                    Když na tom sedíš tak je nevidíš a pak ty záplety šoupneš do komory, ne? :)

                    0 0
                    • Petr L2  

                      Prostě se mi to nelíbí, těžko se to vysvětluje, ale já taková řešení snáším hodně těžko a nedokážu si představit, že bych si to sám takhle vytunil, natož na tom jezdil a ještě si to schoval do regálu :-)

                      0 0
    • doubeq  

      Reinkarnace…taky uvažuju o něčem na domácí trénink na kole, jenže nemám zkušenosti ani s jedním, co místní borci doporučují pro začátečníky v domácnosti? ;-)

      0 0
      • Delkim  

        Oboje.

        0 0
        • doubeq  

          Hm, díky :-D

          0 0
          •  

            Tohle doporucuji vsem az uz zacinaji nebo konci …;)

            https://www.kupkolo.cz/…-mag_z92656/

            0 0
            • kokoska.rokoska  

              Mám je doma už dlouho a býval bych je doporučil jako univerzální řešení též. Ale už se mi za jízdy rozletěl na velké ostré střepy poslední válec, nerad na to vzpomínám. Mohl jsem mít jen smůlu na vadný kus, ale přesto bych teď doporučil hliníkové „nástupce“, https://www.kupkolo.cz/…l-13_z92658/

              0 0
              •  

                Jak jsi dopadl prosim te To musel být drzkopad jako blazen, kor jestli to bylo v mistnosti Pomlaceny, porezany ?

                Ten valec musel mit vnitrni trhlinu nebo se mohlo kousnout lozisko… jak dopadla reklamace

                Dik.

                0 0
                • kokoska.rokoska  

                  Tak dramatické to nebylo :-)

                  Dokonce jsem vůbec nespadl, jen jak praskl zadní válec, tak jsem sjel dozadu dolů a o (opravdu) ostrou hranu zbytku válce roztrhl plášť a duši. Blbý na tom celé bylo hlavně to, že zbytky válce jsou opravdu velmi ostré, jeden mi lehce škrábnul nohu (naštěstí minul žíly, tak jsem to ani nenechal šít) a druhý mě naštěstí minul úplně a udělal docela solidní šlic na zdi :-)

                  Reklamaci jsem ani nezkoušel, byly už 3 roky staré; tak jsem jen koupil nový válec na jezdím dál :-)

                  0 0
                  • Pajasob  

                    V životě by mě nenapadlo, že se tohle může stát :-/. Mám taky Elite Arion.

                    0 0
                  • doubeq  

                    Noo, tohle mě asi na začátek odradilo od válců, vážím 95–100 kg, takže trenažér bude asi lepší.

                    0 0
                    • kokoska.rokoska  

                      Hele, váha bude nejspíš celkem bez problémů. Nejspíš byl hlavním viníkem opravdu vadný válec, ale najeté kilometry mu určitě napomohly (každopádně tisíce) a vibrace ho dorazily – než jsem jízdu vychytal, tak veškerá kadencni cvičení nebyla zrovna bez poskakování.

                      A navíc můžeš koupit hliníkové, ty budou věčné, předpokládám.

                      0 0
                  • JFtryall  

                    Tak ted jsem uz videl vse. :-) To je fakt smula.

                    0 0
                  • mr.garisson  

                    Člověk by řekl, že ten nylon nepraská… Už je mám po záruce, tak snad vydrží. Válec se dá koupit zvlášť?

                    0 0
            • Pathoz  

              Prosím o radu,

              rozhoduji se mezi

              https://www.kupkolo.cz/…axia_z91099/

              a

              https://www.kupkolo.cz/…-mag_z92656/

              venku jezdím průměrnou rychlostí 20km/h a na válcích bych rád trénoval i jízdu ve stoje.

              zkušenosti s válci 0

              mag. brzda nebo „plovoucí válce“?

              0 0
              • kokoska.rokoska  

                Kup brzdene, ale hliníkové. Jezdit ve stoje jde pochopitelně na každých.

                0 0
                • Pathoz  

                  Dík, jen mě zajímalo v čem je dobré, že se válce pohybují na kolečkách. A jak píšou „Na těchto válcích se můžete postavit do pedálů, bez obav z pádu.“

                  0 0
                  • kokoska.rokoska  

                    Ta věta bude určitě pravdivá, na každých válcích se můžeš postavit do pedálů bez obav z pádů, nic na tom není :-)

                    0 0
                    • Pathoz  

                      dík

                      0 0
                    • Alojs01  

                      Na kazdych valcich se muzes postavit do pedalu bez obav z padu… ale jen jednou…:-)))

                      A dobre je mit take dobrou pojistku, to ty pripadne obavy taky trochu zmirni…:-)

                      0 0
                      • kokoska.rokoska  

                        Na válcích jsem vyzkoušel kde co a jízda ze sedla (tj. „postavit se do pedálů“) mi připdá naprosto primitivní. Určitě jendodušší, než mnoho běžnějších věcí, jako třeba vyndat si bidon z košíku, sebrat ručník ze stolu a po použití ho tam vrátit a tak.

                        0 0
                        • Alojs01  

                          Netvrdím, že to není „jednoduché“, když už máš na válcích najeto. Něco jsem se na válcích najezdil, tak bych to rozhodně nedoporučil začátečníkovi… Nebo alespoň zdůraznil ze začátku opatrnost.:-)

                          0 0
                          • kokoska.rokoska  

                            Fajn, připusťme, že pro začátečníka to není. Pak bychom ovšem měli dodat, že rozdíl mezi začátečníkem a velmi pokročilým je asi tak 45 min jízdy na válcích.

                            0 0
                            • Pathoz  

                              Budu opatrný 45 min. Kdyby někdo měl zkušenost s pevným i plovoucím rámem válců, tak ten rozdíl by mě zajímal.

                              0 0
    • doubeq  

      Chlapi co říkáte na toto ?

      0 0
      • Delkim  

        Neeeee, strašný, tenhle typ s přepínáním zátěže je to nejhorší. Hledej jako naprosté minimum FLUIDNÍ!!!

        0 0
        • michal1968  

          naprostý souhlas…

          turbo muin bohatě stačí..

          v podstatě si určuješ zátěž převody a rychlostí..

          0 0
          • doubeq  

            Asi se bavíme v jiné cenové, mě se nechce za zkoušku dávat 10 litrů, tak dobře na tom nejsem :-D

            0 0
            • Delkim  

              Mám doma tenhle fluidní CycleOps, vyzkoušeno 2× asi na 5 minut. Měl jsem to jako variantu na rozjíždění před závody, ale zjistil jsem, že mi tenhle způsob nevyhovuje, musím se stejně vždycky pořádně rozjet přímo na trati a ve zmatcích a nervozitě jsem na něj ještě i většinou zapomněl :(

              Za 2500 Kč je tvůj. Zakoupen letos v dubnu.

              0 0
      • Chlebovnik  

        Ta podložka se zdá býti dost tenká. A s kamarádem, který mimochodem ten trenažér má, jsme se shodli, že křížová podložka Force pod přední kolo je lepší než tato Elite – je výrazně masivnější a stabilnější.

        Takže jako levný trenažér asi cajk, ale spíš bych šel do verze bez doplňků a ty vzal třeba klidně od Force.

        No a samozřejmě to chce senzor Misuro a mít před sebou aspoň nějaký číslíčka, v ideálním případě Zwift apod.

        0 0
        • doubeq  

          Podložku nepotřebuju, měl bych to v dílně. Spíš mi jde o to, jestli to je ok nebo je to jen krám. Za ty peníze je to fajn na zkoušku, bez podložky bych ho měl za 3000.

          0 0
      • milan.v  

        Na tom je nejlepší ta matrace… :-D

        0 0
      • bagr84  

        Vem aspoň Elite Qubo power, dá se sehnat za rozumný peníze, výhoda oproti ostatním wheel-on trenažérům – nežere pláště.

        0 0
        • mr.garisson  

          Zato rám dostává dobrou čočku…

          0 0
          • bagr84  

            Stejnou jako na jiných trenažerech nebo se pletu?

            0 0
            • mr.garisson  

              Arion Digital třeba ne. ;) Ale je to každého věc, jak do toho buší. Tu rázovou sílu v krutu sice rám vydrží, ale nic to nemění na tom, že dostává mnohonásobně víc naloženo než normální sportovní jízdou.

              0 0
    •  

      Valce jsou celkove lepsi pro cyklisty jenom se na nich hur jezdi oproti trenazeru kdyz máš navato pod parohem.

      0 0
    • nomecz  

      Ozivim to tu,

      Jsem cerstve po uraze a na normalni jezdeni muzu par mesicu zapomenout.

      Fizioterapeutka mi rikala ze kolo je nejlepsi mozna rehabka po tom az se zase naucim chodit … takze uvazuju o trenazeru ktejej dam na cyklokrosku.

      Je toho tu napsano hodne a moje pozadavky sou, aby to bylo tiche, „chytre“ a dalo se to po nejake dobe rozumne prodat. Cenu nejak neresim ale vzhledem k tomu ze na tom budu jezdit na cx v profilu tak nejak rozumne :) a do roka to pujde z domu

      Diky za tipy

      0 0
      • Chlebovnik  

        KICKR Core, KICKR 2018, Tacx Neo, Elite Drivo.

        0 0
        • milan.v  

          Měl jsem před dvěma měsíci Kickr Core, krásné tichý, nicméně jsem ho musel reklamovat stejně jako spousty lidí po celem světě, psal jsem to tady už ve vlákně k němu. Problém se týká i toho nejvyššího modelu, objevuje se i u něj…

          Mám Drivo II, jako tichý bych ho ale nedoporučil…

          Tišší jsou Tacxy.

          0 0
          • nomecz  

            Diky uvazuju prave o

            https://www.kupkolo.cz/…art_z100024/

            Pokud pobere hazku

            Prinesou mi vyssi modely neco zadadne na vic ?

            0 0
            • milan.v  

              Ten Tacx Flux T2900 jsem používal minulou indoor sezónu, pobral bez problémů i GS přehazovačku, problém ale byla nová kola s diskovými brzdami, tam to nebylo vůbec dořešené, a to se nejednalo o několik let starý trenažér…

              Nafasoval jsem bohužel vadnou sérii z Kupkola, naštěstí velmi rychle vyřešeno výměnou přes dovozce, pak jsem bez sebemenších problémů používal, vše jsem už popsal ve vláknu k tomu určeném, tam se můžeš dočíst více.

              0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.