Ahoj, zajimalo by me zda jezdite do prace na kole. Jak daleko a odkum kam. Chtel bych vedet kolik je zde nadsencu.
Osobne jezdim Hradec Kralove – Pardubice. Jeden smer asi 20 km.
D.
Ahoj, zajimalo by me zda jezdite do prace na kole. Jak daleko a odkum kam. Chtel bych vedet kolik je zde nadsencu.
Osobne jezdim Hradec Kralove – Pardubice. Jeden smer asi 20 km.
D.
Jezdím denně kromě neděle 22 až 40km, tedy 11 je to do práce a když mám náladu a chci si to prodloužit, tak v průměru 20 tam a zpět i 30km. Heh, snad se to dá přeložit, prostě dle počasí.
Jezdim, kdyz se da, ale celkem casto. Tolik vymluv, proc nevyjet, v arzenalu nemam :-) driv 15km jedna cesta, ted cca 22. V obou pripadech jsem v praci rychlejc, nez kdybych jel mhd…
No já ale myslela to prodloužení podle počasí, jinak denně a to i při ledovce jako mne čeká venku dnes.
Dneska žádná ledovka ješte nebyla,snad až zitra se dočkáš :) v tomhle teda nejezdím,nemám na zimaku vyřešeny blatniky,takže jezdit v dešti moc nejde.Na tu pevnou vidli nevím,co nasadit.V pátek jsem to z práce měl skoro 70,z toho 50 v dešti a nic moc požitek ;)
Jj, večer hlásili, napsala jsem to, než jsem mrkla z okna. Lilo jako z konve a teď znovu, takže zmoknu dnes podruhé. :))
No to me právě uplne moc nebaví :) člověk aby pak furt susil věci a staral se o bika :)
No to me právě uplne moc nebaví :) člověk aby pak furt susil věci a staral se o bika :)
Naštěstí se moc nerozpršelo, vyjela jsem raději později a pak jen mrholilo. Takže dnes to bylo jen jednou. Chudák řetěz, ačkoliv nerez je stále jako liška a tvrdý jak prkno. Občas pak nechce řadit šaltr. A tak stále dokola, víme, romantika.. :))
Jj, to znam, retez se neohyba, jak je dobre promazanej, razeni nefunguje, blato vsude…ale hlavne, ze se jede :-) tak ja zitra teda vyrazim na tom kole taky, no… :-)
Mám na to speciální kopací techniku do šaltru při šlapání pouze levou zacvaklou v spd a pravou výkopem přesně do slabin tý nefungující potvory. Ona si to vždy rychle rozmyslí..
Ty jsi bikerka jak cyp jak tak koukám…
Nekoukej kluku, nedoufej migu, jasná věc. :)
Hm, coby zena si to muzes dovolit :-) ja do ni kopnout za jizdy, tak jsem bez prehazky, bez vypletu a asi i bez nohy ;-)
Jezdiš s kombajnem snad, že by ti nohu sežral? :)
Tak jezdit s kombajnem v dešti by asi zase tak hrozný nebylo,ne?:) ale bohužel kombajn nemám,tak mi musí stačit zimak…a to je taky potvora nenazrana ;)
jezdím do práce za každého počasí cca 40km.
Jardo máš můj obdiv, každopádně doufám, že mi to vydrží tak jako Tobě. Mně by to chybělo snad více než to jídlo. :)
Kolo je taková moje droga.
To je mi novinka. :D
Nejezdím. Nemám mentálně na to, abych celý den dřel v práci a pak ještě šlapal domů na kole. Jsem rád, že si můžu v autobuse schrupnout :). Ale do školy občas na kole dojedu (12 km), pochopitelně jen za pěkného počasí. Tam je ale zase problém ve zpocení se, takže jedu lážo plážo stylem a to zabere 2× tolik času než kdybych jel tramvají a stejně ještě na záchodě přehazuju triko.
Jezdím zhruba od března do listopady každý den, cesta 8km každá cesta, zpět to většinou nějak „natáhnu“. Letos jsem už začal taky občas jezdit, pokud teda neprší.
Na dojíždění máš nějakou plečku nebo si na všb někde nechával toho treka? A jestli jo, tak by mě zajímalo kde.
A jestli jo, tak by mě zajímalo kde.
Taky :D.
:-D
Na dojíždění máš nějakou plečku nebo si na všb někde nechával toho treka? A jestli jo, tak by mě zajímalo kde.
Když jezdím na víc předmětů v kuse, tak beru většinou raketu, u té člověk nemá obavy ji nechat kdekoliv :). Když jedu jen na otočku a chci se svézt pohodlně a ještě jako bonus zapózovat před školou, tak beru Treka. Většinou se domluvím s vrátným a kolo přimknu dovnitř někam k vrátnici. Ale třeba na vrátnici na A to je marné zkoušet, takže většinou parkuju u vrátnice na NK, případně v CPITu. Ale na Treku jezdím fakt výjimečně, nevím jak by se vrátní tvářili kdybych ho tam parkoval každý den :D
Právě proto mi to přišlo divné, ale někteří studenti tady mají fakt vymazlené fixky, co se divím že je nikdo neukradne, občas u těch stojanu slintám :)
Uchylaci :-D Ja kdyz vidim ty singly tak majitele spis lituji…
Jo, některé ty festky jsou vymazlené. Ale zase si říkám, že VŠ není zrovna místo, kde by se scházeli čórkaři.
Bohužel to neplatí
Do školy je to fakt nahovno, taky se potím jako prase…
Ještě že na všb dojdu pěšky :)
Po delší pauze se chystám zase začít, bude to cca 18–19km, ale skrz Prahu přes různé parky, stezky apod. Tak uvidím, snad mi plán vydrží, mělo by jít jezdit tak 2–3× týdně.
já to mám do práce cca 3km, tak raději jezdím autem
Jezdím, pokud je to jenom možné, právě proto abych nemusel sedět v přeplněném autobuse.Trasu volím podle počasí 24–40km.
22 km ráno Kyjov – Hodonín, 30 – 70 km cesta zpátky, podle počasí, chuti a času.
Já mám jednu cestu 7km ale když přijedu domů tak je to 40km protože jezdím jak říkám zkratkou.
na kterem kole to jezdis ? :)
Většinou na HT, ale občas jedu i na fullu a pak zpět lesem, polem, kopečky, sem tam asfalt a tak to kombinuju.
Sem tam, když je hezky. Prakticky přes celou Prahu 21km jeden směr.
Jezdím každý den až na vyjímky kdy potřebuji nakoupit nebo něco zařídit. Mám to 9km, ale téměř vždy volím delší trasu. Větsinou je to 9+30 až 100km. V práci mě mají za blázna jezdit v zimě na kole, že je to o zdraví, ale já mám vyzkoušeno že větší riziko nakažení se chřipkou nebo angínou je v MHD než ze zimy na kole.
Za ty leta co jezdim se ni tyhle nemoce vyhybaji.
Poradíte prosím někdo nějaký cyklobatoh, kam dostanu NTB 15,6+zdroj+myš+nějaké papíry a drobnost a ještě zbyde trocha místa pro nějaké náhradní oblečení a přitom s tím půjde v rámci možností alespoň trošičku pohodlně jezdit?:-)
Nevím o baťohu na nb, který by měl přihrádku na něj jinde než na zádech. Jak jej trochu nacpeš, jsou rovná záda peklo. Jel jsem 2×40 km (jeden den tam a druhý zpátky) a nebylo to příjemné. 15,6" je taky už dost velká (mám 14,1"). Na krátké pojíždění po městě se to jakžtakž dá vydržet, ale už trochu větší nákup ho nepříjemně nacpe. Mám obyčejnou Dicotu BacPack Campus a nechal jsem si přišít navíc bederní a hrudní popruhy.
Ja mam ne primo cyklobagl, ale model Camelbag AlpineExolorer a ten ma na zadech takove velke polstrovane „polstare“, takze se necha i s notasem. Zkousel jsem teda jen Lenovo 14" s vetsi baterkou,a le jinak je bhaglik prostornej hodne a kdyz si clovek na zada da jeste vak s vodou, nebo tricko na prevleceni tak vubec nemusi mit u zad primo notas.
Mam 7 let uhlak a porad vypada dobre. Vozim v nem do prace na kole 14kovy notes, ale i 15ka se vejde. Jestli chces, muzem se nekde scuknout a muzes si ho zkusit. Vyhoda je, ze kdyz se clovek nekde vysype, tak to notes prezije (bohuzel vyzkouseno). Mam k nemu dokoupenou kapsicku na popruh na mobil a zadni sitku. Takhle odvezu notes, obed v krabicce, nejaky kraviny jako bloky, tuzky, penezenku, pradlo, tricko, kalhoty. Do sitky pripadne boty. Krome odolnosti je vyhoda i celkem velka odolnost proti desti a perfektni provedeni svu, siti a vubec vsech materialu. Kvalita odpovida cene.
To se mi líbí a hlavně ta ochrana, protože to trošku pokreje i moje druhé dlouhodobé dilema a to jak vozit na bike bezpečně DSLR (do tohodle se dělají vložky pro DSLR). Jde tam případně u toho nějak řešit camel?
Ale s rozměrama to bude natěsno, u batohu je uvedeno maximum 36×26×5cm a NTB mám 37,5×25×3,5, takže Tě Tome zneužiju a až jej budu zvažovat ke koupi, tak se Ti ozvu na zkoušku;-)
Mail mam v profilu a chodi mi na mobil a sleduju ho, takze staci napsat.
Mas nejaky link na zminovane vlozky pro DSLR? Na Camel uvnitr prostor specialni neni, leda navolno nejakou tu vkladaci verzi Camelbagu a hadicku horem ven a suchacem prichytit na popruh.
Rekl bych ale, ze ten batoh primo na jezdeni neni, jelikoz je dost velky. Na dojizdeni ano, ale jezdit s tim cely den prijemny neni i kdyz jsem to parkrat absolvoval. Ale ja na zadech nevozim nejradsi nic.
Parada, tech vlozek jsem si nevziml, ze je zacli delat. To si rozhodne poridim.
a já blb myslel, že to za ty prachy transformuje z uhláku na bagr a ten spodek že je radlice :)
Mám ho taky. Souhlasím se vším. Akorát ta cena v odkazu není odpovídající , ale … Přivezenej z USA přišel na 3000 ( v cene byla i kapsicka na mobil a nejaká vnitrni vlozka s kapsama). Mám dojem, že i tady se dá někdy sehnat tak za cca 3800.
Ja si kupoval camel prave na prevazeni komplu (14"teda) do prace a zpet a musim rict, ze slouzil pet let k naproste spokojnosti (ted uz kompl nevozim;-). Mista je v nem dost i na mikinu atd., ale pro jistotu by bylo lepsi si to ozkouset s tou 15", taky se mohl tento model v prubehu let zmensit.
Deuter Trans Alpine 26. Mam 30, ale je zbytecne velky.
Řešil jsem to stejné a dost lidí doporučovalo Deuter TransAlpine, ale na nákup se zatím jen chystám.
Taky se mi líbí mezi měkkejma verzema, ale u boblbee mě láká ochrana a to tak že hodně:-) (a navíc možnost užít jako ochranu na DSLR)
Jedu si vyzkoušet tento
Ten se mi zdá jako ideál.
Jinak jsem zkoušel i Trans Alpine 30 a Freerider 26 od Deutera, Trail Head, Dire Force a Ghost Town od Bollu. Žádný nebyl ideální, v trans alpinu nesedí ntb úplně přesně, freerider je spíš na lyže, nemá takový organizér jeko ostatní, Bolly nejsou špatné, ale nějak mě prostě nechytly.
Jo moje Hp má rozměry 37×26×4,5cm…
Tak pak prosím poreferuj dojmy, hlavně prosím taky co se týče bezpečnosti při pádu. Né že bych to cestou do práce hrotil, ale bylo by to pro mě dosti nepříjemné:-(
Tak asi to nebude jako skořepina. A padat nehodlám :-)
Nevýhodou je dostupnost, i když Drážďany nejsou zas tak daleko.
Člověk by jezdil, ale protože do práce dojíždím 50km jednu cestu a pracuji od 7, tak to musí holt zvládnout motor auta…
Do prace jazdim skoro 4 roky kazdy den a za kazdeho pocasia. Najskor som to mal one-way 3km, potom 5km, potom 8km a teraz 12km. Bohuzial iba asfalt :(
Pouze parkrát do roka, když je hezky a neni potřeba bejt na slušno, tak 15km do práce, terénem, a zpátky třeba s vejletem. Kdybych jezdil častěji, neměl bych čas a chuť na pořádnou vyjížku odpoledne-večer.
0–5× tydne 10 tam a 10 az 100 zpet, kdyz jedu nejkratsi cestou. Na silnicce mi to vychazi o cca 10 minut vic jak autem kdyz neni provoz.
mám to cca 8km, ale ted přes zimu to běhám(notas na hrbu teda nemám:)), šetřím si bajk před zimníma sračkama, no a po super změnách v MHD v Brně, jsem i tím během v práci rychleji.
Byly ale doby kdy jsem do práce jel vlakem pak 15km na bajku a po hokně cca 60 zpět do brna:-)a někdy i víc:-)
10 km z Letny do Michle, zpravidla 3 dny v tydnu. Casove to vychazi jako MHD.
p.s. neumim radit prispevky ;-/
Jsem tu jeste trochu dyl a taky se casto nachytam :-)
Ahoj.Přidam se z dotazem .Když jezdite do prace na kole jak to dělate se snidani?
Ja jezdim 10 km a musim vyrazi po pate hodině abych byl v praci v šest.Rano do sebe hned po probuzeni nic nedostanu normalně mi to roste v hubě když se pokusim snidat a musim snidat až před prací.Takže jezdim na lačno jen něco v bidonu.
Jak to řešite vy?
musli s mlekem mi do zaludku vlezou. Nekdy nejim vibec a nekdy si vemu susu sebou a sezeru cestou :-)
Kdyz jedu (jen pri slusnem pocasi a tak 2× tydne), tak rano vypiju caj a slupnu banan (aspon pulku), to je jediny co do sebe tak nejak nacpu, pripadne banan dam do batohu a zobnu ho az nekde pri ceste. Mam to 24km tam, 24km zpet. Ted se to bude jezdit lepe, uz mam na to druhy bike a nemusim to drtit na endurku s traktor gumama :D
Do mixéru ohřáté mléko a banány, trochu skořice a medu a šup s tím do lahve a cestou snídat.. Ale to nyní již nepraktikuji neb pracuji déle než hned od rána a proto si dopoledne mohu pojezdit pokud se vykopu do deváté.
Vetsinou do sebe narvu 2 jogurty a kakao.
Dva bidony, jeden se šťávou (jako jídlo) a druhý s vodou, ráno nic kromě pasty nepozřu, ale jezdím vyjímečně cca 40× za rok, jedna cesta 45km – u mě skoro 2 hoďky jízdy a jsem línej častěji před pátou stávat.
ja jsem nejak odvykl snidat (vim ze to neni zdravy), jim az po jizde v praci, zpravidla jogurt nebo nejaky pecivo, ale zas mivam brzo obed…
Já vstávám ve 4:00-pak chvilka na záchodě :o) -no a pak jedu do práce.V práci jem tak v 5:40,takže si dám sprchu a pak snídaně :o) V tomhle mám dobrou práci- žádné píchačky atd,takže se to dá.Není nic lepšího než jízda na kole ráno na lačno a pak ovesná kaše.Takto vždyčky shodím cca 4kg…
dobrou práci…vstávám ve čtyři… :-))
Já si nestěžuju.
já obyčejně vypiji litr kozího mlíka, ale na to musíš mít mentálně:-)
Sice nejezdím na kole, ale pokud nemám chuť na klasickou snídani, tak si dám třeba tatranku. Bez snídaně jsem poloviční.
Ja taky nemuzu po ranu a tesne pred sportem jist, takze snidane sebou. Uz je z toho hotovy ritual: sprcha, zapnout comp, kornfleky s parmezanem a se soli, zalite kefirem, nebo jogurtem a procitani( respektive mazani) mailu. O vikendu mi pak snidane bez toho nechutna:-)
Chleba s medem nebo bily jogurt – proste neco jako lehky zaklad ale hlavne kafe :)
snazim se 3×/tyden jednat cesta 25km.
Jezdim každý den, ale nemám to daleko (7 km) a stejnou cestou zpátky. Dobrý na tom je, že do práce je to 3 km rovina a pak už jen z kopce, takže se ani nestihnu moc zapotit a zpátky si to rád vyšlápnu.
Jezdím do práce na kole 13km tam a 13 upět, ale ne každej den. Dělám 12tky, takže spíš tak 4× za týden, ale i na noční. Ale taky ne celoročně, spíš tak duben – říjen a to jen pokud nesere. Letos mi to vycházelo pěkně, že jsem kvůli počasí vynechával opravdu minimálně.
Ale nutno dodat, že je to tím, že jsem línej si koupit teplejší oblečení na kolo, jak je zima v dresu s termonávlekama tak už to kašlu :D
Tak já jsem z Karviné a do práce jezdím do Šenova u Havířova –22km.Tento rok jsem do práce najel 5400km,takže když počítám,že v průměru mám za měsíc 15–16 šichet (dělám dvanáctky),tak jezdím nějakých 8 měsíců v roce.Jezdím takhle už 4 roky.Nevyjedu jen tehdy,když je opravdu silný déšť,anebo veliký mráz (cca více než –10stupňů).
Každej den pokud nechčije jako sviňa, ale mám to jen 6,5 km po ČB takže rovina. Ono se po ČB pohybovat MHD nebo nedej bože autem je pěknej vopruz a na kole si objedu všechno za chvilku zaparkuju kdekoliv a zadarmo. :-)
Do školy 2,7 km. Část z kopce. Tam jsem za 7 minut i s čekáním na semaforech. Když jdeme se spolubydlícím na stejnou hodinu, tak vyrazím o 10 minut později a ještě ho na místě čekám. Zpátky to mi to do kopce trvá přibližně 13 minut. Někdy to jezdím tam zpátky vícekrát za den (ráno hodina, zpátky uvařit oběd, odpoledne hodina/setkání se spolužáky ve škole). Hromadnou by mi to trvalo nejlépe stejně (přestup na jednu zastávku nebo ten úsek jít pěšky). Když mi skončila ve zkouškovém šalinkarta a kolo jsem v Brně neměl, chodil jsem to i pěšky za 30 minut.
Na víkend jsem si dovezl domů na docentrování zadní kolo z brňáka a po umytí špíny nalezl na ráfku solidní práci soli.
Tak jednou dvakrát týdně od jara do podzimu.Mám to z Prahy 3 do Jažlovic u Říčan kolem 35km jednu cestu na biku a na silničce kolem 28,to jedu jinudy.Tak do deseti km bych jezdil klidně denně a po celý rok.
Jasné !! Jeden z fajn pocitov, keď po šalobienci v práci nasadnem na bike , trošku sa zapotím a poriadne vyvetrám hlavu aby sa mi ten pracovný ruch vyfúkal z makovice. Mám to do práce 11km, ale domov mám na výber viac ciest a keď sa cítim (a cítim sa často) tak dám aj 72km skratku ktorá končí priamo doma. Jazdím na MTB cesťáku, takže len a len asfalt. Už sa nemôžem dočkať jari.
79 km vlakom a 5 km na biku (cez celé krajské mesto a ešte aj na kopec). na toto bolo donedávna presne 17 minút od „pravidelného príchodu“ rýchlika, z toho 3 trvalo dostať sa von zo stanice. naspäť to isté, pričom v niektorých prípadoch sa jedná o cestu k poslednému vlaku, po ktorom nasleduje ďalší o troch v noci. tento stav je žiaľbohu, teda skôr chvalabohu, na niečo žiaľbohu, celkovo ale chvalabohu, dočasný, teda nebude trvať viac ako 23 rokov. neodporúčam.
No teda, teba som tu už dlho nečítal :-). Si bol kdesi zakopaný alebo čo ???
Tvoj vycibreny sloh prezradza obdiv k linqvistickym kvalitam ustavneho cinitela, ktoreho nemenujem, lebo je prezident.
žiaľbohu. ale chvalabohu, že práve nevytvára žiadne diplomatické škandály na západnom balkóne pri srbskom mori, pri podpise libanonskej zmluvy alebo v organizácii spojených nádorov (názorov)
Je to ujo.
Od léta se snažím 3× týdně a zatím to kupodivu výchází, mimo období dešťů a sněhu. Cesta tam 25, zpět prodlužuji dle nálady a času.
Jezdím tak od dubna do září 3×-4× týdně,13km tam a zpátky někdy i 30,jak je čas a chuť
Já to mám do práce jen 3km a tak jezdím skoro denně, jen když je špatné počasí(moc sněhu, či velký mráz)tak chodím pěšky.
ANO 50 km denně
Jezdím, jednu cestu mám 22km, tj. 44 když jedu. Jezdím přes teplejší období 3× týdně, teď přes zimu jak to jde. Minulý týden jsem byl 2×. Je to po Praze, převýšení asi 170 m na 1 cestu.
Mám to do práce 44 km jedna cesta, takže oběma směry pro mne neprůchodné, ale dokud bylo slušné počasí, snažil jsem se aspoň 3× týdne z práce domů na kole. Na jaře doufám zas začnu. Ovšem znamená to to kolo napřed ráno vlakem do práce dovézt.
od kolika makáš? … ta 1:40h se dá občas ráno zvládnout a večer už je to jedno :)
Tak cca od 6:30 – 7:00. Ale těch 44 km mi zabere min. 2:15 – 2:20
Mám to do práce 44 km jedna cesta, takže oběma směry pro mne neprůchodné, ale dokud bylo slušné počasí, snažil jsem se aspoň 3× týdne z práce domů na kole. Na jaře doufám zas začnu. Ovšem znamená to to kolo napřed ráno vlakem do práce dovézt.
Proč je to tu dvakrát ??????? Já to psal jednou !!??!!!
jezdim celorocne, kdyz neprsi/ nesnezi. limit –6°.
30 km jedna jizda, v lete 1–2× tydne prodluzuji zpatecnou o dalsich 30.
40km jedna cesta, tak 2–3× tydne, v dobe letniho casu, Celakovice- Krc, obloukem kolem Prahy. Stridam ziletku a festku.
Před par lety sem jezdil do Práce 20km jedna cesta tet jen 6 km jedna cesta . Tet jeto jen po stezce a je to pohoda .
Jezdil a vždy budu kdo by čekal na autobus
březen-listopad, 30km do práce, zpět 30+ podle nálady.
občas na silnici 30km do práce a cca 60 domu na bajku 18–20km a 50km domu. pravidelně nejezdim ale přes leto se snažim 2× týdně.
Co jsem od léta v nové práci tak jezdím. Dokonce už i v Novém roce jsem si cestu do práce 2× švihnul. Chodov-Radotín – ráno cesta tam 16 km,zpět různé varianty kdy to prodlužuju(ale to hlavně v lepším počasí). Vždy mně to do pracovního dne krásně nastartuje.-).
Ale jak tak koukám na předpověď – příští týden to moc reálně zrovna nevidím…
minulej tyden jsem proflakal a tento tyden to proprsi, skoda:)
V lete z prace to musi byt parada, nekdy lesem, nekdy po cyklostezce cumet na baby :)
Pruhonice – Holesovice a z5 2×19km celorocne uz 5 let
predtim Jilemnice – Lomnice
predtim Strahov – Dejvice / + Jilemnice Praha
a zacalo to Jilemnice Semily v '94 :)
jinak (bus metro tram) si nedovedu ani predstavit …
Celý rok,každou šichtu tam a zpět.Celkem přibližně 108 jízd po 16km(tam a zpět),to jest 1728km,nastoupaných metrů je to přibližně 11880m.
Za letního času (převážně) 2× v týdnu 25km tam a 27km zpátky (druhý břeh Labe). Zpátky občas taky 50 – 70 když je čas, nálada a počasí. Častěji to bohužel situace nedovoluje. Ale ranní vstávání ve 4:40, abych to stíhal není zrovna příjemný … Jinak jezdím na silničce Ústí – Děčín
Jezdím celoročně, když neprší, nesněží a CS je průjezdná (bez sněhu a ledu).
15 km jeden směr, v hlavní cyklistické sezóně většinou prodlužuji zpátečnou o různý počet km :-).
Do práce jezdím téměř vždy na kole, ale sere mě, že to mám jen 6km a 6km zpátky a někdy nenajdu morál si to natáhnout :)
Schwanenstadt – Lambach 17km jedna cesta, denne, za kazdeho pocasi, auto jsem odhlasil.
Dnes to bylo velice zajimave, pac jsem rano za tmy prehlidl velkou vodu na stezce a vletel az po lahev do vody.
Mam to do prace 12km, ale natahnu to rano aspon na hodinu a zpatky alespon 1.5 hodky zpatky. Zacinam jezdit, kdyz je jeste kolem seste svetlo. V praci mame sprchy, kolo sef povolil nechavat v serverovne, pokud nebudu delat bordel. Takze spokojenost.
Mám to jen 5km, takže na to kašlu, protože je to dost na to, abych se cestou do práce zapotil, ale přitom je to dost málo na to, aby to mělo nějaký význam. Navíc pochůzky, nákupy atd…
Raději autem a místo toho se každý den pořádně potrápím na trenažéru (samozřejmě jen ty dny, kdy není jiná aktivita).
Já jsem zjistil, že fakt radši budu hodinu venku na kole mrznout nebo moknout než trenažer :)
za me mrznou ano, moknout v zime ne e:)
+1
Taky jezdím rád a nehledě na počasí, ale asi hlavně díky tomu jsme se dostal do stadia, kdy mé tělo řeklo ne a bylo tak ohroženo i ježdění v teple a krásném počasí. Takže poslední dobou dávám přednost domácímu tréninku.
Na tuhle sezonu jsme si pořídil nového „zimáka“, který má proti kolu několik nesporných výhod:
svagr mi privezl orbitrek, vypada to hure nez to tve, smysl bude, ale stejny. Zatim jsem vzdy dal prednost spinning kolu a na toto se prasi, rozhodne je to i tim, ze je to forovka = ma to vule, tenky material a pod.
no snad to zkusim, ale to si zase rikam, ze si pujdu radeji zabehat:)
Tohle se s orbitrekem nedá srovnat. Jak kinematikou pohybu tak masivnosti konstrukce. Předchozí stroj byl poloviční váhy ale pořád asi tak 3× lepší než ty levné mrchy. 3 letý provoz ho ale i tak poslal do kytek. Tohle snad vydrží bez problémů.
jj ten nas vemu uplne vpohode a prenesu bez problemu na jine misto. Je to forovka.
Zadarmo bych to vyzkoušel proč ne ale kupovat bych tu kupu šrotu nechtěl…
někdy na kole vyrazím, nejkratší cesta 34 km (většinou cesta tam), občas se to trochu protáhne. rekord 120 km dohromady.
jezdim do prace kazdy den a za kazdeho pocasi. Mam to 300 metru :D
Nejezdím do práce na kole jen pokud lije,je mráz pod –5 oC,náledí anebo hodně sněhu..
Mám to ale do jedné práce jen 3km, do druhé asi taky tak a z jedné do druhé,co taky minimálně 1× týdně ráno přejíždím, vlastně taky tak nějak.Blatníky,nosič s brašnou a gumocuk. Jezdím v civilu a na pohodu,čím je tepleji,tak pomalejc,ať se nepotím a nesmrdím.
O chytrácích, co se tu smějou,když vidí fotku s někým ve městě na kole bez dresu a harapesek a ptaj se, co to může být za cyklisty(viz diskuze o cyklojízdách) si myslím svý a cítím vůči nim chtěnechtě morální a intelektuální převahu :)
Jezdím cca do 5 km a to každý pracovní den za každého počasí a to celoročně, samozřejmě když je hnusně tak zimák.
Jezdím skoro denně celoročně do –15°C pak už to není ono, cesta do práce 19km z práce min. 19–70km dle nálady a počasí. Vstávám ve 4:45 pak snídaně a v 5:30 hup na kolo a do práce. Déšť mě moc nebaví.
jak to delas kdyz je kolem nuly a prsi? neni to o zdravi?
To je ideální počasí na gore-tex.
Na zimu používám NOWIND softshell, ten na 1h déšť zvládne, kalas WIND&WATER čapáky a návleky na tretry a jsi v suchu.Jiné membrány než WINDSTOPPER, NOWIND a tomu podobné jsou na kolo nevhodné, je jedno jestli promokneš zezhora, nebo se propotíš zevnitř. A to aby okolo nuly pršelo se stává 5krát do roka, spíš už padá mokrý sníh. A jezdím po tazích které jsou udržované, tak no problem…
Jezdím když není hnusně 17km a 17km zpět. Někdy si to taky prodloužím nebo přidám víc terénu. Silnici se snažím vyhýbat tak jako tak, ač to je to pak časově náročnější (stezky u nás nejsou). Ale vzhledem k tomu, že se nemám kde v práci převlíkat a sušit hadry, občas musím vynechat.
Kolo je báječná hračka, ale dost nepraktickej dopravní prostředek, musí-li se na něj člověk spoléhat. Takže ano, za krásnýho počasí čas od času (cca 33km tam, cca 50–90 zpátky :-) ), ale na pravidelný ježdění zůstanu u auta.
btw tou nejkratší/nejrychlejší trasou jsem na kole minimálne o 1/4h rychlejší než kombinace IDOS+MHD+pěškobus.
Ja jezdim taky denne bez ohledu na pocasi, 11km jedna cesta. Kousek nade mnou to kdosi psal, na zimu staci v pohode nejaka nowind membrana, neni treba byt nepromokavy. Ostatne, i pres leto se mi stane tak max. 3×, ze bych promokl az na kuzi, vetsinu destu na tak kratke trase v pohode zvladne standardni dres. Ale v praci mame teda sprchu i kde ususit veci :)
Jezdil jsem den co den 15km tam a 15km zpátky jak na denní šichty, tak na noční. Aktuálně jezdím na školení dál než 15km a to už se mi na kole nechce. Obdivuju ty z vás co si po šichtě protáhnete trasu…já bych na to neměl mentálně. Jinak déšť mi moc nevadí (pokud není kosa), tu chvilku se to dá zvládnout. Horší bylo když mi během šichty neuschlo spodní oblečení a neměl jsem nic jiného na sebe.
Zahlédl jsem dnes borce na Favoritce → fičel okolo 16:00 v Ostravě přes křižovatku z Mariánskohorské na Muglinovskou v tom největším provozu na žiletkách ve sněhové břečce. Snad se mu nestalo po cestě nic zlého.
To byl asi Šustík…
jep je to možné.
Mam novou praci a ted jsme to meril, budu to mit 32km jednu cestu, jeste jsem nejel, ale chystam se jezdit to aspon 3× tydne.
do prahy?
jj, ted se jeste stehuju, z rozdelova na ostrovec a budu jezdit na letnou
Tak to máš přes Buštěhrad, Lidice, za letištěm Středokluky, Tuchoměřice a dolů Šárkou k Vltavě a do Dejvic-Baba, za stromovkou nahoru na Hradčanskou a jsi na Letné. Pěkná projížďka na každý den. :)
et netera?
sparta? :-)
uz jsi videl nejakeho cutalistu jedzit na kole, natoz do „prace“ :)? Ja jen ze kamos tam dela a obcas taky jezdi na kole z Kladna a nahody se deji :)
Kaplického chobotnice?
koleduješ si :)
Praha smer Stodulky – Brevnov a naopak, s objizdkou na zapad od Prahy:) jaro – podzim rano 35, odpoledne 35 a kdyz je moznost, pridavam, cca do 70-ti km, v zime rano 32 km, vecer 22 km. snazim se minimalne 3× tydne
2× tydne do prace (+vikendy) pres(lizajuc)brno 21km
spatky kolem brna cca 30–70. ale zvycajne to je cca tych 70km za vyjizdku do prace. A ked sa skonci uz o 2–3 v praci tak klidne aj do 100km. vsetko mimo silnice zima XC leto AM
70 km AMka, máš můj obdiv. Já bych zdechl :)
A kde je tady to AM? Já tady znám jen turistiku.
:o))
O tom jsem taky uvažoval, ale nechtěl jsem prudit.
neprudím, jen se ptám, gde to tady je?
am je vsude! to plyne uz toho all v nazvu. ;-)
Všude a vše je ól mountýn.
Tak urcite…
Od brezna do konce rijna 26 do prace + zpatky 26 + x. Trasa Kobyli – Hodonin. Snazim se vyhybat silnicim, takze radeji polni cesty nebo lesem.
já jezdim tak od dubna do září cca. 1× týdně, střídám MTB i silnici. jedna cesta 50 km, odpoledne to podle počasí a chuti eventuelně natáhnu. v práci mám sprchu a kolo nechácám v kanclu, takže pohoda. ale nebaví furt tahat čistý a špinavý hadry tam a zpět
To jo a zpět někde na kafíčko. ;) 50km klobouček
Ahoj, jezdím od dubna do září. Snažím se jezdit každý den, ale když jedu třeba na pátou tak volím auto:-D jinak jedna cesta cca 12km, Křižanov – Velké Meziříčí. Cestou domů to sem tam taky natáhnu zhruba na 40km.
ještě vloni jsem to měl jednu cestu 50–60km, takže za den to dalo i těch 120, ale jezdil jsem jen tak jednou dvakrát do týdne dle chuti a počasí. Teď jsem se přestěhoval a cesta se zkrátila na 11km, takže zjara začnu. Jezdit po prosolených cestách se mi opravdu nechce. Každé ráno míjíme autem chlapíka na staré Favoritce v tesilkách, ale je to dost frekventovaná cesta navíc bez krajnice, takže toto je už podle mě bláznovství..
Neboj,navěsíš na sebe světýlka a odrazky a budete tam po ránu dva postižení . Tobě to nedá a nenecháš ho v tom samotnýho. :-)
Jezdím každý den Chrastava-Liberec.
Cca 9 km cesta.
Bez ohledu na počasí.
Když bych jezdil autem,tak už bych se po práci na hejbání neodhodlal.
Takhle musím chtě nechtě jet.
Do autobusu nevlezu a auto mám zazimovaný :)
Se divím,že jsem tě ještě nepotkal jezdím taky Chrastava Liberec skoro denně. Ráno kolem 6 a po 16 zpět.
Když se vykopu z postele ve 4:30, tak jedu 14km tam a zpět podle chuti.
jezdím denně 22km (11km do práce), a než abych si zajížděl s plným batohem, to radši dojedu domů, zahodím batoh, vezmu velblouda a jedu :)
Jo, denně a celoročně, 17 km tam a 17 km zpátky (když není žádná zajížďka). Už asi 25 let. Jedna cesta na kole mi trvá cca 45 minut, MHD tak 70 min. V práci máme zamykanou zastřešenou kolárnu a sprchu, takže jezdím v cyklistickým a po sprše se převlíkám se do pracovního.
čeká mě asi stěhování, ze 3 km se stane cca 25. tak uvidíme, jakej budu mít morál, ale celkem se těším, škoda jen, že to bude na zimu…
Asi stoupne frekvence užívání silničky, Popelky v mem stádu,
a musím říct, že jsem teď rád za asfaltové cyklostezky- jedna z nich vede dost km vedle hodně frekventovaný silnice, po který bych jinak musel :)
a když nebudu časově zvládat, jako správná troska, pomůže 250W v elektrice vepředu :) v pět ráno vstávat nechci ;)
Jo, já když chci jet do práce na kole, taky okolo 25km, tak to znamená právě to vstávání v 5 ráno, což moc často nedávám…
Však jo. Dopravní cyklostezka má být asfaltová. Turisticko-kochačková by zase měla být asfaltuprostá. Pokud vede podél hodně frekventované silnice, tak to asi bude ten první případ. Taky bych tady u nás jednu dopravní, docela kraťoučkou (snad kilometr a kousek), uvítal.
Denně jezdím 10 km tam a 10 zpět. Podle počasí, nálady atd. to mám za 19–25 minut. Jezdím dokud je teplota v noci nad nulou. A jelikož jezdím po staré zemědělské cestě, tak se opravdu na podzim osvědčilo koupit baterku z DX. Ty bludičky z našich obchodů jsou pro bezpečnou jízdu v naprosté tmě nepoužitelné.
Ako to tak citam, tak v dojizdeni do aktualnej prace mam obrovsku vyhodu oproti tomu co tu pisete.
Mam to rano ± 10km, po praci 10 – 30km (podla nalady).
V praci mame pomerne velky IT sklad, ktory vznikol rozdelenim satne na dve casti. No a tak k tomu skladu patria umyvarky (8× sprcha, 3× umyvadlo) a este k tomu zvlast 10× WC. Kluce mam len ja, moj kolega a sef.
Rano pridem, kolo oprem o police s CISCO routermi tak za milion, dam si susit handry, sprchu, prezlecem sa do sucheho. Sem tam idem autom a doveziem si ciste pradlo, tricka, takze to nemusim rano vozit v batohu. Je to az tak super, ze normalne sa mi kvoli tomu nechce menit zamestnanie…:)
No teď se snažím jezdit denně do práce a zpět na biku. Baví mě to čím dál víc :-D. Nejkratší a nejnudnější trasa má 21km, ale jelikož většinou pospíchám, tak jezdím výhradně touhle. Když mám náladu a chuť, tak to natáhnu na 25–35, ale většinou až z práce.Takže min. vzdálenost za den je 42km.
Jezdím i za „špatného“ počasí a je to v klidu.
V práci dám sprchu, nechám usušit věci venku, nebo v podkroví a domů jedu v suchém, pokud teda nepřijde sprcha cestou jako minulý týden 2×.
Mám to podobně, zabral jsem bývalou vinárnu v podzemí, kde mám všechno krom sprchy a denního světla. Sprchuji se u kuchařů a na světlo se taky dostanu, bo běhání po baráku je dost :-)
Po hlavní to mám 8 km, ale to jezdím jen v dešti, jinak 13 km a když je sníh, tak 10 km. No a zpátky je to různě, podle chuti. Nejvíc 530 km. Teď přes léto standardně v pátek vyrážím směr Český les, tam se na noc zavěsím na strom, celou sobotu jezdím, na neděli zase přespím na stromě a v neděli dom, ±300 km za víkend :-)
Ja na koci zari silniccku zazimuju, jezdim z 90% po silnicich 24km tam a 26 zpatky a i za svetla to obcas je neprijemny. Vytahnu ji zase nekdy prelom duben/kveten.
Já po třetí operaci kolene, začal více jezdit Sokolov-Cheb a mám to 28km a zpět vždy dle nálady počasí a potřed rodiny. tedy jezdím jen za ok počasí ;)
jazdim cca 5,5 km jednym smerom, rano v tme – 2:00 az 3:00 nastup do prace. konecne si idem kupit poriadne svetlo lebo jazdenie po slepu ma uz nebavi :)
Jezdím 45km ráno do práce,večer zpět vlakem, nechám kolo v práci. Další den ráno vlakem do práce a večer na kole zpět 45km. Občas to dám celé tam i zpět v jednom dni,takže 90km 1× týdně
Ja jezdim 15km tam a 15 zpet…do prace mi to trva o 3 minuty vic nez z prace,divne :-D Ale po 12ti h. smene se mi asi slape lip v terenu,nevim :-)
Do prace 1,5 km ) Občas po praci projižka 40 km.
Od začátku května do konce srpna – začátku září, Mladá Boleslav – Praha (Smíchov) 2–5× týdně, jak to vyjde, podle počasí a nálady (ta někdy je i když není počasí). 65 + 65 km, tj. 130 denně. Letos celkem asi 6500, naposledy minulý čtvrtek.
Pokud není úplně psí počasí, snažím se denně 18km do práce, a zpět dle chuti 18 až 33km. Bohužel se nemám v práci nejen kde umýt, ale krom WC na patře moc ani kde převléct, ani kde případně mokré hadry dát sušit. Takže mě tam mohou mít občas kolegové a kolegyně trochu za prase, ale co z toho, hlavně že je nějakej pohyb mimo kancl. :-) Letos zatím 5500km.
Do práce jezdím 12km podle toho jak mám směny ale za sněhu to nedám, jinak skoro pořád. udělali mám tu překrásnou cyklostezku a tak si dovolím přidat foto ,kudy jezdím do práce ..
to takhle ustala povodne jo?
po povodních je stezka krásně vyčištěná ,opravdu se starají
Kde to je?
U soutoku.
jen pro informaci http://www.labska-cyklostezka.cz/
Dík. Mě zaujal ten kopec s kostelem (zámkem?). Proto ten dotaz. Stezka až tak zajímavá neni. :-)
Tam se pěstuje víno.
Oni už mělnický zámek přestěhovali do Děčína? :-D
no jasně ,před vinobraním ho vždycky někam odstěhujou aby nebyl tolik zdevastovanej … a po vinobraní jde zase na své místo
Jezdím když není hnusně, do práce 9,5, z práce 12, jelikož se mi nechce do kopce.
2× v týdnu do práce 22km a z práce po druhý straně řeky 27km. Ale jen když je nad nulou a není sníh. Za deště se snažím taky nevyrážet.
Kua letošní sezóna konečně se sprchou v hokne a v zápětí mě s hadrama a kolem vystehuji z jajzlu do kanclu. Je to docela problém ususit v kanclech spoceny smradlavy hadry.
..dekorace na stěnu. Doma takový věci vůbec nevedu. :)
a ako to riesis ked prsi, alebo snezi? Ja mam bike v praci v suterene (doma v garazi) a ked snezi, tak je pod nim celkom solidna kaluz a dost bordelu (strk, blato, sol ked snezi). A to jazdim po asfalte.
Zatím je hezky, takže neresim.
Pokud ty hadry po každé jízdě doma přemáchneš, tak nemá co smrdět. Čerstvý pot nesmrdí.
Taky mě (sice z legrace) peskoval kolega, že si v šatně rozvěšuju propocený hadry. On sice jezdí do práce autem, ale když se převlíká, tak to je fakt odér. Týden nošený tričko prostě smrdí daleko víc, než 1× zpocený dres.
Tak hader mám dost takže v propocenym nejezdím, ale třeba batoh a vystelky v helme každej den neperu. A když dojedu ráno durch zpocenej tak ty hadry pak teda cejtit sou. :) aspoň to tvrdí kolega. Tak mi vcil vzrostla spotřeba deo protože pak tím fouknu i ty haddry.
Ja to susim na stojanovym vetraku, jde to celkem rychle a kdyz se to udela hned ,tak to opravdu nesmrdi.
Jezdím 36, jednosměr 18 km, Třebotov-Smíchov, většinou si to po šichtě protáhnu…, když ale jedu na odpolední, tak jedu terenem a na asfalt narazím až v Hlubočepích nebo Radlicích, to už se vyšplhá na 25km a je to celkem členitý terenek s pár pěknými singliky, když nejsem línej, tak vezmu silničku a vstanu před odpolední brzy a projedu se, to i 70,80 km…, bohužel to na mě není vidět :-(( Ale jak začne sezona a člověk je v práci od nevidim do nevidim, tak někdy rád do toho auta sednu. Jelikož jsou parkovací zony na Smíchově a v okolí na spadnutí, tak přemýšlím o zimákovi, nevíte někdo o 17"náctkovém rámu?, mám cca 170 a 84 kg, takže aby taky něco vydržel…
Mám tu asi 15 let starý Trek, ještě na cantilevery :)
Vratimov – Nošovice, 20km tam, 20km zpátky, 5× týdně :-)
23+23 denně, teda průměr držím spíš 9× za dvoutýden, občas se namanou pojížďky, co na kole moc řešit nejdou.
Hradec Králové – Bohdaneč. 25km a 25m převýšení. Když neprší a můžu si to dovolit časově cca od března do října. V době, kdy jsem ještě neměl auto to bylo daleko častěji a jezdil jsem až do prosince.
Obě cesty autem 60 min, na kole 120 min a dopravou přes 180 minut (což už mi na tu vzdálenost přijde komické). Čím dál více jsou tyhle cesty můj jediný trénink a přibývá služebek a akcí, takže forma nic moc a v kopcích jsem pak marný. Po těch 7 letech už mě často ta cesta nebaví, takže někdy se nechám přemluvit i špatnou předpovědí.
30+30 (Řevnice – Praha Pankrác) dle počasí, chuti a potřeby auta v práci. V ideálním případě 3 týdně, ale spíše 1 – 2×. Pohodová cesta kolem Berounky je poránu balzám na duši a po práci mi to taky vyčistí hlavu :-)
V práci ideální podmínky. Sprcha, kolo zaparkované u stolu v kanclu a hadry na balkóně.
Dá se tedy říct, že jsi šťastný muž se super prací :-)
:-) zůstal bych u tohu super zázemí… i když na práci si taky nemohu stěžovat :-)
taky koukam, jaky ma jakub podminky :) ticha zavist!
ja dojedu do prace, osplouchnu oblicej v umyvadle na zachode, prevlecu se, poleju deodorantem a veci rozlozim pod stolem, aby uschly. kdyz totiz nejsou videt, tak kolegovi v kanclu nesmrdej. jak je dam na vesak, citi je okamzite :))) a to je pak kecu…
holt co oko nevidi, nos neciti :)))
Blé, to bych v kanclu nesnes. Eště že to můžu rozvěsit do altánu. V zimě to překvapivě během dopoledne vymrzne a vyschne, pak stačí dát hadry hoďku dvě předem do chodbičky a už se do toho dá převlýct.
idealni podminky vypadají uplně jinak. Přijedeš do skladu, tam mrskneš kolo kam je libo. Pak jdeš do šatny kde to všecko rozvěsíš na topení nebo na sušák. Vysprchuješ se, z oddělené skříně vylovíš čistý hadry a odcházíš do kanceláře, kde máš druhou šatní skříň s oblekem a vyžehlenou košilí, aby ti to náhodou v pracovní šatně nenasmrádlo od věcí na kolo. Mužu jen konstatovat že v tomto směru dobře už bylo. :D
V ideální práci nemusím nosit oblek a košili :)
+1 :)
Tak někdy je dobrý nevypadat jako buran i když zákazník pride s prosikem a tvoje oblečení je v tu chvíli to poslední co ho zajímá.
Dobrý je nedělat se zákazníkem.
Tož tak, cca 2× týdně. Tam 23 km, 23–35 zpět, převýšení od 450 m. Sprchu jsem si vlastnoručně zprovoznil, ve sklípku kde garážuju kolo mi občas začnou hnít zapomenuté hadry na převlečení, ale jinak samá positiva.
Denně 23km do práce 23 + xx z práce, většinou denně něco kolem 60km. Jezdím Prostějov – Olomouc, pokud není vyloženě psí počasí tak se snažím jezdit denně. Máme v práci uzamčenou kolárku s bezpečnostním systémem, sprchu, takže pohoda:) Jinak ve chvíli kdy musím do práce vlakem nebo busem, tak je to katastrofa, na to nemám morál, zlaté kolo!!!
Jezdim denne z Roztok u Prahy na Petriny, 16 km tam a zpatky 16 ci vic podle toho, jestli mam jeste nejaky program. Dest mi nevadi, pri naledi nebo zasnezene silnici do Prahy vynechavam, jsem pak na kole moc pomala a nerada se pretlacuju s auty ve vyjetych kolejich v 20 a vice cislech snehu.
To je pěkný směr, to se dá jet skoro komplet mimo silnice…
Blíží se jaro a i tento způsob zimy je pro dojíždění do práce kolmo příznivý, tož oživím téma. Začínám zkoušet dojíždět 44 km do práce a 44 km z práce. Zatím se mi to podařilo nejdéle dva dny po sobě. Pak už tělo silně protestovalo, hlavně nohy, a bylo nutné zařadit aspoň 2 dny odpočinku ve vlaku. Výsledek téměř celoživotní absence jakýchkoli pravidelných sportovních aktivit. Ale chtěl bych to dotáhnout na aspoň 4× týdně. Je to vůbec reálné?
Problem je pak hlavne, ze se ti nebude chtit na kolo o vikendu. Dalsi vec je logistika dovozu cistyho obleceni do prace atd. Ja jezdim jen 10 do a 10 zpet nejkratsi cestou. Zpet si to vetsinou prodluzuju, kvuli treninku. Vetsinou ale jezdim 1× tydne autem a dovezu si nejaky drobnosti a nebo neco zaridim na co potrebuju auto.
tak o víkendu jezdí každej vocas :) když jsem jezdil pravidelně 30tam a prodlouženou zpět, tak o víkendu pantoflíčky a zašít se na zahrádku pod slunečník :) Je fakt že čtvrtej a pátej den po sobě už to bylo jen takový šudlání.
V práci mám v šatně ve skříňce bílé firemní. S tím víkendem to je ale fakt. Ale to můžu pěstovat jiné koníčky. Třeba gaučing.
Pocitej taky s tim, ze se pekne rozeres :-) Nekde se ta energie brat musi.
Počkej, tomu nerozumím, co že se??? Jó, moment, myslíš rozežeru, jako rozjím? Jako že budu chodit od ledničky ke špajzu a zase zpět a furt něco futrovat? A ze sádla by se ta energie brát nemohla?? Toho mám celkem zásobu…
Ja ted jezdim 35km jedna cesta(predtim 17km denne jedna cesta) 3× do tydne a uz ted muzu rict, ze s teplejsim pocasim v pohode 4× tydne. Kvuli vikendu v patek pauza. Sadlo ti bude mizet a s tim rozezranim, to je pravda, pac budes mit dobry pocit, ze hubnes a odmenis se jidlem. Ale hlavu si s tim nelam, kdyz to dotahnes na denni jezdeni, tak muzes sezrat co chces.
Promiň, ano rozežereš. Pokud u toho zůstaneš, tak počítej, že ti sádlo zas tak dlouho nevydrží.
Děkuji za dobré zprávy. :-) No ale sem zvědav. Zatím se bříško furt drží… Fest se drží.
neboj, ta energie půjde i ze sádla. Zvláště pokud to po ránu nebudeš nějak hrotit s tepama a pojedeš pěkně v ZDV, sádýlko bude postupně mizet. Já osobně si již ranní cestu do práce bez pořádné vyjížďky těžko představím :-) . Mám ale tu prostou výhodu, že to mám napřímo nějakých 5–6 km, takže kolik toho ráno najedu je vždy jen dle mé aktuální potřeby – vždy to holt někudyma „natáhnu“. Ale de fakto téměř nikdy to nejde pod jednu hoďku.- holt starší člověk, trpící po ránu nespavostí – ve 4 vstanu a před 1/2 pátou už šlapu. No a vzhledem k pružné prac době, když se mi na kole zalíbí, tak nemusím být v práci na 6. ale dle potřeby můžu ranní švih natáhnout na x hodin. Člověk má díky tomu rannímu najíždění pocit, že neokrádá rodinu o tolik času a dělá to alespoň částečně v době, kdy to ostatním nevadí :-)
No jo, v ZDV, jenže vyjet na kopec tuhlec: http://tinyurl.com/pqv2cln mi vždy tepy zvedne o kus výš i na nejlehčí převod. Ale jinak se snažím se moc nezadýchávat. Jen mírně.
Pokud to občas překročíš, nic se nestane. Setrvávat dlouho v ZDV taky není úplně košér. ;)
Tak pak je to v pořádku. :-) Teď mám ale horší dilema: U Kuděje včera večer narazili můj oblíbený Valášek IPA, ještě tam je půl sudu. Mám jít dnes do hospody si dát tři kousky a nebo mám zamáčknout slzu a polknout slinu a sednout na kolo a ukázněně šlapat v ZDV ku domovu? Toť otázka!!
To už záleží, jestli jezdíš na žízeň nebo na výkon. :)
No, na výkon ani ne, spíš tak pro zdraví, zábavu, kondici a v neposlední řadě hubnutí.
Tak to bych z projížďky vynechal tu zastávku v hospodě.
Jsem neodolal no… Slabá vůle… IPA Valášek maj jen občas…
Nesmysl.
Máš pravdu, v létě vidím v hospodách na kopcích vysedávat především ty cyklisty s echt vysportovanou postavou ;)
Však tu já mám!
hospoda musí být tak daleko, aby bylo splněno vše požadované :D
Tak jsem to stihl všechno. Napřed luxusní 14° IPA od Valáška a pak ještě i 43 km cestu domů. (Schválně neříkám kolik těch Valášků bylo, abych nepohoršoval a nedával špatný příklad… :-))
Správně! Bez piva není cyklistika kompletí.
je pravda, ze na nejakou IPU nebo PALE bych se nechal taky nalakat. Sice jsem primarne vinar, ale tohle muzu (hlavne treba Matusku). Ale pokud jsem na kole, tak max jedno, at neni nejaky prusvih(teda samozrejme myslim v mem pripade)
No, samozřejmě, trochu jsem trnul a dával jsem majzla, jestli někde nejsou policajti
tak 44 je relativne dost.
ja jezdim 32 a v patek toho mam plne kecky. proto rad jezdim n a vyjezdy az v nedeli. a v pondeli vetsinou odpocinek – mhd.
jak psal jecnak, musis vyresit i logistiku. ja osobne mam ve skrini 5–7 kosil, kazdou otocim 2×. (sprchu mame).
casem jsem i kvuli rychlosti dojizdeni zacal jezdit na ziletce – presedlal jsem z mtb.
pocitej s tim, ze se Ti
Jen mám strach aby se mi neztenčily již tak hubené ruce a případně (již né tak hubené) nohy místo co by se mi ztrácelo břicho. Logistika je co se týká šatstva v poho, v práci chodím v pracovním bílém a pere se to tam taky. Ale hodlám vytrvat, alespoň pokud to počasí dovolí.
Tož vzhůru do sedla a domů. Počasí krásné, dobře se pojede.
Tak jsem se těšil. Včera jsem dusil půl kila pěkného hovězího pěkně na kostky nakrájeného na osmahnuté cibulce (3 velké cibule, tuku – olivového oleje – minimum) podlité čtvrtlitrem piva s tím, že dnes jak dojedu, tak si dám pěkně porci masa na doplnění bílkovin a … Přijedu dom, zůstalo mi sotva ani ne deset deka masa – přijel brácha s rodinou, zastavili se u nás, sežrali mi můj guláš a jeli kamsi na ples. A pak nešiďte bílkoviny při snaze o hubnutí.
Tak když už jste to vytáhli takhle na světlo, tak já se přiznám, že sem letos ještě do práce na kole nejel.
letošní zima zatím dojíždění do práce docela přeje – jen škoda, že jsem tenhle týden jakýsi nachlazený ,takže musím dočasně vynechat..
Není se za co stydět, já letos ještě na kole neseděl.
To já už několikrát i jo, ale po ránu nějak není morálka…
+1.
+2
Tak já se přiznám, že jsem letos byl už jednou v práci autem ;-) A to jen proto, že jsem potřeboval být brzy doma.
Když už je ta zima nah*vno na běžky, tak jezdím alespoň na kole do práce.
nesmím být nemocn ý, taky neriskuju :(
Mám to v Brně přesně 10 km do práce přes město:-) Každý pracovní den 20 km po celý rok za každého počasí. Plus různé pojížďky do posilovny, za nákupy, přesun na běžeckou trasu, atd… Cca. 4000 km najetých ročně výhradně na citybiku. Km najeté na fullu a ostatních kolech počítám odděleně.
Nejezdím pod –10 stupnů a za intenzivního deště, jinak to dávám celoročně. Denne 2×21km „Dáblice-Barrandov a zpět“ UP 280m. O víkendu pak v jeden den vyjížka v balíku cca 100–200km a druhy den 10km běh.
dojíždím do práce celoročně ale jen když mám směnu,jedna cesta 12km .Cesta do práce vede převážně po cyklostezce .přes město asi jen 2km. V práci bezvadné zázemí ,kolárna sprcha ,šatna…
Když jedu z práce tak si někdy přidávám jízdu po celé cyklostezce a dostanu se na 30km .Letos jsem poprvé pořídil pláště s hřeby abych je mohl vyzkoušet na sněhu a jezdil jsem na nich jen čtrnáct dní .pak jsem je sundal.. tak snad příště …
Jezdím celkem pravidelně. Letošní zima je parádní.
Tak tak, škoda každého dne, kdy musím autem.
asi tak s tim souhlasim letos jsem jeste do prace autem nejel :D
Já třeba hned dnes ;) včera jsem zmokl na kost a dnes stále ráno déšt a to už se mi nechtelo ;)
tak včera mne to odpoledne taky krapet „provlhčilo“, ale to je holt osud. Ale dnes ráno jsem nakonec musel ranní cestu zkrátit asi na 50 min, bo byla místy taková mlha, že jsem si přidal jako rákosníček (za mlhou která by se dala krájet…)
Já jsem se ždímal .. Největší nápor sem dostal… Ráno věci ještě vlhké a pořád trochu poprchávalo a tak jsem toho využil a v rámci vymluvy jel autem, že si potřebuji dovézt čisté věci do práce ;)
tak to já byl jen normálně mokrý – akorát mi bylo líto jednice – zimák byl zrovna v servisu a pršet nemělo – ráno teploučko, odpoledne vlhkoučko – takže to postzimní jemné blátíčko z posypu všude :-((.
A to auto taky občas musím využít – ale mám výhodu – když potřebuju něco dovést (nebo auto v práci) tak mě s tím hlepne manželka – děláme ve stejné firmě, takže mi ho může dovést
To si asi musíte dobře lízt na nervy
naštěstí jsme firma s cca tisícem zaměstnanců a délkou areálu přes 2,5 km – takže pokud je potřeba, nemusíme se pracovně potkat klidně i týdny :-)
To děláš v nějaký dřevozpracující firmě, ne? Tak velkej areál:)
Deza, ON Semi?
uhodil jsi hrebickem o hlavicku -Deza uz nejakych 22 roku. A ta velikost arealu ma i sve vyhody – obcas jen v praci najezdim treba 20 km :-)
:)
Jó DEZA, tam jsem se taky před skoro třemi lety byl ptát na práci, ale nakonec jsem zakotvil v jinde.
Jezdím celkem pravidelně. Letošní zima je parádní.
Taky jezdím do práce na kole tam asi 40–45km podle toho jakou trasu použiju a zpět to samý. Takže to vychází na pěkných 80–90 km pracovní den. :-)
Já sem letos ještě taky nevyjel. Myslel jsem, že bude krutá zima tak jsem kolo odvezl z matičky Prahy na Moravu. Nechtěl jsem ho nechávat přes zimu na balkóně. Ale jak ho dovezu chystám se jezdit do práce na kole 15 km tam a 15 zpět. Tak uvidím jak dlouho mě to vydrží, hlavně po noční.
Jazdím do práce cca od apríla do novembra (kým je ráno svetlo)
Tento rok sa chystám začať budúci týždeň až mi dorazí neprefuková bunda
15km tam a 15km späť, prevýšenie cca 100+100m
Proč řešíš bundu já jsem 2 roky přes zimu potkával chlapa v manžestrákách sepnutech dole kolíčkama nahoře vaták a kulicha o tom oblečení to fakt není.
Chodím na siedmu, už sa pomaly začína rozjasňovať o tej pol siedmej, navyše bundu chcem jednak preto, aby som bol neprehliadnuteľný (fluo) a druhak, keby pršalo, aby som domov neprišiel ako zmoknuté kura.
Jedinú možnosť ako sa dostať do práce je cesta prvej triedy.
Na Považí moc tých cyklosteziek nemáme ;)
A cez les si to budem dávať, až bude pekne, teplo a hlavne sucho.
výmluvičky, největší blok je tvoje hlava. Jednou jsou to auta, pak tma, pak déšť, pak zima… pak se musí autem… znám to dobře :)
JJ nejhorší je se přemluvit. Holt hlava dělá hodně. Mám to tak i s během. Nemůžu se k němu dokopat, ale když vyběhnu tak jsem rád, že sem vyběhl.
zima ani tma mi nevadí, auto nemám, tak neriešim.
Jediné, z čoho mám rešpekt je premávka. Alternatívna cesta okrem hlavnej cesty neexistuje. Keby sa dá dostať do práce vyasfaltovanou cestou popri rieke ako to tu často vidím, tak ma nikto nikdy v živote do autobusu dobrovoľne nedostane.
keby pes nesral dál by došel…
odkiaľ kam chodíš?
Hribik: Chodím z Beluše do Považskej Bystrice
nj, tak tam za visolajmi fakt nič nepoznám, jedine ak okolo nosickej priehrady, čo je ďaleko a kúsok poľnej cesty navyše.. ale oproti minulosti sa tá cesta aspoň podstatne zlepšila
Dá sa ísť poza Visolaje po asfalte, ale potom cesta pred lieskovom končí a pokiaľ je mokro, tak na 500m nabalím 10kg blata :( a beztak vylezem zasa pred sverepcom, kde majú sídlo 3 autodopravcovia …
Okolo priehrady je to zasa daľeko a premávka ráno obdobná.
Až posunú čas, tak bude ráno svetlo a bude to v pohode :)
Až posunú čas, bude ráno znova tma ako v rici. :-((
Oproti situaci dnes to ale bude pořád o něco lepší. Do 30.3. bude východ slunce o 1h a 16 minut dříve než dnes, takže to bude po posunu času pořád o 16 minut dříve než dnes.
Ale jinak hlavně už aby to bylo (ten posun času). Ráno ať si je tma jaká chce. Já chci světlo večer :-)
Já zase ráno. Vadí mi vstávat do práce do tmy. Letní čas bych o měsíc posunul. Nebo ho nechal stabilně.Když už na něj v létě funguju, tak to dám komplet. Pokud s tím furt šukají tam a zpět, tak mě to fakt sere.
za visolajmi to poznám, tam som raz (cestou od pružiny/lieskova) pod mostom diaľnice zapadol v bahne že som nemohol pokračovať kým som to ručne odtiaľ nezošľahal.. ja som párkrát chodil cez lieskov a moštenec, ale to sú všetko poľné cesty a ten kúsok trval dlhšie ako zo žiliny do považskej bystrice (ak to nebolo cez súlov).. okolo priehrady som myslel tú stranu cez nosice a milochov, ale tá je zase bohužiaľ prerušená poľnou cestou strmo do kopca a z kopca, alebo chodníčkom kde treba dvakrát cez koľajnice..
Dá sa ísť poza Visolaje po asfalte, ale potom cesta pred lieskovom končí a pokiaľ je mokro, tak na 500m nabalím 10kg blata :( a beztak vylezem zasa pred sverepcom, kde majú sídlo 3 autodopravcovia …
Okolo priehrady je to zasa daľeko a premávka ráno obdobná.
Až posunú čas, tak bude ráno svetlo a bude to v pohode :)
Cestu DO mam po hodne frekventovane ceste takze to resi primarne obleceni. Nemam provlem vyjet rano i v 4:40 – sice ultra tma ale mensi provoz. A cesty Z se i na silnicce daji naplanovat tak ze potkam minimum aut na 40km :)
Ja si moc dobre neviem predstaviť, že by som vstával o štvrtej.
Beztak skôr, ako o šiestej odomknuté pracovisko nebude, pracovnú dobu mám od siedmej.
Z práce nie je problém natiahnúť cestu na 40km po menej frekventovanej ceste, ale do práce sa potrebujem dostať rýchlo a načas.
Cesta tam 21km ( zacal jsem jezdit v 08/2013 abych mel jistotu ze si denne sednu a udelam neco pro sve telo a od te doby 35kg dole. V 09/2013 jsem presedlal na silnicku a zastavi me jen snih. Jezdim prakticky porad a kolo si parkuju diky velkorysosti sefa primo v kanclu. A cesty domu uz se zase zacinaji natahovat :)
Denně (kromě dnů, kdy opravdu leje) to mám nejkratší cestou 21km jedním směrem. Kus po hodně frekventované silnici a pak cyklostezka (ta bývá večer taky plná). Mám ale několik dalších variant včetně zkratky, která je sice dál, ale zato horší cestou (ale s minimálním provozem) a ještě cyklokrosovou variantu přes polňačky. V létě si to ráno různě natáhnu na silničce, ale od změny času se pravidelně vracím v naprosté tmě, takže polovina km od začátku roku je nočních.
Dnes ráno jsem jel do práce polovinu cesty po ledu. Nejzábavnější na tom bylo, že šlupička ledu pod špuntama pláště vydávala zvuk (ne úplně všude), jako když praská bublinková fólie, ale docela hlasitě a velmi rychle. Jak jsem zvyklý, že o mě chodci neví, tak dnes se každý otočil, co se to jako děje :-)
Jezdil jsem 3 roky kromě dní kdy fakt mrzlo nebo byla kupa sněhu 52km (26km po silnici, 40+ zkratkou lesem se slušným převýšením jedna cesta), poslední půlrok opakovaná trombóza v celé pravé noze, pak natrženej sval v lýtku na levé noze, takže jezdím autem a pěkně kynu :)
Snad od února/března opět začnu
tak přeju ať se to rychle zhojí a můžeš začít zase s kolem – není nad to, když se člověk ráno pořádně „nastartuje“ na kole a přijde do práce správně nabuzený. Teda pokud nemá nějakou extra fyzicky namáhavou práci – tam by to bylo asi kontraproduktivní
Minimálně podřízení říkají, že pokud ráno ošidím švih, tak je hned poznat, že jsem nějak „nasranější“ (teda doufám, že ze srandy)
noha sice není úplně zdravá (ta s trombózou), ale snad od března začnu pozvolna jezdit. Ono nejhorší je se ráno dokopat do tej kosy na kole, ale probere to vždycky pěkně :)
S fyzicky namáhavou prací bych tohle taky neprovozoval, ale jako kanclkrysa je to ideální. Navíc kolo do kanclíku, takže o něj nemusím mít strach. A mám co shazovat, nabral jsem 10kg co nejezdím :D
Doktor ti tohle neporadi. Ale na srazeniny neni nic lepsiho nez tyhle enzymy. http://www.iherb.com/…ie-Caps/9941
Nejdulezitejsi je brat je uplne na lacno a minimalne 1 hod pred jidlem(jinak ti to jen pomuze k natraveni poravy, ktera by byla v zaludku a nedostane se tak do krve, aby rozpoustela bordel v zilach..) idealne 2× denne aspon 2 talbety. Fibrin kterej tvori ty srazenimy rozpousti opravdu spolehlive. Jen ne samozrejme pres noc. 4–6 tydnu minimum..
Mám to podobně – vůbec mi nevadí jezdit stále stejnou trasu sem/tam (2× 18km) – když se mi zachce a je čas, tak si třeba tu zpáteční nějak prodloužím a též mi vyhovuje, že mám relativní kontrolu nad tím, jak rychle jedu a zda jsem fyzicky OK. Jezdím to cca 40–50 minut (podle nálady a spěchu) a jsem o 8–10 minut pomalejší než nejrychlejší MHD a o cca. 15 minut pomalejší, než autem (pokud není zácpa a kolony – pak je i auto klidně půl hodiny v mínusu). Do práce cca 90m výškových, z práce trochu do kopce cca 160m.
To máš fajn. Když jedu do práce na kole, tak jsem o víc než hodinu pomalejší než kdybych jel autem (1:50 vs 0:45, 43 km a 450 m výškových). Navíc to člověk v biorytmu fest pocítí, hlavně tu vstávačku ve 3:30 :D
3:30 teprve dorazím domu z hospody prece!
Ta trasa kolem ± 20–30km, pokude je to relativně rovina a může se valit alespoň 20km/h+ je pro kolo určitě optimální a pokud k tomu nemusí člověk vstávat takhle brutálně, tak samozřejmě taky plus – užil jsem si v životě dost 24h a i podstatně delších směn v práci (když se vyskytlo něco nečekaného, co se prostě muselo řešit) a čím je člověk starší, tím hůře se pak se spánkovým deficitem nebo jen takhle brzkým vstáváním vyrovnává, pokud na to není léta zvyklý či mu to dokonce nevyhovuje. Ve 20ti jsem po noční ani většinou nešel spát, ve 30ti už ano a ještě se probudil po 5–6ti hodinách jak zmlácenej a teď už bych byl úplně nepoužitelnej na cokoliv.
Jezdit podobně, jako ty (43km, 450 nastoupat a ještě ve 4 ráno), tak se obávám, že bych skončil na druhém třetím sloupu nebo zdi, protože bych za jízdy usnul :)
U mě 25+25, jihomoravská placka, takže o nějakých výškových metrech ani nemluvím. Mám to naprosto ideální, ráno kochacka východem na nových mlýnech, odpo relativně klidný provoz, případně ujizdim do přírody a na hráze.To dojíždění na kole mě tak chytlo, že je to jeden z nejdůležitějších důvodů proč dělám kde dělám. A je mi celkem jedno, že kvůli tomu vstávám v 4.15.
do práce to mám 5 km, z práce to několikrát týdně vemu přes jizerky od 20 do 40 km
2× týdně, cca 30 km, výškových 200m, blansko-bílovice-hády-brno
Jezdím denně z Archlebova do Slavkova, nějakých 18 km tam a zpátky, pokaždé musím vyšlapat kopec do Ždánického lesa a sjet… dřív jsem jezdil na střední do Bučovic, což bylo o něco kratší, ale kopec ve Ždánicích o kus prudší, tam jsem se kolikrát po ránu málem zeblil :D Naštěstí na obou trasách je to v obou směrech stejné – protrpět kopec a užít si sjezd. A cesta z práce se dá různě variovat a udělat pěkný „výlet“.
± 29/29 Přerov – Olomouc, na každou směnu(cca 16/měsíc) od března do listopadu – začátek a konec podle počasí.