• dodin

    Zdar borci

    Zajímalo by mě jaký máte zkušenosti s tímto cykloservisem.Za mě jen ty nejhorší ,samé sliby,stav se za týden já to udělám atd.Budu se tomu vyhýbat hodně velkým obloukem.Kdybych poslechl známý ať tam nic nedávám,tak sem měl klid.Tak co vy?

    0 0
    • Tomáš  

      Lol, tady bude asi živo – on sem chodí :D

      0 0
    • felix.org  

      Ty pudeš :-D

      0 0
    • TJK  

      tak schvalne za jak dlouho od zalozeni vlakna to vypukne :-)

      0 0
    • Dzany  

      A co ti mel delat za servisni prace?

      0 0
    • jIrI___  

      Před pár lety za mých studií v Brně jsem u něho měl na servis vidlici a spokojenost. Jestli se to za tu dobu tak změnilo, tak je to smutné :(

      0 0
    • dodin  

      Já mu nechcu dělat negativní reklamu ,protože s jeho prací nemám zkušenost a dle Vás asi odvádí dobrou práci.Ale namýchlo mě to,že asi od půlky května tam mám kolo na výměnu prasklého drátu,a dneska jsem si to musel odvézt nespravený i když mě opět ujišťoval,že to dnes bude.I při upozornění,že už to dnes potřebuji,že jedem pryč.A opět nic.Takže neupozorňuji na špatnou práci ,ale na dlouhé čekací doby.Kdyby pan Pátík řekl,že to bude takhle trvat ,tak jsem to dal jinam a byl klid.

      0 0
    • kubad  

      a nechceš napsat konkretně o co šlo, takhle je to o ničem

      0 0
    • dodin  

      Výměna jednoho prasklího drátu+přecentro­vání,Mavic aksium race

      0 0
      • mr.nikdo  

        Hm, to verim.

        A mel ten drat vubec? Preci jen je pry problem obcas sehnat ND :)

        0 0
    • roman 3D  

      negativní reklama taky reklama:-)

      0 0
    • kali222  

      ciwe, letim do lidlu pro bramburky na vecer, bude dívadlo. :D

      0 0
    • romachain  

      Termíny jsou problém, ale když už je práce udělaná, bývá odvedena dobře…

      0 0
    • Patar  

      Vážemý pane,

      budu Vám velmi vděčen, budete- li se našemu servisu obloukem vyhýbat. Po dobu mé dlouhodobé onkologické léčby se nám nahromadilo tolik zakázek, že opravy výpletů omezujeme na zákazníky, kteří si zapletená kola MAVIC u nás zakoupili.Dnes jsem Vám sdělil, že kolo dnes dodělám. Bydlím od Vás přece 50m a opravený výplet bych vám předal cestou domů. Je to Váš problém, že jste mne nepustil ke slovu.

      Lumír Pátík

      0 0
      • Azmir  

        Přesně, když řekl, že skoro po dvou měsících zrovna dneska to stihne, tak si měl počkat ten den, určitě jsou lidi co přišli po tobě a dodnes čekají :))))

        0 0
      • Rubi  

        po tehle reakci uz bych se ti vyhnul taky… :D

        mu za 2 mesice nemuzes zavolat, ze mas zdravotni potize a ze mu to neudelas, nebo udelas az urciteho data, obzvlaste kdyz ti rekl ze to potreebuje do urciteho data…

        0 0
      • nox159  

        prosim jeste to u duchodech a te špatné vládě jak jste to povídal do mailu mi a bude to kompletni ;-)

        Jinak porad potvrzujete to že technicke znalosti pry mate a to velke, ale to už stareho arogantniho dědu ktery se neumi chovat nezachrani…

        takhle se chovat k zakaznikum a jeste to tak veřejně napsat, no pekna vizitka. Asi stejne tak, jak jste tady a forum daval ty osobí udaje na jednoho ze svych zakazniku…

        cim dal lepsi :)

        překu brzke uzdravení a zakaznikum stastnějsí volbu

        S pozdravem Noxík :)

        0 0
      • kejmi  

        pumpičkou přes záda za totok :-D

        0 0
      • Erknold  

        Blbé je, že právě tohle dělá řemeslníkům špatnou pověst a je jedno jakého řemesla. Než aby přišli o zakázku, tak naslibují hory doly. Stačilo zavolat, nebo říci už po měsíci, hele je to špatný, nestíháme, dej si to raději jinam. Člověk by měl pocit, že je to super řemeslník, který má plno a příště by to zkusil znova.

        Takhle to určitě příště nebude zkoušet znova. Přístup možná dělá více, než samotná kvalita odvedené práce.

        0 0
      • mr.nikdo  

        Nemoc je hodne spatna vymluva a vzit prednostne nekoho, kdo si u Vas veci koupil, i kdyz je tam zakazka, co stoji 2 mesice a pritom by Vam zabrala chvilku.

        To je trosku vysmech, ne? Takhle jste prisel o potencialniho zakaznika. Staly zakaznik spis pochopi, ze mate zdravotni problemy, kdyz mu to reknete rovnou – da to jinam (treba i poradite kam) a priste se vrati.

        0 0
        • Patar  

          Pane Nikdo,

          jelikož je nemoc hodně špatná výmluva, dovoluji si TOTO vlákno využít k OZNÁMENÍ , že končím s veškerou servisní činností v oblasti jízdních kol, vyjma bezplatného servisu na dětských cyklistických akcích.

          Od října minulého roku se potloukám po nemocnicích. Na propustky z nemocnic v Bohunicích a na " Žluťáku" se stenty a pytlíky na moč jsem docházel do provozovny v Kohoutovicích alespoň něco udělat. Po odběru 32 vzorků biopsie mě naordinovali 39 dávek ozařování. Když,jsem se občas dostal k centervidlici, přestával jsem vidět a únava z léčebněho procesu nedovolovala vykonávat téměř žádně servisní úkony.

          Poslední dobou jsem se rozhodoval , co se zbytkem života dál, když jsem rodinný život téměř zaměnil za živnost se 70 hod. pracovní činnosti týdně . Měl jsem štěstí a po dlouhém hledání jsem našel pokračovatele . Je jím bývalý cyklokrosař z Tábora. Bude provozovat (nějaký čas společně) v mé dosavadní lokalitě a naváže na mou stálou klientelu. Sám ale určitě nebude schopen vyhovět všem.

          Nemohu bez jeho souhlasu zveřejnit kontakt,zatím bude využívat měho WEBu.

          L.P.

          0 0
          • marszy12345  

            Pánovi přeju uzdravení.

            0 0
          • mr.nikdo  

            Pane Patiku,

            preji Vam brzke uzdraveni. A rozhodne nerikam, ze nemate lehkou nemoc/lehke ziti.

            Jen jsem napsal, ze jste to mohl rict narovinu klientovi, ktery na Vas slysel chvalu. Podle me (a i vice lidi tady z B-F, podle toho, co psali), kdyz nekdo prizna, ze proste ted to udelat nemuze, je lepsi, nez kdyz rika, ze udela a neudela… K nicemu jinemu jsem se nevyjadroval.

            Vlastne jeste k davani prednosti jinym zakazkam, kdyz uz nejaka stoji.

            Beru, ze jste nemohl delat, ze to neslo. Jen si myslim, ze stacilo dat zpravu – Pane XYZ, bohuzel to nejde, stavte se prosim pro kolo + hodte si to do servisu c2., tam to zvladnou a odvadi take velmi kvalitni praci. To stacilo, zakaznik by byl stastny a jeste by se vratil, protoze umite poradit.

            0 0
          • Karaya  

            Přeji hodně mentálních i fyzických sil, ať ten závod, co včíl jedete, vyhrajete. Váš spokojený zákazník.

            0 0
        • marszy12345  

          Tebe ty zmrdečku měl fotr vystříkat do záclony a né do tvojí mámy.Jediné co tě omlouvá je tvůj věk .Protože ve 14 víš o životě uplný HOVNO!!!Jako si zákazník může vybírat obchodníka nebo řemeslníka tak si i obchodník a řemeslník může vybrat zákazníka což někteří zde nechápou a mají obchodníky a řemeslníky za své otroky a služky.

          0 0
          • Pedro404  

            Ježiš pane Pátík, ste si kvůli tomu nemusel hned udělat druhej účet.

            0 0
          • Jetson  

            Pokud řemeslník vezme kšeft, tak předpokládám, že už si vybral. Pokud řekne ne, je to trochu jiná situace. Nebo se pletu?

            0 0
            • marszy12345  

              Co je podle tebe v životě důležitější prasklý drát a výdělek cca 300kč nebo tvůj život tvá rodina a rakovina.Když se pán dozvěděl diagnozu tak měl ihned zavřít krám.Víte ,ale ono to takhle nejde.Prostě někdy nevěříte ,že ten černý Petr jste si v životě vytáhnul zrovna vy a cítíte ,že vám třeba tlučou poslední měsíce života.Pokud pán svůj život zasvětil lidem a své práci tak to ukončení je ještě těžší ,ale to 14letý cucák kterýmu těče mlíko po brade nepochopí.Nepochopí to ani lidé kteří si neváží cizí kvalitní práce.Doporučuju pánovi zakladateli uzavřít vlákno nebo ještě lepší smazat.

              0 0
              • Mr.Duck  

                Hele, vo tom snad nema ani cenu diskutovat. I kdyz muj pocit z Patara tady na foru je ze mi ten clovek neni ani malo sympatickej, tak me mrzi, ze se nema zrovna dobre, nikomu(skoro) bych nic takovyho nepral, nejsem dement. Ale kdyz takovy problemy sou, usetril by i sam sobe starosti, kdyby napsal na web/na kram, ze se nedari, a treba ze se bude snazit pokracovat v cinnosti, ale ze to muze trvat.

                A kdyz ma vymena dratu trvat dva mesice, tak prave proto, ze ten vydelek na tom neni zadna hitparada, urcite je lepsi na rovinu rict, ze na to proste zrovna nema sily, a nemusi to dal resit. Nechat si ten kseft dva mesice lezet kuli zisku mozna pade, stovky kdyz budu optimista, mi proste nedava smysl.

                Tak jako tak, vincuju hodne stesti, radsi se zas obcas pobavim nad nejakym lehce arogantnim postem tady na BF, nez aby tu pribylo nudy :)

                0 0
                • mr.nikdo  

                  +1

                  0 0
                • Karaya  

                  Na foru se každej projevuje nějak, ale v reálu je pan Pátík příjemnej člověk. To, že omezuje servis jen na vlastní kola v důsledku onkologického onemocnění, je na dveřích servisu napsáno už docela dlouho. Takže dodin neměl být línej a měl to zanést o trochu dál, než do nejbližšího servisu.

                  0 0
                  • Mr.Duck  

                    A to ja verim, ze muze bejt fajn, snazim se podle tech internetu nesoudit. Akorat JakeFa, nebo kterej to vlastne byl, toho uz sem odsoudil! Ale mozna to nebyl von, shit.

                    Jestli to mel na dverich napsany, tim mi prijde pulka tyhle diskuze trochu bezpredmetna, furt mi ale prijde divny nechat neco tak trivialniho lezet 2 mesice, nevidim v tom prinos ani pro jednu stranu, ale vim o situaci dost malo na to, abych to moh dal soudit :)

                    0 0
                  • RomanH  

                    No, ja to tu vubec nechtel rozebirat, prijde mi to trosku pod uroven a i diky udalostem v rodine s Patarem soucitim…

                    Nicmene, kdyz se rekne A, melo by se rici i B. Loni jsem resil 24 kolo pro dceru v hodnote ± 15t kc. Mimo jine jsem oslovil i Scalara a Patara. Scalar mi narovinu napsal, ze 24 kola nestavi, Patar se naopak chytnul a poslal mi dotaznik k premereni. Byl jsem prijemne prekvapenej, jak vazne to bere, malou jsem premeril, dotaznik odeslal, ale skutek utek. Jasne, mohl jsem jej uhanet, ale proc ? Myslim si, ze jsem byl ochoten investovat do detskeho kola docela vysokou castku, aby se trosku snazil. Druhej pripad je Exik – jeho naba na festku putuje z Poznane uz nekolik let, a to jej nekolikrat uhanel. No, uz ma festku komplet…

                    Nezpochybnuji kvalitu servisu Patara, zde verim, ze odvadi kvalitni praci, ale ten pristup je holt spatnej. Na druhou stranu jej obdivuji, ze to ve svych letech nezapichne a neuziva si poklidneho stari.

                    0 0
                    • Karaya  

                      Já ti nevím, ale 24" mám poměrně čerstvě od Pátíka koupenou a bez problémů. Zajel jsem tam pro sichr párkrát osobně, ale to bylo tím, že jsme ladili nějaké komponenty.

                      Popravdě kromě lidí co se na prodej přes internet specializují, tak mi řekni nějaký servis, kde sledují pořád maily aby ti odpověděli.

                      I takovej Kolokrám s tím má dost problém – je to tak 50 na 50 jestli ti vůbec odpoví.

                      Když chci něco koupit v Kohoutovicích, tak tam prostě zajedu a domluvím se, ne?

                      0 0
                      • RomanH  

                        Na poptavku reagoval do druheho dne, pak uz nereagoval. Prakticky to potvrzuje, co tu pisi ostatni. A i kdyz jsem kazdej den v Brme, presto je pro me casova komplikace nahanet jej po prodejne. Vem si i tu holcinu, co jela tenkrat dopoledne s Depkou – mela neco s kolem, potrebovala rychle servis, bydlela v Kohoutkach, tak jsme ji smerovali k Patarovi – ten mel ale zavreno, prestoze na dverich nebyla jedina cedule. Je to proste sveraz.

                        0 0
                        • Patar  

                          Tobě se nikdy nestalo,že jsi byl v čekárně u lékaře mnohem déle , než byl čas na objednání? V Bohunisích je to záležitost i několika hodin mimo plán.Chyba ale byla na mé straně , že jsem provozovnu na 3/4 roku úplně nezavřel. Kdo by ale za mne po tu dobu zaplatil nájem 80000,– Kč?. Stačila událost ze 7. června letošního roku, kdy mě někdo UKRADL 18 rámů a vidlic na stavbu kol.

                          Co se týká Tvého zájmu o dětské kolo, tak si velmi dobře pamatuji , že jsme záležitost řešili i po telefonu. K dohodě nedošlo pro rozdílnost názorů na stavbu.Tvé informace jsou zavádějící.

                          0 0
                          • RomanH  

                            Tak to bude nejaky omyl, ja s Tebou nikdy po telefonu nemluvil.

                            0 0
              • scret  

                nerad se uchyluju k nadavkam, ale tahni ty ***** jeden anonymni!!!

                Myslim, ze tvoje reakce nebyla absolutne na miste a dost pres caru!!!

                mr.nikdo ma pravo vyjadrit svuj nazor, stejne jako ty, kdyby byl ten tvuj alespon trochu slusny!

                0 0
                • marszy12345  

                  Já , Já , Já dlouho dlouho nic a pak až ty ostatní je v dnešním světe pravidlem č1.Je vidět ,že nechápete text.Pokud je dotyčný arogantní tak nevím proč si k němu zadáváte opravu.Jak je zde zvykem prověřím si nejdřív refernce na BF.

                  0 0
                  • scret  

                    zrejme mas problem s chapanim psaneho textu…

                    Zakladatel tam dal kola, dva mesice se nic nedelo… stacilo od Patara, aby mu rekl, ze bohuzel nestiha, zakaznik by sel jinam a mel by opraveno…

                    0 0
                    •  
                      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                      0 0
                    • marszy12345  

                      O to tady vůbec nejde , ale to člověku možná dojde až na něj ta zubatá jednou sáhne nebo se o něj jen otře.

                      0 0
                      • Ossis  

                        Mnt, takže o čem je tohle vlákno? Takhle to vypadá, že už i zakládající příspěvek je OT.

                        0 0
                      • mr.nikdo  

                        Ehm.

                        Nepsal jsem nic sprosteho a nebudu. Bohuzel je mi Te lito.

                        Tady soudis nekoho, o kom vis zhola prd. I kdyz tady mam uvedeny spatny vek, muj skutecny vek se da dohledat.

                        Mimochodem, nevis kdo si cim protrpel, prestan prosim tady tahat takove veci.

                        Neznas me. Nevis o me vubec nic, takze si laskave uvedom, ze jsi fakt uz za hranici normalni lidskosti.

                        0 0
                      • scret  

                        a o co tady teda podle tebe jde????:)

                        0 0
                  • oddie  

                    Jak je tady zvykem, a registrace dnes? Takže nemáš ani koule napsat to pod svým původním nickem a musel sis na to vytvořit nový?

                    0 0
                    • Vilém  

                      A nebyl ten puvodni pouze bez cislovek?

                      0 0
                      • LRRTM1  

                        Řekl bych, že byl – má stejnou IP… z Velké Hleďsebe :-)

                        0 0
                    • marszy12345  

                      Stavíte konspirační teorie tam kde nejsou.Prostě mne to nasralo.Dotyčného jsem nikdy neviděl.Měl jsem možnost skrz své zaměstnání vidět v reálu jak vypadá smrt.Pak se vám přeskládají hodnoty v životě.Najednou vidíte život jinak v jiném úhlu ,ale do toho vám běží stávající program života který jste žil.Někteří lidé nemoc nepřijmou ani po 1/2 roce léčení.Uznávám ,že měl pán zákazníky informovat ,ale ono to prostě někdy nejde.Vžijte se do pochodu myšlenek člověka kterýmu doktor oznamil diagnozu rakovina.Jak by jste reagovali vy?

                      0 0
                      • Concorde  

                        Zajímavé, že máte naprosto totožný styl psaní a objevují se stejné interpunkční chyby.

                        0 0
                        • Pedro404  

                          Taky sem si to myslel, ale pak sem si všimnul, že stejně s mezerama kolem interpunkce neumí zacházet ani zakladatel vlákna. Konspirace?

                          0 0
                          • Concorde  

                            Ale pro zakladetele by byl jeho postoj kontraproduktivní… Takže si každý budeme myslet svoje. :))

                            0 0
                      • mr.nikdo  

                        Ehm.

                        Opet napisu – o ostatnich nevis nic, prosim prestan soudit.

                        0 0
                      • scret  

                        ale tohle zakaznika nemusi vubec zajimat… Objednal si urcitou sluzbu, objednavka byla prijata a hotovo…

                        0 0
                      • mr.antik  

                        na jednu stranu, měl to odmítnout, neslibovat, zvlášť pokud na tom už dávno neni ekonomicky závislej. Na druhou stranu nechápu zákazníka, kterej si to prostě po měsíci nevyzvedl a nedal jinam

                        0 0
                        • Člověk a jeho svět  

                          Přesně.

                          Vlastně skoro přesně – já bych pro to šel za týden :)

                          Dva měsíce to tam nechat ležet a teď to hodin na BF, to je tak trochu chucpe :)

                          0 0
                      • oddie  

                        Já chápu, že rakovina je neskutečný *******. Že to s člověkem zamává, že to někdo nepřijme, že reaguje nesmyslně. A vžít se do toho ani nejde, člověk si může stokrát říkat, co by kdyby, ale když to skutečně uslyší, teprve se ukáže. O tom žádná.

                        Ale:

                        Za prvé – tohle tady jaksi nikdo nevěděl.

                        Za druhé – chápu i člověka, co si zadá banální výměnu drátu a následně je na čtvrt roku bez kola a slyší jen sliby.

                        0 0
                        • nox159  

                          tak partar se tak choval už davno takže se nic nezmenilo…

                          0 0
          • mr.nikdo  

            Ehm.

            Vybrat – ano. Ale vybrat si ho a pak praci neudelat… To je neco jineho.

            Jinak dekuji za pekne urazky. Dozvedel jsem se spoustu novych a uzitecnych informaci. Kterym vlastne pres svuj vek nemuzu ani vedet.

            Co to znamena vystrikat?

            0 0
    • Dave-geo  

      Za mě paráda. Úžasný přístup. Potřeboval jsem zachránit závit středové osy. Protočily se mi panenky kolik to sakra bude v Brně stát a jak dlouho to asi bude trvat..

      A u Patara to bylo za deset minut a nejdřív za tu práci ani nic nechtěl… Za chvíli jsem byl s opraveným rámem doma.

      Ty dětská kola co staví taky super, poměr cena-výkon nemá chybu, doporučuji ho kde se dá..

      Nevím co s ním měli všichni ti tvoji „známí“, ale já si stěžovat nemůžu.

      To že je na fóru občas trochu bezprostřední… čert to vem :)

      0 0
    • bikerluzice  

      Za me muzu rict ze prace perfektni. Pristup k veci taky. Bohuzel s terrminy diky vyse popsanemu trochu problem. Ale kdyz uz je prace provedena tak je vse jak ma byt.

      Jedna 20", 2× stavba 26", predsezonni centrovani 5 paru kol.

      0 0
    • Corbett  

      Lumír je pán, který udělal pro cyklistiku v ČR víc, jak polovina BF dohromady. Mě osobně nabídl bezplatnou pomoc se servisem kol na závodě CYKLBRÁNA do PRÁZDNIN. Přijel 120 km z Brna do Všeminy, opravoval dětem kola a zase odjel. To samé i letos, kdy už na tom zdravotně nebyl zrovna nejlépe. Odmítl jakoukoliv finanční odměnu. Nemohu jinak, než se ho zastat proti řečem na jeho účet. PS: práce zrovna málo neměl – loňská účast 270 dětí, letos 450 dětí.

      0 0
      • joudys  

        určitě máš pravdu, na druhou stranu brát zakázku, když ji ze zdravotních či jiných důvodu nejsem schopen v rozumném čase zvládnout nebo to vím asi není ok, zvlášť když je sezóna. Takže není divu, že se to zákazníkovi nelíbí. A o tom je tady řeč, i když já osobně bych to tady nerozmazával. Panu Pátíkovi přeji uzdravení, aby se z toho dostal, ale jakkoliv se to může zdát kruté či bezzohledné, zákazník chce službu a překážky na druhé straně ho nemusí zajímat. Bral bych vysvětlení, že vzal zakázku a pak už nebyla možnost jak zákazníka obeznámit nebo se s ním dohodnout na dalším postupu třeba z důvodu hospitalizace apod.

        0 0
      • TJK  

        to je fajn.. ale tahas brambory do diskuze o jabkach.. ac je tvuj prispevek fajn.. v tehle diskuzi je principielne uplne mimo…

        0 0
    • Le Corbusier  

      Já mám zkušenost výbornou. Nechal jsem dceři stavět 20" kolo. Bylo předáno v termínu za smluvenou cenu a jezdí:) A to jsem pana Pátika před tím neznal a nikdy neviděl (jen pro úplnost).

      Nechápu kam se zvrhla tahle diskuse. Dostali jsme se od výměny špice z výpletu k veřejnému linčování. A kritice řemesel a poměrů v ČR vůbec.

      Zakladateli doporučuji nechť si příště dohodne se zhotovitelem termín a cenu předem a trvá na jejím dodržení. Vzhledem k tomu že vydrží 2 měsíce bez kola, tak pan Pátik asi správně pochopil, že tenhle kšeft asi tak moc nehoří.

      0 0
      • scret  

        „Vážemý pane,

        budu Vám velmi vděčen, budete- li se našemu servisu obloukem vyhýbat. Po dobu mé dlouhodobé onkologické léčby se nám nahromadilo tolik zakázek, že opravy výpletů omezujeme na zákazníky, kteří si zapletená kola MAVIC u nás zakoupili.Dnes jsem Vám sdělil, že kolo dnes dodělám. Bydlím od Vás přece 50m a opravený výplet bych vám předal cestou domů. Je to Váš problém, že jste mne nepustil ke slovu.

        Lumír Pátík“

        Nezlob se na mne, ale takto nevypada reakce dobreho obchodnika…

        Chapu, ze ty jako spokojeny zakaznik se snazis Patara hajit, ale k zadnymu verejnymu lincovani zde nedoslo a stejne tak mam nazor, ze rozhodne neni chyba na strane zakaznika…

        0 0
      • mr.nikdo  

        Tady spis pomalu doslo k lincovani tech, kterym se ten postup zdal neseriozni…

        Viz, jak nekdo nahore nadaval do hodne sprostych slov.

        0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.