• bathed

    Totalni offtopic, nicmene k tematu dopravy baliku (ve kterych muze byt i bike).

    Tak si predstavte: objednate zbozi (rakousko), zaplatite (cca. 4000 EUR). Partner zbozi nemusi balit – z fabriky mu prisla bytelna 30kg kysna ze dreva, okovane hrany, vruty a plomba (frezovaci vreteno). Na bedne hromada rudych varovani: neklopit, nebouchat, nevystavovat vode, citlive elektronicke zarizeni. Partner bednu nafoti vcetne adresniho stitku, na kterem je asi centimetr velkym pismem kontakt na moji pritelkyni a jeji telefon. Doprava DHL, cena 200eur, pojisteno na plnou palbu… Odeslano.

    Jsme na byznys tripu ve Slovinsku. Partner nam tam pise, ze to odeslo. Vracime se v patek 3.9. v noci domu do Zlina. Rano vylezu v pyzamu pred barak a krmim ryby v jezirku, co tyden nezraly a rvou hlady. Pres plot na me vola sousedka (model pavlacova FBI), ze jestli jsme si schovali tu bedynku, co tam lezela vcera pred schody. Nas vjezd a ono jezirko je volne pristupne z ulice. Kysna v piheli…. Obvolavam kamarady a syna, jestli treba nebyli v patek u nas a neschovali to. Tusim pruser…

    V pondeli rano volam linku DHL a volim takticky postup: diktuju slecne cislo zasilky a ptam se kde je. Zvonivym hlaskem profesionalni telefonistky mi sdeluje ze doruceno 3.9. v 10:00. “Aha, a kdo to prosim prevzal?” – “Nejaky pan Zaruba”…

    Teprve v ten moment odpaluju bombu: zadny pan Zaruba neexistuje a pokud ano, neni opravnenou osobou. My byli pryc. Nikdo nam nevolal i kdyz z fotek dodavatele vyplyva ze tam telefon byl. A take vime, ze bedna pred domem opravdu lezela. Ale ted tam neni. Kolem domu nam chodi houmeles a ja se obavam ze z vretene co ma prodejni hodnotu 250t. kc uz kdesi vymotali tech 15 kilo medi…. Odpoved: proverim.

    A jedeme z kopce: vola mi nezname cislo, na druhe strane nejaky mlady kluk. Ridic. Pry ze to tam musi byt! Ptam se: kdo to prevzal? – ticho. Proc jste nevolal? – nebylo tam cislo. Bylo… proc jste to nevzal zpatky? – ticho.

    Tyden nikdo nic. Volam tam, delam vitr. Proverime. Vecer mi vola zas ten kluk. Breci mi do telefonu ze to byla brigada, aby mohl na VS. A ze kdyby mi to mohl nejak splacet…. Ja mu rikam ze mu nechci zle, ze mi to prijde zvlastni ze mi vubec vola. Ale ze nejsem zalozna. Rika mi ze mi zitra bude volat jeho sef. Chci to cislo hned. Na druhe strane arogantni hnup, co vystupuje stylem co po mne chces? Nemas snahu se domluvit! …. Rikam mu, ze oni, kteri jsou jenom smluvni doprava dhl a ppl me vubec nezajimaji a ze si nepreji aby mne jakkoliv kontaktovali.

    Druhy den volam na dhl a rvu do telefonu na nejakeho kluka, ze tohle vydirani a psychoteror zkratka odmitam a ze jejich oznaceni “globalni firma” je po tomhle debilnim pokusu k smichu!

    Tri dny zas ticho. Prostouchavam to zas telefonem. Mezi tim si vybiram sto litru ze soukromeho uctu, strkam to jako pujcku na firemni a objednavam zbozi znovu. Dodavka za 15 tydnu…. Ze smlouvy s odberatelem mi vyplyva a uz naskakuje penale jako prase. Sedam do auta a hedu do katovic, kde ma nase zpratelena firma jedno pouzite vreteno skladem. Vicenaklady mi narustaji az je mi z toho zle..

    16.9. mail. Omlouvame se, je nam to moc lito. Poslete skodni fakturu, my ji proplatime. Od toho momentu uplne ticho.

    Vcera pise rakousky dodavatel, ze mi bude vracet kupni cenu a ze budeme stornovat uz probehle a zaevidovane faktury pote, co mu pojistovna uhradi skodu, ale jen do vyse kterou jsem jim ja zaplatil. To mi hlava nebere. Volam dnes na DHL jestli se uplne zblaznili nebo co to ma znamenat…. Na primou otazku, proc do toho tahaji dodavatele, ticho. Na dotaz kdo bude platit vycislene vicenaklady co kazdym dnem naskakuji, ticho.

    Shrnu to: mesic jsem u meho klienta za vola. DHL nekomunikuje. Slibene “ozveme se” neprobehlo ani jednou. Faktura kdesi lezi a ja z ni jeste asi vysmahnu Alence DPH aniz uvidim korunu… Jsem v tom uz dva mesice sto litru a mesic dalsi kilo. Mam pujcene vreteno od kamosu, co kdyz krapne, zaplatim opravu…. Co nemam je zbozi a jediny papir, doklad o tom ze ten pribeh existuje a probiha.

    Napada me: zlata Ceska posta! Ti by tu kysnu ani nenalozili na auto a dali mi do schranky “nezastizen”! :-))))

    1 1
    • mr.nikdo  

      Asi prvni – kdo byl platce dopravy?

      Mas na baraku kamery?

      Pojistka je na uvedenou a dolozitelnou hodnotou zbozi. Tedy Tvoje nakupni cena.

      Pod sledovacim cislem vidis nejake zapisy, ze se neco deje?

      Vis, jaky je rozdil mezi CP a DHL? Majitel. Cesky stat vs. Nemecky stat :D.

      0 0
    • bathed  

      Platce – rakousky partner. Jedna z prvnich otazek byla: a nemel by to reklamovat on? Odpoved: neni potreba, budeme to resit tady interne. Evidentne ne….

      Kamery – nemam.

      Pojistka – bez rozporu. 16.9. si ale vyzadali fakturu s vicenaklady….

      Sledovaci cislo – doruceno :-))))))))

      Rozdil mezi CP a vsema ostatnima je v tom, ze tu 30 kilovou bednu by nikdo na auto nenakladal a kdyz jo, nikdy by ji nenesl k domu. Nejpravdepodobneji bych se dozvedel z lidtku ve schrance ze nejsem doma :-))). A to by tuhle strapaci tady a ted vyresilo!!! :-))))

      0 0
      • mirorek2  

        Kdybys to věděl, si pro to dojedes sam

        0 0
      • mr.nikdo  

        Takze ano – reklamaci resi platce.

        Spoj se s nim a at si to projede pres obchodaka. Jestli nepojistil + jeho problem a res to s nim, kdyz jsi to chtel.

        Pojistka byva kolem 5 % – nesedi mi Tvych 200 E za dopravu a pojistku.

        Pokud to nebylo, tak valis dle CMR umluv – 8,33 SDR za hrube kg! Tedy nejakych 31 CZK za kg. V tomhle pripade okolo 900 CZK.

        Co chces dal vedet? :)

        0 0
        • bathed  

          Ja nechci vedet nic :-). Uz ted toho vim vic nez bych si pral :-)))

          Tady jde o jedinou vec: jestli toho kluka hodi pres palubu. Oni velice dobre vi jednu vec. Ten zfalsovany dokument existuje…..

          Balik na plnou castku pojisteny byl. Rakusak ma ramcovou smlouvu s DHL. Dodam jeste ze na zacatku o pojistovne nepadlo ani slovo. Rekli ze to napali tomu smluvnimu dopravci.

          0 1
          • mr.nikdo  

            No, musi rakusak.

            Ramcova smlouva – zbozi bylo za tech 250 000 CZK?

            Naparit mu to DHL samozrejme muze. Respektive dopravci a ten kuryrovi.

            Ale zakonne je tam limit, takze 250 po nem chtit nebudou. Pojistku odpovednosti jsem mel uz 18, pro podobne pripady.

            Kazdopadne Ty nemas co resit s dopravcem, ale odesilatel s DHL. Jit pres obchodaka, kdyz ma tu smlouvu. Ten muze pomoci.

            0 0
            • bathed  

              250t. to je castka za kterou se to i s instalaci prodava. Pojistka je na castku 4400eur.

              Ke zbytku se toho moc psat neda…. Nezbyva nez cekat.

              0 0
              • mr.nikdo  

                Jo tak. To uz pak dava smysl.

                Verim tomu, ze maji problem s pojistovnou. Kdyz to sviti dorucene :(.

                0 0
    • mirorek2  

      Ty vole, moje nervy, jen to čtu!

      0 0
    • Kremen  

      Tyhle sračky se holt stanou a problém je když v balíku není kazeta na mtb za 100 EUR… Taky nemám nejlepší zkušenosti s DHL…nikdy nevolají, zápis o doručení si udělají jak chtějí – velmi často adresát nezastižen a odvezou to na výdejní místo bez pokusu u mě doma přibrzdit. A podobné kejkle…

      0 0
      • Cryzyy  

        Tohle zalezi na konkretnim ridici DHL, ja si nedavno nechal neco pri pomateni posilat na adresu domu, coz vetsinou nedelam a nechavam si veci posilat do prace. Info o dorucovani do konce pracovniho dne prislo, byl jsem doma, jenom jsem potreboval vyzvednou deti ve skole/skolce, coz je asi 30 minut… no a jako na potvoru telefon, ze mi vezou zasilku a budou tam za 7 minut, rikam, ze doma nejsem a zda mi to muzou hodit ke dverim a nebo ze do 15ti minut prijedu, odpoved byla, ze pohoda, ze s balikem pockaji, prijel jsem asi za 11 minut, ridic uplne vyladenej, nebo se tak aspon tvaril.

        0 0
    • cyklista86  

      To na konci s tou poštou me fakt rozesmálo. :-) Přes ně si nenechám doručit už nikdy nic. Celej den čekáš jako kokos na balík a v 7 večer ti přijde SMS nezastizen. Máte to na poště..

      0 0
      • pumpy  
        • co budes zitra,
        • budu doma, prijde me balik
        • a co budes delat pak?
        • pak pujdu na postu pro ten balik :D
        2 0
        • adam320  

          Kez by to bylo tak jednoduchy, bohuzel to jde vetsinou az druhej den odpoledne

          0 0
          • LM  

            Reklamuj doručení balíku. Měl jsem tu jednoho doručovatele, který mne nikdy nezastihnul (přestože pracuju už 2 roky z domu) a lístek hodil do schránky až po několika dnech (asi až při další službě). Po dvou reklamacích začal zásilky nosit :-)

            0 0
            • pumpy  

              Je to o lidech, také pracuji z domu a v Brně mě řekli na poště že nám nefungují zvonky…říkám jim myslíte naše nové video zvonky? Ale i pak při výpisu z GPS co mě dali borec jen projel.

              Teď bydlím v Lipuvce a ještě se nestalo že by pošta netorucila balík. Většinou v poledne kdy se jdu projet na kole. Ale volal sem pošťákovi jestli tu ještě není a řekle jo já v to závěti. Tzn , byl u nás za den dvakrát…takže je to jen o lidech

              0 0
              • Esi  

                No vždycky je to o lidech, nám se před lety stalo že čekáme na balík co byl na dobírku, asi za 10 dní volá ******** prodejce že se mu balík vrátil a ještě ma platit doběrečne. Jdu na poštu s dotazem kde je balík, v papírech je podepsané odmítnutí převzetí, chvíli řvu na vedoucí pošty, podpis zcela evidentně není ani můj ani manželky, následně vyřešeno tím že z pošty odesílatele to bylo znovu odesláno na náklady pošty. Jen jsem se teda nedozvěděl který pošťák a proč to podepsal a poslal zpět, balík nebyl ani velký ani těžký

                0 0
    • Breakpain  

      No, to by mi mozna trosku rupla zilka :o…

      0 0
    • jIrI___  

      Vlastní byznys je prostě psychická dřina.

      0 1
      • bathed  

        Je. Je to nutná daň… Každý vidí jenom ty výhody: ty se máš! odjedeš si kam chceš a kdy chceš, nikdo tě nejebe v práci, jezdíš si tímhle, když se ti nechce makat sedneš na kolo nebo na motorku a užíváš si když já musím být v práci, navíc si to kolo nebo motorku dáš do majetku ty hajzle, etc.....

        Nikdo nevidí, že co si nevyděláš to nemáš. Nikdo nevidí, že když se ti to posere jak nám teď, že krvácíš a dost možná ten obchodní případ skončí ztrátou, .....

        Ale víš jak? – já si to vybral. Nesnesl bych píchačky, porady s firemním sexem (jebáním), nesnesl bych ani korporát a ani lopotu od 6–14, kdy ale zaklapneš dveře a máš čistou hlavu..... Tak to je…

        1 1
    •  

      Ja v prve rade nechapu,proc jsi to reklamoval a resil ty? Ty mas prece smlouvu s dodavatelem a on s dhl.

      Balik musi reklamovat v prve rade odesilatel. On ma “smlouvu” s DHL. Ano,u DHL se davaji “nakupni faktury”, – opet vychazi,ze mam pravdu. Reklamuje odesilatel a odesilateli vyplati plnou skodu – nakupni (bud rad,ze to bylo polepene,ostit­kovane,DHL umi taky pekne shodit reklamaci ze stolu…)

      Pokud se tyce reklamacniho rizeni – ty mas “akorat” vicenaklady,ale tys to taky mohl resit hned s odesilatelem – chci nove vreteno,stare si doreste s DHL interne,vubec me do toho netahejte,nezajima me to… ano,vzniklo by opozdeni novou vyrobou,ale to “musis” vysvetlit svemu koncovemu zakaznikovi ty.

      Ano,muze se to stat,a stava se nam to docela bezne. Posilame pres GEIS,GLS,DHL. Drive PPL,PPL SPRINT,i dpd. Zjednodusene – vsechno stejne,zasadni rozdily nevidim…

      Posta – delaji paletovku a doruci ti to az domu. Neni pravda,ze by to nechali na poste – ale jsou hodne drazi. V Praze rozhodne nedoporucuji WE/DO.

      Ano,kluk to nejspis odsere – ale primarne to byla jeho chyba. Celou castku po nem vymahat nemuzou. Je to dane procentuelne,atd.

      2 0
      • bathed  

        Predne: ja ani tak nepotrebuju mentorovani a rady. To na uvod… To ze jsem to tu dal, to bylo pouze pro pobaveni publika.

        K druhemu odstavci asi tolik: nebudeme se tu prit o to, co bylo driv – jestli slepice nebo vejce. Co je ale jiste, na realne casove ose, nez sezeres stehno v KFC, tak bud jak bud nekde nejaka slipka co ji preskoci kohout, nejake vajicko vyprdnout musi. Nemas vejce, nemas kure. No a tady je to stejne. Postupoval jsem naprosto presne jak jsem postupovat mel. Muj dodavatel nema problem. Proc? No protoze zasilka BYLA DODANA a toto sviti v systemu uz od 4.9. kdy jsem se poprve podival a to na popud vsetecne sousedky. Cili zasilka odesla, a protekla celym systemem DHL. Tim ze bych prudil dodavatele, bych skorat ztracel cas. Navic takhle jeste pred tim nez jsem jaksi zacal byt hnusny, bezelstne mi sami priznali ze tady v cesku bednu meli a oni si ji dokonce v systemu odskrtli jakoze hotovo. To co se deje ted je pouze snaha najit blba, co to zaplati a vzhledem k té ramcove smlouve a objemum co toci muj dodavatel u DHL by to mela byt prave pojistovna rakouskeho DHL….

        Posta: uznavam ze to asi nebyl uplne vycizelovany vtip, ale byli tu i taci, co se jim povedlo to pochopit. :-)

        0 1
        •  

          Tak ses vykecal… (promin)

          Kdyz ti teda nejde o radu…

          A opet – nemas pravdu,ze je to odesilateli fuk. Odesilatel si ma vyzadat prebiraci protokol – kde nebudes podepsany.

          A od te chvile se to resi jako reklamacni rizeni,viz vyse muj predchozi prispevek.

          Ja jsem ti tady sel v dobrem poradit,ale ve finale je mi jedno,jak ti to dopadne. Ja chtel pomoct,a vysvetlit proc se to deje a jak se to deje…

          Tys dal info,co se stalo a ja uvedl na pravou miru postupy ;) . Toto resime,skoro denne.

          2 0
        •  

          Postup je takovy:

          1 – ty mas reklamovat dodavateli,ze ti neprislo zbozi

          2 – dodavatel reklamuje u prepravce,ze nedorucili zbozi jeho zakaznikovi

          3 – ty mas rict dodavateli – zvolil jsi soatneho prepravce,vrat mi moje penize,nebo dodej nove zbozi

          A pak uz je konec:

          1 – dodavateli proplati skodu prepravce (jeho nakupni,bez dph)

          2 – ty dostanes nove zbozi (dodavatel ho ma proplacene) – SE SPOZDENIM. Ano,bohuzel…

          Ale reklamace probiha mezi odesilatelem a dopravcem. Ty v tom vubec nefigurujes. Ty resis s dodavatelem,ze ti nedodal zasilku,kterou jsi zaplatil. A je jedno,jestli se bavime o zasilce za 100kc nebo 10tis €

          Pokud si to chces delat slozitejsi a zbytecne se do neceho vkladat – klidne delej,at mas pocit,ze jsi iniciativni. Ale ver mi,ze nic neurychlujes…

          2 0
          • bathed  

            Tak ses vykecal. Ok, kompromis: zkusime to nejdriv tak jak jsem to udelal ja, kdyz uz to bezi. A kdyz to nepujde, tak to udelam podle toho postupu cos sem dal. Pak si to prectu a udelam to tak.

            A az zas nejaky osel za volantem udela podobny podvod, pojedu podle tvych rad okamzite a automaticky. To klidne vem jako muj zavazek.

            0 2
            •  

              Denne posilame cca 200–300 zasilek. Ve spicce to bylo i 700. Reklamace a nedodani zasilek zakaznikovi,resime po cele evrope,tak myslim,ze vim o cem mluvim.

              Neprisel jsem si honit triko,ale chtel jsem jen zeefektivnit a zrychlit,tvou reklamaci.

              2 0
              • bathed  

                Hele, v pohode. Neber si to osobne :-)). Nebudu s tim ted nic delat. To ze to je pic.ou ke zdi je asi jasne obema. At to dopadne jak chce, dobre uz to jednoduse nebude. Takze klid, nohy v teple a usmev na rtech :-)

                0 1
            • mr.nikdo  

              Vis, jeste ses rozciloval, ze kontaktovali odesilatele…

              Takze vsechno spatne.

              By mne zajimalo, jestli odesilatel podal uz oficialni reklamaci.

              Ma vyzadane POD? Hromada firem je po 3 mesicich da na pasky a do trezoru. Jejich stazeni se potom plati.

              0 0
        • milan.v  

          Pobavil jsi publikum primárně tím, že jsi to řešil špatně, tzn. za odesílatele… ;o)

          A teď, když ti to někteří zkušení řekli, reaguješ jako hňup… :-D

          4 0
      • tomxxx  

        V čem je špatně we/do?

        0 0
        •  

          V praze. Nezvladaji to. Doruceni jim trva i vice nez 3 dny. Jako in-time stali za hovno a po prejmenovani stoji stale za hovno ;)

          1 0
        • mr.nikdo  

          V cem je dobry In Time? :)

          0 0
          •  

            Precti si,na co reagujes. Zadny intime neni. Koupili je wedo. A jak jsem psal,stali za hovno jako intime,stoji za hovno jako wedo. Duvody jsem popsal vyse.

            0 0
            • mr.nikdo  

              Ctu. Vim na co reaguji.

              A vim i proc. ;).

              In Time nefungoval a WeDo jen tak nezacne.

              Ja ty duvody vnimam jinak. Znam to z vnitrni strany.

              0 0
              •  

                Pracujes tam? Ty vole,tim bych se rozhodne nechlubil. Co jsem slysel,tak jinde po republice ok,v Praze absolutne v prdeli…

                0 0
                • mr.nikdo  

                  Ne. Ale jsem z toho oboru a z In Time jsem mel kolegy…

                  A vylozene vim, ze In Time jen zmenil jmeno.

                  0 0
                  • tomxxx  

                    Já objednal přes we do zrovna teď zásilku ze Španělska. Přišla mi fotka, že mají už zabaleno a na tom zasilkovna, tak to možná bude v klidu.

                    0 0
                    • jIrI___  

                      Pokud je na něčem logo zásilkovny, tak bych naopak byl hodně v neklidu…

                      1 1
                      • david25  

                        Tak ja mam zatim zasilkovnu 100% a postu tak 99% asi jsem divny :)

                        0 0
                      • RapMan  

                        proč? objednával jsem ze španělského https://www.bikeinn.com/ a taky to přišlo přes zásilkovnu, úplně v pohodě.

                        0 0
                      • tomxxx  

                        Já neměl se zasilkovnou jediný problém zatím a to jsem měl už hodně zásilek, v ČR nic jiného nepoužívám. S českou poštou, v rámci mezí problém taky nemám, balíky s kódem super, PPL a UPC ujde. DHL a DPD hrůza, tam mám problém s každou druhou zásilkou.

                        0 0
                        • scota  

                          PPL patří pod DHL.

                          1 0
                          • tomxxx  

                            A? DHL mě sere svoji politikou proclení. Aby si to člověk proclil sám, je skoro nadlidský úkon, když to zahraniční shop pošle přes DHL.

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              Ale.

                              Mne z Ciny normalne zastupovali :).

                              Hlavne doslo k tomu, ze nejake baliky rozvazi PPL.

                              0 0
                        • mr.nikdo  

                          Snad jeste o Vanocich Zasilkovnu rozvazela CP.

                          PPL patri DP DHL.

                          DPD slo ted hodne dolu, diky integraci Geis :(.

                          0 0
                          • tomxxx  

                            Jo, Geis, na ten jsme zapomněl, ten je taky strasnej. Naopak top trans byl párkrát v pohodě.

                            0 0
                            • mr.nikdo  

                              Geis CZ – dela palety.

                              Geis parcel – uz neni.

                              0 0
                            • Barak  

                              Každá dopravka má někdy zásek. Stačí, aby se vyměnil jeden řidič a ze spolehlivé firmy se rázem stane totálně tragická. K Top Transu bych ti taky mohl napsat své příhody … :-)

                              2 1
        • krabica  

          Třeba přes Vánoce vůbec nedoručovali, ani na svá výdejní místa, takže balík ležel depu od 27.12. do 2.1., kdyby to kokoti někde avizovali, tak si dopravu zajistím jinak…

          0 0
          • krabica  

            Oprava do 4.1. a v práci mi už taky zásilku někde na týden ztratili…

            0 0
            • tomxxx  

              Tak s tím snad člověk počítá, že když to nepřijde do Štědrého dne, tak to přijde v lednu. Objednávat něco před Vánoci je nebezpečný.

              1 0
        • Auditor  

          Ja mam pres ne od mall.cz za posledni rok asi .. 10 zasilek.

          Ani jedna neprisla v avizovany cas (At uz merefili den – proste prjieli az dalsi den nez dali vedet, popr. okno 14–17 → bez inffa v 18:50 (tj posledni zasilka) ..), pokud zmenis termin v den infa (a doruceni je v planu pozitri, posunu to tedy na +3 den), v systemu se to neprojevi, kuryr se to nedozvi … atd atd.

          A bez omluvy… snahy.

          0 0
    • HKou  

      Nam se ztratil balik za 15k, asi taky 30 kilo, rozmer lednice. Doruceno, podepsano (necitelny podpis) a nakonec se nasel ve skladu prepravce. Uz nevim kterej luzr to byl, jestli PPL, UPS nebo DHL. Pro pobaveni Dahmovy patalie s motorem . Kazdopadne drzim palce, my meli kliku.

      0 0
    • BikerM  

      No tohle je bohuzel realita. Sic jsem neresil tak velkou fin. ztratu, ale podobne veci jsem resil u nas s postou dpd i ppl.

      Porad se mi styska po Zelandu! (Nejen kvuli temto vecem) Tam jsem si objednal po netu nove gumy na auto, v patek rovnou z prace jel na hory. Navrat v nedeli vecer. Gumy polozene venku pred dvermi od patecniho dopoledne. Nebo pritelkyne si objednala mobil, prisel kdyz jsme byli v praci. Dopravce nas nechytil doma, vedel ze ma prset a balik strcil pod strisku, pro jistotu zasel k souedce, rekl ji, ze tam mame balik a jestli by ho v pripade velkeho deste nestrcila k ni dom. Prijedem, sousedka hned nese balik.. Pry kdyz zacalo prset, tak ho vzala k sobe. Bydleli jsme v ulici, kde denne prochazelo x desitek lidi.

      Nezbyva nez drzet palce!

      0 0
      • adam320  

        Ani nemusis tak daleko: prijed do Francie. Tady si objednas novy kolo a v deset rano v praci Ti prijde sms ze je doruceny. Samozrejme lezi ta krabice primo pred domem na ulici. Uplne bezna zalezitost. Do rokou jsem zvyklej tak na 1 balik z deseti. Ano uz jsem byl okraden o X veci a vzdycky jsem to resil s dopravcem ja, tzn jako Bathed.

        Ted na jare pred sezonou nam takhle vylozil dovozce deset novejch Gambleru na Fox40 na parkovisti a odjel.

        0 0
        • Melvin  

          A nechal bys to ležet venku třeba v Paříži?

          0 0
        • JakeF  

          Počítám jeho pointa byla ta, že narozdíl od Francie a ČR tě na tom Zélandu neokradou…

          1 0
          • adam320  

            Asi jo, snad se to zlepsi i v Evrope. Snaha ze strany tech ridicu je velka:)

            0 0
          • BikerM  

            Presne tak. :)

            Zprvu jsem byl prekvapeny, ze to takhle funguje, diky zvykum z CR… Ale netrvalo dlouho se preorientovat na tenhle system. Min starosti, vse v pohode.. :)

            0 0
            • adam320  

              Hele, ja jsem za to v principu taky rad. Kdyz to tam pak najdu, je to super. Ja bych nikomu nikdy zadnej balik ze zahrady neukradl, ale bohuzel taci jsou

              0 0
              • bathed  

                … kdyz vidis na chodniku stat drevenou bednu ktera je oblepena tak, ze ti musi uz od pohledu jasne ze tam neni proso pro perlicky, par krabic se stovkama hrebikama nebo kachlicky a vidis uplne volny pristup, minimalne te to zaujme. Kdyz jsi homeless co spi nad barakem v krovi a prohledavas popelnice, minimalne si tu bednu pujdes prohlednout. A kdyz je ti vsechno jedno, tak to zkratka seberes i kdyz je 50/50 ze tam bude bud nezobchodovatelna blbost. Tady pro neznaleho takova blbost byla, jenze byla celicka krasne hlinikova a pokud ma dotycny jeste minimum ze zakladni skoly, jak asi funguje elektromotor, tusis ze vevnitr pod prodejnym hlinikem je jeste hromada medenych dratu. Zkratka bezdaci ve zline si udelali pravdepodobne mejdan se spoustou kvalitniho krabicoveho vina…..

                0 0
                • Barak  

                  Hele, jestli jsem to přehlédl, tak sorry, protože jsem to pročetl v rychlosti. Mimochodem kvalitní story…

                  Ale ten řidič, který to tam nechal ležet, si vymyslel jméno a sám podepsal převzetí? Vždyť mu muselo být jasné, už při pohledu na tu bednu, že nejde asi o klasický balík plny kramu z nějakého eshopu, ale asi tam bude něco dražšího.

                  Tedy, bud bude mít *******, protože se to ukradne. Nebo bude mít *******, protože se to neukradne, ale bude volat naštvaný příjemce, jak je možné, že to řidič nechal válet před garáží a bude chtít vědět, kdo podepsal převzetí.

                  0 0
                  • t29  

                    píše nahoře, kluk řidič na brigádě, nedošlo mu kolik peněz nese v rukách, když to tam dával. Lekce na celý život.

                    0 0
                    • Barak  

                      A ten podpis?

                      0 0
                      • bathed  

                        No, podpis tam je :-)))

                        0 0
                      •  

                        Chtel byt svetovy – jako ti mamrdi jinde v Evrope,viz komentare vyse. Tohle dodavani bez dobirky,bez kontroly,s podpisem “prstem na displej”,je spatne.

                        A Vy,co to chvalite,podpo­rujete zlodeje. Tohle preje zlodejskym ridicum a taly zlodejskym sousedum. Tohle je spatne. A nehrejme si na Zeland,ani Francii.

                        Co je psane,to je dane. Klidne kontrola obcanky,podpis,plat­ba na dobirku… ferova hra na obe strany.

                        2 1
                        • Barak  

                          Stačilo by předání oproti PINu, který přijde prijemci na mobil/email. Digitální stopa je tam nezpochybnitelna. Jenže to se nehodí do krámu prepravkam, které nechávají balíky u sousedů a všude možně, protože uz by to nebylo tak snadné a by zvýšil by se pocet napoprvé nedodanych zásilek.

                          1 1
                          •  

                            Souhlasim. Vice kvality nez kvantity ;)

                            Ve final,posta dodava take s pinem a nikdy ho po nas nechteli ;) . A jezdi k nam 2× denne. 1× balikovka,1× psani ;)

                            Ani ten pin neni 100% ;)

                            2 0
                            • MlokCZ  

                              Pin u pošty slouží pouze pro vyzvendutí na pobočce, aby to mohl vyzvednout kdokoliv a nejen adresát + snaha o urychlení výdeje u přepážek (naťukáš pin předem na terminálu).

                              0 0
                              • gerrard  

                                PIN možná, ale kód pro převzetí slouží k identifikaci u rozvážky a máš ho v každé sms pro balík do ruky. To že ho chtějí tak v 10% případů, to už je jiná pohádka.

                                0 0
                                • MlokCZ  

                                  On je to vždy kód, to je jen o názvu (tedy PIN to nikde pošta nenazývá). Tedy vždy chodí jen jeden údaj, v SMS je psáno „kód“ a ať je to balík do ruky nebo balík do balíkovny, tak ho ťukovám na pošte na terminálu při vyzvednutí.

                                  Při osobním předání ho po mě nechtěl nikdy nikdo. A právě z toho jsem vyvozoval, že ho k tomu ani nemají určený.

                                  Chtít ho při převzetí by sice na jednu stranu zvýšilo bezpečnost předání, ale na druhou stranu zkomplikovalo i pro případy předání někomu osobně na správné adrese (když to převezme na adrese někdo jiný třeba z rodiny než komu přišla SMS).

                                  Chtěl bys aby v takovém případě (když někdo je doma), aby mu balík nedali, když by zrovna neměl po ruce kód?

                                  Já si tedy sám nejsem jistý, která varianta je lepší.

                                  1 0
                                  • jIrI___  

                                    Přeposlání SMS s heslem na osobu doma je otázka vteřiny… Já osobně bych jednoznačně hlasoval pro předání balíku pouze po nadiktování kódu. Ušetřilo by to spoustu reklamací a zákazníkům i nervů.

                                    0 0
                                    • Barak  

                                      Presne

                                      0 0
                                    • MlokCZ  

                                      To je otázka. Pro některé by to byl jistě přínos. Sám bych klidně tuhle variantu také bral. Ale je to přesně o tom, jak psal scalar níže o tom kolapsu u PPL.

                                      Dodání v tvojem konkrétním případě by sice bylo bez problémů a měl bys větší jistotu, ale ten celkový kolaps by se tě nepřímo hodně výrazně dotknul. Nejspíš minimálně velkým nárůstem ceny, protože by na stejný počet balíků bylo reálně potřeba daleko více řidičů.

                                      Pak by to zcela odřízlo přebírání balíku v práci, kde je vrátnice/podatelna nebo jiný centrální příjem. Tam to bez kódu funguje, s kódem to už při větším množství zaměstnanců nikdo ochotný řešit nebude.

                                      V tomhle by asi nejlepší varianta byla ta již zmíněná a to na vyžádání. Tedy šlo by to tak i tak.

                                      0 0
                                    • krabica  

                                      Už vidím, jak to funguje u nás na firmě, kde se protočí desítky balíků a přebírá je cca 10 různých lidí… :-D

                                      1 0
                                      •  

                                        Tak to se na mě nezlob, ale to je asi chyba u Vás ve firmě, ne?

                                        Neměl by to řešit 1–2 lidi, kteří se taky mohou podepsat pod to, že zboží převzali „bez výhrad“?

                                        0 0
                                        • krabica  

                                          Už vidím, jak přijde 5 balíků a dotyčný jde hledat PINy z 20 balíků, které jsou zrovna na cestě a pak je přiřazovat konkrétním balíkům, aby je kurýr zadal do systému ke konkrétním balíkům, to by byla operace na min. 20min. U nás přebírá balíky ten, kdo je zrovna na firmě. Primárně jeden člověk, co je na to určený, ale ten taky není na firmě celou směnu a když není, tak pak kdokoliv, protože zbytek lítá…

                                          0 0
                                          •  

                                            Tak si to nenechas poslat prepravcem,ktery ma PIN. Jednoduche.

                                            Bavis se coby,kdyby… realne nic z toho neresis

                                            0 0
                                  • gerrard  

                                    Tak úplně stejně si v rodině posíláme kódy do zásilkovny. Tak bychom si poslali kód na poštu, tady problém není. A kdyby to začali vyžadovat pokaždé místo sem tam, tak by to nebyl problém. Rozhodně zadání takového kódu dává větší smysl než čmárání prstem po terminálu.

                                    0 0
                                    • MlokCZ  

                                      Tak čmárání prstem na terminálu nedává žádný smysl, od toho také postupně už všichni ustupují. Už jsem nečmáral při přebíráíj balíku ani nepamatuju.

                                      Já bych také neměl problém si kód předat v rodině, ale jak jsem psal, ne všude to bude fungovat a nakonec tě to také nepřímo negativně ovlivní třeba tím zvýšením ceny.

                                      0 0
                                      • MlokCZ  

                                        A to jsem ještě zapomně na případ, kdy telefon ani mail při doručení nemají, takže kód nemohou poslat vůbec. To už se tu také řešilo mnohokrát pro zásilky z některých zahraničních eshopů (tedy i když bys tam rád telefon měl a vyplněný v profilu ho máš, tak se tam nakonec nedostane).

                                        0 0
                                        • gerrard  

                                          Zásilkovna tak jede a problémy nemá. Tam jediná věc na kterou dostaneš balík je kód.

                                          0 0
                                          • MlokCZ  

                                            I při doručení na adresu? Zásilkovnu sice používám také dost, ale výhradně s vyzvednutím na výdejním místě, kde je jasné, že s tím problém nebude. Ale třeba jim to funguje i při doručování na adresu.

                                            0 0
                            • Barak  

                              Na 100% je jen smrt…

                              Je to každopádně řešení, jak zajistit, aby ti borec nenechal balík před garáží, když nechceš. Nezadáš PIN → zakázka se nepřepne do stavu doručeno. Zadáš PIN → příjemce ho sdělil přímo řidiči nebo třetí osobě (na své triko) = nezpochybnitelně doručeno.

                              0 0
                              • scalar  

                                PIN na mobil zkoušeli u PPL, totální kolaps, druhý den to zrušili.

                                0 0
                                • Barak  

                                  Tak jasně, že takové změny vždy doprovázejí porodní bolesti a firmu to stojí náklady navíc.

                                  Navíc, někteří lidé jsou fakt dementi, kteří si neporadí se základními věcmi … Plus potom objektivní problémy, kdy se nechávají balíky hromadě např. recepci v kancelářských budovách apod. a je jednodušší a levnější řešit čas od času ztrátu, než se denně ***** 2 hodiny z pracovní doby s nějakými PINy…

                                  Alespoň bych takové řešení čekal u drahých zásilek, expres dovozů nebo prostě u každého dovozu, kde si tuto možnost odesílatel (třeba za příplatek) v objednávce přepravy zaklikne…

                                  0 0
                                • gerrard  

                                  U zásilkovny to jinak nejde. Zadáš PIN dostaneš balík. Dokonce ti ani nejsou podle jména schopni dohledat info o balíku. Zlatá zásilkovna.

                                  0 0
                                  • Barak  

                                    Jasně, že by to šlo. Jenže to vyžaduje změnu, která bolí, něco stojí a musí přinést nějaký pozitivní efekt. Což je v byznysu úspora nákladů ve formě zrychlení procesů, ušetření lidí, prostředků atd. Zřejmě ty problémy, vyplývající ze současného způsobu autentizace při přebírání, nejsou v takovém rozsahu, aby se vyplatilo to řešit.

                                    0 0
                                    • gerrard  

                                      Tak já řeším jen tu poštu, která kódy posílá, ale vyžaduje jen občas. Takové řešení napůl. :)

                                      0 0
    • Chiron  

      Tohle je problém snad u všech dopravců. K nám do firmy taky jezdí x dopravců a často už se ani neobtěžují s podpisem. Prostě když vidí že na příjmu zrovna nikdo není, tak to hodí do regálů pro balíky, do příjemce vyplní jméno skladníka, protože si je už pamatují a zmizí.

      Jinak jestli dopravu objednával a platil odesílatel, tak samozřejmě DHL bude komunikovat primárně s ním. A někdy je to i lepší, protože se to dá řešit přes obchoďáka, případně pokud jim dělá nějaké větší objemy, má na ně i nějakou páku.

      Ale moc nechápu to proplacení pojistky. Standardně se snad připojišťuje na 110% hodnoty zásilky. I když tohle je hodně specifický případ a předpokládám, že co půjde, tak přehodí na smluvního partnera a ten zase na řidiče, který pochybil.

      0 0
    • Delkim  

      Ten kluk na brigádě je IDIOT, k tomu není co jiného říct.

      Ponaučení snad po zbytek života.

      A ano, reklamaci ty s dopravcem vůbec neřeš, to není partner pro tebe.

      DHL špedice mi před lety doručila za 12 tisíc karbon řídítka na kozu, až po převzetí jsem si doma všimnul poškozené krabice a řídítka byla „sešlápnutá“… Na vyhození.

      Vyfotil jsem, popsal problém, odeslal emailem prodejci. Ten obratem požádal vyplnit nějakou škodní údálost ze stránek přepravce, za 15 minut hotovo. Pozítří jsem měl nová řídítka doma a ty poškozená ani nechtěli… Vyřeší si to sami s přepravcem/po­jišťovnou.

      0 0
      •  

        Presne tak. Hlavne vyplnit skodaky,cokoli se ti nezda – prebiram “s vyhradou” a vypsat

        0 0
    • Kuba78  

      kdysi v minule praci jsem si nechal poslat balik uz nevim odkud, myslim ze USA s nejakymi soucastkami. maly balicek, ale tak za ctvrt mega. Globalni firma, globalni smlouva s DHL, melo to jit express at to mam na stole snad druhy den nebo tak neco. Kdyz se po tydnu shanim na DHL, bylo mi s usmevem receno, ze balik byl dorucen jak bylo slibeno „door to door, Lodz, Poland“. kdyz jsem pani ujistil, ze Praha neni uplne vedle Lodze a ze o balicek opravdu stojim, bylo mi odpovezeno neco ve stylu ze balicky do 1kg vahy se nepojistuji.. no, usmevna historka takto po letech, davam ji k dobru vzdy kdyz nekdo nadava na postu (ale ze s tou sme si uzili tez mnoho legrace), tenkrat to takova sranda nebyla a stalo to nejakyho revu aby to urychlene napravili. A o tom, jak se DHL pokouseli poslat dva tydny balicek s kusem zeleza z prahy do Cupertina (pochopitelne to bylo zaplacene overnight protoze to velmi spechalo) to by taky byla historka k popukani..

      ceska posta, DHL, gebruder, singpost, DPD a mnohe dalsi.. vsechno je to stejna pakaz a na kazdy z tech dopravdu mam zajimave historky, vetsinou zahrnujici neuveritelne pribehy, hodne rvani na hodne lidi, sem tam nejake to trestni oznameni.. To ze smluvni prepravce podvadi s falesnou dodavkou neni nic vyjimecneho. tehle blbec to ani navic neudelal proto, aby balicek ukradl jak je zvykem, ale jen aby si usetril praci.

      0 0
      • mr.nikdo  

        Ty, pockej. Overnight do Cupertina, CA, by dal jen Chuck Norris.

        24 h mas na Vychodni pobrezi…

        0 0
        • Kuba78  

          No, bylo to nejrychlejsi co umeli, snad do druheho dne, asi 24 hodin, uz si to presne nepamatuji. Pointa byla spis v tom, ze si to nechali zaplatit a kdyz to nedoslo tak po tydnu shaneni kam to zasantrocili z nich vypadlo ze zacinaji teprv delat procleni..

          tedy poselstvi je takove, ze neni zadny opravdu spolehlivy dopravce, vsude pracuji hromady matlaku.

          0 0
          • mr.nikdo  

            Doporucuji zajit pracovat k tem matlakum. Projit si neco o mezinarodnim obchodu a logistice.

            K jakemukoliv soudu od Tebe stale chybi hromada informaci. A kdyz napises – kus zeleza – tak z toho nevycte nikdo nic.

            0 0
            • Kuba78  

              Byl to jen priklad vesele historky. Mam jich v zasobe za ty roky dost. Pokud to chces rozpitvavat, byl to serverovy rackmount kit, uzka mala krabice o vaze tak tri kg, posilany z ceske IBM do americkeho Apple.

              A pokud nekdo rekne, ze ma vsechny podklady, vyzvedne si to, garantuje doruceni do nejake doby, necha si to zaplatit a po nekolikanasobnem prekroceni lhuty pote co se odesilatel aktivne shani zacne teprv resit celni deklaraci, tak je to matlak.

              0 0
              • mr.nikdo  

                Kdo byl platce dopravy?

                Uz se to totiz zuzuje.

                Proto to rikam. To je divne, ze by resili export az tak pozde ;).

                0 0
                • Kuba78  

                  a proc te to tak zajima? to mam jit jako dohledavat osm nebo kolik let stary case number? divny to mozna je, chyby se stat muzou, jindy mi prepravili jine veci v poradku, ale kdyz nekdo si necha zaplatit za expres doruceni a prepravce pak dela mrtveho brouka, stejne jako u pripadu „bathed“ misto aby se aspon proaktivne ozval ze je nekde problem tak to proste povazuju za praci matlaku. Stejne jako kdyz se nekdo s dorucenim balicku trefi o stat vedle. tecka.

                  anebo je to nejaky pokus o flame, jehoz vysledkem ma byt jakoze obvineni ze jsem si to vymyslel a cele je to vlastne kampan proti DHL, takto tyden pred volbami?

                  0 0
                  • mr.nikdo  

                    Ani ne.

                    Vystupujes tady s pribehem, ktery hani spolecnost. Realne to je derave jako cednik.

                    Dnes a denne se potkavam se rvouny, co nemaji ani potuchy…

                    0 0
                    •  

                      No a pak jsou řvouni, co řvou a stejně přepravce chybu neuzná…jen to pak přejde k „řešte oficiální reklamací“… Tak kde děláš? :)

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Ano. I takove firmy a pristupy jsou. Ale i tam to musi byt podlozene prepravnimi podminkami.

                        Takto mam historek tez plno :D.

                        Nereknu :D.

                        0 0
                      • Kuba78  

                        predpokladam, ze pan pracuje DHL express v TUranech, kdyz je z vyskova a tak vehemetne brani DHLku..

                        0 0
                        • mr.nikdo  

                          Barak tam maji pekny :). Z D1 je krasne videt.

                          A ten clanek o DHL, jak nad Brnem roznasi jejich letadlo Covid, ten mne fakt pobavil.

                          DHL nebranim. Branim to vseobecne.

                          0 0
                • Kuba78  

                  tak jsem si teda prosel stare emaily..

                  za prve, omluva DHL pro druhy pripad, protoze to nebyla DHL kdo se pokousel poslat, ale TNT. pripad se stal brezen 2013.

                  za druhe, DHL s dorucenim do Polska je uz o dost starsi a nasel jsem dokonce i tracking number pokud te to zajima..

                  spokojen?

                  0 0
                  • milan.v  

                    No, už se ti to původní tvrzení trochu zamotává…

                    2 0
                    • Kuba78  

                      ano, popletl jsem u jednoho pripadu DHL a TNT. je to uz 8 let jak jsem psal, tak jsem si to holt nepamatoval, uznavam.

                      puvodni tvrzeni bylo, ze ve vsech prepravkach delaji matlaci a vsechny prepravky obcas udelaji peknou botu a na tom si trvam.

                      a ano, pokud si nekdo necha zaplatit za expres tak predpokladam, ze expres znamena, ze i papirama se zabyva hned jak je dostane a pokud by mel treba nejaky problem, tak odesilatele informuje ze je problem a v cem je problem. ne ze to necha hnit a zacne to resit az pote, co se odesilatel s prijemcem zacnou shanet po balicku. v cem konkretne je tohle zamotane proti memu puvodnimu tvrzeni?

                      ano, mam historii problemu s DHL, TNT, DPD, Gebruder, OTEC, singpost, ceska posta.. proste za ty roky co pouzivam ruzne prepravce obcas nastane nejaky problem a pokud ten prepravce problem resi matlacky, tak je to matlak. Napsal jsem to kvuli tomu, aby si snad nekdo nemyslel, ze kdyz misto ceske posty pouziva Risskou postu tak se nic stat nemuze a pripad bathed je celosvetova vyjimka. Neni, vsude pracuji sem tam matlaci a kdyz nastane problem, spousta prepravek dela mrtveho brouka nebo to resi jako matlaci. Ano, procento blbych pripadu je vyrazne mensi nez dobrych, nikdo netvrdi ze ne, ale obcas se stanou historky ze ma clovek chut proste zajit pres ulici a DHL vyhodit do povetri a zasmeje se tomu az po letech, kdy to dava k dobru treba na diskusnich forech. co je na tom k nepochopeni.

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Ano. Boty se stavaji. Ale rozhodne proto nikomu nerikam matlak.

                        Takhle muzeme mluvit o produktu IBM – Lotus Notes. Hm?

                        Pises mrtveho brouka. Kolikrat ani nevis, jak a s kym se to musi resit.

                        Neobhajuji firmy/pripady. Ale nadavam Tvoje nadavky do matlaku. Zvlast, kdyz chybi hromada informaci, protoze nakonec muzes byt matlak Ty.

                        A ver mi, zazil jsem import palety z US, protoze nebyla fumigovana – byl tam obrovsky cerv. Pritom odesilatel mel baleno specializovanou firmou s certifikatem u fumigaci. Nez se na to prislo, 14 dni to lezelo v US na celnici. Matlak nakonec byla balici firma.

                        Ted mi balik z Ostravy vezli pres Prahu. Byvaly kolega si delal srandu, ze tam maji jmena odpadliku a schvalne to motaji.

                        0 0
                        • Kuba78  

                          podivej se chlapce, asi takhle. ano, myslel jsem si ze to bylo 24 hodin. mozna to bylo vic, mozna min, je to uz tolik let ze si to nepamatuju, nepovazoval jsem za nutne presne dohledavat protoze mam takovy dojem, ze to jaksi nesouvisi se sdelenim. proste neco slibili, nedodrzeli.

                          ano, kdyz jsem se do toho ponoril hloubeji, podobne jako bathed, zjistil jsem ze se tam neco resi, ale JAK TO MAM ***** vedet kdyz ti nic nereknou. i kdyby kvakli „je tam problem s timto a timto, prosime pockejte nez se tohle a tohle vyresi“. takze vuci zakaznikovi se tvari jako mrtvy brouk a proste vypadaj jako matlaci. zakladem vseho je komunikace, jak jiste uznas. hlavne vuci zakaznikovi.A me je naprosto jedno, stejne jako bathed, kdo z jejich subdodavatelu jim to zpusobil.

                          dale, co se tyce nejakych veci jako cerv v palete.. jo, to se stava, stavaji se i veci ze ti prijde dodavka veci za pul mega cela vyplavena, stavaji se veci jakoze ti prijde stroj kde krabice je projeta vidlema od paletaku az je poskrabany na boku stroj uvnitr… ale je asi dost blby kdyz se pritom dopravce tvari ze se nic nedeje, ze?

                          jestli je to nejaky pokus o flame, tak ja tohle nehraju. zpresneni nekoliduji s puvodnim vyznenim meho prispevku, takze asi tak. na tom, ze u vsech dopravcu delaji i matlaci trvam.

                          s Lotus Notes po mnoha letech jejich uzivani souhlasim. i kdyz neco z notesu v outluku clovek postrada, obecne jsou notes dilo dablovo kdyz chce clovek neco trochu vic nez jen koukat do mailu.

                          0 0
                          • mr.nikdo  

                            Nejsem pro Tebe chlapec. To si rekneme hned.

                            Upravene sdeleni koliduje ve firme a slibu. Ten Express na zapad byl tak 5–7 pracovnich dni.

                            Ano, vsude jsou umelci. A je to slozite resit/dokazovat. Je to o lidech.

                            Jsi mel predvolebni agitku. Na jedny volby mi jela bunda pro vedouciho strany. Dodana byla rozmocena a snad i plesniva krabice…

                            On je taky casto problem, ze vsichni chteji nizkou cenu – tady to pak mas. Ale ano, statistika je mrcha a logistika nikdy nebude na 100 %.

                            Lotus – ano, par veci je proti Outlooku fajn, ale prevazuji negativa.

                            Takze tim padem je IBM parta matlaku?

                            To se snazim sdelit. Nic vic. Pokud neznas obe strany, tak nenadavej.

                            0 0
                            • Kuba78  

                              tak kdyz mas uvedeno v profilu zes 21 let star, pak jsi pro mne chlapec, to se nesmis zlobit :-)

                              co se tyce IBM, myslim ze po tolika letech mohu odpovedne prohlasit, ze i tam se vyskytuje matlaku vic nez je zdravo. A kupodivu jak to funguje uvnitr DHL, teda aspon nektere casti, vim taky.

                              takze timto to asi uzavrem

                              0 0
                              • mr.nikdo  

                                Ja starnout nekterymi pristupy nechci a nebudu. Bych se nudil.

                                Ok.

                                Ja fakt nemam rad to nadavani. A ver mi, ze jsem se vynadaval takto dost ;).

                                0 0
                  • mr.nikdo  

                    Hezky.

                    TNT slibovalo 24 h na Vychodni pobrezi az nekdy kolem 2017–2018.

                    Takze se to fakt cele zamotava ;).

                    A TNT uz prakticky skoro neexistuje. Je to FedEx.

                    0 0
                    •  

                      Mimochodem, abychom jen nekydali špínu – reálně máme potvrzeno dodání DHL, (nějaký běžný balík cca do 5kg) za 3 dny v USA u koncového zákazníka…

                      Ony ty procesy jsou většinou nastavené dobře, ale pak jsou tu lidi. Například UK v Praze, kteří jezdí na „čínskou polívku“ a vidíš, že sotva umí česky, natož aby se domluvil se zákazníkem na dodání další den. To spíš to vrací odesílateli… A v prvotním příspěvku taky vidíme, že chyba byla v kurýrovi a ne DHL jako takovém.

                      Pro info – ceny za balíky se zvyšují, platy pro řidiče ne.

                      0 0
                      • mr.nikdo  

                        Souhlas.

                        U US ale je fakt potreba resit kam… Hodne tomu pomaha casovy posun ;).

                        0 0
                      • obda  

                        A v prvotním příspěvku taky vidíme, že chyba byla v kurýrovi a ne DHL jako takovém.

                        Pěkná pi.ovina. Chyba je v DHL, že dopustí, že jim někdo takový balíky doručuje.

                        1 0
                        • david25  

                          Ty jo to aby prijimai kuryry a pak jako dorucovali treba mesic fejkove zasilky a pak by teda mohli prestoupit na realne? Jako sorry fakt nevim jak zarucit ze dorucovatel neni *****. Nebo ma treba jen spatny den. Jsme lidi na to nezapominej.

                          1 0
                        •  
                          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                          0 0
                        •  

                          A jak to rozlisi? Maji dat nejaky dotaznik: jste debil ano/ne? Dovezete zasilku? Ano/ne?

                          Ano,je to chyba jednoho dementa. Predpokladam,ze kazdy se predstavuje jako bezuhonny a ***** se vyklube az po case…

                          0 0
                          • obda  

                            Jasně. Ale v tom případě si má DHL nasypat popel na hlavu, a mít tam výrazně méně dementního člověka, co to začne aktivně řešit.

                            0 0
              • gerrard  

                Můžeš mně vysvětli co vede k převážení rackmount kitu z CR do USA? To napadlo koho?

                1 0
                • Kuba78  

                  to jsme ale uplne, uplne mimo tema :-) ale po tech letech uz to snad tajne neni..

                  vede k tomu to, ze kdyz jsi soucasti nejakeho kolecka, zahrnujiciho vyvoj na tajwanu, zakaznika tady, zakaznika v us a mas nejaky produkt ktery je ve fazi vyvoje ktery se musi vyzkouset onsite, tak holt obcas celis situaci, ze musis dostat treba mimo jine i kus zeleza v nejakem casovem obdobi kolem zemekoule.

                  takovych veselych prihod mam prehrsel, ale to je preci to co mame v praci radi – resit stale nove vyzvy abychom se nenudili.. a lamat si hlavu nad zadanim obcas oscilujicim mezi „no, tohle bude ponekud tezke“ a „ste se asi uplne posrali, ne“ :-)

                  0 0
                  • gerrard  

                    Naopak tím to získalo na zajímavosti. :) To je něco jako tahat sovy do Atén. Už jsem taky zažil spoustu zajímavých situací, ale ten rackmount kit snad jde v US na rozdíl od nějaké pr…e sehnat lokálně a není potřeba to posílat přes půl světa. To se evidentně někdo fakt musel zamyslet. :)

                    0 0
                    • Kuba78  

                      pan je zrejme obeznamen s celym pripadem. coz je ponekud divne, protoze vsechny kdo v tom byli zahakovani natolik, aby vedeli co bylo obsahem balicku jsem znal..

                      rika ti neco slovo prototyp?

                      0 0
        •  
          Obsah tohoto příspěvku je blokován.
          0 0
    • bathed  

      Pratele a kamaradi, i Vseznalci a Brouci Pytlici nadavajici mi do hnupu, zkratka vsichni co jste mi prali dobre a i ti, co si tu akorat polestili to jedine co maji – sve ego: vyrizeno!

      Do posledni koruny, nakupni faktura + nami vycislene vicenaklady….

      Diky za projevenou ucast a i za fakticke rady!

      2 0
      •  

        Skvělé, za Vseznalky a Brouky Pytliky nadavajici Ti do hnupu, zkratka vsechny co Ti prali dobre a i za Ty, co si tu akorat polestili to jedine co maji – sve ego, jsem rád, že vše dopadlo dobře, i když tvůj postup byl špatný :)

        3 0
        • bathed  

          Tak zretelne tak uplne spatny nebyl, co myslis? ;-)

          0 0
          •  

            Byl. Cesty k cili muzou byt ruzne dlouhe a vzdy zalezi,kolik casu tomu chces obetovat. Ja bych rozhodne tolik casu jako ty,nemel ;)

            0 0
            • bathed  

              Tak ja tomu v podstate vubec zadny cas nevenoval. A predstava ze bych to URYCHLIL tim ze bych to delal pres odesilatele, je uplne mimo. Minimalne bych nemel absolutne zadnou paku na to, aby se vvtom angazoval a neco delal….

              0 0
              •  

                Ne, není mimo, postupy jsou dané a má to v podmínkách i DHL.

                Žádný čas jsi tomu nevěnoval?

                Tak si přečti už jen to, jak dlouho jsi psal vůbec ten příspěvek a co všechno jsi tam popisoval…

                2 0
                • bathed  

                  Popravde? Osobne me postupy DHL zajimaji jen do te miry, ktera se tyka dorucovani zasilek. Ten prostor jsem jim bezezbytku a bez protestu uz dal. Ale posr.ali to. To ovsem neni muj problem!

                  I po poradne s pravnikem jsem se jednoduse utvrdil v presvedceni, ze toto nebyl normalni standardni pripad ztraty zasilky, ktera zmizi kdesi v prostoru. Tady slo o krystalicky cisty podvod a falsovani dokumentu, k cemuz se DHL v podstate priznalo. A tak jsem zvolil opacny postup a nesel po tech co pripad zobchodovali (obchodnik v rakousku), mem dodavateli (ktery udelal vsechno co mel), ale sel jsem od prvniho momentu tvrde po tech, co to zpusobili – ceske DHL, zlinske depo, smluvni prepravce s troubou ridicem. Vysledek? 100% uspesnost, doba handrkovani 1 mesic. Ani jedno oficialni pisemne vyjadreni, pouze asi 5 mailu a stejne tak telefonatu, to vsechno s durazem na fakt, ze to vazne myslim vazne a ze vidim naprosto presne to pochybeni. A zaroven take, ze me vubec nezajimaji jejich terminy, casy a postupy: ta bedna lezela pred domem, vy ji v systemu mate dorucenou, mate kymsi podepsany papir, tak kde ta bedna je? A pravnikem jsem je musel strasit jen jednou :-))). Zase tak moc prace v tom nebylo, neboj!

                  Prispevek a reakce co jsem tu psal – to je cas co jsem venoval tomu, aby tohle treba nekdy nekomu pomohlo. Na standardni postupy je casu dost a clovek by ale mel brat v potaz v prve rade to, ze tyhle postupy a podminky si kazda takovahle nadnarodni korporace sije ku prospechu sobe a ne ku prospechu zakaznika. Tak proc je obcas neprostouchnout asertivnim a nekonformnim postupem a to v okamziku, kdy je je jejich pochybeni presne kvantifikovatelne a krystalicky zretelne, to aby vedeli ze ne vzdy oni jsou ti, co jsou pany situace?

                  Necitim se jako vitez. Vitez bych byl, kdy tohle vlakno nikdy nevzniklo. I kdyz penize na uctu uz mam a to ve presne ve vysi kterou jsem spocital, ztratil jsem castecne kredit u meho zakaznika a spousta prace a casu me jeste ceka, az konecne prijede nove vreteno. Je to cele uplne spatne a ta horka pachut v hube me jen tak nepusti…

                  Nehadam se s tebou a ani pred casem jsem se s tebou nehadal. Jenom jsem zvolil jiny FUNKCNI postup a timto jsem ho lidem tady popsal.

                  0 0
                • Slavik  

                  „jak dlouho jsi psal vůbec ten příspěvek“

                  :-)))

                  0 0
                  • bathed  

                    Ma recht! Ja pisu straaaaaasne pomaaaaaaluuuuu!

                    0 0
                    • david25  

                      no proste ty tvoje slohovky to je za trest, jestli nemas skym pokecat tak jdi mezi lidi :D.

                      1 1
                      • bathed  

                        Necti to, jestli ti dela problem chapani psaneho textu! Zadny problem! Dyslexie je dneska normalni bezna lehka mozkova dysfunkce, nemas se za co stydet! Ale sam sebe trapit taky nemusis…

                        0 1
      • milan.v  

        Tak teď jsi tomu nasadil korunu… :-D

        Každopádně je fajn, že i v takové korporaci se k tomu postavili čelem… Doufám, že jste si tam naúčtovali i ty kafe na benzínce jako správní Češi… ;o)

        1 1
        • bathed  

          Je moc dobre, ze ses poznal! To je dobre znameni! :-))) A k tve otazce: jakkoliv fakticky reagovat na troubu, co vypisuje k tematu o kterem vi kulove, je ztrata casu. Kdyz ctu tvoje kyble sracek a nasledne reakce na ne, vnimam ze nejsem sam kdo to tak ma. A to je moc fajn! :-)

          0 2
      •  
        Obsah tohoto příspěvku je blokován.
        0 0
    • snílek  

      Jojo, DHL, velká sranda… Ve středu si měli vyzvednout zásilku a dorazili na jinou adresu, nezavolali. Ve čtvrtek dorazili na správný místo, ale s moc malym autem (samozřejmě věděli o velikosti zásilky). V pátek dopoledne dojeli s velkym autem, ale bylo tak plný, že se do něj balík nevešel. V pátek odpo dojeli konečně s prázdnou a velkou dodávkou, ale neměli připravený štítky. No což, snad to nepopletou, jsme si naivně mysleli. Pak poslali balík do Řecka místo do Holandska. Naštěstí se to povedlo zjistit včas a byl zastavenej v Miláně. Než ho poslali další den opět dál do Řecka :D Ve zkratce, nakonec to došlo, ale o měsíc a o hodiny a hodiny telefonování pozdějc. Zásilka o hodnotě čtvrt míče…

      0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      2 0
    • Charles2k  

      Aktuálně velmi dobrá zkušenost s DHL Express od bike24 z Německa. Objednáno a zaplaceno v pondělí v 6h ráno, již po deváté v pondělí expedováno a doručeno v úterý před polednem. Zásilka asi za tisíc EUR, příplatek za express dopravu necelých 10EUR. Sice klasicky DHL před doručením nevolalo, ale měl jsem tracking a přišel od bike24 těsně před doručením mail.

      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.