Pozor na nedobrovolné svlékání zákazníků v přítmí…
K tomu, aby začala pípat bezpečnostní brána u východu, stačí mít u sebe občanku, peníze a klíčky od auta. Nic jiného jsem totiž u sebe neměl. Stejně to píplo!
Následek: dva zaměstnanci nažhavení na svlékání náhodně uloveného „pípajícího zákazníka“ v zaměstnanecké šatně, zvídavé pohledy na svlečené mužské tělo, arogantní konverzace a trvání na tom, aby se pokračovalo v NEDOBROVOLNÉM A PONIŽUJÍCÍM SVLÉKÁNÍ ZÁKAZNÍKA. Vyhrožování policií. Nenalezli nic. Vůbec nic. Problém tudíž nevyřešili. Nenašli důvod pípání, nenašli nic, kromě vizuálního zážitku z pohledu na polonahého muže.
Výsledek: BEZ JAKÉKOLIV OMLUVY s komentářem, že mohlo být hůř. Ano, to mohlo. Anální otvor prohledán nebyl. Kdoví, co by tam našli.
Opravdu je v pořádku chovat se takto k zákazníkům?