• meluzin

    ahoj,

    poradil by me nekdo jake damske horske kolo koupit?

    jsem spis rekreacni jezdec,v podstate spis ted zacinam,mam v planu jezdit tak hodku denne,a jednou tydne o vikendu treba vetsi trasu 20 –30 km.

    cenu do tech 20 tisic.

    uvazovala jsem i o Agang Nikita 8.0 – 2012 rok v.,ale to uz je 23 tisic a rikam si,jestli to vubec vyuziju.

    predem sorry vsem profikum tady,mozna fakt blbej dotaz,ale jsem fakt zacatecnik a ztracim se v ty nabidce kol.

    0 0
    • meluzin  

      zadna rada?

      0 0
        Výběr z produktů
        Giant Anthem Advanced Pro 29 1 kolo, chameleon saturn Skladem 1 kus

        Výprodej -19% Giant Anthem Advanced Pro 29 1 kolo, chameleon saturn

        131 999 Kč -19% MOC 191 999 Kč

        GHOST Lector FS Advanced 29 kolo, black/green Skladem 1 kus

        Novinka -11% GHOST Lector FS Advanced 29 kolo, black/green

        od 143 999 Kč -11% MOC 179 999 Kč

        BMC Fourstroke TWO 29 kolo, arctic silver/black Skladem > 2 ks

        Novinka -9% BMC Fourstroke TWO 29 kolo, arctic silver/black

        126 999 Kč -9% MOC 175 999 Kč

        Přejít do shopu (Kola / Horská)
      • Azmir  

        Každý týden se tu kolo v takové kategorri řeší milionrkát, zkus si to prolézt, ušetříš tím nám i sobě spoustu práce a otázek, ten agang v odkazu není špatně vybaven, bílé pláště jsou ovšem značnš nepraktické a dlouho ti takhle nevydrží, to kolo je relativně težké, dělá to hlavně rám, za tu cenu se dají sehnat určitě i lepší kousky. Pokud ti nevadí pánské kolo, bude se dát něco najít, pokud opravdu chceš tak ohlou trubku jako na dámském kole, budeš to mít s hledáním těžké.

        0 0
        • meluzin  

          j sorry,ale krivdis me,doted jsem tu v diskuzi brouzdala..ovsem k tomu agangu se nikdo nevyjadril..pi­ses,ze je tezky,ale uvadi 12,5 kg vcetne pedalu..to je moc?

          0 0
          • meluzin  

            mmch rada bych damskou geometrii…takze se vyber trochu uzi..

            0 0
            • Azmir  

              Můžu vědět jaký je pro to důvod? Kola s dámskou geometrií bývají totiž cenové hodně přestřelená a nevidím v nich žádný význam, tak by mě zajímal důvod proč takový typ kola.

              0 0
              • meluzin  

                tak damskou geometrii me doporucili primo ve specializovanych obchodech, z duvodu ,ze z nej neboli zada,protoze ta geometrie je udelana prej tak,ze sedi zenska vic vzprimenejc,take co se tyce nasedani/sesedani a pak prej z duvodu toho,ze nedostanu na pipinu (pardon nevim jak jinak to pojmenovat),kdyz narazim do ramu:)

                0 0
                • Azmir  

                  Pokud máš takové odůvodnění, tak to bychom spíš pak my chlapi měli vozit dámskou geometrii nemyslíš? Ono ne dycky to co ti v obchodě doporučí musí být pravda. Horní rámové drupky, dneska mívají relativně velký sloping a pokud zvolíš správnou velikost tak i když se postavíš nad rámovou trubku, měla bys mít místo aspon na 2 prsty a tudíš si nic nenabiješ, pokud ti něco nevisí ;-)

                  0 0
                  • Patar  

                    Pane Azmire, Vy jste opravdu odborník k pohledání. Délka dolních končetin u žen v poměru k trupu u většiny dámslého pokolení Vám zřejmě nic neříká. O celkové ergonomii zřejmě nemáte ani tušení.

                    0 0
                    • Azmir  

                      Pane Patare, dneska je velký výběr pánských kol i s velkým slopingem, v mém okolí jezdí mnoho žen a žádná nemá dámský rám a žádná si nestěžuje, tak nevím co zase tady vyšilujete, dycky přilezete na forum, něco z vás vypadne(obvykle po někom vyjedete) a zase zmizíte, když už jste tak chytrý, tak dámě něco alespoň poraďte nebo si běžte prudit ty vaše zástupy zákazníků do vašeho obchůdku.

                      0 0
                      • meluzin  

                        tak samozrejme kdyz doporucite s panskoiu geometrii,zlobit se nebudu..

                        0 0
                      • Ruprt2  

                        Sklidni hormon, viděl jsi někdy ženskou?

                        Proč radíš, když nevíš o čem mluvíš mají pravdu. Typická žena má dlouhé nohy a krátký trup a ruky.

                        Ženská geometrie má rozhodně opodstatnění. Kde jsi vzal, že jsou předražené nevím, ale ani to podle mě není pravda.

                        0 0
                  • Necris  

                    Ne vždycky to co v obchodě doporučí musí být pravda ? Spíš většinou ! Tohle je hodně individuální a většinou prodavači nebývají velcí myslitelé a pragmatici / jak kteří ;)

                    0 0
                • siafu  

                  když se podívám na geometrii toho Agangu, tak mám klasický 16" rám, který je pomalu o 1 cm kratší /560 mm vs. 552 mm/ než 16" dámský Agang, navíc i Agang má kupodivu shodnou délku hlav. trubky /110 mm/ – tedy spíše nižší… – takže si stačí vybrat vhodnou geometrii a velikost – taky záleží, jaký máš typ postavy, ale nikde ani nepíšeš, kolik měříš, vážíš apod.

                  0 0
                  • meluzin  

                    merim 171 cm,ale problem jsou kratky nohy jen 74 cm

                    (mereno dle chytreho odkazu nize:)

                    http://www.online-kola.cz/…-zvolit.html takze podle vysky bych mohla mit ram 18,podle nohou 16.

                    vaha 70 kg asi .proste nic moc:)

                    0 0
                    • siafu  

                      poměrně výrazný sloping mají Ghosty, takže sem dám odkaz třeba na SE 7000 – loňské modely seženeš levněji a aktuální ceny viz heureka

                      jinak nejlepší by bylo si osobně taky něco vyzkoušet, protože rozkrok 74 cm na 171 cm je přeci jen mimo běžný průměr – potřebuješ nižší horní rám. trubku a zároveň i dostatečnou délku rámu…

                      0 0
          • alinceb  

            Nemusíš znovu zakládat další téma, můžeš se zeptat v některém, které už tu je…;)

            Za poslední 2 dny je to tvoje už 3. podobné téma:

            1

            2

            Dámská geometri neznamená nutně zahnutou horní rámovou trubku. Tohle je taky dámský rám…

            0 0
    • Lucke  

      Ahoj, takhle, 23K je podle me pro zacinajiciho „bikera“ fura penez, sehnala by jsi super kolo i kolem 15, ale pokud se tomu budes chtit venovat (a nebudes rikat 20–30km vetsi trasy), budes jezdit a mas na to ty finance, proc ne.

      Dale ma znama se tak trosku angazuje do agangu, jezdi jej a slysim nan jen chvalu, a to se v kolech vyzna, osobne nemuzu soudit.

      A kdyz se podivas na osazeni kola, z pohledu zkusenejsich, tak za ty prachy, nic spatneho nekoupis. Design je uz vec nazoru :)).

      Kazdopadne se podivam jeste po necem a nahodim Ti odkazy.

      0 0
    • meluzin  

      nasla jsem tady jeste diky foru odkaz na tohle kolo a musim rict,ze by se me taky libilo,hlanve oproti agangu uspora par tisic…aspon by bylo na helmu a prislusenstvi.co myslite? navic se me libi,ze komponenty je mozno na prani vymenit,akorat,ze tomu nerozumim,tak co by se dalo vymenit ,aby to bylo jeste lepsi:)nebo spis lehci..a ohledne vidlice, je nektera z nich vzduchova??

      http://shop.adroit.cz/…y-deore-disc

      0 0
      • Azmir  

        Suntour Epicon RLD a s tou jeidně bych to chtěl.

        0 0
        • meluzin  

          dik za radu..myslis ,ze by to byla lepsi volba nez ten Agang? popravde ten ram na Agangu je hroznej vzhledove no..

          0 0
          • Azmir  

            Nechápu hlavně proč se ptáš ve dvou vláknech, člověk pak neví na co odpovídá, v jednom říkáš že si kolo nehcáš sestavit a tady zase mluvíš o MRX, to mrx nnení špatné, ovšem pokud si to samé necháš postavit, mohla by ses dostat na o hodně lepší cenu třeba 16k místo těch 20k.

            0 0
      • alinceb  

        Za tu cenu se na tom rámu dá postavit lepší kolo . Především vidlice a kliky potřebujou vyměnit za Epicona RLD a Deore HTII…

        0 0
        • alinceb  

          Dal sem špatný odkaz. Měl tam být tento …;)

          0 0
          • meluzin  

            no presne na to kolo jsem koukala,to jsi sestavoval ty? omlouvam se vsem,forum je pro me jeste malinko neprehledne,ale urcite se brzo zorientuju..

            0 0
            • Azmir  

              Kdyby sis přečetla poznámku u toho kola tak víš kdo to skládal.

              0 0
            • alinceb  

              Odpověděl jsem ti v jiném vlákně. Kolo skládal maajkee, ale víceméně jsem mu nadiktoval, z čeho přesně to chci. Pak jsme jen řešili záměny dílů kvůli ceně nebo dostupnosti…

              Váha kola je těsně pod 12kg, což je na danou cenovou kategorii celkem super…:)

              0 0
              • Azmir  

                Můžu mít doatz co je ta kazeta zač? Proč jste nedali Deore? To ti leželo doma nebo to má jiný důvod?

                0 0
                • alinceb  

                  Kazeta je daná na zkoušku. Údajně je o trošku lehčí než Deore a kvalitou zpracování a výdrží je na stejné úrovni. Navíc je trošku levnější.

                  0 0
              • alinceb  

                Původně to mělo být postavené na rámu NoSaint Angel , ale kamarádce se MRX líbil víc a taky Angel nebyl v té době skladem. S Angelem by to mohlo být ještě o fous levnější.

                0 0
    • Vilém  

      meluzina ti jiste poradi:)

      0 0
    • meluzin  

      A co kdybych si koupila tady celoodpruzene, PAR Z VAS HO NA FORU I DOPORUCOVALO V TEHLE CENOVE RELACI…??????????

      http://www.bike-life.cz/…00–2011.html

      0 0
      • Azmir  

        S tebou to bude marný boj, úplně vidím jak to skončí.

        0 0
        • meluzin  

          tak jen chci dobre vybrat..spousta lidi psalo,jak je full pohodlny,to je v podstate to,co si od kola predstavuju..bo­huzel cenova relace je neprizniva..tohle by jeste slo a hlavne kazdy psal,nez mit tezkyho fulla,tak radeji HT.ale s poravnanim,tenhle ghost ma 12,9 kg a Agang 12,5 – rozdil 400 g a budu mit celoodpruzeny..jak myslis,ze to skonci,proste nechci vybrat spatne a pak si nadavat.ja si chci koupit kolo uz naporad ne na sezonu.

          0 0
          • Azmir  

            Padlo ti tu asi v 10 tématech asi krabice od vína rad (cca 7M :DD). Padly ti tu dobré tipy na stavbu kolem 18tis, kde kolo opravdu bude mít kolem 12kg, tenhle full bude mít spíš něco k 13,5 a to máš tak 1,5kg rozdíl, jestli full nebo HT to se musíš rozhodnout sama, ani tenhle full není vyloženě žádný ******* a fungovat bude i přesto že to je cena na které fully začínají tak bych se toho nebál, ale to rozhodnutí co chceš si musíš ujasnit sama.

            0 0
            • meluzin  

              jASNY,to musim,ale nechce se me do toho,proste bych rada nekoho,kdo rekne ,tohle si kup a je to..nerada delam rozhodnuti ve vecech,kterym proste nerozumim.. :( chci proste dobry horsky kolo za co nejmensi peniz..teda ovsem ,aby za neco stalo,..otazka je prave,ktery kolo za co stoji..:( pro me spanelska vesnice

              0 0
              • Azmir  

                My ti poradíme které kolo je nejlepší, ale první se musíš bohužel sama rozhodnout co chceš, pokud jezdíš po cyklostezkách a šotolině je full zbytečný, pokud se ale nebojíš pustit i do terénu na kakmeny, kořeny a lesní cesty, být trochu dobrodružka tak bych bral fulla. Pokud se rozhondeš pro fulla tak ber tohohle, jsou tu možná i lepší, ale asi by se ti nelíbili a to je u ženy hlavní, není špatný a poslouží dobře, pokud se rozhodneš pro HT, postni sem do tohohle tématu své kandidáty a myy ti řeknem který je z nich nejlepší.

                0 0
          • Weremos  

            Tak prvně bych začal tím,kde jezdíš.Podle toho bych si pak zvolil full nebo HT.Samozřejmě těch parametrů je více.

            V cenové relaci do 25 tis. si prostě u fulla dost pohoršíš na výbavě viz.výše.Sice je celodpružené,ale srovnávat výbavu Sram X7/ Alivio+Deore je celkem blbost.I když nepopírám,že i Shimaňácká sada je bytelná.

            Pohodlí taky není jenom o odpružení.Správné tlaky,karbonová sedlovka taky udělá dost.Pokud jezdíš cyklostezky,rozbité asfaltky,semtam po pevné polní cestě a ještě k tomu max.30 km tak se mi zdá zbytečné tahat 13ti kilovou potvoru s tlumičem.Sám jsem vybíral v této cenové relaci kolo.Vybral jsem si lehký hardtrail a nelituju toho.

            Ono další variantou je stavba,kterou by sis jak výbavou,tak cenově dost polepšila oproti obchodním kouskům.

            Být tebou bych si ještě tohle všechno ujasnil a pak začal vybírat.

            Kdybys chtěla,můžu teda pár příkladů pohledat.Jinak nechci dělat reklamu,ale podívej se na druhý řádek úplně zleva.Stavba fulla je taky možnost a osazení nevypadá špatně.Ale nevím jak je to teď se sháněním dílů a cenami.

            0 0
            • meluzin  

              no na sestaveni kola jsem se uz ptala a kontaktovala dnes po mejlu zrovna pana z odkazu,co me posilas-prave na doporuceni tady z fora…je to urcite varianta..:))zitra posle navrhy

              0 0
              • alinceb  

                Nic lepšího si imho udělat nemohla. Pokud by si chtěla fulla (což je na zvážení, protože v lehkém terénu to není potřeba), tak bych se s Michalem zkusil domluvit na stavbě na rámu Cube AMS WLS , který by mohl v 17" velikosti vyhovovat tvým proporcím. S osazením Epicon/Epicon, komplet Shimano Deore a solidní kola (Cride nebo záplety od Michala) by ses mohla pohybovat kolem těch 25tis. ;)

                0 0
            • meluzin  

              srovnávat výbavu Sram X7/ Alivio+Deore je celkem blbost ??

              ze se ptam,ale ktera vybava je horsi?:)

              0 0
              • Weremos  

                Tak X7 je srovnatelná se sadou Shimano SLX.U Sramu jsou řady podle čísel X5/X7/X9/X0/XX a u Shimana Acera,Tourney/A­livio/Deore/SLX/XT/XT­R. Takže kvalitavně je na tom X7 o něco líp.

                0 0
                • Azmir  

                  U shimana i sramy ti řady chybí a navíc je máš špatně seřazené :o)) chudák holka pak neví co si má o tom myslet a jenom jí mateš ;-)

                  0 0
                  • meluzin  

                    no tak bezva no,tak treba bys to mohl napsat spravne ty:)

                    0 0
                    • alinceb  

                      Tak uvedu sady, které za něco stojí (od nejnižší po nejvyšší):

                      Shimano Acera / SRAM X4

                      Shimano Alivio / SRAM X5

                      Shimano Deore / SRAM X7

                      Shimano SLX (dříve LX) / SRAM X9

                      Shimano XT / SRAM X0

                      Shimano XTR / SRAM XX

                      0 0
                      • meluzin  

                        http://shop.adroit.cz/…y-deore-disc

                        muze me teda jeste nekdo vysvetlit,k cemu by byla potom nabizena moznost obmeny tady u toho kola v odkaze ,a to z razeni/presmykace /prehazovacky Shimano Deore na SRAM X.7 ? kdyz obe sady jsou na stejne urovni? jde jen o znacku?

                        0 0
                        • Azmir  

                          Jak píšu ten Sram X.7 ve skutečnosti odpovídá spíš SLX.

                          0 0
                        • alinceb  

                          Nejde jen o značku. Shimano i SRAM mají svá specifika, která někomu mohou a někomu nemusí vyhovovat. SRAM třeba nabízí volbu mezi otočným řazením a páčkami pod řídítky (u páček se řadí i odřazuje palce), naopak Shimano nabízí řadící páčky pod řidítky (řadí se palce a odřazuje ukazováčkem, u nových lze odřazovat palcem i ukazováčkem) a tzv. duální páky (systém řazení je integrovaný do brzdové páky)…

                          Každý výrobce má jiný poměr chodu lanka při řazení, vlastní rozměr středového složení (Shimano HTII vs. SRAM GXP). Těch rozdílů je celá řada…

                          0 0
                      • Azmir  

                        Já bych to XX vymazal a tím sram posunul o jedno výš, tak to podle mě odpovídá líp. Dycky to beru jako že X.5 odpovídá Deore, SLX odpovídá X.7 a XT odpovídá X.9 a myslím že to sedí víc.

                        0 0
                        • alinceb  

                          Musíš ty řady počítat od nejlepší dolů a pak to odpovídá tak, jak jsem to napsal…ale je pravda, že v minulosti to bylo tak, jak píšeš ty, než přišel SRAM s XX…

                          0 0
                          • Azmir  

                            Já beru XX jako relativně nedostupnou a když se podívám třeba na kole od stejné značky a ted plácnu s osazením XTR stojí 80k a s osazením X.0 stoji třeba 84k a s XX jsme obvykle už pak jinde, proto XX bych do toho tak úplně nezapočítával, ale jak chceš :)

                            0 0
                            • alinceb  

                              Cenově to víceméně taky líp odpovídá, že XTR = X0. Osobně by mě zajímalo, jestli je u XX oproti X0 nějaká výraznější přidaná hodnota…kromě „penis extension“ faktoru…:D

                              0 0
                              • Azmir  

                                Tak určitě hlavně hmotnost, která i díky titanu, carbonu, titanovým šroubům atd nemusí být ani úplně zanedbatelná, brzdy navíc nebrzdí a je to drahší, ale hlavně že je to lehčí no :))) Funkce si myslím že bude na srovnatelné úrovni, s sramem mám max zkušnost s X.9 takže jinak nevím :D

                                0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.