• Hurka

    Tak jsem o víkendu propadl kouzlu DH. Zvažuji koupi nového stroje a jako přítel Specialized nemohu jít jinam… :-) Buďto koupím letošní Demo7 II (slevička 30%) anebo počkám na nové Demo 8 II, které už bohužel letošní není v L-ku… Máte někdo zkušenost resp. srovnání 180mm sedmičky a 200mm osmičky? Případně další rady? Jiné značky zatím nezvažuji, ale nechám si poradit. Dík.

    0 0
    • warps  

      Urcite bych sel do SX pokud nemas 10ó kg tak SX je nejlepsi volba. Je to hrave kolo a dovolit si na nem muzes uplne stejne jako na DEMU. Se podivej na nove modely DH stroju vse se spise dostava k FR. Pokud bych ted kupoval stroj tak SX by byla jasna volba.Jelikoz mam pri sve vysce i vahu kolem 100 kg musel jsem do RB :)

      0 0
    • kesu  

      Ja bych vzal určitě 8mičku protože nemá smysl mít k enduru 150/150 FR se zdvihama 180/180.Vem určitě tu 200mm verzi.

      Na SX bych se vykašlal, je to dobrý kolo ale proč nekoupit plnýho sjezďáka. SX je super pro lidi co fakt uměj skákat a hlavně dopadat, popřípadě na SS atd . Zatímco Demo ti jako člověku co zase není úplně top jezdec (bez urážky, já uvažuju nad sebou uplně stejně) nabídne jistější svezení s tím, že ti to víc promine..

      0 0
      • hanz  

        je tu další otázka, když chtít plnýho sjezdáka proč se teda kouká po DEMOverzi :-)

        0 0
        • dodydody  

          Proto že je nej :)… plná bude časem,ale já jsem volbou pro 7ku řekl bych že na naše kopce je 7ka dostacujici po vyndání plast podložky je zadní zdvih 190mm a máš Demo 7,5 :)

          0 0
          • madcat  

            někde psali, že je trochu zbytečný, aby tak těžký a masivní kolo, jako je demo, mělo zdvih jenom 7", takže můj názor je asi ten, že když už krotit takovou hromadu hliníku, tak ať to taky pořádně pruží a houpe (a odpouští nedoletěný dopady) :-)

            0 0
            • dodydody  

              Vím přesně kde o tom psali :) ale když testuje kolo s pružinou o 200lb měkčí než by potřeboval pro svou váhu tak to zase něco vypovídá o testu.Dema se v žádném případě nezastávám,určitě se najdou lepší kola,já osobně bych mu vytkl min.3vlastonsti…ale na své zdvihy odvede dobrou práci a dá se pořídit za rozumný peníz.

              0 0
        • mr.antik  

          Teď v Rokytnici měl Demo snad každej druhej. Takže je to taková sjezdová Merida :-)))

          0 0
          • kesu  

            hele v LesGets jezdila hromada V-10 takže podle toho bych to neřešil:))

            0 0
    • kloubik  

      Využiju tohle vlákno, protože řeším víceméně to samé… 2× jsem zkusil bikepark a taky jsem tomu propadl a příští rok bych chtěl být pravidelný návštěvník…

      Zvažuju několik možností. Zatím to nevidím na velký lety vzduchem ani 2 metrový dropy, takže jsem uvažoval přestavět Blura LT. Ale je mi líto to kolo huntovat v bikeparku a navíc mám XL-ko, a po tom co jsem vyzkoušel na pár jízd menší kolo jsem Blura do bikeparku zavrhnul.

      Moje představa byla zdvihy 170–180 mm a něco trochu lehčího. Protože se nechci zbavovat Blura, hledám i něco přijatelnýho a narazil jsem na Iron Horse 7point rám za 800 dolarů. Se zárukou to sice nemusí být 100% k současným změnám majitele firmy, ale asi bych to risknul…

      Zajímalo by mě, jestli ten rám někdo jezdí (myslím že jsem ho zahlídnul v nějaké galerce na ET bikes z posledního výletu do Les Gets) a jestli by mohl dát zkušenosti… díky

      0 0
      • gazman  

        Já ho zahlíd za 899, nedíval ses špatně? :-))

        0 0
        • kloubik  

          Jenže já jsem se nekoukal na eBay :-)) Kdo by měl zájem o IH (téměř celá produkt. řada), mrkněte na tenhle eshop Už jsme tam jedno kolo kupovali (IH MKIII Comp ), před pár měsíci ještě o 200 dolarů levnější a díky levně nakoupeným dolarům nás vyšlo hodně pod 30tis… za ty peníze si nedovedu představit lepší kolo.

          Na druhou stranu jak jsem zmiňoval už v předchozím příspěvku, se zárukou to nemusí být 100%, protože na mtbr.com se objevují příspěvky, že začali dělat poslední měsíc se zárukou problém a chtějí si nechat za výměnu rámu něco zaplatit. Když jsme kupovali kolo my, tak se vyloženě zavazovali za kola IH, která se koupí u nich, převzít záruku, jenže jak byl výrobce prodán jiné skupině, tak z toho vycouvali…

          Jinak spekulace o tom, jak je možný že prodávají IH s 40–60 % slevama jsou takový, že eshop vlastní syn bývalého manažera IH (to je doloženo), u kterého je podezření na vytunelování společnosti. Na eshop byly převedeny téměř všechny skladové zásoby a uzavřena smlouva, že bude exkluzivní prodejce Iron Horsu, ale k platbě za odebraná kola od výrobce zřejmě nikdy nedošlo.

          0 0
          • gazman  

            Vypadá to že ten člověk na ebay a tenhle shop je jedno a totéž.Taky tam má skoro komplet nabídku a téměř všechny velikosti.

            0 0
      • mr.antik  

        jeden z nejhezčích vysokozdvihovejch rámů

        0 0
      • Radek Broz  

        Majitel toho Horse z naší galerky je tady na fóru pod nickem JKL-Ironhorse

        0 0
        • hanz  

          jurá má sundaye, todle je 7point

          co sem měl možnost sedět na 7 pointu tak mi přišel zmršenej geometricky.

          0 0
    • Hurka  

      Tak dík za názory. Pravda je, že enduro 150/150 jsem v bikeparku téměř zhuntoval, takže volba 200/200 jako další kolo je logická víc než 180/180. I když žádné psí kusy dělat nebudu… Demo jezdí hodně lidí, páč je to za dobré peníze hodně muziky, za takový rám V10 dám téměř tolik, co za celé Demo a rozdíl tam nějak významný nevidím… Nicméně asi mi nezbude nic jiného, než čekat na model Demo 8 2010… :-( Ten je ale nádherný :-)

      0 0
      • hanz  

        no že ho tam nevidíš neznamená že tam není…je tam markantní rozdíl.

        cenovej bohužel taky.

        0 0
        • fousek  

          Chces rict ze na V-10 dokazes zajet treba na 3 min. trati rozdil dejme tomu 10s. proti Demu? (to je zhruba rozdil delici bednu od ostatnich) aby se ti vratila investice do V-10?

          0 0
          • hanz  

            tak já určitě ne, vždycky je to hlavně v jezdci, ale zajímavej případ je letošní mistrovství světa. Šlapavá, placatá trat. Všichni řešili každej gram a vzduchový tlumiče a enduro rámy atp.

            Spešl jel na SXkách, commencal na tom jejich miniDH nebo jak se to ted jmenuje a na bedně byli dvě V10. Kolo s největším zdvihem na trhu vyhrálo na trati kde paradoxně ten zdvih byl obrovské mínus. V10 jde dobře za pedálem, velikost v Lku má nejlepší geo jakou jsem kdy jezdil, sežere co mu nastavíš.

            Demo oproti tomu má jednu z nejhorších(pro mě) geo jakou znám, nejede, je těžší.

            Už pocitově se mi na V10 jezdí mnohem líp jak na demu, to ale neznamená že mě to posadí na bednu.

            0 0
            • fousek  

              No tak jestli je Demo vs. V-10 podobny jako treba Bighit vs. ReignX tak tomu rozdilu verim. No pak je tu jeste jak komu sedne geometrie.

              0 0
            • Czertbiker  

              tzn. že je V10 dobrá na rovině, to neni zrovna dobrej příklad pro SJEZDOVÍ JEŽDĚNÍ ne??? :-)

              to je pořád handrkování o tom samym hanzi :-) Ono se řiká tohle a tohle a věřim tomu že kdyby se přijelo do Champery tak tam Sam zas nandá všem na Demu který se neumí poskládat do zatáčky 15s :-) Nicméně třebas mně se jezdí na 8 dobře, teď jsem zvědav na další rok s upravenou geometrií, jestli to bude rozdíl nebo ne, ale i V10 bych zkusil, pro porovnání.

              0 0
              • Radek Broz  

                Otázka je, jestli je to Demem nebo Samem;)

                0 0
                • Czertbiker  

                  hádej :-) Já myslim, že tobě by v Rokytce nepomohla ani Yamaha YZF 450 :-)

                  0 0
              • hanz  

                Ne to znamená že V10 vyhraje i na placatý trati, pokud sis nevšiml tak V10 je na bedně na každým závodu, vetšinou na prvním místě.

                nikomu neberu že se mu dobře jezdí na demu, ale jezdil i na něčem jiným?

                osobně sem jezdil M3,M6, V10, demo 8, LP dh 920, RB monster, RB dragster, foes DHS mono, Foes DHS 2:1, bighit, orange 224, yeti 303, IH sunday a možná aj něco dalšího za ty roky.

                Některé kola nebyli v mojí velikosti což dost ovlivnuje výsledný pocit ale jediný další kola ktere mě oslovily byl yeti a sunday.

                O champerach se to brzy dozvíme, příští rok se tam jede svět a přespříští rok dokonce mistrák.

                demo má výhodu že se dá koupit za velice sympatickej peníz a docela funguje a dobře se z něj odráží. Ale za pultovku by ho koupil snad jen trotl.

                0 0
                • Hurka  

                  tak mi ještě poraď, jak koupit V10 alespoň trochu levněji a tvé chvalozpěvy prověřím. v nejhorším bude pak jedno kolo k prodeji :-) zatím to bohužel vychází, že je demo za cenu V10 rámu…

                  0 0
                  • hanz  

                    základní cena na sk je 2200 eur, levněji ji asi nikde neseženeš. Pořádně se ale rozhodni jestli chceš brousit bikeparky nebo jezdit DH. Na bikeparky nemusíš mít V10, ale když se pak rozhodneš že chceš lítat po lesích tak bikeparkový kolo bude dost nevhodný.

                    To demo 7 je podle mě takovej kočkopes, do bikeparků je to těžký a dlouhý jak dh a na dh to nemá zdvih a potencial.

                    Do bikeparku bych doporučil SX-trail nebo nomad, Zajímavá varianta je ještě Santacruz driver8. Je to taková odlehčená V10 s nižším zdvihem. Dal by se natom postavit lehoučkej zjezdák pro „pure hobby“ nebo slušná bikeparkovka. Bohužel cenu nevím, má to teprve jít do prodeje.

                    Jako u každýho fullu je první kolo takovej krok do neznáma, teprve jak si zvykneš na svoje kolo a následne se projedeš na jiným tak teprve oběvíš co chceš a kde chceš jezdit. Ted ti asi ozkoušení všech možných kol nic neřekne, protože sám nevíš jakou geo preferuješ a na jaký trati nakonec zkončíš. Mě osobně nejvíc baví ty nejnáročnější tratě(champery, morgins, černé a chanada v chatelu, kubínská hola na sk, jasná a vrátná na sk atd..bohužel v čr není snad žádná taková)

                    0 0
                    • Hurka  

                      hohoho, 2200 EUR je pro mne novinka, pokud můžeš, dej mi do mailu, kde to takto jde…

                      0 0
                      • hanz  

                        maš to tam

                        0 0
                        • Hurka  

                          jo dík. Jsem koukal na Driver 8. Ten se mi zamlouvá ještě mnohem víc. Zavolal jsem do ID a hned jim vynadal, proč to mají 2× tak drahé ve srovnání s US. obratem mi vynadali, že proč se všichni divíme, že to tak je a nazdar… a už bloumám, jak sem ten rám dostat ze Států…

                          0 0
                          • kesu  

                            v ID sportu spadli z jahody naznak…

                            0 0
                            • hanz  

                              v IDčku jsou všichni mimo a nejvíc je jejich arogance, není nad arogantního prodavače co vezkutečnosti ví hovno. To mě vždycky pobaví. Má to jednoduchý řešení, kupovat jinde.

                              0 0
                              • kesu  

                                presne,namyslene chovani tipu ja sem dovozce a ted ze me vsichni padnou na kolena… tohle me vzdycky prekvapi, lidi , kteri jeste nepochopili ze prodej je jen sluzba a je to o vystupovani, chovani, nabidce a poptavce. Ale neni to jedinej pripad…

                                0 0
                                • Hurka  

                                  Musím opravdu citovat frajera z ID – „Nevím, co se všichni divíte, že je to tady v Evropě dražší než ve Státech. To si musíte připočítat dopravu, clo a DPH a je to.“ Asi nejsem sám, co se diví… Na moji námitku, že je to téměř 100% navíc a jestli s tím opravdu nic nemůže udělat, že vezmu vcelku drahé kolo, nejenom rám, reagoval slovy „To nejde, to jsou stanovené ceny, jinde to taky levněji není“. Nebyl jsem sprostý i když jsem měl namále, pouze jsem mu popřál hodně „spokojených“ zákazníků. Debil je to. Jo a to jsem se ze začátku zasmál, protože jsem poptával rám Driver Eight (anglicky), on tomu nerozuměl a pak po chvilce vykřikl „Aha, Driver osmička!“…

                                  0 0
                                  • Tomcat  

                                    Neřeš to je to zbytečný!

                                    0 0
                                  • kesu  

                                    to jsou stanovené ceny,to je zase blábol.

                                    na to, že řeší dopravu DPH a clo což je maximálně 25% ceny a přírážku mají opravdu skoro 100% kecá fakt nesmysly..A to nemluvim o to,, jaký maj jako dovozci ceny.

                                    Nejakou dobu jsem v kolech fungoval,ale s takovymhle pristupem jsem se nesetkal

                                    0 0
                                    • hanz  

                                      no nechci se jich nějak zastávat, bůh ví že se mi z nich ježí hrst :-), ale u SC to není jako u normálních dealerů a velkoobchodů. Prodejní cena v usa není markatně jiná jako nákupka pro lokální dealery.

                                      0 0
                          • Tomcat  

                            Hele tak tohle nechápu já

                            Ja sem tu za jednoho z největších , kecalů a remcalů, nesnáším spoustu značek a dovozců, ale tohle nedělám.

                            Je to jejich podnikání a není důvod jim psát, že jsou takový nebo makový. Jasně pokud se o tom budeme bavit tady tak jo, ale psát jim to? Proč? Na to oni musí přijít sami.

                            Pokud na eshopu mají psáno …viděli jste někde nižší cenu… tak prosím , jinak zbytečná práce. Je to za tolik ber, neber.

                            Hádám, že kontakt na jeden z lepších česko-slovensko-polských shopů si dostal. Tak se ho snaž využít, než uděláš blbost za několik desítek tisíc ;-)

                            0 0
                    • dodydody  

                      Kočkopes je nejvíc veškeré kladné vlastnosti v jednom :) :) :)

                      0 0
                • Czertbiker  

                  myslím hanzi, že se příští rok v Champery už nedozvíme jak se tam poskládá tohle starý demo, ale to je hudba příštího roku, uvidíme :-) V lednu bude už člověk moudřejší :-) Nicméně, jo V10 je na bedně stále, má dobrou trojici jezdců, stejně jako ostatní firmy, tihle by to zrovna myslim zajeli i na Frantovi :-)

                  0 0
        • Hurka  

          No, 127k za Demo 8 II 2010, za to by klidně byla i V10-ka, to jo.

          0 0
      • Radek Broz  

        Rozdíl je propastnej – prostě demo a plná verze;)

        0 0
      • mr.antik  

        Ta změť trubek je hrozná, zlatej Iron Horse nebo Lapierre…

        Pokud to má bejt kolo na bajkparky tak bych to se zdvihem až tak nehrotil, abys pak nevypadal jak ti „turisti“ co jedou celou trať a seděj v sedle, ono se to pod nima houpe, kolo je těžký jak prase, takže neudělaj ani půlku bunyhopu a skákat se bojej, kolo je sice pohodlný ale neovladatelný.

        Takže neber to vážně, jen teoretizuju, ale já bych se vydal cestou maximálně ovladatelnýho kola, 180/180, aby se na tom dalo i šlapat + vybrat co nejlepší geometrii pro svoji postavu. Pak teprve koukat na značku a barvy…

        0 0
        • Hurka  

          a to je férový názor! bohužel těžko najdu pohromadě anebo v rozumných časových odstupech možnost otestovat více značek/geometrií. jasně že bych rád zkusil srovnat všechno. spešla a konu jsem si půjčil, rb jsem taky zkusil – dík neznámému Jirkovi ve Špindlu!, ale zbytek bohužel… :-(

          0 0
          • Tomcat  

            těžko najdu pohromadě anebo v rozumných časových odstupech možnost otestovat více značek/geometrií. jasně že bych rád zkusil srovnat všechno … jo jo to si bohužel někteří neuvědomují na to sou už moc mimo běžnuo realitu.

            • Základem je jezdi na závody určitě ti někdo známej nechá naněčem svést.
            • pořadaj se campy
            • pořádaj se demo akce
            • ledaskterý prodejce umožní testovací jízdu atd…

            Jasný vše ne, ale ledas co jde ozkoušet, jinak pokud toho najezdíš dost tak se ti množina kol o který budeš uvažovat zmenší. Ne každý kolo musíš projet abys věděl, že ti pak nebude sedět.

            0 0
            • kesu  

              ono moc prodejcu co by meli testovacku DH kola fakt neni

              0 0
      • pitos  

        Tvůj bike bych s koly kolem 180mm moc nesrovnával,to enduro je spíše na AM.

        Jinak to vidím asi podobně jako mr.antik…na víkendové ježdění v bikeparku bych volil kolo se zdvihy 170–180mm které jsou myslím dostatečné.

        Co to tak čtu tak nevypadá že bys ses chtěl věnovat DH závodně(nebo nějak vážněji)či skákat nějaké opravdu velké věci…pokud ano tak jo,vybírej bike kolem 200mm.

        0 0
        • kesu  

          ja ti nevim, mel sem Treka remedy (zdvihy 160/150) myslim ze celkove to od endura nebylo daleko a stejnak si myslim ze ke 200mm sjezdaku je kolo se 170–180mm tak polovicni cesta. Jiste o ovladatelnosti to je ale zase ono klidny kolo co promine jezdeckou chybu na nejakym malym gapiku neni na skodu. Funkcnich 180mm co mela stinky a ostatne i treba 165mm co ma nomad je dostacujicich ale pokud je to nastaveny aby to hezky zralo tak to pak pri skocich muze chodit na doraz (tipicky nomad) a to je docela prekvapeni kdyz na tom nekam dopadnes

          0 0
          • pitos  

            Souhlasím že kolo na 170–180mm je poloviční cesta k sjezdáku.Proto jsem psal že pokud bude opravdu chtít drtit DH tratě tak ať těch 200mm bere.

            Když vezmu například mého sixe..sice nic velkého na něm nedávám ale drop do 2m zatím zvládnu,tak stejně jako zhruba 8m polet a po dorazech mi nechodí.A určitě to ani nepřefoukávám,už nejeden člověk řekl že je to při nasednutí srovnatelné s pružinou.Tím chci říci že i v této kategorii jsou vhodná kola, ale ne všechny a je třeba vybírat.

            0 0
            • gazman  

              No jo ale ty máš 40 kilo aji z botama to je jasné že to nepřefoukáváš.Já měl nomáda s DHX 5 air nafuněným na 270 a na dropu 2,5m doraz skoro pokaždé.

              0 0
              • Vegan  

                270psi neni to o 20psi nad maximem :D ? Jinak ja uz dorazy neresim ani na vidlici ani na tlumici kdyz to chodi po dorazech tak to proste chodi dokud to neni extra racha tak me to nezajima.

                0 0
                • jimiAJ7  

                  tomu dhx tu ty dorazy nejak extra moc nevadi kdyz ma nastaveni dorazu ne?

                  0 0
                • kesu  

                  nojo jenze kdyz ti ten doraz vyslovene prasti do nohou tak je to divny. Kazdopadne psal jsem,ze neumim dopadat,ja posilam na doraz skoro cokoli proto zvlast kdyz clovek neumi bral bych vetsi zdvih

                  0 0
                • kubad  

                  není 290 je maximum a taky vozím v DHX 260–270psů :-(

                  0 0
              • pitos  

                To jo,nižší váha je určitě v tomto výhodou.

                0 0
            • kesu  

              jj rozumim, ono 2m dropik do dopadu je jak perinka ale lehce pres metr na placku kdyz je to do bordelu a nejses srovnanej na odrazu tak je to tak akorat abys to pořádně nakrmil a sotva ustál. .. aspon v mojem podání:)

              0 0
          • mr.antik  

            Bikepark je ovšem taky poloviční cesta k závodnímu sjezdu :-)

            0 0
            • kali222  

              ja sem na fotky nekoukal,takze jen hadam a dost mozna se i pletu,ale ted jak se jela rokytnice cp, tak byla asi vedena v parku,ne? ja nejsem kompetentni tu trat posuzovat,ale pokud se tam opravdu jela, pak je bikepark pro CESKE podminky mozna i vic nez ta pulka k zavodeni :)

              0 0
              • mr.antik  

                no to musí posoudit jiní, ale podle mého diváckého oka byla ta trať hladká jak dětská prdelka, až na jeden úsek.

                Moc pěkně to jel nějakej týpek na starým SX Trailu s Lyrikem

                0 0
              • hanz  

                jo jelo se to, všichni kurwovali že je pálila huba. ono totiž i jako bikepark je to nic moc, klopky nenavazujou dobře na sebe atp. Todle určitě není dobrej příklad. CPDH jde v čechách uplně do ******. Jezdíme na slovensko, rakousko.

                0 0
                • Vegan  

                  No uprimne me prijde, ze to je Rokytnice z tech lepsich bikeparku u nas.

                  0 0
                  • mr.antik  

                    No jsou tam dvě tratě (ta druhá se nedá snad ani nazvat tratí), chybí dropoviště a dirtoviště a skoky obecně. Ale zajezdit se tam dá…

                    0 0
                    • Tomcat  

                      To neznamená, že v ČR to není zatím nej park

                      0 0
                      • mr.antik  

                        no neznám dál nic jinýho než Ještěd, takže Rokytnice vede :-)

                        0 0
                        • Tomcat  

                          Ještě je Špičák , mini park část ve Špindlu

                          0 0
                          • warps  

                            SPICAK – KONA

                            ROKYTNICE – SPESL

                            DOLNI MORAVA – UMF ( MERIDA ) ikdyz tady je to dost sporne s tim pujcovanim kola v katastrofickem stavu :(

                            Urcite bych volil SPICAK pro START je to paradni park kde si uvedomis co te vlastne bavi. Rokytnice je hodne tezka dole, tam dostava kolo kurna zabrat :)

                            0 0
    • warps  

      Byt tebou si nejdriv kolo pujcim na jeden ci dva dny a poradne si vyzkousim co jak to chodi atd. Na enduru jsem mel zdvihy 160 a furt to slo na doraz ted mam 180 na RB a mam tolik prostoru ze nemam problem . Ono zalezi na prepakovani atd. Byl sem na tom pred rokem uplne stejne jako ty. Casem zjistis ze stejne potrebujes do parku lehci kolo a hlavne ovladatelne. Demo je tezka a dlouha ludra se kterou si vyborne zajezdis DH ale v parku na rychle manevrovani uz to neni ono. To stejne je STINKY vs STAB… Mel by jsi si nejdriv vyzkouset co ti sedne. Spesli maji na pujceni v Rokytnici ..

      0 0
      • Hurka  

        To je právě ono. Spešla si půjčím v Rokytnici, Konu na Špičáku a to je všechno. Jasně, že bych rád zkusil víc kol, ale jak už tady někdo napsal, DH kola je problém si jen tak někde testovat… A vzhledem k tomu, že jsem v této „dolekopcové“ oblasti začátečník, těžko se budu kvalifikovaně rozhodovat. Asi to skončí prvním rokem „přicmrndáváním“ na půjčených kolech, okukováním a výměnou zkušeností a pak se uvidí. To ale moc nechci. Baví mne to teď, tak chci jezdit. Smůla je, že na rozdíl od XC nejde koupit levnější kolo „na rozježdění“ teď a pořádné, až člověk něco umí, pak později :-(

        0 0
        • Tomcat  

          Jeto ho víc , jen hledat. Když se napíšu tak zase to bude neplacená reklama :-(

          0 0
        • warps  

          Podivej ja po prvnim roce poridil GIANT REIGN x0 zjistl ze nestaci a pak poridil zaklad RB DRAGSTER a ted tunim celou sezonu jsem polital co bylo nedostatne prodal a poridil lepsi a to porad dokola :) Myslim ze nejlepsi zpusob je pujcit poradne pojezdit sbirat postupne rady atd a zacit stavet na mas na to celou zimu. Urcite je lapsi si kolo na FR nebo DH postavit z komponent ktere ti budou vyhovovat. Ikdyz ceny ted pekne padly …

          0 0
    • Czertbiker  

      Tak myslimn že k tomu mohu něco říct. Jestli chceš kolo na sjezd na SX zapomeň jak ti tu někdo radí. Demo 7 II je fajn kolo, nicméně geometrie je freeridová a i když to asi na česko obecně stačí subjektivní pocit z opravodý jízdy mam lepší na demo 8. Položenější úhel hlavy, dvoukorunková vidlice a i větší zdvih zadního odpružení je hodně znát.

      Nevím kdo ti co řekl, ale aktuální stav skladu Specialized znám a vím, že jedno demo 8 II 09´skladem je, takže stačí si ho objednat u jednoho z prodejců Specialized a máš super kolo s aktuální slevovou nabídkou. Být tebou, neváhám!

      0 0
      • Hurka  

        Dík za radu, vím, že jedno je k dispozici, ale bohužel v M-ku, já potřebuji L-ko… :-( anebo by mi ho zatajili? hned bych si ho vzal!

        0 0
        • warps  

          Ale pozor u sjezdoveho nebo FR kola si radeji velikost zkus. Kdyz jezdis XC nebo enduro L neznamena ze DH a FR budes mit take L … a zrovna u dema bych sel ja osobne do M pri me velikosti 185 (normalne jezdim XC a ENDURO vse L) ale u sjezdaku nebo FR radeji vyzkousej… Kazdopadne u DEMA pocitej ze budes mit dlouhou mrchu jen na sjezd :( pokud rad nekde politas i po lese jdi radeji i do FR/DH. Pamatuj ze co nevyslapnes vytlacis :)

          0 0
          • Hurka  

            Mám Meridu Transmission na XC, Spešla Enduro na AM/EN blbnutí a Demo by bylo jenom na bikeparky a DH tratě poblíž lanovky… takže tlačit ho nemíním, na to jsem příliš pohodlný :-) měřím taky 185, asi to M-ko vyzkouším, za to nic nedám…

            0 0
            • kesu  

              ahoj,

              hele vyzkoušej,mě se třeba ale osvědčilo u FR/DH mít kolo fakt na mojí velikost,na enduro můžu mít klidně menší ale u sjezdáka mi sedej Lka.Ale vybírám hlavně podle geometrie

              0 0
            • Czertbiker  

              jo sorry, blbě jsem koukal, je tam fat M !!! Hele já měřim 175cm a mam M , ale já mam radši větší kolo, třebas kamarád kterej je stejně velikej by prý chtěl za každou cenu S takže nejlepší je vyzkoušet.

              0 0
              • dodydody  

                Mám 168 pokud ne mín a jezdím Mko a v pohodě.Pokud se zžiješ s delším rozvorem

                0 0
    • los_tomanos  

      Koukám že ti špindl nedává spát…hele šel bych do 8čky… chceš sjezda a těch 200mm se hodí, 180mm sem měl na norcu a bylo to fajn akorát na některejch sjezdech trošku chyběl zdvih :( Rokytnice v pohodě, ve špindlu už to bylo horší…

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.