• marekmaue

    ahoj, nedávno sem byl nucen vymnenit displej na svej Nokii 5310 XM. chvilku to bylo ok, ale dneska se neco (nevim co – žádám o radu ) na displeji není skoro nic vidět a tlačítka nejsou vůbec podsvícené. v nastavení sem podsvícení vůbec nenašel.. poradte prosím někdo :( dík

    0 0
    • trew.x  

      Reklamuj to…

      0 0
      • marekmaue  

        už jednou mi to zamítli..

        0 0
        • M_ishak  

          Na netu jsem ti vyhledal tvá práva (především tě zajímá předposlední položka). Nastuduj a braň se…

          0 0
        • StuntJ  

          A jaký měli důvod pro zamítnutí záruky ?

          0 0
        • StuntJ  

          A z jakého důvodu ?

          0 0
          • marekmaue  

            poškození plomby na hlavičce šroubku (byla ztržená barva z hlavičky)

             
            0 0
            • StuntJ  

              Tak tohle bych si dovolil rozporovat. Jak Vám můžou dokázat, že plombu, jestli tam vůbec nějaká je, neporušil autorizovaný servis ? Všeobecně platí, že zákazník si může rozdělat přístroj, kouknou se do něj, ale nesmí jej poškodit, ani jakkoli zasáhnou do vnitřního zapojení přístroje. Tohle jsou prostě věci , ktré se velice špatně dokazuje a seris si tím podřezává větev pod sebou. My osobně v servisu tolerujeme, kyž se zákazník podívá do přístroje, (bohužel externě založení spolubčané (vesničani) neví, že záruční opravy hradí výrobce, tedy jsou ZDARMA, při splnění záručních podmínek). Ale pokud v přístroji nejdem něco nezvyklého, záruka končí ......

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
            • Wojtek  

              takhle sem jednou vyhodil mobil, šel sem ho reklamovat, že nesvítil a nešel občas display, tak to vyreklamovali a pak to chodilo, ale: strhli tam šroubek který drží ty 2 půlky dohromady, a nesvítily tlačítka a kdovíco ještě nejelo, a pak sem se dozvědel, že sem si to vlastně zničil sám a že mám smůlu, hajzlové!!! už nikdy sem si tam nic nekoupil, a kolem toho obchodu procházím s nutkáním, prohodit jim cihlu oknem

              a byl to Wimers ve Zlíně, nikdy tam nic nekupujte!!!!!!!!!!!

              0 0
              •  
                Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                0 0
              • M_ishak  

                Ááá Wimmers, tak s těmi mám taky zkušenost, že jsem se na ulici tlemil tak 10 minut jak blbec – lidi asi nevěděli, jestli se směju na ně nebo jim.

                Potřeboval jsem koupit inkoust na doplnění cartridge, tak jsem řekl na jaký typ tiskárny a že chci toto balení v regálu. Ženská, hodně suverénní až namachrovaná, ale že prý to není pro moji tiskárnu (HP DJ930C), že ten typ není na obalu dovolený. Tak jsem jim řekl, že je, že s tím už mám zkušenost, navíc je to tam napsáno. Tak proběhla asi 3× výměna názorů, kdy si každá strana stála na svém a mezi tím prodavačka prohrabovala balení od všemožných výrobců. Zakončila to, že nee, že jsem uplný blb, takový typ HP nevyrábí. Ona mi to normálně nechtěla prodat. Tak jsem už trochu ostřej, ať mě to prodá a dál to neřeší (pospíchal jsem). Když mi to dala do ruky, Tak jsem jí ukázal, že je doporučeno pro HP DJ 9×x a musel jsem jí vysvětlovat, že to „xx“ jsou zástupné znak, za kterými může být jakékoliv číslo typu tiskáren devídkové řady. Hleděla na mě jak sova, že tak to určitě nee, tak jsem na ni už dál kašlal. A uplně jsem si představoval, jak po mém odchodu šla hlásit kolegům, že jeden blbeček si mermomocí koupil inkoust, který není pro jeho tiskárnu a která se ani nevyrábí. Tož jsou to experti a příště už si řeknu o konkrétní balení inkoustu a o typu tiskárny raděj budu zticha – je to rychlejší.

                0 0
    • Ricci  

      servis

      0 0
    • M_ishak  

      Než ho dáš do servisu…Kdys ho měl naposled v nabíječce? :O)

      0 0
      • marekmaue  

        asi vcera vecer :D

        0 0
        • M_ishak  

          Mám zkušenost s LG KB770 na kterém po dvou dnech používání, aniž by spadl či něco, začal displej zobrazovat pestrobarevné čáry, později jen problikl při zapnutí a nakonec byl mrtvý nadobro. vyřešila to reklamace, bez řečí to vyměnili. Možná jsi jen narazil na špatný obchod, kde se řídí heslem „dej nám své prachy a už se nevracej“

          0 0
          • marekmaue  

            ja jim to jednou posilal ale zkousel sem se do toho uz dostat, a oni to poznali no :(

            0 0
            • M_ishak  

              Aha, tak to budeš mít těžký…to je základní zásada, nerýpat do něčeho co je v záruce. Chybama se člověk učí, ale je lepší se učit chybama druhých…

              0 0
              • M_ishak  

                Ale opět záleží, na koho narazíš. Někdo to hrotí, někdo to neřeší. Kámoš si spálil mp3 player, když jsme se ho pokoušeli připojit na věž v podroušeném stavu – ani nevím, jak jsme to dokázali. On ho dal na reklamaci (i když jsme ho zničili sami) bez sluchátek, protože ty byly OK a oni mu dali nový set – takže měl nakonec doma dvoje sluchátka. Taky jsem kdysi reklmoval čerpadlo k bazénu. Oni se ani nekoukli do krabice (mohl jsem tam dat kámen) a vydali mi nové.

                0 0
            • JakeF  

              Možná poučení pro příště. Ty nálepky „Warranty seal. Warranty void if removed.“ nebo tak nějak se to píše, jsou tam opravdu proto, aby se do toho člověk nesral. Jak ti pak můžou uznat reklamaci, když nevědí, jestli jsi tam vevnitř něco nevzal šroubovákem…

              0 0
              • StuntJ  

                Povinnost servisu je přístroj rozdělat a zjisti stav přístroje. Pokud se na přístroj jen podívá a řekne ne, máte smůlu, tady je odřenej šroubek, tak si koleduje o pořádný *******

                0 0
                • JakeF  

                  i pokud poškodíš tu záruční nálepku, která je přes některý šroubky? Vim, že se servis nemůže řídit věcma, jako je zbarvení tý detekční nálepky na vlhkost, ale myslel jsem, že ty nálepky na šroubcích prostě uživatel nesmí poškodit, aniž by přišel o záruku.

                  0 0
                  • StuntJ  

                    Je potřeba si uvědomit jednu věc, přístroj, věc, kterou si člověk koupí, je jeho majetek a nikdo mu nemůže přikazovat co sním může a nemůže dělat. Jen nesmí používat přístroj v rozporu se záručními podmínkami. A pokud servis najde poškozenou plombu, či lakmusový detektor vlhoksti, je jeho povinnost přístroj rozdělat, zvážit, zda to má vliv na uznání záruky a pokud záruku zruší, musí o tom uvědomit zákazníka a navrhnout mu postup řešení, případnou cenu. Je to prostě o lidech .....

                    0 0
                  •  
                    Obsah tohoto příspěvku je blokován.
                    0 0
    •  
      Obsah tohoto příspěvku je blokován.
      0 0

Nová reakce na zakládající

Pro zobrazení diskuse se prosím přihlaste nebo zaregistrujte.