Zdravím,
poprosím o doporučení přední vidle pro HT 29 / 100mm zdvih.
- cena kolem 5.000 CZK
- může jít i o zachovalou bazarovku (poprosím o link)
- moje představa něco podobného jako Suntour Axon (ta je momentálně nad limitem)
Díky
Zdravím,
poprosím o doporučení přední vidle pro HT 29 / 100mm zdvih.
Díky
Suntour Epixon?
Uživatel onuce jednu super vytuněnou suntourku čerstvě po několika servisech právě prodává
Aion ma 100 mm zdvih?
Za 5000 mám v bazaru Aiona, ale na 120 mm. Měl jsem 100 mm, ale pod 120 bych už nešel. Lépe se mi s tím jezdilo. Teď mám 130 mm na HT.
Muzes dat prosim odkaz ? Danke .!;) Shanim nejake cyklisticke kramy do tomboly pro sve blizni ;)
Koupil jsem 29" SR Suntour RAIDON a jsem spokojen na to co jezdím, lesní polní cesty, cyklostezky
Taky jsem na něm začínal, ale už bych ho nechtěl a když má limit těch 5, tak určitě koupit něco lepšího (samozřejmě asi bazarového).
Axona jsem vozil, je to super vidlice, pak jsem měnil kolo a Reba mě srala, takže jsem dočasně dal Epicon TR (už vyšší zdvihy), oproti Rebě super, na jaře pořídím Aurona. A hlavně, pokud vybíráš s ohledem na cenu, resp. v téhle cenové hladině, neuvažoval bych o ničem jiném než SR. Axon se občas lehce jetý sehnat do těch 5 dá…
Jibak ještě uvaž, že se Suntourem obecně ušetříš na servisu, pokud na to nebudeš kašlat, tak za rok počítej litr až 1500 oproti RS nebo Lišce, takže můžeš zvednout limit ;)
To je nesmysl. Cena za servis SR a vidlici je srovnatelná, já určitě radši servisuju Rebu. Fox je dražší, to bez debat
Hele, já si servis dělám poslední roky sám, práci tedy moc neřeším, ale materiál na SR je prostě nejlevnější. A rozborka, servis a případné úpravy Axonu jsou oproti Rebě fakt jednodušší. A když jsem pár let zpátky chtěl nechat udělat servis, tak taky, všude byl SR levnější. Oproti Foxu o dost, oproti RS… Asi ne o litr, to je pravda, ale levnější to prostě bylo. No, a RST a XF nikdo moc dělat nechtěl :)
Jo? Za kolik kupuješ komplet těsnění na Suntour?
Servis Axonu, hlavně uzavřené tlumící patrony je jednodušší než u Reby? Ale no tak :)
XF a RST jsou poměrně banální vidlice, servis není problém.
Naposledy (podzim 2017, od té doby jsem žádnou vidlici neměl tak dlouho, abych dělal servis) jsem na Axona kupoval vše asi za 200,–
Na Axonu, Epixon je výrazně míň věcí, které při demontáži můžeš ulomit, ohnout, jakkoliv ******. A pokud se to stane, tak většinou snáz koupíš konkrétní součástku za pár desetikorun, nemusíš pořizovat nějakou větší sestavu nebo týden hledat napříč Evropou (např. když jsem chtěl na Rebě 2016 otočit funkci Oneloc, bylo dost peklo shánět ten vrch damperu, nakonec jsem se na to vyprdnul)
Servis tlumící patrony není podle mě součást běžné údržby. Upřímně, asi nikdy vidlici nebudu mít tak dlouho, abych musel řešit patronu kvůli údržbě. A pokud se stane nějaký incident, tak to zkusím, třeba změním názor. Ale spíš koupím novou patronu, MC i klasická SR patrona (rlr, rlrc) stojí podobně, takže je to jedno, navíc nejsem fanoušek MC (samozřejmě, pořád lepší než TK, no). PCS patronu jsem zatím viděl akorát pro Durolux, kde stojí něco přes 7k, takže dražší než Charger taky nebude. Btw, Axon už jsem s PCS někde viděl, asi za 9K.
RST, XF – o tom nic neříkám. Jen to, že před pár lety, když jsem chtěl nechat udělat F1RST, tak se do toho nikomu moc nechtělo. Ústecký kraj, asi 8 cykloservisů. Ale už je to dost dlouho a od té doby jsem to neřešil.
Díky za tip, ten Epixon se mi celkem zamlouvá…v ČR na eshopech k sehnani za 5500. Pro zajímavost jsem mrknul na ebay, kde se dá sehnat o 1000–1500 levněji.
Dokáže někdo poradit, jak poznat z té nabídky fejky? Fejkuje se SR, některý samolepky/grafika mě přijdou jiný než mají SR vidlice prodávané u nás. Ma co dávat pozor a v čem může být problém?
Díky za tipy.
Seznam zde:
Suntour má spoustu různých grafik i u originálních kusů. Bral bych to raději z Česka nebo od nějakého zavedeného eshopu např. v Německu.
A ma mit pevnou osu nebo rychloupinak?
Momentálně mám rychloupínák, ale jsem připraven prejit na pevnou osu, protože mam ram pro konickej krček
a ten je většinou spojenej s pevnou osou.
Vepředu to není o rámu, ale o vidlici a náboji. Na to bacha, musíš to to kdyžtak vyřešit, vyměnit přední náboj / kolo / použít nějaký redukce od výrobce náboje.
Muze mi ještě někdo poradit, který modely od jinych firem (RS, FOX…) mají srovnatelnou technickou specifikaci (na urovni EPIXOnu-AXONu), kdybych narazil na zajímavou bazarovku. Díky
Asi bych nezavrhl ani RS Recon Gold RL. Je uz velmi blizka Rebe. Jen pozor, prodejci maji v oznacovani gulas, tak lze jednoduse zamenit za jeji nizsi verze.
Rebu v dobrem stavu z 5t asi nikdo prodavat nebude, pokud to neni nejaky stary model.
Stran Reconu je důležité, aby to nebylo TK (turnkey). To je damper pro lowendy od RS, většina Reconů i 30 ho má, ale některé Gold mají Motion control (MC), to je to, co chceš ;)
Tak vzdyt proto pisu Recon Gold RL, coz je nejvyssi model Recon rady. Tato verze ma motion control tlumeni.
Já se nehádám, jen doplňuji ;) , protože občas se může přihodit drobná výjimka; viděl jsem i oem Recona, kde výrobce kola a štítek na jedné noze hlásal Gold rl a bylo to TK. A na druhé straně, kolikrát třeba v inzerátu vidíš jen info Recon Gold a vůbec není jasný, co to je.
Díky chlapi, právě kvůli tomu guláši jsem chtěl radu těch, co se v tom orientuji.